PDA

Se fuld version : Lodtrækningstråden

Sider : [1] 2 3 4 5 6 7

Casper
29-08-2007, 17:41
Dato: torsdag den 30. august kl 18
TV-kanal: Eurosport, UEFA.com

Lodtrækning til den 53. udgave af Europa cuppen.
Finalen spilles den 21. maj i Moskva.
Follow! Follow! Follow! Cause United are going to Moscow!

I aften spilles de sidste par kampe i CL-kvalen, hvorefter vi kan diskutere hvilke hold vi helst vil have. Dog bliver Sevillas kamp mod AEK først spillet på mandag pga. dødsfald i truppen.

Casper
29-08-2007, 17:42
Inden holdene er klar, så håber jeg på en pulje, hvor vi kommer til Lissabon, München(i oktober!) og København(?)...

JakobR
29-08-2007, 17:47
En gruppe, hvor udebanekampe ikke eksisterer ville være okay. ;)

Hvis fck går videre, og united ikke trækker dem, så må det gerne blive real madrid, så jeg kan komme over og buhe ad Heinze :D

Bartokai
29-08-2007, 17:47
bayern er da ikke med i år!

Don Kafai
29-08-2007, 17:48
Dog bliver Sevillas kamp mod AEK først spillet på søndag pga. dødsfald i truppen.

lige en rettelse... den spilles mandag...

Gary Neville
29-08-2007, 17:54
så gerne vi kom i pulje med psv, rosenborg og salzburg
(medmindre de begge er seedet 4...?):devill:

Casper
29-08-2007, 18:02
bayern er da ikke med i år!

nåeh okay...ja hva ved jeg

thetrible99
29-08-2007, 18:15
Er det sikkert at lodtrækningen finder sted inden kampen mellem AEK og Sevilla? De to hold har vel indflydelse på gruppen, da man ikke kan komme i pulje med et hold fra samme land, og så vil jeg mene at Sevilla er højere rangeret end AEK.

Baunie
29-08-2007, 18:24
Man kan sagtens foretage lodtrækningen, selvom den kamp mangler.

Man gør det formentlig bare sådan, at Sevilla ikke kan trække det andet græske hold. Mht. til seedningen så gør man ligger man dem i andet seedningslag, og hvis det så mod forventning er AEK der går videre, jamen så er der bare et par hold, der er heldige.

Eks. er finske Tampere principielt set seedet i tredje runde af CL-kvalen, fordi de slog et eller andet hold ud, som i tilfælde af de gik videre skulle være seedet. At Tampere så slog dem ud er der jo ikke noget at gøre ved.

Gary Neville
29-08-2007, 21:39
lad os bare få benfica igen, de er godt nok dårlige

snegl
29-08-2007, 21:44
Giv os Rosenborg så man eventuelt kan komme på billig away i fjeldene

Sivebæk
29-08-2007, 22:23
Efter aftenens kampe, kan de fire lag blive offentliggjort.

Lag 1:
AC Milan
FC Barcelona
Liverpool
Inter
Arsenal
Real Madrid
Manchester United
Chelsea

Lag 2:
Valencia
Lyon
FC Porto
Sevilla / AEK Athen
PSV Eindhoven
Roma
Benfica
Werder Bremen

Lag 3:
Celtic
Schalke 04
Stuttgart
Steaua Bukarest
CSKA Moskva
Sporting Lissabon
Lazio
Marseille

Lag 4:
Rangers
Shakhtar Donetsk
Besiktas
Olympiacos
Dynamo Kiev
Fenerbahce
Slavia Prag
Rosenborg

Sivebæk
29-08-2007, 22:27
Ønskemodstandere for United:
FC Porto (AEK Athen går næppe videre...)
Steaua Bukarest
Slavia Prag

Hademodstandere for United:
Valencia
Celtic
Fenerbahce

JDK
29-08-2007, 22:32
ØNSKEPULJE
PSV/Porto
Steaua
Prag/Rosenborg

HADEPULJE
Valencia/Lyon
Celtic
Kiev

Casper
30-08-2007, 01:07
ja benfica kunne være nice.
Superfed by at være fan i...

JDK
30-08-2007, 01:36
Undskyld! selvfølgelig vil Benfica også være fed at møde, som lag nr. 2, da de spillede en ringe kamp i dag!

United DK
30-08-2007, 05:53
Det er egentlig latterligt, at Slavia Prag har kvalificeret sig til CL, da de kun blev nr. 2 i den tjekkiske liga, efter Sparta Prag.

CHAMPIONS League... :rolleyes:

robinho
30-08-2007, 06:36
Eks. er finske Tampere principielt set seedet i tredje runde af CL-kvalen, fordi de slog et eller andet hold ud, som i tilfælde af de gik videre skulle være seedet. At Tampere så slog dem ud er der jo ikke noget at gøre ved.

vil det sige at hvis fck havde slået benfica, så havde fck været 2.seedet, ligesom benfica er nu???

Glory Man United
30-08-2007, 06:53
ØNSKEPULJE
Porto
Steaua
Rangers

HADEPULJE
Valencia eller Lyon
Stuttgart
Kiev

Dines
30-08-2007, 07:13
Ønskepulje:

Porto (Ellers Aek Athen hvis de går videre)
Steua Bucharest
Rosenborg

Hadepulje:
Valencia eller Lyon
Stuttgart
Fernabache

PerRonaldo
30-08-2007, 08:38
[B]Dato: torsdag den 30. august kl 18
TV-kanal: Eurosport, UEFA.com

3+ Sender også den direkte lodtrækning... Jeg er ligeglad med hvem vi får, vi skal kunne slå alle og lad os da bare få nogle store kampe allerede i gruppespillet.. :)

Andersen
30-08-2007, 09:18
vil det sige at hvis fck havde slået benfica, så havde fck været 2.seedet, ligesom benfica er nu???

Nej, seedningen er baseret udfra hvor mange points de enkelte landes klubber har "optjent" i de sidste 5 år, men man ved aldrig om ikke DonØ betaler lidt under bordet...

