PDA

Se fuld version : Patrice Evra

Sider : 1 2 3 [4]

unitedforreal
20-12-2011, 22:20
Det der afgøre den her sag, er jo at han indrømmer det. Så skal FA selv bestemme om ordet er ok at bruge. Det synes de ike, så er det vel fair han får det han får ?

Altså hvis jeg kalder en nigger, så er det vel ikke ok fordi man må det i Kina ?
En anden ting er, hvis det var ord imod ord, så tror jeg ikke han var blevet dømt noget..

zhagzi
20-12-2011, 22:44
Hvis indrømmelse giver 8 dage, hvad mon det så giver hvis man erklærer sig for ikke-skyldig og taber?....nogen som sagde J-Terry?

Nej, John Terry er Englands #1 Darling.

Jim
20-12-2011, 22:47
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7389270/Suarez-handed-eight-match-ban

8 kampes karantæne til Suarez! Fantastisk!!

Sygt.

FA viser jo bare hvor tåbelige de er.

Det er virkelig ikke betryggende at der skal så lidt beviser til for racisme.

PatriceEvra3
20-12-2011, 23:08
:groupdance:

Under alle omstændigheder kan jeg ikke lade hver med at fryde mig. Suarez har siden han hom til Engalnd opførst sig som en idiot, det skal man være Liverpool fan for at benægte.

På den anden side skal der være nogle beviser. Man kan ikke dømme nogen udelukkende på en påstand.

Det er dog yderst brækfremkaldene at se Liverpool fansenes rekation. Som sædvanlig er det ren korruption og Fergusons skyld. Liverpool og deres spillere gør aldrig noget forkert. Det er et plot, der har til hensigt at forhindrer Liverpool i at komme i top 4. Man kommer ikke langt når man evigt og altid skyder skylden på andre istedet for at tage noget ansvar. Det er sgu ikke så mærkeligt det er gået af lort til for dem i mange år.

unitedforreal
20-12-2011, 23:17
Sygt.

FA viser jo bare hvor tåbelige de er.

Det er virkelig ikke betryggende at der skal så lidt beviser til for racisme.

Har du og 50% af united fans sovet i timen ? Hvorfor skal man bruge beviser i en sag hvor den anklagede indrømmer det ? Come ind i kampen.

Han siger under mødet med FA at han kaldte Evra de ord Evra siger han var blevet kaldet. Det står på 1000 sider + Liverpool's eget.

Så der skal ingen beviser til her, FA skal bare tag stilling til hvor hårdt dommen skal være.

Hvis fuck giver så meget som det gjorde for Rooney så er 8 dage ikke en skid.

Hvis man siger noget personligt så skal det straffes hårdt. Fordi hvad hvis en dag en spiller ikke kan klare det ? som Zidan eller mig selv hvis jeg var pro ?

Så bedre der straffes hårdt nu, selvom 8 dage er meget..

Jim
20-12-2011, 23:35
Har du og 50% af united fans sovet i timen ? Hvorfor skal man bruge beviser i en sag hvor den anklagede indrømmer det ? Come ind i kampen.

Han siger under mødet med FA at han kaldte Evra de ord Evra siger han var blevet kaldet. Det står på 1000 sider + Liverpool's eget.

Så der skal ingen beviser til her, FA skal bare tag stilling til hvor hårdt dommen skal være.

Hvis fuck giver så meget som det gjorde for Rooney så er 8 dage ikke en skid.

Hvis man siger noget personligt så skal det straffes hårdt. Fordi hvad hvis en dag en spiller ikke kan klare det ? som Zidan eller mig selv hvis jeg var pro ?

Så bedre der straffes hårdt nu, selvom 8 dage er meget..

Ok, jeg havde ikke hørt at Suarez har indrømmet at han har sagt det, men nu har jeg hellere ikke rigtig fulgt med andet end hvad der står på sky sports, kan ikke ligefrem sige at hvad der sker for Liverpool er min største interesse :D

Gik ud fra når Liverpool går ud og reagere så kraftigt at Suarez havde benægtet det hele.

Men har du et link til hvor det står?

PatriceEvra3
20-12-2011, 23:44
"It appears to us that the FA were determined to bring charges against Luis Suarez, even before interviewing him at the beginning of November."

"It is also our opinion that the accusation by [Evra] was not credible - certainly no more credible than his prior unfounded accusations."

Hold da ferie noget vås at fyre af. Det er ikke så mærkeligt at Liverpool fansene er så hjernevaskede, når klubben har såadan en "Vi er ofre for et komplot" attitude. At skrive Evra tidligere har smidt racisme kortet i et officielt statement, er simpelthen pinligt.

snegl
21-12-2011, 04:26
Cantona storsviner Suarez (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1678764.ece)

Whaaat, har Cantona en Twitter account overhovedet? I så fald nogen der kan sige hvilken der er officiel?

RasmusP
21-12-2011, 06:55
Er ret sikker på at Cantona ikke er på twitter :)

Det står så vidt jeg kan se heller ikke på andre nyheds-sider end EB? Og vi ved alle hvor lidt der skal til for at komme gennem deres bullshit-filter.

Glory Man United
21-12-2011, 07:35
Hvis de 8 dage kommer til at stå ved magt, tror jeg, at 3 af kampene bliver mod City :titte:

Frottle
21-12-2011, 07:43
Det er jo helt vildt hvor indignerede fodboldfans kan være. Jeg er bruger af reddit.com/r/soccer hvor de for tiden køre den store ABU bandwagon og alle hader os, så nu er der en tråd med næsten 1000 kommentarer delt op imellem to grupper: fans af andre klubber (selvf. især Liverpool) der fordømmer hele situationen, kalder Evra et kæmpe svin og skændsel, og forsvarer Suarez i hans racistiske udtalelser -- og så United-fans som bliver downvoted ligegyldigt hvad vi siger, bare fordi vi er United-fans. Der er folk der har posted noget helt urelateret men bliver downvoted fordi de har et United crest ved siden af deres navn. Det er fandme morsomt at se hvor primitive folk er, og selvom jeg hellere så Liverpool som réel konkurrent i stedet for City og Chelsea fordi de to konkurrenter er blottet for historisk relevans, så fryder det mig lidt at scouserne i bund og grund ikke er en skid længere.

schousboe9
21-12-2011, 10:15
... og selvom jeg hellere så Liverpool som réel konkurrent i stedet for City og Chelsea fordi de to konkurrenter er blottet for historisk relevans, så fryder det mig lidt at scouserne i bund og grund ikke er en skid*.

There you go! ;)

Balotelli på twitter:

"The FA are willing to ban someone based on one persons claim, with no video evidence? In that case, the whole Man U squad racially abused me."

Ja, han har helt sikkert fået 8 dage udelukkende baseret på, at Evra mother f***ing sagde det til de voksne, biaaaatch!

(edit: Okay, der kommer simpelthen fire stjerner i stedet, når man prøver at skrive Man U uden mellemrum? Så fik vi vist lukket dén diskussion.)

DavidMadsen
21-12-2011, 10:59
Det er jo ikke udelukkende fryd og glade dage, at Suarez har fået otte dage. Selvfølgelig kan Liverpool smide nogle point i ligaen osv, men de er jo ikke direkte konkurrenter til os længere, og de møder alligevel næsten kun skodhold i perioden. Men der ligger så en ligakamp mod City blandt de otte - hvorfor Liverpool næsten 100% sikkert ikke kan drille City i min verden...

United DK
21-12-2011, 11:03
Nogen der ved om der kommer papir på, hvad FA har dømt Suarez for, andet end hvad de mener er racisme?

Flax_Generous
21-12-2011, 11:26
Jeg var parat til at gå ind i en fordomsfri vurdering den skriftlige rapport fra den uafhængige kommission (som både Liverpool og United havde godkendt), når den foreligger, men med Liverpools officielle statement (http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/liverpool-fc-statement-20-12-11), hvor de løgnagtigt anklager Evra for at have brugt racekortet tidligere og desuden beskylder FA for at være forudindtaget, så gider jeg egentlig ikke det.

For uanset hvordan den uafhængige kommission er nået frem til, at Suarez har brugt "fornærmende ord" om Evras hudfarve, så kan disse slutninger umuligt være mere imbecile end det Liverpool præsterede i går. Én ting er, at Suarez er dybt usympatisk (om end næppe direkte racistisk) - men at Liverpool fejer dette ind under gulvtæppet ved at lyve og klynke er sgu værre. De kunne have lukket sagen med en undskyldning omkring kulturelle forskelle og tre spilledages karantæne (http://www.guardian.co.uk/football/2003/feb/28/newsstory.sport9?INTCMP=SRCH) til Suarez, men i stedet leverer de sådan en tirade. Skammeligt!

Jeg håber virkelig, at Liverpool får smadret deres omdømme på baggrund af det her. Det er pinlig opførsel.

schousboe9
21-12-2011, 11:27
Nogen der ved om der kommer papir på, hvad FA har dømt Suarez for, andet end hvad de mener er racisme?

De kommer med en redegørelse inden længe:

The Independent Regulatory Commission announced its decision on 20 December 2011, which is as follows:

1. Mr Suarez used insulting words towards Mr Evra during the match contrary to FA Rule E3(1);
2. the insulting words used by Mr Suarez included a reference to Mr Evra's colour within the meaning of Rule E3(2);
3. Mr Suarez shall be warned as to his future conduct, be suspended for eight matches covering all first team competitive matches and fined the sum of £40,000;
4. the [penalty] is suspended pending the outcome of any appeal lodged by Mr Suarez against this decision.

