PDA

Se fuld version : Patrice Evra

Sider : [1] 2 3 4

Michael
30-04-2007, 21:14
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSildpn5gcXHXhkHkujkVmPrakToGx5t oylxBNg4Bh8fNwUKP7fiA

Patrice Evra
Nr.: 3
Født: 15. maj 1981
Land: Frankrig

srixon
04-05-2007, 16:54
hey, jeg ved sq ikke lige hvordan jeg skriver det her pga, de lidt anderledes posts her.

men mig og en bekendt diskuterer om Evra vs Heinze - hvem der er bedst

jeg siger Evra, da han er fremragende offensivt, og med det spil som united benytter sig af, nemlig løb på kanterne, er han MEGET bedre end Heinze.
jeg synes heinze var super inden VM, men han har slet ikke fundet formen igen. han bidrager med intet offensivt (kun de indlæg som oftest ender ved hjørneflaget I DEN ANDEN HJØRNE). Indrømmet, heinze er nok lidt bedre defensivt, det skyldes vel primært, at han er meget fysisk stærk.

hvad synes i?

ps i må gerne flytte mit indlæg, hvis det ligger forkert, men ved ikke lige hvor ellers....

Martinsen
04-05-2007, 17:20
jeg synes det er så godt som umulig at vurdere og dagsformen afgør stortset hvem der spiller... Evra var klart bedre i første halvdel af sæsonen, men som sæsonen skred frem synes jeg Heinze pressede på, og Evra lavede nogle vanvittige ting(mod Everton og Milanf.eks), ligesom han gjorde i starten af hans United karriere... jeg tror Evra har det meget svært under for stort pres, han jokkede rundt i det i hans første kampe for United, og da denne her sæson begyndte at skulle afgøres nosser han igen lidt rundt i det... så i de store kampe, og når det hele spidser lidt til er det måske bedst at benytte Heinze... hvorimod Evra med hans offensive spil kan bruges i de kampe, hvor vi skal sidde totalt på spillet

Dines
04-05-2007, 18:21
De er begge fremragende spillere, og så Martinsen siger er det dagsformen der afgør hvem der er den bedste. Her ikke denne sæson er det udentvivl Evra, som har spillet bedst. Heinze har været lidt svingende, og mod Milan ramte han bunden.

$nowman
04-05-2007, 21:33
Jeg ville også foretrækker Evra fremfor Heinze, men det er lidt syndt Evra har været så meget skadet her på det sidste, men godt han er klar igen

JDK
04-05-2007, 23:21
Jeg er stor fan af Heinze, men mener at Evra er en bedre spiller for United. Heinze er en lidt gammeldags back iogmed at han ikke rigtig deltager i det offensive, mens Evra er en super back at have med i opspillet da han er rigtig god med bolden. At have en offensiv back som deltager i det opbyggende spil, mener jeg er en stor fordel i moderne fodbold og derfor mener jeg at Evra er det bedre end Heinze, for United

Glory Man United
12-07-2007, 16:30
Jeg er stor fan af Heinze, men mener at Evra er en bedre spiller for United. Heinze er en lidt gammeldags back iogmed at han ikke rigtig deltager i det offensive, mens Evra er en super back at have med i opspillet da han er rigtig god med bolden. At have en offensiv back som deltager i det opbyggende spil, mener jeg er en stor fordel i moderne fodbold og derfor mener jeg at Evra er det bedre end Heinze, for United

Jeg håber vitterligt, at Evra bliver bedre i defensiven. I de store kampe har han problemer. Bedst udstillet på highbury, hvor Arsenal brød igennem i hans side, så en smal 1-0 sejr blev forvandlet til et 1-2 nederlag.

Han er jo ikke gammel, så jeg håber defensiven bliver bedre, for offensivt er han stærk (hurtig og teknisk stærk). Alt i alt en kommende stor spiller.
Hvis vi sælger Heinze ser det skidt ud, hvis Evra bliver skadet. For så bruger Sir Alex garanteret Silvestre. Ingen vil nogensinde være 100% enige om opstillinger, men Silvestre har afgjort fået alt for mange kampe i den røde trøje ;)

United DK
12-07-2007, 17:49
Jeg håber vitterligt, at Evra bliver bedre i defensiven. I de store kampe har han problemer. Bedst udstillet på highbury, hvor Arsenal brød igennem i hans side, så en smal 1-0 sejr blev forvandlet til et 1-2 nederlag.

Tror du mener Emirates, for Highbury findes ikke mere. ;)

Casper
22-07-2007, 23:54
Artikel fra mandagens the times
From The Times
July 23, 2007
Evra thanks God for a United shirt

The France full back will not forget his humble background

Oliver Kay

ON HIS FIRST DAY AS A Manchester United player, Patrice Evra asked Gary Neville for directions to the nearest church. His captain was racking his brain, trying to recall whether he had seen one near the club’s training ground in Carrington, when the new signing smiled and said that he simply needed somewhere where he could “thank God for letting me join the biggest club in the world”.
Evra has thanked God every day since arriving in Manchester in January 2006 and, while that does not make him unique among footballers, the 26-year-old France international has no doubt that he has been blessed, even if, as one of 26 siblings in his native Senegal, his rags-to-riches tale, taking him from Dakar to the deprived suburbs of Paris and finally via Sicily and Monaco to Old Trafford, appears to be one of battling against overwhelming odds.
“Every day in my life is a dream,” the full back said last week. “Manchester United is not just a big club. It’s a big family. I’m so happy to travel the world with this club. Last year in South Africa was the same. Now we’re in Asia, it’s just a dream every day.” On this particular day, he was surrounded by children at an orphanage in Seoul. All of United’s players have undertaken such community visits during their preseason tour of Asia, as indeed they do at home to little fanfare, but few can have done so with quite as much zest as Evra, who, in addition to having approached Park Ji Sung to teach him a few friendly phrases in Korean, could be found wrestling with four or five laughing children while Michael Carrick and Darron Gibson politely signed autographs.
“Children are the most important thing in life,” he said. “The most important thing you can do is bring joy to children. I was one of 26 brothers and sisters when I was growing up. Sadly, two of them died and so now we’re 24. When you play for Manchester United, you have the possibility to meet children in other countries. Last year it was South Africa. This time it’s Asia. This is another reason why I’m so happy to to play for United.
“Things were not easy when I was growing up. It is not easy for a mother to find education for 24 children. I think about this when I have difficult moments in life. If I’m having problems or I’m not enjoying life, I say to myself: ‘Pat, remember how things were when you were growing up’. That makes it easier.”
There were such moments of adversity in his early days at United. Having indicated that he did not see how he could fail at such a club, he endured a disastrous debut away to Manchester City, when he was substituted after only 45 minutes with his new team trailing 2-0, but things improved considerably last season, when there was a place in the PFA’s select XI to go alongside his Premier League winner’s medal.
“The first six months were difficult for me because I needed time to adapt,” he said. “It was a big challenge for me, but everybody helped me — the boss, the teammates, everyone around me. This is why I have a lot of confidence to work at this club.”
After that difficult start, he has become a fixture in the United team, supplanting Gabriel Heinze at left back, even if Evra’s perceived lack of fitness, after an injury, meant that the Argentina defender was preferred against Chelsea in the FA Cup final. Some players in such circumstances would spend their entire summer stewing on such an injustice, but that is not exactly Evra’s style. Instead he has been counting his blessings, thanking his luck and no doubt telling each of his 23 siblings that he is the happiest man in the world.

JakobR
23-07-2007, 00:12
Ærligt interview, som må varme en hver United-supporter. Det lyder som om han har hjertet på rette sted, og ser det som en gave, at få lov til at spille for United.

Det kunne Djemba-Djemba lære noget af!

25 søskende? Det er jo vanvittigt.

maxim
23-07-2007, 00:13
Jeg forstod ikke rigtigt om de var 26 børn eller 24 børn i hans familie, men det er squ en sød historie:whine: :p

warming
23-07-2007, 00:16
Jeg forstod ikke rigtigt om de var 26 børn eller 24 børn i hans familie, men det er squ en sød historie:whine: :p

De var 26 søskende, men to af dem er døde så nu er de kun 24.

JakobR
23-07-2007, 00:20
De var 26 søskende, men to af dem er døde så nu er de kun 24.

Med så mange unger, ville det da også være en skam, hvis en af dem ikke skulle blive United-spiller en dag ;)

United DK
23-07-2007, 00:37
Nogen der ved, hvor stor aldersforskel der er, på den ældste og den yngste i Evra-flokken?

Dines
23-07-2007, 10:45
Utrolig Evras mor kan holde til at baere et barn 26 gange... :D

Mr. Larsen
23-07-2007, 11:14
Utrolig Evras mor kan holde til at baere et barn 26 gange... :D

Kan være det er med forskellige mødre. Det ville sku næsten være for crazy det andet

maxim
06-08-2007, 14:10
http://www.youtube.com/watch?v=jxewuhWc8Kc&mode=related&search=

Han er squ en sjov fætter ham evra.. jeg tror det her er fra hans tid i monaco :)

"you motherfucker hasselbank, suck my pussy lampard!"

SantasLittleHelper
06-08-2007, 14:26
i don't get it...

devilboy
06-08-2007, 17:55
http://www.youtube.com/watch?v=jxewuhWc8Kc&mode=related&search=

Han er squ en sjov fætter ham evra.. jeg tror det her er fra hans tid i monaco :)

"you motherfucker hasselbank, suck my pussy lampard!"

mener det er taget, før semien mod chelsea i champions league. Dengang han spillede for Monaco. It´s funny shit :D

Danielsen
07-09-2007, 11:17
France and Manchester United defender Patrice Evra has revealed he has been warned by club boss Sir Alex Ferguson not to return next week if he ruins Scotland's chances of qualifying for Euro 2008. ;)

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_2713495,00.html

United DK
07-09-2007, 11:38
Nu er Evra jo ikke fast mand på det franske landshold, og selv hvis han var, så er han jo venstre back, og de er jo ikke kendt for, at afgøre fodboldkampe. :D

Danielsen
07-09-2007, 13:20
Nu er Evra jo ikke fast mand på det franske landshold, og selv hvis han var, så er han jo venstre back, og de er jo ikke kendt for, at afgøre fodboldkampe. :D

Nej, det er rigtigt....men typisk Fergie humor :lolol:

Refstrup
14-10-2007, 11:03
Artikel fra indkast.dk

Franskmanden med det sultne kælenavn har været på en meget lang rejse.

Patrice Evra voksede op under kummerlige forhold i sin senegalesiske familie, hvor der var hele 25 børnemaver, der dagligt skulle mættes. I dag er virkeligheden en anden for den stærke back, men fortiden hænger ved, og Evra er f.eks. ikke meget for at smide mad ud, så hellere presse det ned i spiserøret. Desuden har han en gluppende appetit på videoer.

- I Manchester United gav Louis Saha mig kælenavnet Kannibalen, fordi jeg aldrig efterlod noget mad tilbage. Jeg ønskede at finde ud af noget mere om klubben og dens historie, så jeg har stirret løs på videoer med og DVD'er med Eric Cantona, og så har jeg fået folk til at oversætte masser af bøger om United for mig, siger Evra, inden han beretter om rejsen fra barndommens fattigdom til et hårdt liv i den italienske Serie C.
- Jeg er kommet langt. Jeg har 24 søstre og brødre, inklusive otte fra de samme to forældre som mig - min far var gift tre gange. Min sti gennem livet har været anderledes end andres. Jeg forlod mit hjem for at spille i Italien som 17-årig uden nogensinde at have været på et akademi. Jeg spillede i Serie C for Marsala på Sicilien - en lille by, hvor der kun var en bar, og hvor jeg tit græd. Jeg blev betalt sølle 1000 kroner om måneden, og selv min mor begyndte at bekymre sig om, hvad der skulle ske med mig, fortæller Patrice Evra.

JakobR
14-10-2007, 11:14
Ingen tvivl om at han elsker United. Jeg kan ikke forestille mig, at det er ret mange spillere, der gider sætte sig så meget ind i klubbens historie som ham.

Christensen
14-10-2007, 12:34
Evra reveals motivation

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_2797550,00.html

Glory Man United
24-10-2007, 07:56
Hvor skadet blev han under opvarmningen? Er han klar på lørdag?

Dines
24-10-2007, 08:05
Hvor skadet blev han under opvarmningen? Er han klar på lørdag?

Ved det ikke, men mon ikke han har pådraget sig en lille skade. Vi må håbe det ikke er alvorligt, for O'Shea har altså ikke de samme offensive kvaliteter. Scholes er blevet skadet i knæet igen ikke? Hvis det er den samme skade som i sommers, så er det en lille måneds pause, og dermed misser han Arsenal. Så vil det formentlig blive en midtbane betstående af Fletcher - Anderson og den er jeg altså ikke helt tryg ved. Håber virkelig at Scholes eller Hargo snart er ved at være tilbage.

Glory Man United
24-10-2007, 08:11
Ved det ikke, men mon ikke han har pådraget sig en lille skade. Vi må håbe det ikke er alvorligt, for O'Shea har altså ikke de samme offensive kvaliteter. Scholes er blevet skadet i knæet igen ikke? Hvis det er den samme skade som i sommers, så er det en lille måneds pause, og dermed misser han Arsenal. Så vil det formentlig blive en midtbane betstående af Fletcher - Anderson og den er jeg altså ikke helt tryg ved. Håber virkelig at Scholes eller Hargo snart er ved at være tilbage.

Håber virkelig han er klar. Som du siger, bliver det nok Fletcher/Anderson på midtbanen. Den bedste back-up ville så være O`Shea, men skal jo så spille venstre back :rant: .....men måske Hargo bliver klar?

KennyN
24-10-2007, 08:47
Rygtet siger Evra er ude i ca 2 uger, så han er en mulighed til Arsenal kampen. Men formentlig defenitivt ude af Middlesbrough kampen her i weekenden..
O'Shea har spillet backen ofte, så mon ikke han overtager igen. Men måske kunne Simpson være en mulighed, selv om han primært er højreback..

Glory Man United
24-10-2007, 08:50
Rygtet siger Evra er ude i ca 2 uger, så han er en mulighed til Arsenal kampen. Men formentlig defenitivt ude af Middlesbrough kampen her i weekenden..
O'Shea har spillet backen ofte, så mon ikke han overtager igen. Men måske kunne Simpson være en mulighed, selv om han primært er højreback..

Link, tak :)

JDK
24-10-2007, 08:51
Tror og håber at Evra's skade er en lille en, sket under opvarmning, men nu må vi se

Dines
24-10-2007, 16:21
Mod Boro kan O'Shea godt tage backen, da det nok vil være os med bolden mest, og vi ikke skal bekymre os om defensiven. Det vigtigste er bare Arsenal. Nogle der ved noget om Scholes skade?

Glory Man United
25-10-2007, 08:15
Nogle der har link ang. Evras skade? :)

Glory Man United
29-10-2007, 14:12
Er han klar til Assnal matchen????