Sivebæk
30-08-2007, 09:22
I kvalen overtager man en anden seedning, hvis man slår et bedre hold. Tampere slog Levski Sofia og overtog den gode seedning til 3. kval. Denne regel gælder dog ikke i gruppespillet, hvor man beholder sin egen seedning.

United DK
30-08-2007, 12:37
Ønskepulje:
Werder Bremen
Steaua Bukarest
Rosenborg

Hadepulje:
Valencia
Lazio
Rangers

Glory Man United
30-08-2007, 12:40
Ønskepulje:
Werder Bremen
Steaua Bukarest
Rosenborg

Hadepulje:
Valencia
Lazio
Rangers

Rangers i din hadepulje? Må da være fordi, du også holder med dem så? ;) For de er rystende ringe

United DK
30-08-2007, 13:24
Rangers i din hadepulje? Må da være fordi, du også holder med dem så? ;) For de er rystende ringe

Af de hold der er i 4. seedningslag, synes jeg Rangers er det bedste hold, så derfor tog jeg dem.

Hald
30-08-2007, 13:27
tror gruppen lyder sådan!

Manchester United
Werder Bremen
Celtic
Slavia Prag

Kristensen
30-08-2007, 13:42
mon ikke vi får roma med tanke på alle de ting der skete i sidste sæson!

thetrible99
30-08-2007, 14:43
Jeg er tilfreds med lodtrækningen hvis vi undgår en tur til det kolde Østeuropa.

Ønskepulje:
FC Porto
Schalke 04
Rosenborg

Hadepulje:
Roma
CSKA Moskva
Fenerbahce

Øster
30-08-2007, 14:53
Drømmepulje:
PSV
Marseille
Rosenborg

Hadepulje:
Sevilla/Roma
CSKA Moskva
Shaktar Donetsk

Brønd
30-08-2007, 15:07
Ville meget nødigt møde Lazio fra seedningslag 3!
De har fået noget af et comeback de sidste par år...

Alex
30-08-2007, 15:23
PSV, Marsellie og Rosenborg kunne være en let, dermed god pulje! Især kunne det være fedt at møde Rosenborg! :)

Uanset hvad kan vi ikke havne i en pulje hvor vi ikke uanset hvad SKAL gå videre!!

Desværre kan jeg ikke se lodtrækningen, da jeg er til fodbold. Bliver spændende at komme hjem og se resultatet af lodtrækningen!!!

Sivebæk
30-08-2007, 15:47
Nej, er det allerede i dag? For satan da, skal arbejde fra fem til ti. Nå, så må jeg glæde mig til at komme hjem. Vi krydser fingre...

Dines
30-08-2007, 17:03
Så starter lodtrækningen. Lad os få en nem en, og jeg vil rigtig gerne undgå at komme ned til Fernabache eller Beksiktas med deres fans kontra de engelske.

Hl-Glory
30-08-2007, 17:34
så skal vi lige kørre roma rundt igen :) hahah

ReginSiv
30-08-2007, 17:34
Så fik vi Roma ..
En svær en ..

ChristianR
30-08-2007, 17:36
Tjae, ikke det bedste med Roma. Men vi slap for VAlencia og Lyon. Og Roma bliver da mere spændende end andre fra 2. lag. Så jeg rigtigt, at Christiano ikke var nomineret til bedste midtbanespiller??

man.utd25
30-08-2007, 17:36
roma det var sku lidt træls, de er svære nede i italien, men mon ikke vi køre dem over igen hehehe

Nauer
30-08-2007, 17:42
Så skal Ronaldo og Nani spille mod deres gamle klub

man.utd25
30-08-2007, 17:44
Så skal Ronaldo og Nani spille mod deres gamle klub

yeah....

srixon
30-08-2007, 17:45
spændende med Sporting!

Don Kafai
30-08-2007, 17:45
Sporting er vores samarbejdsklub... Mon ikke vi "samarbejder" os til 6 pts

man.utd25
30-08-2007, 17:46
Sporting er vores samarbejdsklub... Mon ikke vi "samarbejder" os til 6 pts

hahaaha

Nauer
30-08-2007, 17:52
Fuck vi fik Kiev.. Det er altså ikke nemt at spille dernede

Glory Man United
Kiev......... PIS

Hl-Glory
ja det bliver spænende med sporting :)
også blev det kiev til sidst.
en okay gruppe. vi må ikke undervudere nogen hvert fald.

Flax_Generous
FC Barcelona
Lyon
Stuttgart
Rangers

Fed gruppe. Det skal nok blive interessant.

United
Roma
Sporting
Dynamo Kiev

Også en spændende gruppe kun med gode hold. Men det er jo Champions League, så man kan vel ikke forvente andet.

srixon
30-08-2007, 17:53
ufhm et russisk hold på hjemmebane er aldrig rart

ChristianR
30-08-2007, 17:54
Kunne værre blevet værre - Men FANDME os bedre! Men regner nu stadig med vi går videre

man.utd25
30-08-2007, 17:54
vi burde være stærk nok til at slå dem allesammen for at være ærlig

JakobR
30-08-2007, 17:57
10 point burde være nok til at gå videre. Så hvis vi vinder alle vores hjemmebanekampe, så ser det lovende ud.

Men ret svær gruppe, dog bør vi reelt set få 6 point mod Sporting. De er en stærk klub, men med den trup vi har, så burde vi slå de fleste hold.

HamudiiC
30-08-2007, 17:58
Er jeg den eneste der syntes at CHL grupperne i år er meget svære? (bortsetfra Arsenals gruppe)

man.utd25
30-08-2007, 18:00
Er jeg den eneste der syntes at CHL grupperne i år er meget svære? (bortsetfra Arsenals gruppe)

synes milan ser ud til at få det bedst

ChristianR
30-08-2007, 18:06
Er det bare mig, eller plejer de ikk' os' at trække lod om, hvem der skal møde hinanden i 8.dels- og kvartfinalerne?

Rafa86
30-08-2007, 18:08

Synes også Liverpool igen i år har en let gruppe.