The Independent Regulatory Commission will provide written reasons for its decision in due course setting out:

(a) the findings of fact made by it;

(b) the reasons for its decision finding the charge proved; and

(c) the reasons for the penalty.

Flax_Generous
21-12-2011, 11:31
Ikke nødvendigvis racisme, men fornærmende ord om Evras hudfarve (http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/NewsAndFeatures/2011/luis-suarez-20-12-11):

The Independent Regulatory Commission announced its decision on 20 December 2011, which is as follows:
- Mr Suarez used insulting words towards Mr Evra during the match contrary to FA Rule E3(1);
- the insulting words used by Mr Suarez included a reference to Mr Evra's colour within the meaning of Rule E3(2);

De fleste journalister mener at vide, at Suarez havde brugt ordene "negro" og "negrito" i en fornærmende facon, og at det var det, han blev dømt. Det finder vi nok præcist ud af når den uafhængige kommission publicerer en rapport, der forklarer og underbygger deres konklusion, engang efter sagens afslutning.

Glory Man United
21-12-2011, 12:01
En fra Fools forum:

"Og så lykkedes det måske Evra at få sat en modstander af i mesterskabet !! Kan man gætte på hvem den næste bliver der 'udtaler sig racistisk på banen' til Evra ? David Silva og Kun Aguero ? For så halter Man. C. nok også lidt efter...."

Forstår I den!!!??? En mesterskabskandidat? Hvad har det med Suarez og Fools at gøre :titte:

Ruunee
21-12-2011, 12:06
Jeg var parat til at gå ind i en fordomsfri vurdering den skriftlige rapport fra den uafhængige kommission (som både Liverpool og United havde godkendt), når den foreligger, men med Liverpools officielle statement (http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/liverpool-fc-statement-20-12-11), hvor de løgnagtigt anklager Evra for at have brugt racekortet tidligere og desuden beskylder FA for at være forudindtaget, så gider jeg egentlig ikke det.

For uanset hvordan den uafhængige kommission er nået frem til, at Suarez har brugt "fornærmende ord" om Evras hudfarve, så kan disse slutninger umuligt være mere imbecile end det Liverpool præsterede i går. Én ting er, at Suarez er dybt usympatisk (om end næppe direkte racistisk) - men at Liverpool fejer dette ind under gulvtæppet ved at lyve og klynke er sgu værre. De kunne have lukket sagen med en undskyldning omkring kulturelle forskelle og tre spilledages karantæne (http://www.guardian.co.uk/football/2003/feb/28/newsstory.sport9?INTCMP=SRCH) til Suarez, men i stedet leverer de sådan en tirade. Skammeligt!

Jeg håber virkelig, at Liverpool får smadret deres omdømme på baggrund af det her. Det er pinlig opførsel.

Jeg har prøvet at læse Liverpools statement som om det var fra os. Altså lad os sige Hernandez var Suarez og statementet så kom fra United. Jeg kan altså ikke helt se hvorfor su synes det er så imbecilt.
Jeg bryder mig bestemt ikke meget om Suarez, og jeg kender jo ikke detaljerne i sagen - men helt umiddelbart, hidser Liverpools holdning mig ikke op.

Kilroy Was Here
21-12-2011, 12:32
Hvis nu Suarez ikke appellerer kendelsen inden for de næste 14 dage, så vender vel han retur til kampen mod os det 11 FEB på Old Trafford.... ?
Kunne på mange måder blive en interessant kamp....

Glory Man United
21-12-2011, 12:38
Hvis nu Suarez ikke appellerer kendelsen inden for de næste 14 dage, så vender vel han retur til kampen mod os det 11 FEB på Old Trafford.... ?
Kunne på mange måder blive en interessant kamp....

Det er vist ikke rigtigt:

DECEMBER
21 PL Wigan Athletic - LFC
-
26 PL LFC - Blackburn Rovers
-
30 PL LFC - Newcastle Utd.

JANUAR
03 PL Manchester City - LFC
-
06 FA LFC - Oldham Athletic
-
11 LC Manchester City - LFC
-
14 PL LFC - Stoke City
-
21 PL Bolton Wanderers - LFC
-
25 LC LFC - Manchester City
-
28 FA 4. runde
-
31 PL Wolverhampton Wanderers - LFC

FEBRUAR:
06 PL LFC - Tottenham Hotspur
Ny dato
11 PL Manchester Utd. - LFC

Verner
21-12-2011, 12:48
Jeg har prøvet at læse Liverpools statement som om det var fra os. Altså lad os sige Hernandez var Suarez og statementet så kom fra United. Jeg kan altså ikke helt se hvorfor su synes det er så imbecilt.
Jeg bryder mig bestemt ikke meget om Suarez, og jeg kender jo ikke detaljerne i sagen - men helt umiddelbart, hidser Liverpools holdning mig ikke op.

Jeg synes de i denne statement lukker en masse information ud som er uvedkommende i den her sag, hvorfor er det relevant, at han har været kaptajn for et multikulturelt hold eller han har en fodboldskole i Uruguay, hvor der er fokus på disse ting. Dette har jo intet med det han siger på en fodboldbane at gøre. Endvidere begynder de til sidst at beskylde Evra i stedet for at holde fokus på deres egen spiller. Det der er et tydeligt forsøg på at få medfølelse overfor Suarez. Jeg må sige det er relativt godt klaret, jeg var selv ved at hoppe i med begge ben.

PatriceEvra3
21-12-2011, 12:56

På grund af alt deres udenomssnak.

Om Suarez bedstefar er sort, eller om han lever i et mulikulturelt samfund er komplet liegyldigt. Han er ikke dømt for at være racist, han er dømt for at komme med racistiske bemærkninger, og der er en forskel.

I min verden er det også pinligt at beskylde Evra for at have læget tidligere i et officielt statment. Om de har gjort det bevidst ved jeg ikke, men de må sgu undersøge sagen før de sender sådan ud.

Selvfølgelig skal man støtte sin spiller, men der må også gå en grænse. Liverpool har nærmet prøvet af få lorten ført over på Evra, og har på intet tidspunkt taget noget ansvar. De har bare himlet op om hvor uretfærdig verden er imod dem. Det statment lyder som noget der er skrevet i en rødvinsbrandert.

Det skal lige siges, at der selvfølgelig skal beviser på bordet. Jeg synes også 8 dage lyder meget voldsomt, men det er umuligt at bedømme om det er fair eller ej, før der er kommet en redegørelse hvori validiteten af beviserne fremgår.

Kilroy Was Here
21-12-2011, 12:57
Det er vist ikke rigtigt:

DECEMBER
21 PL Wigan Athletic - LFC
-
26 PL LFC - Blackburn Rovers
-
30 PL LFC - Newcastle Utd.

JANUAR
03 PL Manchester City - LFC
-
06 FA LFC - Oldham Athletic
-
11 LC Manchester City - LFC
-
14 PL LFC - Stoke City
-
21 PL Bolton Wanderers - LFC
-
25 LC LFC - Manchester City
-
28 FA 4. runde
-
31 PL Wolverhampton Wanderers - LFC

FEBRUAR:
06 PL LFC - Tottenham Hotspur
Ny dato
11 PL Manchester Utd. - LFC

Er første karantæne-kamp ikke den mod Shitty den 03 Januar og så de næste 7 førsteholdskampe, såfremt Suarez intet foretager sig de nsæte 14 dage ?

PatriceEvra3
21-12-2011, 13:15
Den karentæne har tilgængæld medført en helt masse sympati :D

http://www.skysports.com/poll/results/0,19911,12782_308666_308666,00.html

Frottle
21-12-2011, 13:52
Beviser er jo ikke særligt nødvendige - Suarez har indrømmet det. Der er ikke nogen tvivl om hvad han sagde, og det eneste folk prøver at forsvare er om hans ord kan tydes som upassende. Nu er det sådan at de fleste englændere hader United (uden nogensinde at kunne komme med en legitim grund) så derfor påstår store dele af diverse fodboldforums at der overhovedet ikke er holdbar grund til at straffe Suarez. De mener at "negrito", hvilket direkte oversat betyder "lille sort mand," svarer til sådan noget som "mate" eller "dude" og derfor på ingen måde kan kaldes stødende. Selv om det er den største omgang pis jeg længe har hørt så er det sgu chokerende at se hvor mange der per automatik holder med den side der ikke er United, specifikt af den grund.

Nu skulle Evra så have svaret igen med "dirty South American," men det ser umiddelbart ud til at FA ikke finder det nødvendigt at straffe ham for det. Jeg gætter på at det er fordi han blev provokeret til det af Suarez og fordi Suarez i forvejen er en af ligaens mest forhadte spillere, så FA finder det nok mere nødvendigt at straffe ham der startede det og ham der er kendt for at være et kæmpe røvhul. Det er alligevel en pinlig sag for begge parter, men jeg håber fandme ikke at Liverpool får succes med deres propaganda om at de er uden skyld og at Evra er en eller anden fodboldterrorist der går og prøver på at ødelægge andre spillere med falske anklager osv.