RAppel
29-10-2007, 14:15
Patrice Evra Man Utd Defender Calf Doubtful 3 Nov @ Arsenal

Dines
29-10-2007, 14:20
Mon ikke. Hvis ikke får vi store problemer ovre i venstresiden, da Arsenal spiller lynhurtigt, hvilket O'Shea kan få problemer med, da han ikke just er en hurtigløber. Men jeg tror han bliver klar, da man her for lidt siden hørte, at skaden ikke var så slem, som først antaget. Mere spændende er det med Scholes og om han bliver klar?

Kofoed
29-10-2007, 17:34
Mon ikke. Hvis ikke får vi store problemer ovre i venstresiden, da Arsenal spiller lynhurtigt, hvilket O'Shea kan få problemer med, da han ikke just er en hurtigløber. Men jeg tror han bliver klar, da man her for lidt siden hørte, at skaden ikke var så slem, som først antaget. Mere spændende er det med Scholes og om han bliver klar?

Jeg er næsten sikker på evra bliver klar.. Fergie sagde faktisk at han var klar til kampen mod boro, men Fergie har nok ville spare ham for at være helt sikker på at han var fit for fight til arsenal..

JakobR
29-10-2007, 17:40
Bliver dejligt at få ham tilbage. O'Shea er slet ikke oppe i samme gear som Evra.

Jeg kan slet ikke vente til lørdag :D Jeg har virkelig følelsen af, at vi slår dem :D

Glory Man United
01-11-2007, 08:36
Er det 100% sikkert, at han spiller på lørdag??
Vil gerne have links, tak ;)

mojtaba
15-11-2007, 13:57
Det ser også ud til, at Evra også vil forlænge sin kontrakt med United.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9377610.html

el-insaciable
15-11-2007, 14:20
Det ville være helt perfekt. Evra har langsomt udviklet sig til at være en af mine absolutte favoritter. Hans speed, pasninger, indlæg og fightervilje er helt fænomenale, og jeg vil mene, at Abidal og ham er et niveau over alle andre venstrebacks i verden. Hvis vi kunne sikre os ham indtil 2012, ville det være helt fantastisk.

Glory Man United
15-11-2007, 14:24

Var vel også ventet, når man er fast mand i United :)

robinho
15-11-2007, 14:51
Det ville være helt perfekt. Evra har langsomt udviklet sig til at være en af mine absolutte favoritter. Hans speed, pasninger, indlæg og fightervilje er helt fænomenale, og jeg vil mene, at Abidal og ham er et niveau over alle andre venstrebacks i verden. Hvis vi kunne sikre os ham indtil 2012, ville det være helt fantastisk.

Vil til enhver tid foretrække evra. Abidal er uden tvivl dygtig, men er meget afgrænset til sit forsvarsspil synes jeg. Han er stærk i mand mand duellerne og er også stærkere på hovedet end Evra. Men evra udvikler sig stille og roligt defensivt, men har samtidig det offensive våben jeg ikke synes abidal har.

Men en luksus for Frankrig at have to så gode venstre backs. Vi kan ikke engang samle en hel venstre back i DK hehe

PerRonaldo
15-11-2007, 15:11
Vil til enhver tid foretrække evra. Abidal er uden tvivl dygtig, men er meget afgrænset til sit forsvarsspil synes jeg. Han er stærk i mand mand duellerne og er også stærkere på hovedet end Evra. Men evra udvikler sig stille og roligt defensivt, men har samtidig det offensive våben jeg ikke synes abidal har.

Men en luksus for Frankrig at have to så gode venstre backs. Vi kan ikke engang samle en hel venstre back i DK hehe

Præcis. Abidal er slet ikke så god som evra i det offensive... Og det er jo ikke et must at en back skal være stærk i hovedet, men det er ved at være et must de skal være gode offensivt, og der er evra langt bedre. Hvis han lige udvikler sig lidt mere defensivt, så vil han uden tvivl blive den bedste back i verdenen, hvi han ikke allerede er det.

JDK
15-11-2007, 16:11

Vigtigt! han har gjort det formidabelt i den tid han har været hos United, så det er lækkert at han forlænger (ligesom det er med Brown!)! der er mange gode år tilbage i ham endnu!

el-insaciable
16-11-2007, 17:46

Men en luksus for Frankrig at have to så gode venstre backs. Vi kan ikke engang samle en hel venstre back i DK heheTja, der kan ikke være nogen tvivl om, at Evra har nogle offensive våben, som Abidal ikke har, og at Evra i meget større grad er i stand til at hærge modstandernes højr forsvarsside med hyppige og veludførte overlaps og dybdeløb. Men Abidal er altså noget stærkere defensivt og er stadig ganske habil offensivt. Men det er forskellige typer, Abidal er mere en klassisk back, mens Evra er en wingback.

Men ellers vil jeg da også helst have Evra. Det kan der ikke være nogen tvivl om. Han er ganske enkelt fantastisk :) Og så tilføjer det jo endnu en dimension til vores offensiv, når man ikke bare skal holde øje med de fire-fem-seks forreste, men i højeste grad også skal være opmærksom på Evra og en sjælden gang imellem Ferdinand.

Damien
20-11-2007, 20:00
Dejligt Evra snart forlænger med os.. Han har jo været et rent røverkøb :D
Syntes også klart ligesom Paddy at han har været en af vores bedste, hvis ikke den bedste i år..

"I would say without question he’s been the man of the season so far, he’s been absolutely outstanding, I don’t think anybody can have an argument about that. But if they do, I’ll argue with them!"

- Paddy Crerand

JDK
20-11-2007, 20:25
Dejligt Evra snart forlænger med os.. Han har jo været et rent røverkøb :D
Syntes også klart ligesom Paddy at han har været en af vores bedste, hvis ikke den bedste i år..

"I would say without question he’s been the man of the season so far, he’s been absolutely outstanding, I don’t think anybody can have an argument about that. But if they do, I’ll argue with them!"

- Paddy Crerand

Han har spillet rigtig godt i denne sæson, og fortjener en ny kontrakt! så det er lækkert at de er i gang og at han nok snart skriver under "Rocking"

Bonde15
20-11-2007, 21:25
Patrice Evra, han er en af verdens bedste VB´er. Dejligt hvis vi for underskriften "!

Dines
21-11-2007, 10:02
Godt med en underskrift til en af vores vigtigste spillere. Hans offensive evner er fantastiske, men det der imponerer mig er, at han også kan holde fokus i defensiven og være med tilbage hvergang næsten. Jeg var skeptisk for ham i starten, men han har imponeret mig mere og mere.

Glory Man United
26-11-2007, 12:51
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7932

Davies gik hårdt til ham, ingen tvivl! Men så synes jeg altså heller ikke, det var værre

United DK
26-11-2007, 14:02
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7932

Davies gik hårdt til ham, ingen tvivl! Men så synes jeg altså heller ikke, det var værre

Nej, sådan spiller Bolton bare, og sådan er det.

Dines
26-11-2007, 14:18
Evra skal ikke klage. Bolton og hold der ikke fokuserer på det tekniske spil, går hårdt til den, så det må han lære at leve med.

robinho
26-11-2007, 14:41
Evra skal ikke klage. Bolton og hold der ikke fokuserer på det tekniske spil, går hårdt til den, så det må han lære at leve med.

jo men fordi man spiller på fysikken fremfor teknikken skal man ikke have længere snor hos dommerne. Kortene og frisparkene skal falde på samme måde

Glory Man United
26-11-2007, 14:42
jo men fordi man spiller på fysikken fremfor teknikken skal man ikke have længere snor hos dommerne. Kortene og frisparkene skal falde på samme måde

Og han fik da også et gult kort!

JDK
26-11-2007, 14:43

Ja, det er jeg meget enig med dig i! de har ikke samme spillere som United, og derfor går de fysisk hårdere til den

Liverpool_sucks
26-11-2007, 14:53

Jo men der er grænser.. det er ikke amerikansk fodbold.. :mad:

Glory Man United
26-11-2007, 14:55
@ Liverpool Sucks og Robinho....:whine:
Prøv at glemme, at det var en United spiller, det gik udover. Manden fik jo gult kort, og mere var det ikke til. En sådan tackling ser man sgu da i hver eneste kamp

Baunie
26-11-2007, 14:59
Jeg må ærlig talt sige, jeg synes det grænser kraftigt til prædikatet tuderi. Evra er selv ganske god til at tackle igennem og give sin direkte modstander en hårdhændet behandling i de fleste kampe. Det tillader dommerne og det er fair nok, men så skal han også holde mund, når andre går lidt til ham.

Sådan en som Robbie Savage tackler med knopperne forrest i hver en kamp og laver svinere konstant, men når han så selv brækker benet, tuder han heller ikke i pressen. Det ved han godt er en del af gamet, og så svinsk var Davies altså heller ikke.

JDK
26-11-2007, 15:20
Jeg må ærlig talt sige, jeg synes det grænser kraftigt til prædikatet tuderi. Evra er selv ganske god til at tackle igennem og give sin direkte modstander en hårdhændet behandling i de fleste kampe. Det tillader dommerne og det er fair nok, men så skal han også holde mund, når andre går lidt til ham.

Sådan en som Robbie Savage tackler med knopperne forrest i hver en kamp og laver svinere konstant, men når han så selv brækker benet, tuder han heller ikke i pressen. Det ved han godt er en del af gamet, og så svinsk var Davies altså heller ikke.

Synes du har fat i det helt rigtige - hvis man selv spiller en smule hårdt, skal man også kunne tage i mod nogle gange

SantasLittleHelper
26-11-2007, 16:06
set i bagklogskabets lys var det nok en god idé at vi ikke tog ronaldo med. de havde jo fuldstændig slagtet ham med mulige skader til følge. Jeg er klart enig med Evra og Davies burde være smidt ud, men når det så er sagt, så skal Evra bestemt ikke flæske Davies på den måde han gør. Det er fint at sætte sig igennem, men ikke som hævn.

Don Kafai
26-11-2007, 16:22
Det er noget af det værste tuderi jeg har set længe. Evra klager over Davies, hvilket næsten får mig til at grine.

Vi er i Premier League! Man SKAL tackle igennem, og det gør Evra jo selv, så kan virkelig ikke se han klager over det. At nogle tacklinger er svinske skal selvfølgelig straffes, og Clattenburg var en skandale af en dommer, men værre er det heller ikke.

Jeg vil hellere høre en forklaring på hvorfor United kun skabte 1 chance på 94 minutter? Hvordan kan man dække så sløset op på dødbolde når man ved det er Boltons stærkeste våben? Hvordan kan man have så modløs og provokerende en indstilling til en Premier League kamp?

Vi bør diskutere de her ting, og ikke Davies' tacklinger, og jeg har kun latter til overs for Evras tuderi.

Glory Man United
04-12-2007, 08:20
Blev han skadet igår?

Dines
04-12-2007, 14:55
Blev han skadet igår?

Tror jeg ikke. For det første var han forfærdelig ringe imo, og for det andet har der været en form for virus i truppen i denne her uge. Rio udgik jo også med hovedpine sagde kommentatoren.

Glory Man United
04-12-2007, 15:00
Tror jeg ikke. For det første var han forfærdelig ringe imo, og for det andet har der været en form for virus i truppen i denne her uge. Rio udgik jo også med hovedpine sagde kommentatoren.

Nå! Hvornår er de to flyttet sammen? :D

Dines
04-12-2007, 15:03
Pat og Rio - et god par må jeg sige.. ;)

KennyN
18-12-2007, 11:00
Få nu fingeren ud David Gill, og få forlænget med Premier Leagues bedste venstreback. Evra er suveræn, og har halvandet år tilbage af kontrakten. Han vil meget gerne forlænge. Få ham nu hurtigst muligt til at skrive under på en lang kontrakt. Giv ham hvad han vil have..

JDK
18-12-2007, 11:18
Få nu fingeren ud David Gill, og få forlænget med Premier Leagues bedste venstreback. Evra er suveræn, og har halvandet år tilbage af kontrakten. Han vil meget gerne forlænge. Få ham nu hurtigst muligt til at skrive under på en lang kontrakt. Giv ham hvad han vil have..

Enig! det skal bare ske hurtigst muligt, for han er pt den bedste venstre back i verden! det er jeg ikke i tvivl om!

Thomas
18-12-2007, 14:44
Hvaaa.. Nu sidder jeg og tænker på, om klubben tror vi kan nøjes med Rio og Vidic i bagkæden, siden de simpelthen ikke lige får fingeren ud og smider de penge på bordet, der skal til for at Evra og Brown bliver. Vi kan umuligt finde to backs, der kan gå direkte ind på holdet og spille til drømmebold. Vi har et par reserver, ja, men de er ikke nær Evra og Browns kvaliteter. Begge skal have en forlængelse på 5 år!

Dines
18-12-2007, 14:46
Enig. Evra og Brown fortjener udentvil en kontrakt, men tror også den kommer snart. Fergie kender jo udemærket godt hans kvaliteter, og han lader ikke en af verdensbedste venstrebacks gå.

Glory Man United
18-12-2007, 14:52
Hvaaa.. Nu sidder jeg og tænker på, om klubben tror vi kan nøjes med Rio og Vidic i bagkæden, siden de simpelthen ikke lige får fingeren ud og smider de penge på bordet, der skal til for at Evra og Brown bliver. Vi kan umuligt finde to backs, der kan gå direkte ind på holdet og spille til drømmebold. Vi har et par reserver, ja, men de er ikke nær Evra og Browns kvaliteter. Begge skal have en forlængelse på 5 år!

Uanset pris? Brown er vist tilbudt 55.000 £ om ugen. Får han mere andre steder?

Kofoed
12-01-2008, 12:57
Finaly: http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/mot_ny_kontrakt_for_evra__1

Dahlmann
12-01-2008, 15:08
Finaly: http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/mot_ny_kontrakt_for_evra__1

det var da også bare på tide... endelig kommer lidt gang i den...

HamudiiC
12-01-2008, 15:31
Han har fotjent det. Han er klart den bedste venstreback lige pt.

Dines
12-01-2008, 15:43
Fortjent at Evra får tilbud om ny kontrakt. Han er aldeles fremragende, og en af verdensbedste venstrebacks hvis ikke den bedste.

Bonde15
12-01-2008, 15:47
Dejligt og høre, og som i andre siger en af de bedste venstre backer i verden.

Glory Man United
28-01-2008, 09:40
Hvorfor har han først karantæne mod Shitty? Troede man i England gav den med det samme, så den skulle gælde mod Portsmouth :confused:

United DK
28-01-2008, 11:28
Hvorfor tæller gule kort i FA Cuppen også i ligaen? Det synes jeg godt nok er latterligt!

Dines
28-01-2008, 13:59
Hvorfor har han først karantæne mod Shitty? Troede man i England gav den med det samme, så den skulle gælde mod Portsmouth :confused:

Nej, når man får 5 gulekort går der en uge efter at den træder i kraft. Og når vi først spillede om søndagen (igår) betyder det at den først træder i kraft søndag.