Generelt burde vi få 9 point hjemme og min. 3 point ude, så samlet 12 point...

Casper
30-08-2007, 18:15
virkelig.... virkelig en LORTE gruppe!

Jeg ville for alt i verden undgå Rom, men desværre skal vi møde deres fascistiske politi og hjernedøde fans igen.

Sporting er dog nice. den udekamp vil jeg gerne se!

Flax_Generous
30-08-2007, 18:24
virkelig.... virkelig en LORTE gruppe!

Jeg ville for alt i verden undgå Rom, men desværre skal vi møde deres fascistiske politi og hjernedøde fans igen.

Sporting er dog nice. den udekamp vil jeg gerne se!
Det havde jeg sgu helt glemt. Lad os for alt i verden håbe, at det går bedre denne gang. Og at vi så smadrer dem 7-1 igen på vores bane.

Alex
30-08-2007, 18:57
Måske er det lidt ærgerligt at vi skal møde Roma, men bortset fra det synes jeg at vores pulje er ganske fin!! Det er klart at nogle hold (fx Arsenal) får en bedre lodtrækning, men omvendt har Chelsea en svær gruppe med Schalke, Valencia og så Rosenborg som den nemmeste.

Så alt i alt synes jeg vi kan være tilfredse! Dog ærgerligt for medrejsende United-fans at de skal tilbage til Rom, hvis der ellers skulle være nogen der har lyst til det efter skandalen sidste gang!

Boock
30-08-2007, 18:57
gad vide hvad de tænker i Rom lige nu...

Skal vi til Lissabon Casper? :D

Bortset fra det, så blev jeg næsten vred over de "bedste spillere"
Ronaldo er midtbane spiller, men han bliver sat i kategorien angribere for at Milan kan få alle 3 markspillere, og hvordan fanden kan Maldini blive kåret til årets bedste midtbane spiller? det er ud over min forstand...
Virkelig tamt!

Martinsen
30-08-2007, 19:00

Ronaldo er midtbane spiller, men han bliver sat i kategorien angribere for at Milan kan få alle 3 markspillere, og hvordan fanden kan Maldini blive kåret til årets bedste midtbane spiller? det er ud over min forstand...
Virkelig tamt!

det var så også bedste forsvarsspiller han blev kåret som, men stadig utrolig han har lige haft hans dårligste sæson længe

Alex
30-08-2007, 19:01

Virkelig tamt!

Undskyld hvad!?!?

Nu har jeg ikke set programmet, har kun set puljerne på tekst-tv... og her i tråden...

Men var?? Det lyder sgu vanvittigt. Iøvrigt lyder det også mærkeligt med Ronaldo som angriber... Der er vist nogen der ikke helt har tænkt sig om?

ChristianR
30-08-2007, 19:02
Maldini blev altså også årets forsvarsspiller, mens Seedorf trak rollen som bedste midtbanespiller.
Udover det synes jeg nu også at det var to latterlige kårringer. Mener både Vidic, terry og Carragher fortjente den mere end Maldini. And don't even get me started on the midfielders. - Som by the way skulle være vundet af Christioan Ronaldo efter min mening var den bedste MIDTBANESPILLER sidste år. Kaka og Czech var vel fair nok.

Boock
30-08-2007, 19:14
ups, der skulle have stået forsvars spiller

Don Kafai
30-08-2007, 19:26
Uefas kåringer har altid været til grin. Dem skal man ikke lægge nogen vægt i. Desværre har FIFAs kåringer også mistet min respekt efter Cannavaro vandt her sidst.

Min top:
Keeper: Cech
Defender: Terry
Midfielder: Ronaldo
Forward: Kaka

JakobR
30-08-2007, 19:47
Dejligt nok vi ikke lægger ud med Roma, selvom Sporting ude heller ikke er sjov. Det kunne være klasse, at lægge ud med 3 point!

EDIT: Har Ronaldo ikke karantæne i den første kamp? Hans gule kort på udebane mod Milan betød jo karantæne.

TrincoBoy
30-08-2007, 19:54
Hold da kæft, hvor var det noget af et røvslikkeri af en kåring jeg længe har set!!! Hele 3 milanspillere??? Kaka var måske i orden, men de andre to fatter jeg ikke en brik af. Hvis der ikke var en målmand ved navn Cech, var den pris sandsyndligvis gået til Dida;)

Glory Man United
30-08-2007, 20:00
Er kaka ikke offensiv MIDTBANESPILLER?

United DK
30-08-2007, 20:43
Jeg håber virkelig, at vi er sikre på videre avancement, når vi skal til Rom i december, for det kan godt blive en svær én. Ellers synes jeg det er en forholdsvis nem gruppe, for jeg ser ikke det store i hverken Sporting eller Dynamo Kiev. Dynamo Kiev har ikke været gode, siden de havde Shevchenko og Rebrov i angrebet, der nåede de så tilgængæld også semifinalen.

gasgas
30-08-2007, 21:02
Maldini blev altså også årets forsvarsspiller, mens Seedorf trak rollen som bedste midtbanespiller.
Udover det synes jeg nu også at det var to latterlige kårringer. Mener både Vidic, terry og Carragher fortjente den mere end Maldini. And don't even get me started on the midfielders. - Som by the way skulle være vundet af Christioan Ronaldo efter min mening var den bedste MIDTBANESPILLER sidste år. Kaka og Czech var vel fair nok.

Det er jo vuderet ud fra CHL ikke de andre kampe( premier League og andet) I CHL var United faktisk ikke specielt fantastiske før 7-1 kampen, hvor Ronaldo iøvrigt scorede hans første CHL-mål. Så kan egentlig godt forstå ingen United spillere blev kåret.
Når det er sagt, så har jeg heller ikke meget respekt for disse kåringer, Ofte handeler det bare om navne, ikke kunnen.