Ærligt talt ville jeg ønske at der aldrig var blevet en sag ud af det for så alvorligt synes jeg ikke engang det er, men FA er jo nød til at reagere fordi de samtidig kører en kampagne mod racisme i fodbold. Den pænt hårde straf rammer så bare også os lidt fordi alle nu synes det er åh så uretfærdigt og at United er skide tarvelige. 8 dage er også lige i overkanten, men de får uden tvivl appelleret den ned til 3 eller sådan noget. Det der gør mig bitter er at mange fans af andre klubber umiddelbart ser ud til at have stor sympati for Suarez' side af sagen og ingen for Evra's, så nu har de endnu mere grund til at hade os uden grund. Det er jeg snart lidt træt af, for jeg synes sgu at mange andre klubber slipper af sted med meget værre ting (hvad har United egentlig nogensinde gjort, sammenlignet med klubber der er bygget på skuespil eller ødelæggelse af sportens marked?) men alligevel skal man ofte svines for at være United-fan når man begår sig i fodboldfan-verdenen.

Flax_Generous
21-12-2011, 13:53
Forskellen er jo netop, at United ikke ville skrive en sådan tirade.

For eksempel skrev United følgende efter Evra fik karantæne i Chelsea-bataljen: "Manchester United notes the announcement from the FA and is disappointed with the decision and in particular considers the sanctions against Patrice Evra excessive. Manchester United and Patrice will consider all options once there has been an opportunity to digest the full reasons for the decision."

Ligeledes burde Liverpool være stoppet efter de to første afsnit: "Liverpool Football Club is very surprised and disappointed with the decision of the Football Association Commission to find Luis Suarez guilty of the charges against him. We look forward to the publication of the Commission's Judgment. We will study the detailed reasons of the Commission once they become available, but reserve our right to appeal or take any other course of action we feel appropriate with regards to this situation."

Alt efterfølgende er bare usagligt og pinligt: Evra har aldrig smidt racekortet tidligere, det er ligegyldigt om Suarez er venner med sorte, og det gavner på ingen måde at beskylde FA for at være forudindtaget. Det er ren Mourinho det de har gang i, og det er efter min mening langt under lavmålet som en officiel holdning fra en fodboldklub.

Bugge
21-12-2011, 14:11
Hvor er det komisk at Suarez nyder så stor opbakning på trods af at han lige er blevet kendt skyldig i racisme på en fodboldbane.

Der er åbenbart ikke meget tiltro til at FA måske rent faktisk har truffet den rigtige beslutning.

United-Allan33
21-12-2011, 14:38
Den karentæne har tilgængæld medført en helt masse sympati :D

http://www.skysports.com/poll/results/0,19911,12782_308666_308666,00.html

Det er fordi ynkelige Liverpool fans uden liv sidder hjemme i deres betalte huse og stemmer.. På deres danske forum opfordres der til at stemme på suaraz i Explore, Google cron.. Firefox osv... (Sjovt nok bliver der ikke opfordret til at stemme hjemme og på arbejde, måske fordi de tabere ingen arbejde har)

Ruunee
21-12-2011, 14:42
Forskellen er jo netop, at United ikke ville skrive en sådan tirade.

For eksempel skrev United følgende efter Evra fik karantæne i Chelsea-bataljen: "Manchester United notes the announcement from the FA and is disappointed with the decision and in particular considers the sanctions against Patrice Evra excessive. Manchester United and Patrice will consider all options once there has been an opportunity to digest the full reasons for the decision."

Ligeledes burde Liverpool være stoppet efter de to første afsnit: "Liverpool Football Club is very surprised and disappointed with the decision of the Football Association Commission to find Luis Suarez guilty of the charges against him. We look forward to the publication of the Commission's Judgment. We will study the detailed reasons of the Commission once they become available, but reserve our right to appeal or take any other course of action we feel appropriate with regards to this situation."

Alt efterfølgende er bare usagligt og pinligt: Evra har aldrig smidt racekortet tidligere, det er ligegyldigt om Suarez er venner med sorte, og det gavner på ingen måde at beskylde FA for at være forudindtaget. Det er ren Mourinho det de har gang i, og det er efter min mening langt under lavmålet som en officiel holdning fra en fodboldklub.

Selvfølgelig er det ligegyldigt hvilken baggrund Suarez kommer fra, i det sort/hvide (no pun intended) spørgsmål om hvad han har sagt eller ikke sagt. Men jeg læser netop deres statement som en undren og en tvivl omkring hvad Suarez har ment. Så jeg kan faktisk godt forstå at klubben - ind til hele forklaringen kommer frem - forsøger at argumentere deres spillers sag. Ikke om han har sagt det eller ej, men hvad han er for et menneske. Det er vel et statement, ikke en forsvars tale i retten.

Men jeg spørger egentlig mest til, hvor det er du ser at de beskylder Evra for at have smidt racisme kortet før. Er det sidste afsnit? Det læser jeg anderledes. Mere som om de taler om nogle andre ting Evra har sagt under episoden.
Og jo, de får ikke meget sympati fra mig, ved at forsvare racistiske udtalelser med "han sagde også grimme ting" - men det er vel noget andet, end det du siger. Eller?

Husker jeg forkert eller sagde Evra ikke dengang med Chelsea episoden, at han var blevet kaldt racistiske ting af en assistent træner eller sådan? Ikke at han så ikke må gøre det igen, men kan det være den Liverpool (eftersigende) referere til? (Kan dog stadig ikke finde det citat hvor de gør det, men siden flere af jer siger det, så findes det måske)

United-Allan33
21-12-2011, 14:54
Selvfølgelig er det ligegyldigt hvilken baggrund Suarez kommer fra, i det sort/hvide (no pun intended) spørgsmål om hvad han har sagt eller ikke sagt. Men jeg læser netop deres statement som en undren og en tvivl omkring hvad Suarez har ment. Så jeg kan faktisk godt forstå at klubben - ind til hele forklaringen kommer frem - forsøger at argumentere deres spillers sag. Ikke om han har sagt det eller ej, men hvad han er for et menneske. Det er vel et statement, ikke en forsvars tale i retten.

Men jeg spørger egentlig mest til, hvor det er du ser at de beskylder Evra for at have smidt racisme kortet før. Er det sidste afsnit? Det læser jeg anderledes. Mere som om de taler om nogle andre ting Evra har sagt under episoden.
Og jo, de får ikke meget sympati fra mig, ved at forsvare racistiske udtalelser med "han sagde også grimme ting" - men det er vel noget andet, end det du siger. Eller?

Husker jeg forkert eller sagde Evra ikke dengang med Chelsea episoden, at han var blevet kaldt racistiske ting af en assistent træner eller sådan? Ikke at han så ikke må gøre det igen, men kan det være den Liverpool (eftersigende) referere til? (Kan dog stadig ikke finde det citat hvor de gør det, men siden flere af jer siger det, så findes det måske)

Det var Mike Phelan der sagde han hørte noget racistisk, noget Evra ikke kunne bekræfte.. En anden sag er hvor Steve Finnan blev beskyldt for racisme af en døv fan, der kunne mundaflæse det.. Noget Evra heller ikke kunne bekræfte

Synes ærlig talt det er utroligt du kan mene at deres statement ikke er en omgang lort som ligeså godt kunne være taget ud frA hvilket som helst fan forum..

Når man kender Liverpools historie kommer det ikke som nogen overraskelse at de forsøger at give andre skylden.. Ligesom heysel hvor det bestemt ikke var Liverpool fans der var indvolveret i drab på 39 juventus fans.. Det var Leeds og Chelsea fans lød det fra deres daværende direktør..
Klubben betalte jo også tifoen og spillerne bar T-shirt til fordel for den dømte hooligan Michael Shields, der var dømt for mord i Bulgarien..

Ruunee
21-12-2011, 15:00
Det var Mike Phelan der sagde han hørte noget racistisk, noget Evra ikke kunne bekræfte..

Synes ærlig talt det er utroligt du kan mene at deres statement ikke er en omgang lort som ligeså godt kunne være taget ud frA hvilket som helst fan forum..

Når man kender Liverpools historie kommer det ikke som nogen overraskelse at de forsøger at give andre skylden.. Ligesom heysel hvor det bestemt ikke var Liverpool fans der var indvolveret i drab på 39 juventus fans.. Det var Leeds og Chelsea fans lød det fra deres daværende direktør..
Klubben betalte jo også tifoen og spillerne bar T-shirt til fordel for den dømte hooligan Michael Shields, der var dømt for mord i Bulgarien..

Jeg spørger bare hvor det konkret er at Liverpools statement er en omgang lort? Der blev nævnt at Evra beskyldes for at ha hivet racisme kortet frem før, og det kan jeg ikke finde i det statement der er linket til. (http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/liverpool-fc-statement-20-12-11)
Hvilke ord er det præcis vi skal føle os stødt over? Oprigtigt, så tror jeg I har ret - at Liverpool opfører sig latterligt her, men jeg kan bare ikke finde noget - som jeg ikke ville have syntes var ok, hvis det var United der udsendte et statement om en ny spiller i vores trup - fra en anden kultur og et andet sprog.

Tænker bare vi skal have argumenterne i orden, og ikke bare konkludere ting fordi vi hader Liverpool. Så er vi jo ikke bedre end dem.

Frottle
21-12-2011, 15:05
Hvor er det komisk at Suarez nyder så stor opbakning på trods af at han lige er blevet kendt skyldig i racisme på en fodboldbane.

Der er åbenbart ikke meget tiltro til at FA måske rent faktisk har truffet den rigtige beslutning.

Det er udelukkende et ABU-fænomen. Han er en martyr og Evra er en skurk, det kan enhver (der hader United) se.