United-Allan33
29-01-2008, 10:00
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/01/29/pay-is-big-deal-to-evra-89520-20302261/

Hvis dette er rigtig har vi hvis en ny Rio-sag.. Til det kan jeg kune sige: Tak for indsatsen og held og lykke fremover

Glory Man United
29-01-2008, 10:09
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/01/29/pay-is-big-deal-to-evra-89520-20302261/

Hvis dette er rigtig har vi hvis en ny Rio-sag.. Til det kan jeg kune sige: Tak for indsatsen og held og lykke fremover

Den hopper jeg ikke på.....(endnu i hvert fald)

Dines
29-01-2008, 14:05

Er det ikke lidt tidligt at afskrive Evra? Synes at mange har for vane at tro på alt hvad der står i pressen, og stemple spillerne som golddiggers osv. Wes Brown eks. var meget godt, og nu ser det ud som han bliver alligevel. Ingen ved hvad der nøjagtigt sker, og det kan være Uniteds tilbud har været usædvanligt lavt til en af verdensbedste venstrebacks!

JDK
29-01-2008, 14:10
Er det ikke lidt tidligt at afskrive Evra? Synes at mange har for vane at tro på alt hvad der står i pressen, og stemple spillerne som golddiggers osv. Wes Brown eks. var meget godt, og nu ser det ud som han bliver alligevel. Ingen ved hvad der nøjagtigt sker, og det kan være Uniteds tilbud har været usædvanligt lavt til en af verdensbedste venstrebacks!

JA, jeg synes også at vi skal passe på at stemple alle spillere for tidligt, ud fra hvad pressen skriver!

Udover det, fortjener Evra en lønforhøjelse - dog nok ikke 50 mio. kr., om året :confused: - da han klart er blevet en af verdens bedste venstre backs!

mojtaba
29-01-2008, 14:15
Ved ikke hvorfor Evra forlanger sådan noget. Tænk lige også på klubben mester. Jeg synes bestemt ikke han er god nok til at få mere i løn. Ellers ønsker held og lykke og så kan han smutte. Tror han er en stjerne eller sådan noget? Så vil jeg sku også snart se ham at scorer og spille bedre i forsvaret. Han er slet ikke bedre end Rio Ferdinand, og jeg ser ingen grund til at han skal have mere i løn, som Ronaldo og Rooney.

Dines
29-01-2008, 14:24
Ved ikke hvorfor Evra forlanger sådan noget. Tænk lige også på klubben mester. Jeg synes bestemt ikke han er god nok til at få mere i løn. Ellers ønsker held og lykke og så kan han smutte. Tror han er en stjerne eller sådan noget? Så vil jeg sku også snart se ham at scorer og spille bedre i forsvaret. Han er slet ikke bedre end Rio Ferdinand, og jeg ser ingen grund til at han skal have mere i løn, som Ronaldo og Rooney.

360.000 kr. om ugen er nok lidt lavt for en af verdensbedstevenstre back, eller er det bare mig? Især taget i betragtning af hvad Rio, Rooney og Ronaldo tjener om året!

mojtaba
29-01-2008, 14:31
360.000 kr. om ugen er nok lidt lavt for en af verdensbedstevenstre back, eller er det bare mig? Især taget i betragtning af hvad Rio, Rooney og Ronaldo tjener om året!

Hmm.. Hehe... Ja... Øhm... Så vidt jeg ved tjener Rooney £150.000 om ugen - Woaw. Men jeg mener ikke Evra er en vigtigere spiller end Rooney, så det er vist for meget... Måske £75.000-£90.000 om ugen vil være godt.

mojtaba
29-01-2008, 14:35
eller er £75.000-£150.000 også lidt for meget? 360.000 kr. svarer det ikke til ca. £35.000? Hvis det er, ja så er det for lidt det må jeg indrømme. Måske £50.000 om ugen så.

Fletcherfan
29-01-2008, 14:36
Nu skal man selvfølgelig være lidt påpasselig med hvad pressen skriver... Men jeg tror det er noget om snakken... Måske ikke at han forlanger så meget, som the Mirror vil have, at han forlanger, men jeg tror gerne han forlanger en klækkelig lønforhøjelse... Og undskyld mig, men det har han absolutt ikke fortjent... Evra er hurtig og rimelig god fremad banen, men da United skal forsvare er han pissedårlig til at placere sig... Og det udnyttede Tottenham i weekenden, og jeg kan sige, at det er absolut ikke første gang... Jeg synes det er ok, hvis han bliver tilbudt LIDT mere end Brown, men ikke meget mere... Og til Jer, der svinede Brown til: Så kan I også godt svine Evra til nu...

Gronkjor
29-01-2008, 14:36
Utroligt at man kan brokke sig over at få 360000 om ugen:whine:

Glory Man United
29-01-2008, 14:37
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8233
Hvor længe har han kontrakt til? Sommeren 2009? Hvis det er sådan, så lad os slå koldt vand i blodet og vente et halvt års tid med forlængelse

EDIT: @Fletcher...Evra og Brown kan ikke bare sammenlignes. Spillemæssigt er der klasseforskel. Omvendt har Brown været på OT mange flere år...

mojtaba
29-01-2008, 14:41
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8233
Hvor længe har han kontrakt til? Sommeren 2009? Hvis det er sådan, så lad os slå koldt vand i blodet og vente et halvt års tid med forlængelse

EDIT: @Fletcher...Evra og Brown kan ikke bare sammenlignes. Spillemæssigt er der klasseforskel. Omvendt har Brown været på OT mange flere år...

Hva´? Hvad tænker Evra på. Han er ikke engang vigtigere end Rio for at tjene så meget. Synes United skal give ham højst £90.000 om ugen, mere synes jeg ikke. Nu er franskeren gået for vidt!

United-Allan33
29-01-2008, 14:54

Jeg afskriver ikke Evra, for jeg ved ikke om han har forlangt den slags penge, men HAR han, så kan jeg kun sige farvel og tak... han er ikke i samme klasse som Rio eller de andre top earners i klubben..

Sgoales
29-01-2008, 14:57
Det er vanvittigt at kræve så meget, og det får han selvfølgelig heller ikke.

Jeg synes der er en tendens til problemer med de franskmænd...
Gør din pligt og kræv din ret - i den rækkefølge!

Han skal være bedre til at forsvare inden hans spil berettiger til sådan en løn.

CC
29-01-2008, 15:23
Personligt synes jeg han er verdens bedste venstre back og jeg mener han har gjort sig fortjent til en løn derefter... Dog ikke over 1 mio om ugen, men 900.000 vil jeg være mere end villig til at smide efter ham, sammenlignet med hvad andre tjener...
Først og fremmest ved jeg ikke rigtig om dem som har skrevet artiklen har noget at have deres tal fra, og hvis det endelig er sandt regner jeg primært hans agent for ansvarlig... Og da det er agentens job at skaffe Evra så mange penge som muligt kan man ikke rigtig bebrejde ham noget...

Bergmann
29-01-2008, 15:26
Jeg kunne forestille mig, at det handler om at sælge aviser.

MEN HVIS det er sandt, så skal United afvise kravet. Det er simpelthen langt over lønnen for en backspiller. Kun Dani Alves og Roberto Carlos (dengang han var flyvende i Madrid) er så prominente, at de kan kræve lønninger på niveau med de bedst betalte i klubben.
Evra er for tiden, efter min mening, den bedste højreback i verden, og derfor kunne han også sagtens for lønforhøjelse, men ikke på niveau med de store i klubben. Så vigtig en brik på holdet er han heller ikke. Det vil sige, at han kan godt erstattes, selvom, at han måske er den bedste.

United DK
29-01-2008, 15:37
Jeg overser måske noget, men hvorfor tror fodboldspillere at de er mere værd end alle andre mennesker? Hvorfor skal Rooney have over 1 mio. kr. om ugen bare for at spille fodbold, mens en læge kun tjener 1 mio. kr. om året for at redde liv.

Hvis Evra ikke er tilfreds med sine 360.000 kr. (eller hvor meget det er) om ugen, så kan han skifte til Chelsea og få en 1 mio. kr. om ugen, jeg er ærligtalt ligeglad. Hvis spillerne kun spiller for klubben fordi de kan få en fuldstændig sindsyg løn, så er de ikke værd at samle på. Kald mig bare fodboldromantiker, men sådan har jeg det!

Christensen
29-01-2008, 15:40
Tror ikke dette rygte skal tages så super seriøst - rygter som dette kommer HVER gang en spiller skal forlænge, og tror simpelthen ikke på det.

Mojtaba: Hvor meget ser du til United? Synes at du meget ofte kommer med nogle kommentarer der er lang hen i skoven (og det er efterhånden ret irriterende at se på). Evra lukker godt af defensivt (hvilket du åbenbart ikke mener han gør), er blandt de bedste backs frem ad banen, og nej! han kan ikke sammenlignes med Ferdinand - Evra er back, Rio spiller i midterforsvaret, to helt forskellige pladser.

Glory Man United
29-01-2008, 15:41
Jeg overser måske noget, men hvorfor tror fodboldspillere at de er mere værd end alle andre mennesker? Hvorfor skal Rooney have over 1 mio. kr. om ugen bare for at spille fodbold, mens en læge kun tjener 1 mio. kr. om året for at redde liv.

Vel bare udbud/efterspørgsel. Så længe der er så mange penge i fodbold, så er alle involveredes tegnedrenge tykke!
Men jeg er da enig. Sænk billetpriserne til det halve...eller endnu mindre, så ville spillerne jo også have mindre råd til vilde julefrokoster mm :p

schousboe9
29-01-2008, 15:44
Jeg afskriver ikke Evra, for jeg ved ikke om han har forlangt den slags penge, men HAR han, så kan jeg kun sige farvel og tak... han er ikke i samme klasse som Rio eller de andre top earners i klubben..

Der findes i øjebikket ingen bedre venstreback end Evra. End o' discussion! Det er svært at sammenligne ham med de andre top earners, for selvom han ikke afgører kampe ved at score mål som Rooney og Ronaldo, afgører han dem i den anden ende sammen med Rio ved at lukke af, så for mig at se er han som venstreback så absolut i samme klasse som Rio, Rooney og Ronaldo er det på deres respektive pladser.

Men sådan er der så meget! :)

Vil dog også mene, at £120.000 om ugen er lige i overkanten og jeg tror ærlig talt heller ikke på denne historie. Evra har utallige gange udtalt hvor meget han elsker sit liv hos os, og det er han helt sikkert ikke klar til at sætte over styr pga. et par ekstra håndører. Lur mig om der ikke står en lidt grådig agent i kulissen? Det er jo set før...

snegl
29-01-2008, 15:53
Jeg tror ik på rygterne om £120.000, men hvis man har med Glazer at gøre, som er kendt som en gammel gnier, hvorfor så ikke spille højt ud? De gik på kompromis med Brown, til trods for at de meldte ud at der ikke ville være flere forhandlinger

United-Allan33
29-01-2008, 15:54
Der findes i øjebikket ingen bedre venstreback end Evra. End o' discussion! Det er svært at sammenligne ham med de andre top earners, for selvom han ikke afgører kampe ved at score mål som Rooney og Ronaldo, afgører han dem i den anden ende sammen med Rio ved at lukke af, så for mig at se er han som venstreback så absolut i samme klasse som Rio, Rooney og Ronaldo er det på deres respektive pladser.

Men sådan er der så meget! :)

Vil dog også mene, at £120.000 om ugen er lige i overkanten og jeg tror ærlig talt heller ikke på denne historie. Evra har utallige gange udtalt hvor meget han elsker sit liv hos os, og det er han helt sikkert ikke klar til at sætte over styr pga. et par ekstra håndører. Lur mig om der ikke står en lidt grådig agent i kulissen? Det er jo set før...

Du har ret Evra er den bedste back vi har, men man kan ikke komme uden om at venstrebacken højrebacken altid er de pladser der er nemmest at besætte... Hvorfor mon alle dårlige spillere i ungdomsfodbold ryger ud på backen???

Man skal have løn efter hvor meget man betyder for holdet og ikke efter hvor meget man betyder for pladsen...

elmegaard
29-01-2008, 15:57

Hvis Evra ikke er tilfreds med sine 360.000 kr. (eller hvor meget det er) om ugen, så kan han skifte til Chelsea og få en 1 mio. kr. om ugen, jeg er ærligtalt ligeglad. Hvis spillerne kun spiller for klubben fordi de kan få en fuldstændig sindsyg løn, så er de ikke værd at samle på. Kald mig bare fodboldromantiker, men sådan har jeg det!

Jeg er helt enig. Ja, Glory Man United, udbud/efterspørgsel kan sagtens appliceres her; men jeg mener nu alligevel, at man kan ramme et økonomisk loft. Og det er ramt for lang, lang tid siden. Nu kunne jeg skrive en 10-siders redegørelse, hvori jeg fordømmer pengenes magt i fodboldens verden (eller bare verden), men den diskussion har vi vist haft, så det vil jeg undlade.

Men jeg forstår det grundlæggende ikke - den grådighed, som Evra her udviser (HVIS det er sandt - men det antager jeg, at det er (og såfremt det ikke er det, kan denne diskussion blot bruges som en generel refleksion)). Hvordan man kan kræve, at tjene lige så meget, som en given anden spiller i truppen, når man tjener omtrent 360.000 kr. om UGEN - det er mig uforståeligt. Der er sgu folk, der ikke engang tjener noget der ligner - om ÅRET! Det er mig ubegribeligt, at man kan forlange, at få udbetalt over en 1 million kroner om ugen. Det er direkte vammelt, og hvis det er tilfældet synes jeg sgu, at man skal overveje, hvorvidt den pågældende spiller skal have forlænget sin kontrakt. Fodbold handler vel for fanden om at spille hver uge, og ikke om, hvor mange nuller, der er på den check, man indsætter hver eneste uge. (Ja - der går nok fodboldromantiker i mig, men jeg beklager virkelig den udvikling, der har fundet sted de sidste par årtier).

United DK
29-01-2008, 15:59
Vel bare udbud/efterspørgsel. Så længe der er så mange penge i fodbold, så er alle involveredes tegnedrenge tykke!

Jo jo, men har fodboldspillere virkelig brug for 1 mio. kr. hver uge?

snegl
29-01-2008, 16:06
Jo jo, men har fodboldspillere virkelig brug for 1 mio. kr. hver uge?

Du har helt ret, men vinderne i diskussionen har i over 10 år i United været spillerne, der har fået mere og mere..

Hvis alt er relativt bør Evra få over Brown's løn på 550.000 om ugen, selvom jeg også sku mene at 550.000 er meget i sig selv.. Sådan er verden bare.. Jo flere penge involveret i fodbold, jo flere penge vil spillerne efterspørge..

ChristianR
29-01-2008, 16:06
Du har ret Evra er den bedste back vi har, men man kan ikke komme uden om at venstrebacken højrebacken altid er de pladser der er nemmest at besætte... Hvorfor mon alle dårlige spillere i ungdomsfodbold ryger ud på backen???

Man skal have løn efter hvor meget man betyder for holdet og ikke efter hvor meget man betyder for pladsen...

Nemlig. Det er der essensen ligger. Evra er i mine øjne nok også verdens bedste venstre back, hvilket han vel først rigtigt har spillet sig op til at være i denne sæson.

Jeg vil dog ikke græmme mig ret meget, hvis han blev skiftet ud med den 5. eller 8. bedste.

Det ville jeg tilgengæld, hvis Ronaldo, Rio eller Vidic gjorde. Selvom han måske er verdens bedste på pladsen, er han langt fra uerstatelig.