Benzet
30-08-2007, 21:07
Mht selve topic om lodtrækningen synes jeg, det er en fornuftig pulje, United er havnet i. Det kan vise sig at være en fordel at have Roma til sidste på udebane, hvis vi vel og mærket har afgjort sagerne inden da. Så kan de yngre spillere få gode erfaringer der, og de mere rutinerede en extra hviledag :)

Ferguson
30-08-2007, 21:13
en ret svær gruppe faktisk, men, vi skal selvfølgelig blive 1'er alligevel.

desuden, hvad sker der for spillerkårringerne? det må have været en milan fan der har stået for dem .. Angriber: kaka. Midtbane: seedorf. Forsvar: Maldini.
målmand: Petr cech.
det lyder som en dårlig joke, og cech stod kun i en halv sæson. kun kaka er der fortjent, men mener at drogba var en bedre "angriber" end ham i sidste sæson.

United DK
30-08-2007, 21:15
Alle de der kåringer går jo altid til spillere, fra det hold der vandt CL. Så intet overraskende, i dagens kåringer.

JDK
30-08-2007, 21:21
Svær grupper, United er endt i, men vi skal stadig have 1. pladsen!

Sivebæk
30-08-2007, 22:08
Liverpool og Arsenal er igen endt i ufatteligt nemme puljer, mens United må ud og kæmpe for sagerne. Det samme må Chelsea for den sags skyld.

En spurgte, om der ikke skulle trækkes lod til ottendedels- og kvartfinalerne. Det kommer først efter gruppespillet. På den måde kan man beholde landebeskyttelsen.

United er endt i en fin gruppe i mine øjne. Det bliver i hvert fald nogle spændende kampe, og har United intentioner om at vinde CL, så skal vi også kunne klare Italiens og Portugals nr. 2...

KennyN
31-08-2007, 14:09
UEFA trækningen:
FCK - Lens
OB - Sparta Prag
FC Midtjylland - Lokomotiv Moskva
AAB - Sampdoria

Som jeg ser det bør FCK gå videre til gruppespillet, mens også OB og FC Midtjylland bør have fine muligheder. OB og FCM er begge rigtig stærke hold, med masser af kvaliteter, så de kan sagtens gå videre.
AAB er ikke helt ligeså gode og stærke, som de andre danske hold, så de får det svært mod Sampdoria.

Getafe og Laudrup møder hollandske Twente.
De engelske hold; Tottenham - Anorthosis Famagusta fra Cypern. Blackburn - Larissa fra Grækenland. Bolton - Rabotnicki fra Makedonien. Everton - Metalist fra Ukraine.

Glory Man United
31-08-2007, 14:19
Liverpool og Arsenal er igen endt i ufatteligt nemme puljer, mens United må ud og kæmpe for sagerne. Det samme må Chelsea for den sags skyld.

En spurgte, om der ikke skulle trækkes lod til ottendedels- og kvartfinalerne. Det kommer først efter gruppespillet. På den måde kan man beholde landebeskyttelsen.

United er endt i en fin gruppe i mine øjne. Det bliver i hvert fald nogle spændende kampe, og har United intentioner om at vinde CL, så skal vi også kunne klare Italiens og Portugals nr. 2...

Enig.....Portugals nr 2 må ikke være en hindring, og i mine øjne er Roma vel ikke bedre end nr 4 pt?? (Juve, Inter, Milan er vel bedre)
Kiev? Tjaaaa Bør være en sikker hjemmesejr....og så en uafgjort derovre!

Damien
01-09-2007, 12:00
Jeg håber virkelig, at vi er sikre på videre avancement, når vi skal til Rom i december, for det kan godt blive en svær én. Ellers synes jeg det er en forholdsvis nem gruppe, for jeg ser ikke det store i hverken Sporting eller Dynamo Kiev. Dynamo Kiev har ikke været gode, siden de havde Shevchenko og Rebrov i angrebet, der nåede de så tilgængæld også semifinalen.

Hmm pas nu på med at undervurder. Ku ha været nemmere, og udebane i Kiev er meget vanskeligt!

United DK
01-09-2007, 12:10
Hmm pas nu på med at undervurder. Ku ha været nemmere, og udebane i Kiev er meget vanskeligt!

Jeg synes ikke jeg undervurder dem, men jeg ser realistisk på det, og realistisk set, bør vi ikke have problemer med Dynamo Kiev, hverken ude eller hjemme.

schousboe9
01-09-2007, 12:20
Med alle vores sydlandske spillere kan det godt blive svært i Kiev. Ikke at det ikke altid er det, men det kan sku blive koldt i Rusland, har jeg hørt, og det vil de nok ikk være vilde med...

Men hvis vi regner med 3 hjemmesejre og måske en sejr i Lissabon, så kan vi oss sagtens tabe i Kiev og Rom uden det betyder noget. Men tror nu alligevel ikke vi taber i Kiev, må jeg sige...

United DK
01-09-2007, 12:30
Med alle vores sydlandske spillere kan det godt blive svært i Kiev. Ikke at det ikke altid er det, men det kan sku blive koldt i Rusland, har jeg hørt, og det vil de nok ikk være vilde med...

Vi skal til Kiev den 23. oktober, og der er det ikke så koldt, som hvis vi skulle have mødt dem i Kiev, i slutningen af november, og i øvrigt ligger Kiev i Ukraine. ;)

schousboe9
01-09-2007, 12:44
Hehe, hovsa.. Ja seføli! :D

En anden lodtrækning er i øvrigt netop foretaget:

Vi ska møde Coventry hjemme i 3. runde af Carling Cuppen, Chelsea ude mod Hull, Liverpool ude mod Reading og Arsenal hjemme mod Newcastle.

JakobR
01-09-2007, 12:46
God lodtrækning. Skønt hvis Reading kan drille Liverpool.

Dines
01-09-2007, 14:06
Fin lodtrækning til Liga Cuppen. Vi bør gå videre selv med et reserve og ungdomshold. Chelseas er næm, mens Arsenal og Liverpool skal ud på rimelig sværre opgaver allerede.

el-insaciable
03-09-2007, 23:44
Fuck Liga Cuppen. Det er en pseudopokal.