United DK
21-12-2011, 15:19

Det afhænger jo lidt af, hvor ens grænse går. Lille sorte mand synes jeg personligt ikke er ret voldsomt, men Suarez var dømt til at tabe, i og med han nævner Evras hudfarve, men at han indrømmer ser jeg som et tegn på, at han ikke troede negrito var noget slemt. Medmindre han er ærligheden selv (hvilket han næppe er), så havde han bare nægtet, og så var der ikke kommet noget ud af sagen, for så var det hans ord mod Evras.

United-Allan33
21-12-2011, 15:30
Jeg spørger bare hvor det konkret er at Liverpools statement er en omgang lort? Der blev nævnt at Evra beskyldes for at ha hivet racisme kortet frem før, og det kan jeg ikke finde i det statement der er linket til. (http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/liverpool-fc-statement-20-12-11)
Hvilke ord er det præcis vi skal føle os stødt over? Oprigtigt, så tror jeg I har ret - at Liverpool opfører sig latterligt her, men jeg kan bare ikke finde noget - som jeg ikke ville have syntes var ok, hvis det var United der udsendte et statement om en ny spiller i vores trup - fra en anden kultur og et andet sprog.

Tænker bare vi skal have argumenterne i orden, og ikke bare konkludere ting fordi vi hader Liverpool. Så er vi jo ikke bedre end dem.

De har ændret det, det statement jeg læste lige efter offentliggørelsen, blev Evra beskyldt for flere gange at have løjet om racistiske episoder.

United-Allan33
21-12-2011, 15:42
Det afhænger jo lidt af, hvor ens grænse går. Lille sorte mand synes jeg personligt ikke er ret voldsomt, men Suarez var dømt til at tabe, i og med han nævner Evras hudfarve, men at han indrømmer ser jeg som et tegn på, at han ikke troede negrito var noget slemt. Medmindre han er ærligheden selv (hvilket han næppe er), så havde han bare nægtet, og så var der ikke kommet noget ud af sagen, for så var det hans ord mod Evras.

Dumhed kan ikke bruges som undskyldning, det er Suarez pligt som tilflytter at sætte sig ind i landets regler og skikke.. Eller sådan burde det være, men pga diverse idioter er det ikke altid sådan det forholder sig

zhagzi
21-12-2011, 15:51
Ingen aner hvilke beviser FA har haft foran dem, og jeg tvivler stærkt på alt bliver lækket i sådan en sag, selvom der forsøges.

De har tydeligvis haft beviser nok, men som tidligere nævnt, hvis Rooney skal have 3 dage for at sige fuck, ind i et tilfældigivs placeret kameras linse, så skal Suarez da også have de 8 dage for dette. Retfærdigheds kurven skal følges.

MadsG
21-12-2011, 16:05
I så fald Liverpool's statement er blevet ændret, er der nogle der har et "pre" og et "after"?

Derudover, så fryder jeg mig så meget over den her dom og elsker, at Liverpoolfansene nu føler som dem mod resten af verden.:trophy:

De har sgu godt af det. Hvorvidt jeg er enig i dommen er ligegyldigt. Fansene trængte til at komme lidt ned på jorden igen.

United DK
21-12-2011, 16:10
Dumhed kan ikke bruges som undskyldning, det er Suarez pligt som tilflytter at sætte sig ind i landets regler og skikke.. Eller sådan burde det være, men pga diverse idioter er det ikke altid sådan det forholder sig

Regler og skikke? At de er mere ømskindet end i Uruguay?

Ruunee
21-12-2011, 17:10
De har ændret det, det statement jeg læste lige efter offentliggørelsen, blev Evra beskyldt for flere gange at have løjet om racistiske episoder.
Really? Ja, det er sgu kikset af dem.

Flax_Generous
21-12-2011, 17:34
Jeg spørger bare hvor det konkret er at Liverpools statement er en omgang lort?
Jeg har ikke tid til at gennemgå det sætning for sætning (måske i morgen), men et hurtigt eksempel på noget dumt er dette: "It is also our opinion that the accusation by this particular player was not credible - certainly no more credible than his prior unfounded accusations."

Hvilke "unfounded accusations" er det lige de henviser til? Og hvorfor overhovedet begynde at så tvivl om Evras troværdighed? Det er lavt at gøre sådan noget offentligt.

... og så var der ikke kommet noget ud af sagen, for så var det hans ord mod Evras.
Det skulle man mene, ja. Men man kan ikke være helt sikker. FA opererer tilsyneladende ikke med et begreb om 'beyond a reasonable doubt' (hvor noget skal være 99% sikkert). Så længe det bare er overvejende sandsynligt (altså 51%), så lader det til at FA tør afsige dom. Det gjorde de f.eks. i Evra-Chelsea-episoden, hvor det reelt også bare var påstand mod påstand.

Frottle
21-12-2011, 20:07
Der anvises til dette citat, taget fra Liverpool FCs officielle udtalelse (http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/liverpool-fc-statement-20-12-11):

LFC considers racism in any form to be unacceptable - without compromise. It is our strong held belief, having gone over the facts of the case, that Luis Suarez did not commit any racist act. It is also our opinion that the accusation by this particular player was not credible - certainly no more credible than his prior unfounded accusations.

Derudover er det jo også usandsynligt pinligt af dem når de siger at Suarez ikke kan have kunnet sige noget racistisk fordi han spiller på et multietnisk hold og sådan noget. Sådan lidt "some of my best friends are black"-agtigt.

Flax_Generous
23-12-2011, 18:06
Derudover er det jo også usandsynligt pinligt af dem når de siger at Suarez ikke kan have kunnet sige noget racistisk fordi han spiller på et multietnisk hold og sådan noget. Sådan lidt "some of my best friends are black"-agtigt.
De skriver også, at Suarez' bedstefar er sort, ergo kan Suarez ikke have ytret sig racistisk for at provokere Evra. Det er jo håbløs logik. Så fordi min bedstemor er kvinde kan jeg altså heller ikke finde på at ytre mig misogynistisk og mandschauvinistisk?

Hvis Liverpool ikke havde offentliggjort det statement, så tror jeg rent faktisk, at jeg ville have været tilbøjelig til at kritisere FA's hårde afgørelse (alt efter hvad der står den endelig rapport, selvfølgelig), men nu håber jeg bare, at hele klubben bliver trukket så meget igennem sølet som muligt.

Ruunee
23-12-2011, 19:28
Der anvises til dette citat, taget fra Liverpool FCs officielle udtalelse (http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/liverpool-fc-statement-20-12-11):

Da jeg læste deres redigerede statement, som havde jeg det egentlig ok med at de prøver at forklare hvorfor de ikke kan forestille sig at Suarez havde racistiske hensigter (ved at tale om hans baggrund), men med de tilføjelser du - og andre - har vist mig, så kan de sgu rende mig.

PatriceEvra3
24-12-2011, 03:07
Som det blev sagt i i dag, så kan "kick-it-out-of-football" lige så godt starte helt forfra, når Liverpool laver det stunt med trøjerne. At se Dalglish stå i den trøje er nok noget af det mest pinlige jeg længe har set. En grundlæggende ting i et retssystem er, at alle er lige for loven. Hvad der er ulovligt for dig, er også ulovligt for mig, selvom jeg er udlænding eller indvandrer. Suarez og hans lejr nødt til at acceptere dette ellers er der intet at diskutere. Den sørgelige del er, at du tror ​​at nogle kloge hoveder i hans klub ville hjælpe ham med dette, men så længe de også vil nægte at acceptere nogen forseelser, overfor medierne og overfor tilhængere vil sagen fortsætte med at hjemsøge ham. Erkend dog at ordet er negativt ladet i England, undskyld og kom videre. Så kan det også være han kunne slippe med 3 dage.

Det er egentlig lidt sjovt at læse hvordan engelske City-fans bakker Evra totalt op i denne her sag. Det er nok første gang nogensinde at jeg har oplevet 9 ud af 10 City fans være på Uniteds side. Det siger en hel del om Liverpools opførsel.

Martinsen
24-12-2011, 08:19
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7394006/Fergie-Suarez-decision-right

Fergie er tilfreds med Suarez dommen. Det skal nok pisse nogle Liverpool supportere af her på juleaftensdag! Skønt :)

Bugge
24-12-2011, 08:43
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7394006/Fergie-Suarez-decision-right

Fergie er tilfreds med Suarez dommen. Det skal nok pisse nogle Liverpool supportere af her på juleaftensdag! Skønt :)

Thank you, Fergie. Den skal nok få Dalglish & Co. til at choke lidt i julemaden.

RAppel
24-12-2011, 10:00

Liverpool har boykottet Daily Mail fordi de ikke kunne lide deres overskift - RACIST!

Glory Man United
24-12-2011, 10:03
Liverpool har boykottet Daily Mail fordi de ikke kunne lide deres overskift - RACIST!
Den her?
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2078245/Des-Kelly-When-comes-crass-protest-Kennys--got-T-shirt.html

RAppel
24-12-2011, 10:07
Den her?
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2078245/Des-Kelly-When-comes-crass-protest-Kennys--got-T-shirt.html

This:

http://i221.photobucket.com/albums/dd44/jaimiekanwar/banned.png

United DK
24-12-2011, 10:50
Det er også plat at gå sådan til Suarez, og måske også Terry hvis han dømmes. Man er ikke racist, fordi man taler over sig, det er først når man på alle måder tager afstand fra andre racer. At man i en kamp råber "fucking neger" f.eks., det gør ikke en til racist i mine øjne. Et andet eksempel på det er Ron Atkinson, da han i 2004 blev fyret af ITV, for at kalde Desailly en "fucking lazy nigger" for åben mikrofon. Kender man til Atkinsons managerkarriere så ved man, at han altid har arbejdet meget med sorte spillere, og det var for alvor ham, der fik dem på landkortet i engelsk fodbold, da han som West Brom-manager (1978-1981) fik Cyrille Regis og Laurie Cunningham frem i lyset.