Så, lønforhøjelse? Ja. Rioløn? Nej

schousboe9
29-01-2008, 16:09

Ja, den bedste vi har?? Det tror jeg nok. Nu mente jeg også bare i verden. Abidal, Zambrotta, Cashley osv. kan da godt gå hjem igen - de når ikk' Evra til sokkeholderne (selvom der ikke er særlig langt op!;))

Desuden er det vel ikke fair, hvis der skulle være ét lønloft for backs, ét for midterforsvarer, ét for midtbaner, well, you get the picture. Evra er i mine øjne ligeså vigtig for vores hold og spillestil som Rio, undskyld mig. Uden Evra på den venstreback har vi simpelthen intet offensivt at byde på fra bagerste kæde, og det er altså essentielt i den måde vi spiller på, at backs går med frem, skaber overtal og kommer til indlæg. Ingen i verden gør dét bedre end Patrice Evra lige pt.!

Så hvis nogen fodboldspiller er £120.000 værd, så er det ligesåvel Evra som det er Rio. Problemet er bare, at INGEN fodboldsspillere reelt er så meget værd, og jeg er i den forbindelse fuldstændig enig med elmegaard. Hvordan man som fodboldspiller kan tjene eks. 15 mio. om året, og STADIG nå frem til at det er for lidt, overgår ganske enkelt min forstand!

JakobR
29-01-2008, 16:44
Med den respekt og ære Evra tidligere har vist (da han læste klubbens historie og så Cantona-dvd'er), så nægter jeg at tro denne historie er sand. Der er jo heller ingen citater med.

Aviserne burde koncentrere sig om Portsmouthkampen.

Hl-Glory
29-01-2008, 16:57
tror ikke det passer med han er så grådig, jeg tror der går nogle uger så kontrakten på plads,'som nævnt før, aviserne skal jo skrive noget ellers ville de ikke kunne sælge og det jo en fin historie, tror bare ikke det passer.

Flax_Generous
29-01-2008, 16:57
Hvordan og hvem bestemmer hvad en fodboldspiller egentlig er værd? Det har altid undret mig.

Ligeledes - hvem bestemmer hvad en minearbejder, en læge eller en sløjdlærer er værd?

Benzet
29-01-2008, 17:18
Evra kan ikke forvente at få det samme i løn som forsvarets faste holdepunkt, Rio Ferdinand. Hvis Evra ikke er rede til at justere på kravene, kan United for min skyld sagtens kigge sig om efter en afløser til ham. Han er således ikke dirkete en af holdets nøglespillere, som må være: Rio, Ronaldo og Rooney.

Stuhrdrengen
29-01-2008, 17:27
For det første er det rygter. Hvis endeligt det er sandt at Evra kræver 120.000 pund per uge, så er det jo udgangspunktet for hans forhandling. Og endelig så skal Evra da bare hive så mange monetos ud af Glazers pung som han overhovedet kan - han fortjener dem meget mere....

I forhold til hvem der bestemmer, hvor meget man er værd, er det korte svar at prisen fastsættes udfra hvor udbud er lig med efterspørgsel.

Kofoed
29-01-2008, 17:48

kunne ikke sige det bedre selv.. fodboldromantik er kommet for at blive;) fodbold skal blive som det altid har været:InLove

Men jeg tror ikke på den historie.. vil enten se nogle citater, eller noget officielt fra ham selv eller klubben..

United-Allan33
29-01-2008, 18:04
Ja, den bedste vi har?? Det tror jeg nok. Nu mente jeg også bare i verden. Abidal, Zambrotta, Cashley osv. kan da godt gå hjem igen - de når ikk' Evra til sokkeholderne (selvom der ikke er særlig langt op!;))

Desuden er det vel ikke fair, hvis der skulle være ét lønloft for backs, ét for midterforsvarer, ét for midtbaner, well, you get the picture. Evra er i mine øjne ligeså vigtig for vores hold og spillestil som Rio, undskyld mig. Uden Evra på den venstreback har vi simpelthen intet offensivt at byde på fra bagerste kæde, og det er altså essentielt i den måde vi spiller på, at backs går med frem, skaber overtal og kommer til indlæg. Ingen i verden gør dét bedre end Patrice Evra lige pt.!

Så hvis nogen fodboldspiller er £120.000 værd, så er det ligesåvel Evra som det er Rio. Problemet er bare, at INGEN fodboldsspillere reelt er så meget værd, og jeg er i den forbindelse fuldstændig enig med elmegaard. Hvordan man som fodboldspiller kan tjene eks. 15 mio. om året, og STADIG nå frem til at det er for lidt, overgår ganske enkelt min forstand!

Ja måske er Evra verdensbedste backs, men det ændre stadig ikke på at hans plads ikke betyder så meget for et hold som f.eks en angriber eller midtforsvar... Jeg tror de fleste ville vælge at have en verdensklasse midtforsvar end en verdensklasse back...

Selvfølgelig skal en spiller der er nemmere at erstatte have mindre i løn end en der er sværere..

Selvfølgelig er ingen så mange penge værd, men sådan er fodbold nu en gang...
Og det er jo kendt at de to back pladser er dem der betyder mindst for et hold, også mange gange de pladser unge forsvarer får chancen her kan nævnes 2 x Neville, Brown O'Shea og Pique...

Så nej Evra skal ikke have så stor en løn som feks Rio, da Rio er vigtigere end Evra selvom de måske begge er verdensklasse på deres pladser..

Unitedalisme
29-01-2008, 18:24
Ja måske er Evra verdensbedste backs, men det ændre stadig ikke på at hans plads ikke betyder så meget for et hold som f.eks en angriber eller midtforsvar... Jeg tror de fleste ville vælge at have en verdensklasse midtforsvar end en verdensklasse back...

Selvfølgelig skal en spiller der er nemmere at erstatte have mindre i løn end en der er sværere..

Selvfølgelig er ingen så mange penge værd, men sådan er fodbold nu en gang...
Og det er jo kendt at de to back pladser er dem der betyder mindst for et hold, også mange gange de pladser unge forsvarer får chancen her kan nævnes 2 x Neville, Brown O'Shea og Pique...

Så nej Evra skal ikke have så stor en løn som feks Rio, da Rio er vigtigere end Evra selvom de måske begge er verdensklasse på deres pladser..

Vil nu sige at der er mangel på venstre backs i verden, og at evra er en af de få der ka den plads til ug.. Hvis vi ska samligne ham med rio så er der da mange flere klasse midterforsvarsspillere end der er klasse backs.. så ja udbud og efterspørgsel.. og så synes jeg ik at man kan sige at en plads er mere værd end en anden.. Evra betyder fanme meget for vores offensiv, for han er en af de få der kan noget med bolden som back, det ser man ikke særlig tit.. og grunden til at han vil ha så meget er at fodbold spilleres karriere er forholdsvis kort, og han har brugt utallige timer på at nå dertil han har nu, og det er kun meget få der får chancen, så synes jeg da at det er fair nok at forlange et stort beløb for sine bedrifter.. men tror også at man ska tage det stille og roligt med det her, da det bare kan være rygter og hvis det er sandt så er det nok hans start pris, og så må united og evra finde ud af det sammen.. er sikker på at de nok ska finde ud af det..

Fletcherfan
29-01-2008, 18:48
Der er vist meget delte meninger om Evra... Selvom det her rygte nok for det første kun er for at forstyrre Uniteds forberedelser til Portsmouth-kampen... Og hvis det passer, så er det sandt som nogle nævner, at det nok kun er en startpris... Når man skal til forhandling om løn så går man altid lidt højere end man selv synes man har fortjent, det er logisk...

Men der skal siges, at Evra har bestemt ikke fortjent at få så meget løn... Han er måske verdens bedste venstreback, men det er mindst ligeså meget, at der er mangel på klassevenstrebacker... Og udfra Evra's spil så kan han godt erstattes, det samme kan man ikke på samme måde sige om Rio, Vidic, Rooney, Ronaldo, Giggs, Scholes, Tevez og Rooney, of v.d. Sar... Jeg synes altså det er ok, at han får op til 80-85000 £, men det er også max. det han har fortjent...

snegl
29-01-2008, 19:07
Hvordan og hvem bestemmer hvad en fodboldspiller egentlig er værd? Det har altid undret mig.

Ligeledes - hvem bestemmer hvad en minearbejder, en læge eller en sløjdlærer er værd?

Interessant spørgsmål.. Jeg kan ikke helt svare på det men nogle af faktorerne må være:

1. Hvor vigtig spilleren er for klubben = hvor langt spilleren kan tillade sig at gå i forhandlingerne.
2. Hvor mange penge der florerer i fodboldverdenen.. (Klubbernes økonomi)
3. Tidligere forhandlinger ved kontraktbordene og relativ løn i forhold til andre spillere, og løn i andre klubber

Og det kan du også relatere til en minearbejder, en læge eller en sløjdlærer hvis du ændrer scenarierne lidt..

schousboe9
29-01-2008, 19:10
[...] Og udfra Evra's spil så kan han godt erstattes, det samme kan man ikke på samme måde sige om Rio, Vidic, Rooney, Ronaldo, Giggs, Scholes, Tevez og Rooney, of v.d. Sar... Jeg synes altså det er ok, at han får op til 80-85000 £, men det er også max. det han har fortjent...

Nu får jeg hug: :p

Rio kan sagtens erstattes. Han er i god form nu, men han har (seføli) også haft en downperiode, og hvis man antog, at han igen ramte det niveau, kan han sagtens erstattes af eks. Puyol, Nesta eller Millito.
Vidic er lidt det samme som Rio, dog IMO lidt sværere at erstatte...
Rooney og Ronaldo er uerstattelige, pure and simple!!
Giggs har flere gange i indeværede sæson vist, at han kan erstattes. Vi har i forvejen Nani og Park klar i kulissen, og førstnævnte er mere end kvalificeret til at tage over allerede nu.
Scholes er vigtig, ingen tvivl dér! Dog kan han på nuværende tidspunkt også erstattes, og vi har i Anderson den helt perfekte afløser klar. Vi har ikke savnet Scholes i hans fravær på samme måde som vi har savnet Ronaldo, og derfor kan Anderson sagtens overtage hans plads uden det ville gøre den store skade.
Tevez er heller ikke uerstatlig. I Atletico render en Sergio Agüero rundt, og om nogle år vil han helt sikkert være ligeså god, hvis ikke bedre, så derfor: Heller ingen katastrofe at miste ham på nuværende tidspunkt.
VDS kan, ligesom ovenstående, også godt erstattes. Når Foster er klar vil han forhåbentlig vise sig som en kompetent afløser, men ellers findes der utallige keepere på VDS's niveau

Når ovenstående så er sagt, skal det på det kraftigste understreges, at jeg på ingen måde er interesseret i, at skifte nogen som helst ud med nogle af de nævnte! Jeg vil blot understrege, at der på de forskelige pladser findes mange spillere, der ville kunne gøre det ligeså godt, som dem vi allerede har. Bortset fra Rooney og Ronaldo.

JakobR
29-01-2008, 19:33
schousboe9

Det er jo for nemt at nævne en masse navne, som ville kunne erstatte vores spillere. Hvem siger disse vil skifte, hvis vi lagde et tilbud ind?

Jeg synes vi mærker en større effekt i de kampe Rio ikke er med, sammenlignet med de kampe Vidic ikke er med. Rio er generalen, hjernen i forsvaret.

Evra's defensive kvaliteter kan til en meget hvis grænse godt erstattes af O'Shea, men offensivt findes der ingen som ham. Grunden til, at vi er mere afhængige af Rio end Evra, er fordi vi har to rigtigt gode wings, som offensivt er rigtigt dygtige.

schousboe9
29-01-2008, 19:38
Jeg ved godt, jeg ikke bare kan nævne navne, og forvente, at de ville komme rendende så snart vi evt. meldte vores interesse. Snakken gik bare på, at Evra sagtens kunne erstattes baseret på hans spil, og så kunne jeg jo stille samme spørgsmål: Hvem ville kunne erstatte ham, når vi ikke bare kan hente hvem vi vil??

Jeg kom blot med nogle forslag til alternativer, men om de ville fungere i vores system og på holdet rent socialt er en anden diskussion. Nu gik diskussionen bare på, hvorvidt man kunne erstatte Evra, og til det siger jeg, at hvis det kom så vidt, er der flere på holdet, som det ville være muligt at erstatte baseret på deres spil

Hansen
29-01-2008, 20:11
[QUOTE=schousboe9;43684]Nu får jeg hug: :p

Rio kan sagtens erstattes. Han er i god form nu, men han har (seføli) også haft en downperiode, og hvis man antog, at han igen ramte det niveau, kan han sagtens erstattes af eks. Puyol, Nesta eller Millito.
Vidic er lidt det samme som Rio, dog IMO lidt sværere at erstatte...

Well kan sagtens følge dig, ang at det er ngole meget dyre drenge at ha gående, og at f.eks. rio har haft en down periode....
Det har han dog ikk nu og pt er han verdens bedste forsvar, sådan er det bare.

Skulle vi lege med tanken om at "bytte" rio med puyol, nesta eller millito, så kan jeg absolut ikk se nogen fordel.. Puyol vil uden tvivl ligge omkring samme prisleje, Nesta er ikk hvad han har været og millito har ikk rios niveau.

Det jeg vil frem til er, at hvis man vil vinde PL, cl osv, så må vi betale hva det koster, Dvs køb af andenrangsspillere eller satse på man kan lønne vores verdensstjerne for det halve af alle klubber, vil uden tvivl slå fejl.

Det er fodboldens udvikling, det gælder bare om at følge med, hvis man vil være med hvor det sner!

United DK
29-01-2008, 21:39
Vi har gang på gang vist, at vi sagtens kan erstatte spillere, der umiddelbart er uerstattelige. Robson, Sharpe, Kanchelskis, Ince, Hughes, Cantona, Keane og Ruud for at nævne nogle stykker. Evra er ikke på samme måde uerstattelig, og derfor går vi ikke ned, hvis vi i givet fald solgte ham.

KennyN
29-01-2008, 21:42
Lad os nu lige få ro på. Ingen ved om de nævnte tal overhovedet passer. Aviserne skriver så meget forskelligt, som bestemt ikke altid er sandt.

Men når det er sagt. Ingen spiller skal tro man er mere end klubben. Alle spillere kan erstattes, og det vigtigste er sammenholdet og holdet som en enhed. Men mon ikke det hele blot er for at presse citronen mest muligt..

mojtaba
29-01-2008, 21:48
Lad os nu lige få ro på. Ingen ved om de nævnte tal overhovedet passer. Aviserne skriver så meget forskelligt, som bestemt ikke altid er sandt.

Men når det er sagt. Ingen spiller skal tro man er mere end klubben. Alle spillere kan erstattes, og det vigtigste er sammenholdet og holdet som en enhed. Men mon ikke det hele blot er for at presse citronen mest muligt..