Men ok, lidt træningskampe til vores urimeligt brede trup er vel ikke helt at foragte...

robinho
04-09-2007, 06:39
synes ikke man kan sige fuck ligacuppen. Det er det mindste af de 4 trofæer vi går efter jo, men sådan som vi spiller pt, skulle vi måske tage den mere i betragtning

Med den brede trup vi har vil vi også kunne stille et ret grumt hold i den turnering

TK

Simpson-Pique-Evans-Silvestre

Nani-?-Gibson-Martin

Anderson

Saha/tevez

specielt ser jeg frem til at følge denne gibson som jeg så i DK-irland. Han virker til at have god fysik på den centrale midtbane, men lidt mere drev end eksempelvis fletcher.

men for lige at vende tilbage til trådens emne, nemlig gruppespillet i CL, så vil jeg sige det er lidt lavt sat af fergie at han "regner" med at 10 point vil få os igennem. Altså 3 hjemmesejre og så kun 1 point i 3 udekampe. Ikke særlig ambitiøst. Kampen i Roma kan tabes ja, men den ligger til sidst og der er vi forhåbentligt allerede videre, men kampene i kiev og sporting må altså ikke kun give et points udbytte tilsammen. Mener godt vi i denne gruppe kan kigge efter 12-13 point

el-insaciable
04-09-2007, 15:53
Der er ingen prestige i at vinde Liga Cuppen. Er der virkelig nogen, der med stolthed i stemmen vil fortælle andre holds fans at vi vandt Liga Cuppen?

Det er en pokal, hold der ikke kan vinde andet primært går efter. Ellers bruges den stort set kun i pr-henseende af de store hold - ellers havde Chelsea jo ikke kunnet sige, at to pokaler på en sæson er godkendt, selvom alle ved, at det ikke var en godkendt sæson for dem. Den rangerer lige tanden over Community Shield i mine øjne - men det er da ok med træningskampe til genoptræning og talentudvikling.

Udover det er jeg helt enig i, at vores andethold har potentiale til at blive rigtigt gustent.

Kofoed
06-09-2007, 10:36
http://www.bt.dk/article/20070830/sport02/70830059/

SantasLittleHelper
06-09-2007, 11:03
Yes, det er ikke første gang at Fergie har sigtet efter at få 10 point i gruppespillet. Dette burde da også være nok, da det er en meget svær gruppe, og at alle hold i Champions League er gode på hjemmebane, da det altid er svært at komme til et andet land.. Kampene mod Sporting burde give mindst 4 point, men Dynamo Kiev er bestemt et godt hold som ikke skal undervurderes.

Don Kafai
06-09-2007, 13:05
Det er jo rigitg nok det han siger med de 10 point, og det er en filosofi han har haft i mange år, men nogle gange sker det at hjemmebanesejrene glipper og så ærgrer man sig over man stillede sig tilfreds med det ene udebanepoint. Fx i 2005 hvor vi hverken formåede at slå Lille eller Villareal hjemme, og i sidste ende skulle vi vinde i Benfica for at gå videre.

Jeg synes man skal gå efter 12 point de første 4 kampe og sætte det hele på plads allerede dér. Så kan vi lade nogle af de unge få chancen i hjemmekampen mod Sporting og så bliver kampen i Rom marginaliseret og afviklet under roligere forhold..

schousboe9
06-09-2007, 13:27
Jeg synes man skal gå efter 12 point de første 4 kampe og sætte det hele på plads allerede dér. Så kan vi lade nogle af de unge få chancen i hjemmekampen mod Sporting og så bliver kampen i Rom marginaliseret og afviklet under roligere forhold..

Jeg er også sikker på, Fergie hellere end gerne vil have det afgjort hurtigt, og vi går uden tvivl også efter at vinde alle kampene. Sådan noget siger man bare ikke i pressen, da det vil lægge et unødvendigt ekstra pres på spillerne for at få resultater. Hvis man fra start siger, at man sikkert taber nogle kampe, lukker pressen jo røven de efterfølgende dage, og det er nok ligeså meget dét, det handler om når han siger sådan.

Men han har jo ellers ret: 10 point bør være rigeligt, og det er jo oss godt at have noget målbart at gå efter fremfor at sige, 'vi skal bare videre', hvis I forstår...

Baunie
06-09-2007, 13:28
Jeg forstår ikke, hvorfor Ferguson altid fokuserer så meget på de ti point. Hvis han lader sit hold spille, som han gør det mod middelholdene i PL på udebane, så burde United ryge langt over de ti point.

Don Kafai
06-09-2007, 13:48
Sådan noget siger man bare ikke i pressen, da det vil lægge et unødvendigt ekstra pres på spillerne for at få resultater. Hvis man fra start siger, at man sikkert taber nogle kampe, lukker pressen jo røven de efterfølgende dage, og det er nok ligeså meget dét, det handler om når han siger sådan....

bob bob, jeg synes der har været tendenser til det hvert år.
Vi slog Celtic, Benfica og FCK og så i den fjerde kamp gik Ferguson efter en uafgjort, eller rettere, han stillede med 6 reserver. Det er jo et tegn på en sejr ikke er nødvendigt. Og du kan jo se at det var (tæt på) at koste os mod Benfica.

Jeg tror desværre ikke det er bare noget han siger pga pressen. Jeg tror seriøst at det ER hans filosofi.

Fletcherfan
13-12-2007, 00:33
Hvem håber I, at United møder i 1/8dels finalen?

Holdene, som United kan møde er:
Olympiakos, Celtic, Schalke 04, Lyon, Fenerbahce.

United kan ikke møde Arsenal, Liverpool eller Roma

Jeg håber på Schalke. Det må være det klart dårligste hold af dem der. Min liste ville se sådan ud:
1. Schalke
2. Celtic
3. Olympiakos
4. Lyon
5. Fenerbahce

Hvad synes I?

