PDA

Se fuld version : Aaron Lennon

Naldo
15-03-2008, 00:11
Så er der rygter om at Lennon er på vej væk fra Tottenham. Det eneste jeg kan sige er "køb!køb!køb!"! og hvis man kan få ham for 100 mio. er det jo et sandt røverkøb. Med ham på holdet ville vi have mere brede på fløjen, og vi kunne smide Ronaldo op i angrebet noget oftere.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=35581

Parkohargo
15-03-2008, 00:15
Så er der rygter om at Lennon er på vej væk fra Tottenham. Det eneste jeg kan sige er "køb!køb!køb!"! og hvis man kan få ham for 100 mio. er det jo et sandt røverkøb. Med ham på holdet ville vi have mere brede på fløjen, og vi kunne smide Ronaldo op i angrebet noget oftere.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=35581

Kan overhovedet ikke se hvad vi skal bruge ham til selvom han er en fantastisk spiller... IMO spiller Ronaldo bedst som wing og det er der jeg helst vil se ham spille. Vi har både Park, Giggs, Ronaldo og Nani på fløjene.

Men uden tvivl han er en god spiller der er lynende hurtig.

EDIT: Fletcher kan også spille fløj som vi har set.

Naldo
15-03-2008, 01:13
Nu er Ronaldo blevet benyttet i angrebet op til flere gange i denne sæson, og når han spiller på fløjen så vandre han alligevel rundt på banen . Derfor vil vi kunne lade være med at købe en ny angriber og så benytte Ronaldo noget oftere i angrebet, han er alligevel også blevet så selvisk at han egner sig bedre der:Smackden:
Jeg synes på ingen måde Park har niveauet til United (men nu er han formentlig i tidernes morgen også kun købt for at sælge trøjer)! Ja, han kæmper godt men hans evner er imo ikke gode nok. Jeg er desværre bange for at det er ved at gå ned af bakke for Giggs, og det kan muligvis gå meget hurtigt.
Så jeg siger ud med park ind med Lennon.

Parkohargo
15-03-2008, 03:38
Nu er Ronaldo blevet benyttet i angrebet op til flere gange i denne sæson, og når han spiller på fløjen så vandre han alligevel rundt på banen . Derfor vil vi kunne lade være med at købe en ny angriber og så benytte Ronaldo noget oftere i angrebet, han er alligevel også blevet så selvisk at han egner sig bedre der:Smackden:
Jeg synes på ingen måde Park har niveauet til United (men nu er han formentlig i tidernes morgen også kun købt for at sælge trøjer)! Ja, han kæmper godt men hans evner er imo ikke gode nok. Jeg er desværre bange for at det er ved at gå ned af bakke for Giggs, og det kan muligvis gå meget hurtigt.
Så jeg siger ud med park ind med Lennon.

Lol..vandre rundt på banen!? ehm manden har scoret en helvedes masse mål for os i denne sæson og være en meget vigtig spiller.

At kaste ham op i angrebet til fordel for evt. en Lennon og så istedet spare at købe en angriber ville være komplet tåbeligt i mine øjne.. da alle kan se at vi mangler en "rigtig" angriber som supplement til Tevez og Rooney og muligvis en kommende Welbeck og Manucho.

Nej jeg tror ikke Park blev købt for at sælge trøjer.. Fergie blev bidt af ham pga. hans evendelige løben og knoklen på banen og det har altid virket til at SAF har haft et godt øje til ham. Park synes jeg er kanon som reserve og kan både bruges i højre og venstre side, selvom han i tidernes morgen kom til som anden 2. valg på Giggs plads. Han har dog ikke for alvor trådt igennem i denne sæson mest pga. hans skade men imod Fulham gjorde han et fint stykke arbejde.

Med hensyn til Giggs mener jeg ikke man skal afskrive ham endnu..slet ikke. Han er ikke så hurtig som før men han kan stadigvæk gå hen og være en vigtig spiller hvis vi vil nå langt i denne sæson..