Jeg ved heller ikke, om jeg er helt enig med ham fra Daily Mail, for nok gik Dalglish og co. over stregen, med deres åbenlyse support til Suarez, men omvendt kan de jo heller ikke vende ham ryggen, fordi han taler over sig.

MadsG
24-12-2011, 12:45
Fald lige over det her stykke af artiklen med Ferguson

Ferguson is clearly unimpressed with the lengths to which Liverpool have gone, including Dalglish's decision to wear a Suaárez T-shirt during a television interview on Wednesday. "I don't need to talk about it," he said, before adding pointedly: "I'm happy with how I run my club."

Legend.

Frottle
31-12-2011, 23:53
Her (http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/NewsAndFeatures/2011/~/media/Files/PDF/TheFA/Disciplinary/Written%20reasons/FA%20v%20Suarez%20Written%20Reasons%20of%20Regulat ory%20Commission.ashx) er alle detaljerne om sagen.

Suarez er dømt, efter gennemgang af beviserne, for at have gjort følgende:

In the goalmouth, Mr Evra and Mr Suarez spoke to
each other in Spanish. Mr Evra asked Mr Suarez why he had kicked him, referring to the
foul five minutes previously. Mr Suarez replied "Porque tu eres negro", meaning "Because
you are black". Mr Evra then said to Mr Suarez “say it to me again, I’m going to punch
you”. Mr Suarez replied "No hablo con los negros", meaning "I don't speak to blacks". Mr
Evra continued by saying that he now thought he was going to punch Mr Suarez. Mr
Suarez replied "Dale, negro, negro, negro", which meant "okay, blackie, blackie, blackie".
As Mr Suarez said this, he reached out to touch Mr Evra's arm, gesturing at his skin.

We found that Mr Evra did not use the words "South American" when speaking to Mr
Suarez. The language experts were not familiar with its use as an insult, Mr Evra's denial
of his alleged use of it was plausible, we found Mr Suarez's evidence unreliable in many
respects, and we found Mr Evra generally to be a credible witness.

Så er den skid vist slået. Suarez viser sig at have været et kæmpe svin, foruden uærlig og upålidelig under sagens forløb. Det ligner for mig i øvrigt ikke kommentarer der typisk kan forekomme i kampens hede men ikke indikerer at spilleren er sådan som person. Med ord som "jeg sparkede dig ned fordi du er sort" og "jeg snakker ikke med sorte" er det svært at tro på den med at han i realiteten ikke er racist. Jeg kunne se hvis han i forbipassering havde mumlet "jaja, sorte" eller noget, men det dér er jo noget andet.

Bugge
01-01-2012, 12:08
Så er den skid vist slået. Suarez viser sig at have været et kæmpe svin, foruden uærlig og upålidelig under sagens forløb. Det ligner for mig i øvrigt ikke kommentarer der typisk kan forekomme i kampens hede men ikke indikerer at spilleren er sådan som person. Med ord som "jeg sparkede dig ned fordi du er sort" og "jeg snakker ikke med sorte" er det svært at tro på den med at han i realiteten ikke er racist. Jeg kunne se hvis han i forbipassering havde mumlet "jaja, sorte" eller noget, men det dér er jo noget andet.

Hold kæft, et dumt svin.

Nu fryder jeg mig endnu mere over at han blev straffet, og samtidig ærgrer jeg mig over at han ikke røg ud for resten af sæsonen.

Clemme
01-01-2012, 12:21
Her (http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary/NewsAndFeatures/2011/~/media/Files/PDF/TheFA/Disciplinary/Written%20reasons/FA%20v%20Suarez%20Written%20Reasons%20of%20Regulat ory%20Commission.ashx) er alle detaljerne om sagen.

Suarez er dømt, efter gennemgang af beviserne, for at have gjort følgende:

hvor har du det fra?

Edit, Sorry, kunne ikke se linket på min tlf.

ChristianR
01-01-2012, 12:43

Den er helt gal. Hvis det har været situationen er det i den grad racistisk, og så kan jeg pludselig synes, at de 8 dages karantæne er rimeligt.

John Terrys tilsyneladende udbrud med "Fucking black cunt" anser jeg som en smutter i kampens hede og bør ikke karakteriseres som racisme eller straffes med karantæne, men ovenstående er jo fuldstændig grotesk.

Clemme
01-01-2012, 13:55
Er lidt pist over det her.

FA stempler en person for at være rasist uden nogen beviser. Det ord mod ord.

Fuck 8 dage, det sku da mere det, at blive stemplet som rasist uden bevis.

Men hvis det er sandt, så er 8 dage alt alt for lidt.

Buttler
01-01-2012, 14:12
Er lidt pist over det her.

FA stempler en person for at være rasist uden nogen beviser. Det ord mod ord.

Fuck 8 dage, det sku da mere det, at blive stemplet som rasist uden bevis.

Men hvis det er sandt, så er 8 dage alt alt for lidt.

Nu er han jo netop IKKE stemplet som racist. Både FA og Evra har med al tydelighed understreget, at fyren ikke er racist. Han er dømt for en racistisk handling og opførsel i den pågældende situation.

Clemme
01-01-2012, 14:20
Nu er han jo netop IKKE stemplet som racist. Både FA og Evra har med al tydelighed understreget, at fyren ikke er racist. Han er dømt for en racistisk handling og opførsel i den pågældende situation.

Det er jeg med på.
Men tror du ikke selv, at mange vil tolke det som: Han er racist.

Buttler
01-01-2012, 14:35
Det er jeg med på.

Måske, men det skyldes jo i højere grad uvidenhed fra fodboldinteresserede end at FA stempler nogen :)

Stente
01-01-2012, 14:49
Det er jeg med på.

Jeg ved da, at det er præcis sådan jeg tolker det.. Hvis man kan nedværdige sig til at fyre sådan nogle gloser af, så er der et stort problem inde i et meget lille hovede..

Clemme
01-01-2012, 14:57
Jeg ved da, at det er præcis sådan jeg tolker det.. Hvis man kan nedværdige sig til at fyre sådan nogle gloser af, så er der et stort problem inde i et meget lille hovede..

Helt enig.
Problemet for mig, er bare, at der ingen beviser er, for at han skulle have sagt sådanne.

United DK
01-01-2012, 15:00

En racist er en, der slet ikke kan eller vil omgåes andre racer end den hvide, og i såfald ville Suarez have problemer i fodboldverdenen, og ikke mindst med Glen Johnson. Jeg ser mere Suarez som en provokatør, der godt er klar over, at Evra (og sorte generelt) ikke kan ignorerer hans tilråb, og derfor prøvede at provokere en dum handling ud af Evra, der kunne have kostet kort.

ChristianR
01-01-2012, 15:09
Helt enig.
Problemet for mig, er bare, at der ingen beviser er, for at han skulle have sagt sådanne.

Når du såskråsikkert kan udtale dig om, at der ikke foreligger beviser, så antager jeg, at du har læst den 114 sider lange rapport, der ligger til grund for afgørelsen.

Ville du ikke referere nogle af de mest væsentlige punkter fra afgørelsen for os andre så? Jeg får nemlig ikke læst de 114 sider.

Stente
01-01-2012, 16:20
En racist er en, der slet ikke kan eller vil omgåes andre racer end den hvide, og i såfald ville Suarez have problemer i fodboldverdenen, og ikke mindst med Glen Johnson. Jeg ser mere Suarez som en provokatør, der godt er klar over, at Evra (og sorte generelt) ikke kan ignorerer hans tilråb, og derfor prøvede at provokere en dum handling ud af Evra, der kunne have kostet kort.

I min optik er en racist én der ser andre racer som laverestående, mindreværdige om du vil..
Det prædikat kan sagtens passe på Suarez, selvom han er på samme hold som f.eks. Johnson..
Jeg kan virkelig ikke se hvordan man kan sige sådan, gentagende gange, uden at mene ordene..
Derfor er Suarez, i mine øjne, en racist.

Frottle
01-01-2012, 16:21
Nu har de altså både gennemgået videomateriale og hevet et hav af vidner ind til afhøring, så den med at det er ren og skær "noget Evra siger" holder altså heller ikke. FA mener at have beviser nok for at han har sagt de ting. Meget kan man sige om dem, men jeg tror ikke de ville dømme en mand over noget som en eller anden siger. Der er nød til at have været beviser. Jeg læste ikke alle 100+ sider, men jeg skimmede det og de har haft alle mulige eksperter inde, bl.a til mundaflæsning og sprogeksperter til at vurdere hvad der blev sagt.

United DK
01-01-2012, 16:24
I min optik er en racist én der ser andre racer som laverestående, mindreværdige om du vil..
Det prædikat kan sagtens passe på Suarez, selvom han er på samme hold som f.eks. Johnson..
Jeg kan virkelig ikke se hvordan man kan sige sådan, gentagende gange, uden at mene ordene..
Derfor er Suarez, i mine øjne, en racist.