Faurauh
13-12-2007, 00:43
dejligt at se jeg ikke er den eneste som er oppe endnu:d

1 Schalke
2 olympiakos
3. Fenerbache
4. celtic
5. Lyon

netch
13-12-2007, 00:55
Jeg vil gerne bede om Olympiakos da de for mig er klart svageste modstander, Schalke er en mærkelig størrelse man ikke altid ved hvor man har.

Baunie
13-12-2007, 01:28
Olympiakos. Jeg kan ikke se et topseedet hold, der kan undgå at slå dem ud.

Deres hjemmebane kan være en heksekeddel, men alligevel er det et sted, hvor stort set alle storhold i årenes løb har hentet, hvad de skulle. Samtidig er de imo. det klart svageste hold på udebane af de tilbageværende.

Thomas
13-12-2007, 05:21
Jeg ser det helst være

1. Olympiakos
2. Schalke
3. Celtic
4. Fenerbache
5. Lyon

Måske med Schalke som nr. 1, fordi jeg engang så dem meget på Tv Danmark, da de spillede i weekenden, og jeg har ikke set en kamp lige siden med dem..:o

United DK
13-12-2007, 06:04
1. Schalke
2. Olympiakos
3. Celtic
4. Lyon
5. Fenerbahce

I bund og grund er jeg dog ligeglad med hvem vi trækker, for vi kan slå dem alle alligevel.

Dines
13-12-2007, 06:44
Mine ønske modstandere:

1. Schalke
2. Olympiakos
3. Celtic
4. Fenerbache
5. Lyon

Bare vi undgår Lyon, så er jeg egentlig glad nok.

Glory Man United
13-12-2007, 06:54
1. Olympiakos
2. Celtic
3. S 04
4. Fenerbahce
5. Lyon

EDIT: Nogle ordentlige brag Arsenal og Liverfool kommer ud i:
Arsenal: Milan, Inter, Barca, R.Madrid, Porto
Liverfool: Milan, Inter, Barca, R.Madrid, Sevilla

Christensen
13-12-2007, 07:49
Schalke. Ikke et dårligt hold, men et hold som vi skal spille godt mod og komme lidt op i gear, men samtidig bør vinde over.

Sivebæk
13-12-2007, 09:45
EDIT: Nogle ordentlige brag Arsenal og Liverfool kommer ud i:
Arsenal: Milan, Inter, Barca, R.Madrid, Porto
Liverfool: Milan, Inter, Barca, R.Madrid, Sevilla
Ikke til at bære, hvis det bliver Arsenal - Porto og Liverpool - Sevilla...

Med henblik på vores egen lodtrækning har jeg det lidt ligesom United DK og er ligeglad med, hvem vi trækker. For en gangs skyld frygter jeg ikke nogen af holdene.

thegreatdanems
13-12-2007, 09:55
Olympiakos fra min side..

øj øj øj - det blir sjovt for arsenal og liverpool hva? :D United har været heldige med grupperne og placeringerne i år.

Pikovic
13-12-2007, 10:06
Jeg er fuldstændig ligeglad med hvem vi møder. Eneste hold, der efter min mening kan volde os en smule problemer er Lyon. De vil aldrig kunne måle sig med os, men man skal ikke tage fejl af spillere som Benzema, Juninho og Ben Arfa. HVis jeg skal udpege min favoritmodstander, tilslutter jeg mig kroet af supportere, der hælder til Olympiakos. Olympiakos er gode hjemme, men som regel også uhyggeligt dårlige ude. En række kasserede spillere fra andre europæiske topklubber - LuaLua, Kovacevic og Galletti - udgør sammen med rutinerede Djordjevic stammen for Piræus, der har klaret sig overraskende i år, men som aldrig bør være andet end en overkommelig modstander for os - selv på en halvskidt dag!

Giv os Olympiakos og vi smadrer dem fuldstændig....

Martinsen
13-12-2007, 10:47
alle andre end Lyon! Lyon er det eneste af de hold, som jeg virkelig frygter. De kan på en god dag volde alle hold rigtig store problemer så dem skal vi helst undgå.

Krede
13-12-2007, 10:57
Bare ikke Lyon. Ellers fint med mig.

Med hvornår er lodtrækningen?

ChristianR
13-12-2007, 11:04
frygter nu ingen af holdene. I starten var det også Lyon, jeg var mest nervøs ved, men de sidste par kampe jeg har set med dem, har de bestemt ikke imponeret mig...- Ikke engang i deres 3-0 sejr oevr Rangers.

Olympiakos, Schalke og egentlig også Celtic skal kunne klares overbevisende.
Det er lang tid siden, jeg har set så meget til Fenerbache, men umidelbart burde der ikke være noegt at frygte.

Ja, Arsenal og liverpool får det svært:D Håber de slipper fpr Porto og Sevilla:devill:

Oscar
13-12-2007, 11:38
Bare ikke Lyon. Ellers fint med mig.

Med hvornår er lodtrækningen?

21.12....

Af Schalke, Olympiakos og Celtic er jeg lidt ligeglad, bare det er en af dem. Dog helst ikke Celtic, tror de er de mest drilske i sådan en situation, men burde vindes.

Lyon tør jeg ikke afskrive. De fik en sløv start ja, men de skal sgu ikke ses som et mellemhold af den grund. Vi så igår, at de scorer på 3/4 store chancer, i en ellers kedelig kamp.

Fenerbache håber jeg for guds skyld ikke. Det er et ok hold, med en sindsyg hjemmebane. Den skal vindes på Old Trafford i hvert fald...

JDK
13-12-2007, 11:58
vi skal kunne slå dem alle, men jeg vil allerhelst undgå Fenerbache - de bliver svære at slå, specielt i Tyrkiet

Jeg vil helst møde Celtic, da jeg mener vi står bedst til det hold - ellers har Schalke og Olympiakos heller ikke noget skræmmende hold

1. Celtic
2. Schalke
3. Olympiakos
4. Lyon
5. Fenerbahce

Bugge
13-12-2007, 12:09
1. Olympiakos
2. Schalke 04
3. Fenerbahce
4. Celtic
5. Lyon

Jeg håber Arsenal og Liverpool trækker henholdsvis Real og Barca og at de denne gang får klø..