Til sidst synes jeg at det virker underligt at Lennon ikke skal koste mere.. 100mio virker ikke som meget for et af englands største talenter der fik en tredjeplads sidste år ved PFA young player of the year.

robinho
15-03-2008, 05:23
Der er ingen tvivl om at Lennon er en spændende type, og nu hvor vi høre i pressen at united følger ben arfa og ham Bruno Pereirinha, så kunne det måske lyde som om fergie ville have en wing mere, og hvis der så byder sig det største engelske talent på pladsen til 100 mio kr så synes jeg vi skal slå til der.

Men kan ikke rigtig se hvad vi skal bruge en kantspiller mere til. Lennon vil jo nok ikke finde sig i at blive købt, og bagefter lejet ud.

Så jeg ville spare vores penge til den angriber og højre back, som truppen i højere grad mangler.

United DK
15-03-2008, 09:25
Havde vi ikke købt Nani, så ville jeg have sagt køb, men vores kanter er dækket godt ind, så jeg ser ikke nogen grund til at købe Lennon, med mindre vi da sælger Ronaldo til Real Madrid til sommer.

KennyN
15-03-2008, 09:31
For 100 - 120 mio. bør vi prøve at hente ham til United. Han er en glimrende kantspiller, med masser af tempo, driblinger og fine indlæg. Han ville være en god tilføjelse til truppen.. Ja, vi har fint med kantspillere, men Giggs stopper måske om et år, og til sommer kan både Eagles og Martin være væk som garderingsspillere.
Med Lennon i truppen, vil vi have en rigtig god bredde, og give større mulighed for fleksibilitet. Fletcher er klart bedst inde centralt, så dermed slipper han for at ligge på kanten. Ronaldo kan spille i angrebet nogle gange, og så er der Nani og Giggs tilbage som ægte wings.. Park er en okay spiller, men han er jo altså kun reservespiller, og spiller sjældent..

Dines
15-03-2008, 09:34
Lennon er udentvivl et stort talent, men jeg synes ikke rigtig han har udviklet sig nok i Spurs. Efter min mening har vi heller brug for endnu en kant, når vi lige har købt Nani. Lennon er dygtig, men er for svingende i sine præstationer. Som Robinho også siger, så håber jeg, at vi sparer sammen til en klasse angriber til sommer og måske en højreback.

Niko
15-03-2008, 10:06
Lennon er en kanon spiller, som jeg ønskede mig i sommers. Men eftersom Nani har udviklet sig som han har, syntes jeg også at vi skal focusere på at hente en angriber. Håber dog også vi får hentet phillip Lahm ;)

Daniel
15-03-2008, 11:02
Ronaldo er langt bedre som kantspiller end som angriber og derfor ville det være tåbeligt at købe Lennon for at rykke ham frem i angrebet.

Jeg synes Lennon er en super dygtig angriber med fantastisk fart i benene men ville være et unødvendigt køb.

NtotheT
15-03-2008, 11:38
Køb Lennon. Vi ville mere endnu mere uforudsigelige med ham i truppen.
- Jeg har altid ønkset ham, og får 100-200 mio kr, vil jeg nærmest sige er et røverkøb. Fergie har desuden altid rost lennon til skyerne, og at han er englænder er endnu et plus. Vi har jo kun Ronaldo, Nani, Giggs og Park til kanterne. Giggs stopper måske i år, hvis han hellere ville være træner, så har vi kun tre kvalificerede kanter. Køb lennon :p

Høgsted
15-03-2008, 11:42
Køb Lennon. Vi ville mere endnu mere uforudsigelige med ham i truppen.
- Jeg har altid ønkset ham, og får 100-200 mio kr, vil jeg nærmest sige er et røverkøb. Fergie har desuden altid rost lennon til skyerne, og at han er englænder er endnu et plus. Vi har jo kun Ronaldo, Nani, Giggs og Park til kanterne. Giggs stopper måske i år, hvis han hellere ville være træner, så har vi kun tre kvalificerede kanter. Køb lennon :p

Jeg er helt enig. Han er et kæmpetalent og synes også det vil være et røverkøb hvis vi får ham til 100 mio. Luften er gået ud af Giggs og Lennon ville være en perfekt afløser for Giggs den dag han vælger at stoppe

JDK
15-03-2008, 11:47
Kanon spiller, men hvorfor skulle vi 'spilde' penge på at misbruge hans talent, når vi har verdens allerbedste spiller på denne position allerede?