Synes nu alt handler om Ronaldo. Ronaldo scorer igen, igen, igen. Han er op på 17 mål i PL, som midtbanespiller!!! 25 mål i sæsonen af Ronaldo!! Han kommer helt sikkert op på 35 mål, og stikker rekorden på en tidligere United-spiller osv osv.. Det er som om at i Manchester United handler det næsten heletiden om Ronaldo iøjeblikket. Og i MUTV, kan man stemmer på et mål man synes er bedst, og der er der næsten kun Ronaldo-mål!

KennyN
29-01-2008, 21:54
Synes nu alt handler om Ronaldo. Ronaldo scorer igen, igen, igen. Han er op på 17 mål i PL, som midtbanespiller!!! 25 mål i sæsonen af Ronaldo!! Han kommer helt sikkert op på 35 mål, og stikker rekorden på en tidligere United-spiller osv osv.. Det er som om at i Manchester United handler det næsten heletiden om Ronaldo iøjeblikket. Og i MUTV, kan man stemmer på et mål man synes er bedst, og der er der næsten kun Ronaldo-mål!

Nu skal vi ikke dreje denne tråd ind på Ronaldo. Men for at svare på dit indlæg: Ronaldo er vigtig for holdet og scorer meget pt. Men det gjorde Ruud også, vi vandt mesterskabet uden ham. Becks var vigtig, men vi har været glimrende uden ham. Osv osv.. Vi overlevede Cantona, Stam og flere andre stjerner. Ingen er over holdet. Kun måske Fergie ;) Men ingen spillere er uundværlige.

mojtaba
29-01-2008, 21:58
Nu skal vi ikke dreje denne tråd ind på Ronaldo. Men for at svare på dit indlæg: Ronaldo er vigtig for holdet og scorer meget pt. Men det gjorde Ruud også, vi vandt mesterskabet uden ham. Becks var vigtig, men vi har været glimrende uden ham. Osv osv.. Vi overlevede Cantona, Stam og flere andre stjerner. Ingen er over holdet. Kun måske Fergie ;) Men ingen spillere er uundværlige.

Man er nu stadig vildere med sidste sæsonen indtil videre.

snegl
29-01-2008, 22:20
Hvad position spiller ham Fabio, som er den mest lovende af de to brasilianske tvillinger?
Jeg ku sagtens forestille mig Fergie havde udspekulerede planer, om at flytte Evra op på midtbanen i et par kampe, så holdet ku blive endnu mere alsidigt.. Vi så det i starten af sæsonen, hvor Evra gjorde det særdeles godt på venstre midt.

JakobR
29-01-2008, 22:30
Hvad position spiller ham Fabio, som er den mest lovende af de to brasilianske tvillinger?
Jeg ku sagtens forestille mig Fergie havde udspekulerede planer, om at flytte Evra op på midtbanen i et par kampe, så holdet ku blive endnu mere alsidigt.. Vi så det i starten af sæsonen, hvor Evra gjorde det særdeles godt på venstre midt.

Han gjorde det ret sløjt efter min mening. Det var meget i glimt, der blev skabt noget. Jeg vil ikke rokere med Evra, for at gøre plads til en 18 årig og uerfaren brasillianer; det er lige lovlig vovet.

Damien
29-01-2008, 22:31
Hvor jeg hader spillere der brokker sig med lønnen osv. om man får 800.000 eller 1.3 om ugen... Hva fuck gør forskellen.. Okay nu sidder jeg ikke i samme situation, men syns sku dalligevel det for dårligt... Jeg mister sku meget for Evra hvis udtalelserne er ægte...

ChristianR
29-01-2008, 22:38
Evra er vel verdens bedste back pt i mangel af bedre. Vi kunne jo eksempelvis sige, at lønnen på en måde skal svare til salgsprisen.
Der tror jeg bestemt ikke, nogen vil betale så meget for Evra, som Rio tjener. Rio tjener nu engang tæt på det højeste, man kan tjene som fodboldspiller. Mener, han får 1,2 og Terry i Chelsea får 1,3 som den højestbetalte i Europa i hvert fald? Og Rio tjener vel også ligeså meget som vores egen Ronnie-dreng, hvis løn, han om nogen gør sig fortjent til.

Nogen siger, at alle spillere kan erstattes og, at vi har overlevet tabet af mange spillere. Ja, men det har da taget tid. Holdets niveau faldt i flere sæsonner efter især tabet af Schmeichel og Stam. Jeg synes også, man så en væsentlig effekt ved Nistelrooy, og en lidt mindre ved Becks. Tabet af Keane gik derimod overraskende smertefrit.

ChristianR
29-01-2008, 22:41
Han gjorde det ret sløjt efter min mening. Det var meget i glimt, der blev skabt noget. Jeg vil ikke rokere med Evra, for at gøre plads til en 18 årig og uerfaren brasillianer; det er lige lovlig vovet.

Neej, enig. Man han skal vel have erfaring på en måde. Så man kunne da godt overveje, måske at eksperimentere lidt i nogen nemme kampe? Så vi kan få spillet en ny venstreback ind, hvis forhandlingerne med Evra ser ud til at gå i vasken. Men selvfølgelig ved vi ingen ting, og det er rene spekulationer.

robinho
30-01-2008, 05:56
united har et lønbudget de nogenlunde skal overholde, og de skal kun tilbyde evra det de mener er ansvarligt, og som de mener han er værd. Det er ikke sikkert de to beløb kan komme overens, men så er det jo klubbens økonomi der kommer først for uniteds vedkommende. Det vil Evra jo også forstå, hvis han holdt af klubben. Det er jo det denne kontraktforhandling skal vise. Men hvem siger at de mange penge der står i avisen overhovedet indeholder et gram af virkelighed. Hvem skulle have fortalt dem det??? Evras agent?

Flipperen
30-01-2008, 13:04
Robinho - Der er ingen som har påstået, at dette er sandt.. Det er blot rygter vi snakker om, intet andet..

Jeg synes bare det er latterligt.. Alt det her med SÅ mange penge for spillere. Deres løn burde måske være 60.000, måske mere, men at vi kommer op på over en halv eller en hel million, er jo så latterligt! Ronaldo tjener mere ALENE på et år, hvad hele Danmark kan give til Afrika.. Tænk nu over det, det er SÅ tåbeligt! Derudover burde man sige at hvis en spiller bliver købt for en million, burde det næsten altid kun være 1/4 han i virkeligheden burde koste og resten skulle gå til noget mere fornuftigt.

Ærligt talt synes jeg de klynker.. Der er en dreng i de fattige lande som arbejder hver dag, mindst 10-12 timer og han får nærmest intet for det. Ronaldo skal lave en lille reklame film som vel tager et par timer og han har tjent hele den drengs løn ind resten af hans liv, udover alle hans venner.. Hvad fanden er det for en verden :S de klynker seriøst for meget og så sgu gerne at de gav nogle af alle de penge væk.. forstår slet ikke hvordan de kan nå at bruge så mange, det må jo være kedeligt til sidst..

Tim_rn
30-01-2008, 13:28
(Flipperens indlæg) Det er i bund og grund en tanke der burde være normal for os allesammen. Og jeg tror faktisk også at de fleste tænker over det.

Hvis vi lige proportionerer det en lille smule ned, så kan man jo spørge sig selv om du har brug for 1000 kr su hver måned hvis du bor hjemme hos dine forældre og har et fast arbejde 2 gange om ugen. Det havde jeg ikke, men det kræver noget helt specielt at sige nej til det - for alle andre får det jo. Det er ren grådighed der er i os allesammen. Ville du gå over til din chef og sige at du på dit fritidsarbejde i gymnasieårene hellere vil have 100 kr/timen frem for 120 kr/timen fordi du har medlidenhed med en afrikansk unge der har meget værre vilkår end nogen af os nogensinde kommer til at opleve?
Pointen er at hvis et menneske går langt ned i løn på den baggrund vil det ikke gøre nogen som helst forskel (selv små beløb kan gøre en forskel ja, men ikke når pengene alligevel havner hos firmaet som kan foretage sig andre satsninger) så skal der ske en radikal ændring.

I en lille romantisk tankegang ser jeg G-klubberne gå sammen og aftale, at man simpelthen lægger et realistisk lønloft (har de ikke et lønloft i NFL?) og derefter tager en del af overskuddet og bruger det til godgørende formål. Jeg ser faktisk fodboldklubberne som nogle af de europæiske faktorer der netop har magten til at yde en stor indsats i U-landene hvis bare man får konstrueret det ordentligt sammen.

Flipperen
30-01-2008, 15:04
Jeg synes der er lidt forskel på at gå ned i løn, på f.eks. tyve kroner og så nogle tjener 1,5 million om ugen eller hvor pokker det nu er.. Det skal sgu en del mennesker til at gå ned i løn, for det hele kommer op på en million.. Har ikke ondt i røven over de tjener så meget, men så gerne at de gav flere af dem væk til et bedre formål.. Kan selvfølgelig godt se at fodboldspillere har et vis antal år de kan tjene penge i, hvis det kun er det at spille fodbold som har deres interesse, men nogle af dem skal bruge cirka en måned og så har de indtjent hvad de kan leve for, resten af deres liv hvis de stopper som 35-årig cirka..

Ang. det med at gå fra 120 til 100 og det alligevel bare landte de forkerte sted, burde man bare tage imod dem og sende dem ind når året er omme, som f.eks. i lørdags.. Ved vi er forskellige, men havde jeg SÅ mange penge, så havde jeg sgu givet rigtig mange af dem væk.. Jeg gå da op og brokker mig hvis jeg mangler timer i løn, hvis jeg får for lidt penge tilbage ved kassen i fakta,osv. Men når man tjener over en million om UGEN så kan det jo være ligegyldigt..

Glory Man United
30-01-2008, 15:15
@Flipperen

Det er så bare bevist, at jo flere penge, du har mellem hænderne, des mere går du op i det. Mange mennesker har jo også en del penge, fordi de er nærige.
Nææææ som jeg skrev tidligere: Sæt billetpriser ned til det halve, merchandise det samme. Det burde give færre penge til Glazer og mindre lønninger. Det sidste er jo så kun muligt, hvis ALLE gør det, for ellers kan vi ikke holde på spillerene :)

Flipperen
30-01-2008, 15:33
Ja, men fatter bare ikke hvorfor de går så meget op i det.. Jeg tror faktisk det ikke en skid handler om hvor meget de får.. Det hele handler om respekt nu, ikke en skid andet.. Hvis verdens bedst betalte spiller kun fik langt under en halv million, så ville de andre ikke kræve så meget. Men hvis han får 1,5 som er over det tre dobbelt, så vil folk også have mere..

snegl
30-01-2008, 15:40
Ja, men fatter bare ikke hvorfor de går så meget op i det.. Jeg tror faktisk det ikke en skid handler om hvor meget de får.. Det hele handler om respekt nu, ikke en skid andet.. Hvis verdens bedst betalte spiller kun fik langt under en halv million, så ville de andre ikke kræve så meget. Men hvis han får 1,5 som er over det tre dobbelt, så vil folk også have mere..

Hvis du tror det HELE handler om respekt, så tror jeg du har misforstået hvor meget agenter gør for at påvirke spillere.. Det er helt klart agenterne der forsøger at presse citronen mest muligt (Agenterne får også mere på den måde).. En del spillere vil self også ha bedst mulig løn..

Grunden til at United's løn er steget sådan, er fordi den også er steget i Chelsea og andre storklubber.. Hvis vi vil konkurrere med dem, må vi også være villige til at betale lønninger i nærheden af Chelsea.. Om så det er umoralsk eller ej. Agenter lægger ofte det bedste ord ind for deres spillere, hvor de kan få den bedste løn.

Men ja for sådan en som Rio ku jeg godt forestille mig at hans løn handlede om respekt, og om at ligge i toppen.. Jeg tror han kan li den slags, selvom det er ret overfladisk.

hleb13
14-02-2008, 20:23
Jeg synes Evra er en fantastisk venstre back, men nu er jeg jo Arsenal fan så ville lige høre hvem i synes er bedst Evra eller Clichy..

Don Kafai
14-02-2008, 20:31
Jeg synes Evra er en fantastisk venstre back, men nu er jeg jo Arsenal fan så ville lige høre hvem i synes er bedst Evra eller Clichy..

Clichy er godt på vej op, men der kan ikke være tvivl om at Evra lige er lidt bedre. Det er ikke meget, men han er bedre både offensivt og defensivt. Dog vurderer jeg både Evra og Clichy som bedre end Abidal, og jeg fatter ikke han er førstevalget på det franske landshold. Men ihvert fald er Frankrig godt dækket ind på den position...

Kofoed
14-02-2008, 20:50

Puha.. det er godt nok tæt.. vil dog sige at Evra er lidt bedre.. men det er en kanon back i har det er helt sikkert, og syntes også han er rimelig god defensiv, og mener da(ret mig hvis jeg er helt gal på den) at han havde et rimelig godt tag på ronaldo sidst.. men clichy er efter min mening helt sikkert i top 6..

snegl
14-02-2008, 20:57

Clichy er ihvertfald hurtigst.. Manden ku løbe fra Ronaldo (og det siger ikk så lidt) Og i denne sæson synes jeg faktisk også han har været super god. Jeg har ikk set nok Arsenalkampe til at kunne bedømme hvem der er bedst, men af det jeg har set synes jeg de har været ca lige gode

hleb13
14-02-2008, 21:23
Clichy er godt på vej op, men der kan ikke være tvivl om at Evra lige er lidt bedre. Det er ikke meget, men han er bedre både offensivt og defensivt. Dog vurderer jeg både Evra og Clichy som bedre end Abidal, og jeg fatter ikke han er førstevalget på det franske landshold. Men ihvert fald er Frankrig godt dækket ind på den position...Jeg har set mange af Uniteds kampe iår, og er inponeret over Evra som også som du siger er bedre end Abidal, men synes nu ikke han er bedre end Clichy. Og synes nu heller ikke han er bedre offensivt ;)

pølsemanden
14-02-2008, 21:26
Er det Evra eller Abidal som har pladsen i frankrig's venstre back'

Kofoed
14-02-2008, 23:07
Jeg har set mange af Uniteds kampe iår, og er inponeret over Evra som også som du siger er bedre end Abidal, men synes nu ikke han er bedre end Clichy. Og synes nu heller ikke han er bedre offensivt ;)

Nu ved jeg fra mig selv at logoet på trøjen også har en lille betydning.. hvertfald hos mig, og det kan jeg ikke helt lægge fra mig.. men må også indrømme at jeg ikke har set særlig mange af arsenals kampe..

ajooba
14-02-2008, 23:26
Hvorfor mener du Clichy er hurtigst? Synes sgu aldrig jeg har set Evra blive overhalet. Samtidig har Evra en helt fantastisk springkraft, synes han er en meget atletisk spiller til trods for hans højde. Klasse spiller, intet mindre. Abidal har intet offensivt, til gengæld er han nok den allerbedste rent defensivt, brølstærk og hurtig ligeså

snegl
14-02-2008, 23:37
Hvorfor mener du Clichy er hurtigst? Synes sgu aldrig jeg har set Evra blive overhalet. Samtidig har Evra en helt fantastisk springkraft, synes han er en meget atletisk spiller til trods for hans højde. Klasse spiller, intet mindre. Abidal har intet offensivt, til gengæld er han nok den allerbedste rent defensivt, brølstærk og hurtig ligeså

Hehe jeg synes ik det er en diskussion om at mene Clichy er hurtigst. Han løb hurtigere end Ronaldo da begge var i fuld fart sidste gang vi mødtes. Jeg har ikke set Evra (eller andre forsvarsspillere i PL for den sags skyld) med samme hastighed

Casper
15-02-2008, 00:00
Jeg er tilfreds med Evra og vil ikke bytte med Clichy

Glory Man United
15-02-2008, 08:15
Jeg er tilfreds med Evra og vil ikke bytte med Clichy

Der er vel en grund til at venstrebacken på det franske landshold, er en kamp mellem Evra og Abidal :)

Svendsen
15-02-2008, 08:22
Puha.. det er godt nok tæt.. vil dog sige at Evra er lidt bedre.. men det er en kanon back i har det er helt sikkert, og syntes også han er rimelig god defensiv, og mener da(ret mig hvis jeg er helt gal på den) at han havde et rimelig godt tag på ronaldo sidst.. men clichy er efter min mening helt sikkert i top 6..

sgu da ik altid clichy vinder duellen med ronaldo. se her:

http://www.youtube.com/watch?v=1sxpimvN9is

jeg synes clichy er rigtig go men evra er en smule bedre. i vert fald offensivt

Dines
15-02-2008, 10:50
Svært at svarer på, da begge spillerer er to fantastiske backs og helt vanvittigt at tænke på at ikke en af dem starter inde på det franske landshold. Clichy er sammen med Ashley Cole dem der har bedst styr på Ronaldo, og det siger ikke så lidt. Med hans hurtighed har Ronaldo det svært, og Clichy læser spillet virkelig godt. Tilgengæld synes jeg, at han mangler lidt i det offensive. Han er god, men f.eks. hans indlæg er elendige. Lidt ligesom med vores Brown, så er Clichy for det meste ødelæggende, når han skal slå den indover. Evra er også en fremragende back, og efter min mening lidt bedre. Han er god i defensiven, og udover det er han eminent fremme, hvor Clichy har lidt problemer. Hans indlæg er milimeter præcise, og lige så ufarligt det er i højresiden med Brown ligeså farligt er det for modstanderen i venstre.