Du kan da sagtens bruge racisme som provokation, uden at være racist. Man ved jo, at racisme er et ømt punkt hos sorte, så det er et nemt kort at smide, hvis man vil prøve at fremprovokere en reaktion hos en sort modspiller.

Acsadac
01-01-2012, 16:44
Du kan da sagtens bruge racisme som provokation, uden at være racist. Man ved jo, at racisme er et ømt punkt hos sorte, så det er et nemt kort at smide, hvis man vil prøve at fremprovokere en reaktion hos en sort modspiller.

Netop

I kampens hede kan jeg acceptere at man hentyder.. Men det som Suarez tilsyneladende har haft gang i, kan på ingen måde accepteres.

Og hvis en United-spiller synker så dybt at bruge race-kortet som værktøjet i en hetz mod en enkelt spiller, så taber jeg al respekt for vedkommende!

Acsadac
03-01-2012, 19:04
Liverpool anker IKKE Suarez' dom (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1684716.ece)

Så hans næste kamp er mod United i februar..

United DK
05-01-2012, 17:05
Evra er selv racist!!!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1686109.ece

ChristianR
05-01-2012, 17:15
Evra er selv racist!!!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1686109.ece

Ja, med sådan en historie må det da være ren løgn og latin, det han har sagt om englebarnet, Suarez.

Parkohargo
05-01-2012, 18:16
Evra er selv racist!!!

Lad os ikke håbe FA læser EB..

Glory Man United
05-01-2012, 18:23
Hold da kæft hvor en fantastisk historie EB har fundet frem. Han kalder Frank Lampard for nigger...

Don Kafai
05-01-2012, 18:29
Haha kan faktisk godt huske den video, den blev posted ofte da vi lige havde signet ham :D.

Kan ikke helt se hvorfor den pludselig skulle ændre noget som helst.

Frottle
05-01-2012, 20:17
Haha, læs kommentarene til den EB-artikel. En eller anden evnesvag næsepiller af en Fools-fan går helt i selsving af lykke.

ChristianR
05-01-2012, 21:10
Haha, læs kommentarene til den EB-artikel. En eller anden evnesvag næsepiller af en Fools-fan går helt i selsving af lykke.

De var alle i selvsving, da jeg læste den. Den video er jo det åbenlyse bevis på, at Suarez er blevet uskyldig dømt! :D

schousboe9
05-01-2012, 21:55
Det er godt nok en meget bitter scouser, EB har fået lønningslisten dér...

snegl
06-01-2012, 02:19
Nazionen - Her ved man altid at minus 40 likes betyder at du har skrevet noget der gav mening.

NaniTheDoN
06-01-2012, 02:32
Nazionen - Her ved man altid at minus 40 likes betyder at du har skrevet noget der gav mening.

hahah det sku ikke engang løgn :Smackden:

Buttler
06-01-2012, 06:54
Journalisten sejler i hvertfald i denne artikel.

Rubrikken "afsløret i nigger-tirade" er i sig selv overdramatiseret. Han er jo ikke afsløret i noget, der er sket på en video, der har været kendt i lang tid. Nyhedskriterierne ryger sig da også en tur netop på grund af dette. Han er desuden meget lidt objektiv, og at skrive at videoen er "særdeles uheldig" "hovedløs nigger-tirade", "videoen er et hårdt slag for Evra der har påtaget sig offerrollen". Det er tydelige eksempler på subjektive beskrivelser, som ikke burde høre hjemme i en "nyhedsartikel". Desuden er det beskæmmende for objektiviteten, at han, på subjektiv facon, fuldstændig viser parti. Sætninger om Evra og offerrollen bryder enhver form for anbefalelsesværdig journalistik.

Skam dig David Andersen.

Barker
06-01-2012, 09:24
Journalisten sejler i hvertfald i denne artikel.

Rubrikken "afsløret i nigger-tirade" er i sig selv overdramatiseret. Han er jo ikke afsløret i noget, der er sket på en video, der har været kendt i lang tid. Nyhedskriterierne ryger sig da også en tur netop på grund af dette. Han er desuden meget lidt objektiv, og at skrive at videoen er "særdeles uheldig" "hovedløs nigger-tirade", "videoen er et hårdt slag for Evra der har påtaget sig offerrollen". Det er tydelige eksempler på subjektive beskrivelser, som ikke burde høre hjemme i en "nyhedsartikel". Desuden er det beskæmmende for objektiviteten, at han, på subjektiv facon, fuldstændig viser parti. Sætninger om Evra og offerrollen bryder enhver form for anbefalelsesværdig journalistik.

Skam dig David Andersen.

Der taber du mig fuldstændig... Det er da netop det aviser gør , de vælger side? De stiller da aldrig ting op objektivt, så ville der jo ikke være nogen historie... "Evra siger Nigger, som nok bare er ment i sjovt," fremfor "Evra i Nigger skandale" - gæt selv hvad der sælger mest..

At være journalist, er at have en subjektivistisk tilgang til en historie, fordi journalisten har magten, han kan dreje historien som han vil..
Og det bliver jo ikke bedre af at det er EB.dk, eller f.eks. bt eller se og hør..

Jeg synes historien er lidt sjov "niggers can call niggers nigger - HEy, did u just call me nigger?":whine:

RAppel
06-01-2012, 12:19
l4_fQXwIV4E

Kan ikke finde ud af at embed en video ved 35.30, men anyway nu går scouserne da amok!

Buttler
06-01-2012, 12:41
Der taber du mig fuldstændig... Det er da netop det aviser gør , de vælger side? De stiller da aldrig ting op objektivt, så ville der jo ikke være nogen historie... "Evra siger Nigger, som nok bare er ment i sjovt," fremfor "Evra i Nigger skandale" - gæt selv hvad der sælger mest..

At være journalist, er at have en subjektivistisk tilgang til en historie, fordi journalisten har magten, han kan dreje historien som han vil..
Og det bliver jo ikke bedre af at det er EB.dk, eller f.eks. bt eller se og hør..

Jeg synes historien er lidt sjov "niggers can call niggers nigger - HEy, did u just call me nigger?":whine:

Det er da overhovedet ikke journalistens opgave at være subjektiv? Kun i kommentar, ledere og lign. bør journalistens holdning skinne igennem. Med hensyn til rubrikken, så kan du jo også lave en fyndig rubrik uden at oversælge historien. Jeg studerer journalistik, og når jeg nu dumper min eksamen fordi jeg er subjektiv i en nyhed, så kan vi snakke om det igen. Din definering af journalister og journalistik er meget fjern fra min virkelighed.

Danielsen
06-01-2012, 13:39
l4_fQXwIV4E

Kan ikke finde ud af at embed en video ved 35.30, men anyway nu går scouserne da amok!

Har vi ikke snakket om den video i et par dage nu?? The Sun har i hvert fald vist den for et par dag siden ;)

Barker
06-01-2012, 13:39
Det er da overhovedet ikke journalistens opgave at være subjektiv? Kun i kommentar, ledere og lign. bør journalistens holdning skinne igennem. Med hensyn til rubrikken, så kan du jo også lave en fyndig rubrik uden at oversælge historien. Jeg studerer journalistik, og når jeg nu dumper min eksamen fordi jeg er subjektiv i en nyhed, så kan vi snakke om det igen. Din definering af journalister og journalistik er meget fjern fra min virkelighed.

Jeg er egentlig ligeglad med om du læser journalistik - og jeg siger heller ikke det er jeres "opgave" at være subjektive, jeg siger I ER subjektive...

Igen, ellers ville aviserne ikke sælge, hvis journalisten ikke fandt en vinkel på det... Men lev i fairytale land...!

Buttler
06-01-2012, 13:58
Jeg er, ikke overraskende, ikke enig med dig. Jeg tror, det er fordi, du blander tingene sammen. Man kan godt have en skarp vinkel, og stadig være objektiv. Selvfølgelig er vinklen en subjektiv vurdering, men hvis man er objektiv, forholder mig sig til pro et contra. Også uden for fairytale land!

Frottle
08-01-2012, 15:40
Hehe, Evra har altså kun et ansigtsudtryk. Han er en robot eller noget. Vigtigt mål i lokalderby/semifinale? Racistisk tilsvining? Same deal, same expression.

http://multimedia.ekstrabladet.dk/archive/00745/Britain_Soccer_FA_C_745069m.jpg

http://the-ufa.com/plaantik/wp-content/uploads/2011/10/Evra-Suarez-300x200.jpg

http://www.pokerpurist.com/uploadedImages/football-news/NewsImages/4425_patrice_evra.jpg

Vidic - The Terminator
08-01-2012, 15:43
Hahahahahahaha.
Det er helt mærkeligt at se nedenstående billede med tanke på robot-billederne!
http://www.images22.com/pics/04/patrice-evra-smiling.jpg

Jonas
09-01-2012, 11:51
http://newsframes.wordpress.com/2012/01/06/media-on-racism-churnalism/

Don Kafai
09-01-2012, 12:00
Interessant debat der vil opstå op til Liverpool-kampen. Bør han spille kampen eller ej?

henning_b_j
09-01-2012, 12:11
Interessant debat der vil opstå op til Liverpool-kampen. Bør han spille kampen eller ej?

synes den er er solo klar. det skal han! racisten Suarez skal da på ingen måde være skyld i evra om han skal spille eller ej!