Høgsted
15-03-2008, 11:52
Kanon spiller, men hvorfor skulle vi 'spilde' penge på at misbruge hans talent, når vi har verdens allerbedste spiller på denne position allerede?

Lennon ville også kunne spille en venstrekant og måske endda angriber og et køb af ham vil bare gøre holdet endnu mere uforudseligt :) :)

Naldo
15-03-2008, 11:55
Lol..vandre rundt på banen!? ehm manden har scoret en helvedes masse mål for os i denne sæson og være en meget vigtig spiller.

Jeg tror du misforstår mig! For jeg mener ikke noget negativt i, at han vandre rundt på banen, men man ser ham ofte spille inde i midten og ude i venstre og det er også en af grundende til, at han har scoret så mange mål i denne sæson, fordi han har fået frihed til at opsøge chancerne. Dette betyder dog at han ofte mangler ude på højre fløj, og derfor kunne jeg godt se Ronaldo spille en form for hængende angriber, hvor han har en helt fri rolle, så han kan opsøge de chancer der måtte opstå.

McPherson
15-03-2008, 12:03
Hvorfor købe Lennon? Hvis han ikke engang er god nok i Spurs, så kan vi da slet ikke bruge ham! Han er ekstremt hurtig, men ellers sys jeg ikke han er noget særligt! Desuden mangler vi ikke wings! Brug pengene på en angriber og en back! Benzema og Lahm :) .. Desværre nok lidt urealistisk med Benzema..

United DK
15-03-2008, 12:57
Hvorfor købe Lennon? Hvis han ikke engang er god nok i Spurs, så kan vi da slet ikke bruge ham!

Han er jo netop god nok til Spurs, så jeg forstår ikke den holdning?

Parkohargo
15-03-2008, 13:18
Han er jo netop god nok til Spurs, så jeg forstår ikke den holdning?

Jamen det er vel åbenbart Ramos holdning at han netop ikke kan bruges i Spurs..må det vel være når han påstår at han vil rense ud i klubben og mener at Lennon er alt for svingende. Han blev endda vraget til nogle af deres vigtige UEFA cup kampe.. vil dog ikke udtale mig om han er god nok til Spurs, men de kampe jeg har set med ham har det da set udemærket ud..

United DK
15-03-2008, 13:30
Ramos er jo bare endnu én af de her udenlandske trænere der kommer til PL, der lige skal lave en mindre revolution, og mange gange ryger folk, som egentlig er gode nok, fordi den nye manager har udset sig andre.

I mine øjne er Lennon helt sikkert god nok til Spurs, men han er ung, og derfor svingende, og derfor skal man viser ham tillid, ligesom Ferguson gjorde med Ronaldo, som også var svingende i sine første par sæsoner hos os. Vi ser i dag hvordan Ronaldo spiller, og selvom Lennon nok aldrig bliver ligeså god som Ronaldo, så kan han godt komme deroppe af, hvis han vel og mærke får tilliden, hvilket så ikke lader til at være tilfældet.

McPherson
15-03-2008, 13:32
Præcis! Han var ikke engang med fra start her i midtugen da de røg ud til PSV.. Hvis han var god nok ville Ramos da ikke sælge ham! Det ville da være for dumt! Jeg mener Lennon hører til i en klub som Villa eller en klub i den størrelse.. Han er ikke god nok til United! På hans gode dage er han, men han svinger heeelt vildt!

Høgsted
15-03-2008, 13:49
Præcis! Han var ikke engang med fra start her i midtugen da de røg ud til PSV.. Hvis han var god nok ville Ramos da ikke sælge ham! Det ville da være for dumt! Jeg mener Lennon hører til i en klub som Villa eller en klub i den størrelse.. Han er ikke god nok til United! På hans gode dage er han, men han svinger heeelt vildt!