Derfor mener jeg at Evra lige er en tand eller to bedre end Clichy, der dog også er fremragende.

robinho
15-02-2008, 10:53
Hvorfor mener du Clichy er hurtigst? Synes sgu aldrig jeg har set Evra blive overhalet.

har jeg. I 2. havleg mod tottenham i FA cuppen, blev han oversprintet af lennon da de løb efter en lang bold.

Glory Man United
15-02-2008, 11:00
har jeg. I 2. havleg mod tottenham i FA cuppen, blev han oversprintet af lennon da de løb efter en lang bold.

Og det er vel også stort set det eneste tilfælde. Rommedahl kunne nok også løbe hurtigere, men i næste sekvens, ville du så bare se VDS sparke målspark

Dines
15-02-2008, 11:14

Husker jeg faktisk godt. Men Lennon er nu også vanvittigt hurtig, så at blive oversprintet af ham er ingen skam. ;)

robinho
15-02-2008, 11:16
Og det er vel også stort set det eneste tilfælde. Rommedahl kunne nok også løbe hurtigere, men i næste sekvens, ville du så bare se VDS sparke målspark

haha ja det er der ingen tvivl om. Magen til boldmongol.

Husker jeg faktisk godt. Men Lennon er nu også vanvittigt hurtig, så at blive oversprintet af ham er ingen skam.

på ingen måde. Hvis han er den eneste spiller der kan løbe fra Evra, så er det til at overleve. Det er jo ikke alle klubber der har sådan en sprinter på højre kant.

Bugge
15-02-2008, 11:26

Haha, klasse kommentar.. Stærk tobak..

Kofoed
15-02-2008, 12:13
sgu da ik altid clichy vinder duellen med ronaldo. se her:

http://www.youtube.com/watch?v=1sxpimvN9is

jeg synes clichy er rigtig go men evra er en smule bedre. i vert fald offensivt

Ja men nu er det klip også en hel del år, og Clichy har nok fået en del mere erfaring, og tror ikke han ville falde på halen over den idag..

Glory Man United
15-02-2008, 12:21
Ja men nu er det klip også en hel del år, og Clichy har nok fået en del mere erfaring, og tror ikke han ville falde på halen over den idag..

Jeg synes linket er fint. Ronaldo er vel også en del bedre idag, eller?

Kofoed
15-02-2008, 12:27
Jeg synes linket er fint. Ronaldo er vel også en del bedre idag, eller?

Ja self, men det er trods alt nemmere at lære at stoppe et trick end at udføre det.. og jeg tror ikke den der ville gå ligeså nemt idag.. men det finder vi jo "desværre" ikke ud af nu hvor clichy er skadet..

Don Kafai
15-02-2008, 12:45
Jeg har set mange af Uniteds kampe iår, og er inponeret over Evra som også som du siger er bedre end Abidal, men synes nu ikke han er bedre end Clichy. Og synes nu heller ikke han er bedre offensivt ;)

Nej det er klart du ikke vil bytte Clichy for Evra, og jeg kan tilføje at det er samme holdning den anden vej rundt, men jeg synes stadig Evra, kva sin rutine er bedre. Jeg så fx den fejl Clichy lavede mod City, som i grunden kostede et mål, og det gør Evra aldrig. Eller jo, han laver fejl, men slipper bedre afsted med det (som fx når han sparker bolden på egen overligger på Emirates), men de der blundere som Clichy laver, er Evra foruden.

Mht det med offensiven, så er der kampe hvor Evra er Uniteds mest udfordrende mand (og det siger meget når man har Ronaldo på holdet), og han slår virkelig gode indlæg efter de her raids han tager. Hvis du har set de 2 sidste kampe på Emirates, så har han faktisk lavet 2 fantastiske assists på netop hans fremløb. Især det løb han tager i kampen d. 21. januar var virkelig sygt!

Maspha
16-02-2008, 22:57
Hvordan kan det være at det næsten altid er Evra det går ud over, når en af modstanderens spillere får det røde kort:
Dave Kitson, Reading..
Jon Obi Mikel, Chelsea..
Emmanuel Eboue..

Eller hader de alle bare ham????

Dines
17-02-2008, 10:19
Måske fordi han ikke trækker sig fra tacklingerne, og så er det bare uheldigt den rammer ham. Dog synes jeg ikke der var rødt kort til Obi Mikel i den kamp, selvom jeg virkelig frydede mig. :)

Bugge
17-02-2008, 11:03
Måske fordi han ikke trækker sig fra tacklingerne, og så er det bare uheldigt den rammer ham. Dog synes jeg ikke der var rødt kort til Obi Mikel i den kamp, selvom jeg virkelig frydede mig. :)

Næh, dommeren var nok også bare træt af at se på Mikels sædvenlige svinestreger :)

Dines
17-02-2008, 12:08
Lidt det samme med Eboue. Dejligt at se ham få rødt kort, fordi han er et stort stort svin, og endelig bliver han straffe for hans gerninger, selvom rødt kort var lige i overkanten.

Christensen
17-02-2008, 12:34
En "tackling" i hoftehøjde med knopperne først er da lige til rødt, så synes bestemt ikke det var i overkanten...

(Og nej, det er ikke fordi det var Eboue der lavede den, at jeg synes det røde kort er i orden ;))

SantasLittleHelper
17-02-2008, 12:49
Han går jo nærmest efter skridtet med knopperne forrest. Hvordan folk kan sige at det ikke er til rødt forbløffer mig...

Dines
17-02-2008, 16:32
Jeg synes efter jeg har set den igen at der rødt kort, men man kan forsvarer Eboue han kigger på bolden, men under alle omstændigheder skal benene ikke være oppe i den højde. Iøvrigt dumt af Eboue, da Eduardo kort forinde havde voldslagtet Nani, så hvis man lægger dem sammen var det nok helt iorden med det røde. Gallas skal dog have karantæne i et par kampe efter sit spark på Nani, mens han lå ned.

Høgsted
26-03-2008, 10:15
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=35337

Lyder ikke for godt med hans udtalelser. Han har vist kun kontrakt til næste sommer altså 2009

imc
26-03-2008, 10:56
Haha, når jeg spiller playstation vælger jeg ikke andre engelske hold. Ja nok fordi du selv er på det hold. Haha

United DK
26-03-2008, 11:16
http://www.fodboldnyt.com/nyheder.php?id=35337

Lyder ikke for godt med hans udtalelser. Han har vist kun kontrakt til næste sommer altså 2009

Illoyale svin!

Ej, jeg håber han forlænger, for vi får ikke en bedre venstre back, som tingene er p.t.

Høgsted
26-03-2008, 11:37
Illoyale svin!

Ej, jeg håber han forlænger, for vi får ikke en bedre venstre back, som tingene er p.t.

Enig jeg synes at han pt er verdens bedste venstre back. Men skal United ikke snart ud og give ham og Rio (begge kontrakter udløber i 2009) et tilbud om kontraktforlængelse hvis de vil beholde dem ?? Håber de går ud og forlænger med dem til sommer

robinho
26-03-2008, 11:40
evra kan vi ikke afløse på nogen måde pt. Skal ikke kunne udtale mig om hvad vores brasilianske tvillinger kan udvikle sig til en dag. Men nu og de næste sæsoner skal vi have Evra på kontrakt, så united må få fingeren ud mht ham og rio

Bugge
26-03-2008, 11:47
Evra er pt en af verdens bedste backs og jeg ville græde snot hvis vi mistede ham.. Han har udviklet sit spil helt utrolig meget de sidste 1½ år.. Han er i verdensklasse..

Høgsted
26-03-2008, 11:50
Tror og håber også at de får tilbudt en kontraktforlængelse men først til sommer når sæsonen er forbi. Det er jo egentlig meget smart hvis United har det i sinde. Tror United vil have at der skal fokuseres 110 % på PL og CL fra spillernes side og ikke på hvor meget man kan score til den fede tegnebog

Dyreborg
26-03-2008, 11:50
Vi mangler bare Dani Alves eller Phillip Lahm på højre back så besidder vi verdensklasse på samtlige positioner i forsvaret

Glory Man United
26-03-2008, 11:53
Vi mangler bare Dani Alves eller Phillip Lahm på højre back så besidder vi verdensklasse på samtlige positioner i forsvaret

Alves??? Er du rask??? ;)

JDK
26-03-2008, 11:59
Evra skal nok forlænge - det er jeg ikke i tvivl om! vi vinder jo både PL og CL i år, så til sommer skriver han under ;)

men tror nu også at han gør det alligevel, for i tidligere interviews har han udtalt sig modsat, hvad han udtaler her på fodboldnyt.com

Høgsted
26-03-2008, 12:01
Nyheden er jo oprindeligt fra TribalFootball som jeg ikke mener er verdens bedste side med hensyn til rygter og lignende. Så har jeg i hvert fald ikke sagt for meget :D!

theviking66
26-03-2008, 13:02
Alves??? Er du rask??? ;)

Alves er måske udemærket i det fremadrettede spil, men manden kan ikke dække op. Nej tak siger jeg. Lad ham bare blive hvor han er eller sælg ham til Scourserne. De har det jo med at lave dårlige invisteringer til mange penge..:lolol:

Glory Man United
26-03-2008, 13:10
Alves er måske udemærket i det fremadrettede spil, men manden kan ikke dække op. Nej tak siger jeg. Lad ham bare blive hvor han er eller sælg ham til Scourserne. De har det jo med at lave dårlige invisteringer til mange penge..:lolol:

Præcis. Forestil dig Ronaldo og Alves i samme side. De løber ind i hinanden, og så er der en motorvej i forsvarssiden

JDK
26-03-2008, 13:27
Præcis. Forestil dig Ronaldo og Alves i samme side. De løber ind i hinanden, og så er der en motorvej i forsvarssiden

Ja, det vil ikke være for smart! Lad vær med at spekulerer i Alves - det vil være dumt

maxim
26-03-2008, 13:44
Ja, det vil ikke være for smart! Lad vær med at spekulerer i Alves - det vil være dumt

Forestil jer så hvad de kan udrette sammen på højrekanten offensivt :devill: Det kunne være vildt..

Men jeg er også mere tilhænger af lahm, hvis vi henter nogen

JDK
26-03-2008, 13:45
Forestil jer så hvad de kan udrette sammen på højrekanten offensivt :devill: Det kunne være vildt..

Offensivt ville det sikkert være godt, men defensivt ville det være en katastrofe

Glory Man United
26-03-2008, 13:48

Ja...Alves vil trække en ekstra mand derud. Så skal Ronaldo afdrible to istedet for tre. Det er vel logik, at Ronaldo mest af alt behøver en god defensiv spiller bag sig

Hono10
26-03-2008, 14:55
efter min mening vil den optimale spiller til vores højreback være Man. Citys Micah Richards. smid bare 300 mio. efter ham.

Høgsted
26-03-2008, 15:00
efter min mening vil den optimale spiller til vores højreback være Man. Citys Micah Richards. smid bare 300 mio. efter ham.

Enig han er vildt god og han kan det vi efterlyser. Han er bundsolid i defensiven. Tror det bliver svært at få ham væk fra City men kunne være en perfekt erstatning hvis Brown skifter. Endnu et plus er at han kan spille central i fosvaret og så er han kun 20 år

Dines
26-03-2008, 15:05
Nu ved jeg ikke rigtig hvor meget det rygte taler sandt, men hvis det gør, så kan jeg ikke forstå Evra. Han spiller hvergang for en af de største klubber i England. Han har stor succes, og det virker ikke til, at han har nogle umiddelbare problemer. Så at skifte klub til et nyt land, vil da virke underligt hvis han gjorde det? Men man jeg kan ikke vide, om han har en drøm at spille for en bestemt klub, som Ronaldo f.eks. har med Real Madrid.

Daniel
26-03-2008, 15:07
Enig han er vildt god og han kan det vi efterlyser. Han er bundsolid i defensiven. Tror det bliver svært at få ham væk fra City men kunne være en perfekt erstatning hvis Brown skifter. Endnu et plus er at han kan spille central i fosvaret og så er han kun 20 år

Selvom Micah Richards spiller højreback på landsholdet er han altså langt fra nogen super højreback. Bundsolid defensivt men lidt klodset offensivt synes jeg. Han spiller også normalt centerforsvar i City.

Jeg håber vi forlænger med Brown og samtidig kører Simpson ind på holdet. Så er vi også fri for at miste 300 millioner.

Høgsted
26-03-2008, 15:11
Selvom Micah Richards spiller højreback på landsholdet er han altså langt fra nogen super højreback. Bundsolid defensivt men lidt klodset offensivt synes jeg. Han spiller også normalt centerforsvar i City.

Jeg håber vi forlænger med Brown og samtidig kører Simpson ind på holdet. Så er vi også fri for at miste 300 millioner.