ChristianR
13-12-2007, 13:05
Faktisk vil jeg mene, at vi i særklasse er dem, der står til at få det lettest i 8.dels finalerne. Da vi er 1. seedet undgår vi alle de store. Udover det undgår vi også de måske 3 næststærkeste idet, vi ikke kan møde Arsenal eller Liverpool.

Så der ruller pikhoveder, hvis ikke vi går videre!

KennyN
13-12-2007, 13:11
Schalke eller Olympiakos ville være at foretrække.
En tur til Tyrkiet kan godt blive hed, mens Celtic kampene ville blive et skotsk-engelsk drama. Lyon er et rigtig godt hold, som sagtens kan skabe problemer for alle hold.

JakobR
13-12-2007, 13:32
På det her stadie findes der ikke dårlige hold...

Giv os Schalke. Fenerbache tror jeg er det stærkester hold.

Baunie
13-12-2007, 14:05
Faktisk vil jeg mene, at vi i særklasse er dem, der står til at få det lettest i 8.dels finalerne. Da vi er 1. seedet undgår vi alle de store. Udover det undgår vi også de måske 3 næststærkeste idet, vi ikke kan møde Arsenal eller Liverpool.

Vi har været ekstremt heldige faktisk. Alle favoritterne har vundet grupperne, og de to eneste steder hvor det ikke er sket, er hos vores to konkurrenter, så de lige blokerer to pladser.

United er egentlig det eneste hold, der ikke har nogen at frygte. Dog vil jeg nok være skuffet hvis vi trækker Lyon eller Fenerbahce, men på den anden side er der nok et par stykker i første seedningslag, der gerne vil bytte.

Damien
13-12-2007, 14:22
Ja det er sku blevet et nærmest perfekt udfald af grupperne..
Lyon er de eneste af de hold vi kan møde, man kan betegne som et storhold. Ellers ville en af de andre være i orden, håber som jer andre os mest på at møde Olympiakos.

SantasLittleHelper
13-12-2007, 15:12
Alle andre end Lyon.. Resten kan jeg ikke se vi skulle have problemer med over 2 kampe.

Kofoed
13-12-2007, 16:17
United har været heldige med grupperne og placeringerne i år.

Vi har jo ikke været heldige.. vi har bare taget os sammen i år.. som vi også kunne have gjort sidste år, men nossede i det.. at liverpool blev nummer 2 er deres egen skyld da de tror de kan nosse igennem det hele og så fedter sig igennem på sejr i de sidste 3 kampe..

Men håber på schalke, men frygter Lyon og celtic, i nævnte rækkefølge... ikke at celtic er så skræmmende igen, men hader de der britiske opgør, det gir sku altid problemer..

Hald
13-12-2007, 16:45
Helt klart Olympiakos eller Fenerbache.

ChristianR
13-12-2007, 17:20
Vi har jo ikke været heldige.. vi har bare taget os sammen i år.. som vi også kunne have gjort sidste år, men nossede i det.. at liverpool blev nummer 2 er deres egen skyld da de tror de kan nosse igennem det hele og så fedter sig igennem på sejr i de sidste 3 kampe..

Men håber på schalke, men frygter Lyon og celtic, i nævnte rækkefølge... ikke at celtic er så skræmmende igen, men hader de der britiske opgør, det gir sku altid problemer..

Vi har da været heldige. Vi kan da ikke kontrollere udfaldene i de andre kampe. Vi er således sluppet billigt, da det nok for en sjælden gangs skyld er de 8 største/bedste bliver førsteseedet. Måske lige pånær Liverpool og Arsenal, som vi ikke kan møde, da de er engelske. Vil vove at påstå at Liverpool, Arsenal, Sevilla og Porto er bedre hold end dem, vi kan møde?
Tæt på i hvert fald.

Kofoed
13-12-2007, 17:31
Vi har da været heldige. Vi kan da ikke kontrollere udfaldene i de andre kampe. Vi er således sluppet billigt, da det nok for en sjælden gangs skyld er de 8 største/bedste bliver førsteseedet. Måske lige pånær Liverpool og Arsenal, som vi ikke kan møde, da de er engelske. Vil vove at påstå at Liverpool, Arsenal, Sevilla og Porto er bedre hold end dem, vi kan møde?
Tæt på i hvert fald.

nu tænkte jeg lige placering i vores egen gruppe.. men så er jeg enig med dig.. lækkert at alle favoritterne er endt i toppen..

Øster
13-12-2007, 17:47
vi skal kunne slå dem alle, men jeg vil allerhelst undgå Fenerbache - de bliver svære at slå, specielt i Tyrkiet

Jeg vil helst møde Celtic, da jeg mener vi står bedst til det hold - ellers har Schalke og Olympiakos heller ikke noget skræmmende hold

1. Celtic
2. Schalke
3. Olympiakos
4. Lyon
5. Fenerbahce

Enig!
Fenerbache skal vi slå på hjemmebane, men på udebane er de virkelig svære og der er indtil videre kun scoret et mål på dem på hjemmebane i CHL også er det i øvrigt en heksekeddel at spille i .
Men vil helst møde Celtic da de aldrig har har bevist overfor mig at de kan gøre det store i CHL . Ved godt at de var tæt på at slå Milan ud sidste år, men det var på deres defensiv og med de offensive spillere som Rooney, Tevez, Ronaldo og Giggs som spiller virkelig hurtigt nede i fødderne har Celtic ikke en chance med deres klodsede skotter :devilll:

Grønholdt.
13-12-2007, 17:47
Jeg håber på Celtic F.C. eller FC Schalke 04...

Bergmann
13-12-2007, 18:05
Giv os Liverfool!

RasmusP
13-12-2007, 18:10
Giv os Liverfool!
Vi kan kun møde Olympiakos, Schalke, Fenerbahce, Celtic og Lyon.

Jeg er egentlig også ligeglad ed hvem vi møder, for vi skal kunne vinde over dem alle. Jeg ville dog helst undgå Fenerbahce og Lyon.