Har Nani måske i også svinget en del i denne sæson ?? Ska han til Villa også eller hva. Lennon har et kæmpetalent og han er meget ung så mere stabil i fremtiden skal han nok blive. Vi mangler ikke just en wing men han kunne tilføre noget uforudselighed til holdet og jeg vil bestemt ikke græde hvis vi køber ham :) :p

McPherson
15-03-2008, 14:09
Sys Nani har været fin i år. Nani kommer fra Portugal, det her er hans første sæson i en ny klub i et nyt land! Lennon har været i Spurs i 2 1/2 år, og kommer tilmed fra England! Lennon er godt nok kun 20 år, og han har da et fint potentiale, men han svinger som en gynge i hans præstationer, og de fleste af hans præstationer er skuffende! Sys ikke han formår at sætte folk af som Ronaldo og Nani kan.. Lennon lever af sin hurtighed, og det er ikke nok!
Men igen, hvis Ramos ikke kan bruge ham hvorfor skulle vi så kunne? Spurs ligger nr 11 og vi skal købe en af deres overskydende spillere? Så synker vi for lavt! Det passer ikke med Uniteds ambitioner!
Lennon er en god spiller, men ikke god nok til United..

Høgsted
15-03-2008, 14:19
Det passer ikke med Uniteds ambitioner!
Lennon er en god spiller, men ikke god nok til United..

Du skriver i et tidligere indlæg "Han er ikke god nok til United! På hans gode dage er han, men han svinger heeelt vildt!"
Jeg tolker det sådan at du mener at at han på sine gode dage er god nok men ikke over en sæson fordi han svinger for meget.
Han er 20 år og mange svinger måske lidt i deres unge år og det synes jeg ikke der er noget at sige til. Som årene går modnes unge spillere og bliver automatisk mere stabile og det samme tror jeg sker med Lennon. Vi er i den dejlige situation at hvis han spiller et par dårlige kampe kan en anden erstatte ham. Med det talent jeg synes han har vil jeg ikke have noget mod at han kommer til United - medmindre det sker på bekostning af en ny angriber (og måske ny højreback hvis Brown skifter)

CC
15-03-2008, 14:54
Til dem der mener at Lennon ikke har nok i sin hurtighed, prøv at se kampene mod United. Tror i vil ligge mærke til at Evra op til flere gange blev næsten ydmyget ude på den venstre kant.
Men igen, det var en af Lennons toppræstationer og han mangler stabilitet, som alle andre unge. Han har helt sikkert et kæmpe potentiale, men vil hellere at vi bruger pengene på f.eks. en angriber eller en højreback hvis neville ikke kommer tilbage...

jmyrini
15-03-2008, 14:55
Davs

Har fulgt med herinde i en længere tid, men har dog aldrig været med i "debatten", men det skal jo være første gang på et eller andet tidspunkt.

Hvis I spørger mig, så kan jeg ikke se, hvordan Englands bredeste trup skal få et Lennon køb at passe ind. Vi har jo som flere har nævnt før, Ronni, Nani, Park, Giggs... og det er udover de yngre kræfter så som Martin og Eagles... Det lurer mig lidt, om ikke Welbeck kommer til at blive afprøvet på wingen på et eller andet tidspunkt også.

Så selvom Lennon måske ville være en af de bedre engelske højre wings i fremtiden, så kan jeg simpelthen ikke se ham i en United trøje.

Naldo
15-03-2008, 21:31
Hvis I spørger mig, så kan jeg ikke se, hvordan Englands bredeste trup skal få et Lennon køb at passe ind. Vi har jo som flere har nævnt før, Ronni, Nani, Park, Giggs... og det er udover de yngre kræfter så som Martin og Eagles... Det lurer mig lidt, om ikke Welbeck kommer til at blive afprøvet på wingen på et eller andet tidspunkt også.

Hvis du så dagens kamp så ville du se at Giggs og Park ikke har niveauet til united i modsætning til Lennon som helt sikker vil kunne blive klasse engang i fremtiden.

jmyrini
15-03-2008, 21:39
Hvis du så dagens kamp så ville du se at Giggs og Park ikke har niveauet til united i modsætning til Lennon som helt sikker vil kunne blive klasse engang i fremtiden.