Om han er god i offensive ikke er så vigtigt. Brown er heller ikke specielt god i offensiven men det vigtigste er også at vores fremtidige højreback er kanon i defensiv (hvilket både Brown og Richards) pga de spiller bag Ronaldo. Håber self også at Simpson kan løfte opgaven i fremtiden må bare indrømme at jeg ikke har den store tiltro til ham

Daniel
26-03-2008, 15:12
Om han er god i offensive ikke er så vigtigt. Brown er heller ikke specielt god i offensiven men det vigtigste er også at vores fremtidige højreback er kanon i defensiv (hvilket både Brown og Richards) pga de spiller bag Ronaldo. Håber self også at Simpson kan løfte opgaven i fremtiden må bare indrømme at jeg ikke har den store tiltro til ham

Jeg er sådan set nogenlunde enig med dig. Mener så bare at det ville være mere fornuftigt at beholde Brown( Hvis han vil forlænge) end at bruge 300 millioner eller hvor meget det er på Richards.

Høgsted
26-03-2008, 15:15
Jeg er sådan set nogenlunde enig med dig. Mener så bare at det ville være mere fornuftigt at beholde Brown( Hvis han vil forlænge) end at bruge 300 millioner eller hvor meget det er på Richards.

Helt enig i at kan vi lokke Brown til at skrive hans underskrift på en kontrakt ville det være ønsketænkning. Han har haft en fantastisk sæson og jeg kan ikke se nogen grund til at skifte ham ud af vores 4 back kæde som kører helt fantastisk. Synes også han har et fint offensivt samarbejde med Ronaldo og det er jo bare prikken over i'et

United DK
26-03-2008, 15:16
Jeg er enig med Daniel i, at Richards ikke er noget vidunder på højre back, og han er uden tvivl bedst i midterforsvaret.

JDK
26-03-2008, 15:27
Jeg synes ikke vi skal bruge 200-300 på en ny højreback, da vi har Brown indtil videre (og han skal nok skrive under) og så, som mange andre skriver det, har vi også Simpson som ser lovende ud - lad vær med at brug så mange penge, når vi har nogle rigtig fornuftige backs i truppen i forvejen, og så er Richards heller ikke bedre back end at vi kan spare de mange penge!

srixon
26-03-2008, 15:29
ja.. mener han er bedre end Vidic. altså mand mod mand, tror ikke vores central forsvar ville blive ret meget bedre med Richards, eftersom Vidic og Rio spiller perfekt sammen. men Vidic vs Richards mener jeg Richards vinder.

JDK
26-03-2008, 15:35
ja.. mener han er bedre end Vidic. altså mand mod mand, tror ikke vores central forsvar ville blive ret meget bedre med Richards, eftersom Vidic og Rio spiller perfekt sammen. men Vidic vs Richards mener jeg Richards vinder.

kan godt være at han på nogle centralforsvars områder er en smule bedre end Vidic, men jeg mener også at Vidic er bedre på nogle - f.eks. hovedstød og

Vidic har ikke levet 100% op til hvad han sluttede af med i sidste sæson, men, som du skriver, er der ingen grund til at købe ny midterforsvar (selvom mange vil købe Richards til backen) da Ferdinand og Vidic supplerer hinanden perfekt plus vi har Pique

Martinsen
26-03-2008, 15:50
kan godt være at han på nogle centralforsvars områder er en smule bedre end Vidic, men jeg mener også at Vidic er bedre på nogle - f.eks. hovedstød og

Vidic har ikke levet 100% op til hvad han sluttede af med i sidste sæson, men, som du skriver, er der ingen grund til at købe ny midterforsvar (selvom mange vil købe Richards til backen) da Ferdinand og Vidic supplerer hinanden perfekt plus vi har Pique

Det forstår jeg ikke meget af, jeg synes Vidic var rigtig god sidste år. Men i år synes jeg han nærmer sig fantastisk, ham og Rio er det stærkeste midterforsvar jeg nogensinde har set.

United DK
26-03-2008, 15:53

Tjah, måske, men jeg tror det er godt, at have to forskellige type midterforsvare, som vi har med Rio og Vidic. Man kan jo se hvordan Arsenals forsvar til tider sejler, fordi Touré og Gallas minder meget om hinanden i spillestile, hvorimod Liverpools forsvar er en mur, når Agger og Carragher spiller sammen, fordi de er to forskellige typer. Den ene er den moderne type, der spiller sig ud af situationerne, mens den anden er den gammeldags type, der hellere sparker den ud, fremfor at tage chancer.

JDK
26-03-2008, 15:56
Det forstår jeg ikke meget af, jeg synes Vidic var rigtig god sidste år. Men i år synes jeg han nærmer sig fantastisk, ham og Rio er det stærkeste midterforsvar jeg nogensinde har set.

Jeg synes selvfølgelig stadig at Vidic er en mega stærk forsvar og gør det rigtig godt hver gang, men jeg synes at han så stærkere ud sidste år - jeg synes ikke han som sådan er faldet i niveau og det kan godt være at det var fordi han var ny og gjorde et helt vildt indtryk på mig hver gang han spillede i sdiste sæson, at jeg føler det sådan :confused:

KennyN
26-03-2008, 16:06
Den her tråd handler om PATRICE EVRA.. Hvis man vil snakke om Rio Ferdinand, Nemanja Vidic eller en anden spiller, kan det gøres i deres respektive tråde.. Back to topic.!

Thomas
27-03-2008, 07:05
Vil Evra nu også forlade os om et år? http://united.no/united/nyheter/nyheter/usikker_evra

Smid da de gysser på bordet, så vi kan beholde ham og Brown. Sammen med Rio og Vidic er de det bedste og mest sikre forsvar der er set i England.

United DK
27-03-2008, 08:10
Jeg kan umiddelbart ikke se, hvad der skulle holde Evra tilbage, andet end penge, for han er fast mand i én af verdens største klubber, som kæmper med om de store titler hvert år. Er det ikke det, de fleste fodboldspillere gerne vil? Det samme gælder for så vidt Rio og Brown.

Glory Man United
27-03-2008, 08:14
Jeg kan umiddelbart ikke se, hvad der skulle holde Evra tilbage, andet end penge, for han er fast mand i én af verdens største klubber, som kæmper med om de store titler hvert år. Er det ikke det, de fleste fodboldspillere gerne vil? Det samme gælder for så vidt Rio og Brown.

Måske de fryser, og vil til et varmere land? Med Evra kan det jo også have noget med familien at gøre.
Husk du ville vel også tænke dig om en ekstra gang, hvis du spillede på OT 2-3 gange om måneden og kun tjente knap en million om ugen!
Og agenten får jo forresten også lidt procenter ved et salg!

KennyN
27-03-2008, 09:45
Vil Evra nu også forlade os om et år? http://united.no/united/nyheter/nyheter/usikker_evra

Smid da de gysser på bordet, så vi kan beholde ham og Brown. Sammen med Rio og Vidic er de det bedste og mest sikre forsvar der er set i England.

Jeg er helt enig. Meget mærkeligt at klubben endnu ikke er begyndt at snakke forlængelse med Evra og hans agent. Det er for dumt. Han er en af verdens bedste backs, og han er vigtig for holdet, da han bidrager med meget i spillet fremad.. Få nu forlænget de to kontrakter.!

Thomas
27-03-2008, 12:07
Måske de fryser, og vil til et varmere land? Med Evra kan det jo også have noget med familien at gøre.
Husk du ville vel også tænke dig om en ekstra gang, hvis du spillede på OT 2-3 gange om måneden og kun tjente knap en million om ugen!
Og agenten får jo forresten også lidt procenter ved et salg!

Én gang til, tak!? KUN en million om ugen, det er kraftedme mange penge. Og til helvede med agenterne i fodbold - de er der kun for at tjene penge, hvilket ødelægger spillerne!

Glory Man United
27-03-2008, 12:11
Én gang til, tak!? KUN en million om ugen, det er kraftedme mange penge. Og til helvede med agenterne i fodbold - de er der kun for at tjene penge, hvilket ødelægger spillerne!

Thomas, troede du kendte til ironi :titte:

Thomas
27-03-2008, 12:12
Thomas, troede du kendte til ironi :titte:

Ironi og sjovhed forsvinder, når jeg skal sidde på skolen og vente 1½ time på billedkunst.

men nu kan jeg egentlig godt se det sjove i det du skrev :D

JDK
27-03-2008, 12:29

Enig! der skal bare forlænges med de tre som ikke har gjort det endnu! men ift. at de ikke er begyndt forhandlinger 100% er vel at vi (ifølge Evra selv) er i 7 finaler inden for de næste måneder og har nogle rigtig vigtige CL kampe foran! men efter sommer er jeg 100% sikker på at forsvarskæden stadig hedder Evra-Vidic-Ferdinand-Brown med kontrakter længere end 2009 :devill:

Bugge
27-03-2008, 12:35
Hvis jeg ikke tager fejl, så klagede Evra engang over at han altid sad indenfor og kogede fordi det altid var skodvejr i England, men derudover kan jeg ikke se hvorfor han skulle skifte..
Han er fast mand hos et af Europas absolut bedste fodboldhold og sådan som det kører lige for tiden da er der rimelig god udsigt til trofæer og succes..

United DK
27-03-2008, 12:44
Det kan vel ikke overraske Evra eller andre, at vejret i England ikke er fantastisk. Så det ville i såfald være en latterlig grund.

ChristianR
27-03-2008, 14:25
Det kan vel ikke overraske Evra eller andre, at vejret i England ikke er fantastisk. Så det ville i såfald være en latterlig grund.

Man kan vel godt spille et par år i dårligt vejr uden det nødvendigvis er ensbetydende med, at man vil blive resten af sit liv i dårligt vejr.

United DK
27-03-2008, 14:33
Man kan vel godt spille et par år i dårligt vejr uden det nødvendigvis er ensbetydende med, at man vil blive resten af sit liv i dårligt vejr.

Jo jo, men jeg synes vejret er mærkelig grund til, ikke at ville spille i en klub. I såfald burde man måske slet ikke være skiftet, til den pågældende klub.

ChristianR
27-03-2008, 14:38
Jo jo, men jeg synes vejret er mærkelig grund til, ikke at ville spille i en klub. I såfald burde man måske slet ikke være skiftet, til den pågældende klub.

Hvis det er det bedste for hans spil og karriere, kan jeg godt forstå det. Hvis jeg kunne få drømmejobbet i England ville jeg da også takke ja, selvom jeg bedre kan lide vejret i Spanien - Og jeg vil sandsynligvis heller ikke blive boende i England for evigt.

Han er nok ikke overrasket over vejret, måske snarere ved at være træt af det. Men igen er det rent spekulation, så vel i bund og grund ligegyldigt.

Kjizzle
27-03-2008, 18:01
At skifte på grund af vejret ville være en fesen grund i mine øjne. Selvfølgelig er det dejligere at spille i sol og varme end når regnen pisker ned men de tjener sgu så mange penge at de kan stoppe som 30 årige og ligge i solen hver dag resten af livet.

Han er førstevalg på Europas bedste klubhold og tjener kassen så jeg kunne ikke se hvorfor han skulle flytte.

Dines
27-03-2008, 18:29
Ja, et skifte pga. at vejret er for dårligt, er simphelthen for latterligt, og jeg tror ikke det har noget med det at gøre. Som jeg sagde tidligere, så kører det for ham rent personligt og han spiller i en af verdens største klubber, der er med i kampen om PL og CL iår. Så hvorfor et skifte? Jeg tror, at han kommer med de udmeldinger, for at presse klubben til at give ham en højere løn, hvilket jeg mener er retfærdig, når man ser hans præstationer.

JDK
27-03-2008, 18:47
Hvis et skifte pga. af vejrforholdende bliver aktuelt (hvilket han ikke selv har snakket om!), så er det sku en ringe grund! Ja, det er lækre at spille i sol frem for regn, men come on!

schousboe9
30-03-2008, 13:54
Hvornår begynder NOTW at lave nogle bare lidt seriøse historier!? Den ********* sensationsavis er - som alle de andre, seføli - udelukkende ude på at skabe uro i en veltilpasset trup!

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8543

Evra har flere gange udtalt, at han takker Gud for hver dag han vågner op og stadig spiller for United, så at han ligepludselig skulle få den idé, at kræve sin løn tredobblet er jo alt for langt ude!

Ingen tvivl om, at han om nogen fortjener det (hvis man 'fortjener' 1,5 mio. kr. om ugen??), men at han ligefrem truer med at forlade klubben inden for et år eller to giver jeg ikke en skid for.

Lur mig, om der ikke kommer en kommentar fra Evra, hvor han føler sig fejlciteret og kun har sagt, at klubben og han evt. har udskudt forhandlingerne til sommer. Det er jo set før...

CC
30-03-2008, 14:07
Lur mig, om der ikke kommer en kommentar fra Evra, hvor han føler sig fejlciteret og kun har sagt, at klubben og han evt. har udskudt forhandlingerne til sommer. Det er jo set før...

Er heller ikke i tvivl om at han skriver under. Det håber jeg da klart! Desuden intet at sige til at han ønsker en lønforhøjelse da han har været intet mindre end fantastisk!

Kofoed
30-03-2008, 14:13
Han ønsker nok en lønforhøjelse og det er da også helt naturligt, da han er verdens bedste på hans plads, og så ville det da være underligt hvis den skal være 3 gange så lille som Rio's løn..

Hl-Glory
30-03-2008, 14:17
Han skal skrive under, men tvivler heller ikke rigtigt på det.
han udtaler hele tiden hvor heldig han er at spille for united.
der skal nok komme en kontrakt forlængelse.

Fletcherfan
30-03-2008, 16:44
1) Jeg mener, at jeg har læst et eller andet sted, at Evra har overladt al kontraktforhandlingen over til sin agent (det lyder MEGET foruroligende).
2) Jeg er helt sikker på, at kontraktforhandlingerne kommer til at foregå i sommer, det er meget normalt, og det plejer United altid at gøre.
3) Jeg synes det er meget mærkeligt, at der er nogle af jer der siger, at Evra skal have ligeså meget som Rio i ugeløn, men vil ikke unde Brown halvdelen af det... Det forstår jeg altså ikke (det skal dog siges, at hvad de spillere får i løn er nok mest rygter, men alligevel)... Jeg siger ikke, at Brown skal have ligeså meget som Rio eller, at han skal mere end Evra... Kun at jeg synes, at hvis Rio skal hæve 120000 £ om ugen og Evra skal have lov til at hæve næsten det samme, så burde Brown også få lov til at tjene 60-80.000 £ om ugen... Alt andet lige synes jeg er dumt... Og utaknemligt...

pølsemanden
30-03-2008, 17:58
Hvis han skifter pga. vejret synes jeg ikke SAF skulle give ham ekstra løn
Så lad ham dog smutte så sætter vi Lahm på venstre backen :D!

Danielsen
30-03-2008, 19:14
1) Jeg mener, at jeg har læst et eller andet sted, at Evra har overladt al kontraktforhandlingen over til sin agent (det lyder MEGET foruroligende)....

Det gör alle spillere! Deres agenter kender spillerens krav, og går så videre med det til klubben. Sådan gör alle!

Martinsen
30-03-2008, 19:29
Det gör alle spillere! Deres agenter kender spillerens krav, og går så videre med det til klubben. Sådan gör alle!