United DK
09-01-2012, 12:14

Det bør han jo et eller andet sted. Desværre synes jeg FA i denne sag har haft for travlt med, at fordømme racisme, uden at rejse klokkeklare beviser mod Suarez. Jeg tror ikke Liverpools fans havde benægte noget, hvis der ikke var noget at komme efter i bevismaterialet, det samme gælder Dalglish, når han mellem linjerne antyder, at der er mere i sagen end som så.

Don Kafai
09-01-2012, 12:15
synes den er er solo klar. det skal han! racisten Suarez skal da på ingen måde være skyld i evra om han skal spille eller ej!

Det er nu mere fansene jeg tænker på, Suarez er vel stadig karantæneramt til kampen?

Jeg synes også han bør spille, men omvendt er Rooney ofte blevet "sparet" på Goodison (senest sidste sæson, efter skandalerne kørte i avisen), så det skulle ikke undre mig hvis Evra fik en lille skade op til kampen.

Noget helt andet er, at vi vel knap nok har en erstatning for Evra.

Bugge
09-01-2012, 12:34
Håber Evra starter, er kaptajn og scorer til 1-0 foran The Kop efter 93 min.

In your fecking face, racist twats.

Boisen
09-01-2012, 21:50
Jeg tror også Evra spiller, men nu nok mere grundet af mangel på alternativer.
Dog synes jeg også, han skal spille. Han virker nu heller ikke som typen, der lader sig gå på af lidt modstand fra det andet holds fans.

Cosic
09-01-2012, 22:11
http://www.sporten.dk/fodbold/suarez-ven-til-evra-ta-skudsikker-vest-paa
Såååå deeeet.
Et eller andet sted burde sådan en udtale vel heller ikke gå ubemærket hen?
Det skulle da i øvrigt også undre mig, hvis Evra ikke begynder at blive en smule påvirket af hele situationen.. om end jeg faktisk mener, at han har løftet sit spil her på det seneste.

morten8832
12-01-2012, 09:54
En anden interessant ting er, at flere engelske medier nu skriver, at Evra skal være kaptajn for resten af sæsonen i stedet for skadede Vidic.

Synes dog ikke, at Evra er den rigtige mand som anfører for United. Dels pga. hans meget svingende præstationer i denne kamp. Men ligeså meget pga. hans udtalelser i pressen, som jeg ikke mener skal repræsentere en anfører. Her hentyder jeg bl.a. til sagen om nederlaget til Basel i Champions League, hvor Evra efterfølgende udtalte, at Europa League ikke var en prioritet at vinde. Samtidig har der været sagen med Suarez som har fyldt meget den sidste måned, og det må da have haft en vis påvirkning på ham. Synes personligt at Evra for ofte har gået til pressen med alverdens kommentarer i stedet for at bruge energien på træningsbanen, så han kunne hæve sit niveau i denne sæson. Kan godt være jeg er lidt hård ved Evra, men synes virkelig ikke han er den rette ledertype i United.

Så ser jeg hellere Ferdinand som anfører. På trods af, at hans niveau lå højere for nogle sæsoner siden synes jeg, at han er en fremragende leder. Alternativt kunne Rooney være en mulighed.

United DK
12-01-2012, 10:02
Jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg hellere end gerne så Rooney som anfører, også selvom han af og til roder sig ud i noget snavs. Jeg er mest til Keane-typen som anfører, fremfor den hæderlige type som Giggs eller Rio, så det ville passe mig fint, hvis Rooney var blevet anfører resten af sæsonen.

Bugge
12-01-2012, 10:06
Jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg hellere end gerne så Rooney som anfører, også selvom han af og til roder sig ud i noget snavs. Jeg er mest til Keane-typen som anfører, fremfor den hæderlige type som Giggs eller Rio, så det ville passe mig fint, hvis Rooney var blevet anfører resten af sæsonen.

Enig.

Kunne også godt forestille mig at en spiller som Rooney vil nyde at få noget mere ansvar og måske endda løfte sit spil til et endnu højere niveau.

ChristianR
12-01-2012, 10:22
Det er jo lidt en balancesag. Jeg forestiller mig også, at Ferguson har anførerplaner med Rooney, men jeg er ikke sikker på, at han er klar til det i forhold til hans optræden uden for banen.

At være i byen så længe, at man får bøde og bliver sat af til en kamp er ikke udpræget anfører-material. At blive uvenner med Fergson efterfølgende er ikke anfører-material.
Derudover er det kun godt et år siden, at han lavede en større scene i pressen i forbindelse med kontraktforlængelsen.

Alt sådan noget skal på afstand, så man er sikker på, at man har en moden og klubdedikeret Wayne Rooney, der kan agere forbillede for de andre, før han får anførerbindet.

Indttil da er Evra er fin løsning, mens Vidic er ude. Evra skal ikke fratages hvervet som viceanfører, fordi han er udsat for racistiske, nedladende bemærkninger.

morten8832
12-01-2012, 10:54
Der hvor jeg tydeligt kunne se en fordel i Rooney som anfører er den fandenivoldskhed han besidder, som jeg føler vi har brug for. Han er en mental indpisker på holdet, hvor han som anfører kunne skabe lidt mere fightervilje i truppen. Synes United i denne sæson har manglet lidt aggressivitet og fightervilje og kampsituationer, hvor der er blevet mødt modgang. Eksempelvis kampene mod Basel, Blackburn og Newcastle. Her har vi i høj grad brug for en keane-type.

ChristianR
12-01-2012, 11:04
Der hvor jeg tydeligt kunne se en fordel i Rooney som anfører er den fandenivoldskhed han besidder, som jeg føler vi har brug for. Han er en mental indpisker på holdet, hvor han som anfører kunne skabe lidt mere fightervilje i truppen. Synes United i denne sæson har manglet lidt aggressivitet og fightervilje og kampsituationer, hvor der er blevet mødt modgang. Eksempelvis kampene mod Basel, Blackburn og Newcastle. Her har vi i høj grad brug for en keane-type.

Hvordan kan du både mene, at Evra uden for banen ikke er professionel nok til at være anfører for holdet og i næste sætning så tale for, at Rooney bør være anfører? Han er da, om nogen, skandalernes mester og får da Evra til at ligne en kordreng.

morten8832
12-01-2012, 11:09
Hvordan kan du både mene, at Evra uden for banen ikke er professionel nok til at være anfører for holdet og i næste sætning så tale for, at Rooney bør være anfører? Han er da, om nogen, skandalernes mester og får da Evra til at ligne en kordreng.

Hvis du læser mit indlæg grundigt skriver jeg, at Der hvor jeg kan se fordelen i Rooney som anfører. Prøver blot at give en kommentar til de andres indlæg

MadsG
12-01-2012, 13:23
Selvom jeg også godt kunne tænke mig at se hvordan Rooney ville være som anfører, så er jeg omvendt lidt i tvivl om det lige pt. i hvert fald. Hovedsageligt fordi han har udviklet den her opgivende attitude hvis alt ikke lige går som det skal, og så har han også tendens til konstant at brokke sig over sine medspillere.

Evra derimod synes jeg virker som en mand, der altid står 100 % bag sine medspillere, også selvom de laver en mindre heldig handlig. Det jeg personligt har lagt mærke til er, at han altid er henne og tiljuble De Gea når han laver en god redning eller giver Phil Jones et klap på skulderen hvis han involverer sig i en mindre heldig aktion.
Ud fra et personmæssigt perspektiv synes jeg Evra udgør en fin viceanfører. At hans spil de sidste gode stykke tid har haltet er en anden ting, men synes egentlig han den sidste måneds tid er begyndt at lave færre fejl en tidligere set.

Acsadac
22-01-2012, 21:21
Vil gerne sende Evra en personlig hilsen og sige "Tak"..

"Tak Evra, for at du idag koncentrerede dig om at spille fodbold. Tak fordi, at du idag leverede en verdens klasse indsats på venstre back. Tak fordi, at du var en konstant offensiv trussel og passede dine defensive pligter. Og igen, tak fordi du idag koncentrerede dig om at spille fodbold, det må gerne blive en vane"...

Klasse kamp...

Parkohargo
22-01-2012, 21:34
Vil gerne sende Evra en personlig hilsen og sige "Tak"..

"Tak Evra, for at du idag koncentrerede dig om at spille fodbold. Tak fordi, at du idag leverede en verdens klasse indsats på venstre back. Tak fordi, at du var en konstant offensiv trussel og passede dine defensive pligter. Og igen, tak fordi du idag koncentrerede dig om at spille fodbold, det må gerne blive en vane"...

Klasse kamp...

Ja han var helt forrygende idag. Når han spiller på det niveau er han en af de allerbedste på venstre back.

Glory Man United
23-01-2012, 17:23
Kafai påstår, at han har fået en spilledags karantæne for endnu et gult kort mod Arsenal? Nogen der kan bekræfte det? Eller afkræfte?

I så fald har han regnet den meget godt ud. Slipper for at spille mod racisterne

PatriceEvra3
23-01-2012, 17:33
Kafai påstår, at han har fået en spilledags karantæne for endnu et gult kort mod Arsenal? Nogen der kan bekræfte det? Eller afkræfte?

I så fald har han regnet den meget godt ud. Slipper for at spille mod racisterne

Det var vidst hans 5 gule kort, men er der ikke noget med at man skal have 10efter nyår for at komme i karentæne?

Han burde være med på klanfield.

Sebastian1993
23-01-2012, 17:39
Alle tiders kamp af Patrice mod Arsenal... Som han spillede der, kan jeg ikke komme på nogen andre venstre backs, der gør det bedre.