Den legende som Giggs nu engang er, så tror jeg ikke han bliver sat til side pga. en "dry-spell", som han nu engang har i øjeblikket. Og man skal endelig huske på, at Park har altså været langtidsskadet. Men om han så kan tilkæmpe sig flere år i Man Utd med sin fightervilje og arbejdsindsats, det må tiden så få at vise.

Men min pointe er, at Ferguson i hvert fald vil sælge først på wing-pladserne, inden man går og spanderer på en spiller som Lennon = Engelsk = Mange penge!

Naldo
15-03-2008, 21:57
Den legende som Giggs nu engang er, så tror jeg ikke han bliver sat til side pga. en "dry-spell", som han nu engang har i øjeblikket. Og man skal endelig huske på, at Park har altså været langtidsskadet. Men om han så kan tilkæmpe sig flere år i Man Utd med sin fightervilje og arbejdsindsats, det må tiden så få at vise.

Men min pointe er, at Ferguson i hvert fald vil sælge først på wing-pladserne, inden man går og spanderer på en spiller som Lennon = Engelsk = Mange penge!

Nu synes jeg ikke bare Giggs har været elendig de sidste par kampe. Hvis man ser over hele sæsonen, så har han ikke set godt ud, med enkelte kampe hvor han har vist klasse.
Park har aldrig haft niveauet til United. Jeg råbte og skreg mere af Park i sidste sæson end nogen anden spiller, selv om han ikke spillede særlig mange kampe, og der havde han ikke lige været skadet. Han laver så mange fejl, og så skal har bruge 10 megachancer for at score 1 gang, og dette opvejer hans enorme fighter hjerte ikke for imo.

Nu bliver der nævnt 100 mio. i linket i første indlæg og dette synes jeg ikke er galt. Men synes heller ikke vi skal give mere end max. 200 mio. for ham.

Christensen
15-03-2008, 22:00
Den med Park har været langtidsskader, holder nok ikke så meget længere. Han har vel efterhånden spillet regelmæssigt på førsteholdet, i de seneste 1½-2 måneder (selvfølgelig tager det tid at komme helt i form)? Park havde ikke verdens bedste kamp, men da vores spil kørte i de første 25-30 minutter af første halvleg, spillede Park ganske fint, mens han, sammen med resten af holdet, gik ned i slutningen af anden halvleg. I anden halvleg, var han dog ret sløv, og udskiftningen af ham var helt fornuftig.

Som jeg sre det er Park en god spiller at have i truppen. Han er alsidig, kæmper alt hvad han kan når han er på banen. God spiller at have som back-up.

Nå, men tilbage til Lennon.. Selvom jeg synes han er en god spiller, og ville da også gerne se ham i United, er det langt fra en spiller der ville være min første prioritet, når der skal købes ind til sommer. Så langt hellere en god back, samt i angriber, der minder om Saha, end en Lennon, som ville komme til at kæmpe med verdens bedste om højre fløj. Og jeg tvivler ærlig talt at Lennon vil gå med til at være back-up for Ronaldo - især når man tænker på, hvor mange kampe Ronaldo spiller og desuden har vi allerede en spiller der kan overtage når Ronaldo skal have en (sjælden) pause, nemlig Nani.

Husk på: man kan ikke have to verdensklassespillere på hver position, og nogle gange må man tage til takke med de næstbedste som back-up.

Daniel
15-03-2008, 22:34
Husk på: man kan ikke have to verdensklassespillere på hver position, og nogle gange må man tage til takke med de næstbedste som back-up.

Helt enig. Ellers kommer vi bare til at ligne Chelsea. I forvejen synes jeg vi skal passe på ikke at få en alt for bred trup. For så bliver vi nødt til ligesom idag at skifte ud mellem alle vores folk der kan være på bænken og det betyder at visse folk vil blive sparet for at andre kan være med på bænken. Det kan vi betyde at vi kan komme til at mangle vigtige folk på bænken.

Ingen tvivl om at Lennon er super dygtig. Jeg synes bare på ingen måder det er nødvendigt at gå ud og bruge en masse penge for en spiller på en position hvor vi i forvejen er rigtig, rigtig godt besat. Lad os nu give Nani en chance for at slå igennem i stedet for at købe en ny.