Det er nu ikke alle spillere der har en agent så det er ikke helt korrekt:)

Kofoed
30-03-2008, 19:47
Hvis han skifter pga. vejret synes jeg ikke SAF skulle give ham ekstra løn
Så lad ham dog smutte så sætter vi Lahm på venstre backen :D!
Hvorfor sælge verdens bedste for så at ofre kassen på en der er niveauet under.. Så vil jeg da hellere give Evra den løn han fortjener, hvilket IMO er noget mere end nu, og så beholde ham.. selv hvis vi skal op og give ham 1 mio om ugen vil det stadig være billigere end at købe lahm, og så har vi verdens bedste venstreback et par år endnu..
Hehe.. nu er det så yderst sjældent, men det er da rigtigt at nogle få spillere heriblandt neville ikke benytter en agent..

Daniel
30-03-2008, 20:10
Ingen tvivl om at han fortjener en stor løn men hvis han fortjener en lige så stor løn som Ferdinand er det for overdrevet. Ferdinand er vores vigtigste mand defensivt og lederen i vores forsvar.

Dog vil jeg blive utrolig ked af det hvis vi mister Evra. Jeg elsker hans ture op og ned af kanten. Desuden vil vi ikke kunne finde en afløser af samme niveau. Lahm er dygtig men han er altså højrebenet så han vil nok ikke være lige så god som Evra. Desuden synes jeg at Evra er lidt bedre defensivt.

chrhein
30-03-2008, 21:12

Ja vi kender 1, Scholes, men i disse dage har samtlige, selv tåbeligt ringe superligaspillere, jo en agent.

Martinsen
30-03-2008, 21:17
Ja vi kender 1, Scholes, men i disse dage har samtlige, selv tåbeligt ringe superligaspillere, jo en agent.

Kan nu også nævne både Neville og Giggs. Men selvfølgelig har de fleste spillere en agent, det er jeg helt klar over.

man.utd25
30-03-2008, 21:22
Ingen tvivl om at han fortjener en stor løn men hvis han fortjener en lige så stor løn som Ferdinand er det for overdrevet. Ferdinand er vores vigtigste mand defensivt og lederen i vores forsvar.

Dog vil jeg blive utrolig ked af det hvis vi mister Evra. Jeg elsker hans ture op og ned af kanten. Desuden vil vi ikke kunne finde en afløser af samme niveau. Lahm er dygtig men han er altså højrebenet så han vil nok ikke være lige så god som Evra. Desuden synes jeg at Evra er lidt bedre defensivt.

lahm kan spille i begge sider, så det er intet problem vis det kommer dertil.

United DK
30-03-2008, 22:02
lahm kan spille i begge sider, så det er intet problem vis det kommer dertil.

Men stadig, Evra er bedre end Lahm.

ChristianR
30-03-2008, 22:37
Spørgsmålet ligger fra Uniteds side måske i en mere langsigtet og pricipiel problematik. De fleste er jo enige om, at vi nok ikke finder et ligeså godt alternativ som Evra, og hvis han bare nogenlunde skal have niveauet, bliver han dyr. Den umidelbare løsning vil derfor naturligvis være: 'Giv manden, hvad han forlanger.'

Spørgsmålet er bare, om ikke snart vores stamspillere får det indtryk, at de altid vil kunne få de sindsyge lønningssummer, de forlanger? Det er måske meget smart med et lønloft eller 2, hvor man evt. siger, at kun de 3 bedste spillere skal kunne tjene over en mill om ugen etc.

Hvis Evra får, hvad han forlanger - Skal Brown så også have det? Skal Tevez, Nani, Carrick, Anderson, Vidic så have samme løn som Rio og Evra?

Kofoed
30-03-2008, 23:51
Spørgsmålet er bare, om ikke snart vores stamspillere får det indtryk, at de altid vil kunne få de sindsyge lønningssummer, de forlanger? Det er måske meget smart med et lønloft eller 2, hvor man evt. siger, at kun de 3 bedste spillere skal kunne tjene over en mill om ugen etc.

Hvis Evra får, hvad han forlanger - Skal Brown så også have det? Skal Tevez, Nani, Carrick, Anderson, Vidic så have samme løn som Rio og Evra?

Jeg mener, der bør være 4 "løntrin": 300.000, 600.000, 1mio og 1,2-1,4(kan ikke huske hva rio eller hvem der tjener mest tjener)..

Evra kunne passene ligge i den der hedder 1mio.. stadig for mange penge generelt, men det er jo tendenserne nu her, og klubben startede selv det hele ved at bukke under for rio's krav..
jovist han har vist sig at holde et verdensklasse niveau og jeg vil da overhovedet ikke undvære ham, men nu forventer alle bare at få de penge, men der må klubben være god nok til at forklare at der altså er nogle spillere der er mere betydningsfulde spillemæssigt end andre, og den kategori kommer evra ikke ind under.. han er godt nok verdens bedste på hans plads, men vi ville nok ikke bukke helt under hvis vi købte en på et niveau eller to under ham, da det ikke er den vigtigste plads på holdet idet vi har sådan en god offensiv..
vi kan jo bare se brown.. han er bestemt ikke guds bedste barn i offensiven men han gør jobbet defensivt og det går jo fint.. self vil der mangle nogle facetter i spillet, men hvis han ikke kan affinde sig med ikke at skulle tjene ligeså meget som motoren i hele defensiven så må han ud af vagten ligemeget hvor ærgeligt det er, men folk må kende deres pladser og hvad de er værd.. Hvad jeg ved af er PL en af de mest pengestærke ligaer i verden og tror ikke han vil få meget over den 1 mio nogle andre steder.. fortæl mig hvis jeg tager helt fejl.. muligvis i nogle af de andre PL klubber, men de er alle godt besat på de pladser, og de eneste der kan bruge ham er vel Scouserne og for det første får han ikke lov af mig;) , og for det andet tror jeg ikke de vil give efter for de lønkrav der så vil gøre ham til en af de bedst betalte i klubben..

BTW er der nogle der ved om der er nogle dokumenter hvori man kan se en vurdering af spillerens løn.. altså nogle ca. tal?? kunne være spændene læsning at se hvor meget de forskellige er vurderet til..

Glory Man United
31-03-2008, 08:17
Hvis man skal sammenligne Evras løn med Browns, så er jeg ikke i tvivl om, at Evra skal have mere. Han er en klasse bedre end Brown, og selvom højrebackerne ikke hænger på træerne, er der alligevel flere alternativer der end på venstrebacken. Evra ved godt, at hvis han er hård i forhandlingerne, så må United strække sig langt, da det er trin NEDAD, hvis man skal hente en anden venstre back

Danielsen
31-03-2008, 15:00
BTW er der nogle der ved om der er nogle dokumenter hvori man kan se en vurdering af spillerens løn.. altså nogle ca. tal?? kunne være spændene læsning at se hvor meget de forskellige er vurderet til..

The Sun, havde da på et tidspunkt fået fat i Riise's lönsedel! Det var ret sjovt läsning. Jeg tror han fik £30.000 om ugen + div bonus!

Jeg har desvärre ikke et link, da der er lang tid siden jeg så det :(

Edit her var den!!: http://www.blackpoolgazette.co.uk/north/Anfield-star39s-paycheck-found-on.3430659.jp

RAppel
22-04-2008, 12:00
Juventus After Evra, Says Report

Manchester United left back Patrice Evra is a summer transfer target for Juventus according to reports in the News of the World.

United have been making the news off the field this week after they confirmed they have agreed new long terms deals with Rio Ferdinand, Michael Carrick and Wes Brown. However, it appears that talks with Evra, whose contract expires at the end of next season, haven’t been quite as constructive.

Representatives from the Italian club were reportedly at the Stadio Olimpico in Rome to watch Evra in the first leg of United’s Champions League quarter-final first leg which they won 1-0.

Evra, a French international, has been a consistent part of the United first team since signing for the Red Devils in 2006 from Monaco. Indeed his performances at left back where he is almost as effective going forwards as defensively have ensured he has become a key part of the United side who would be reluctant to let him leave.

However, it is thought that Evra’s wage demands may be behind the defender’s decision not to sign a new contract already. Evra is likely to be well aware of the new deals his colleagues have signed this week and as such is unlikely to back down in his demands, and it is thought that this could lead to Juventus enticing him away from Old Trafford if they can find an agreeable financial package.

Meanwhile, United have reportedly slapped a price tag of £10 million on Evra in the hope of warding off any potential suitors.

Gill Clark

Goal.com

Håber at denne historie er en and. Evra er vel nok verdens bedste venstre back for tiden og så tror/håber jeg da de vil gøre alt for at holde på ham. 10 mio £ er ikke meget i vore dage. Synes de skal sætte prisen på ham op og efterkomme hans lønkrav. Han er en lige så vigtig del af holdet som de løntungene drenge (Ronaldo, Ferdinand osv)

Parkohargo
22-04-2008, 12:05
10mio£ virker som en komplet latterlig pris. Han er om muligt en af verdens bedste på hans plads. Få nu skrevet under med ham. Vil næsten sige at han skal have hvad han forlanger, da han er uhyre vigtig for os.

Spillere som ham er der altså bare ikke mange af.

JDK
22-04-2008, 12:12
Puha! tror ikke på at det passer! han er pt., verdens allerbedste back, så ham skal vi gøre alt for at beholde!

Bugge
22-04-2008, 12:17
For det første er prisen grotesk taget i betragtning af at han er en verdensklasse spiller som oveni købet spiller en position hvor der findes meget få rigtig gode spillere..

Han forlader os ikke til fordel for den flok korrupte spaghettier, det nægter jeg at tro på..

United DK
22-04-2008, 12:19
Det er muligt Juventus er ude efter ham, men jeg tror ikke på vi sælger ham.

Parkohargo
22-04-2008, 12:27
Det ville være det mest idiotiske i mands minde at sælge ham til nogen som helst klub.

Få nu forlænget den kontrakt! Tak!

RAppel
22-04-2008, 13:14
He he, tænkte faktisk på at oprette tråden under 'Patrice Evra', men nu tænkte jeg det var et transferrygte og så hørte den jo til andetsteds, troede jeg :P

Anyway, tak til hvem end der flyttede den :)

Dines
22-04-2008, 15:30
Nu hvor vi har fået forlænget med Rio, Carrick og Brown, så mener jeg også, at vi skal få forlænget med Evra, da han er verdensbedste på sin position og en vigtig spiller.

CC
22-04-2008, 15:58
Helt enig. Det bliver nok dyrt, men hvis først han er på plads, jamen så er vores defensiv sikret i mange sæsoner!

ChristianR
22-04-2008, 16:22
Jeg er nu også rimelig sikker på, at United er villige til at matche Juves løntilbus 100%, så det i hvert fald ikke er pga pengene, han skifter.

Hl-Glory
22-04-2008, 16:57
Evrá bliver, det skal han.
man finder ikke en bedre venstreback!
han er virkelig fantastisk og utrolig vigtig for holdet.

Oscar
22-04-2008, 16:58
Nu er goal.com ikke århundredets mest pålidelige kilde...Og mon ikke det er en and, især prisen taget i betragtning. Er dog enig i, at forhandlingerne med ham skal begynde, så vi kan holde på ham..

Damien
22-04-2008, 17:04
Nu når vi ikke rigtig skal handle ind til sommer, er det et must at forlænge med Evra (verdens bedste på sin plads)

Kom så for faaaaen Gill...

Kofoed
22-04-2008, 17:57
Han skal bare blive, koste (stort set) hva det vil.. Hvis vi slipper ham, går der MANGE år før vi finder en spiller med samme niveau, og forstår ikke hvad han vil i Juventus??? Pokaler?? det får han her.. godt spil?? det får han her.. Penge??? Det SKAL han ha her..

Fletcherfan
24-04-2008, 07:33
Lige et spørgsmål til ChristianR: Er du forelsket i Evra eller lignende??? Hvis jeg forstår dine indlæg vedr. Evra så skulle man tro, at du synes han er verdens bedste fordboldspiller... Den mand er altså vores svage punkt i forsvaret... Specielt hvis Park eller Giggs spiller lige foran ham... Han er fuldstændig umulig til at placere sig når modstanderholdene angriber... Og han skal ikke have så høj løn som Rio eller Ronaldo... Og når Brown "kun" får 50.000 £ så skal Evra i hvertfald ikke have mere end 70.000 £... Synes det ville være fint at sælge ham for 10 mio. £

Thomas
24-04-2008, 08:23
Lige et spørgsmål til ChristianR: Er du forelsket i Evra eller lignende??? Hvis jeg forstår dine indlæg vedr. Evra så skulle man tro, at du synes han er verdens bedste fordboldspiller... Den mand er altså vores svage punkt i forsvaret... Specielt hvis Park eller Giggs spiller lige foran ham... Han er fuldstændig umulig til at placere sig når modstanderholdene angriber... Og han skal ikke have så høj løn som Rio eller Ronaldo... Og når Brown "kun" får 50.000 £ så skal Evra i hvertfald ikke have mere end 70.000 £... Synes det ville være fint at sælge ham for 10 mio. £

Tøv en kende. Evra er en af vores vigtigste spiller. Du kigger måske på kampen i går og vurderer, men der stod han overfor Messi, og han er jo kendt for KUN at bruge venstre, hvilket vil sige, at han trækker en af i banen og det betyder at Evra skal bruge sit forkerte ben at tackle med. Det kan til tider være svært, men Evra klarede det super godt i går. Det er sygt svært at holde styr på både ham og Zambrotta, som også spillede kanon.

"Specielt hvis Park eller Giggs.." Ja, det er klart. Én spiller kan ikke vende en kamp. Jeg ved godt at der siges om Ronaldo, at det kan han, men han har brug for back-up af medspillerne, og i dette tilfælde er Park og Giggs ikke egnet til disse storkampe, så Evra bliver dårligere stillet. Nani skulle have været inde fra starten, så vi kunne have to boldkunstnere på banen.

Bugge
24-04-2008, 09:29
Jeg tager det sgu ligefrem personligt når man tilsviner Evra.. Han er en af verdens bedste venstrebacks..
Igår spillede han skiftevis overfor Iniesta, Eto'o og Messi og selvom de kommer forbi ham et par gange, så er det satme ikke meget taget i betragtning af at vi var under belejring hele kampen..
Messi trak aldrig ud af forbi der var lukket af, Eto'o havde held med det en enkelt gang og Iniesta synes det var nemmere at forsøge at filme sig til et straffespark..

Når den slags spillere angriber dig en hel kamp igennem og du alligevel formår at holde dem væk 3 ud af 4 gange så synes jeg det er godkendt..
For at være helt ærlig så synes jeg folk ser Barcelona igår som værende farligere end de egentlig var..

RasmusP
24-04-2008, 09:43
Når den slags spillere angriber dig en hel kamp igennem og du alligevel formår at holde dem væk 3 ud af 4 gange så synes jeg det er godkendt..
For at være helt ærlig så synes jeg folk ser Barcelona igår som værende farligere end de egentlig var..
Helt enig. Når man ser på antal store chancer, så havde vi vel flest?? Med en mere offensiv taktik, tror jeg sagtens vi kunne ha vundet den kamp. Men så havde Barca nok også scoret :)