MC86
23-01-2012, 17:55

Gad godt vide hvor Kafai har læst det henne?

Men han er med på lørdag hvis Fergie vil bruge ham som han nok helt sikkert vil. Efter Januar skal man op på 10 gulekort, og det igår var hans 5 gule kort. Med alle vores skader kan vi heller ikke undvære ham lørdag. Slet ikke hvis han spiller som mod Arsenal.

Don Kafai
24-01-2012, 04:35
Det var Evras 5. gule kort, men jeg har åbenbart misset, at denne grænse hæves til 10 allerede nytårsdag, som flere af jer er inde på. Jeg mente det plejede at være februar hvor grænsen hævedes, men sådan hænger det åbenbart ikke sammen mere.

morten8832
01-02-2012, 18:49
Hehe, han er ikke bange af sig ;)
W4uKXo2EDY0&feature=related

Don Kafai
06-02-2012, 16:47
Jeg er ved at blive idiot af at se, hvor mange mål han har kostet i denne sæson. Der er altså tale om en spiller, der har spillet 275 kampe for United og har været med i tonsvis af finaler og stået over for alle typer af teknikere og verdens bedste fodboldspiller, som åbenbart ikke ved, hvordan man udnytter sin erfaring til at sætte sin modstander ud af spillet. Det er møg skræmmende.

Alderen rammer alle. De hurtigste spillere er oftest højrekanten, og det er altså tydeligt at Evra har mistet 10-15% af sin tidligere acceleration, simpelthen fordi han har rundet de 30-31 år.

Så er det rigtigt at du efterlyser noget mere erfaring, for i mange tilfælde kan det kompensere (fx delvist hos Gary Neville), men det rækker kun et vist stykke.

PatriceEvra3
06-02-2012, 17:28
Han burde nu alleigevel kunne holde lidt længere. Fremad banen er han stadig fantastisk, men defensivt er han faldet helt af på den. Jeg synes altså det er lidt tidligt at gå så meget ned allerede som 30 årig.

Jeg synes vi skal kigge efter en venstre back til sommer, men jeg synes ikke vi skal skille os af med Evra. Han virker som en vigitg mand i omklædningsrummet med hans gode humør og skæve kommentare, og så lader det til at han oprigtigt elsker klubben.

Lorensen
06-02-2012, 17:35
Han burde nu alleigevel kunne holde lidt længere. Fremad banen er han stadig fantastisk, men defensivt er han faldet helt af på den. Jeg synes altså det er lidt tidligt at gå så meget ned allerede som 30 årig.

Jeg synes vi skal kigge efter en venstre back til sommer, men jeg synes ikke vi skal skille os af med Evra. Han virker som en vigitg mand i omklædningsrummet med hans gode humør og skæve kommentare, og så lader det til at han oprigtigt elsker klubben.

Har bare svært ved at forestille mig, at Evra ville accepterer en plads på bænken. Ser hellere at han får en ordentlig backup, eller at Fabio virkelig opper sit spil, så Evra kan få en pause i ny og næ. Han er vel den spiller, med flere længder, der har spillet flest kampe de sidste 2-3 sæsoner.

Glory Man United
06-02-2012, 17:39
Har bare svært ved at forestille mig, at Evra ville accepterer en plads på bænken. Ser hellere at han får en ordentlig backup, eller at Fabio virkelig opper sit spil, så Evra kan få en pause i ny og næ. Han er vel den spiller, med flere længder, der har spillet flest kampe de sidste 2-3 sæsoner.

Du rammer nemlig hovedet på sømmet. Hvilken som helst anden spiller, ville blive bænket med det samme. Vores "uheld" er, at Fabio og Fryers er de næste i køen. Og det er jo ikke ligefrem stjerner

Don Kafai
06-02-2012, 17:42

Det hører vel også med til historien, at han er blevet anfører, hvilket inkluderer en masse ansvar inde på banen, og jeg synes faktisk, at han ofte blander sig lidt for meget i hvad der sker andre steder end den venstre back han selv skal dække.

Og så er der også det som Lorensen nævner, nemlig at han sjældent får pauser. Han spiller oftest lørdag-onsdag-lørdag flere måneder i træk, og det må tære på ham, især nu hvor han trods alt ikke er en af de yngre længere.

Måske der også skal lidt konkurrence til, så han føler at pladsen ikke er "gratis" længere. Men så igen, jeg synes vi har større mangler andre steder end på venstre-backen, men det er da alarmerende hvor meget vi er på røven hvis vi mangler Evra en måneds tid, også selvom han ikke har haft en af sine bedre sæsoner.

Pils
08-03-2012, 16:02
Det var dog utroligt som Liverpool og deres spillere ikke kan lade denne sag ligge. Det er jo ikke ligefrem god reklame for klubben sådan som de opførte sig.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1722502.ece

jkkruse
08-03-2012, 21:45
Manden er jo fuldstændigt væk på banen. Han har tydeligvis mistet alt hvad der hedder fornemmelse for fodbold.. jaja han har haft meget at se til uden for banen, men han koster alt alt ALT for meget i bagkæden.
Han skal IKKE være anfører og han skal IKKE spille førsteholdsfodbold med den attitude og den ligegyldighed han ligger for dagen.

Daniel
08-03-2012, 22:04
Evra bliver formentligt ikke solgt til sommer som viceanfører og med den status han har i klubben og omklædningrummet, men jeg ville nu bestemt ikke brokke mig, hvis det skete. Det er tid til noget nyt på den venstreback.

MOHoegsted
08-03-2012, 22:22
Evra bliver formentligt ikke solgt til sommer som viceanfører og med den status han har i klubben og omklædningrummet, men jeg ville nu bestemt ikke brokke mig, hvis det skete. Det er tid til noget nyt på den venstreback.

Kør Fabio eller Fryers stille og rolig ind, i nogle kampe her i denne sæson. Så kan en af dem blive fast mand midtvejs i næste sæson.

RAppel
04-04-2012, 12:11
http://www.stretford-end.com/2012/04/reality-check-evras-form-and-future/

Rigtig god læsning og kan ikke andet end at være enig. Hans niveau er måske ikke hvad det har været men alternativerne er ikke bedre.

NtotheT
04-04-2012, 13:18
http://www.stretford-end.com/2012/04/reality-check-evras-form-and-future/

Rigtig god læsning og kan ikke andet end at være enig. Hans niveau er måske ikke hvad det har været men alternativerne er ikke bedre.

Det er godt skrevet, ja. Men det er også det, vi har diskuteret herinde. Problemet er, at verdensklasse backs er et sjældent varemærke i fodbold i dag. Enten er de defensive stærke som en Abidal, ellers er de offensive stærke as fuck som Marcelo f.eks. er, men han stinker defensivt. Vi har været vant til, at Evra var fantastisk begge veje, og det har givet vores spil et betydningsfuldt dimension, at vi har en spiller, som er fantastiske begge veje, og vi kan på det punkt ikke finde en, der kan det samme profilmæssigt på dagens marked.

Og når Fabio er mere hos lægen end på holdet, så mangler vi reelt set noget konkurrence til Evra. Måske hviler han for meget på sin plads og ikke er på tæerne. For mange af de mål, vi har lukket ind, har Evra simpelthen været for sløset og ukoncentreret, og det må simpelthen bare ikke ske med det talent, erfaring og betydning, Evra har.

Men når alternativerne i dagens fodbold er Santon, Cissocko, Fuchs, ja, så kan jeg godt forstå, at Ferguson måske ikke er så vild med at slippe Evra. Vi kan risikere at hente til x-antal millioner, som flopper, og vi er på den, fordi vi har afskippet Evra, som trods alt kender forholdene i Manchester United.

Jeg selv er jo lun på Santon, men vi kan jo ikke være sikker på, at han er løsningen, hvis han flopper. Vi har Fryers og Fabio som alternativer, men hvor villig er Ferguson til at satse på at bruge en af dem til næste sæson?

MadsG
04-04-2012, 13:24
Tyler Blackett er ham jeg sætter min lid til i fremtiden. Han er dog stadig kun 17, så det varer nok noget tid, men han er stor, stærk, hurtig og god i sin boldomgang. Hvilket også er grunden til at han nogle gange har været oppe på venstrekanten. Han er i det hele taget meget alsidig.
Nogle af dem, der følger alle ungdomskampene inde på Redcafe taler også meget højt om ham og er ret sikre på, at han kunne være en potentiel førsteholdsspiller, så jeg hopper også med på den vogn. :D

Fryers tilgengæld er jeg egentlig ikke så imponeret over. Synes ikke han er noget at råbe hurra for, specielt offensivt hvor han ser meget krampagtig ud. Men han heldigvis alderen med sig, så jeg vil ikke helt afskrive ham endnu.

schousboe9
17-05-2012, 08:58
http://oldtrafford.dk/nyheder/evra-svaereste-saeson-nogensinde

Jeg må indrømme, at jeg fuldstændg har glemt, han har mistet sin bror. Det har utvivlsomt sat sine spor på hans præstationer, og det er garanteret også derfor, han har fået så lang snor. Dét, og så selvfølgelig det faktum at ingen for alvor kan erstatte ham over en længere peridode.

Jeg tror (endnu en gang), at Ferguson har set rigtig rent mandskabsbehandlingsmæssigt ved at beholde ham i startopstillingen på trods af åbenlyse blundere, og jeg tror, vi ser en mere stabil Evra efter sommerpausen.