PDA

Se fuld version : Ryan Giggs The Legend

Drale
16-03-2008, 15:22
3GxhYklM_3M

Kan specielt godt lide det stykke fra 2:15 til 2:38 :D

Buttler
16-03-2008, 15:38
fantastisk spiller, en skam han ikke helt kan følge med i år..

Nogen der ved hvad sangen hedder?
Hørte den i byen i går, i en lettere "technoficeret" udgave :)

Drale
16-03-2008, 15:42
Nogen der ved hvad sangen hedder?
Hørte den i byen i går, i en lettere "technoficeret" udgave :)

Sangen hedder: Lift me up

JakobR
16-03-2008, 15:45
Jeg har aldrig set en bedre venstrewing :) Og måske kun ganske få wings i det hele taget, der er bedre.

Ærgeligt han ikke har spillet så prangende i denne sæson, men jeg synes ikke han har været så dårlig, at han ikke har været god for noget. Ufatteligt han stadig kan løbe op og ned af banen som en sindssyg.

Fantastisk professionel spiller og fin fyr.

Jeg kunne rose ham i uendelighed.

Dines
16-03-2008, 18:11
En fantastisk spiller. Han var blændende engang på den venstrekant, men nu hvor han har tabt sin fart og speed, kommer han sjældent forbi modstanderen, og er derved ikke specielt farlig. Hans fodboldhjerne er genial, men når den ikke køre, så har han meget lidt af byde med. Han har haft en dårlig sæson iår, og mange har afskrevet ham. Jeg tror og håber, at han overrasker os endnu en gang med godt spil, og tager 1 eller 2 sæsoner mere.

Sgoales
16-03-2008, 18:33
Fantastisk video!
Tak for den...
Han er en levende legende. Læs hans bog - den er glimrende
Han kan sagtens overraske igen. Vi så det for et par sæsoner siden hvor alle havde dømt ham ude og publikum buede af ham. Da hævede han niveauet og var en af sæsonens bedste. Han teknik kompenserer for den manglende hurtighed!

JDK
16-03-2008, 18:51
Fantastisk spiller! han fortjener mange flotte ord med på vejen - han har været uvurderlig for os de seneste 15-16 år

NtotheT
16-03-2008, 18:55
Jeg tænkte på: hvad er det alle spillerne flipper ud over ved det mål mod arsenal i perioden 2:15-2:38? :D

Høgsted
16-03-2008, 19:14
Jeg tænkte på: hvad er det alle spillerne flipper ud over ved det mål mod arsenal i perioden 2:15-2:38? :D

Tror det er fordi de er kommet i FA Cup finalen efter en fantastisk kamp og endda med sejr over Arsenal. The Treble forblev mulig og det var vel en følelse af forløsning. Det er mit gæt :) :p

Manchester United
16-03-2008, 19:22
ja syndt at giggs snart skal til at forlade os.

Høgsted
16-03-2008, 19:26
ja syndt at giggs snart skal til at forlade os.

Både og. Vi har afløseren klar og i denne sæson har han efter min mening næsten været elendig i forhold til vanligt niveau. Kæmpe legende i klubben og selvfølgelig ærgerligt at han snart stopper men havde trillet flere tårer hvis han havde spiller kanont i år hvilket han langt fra har. På banen tror jeg heldigvis ikke man kommer til at lægge meget mærke til hans fravær

Parkohargo
16-03-2008, 19:30
Fuldstændig helt og aldeles en fantastisk spiller igennem så mange år.
En af de bedste wings fodboldverdenen nogensinde har set.
Han har selvfølgelig mistet hans hurtighed igennem de senere år.. og denne sæson har ikke været god for ham, men jeg vil dog ikke afskrive ham endnu..

Han bliver en legende i United og dermed sagt en af de største.

Sgoales
17-03-2008, 13:56

Godt du huskede smiley'en... ellers havde jeg været en smule rystet ;-)

Det er et af de bedste mål jeg nogensinde har set af følgende årsager:
FA cup semifinale mod årets rival: Arsenal
Vieira taber bolden
kampen er gået i forlænget spilletid
Roy Keane blev vist ud i 70. minut
Schmeichel snupped et straffe af Bergkamp i den ordinære spilletids overtid
Giggs holder hele forsvaret for nar og scorer et fantastisk mål.
Målet har alle disse ingredienser som til sammen giver at vigtigt mål...

Det er en af de vildeste oplevelser jeg har haft som united fan, kun overgået af CL triumfen et par uger efter.... super super april og maj 1999.
Those were the best days of my life (Bryan Adams sangen: sommer of 69)

PL-pedersen
17-03-2008, 20:53
kanon fed video med giggs... virkelige nogle fede klip, som jeg må indrømme jeg ikke har set før...

theviking66
17-03-2008, 21:26
Godt du huskede smiley'en... ellers havde jeg været en smule rystet ;-)

Det er et af de bedste mål jeg nogensinde har set af følgende årsager:
FA cup semifinale mod årets rival: Arsenal
Vieira taber bolden
kampen er gået i forlænget spilletid
Roy Keane blev vist ud i 70. minut
Schmeichel snupped et straffe af Bergkamp i den ordinære spilletids overtid
Giggs holder hele forsvaret for nar og scorer et fantastisk mål.
Målet har alle disse ingredienser som til sammen giver at vigtigt mål...

Det er en af de vildeste oplevelser jeg har haft som united fan, kun overgået af CL triumfen et par uger efter.... super super april og maj 1999.
Those were the best days of my life (Bryan Adams sangen: sommer of 69)

Der er vist ingen Unitedfans der glemmer de par måneder for ni år siden. Har sjældent jublet så meget som efter Teddys gyldne fod den maj dag i 99.

For at holde mig til tråden kan jeg kun tilskrive mig dens ordlyd. En sand legende. Håber han får det sidste ord inden han snører støvlerne for sidste gang...:devill:

Hl-Glory
17-03-2008, 21:58
Fantatisk video af en fantastisk mand.
mere kan man næsten ikke sige?
den dag han bliver den spiller er har optrådt flest gange for United vil være en stor dag,
for ham, klubben og fansene.
han har givet så meget til denne klub.
håber han blomster op igen.

Niko
18-03-2008, 01:00
det vil føles mærkeligt når giggsy er væk, han har spillet i united fra før jeg blev født. Det bliver en stor dag den dag han slår rekorden :)

Ryan Giggs, Ryan Giggs running down the wing
Ryan Giggs, Ryan Giggs, running down the wing
Feared by the Blues, loved by the Reds
Ryan Giggs, Ryan Giggs, Ryan Giggs Giggs ;)