Lodtrækningen finder sted den 21. december, kl. 12. Man kan følge den live, på uefa.com.

Øster
13-12-2007, 18:42
Lodtrækningen kommer vel også i fjernsynet og når man har har juleferie på det tidspunkt er det jo fantastisk at sove til lidt i 12 og vågne op til at der bliver sagt: "Liverpool will play against Barcelona" :D

Hald
13-12-2007, 19:04
Lodtrækningen kommer vel også i fjernsynet og når man har har juleferir på det tidspunkt er det jo fantastisk at sove til lidt i 12 og vågne op til at der bliver sagt: "Liverpool will play against Barcelona" :D

Ja, det kunne også være Liverpool griner.. Jeg mindes sidste år, hvor de Scousere slår Barca ud, med et par kludre mål!! Men jeg tror heller ikke selv på dem i år, de er færdige næste runde!

snegl
13-12-2007, 19:10
Det fryder mig VILDT at Liverpool kun kan møde en af følgende modstandere:
Barcelona, Real Madrid, Sevilla, AC Milan, Inter ... Som jeg ser det burde de ryge ud lige meget hvem af de hold de møder. Alle er stærkere synes jeg.. eneste "lette" udvej sku være hvis de spiller fysisk mod fx seville og dræber kampen

For United håber jeg vi trækker alle andre end Lyon.. Fenerbahce har ik været gode i år synes jeg, så dem frygter jeg ik rigtig

Bergmann
13-12-2007, 19:16

Jeg er egentlig også ligeglad ed hvem vi møder, for vi skal kunne vinde over dem alle. Jeg ville dog helst undgå Fenerbahce og Lyon.

Lodtrækningen finder sted den 21. december, kl. 12. Man kan følge den live, på uefa.com.
Min fejl ;)

Din opstilling af mulige modstandere passer godt mht sværhedsgrad. (Olympiakos lettest osv...)

Alex
13-12-2007, 19:21
Det fryder mig VILDT at Liverpool kun kan møde en af følgende modstandere:
Barcelona, Real Madrid, Sevilla, AC Milan, Inter ... Som jeg ser det burde de ryge ud lige meget hvem af de hold de møder. Alle er stærkere synes jeg.. eneste "lette" udvej sku være hvis de spiller fysisk mod fx seville og dræber kampen

For United håber jeg vi trækker alle andre end Lyon.. Fenerbahce har ik været gode i år synes jeg, så dem frygter jeg ik rigtig

Hehe. "Rocking" Var ikke klar over Liverpools situation! Men hvor er det dog dejligt at høre:D

Mht. vores egen lodtræknig er jeg sådan set enig med dig. Jeg håber på alt andet end Lyon (selvom vi nu burde gå videre). Samtidig er jeg heller ikke så bekymret for Fenerbache...

CC
13-12-2007, 19:26
Jeg kan fornemme at jeg er den eneste som gerne vil have at vi trækker Lyon... Har virklig gerne ville prøve at spille mod dem de sidste par sæsoner da jeg ser dem som et virklig godt hold, som spiller flot fodbold og derfor tror jeg det kunne blive en møg fed kamp!

ChristianR
13-12-2007, 19:41
Jeg kan fornemme at jeg er den eneste som gerne vil have at vi trækker Lyon... Har virklig gerne ville prøve at spille mod dem de sidste par sæsoner da jeg ser dem som et virklig godt hold, som spiller flot fodbold og derfor tror jeg det kunne blive en møg fed kamp!

Har nu heller ikke noget i mod Lyon. De spiller attraktiv fodbold, men langt fra så prangende at jeg frygter dem på nogen måde, efter de kampe jeg har set med dem i år. I mine øjne er de faldet i niveau de sidste 2 år.

Bonde15
13-12-2007, 19:52
1.Olympiakos

2. Fenerbache

3. Schalke

4. Celtic

5. Lyon

Bugge
13-12-2007, 20:41
Liverpools avancement mod Barca sidste år var heldig og Barca sov på Camp Nou.. Den fejl laver de garanteret ikke igen, og så er de sgu et meget bedre hold end pool..

Foged
13-12-2007, 21:33
Nogle spændende hold. Alle ret stærke på hjemmebane specielt Celtic og Fenerbache. Tilgengæld er de dårligere endnu ude.

Min liste ser sådan ud:

1.Olympiakos

4. Celtic (The battle of Britain kunne være fedt)

3. Schalke (Muligvis se nogle danskere i aktion)

2. Fenerbache

5. Lyon (Ser mindre stærke ud i forhold til de sidste par år, men vil helst ikke møde dem)

schousboe9
15-12-2007, 11:31

[...]

Hvorfor kan vi egentlig ikke møde Sevilla??

United DK
15-12-2007, 11:35
Hvorfor kan vi egentlig ikke møde Sevilla??

Fordi de sluttede nr. 1 i deres gruppe.

schousboe9
15-12-2007, 12:38
Okay, troede bare Arsenal satte sig på den... Men yes yes, så er det seføli derfor! :)

Manchester United
15-12-2007, 22:56
1. Schalke
2. Celtic
3. Olympiakos
4. Fenerbache
5. Lyon
:D

Tore
14-03-2008, 08:25
Jeg har ledt rundt på UEFA's hjemmeside, men kan ikke umiddelbart finde noget klokkeslæt til CL lodtrækningen går i gang. Nogen der ved det, og kan man evt. følge det på deres side når det går i gang?

Allan
14-03-2008, 08:41
Jeg har ledt rundt på UEFA's hjemmeside, men kan ikke umiddelbart finde noget klokkeslæt til CL lodtrækningen går i gang. Nogen der ved det, og kan man evt. følge det på deres side når det går i gang?

Kl 13. 00 er der lodtrækning til Champions League

kl 14.00 er der lodtrækning til UEFA cup.

Det kan blandt andet følges luve på Europsort eller www.uefa.com

el-insaciable
14-03-2008, 08:45
Jeg kan for øvrigt godt lide Evras tilgang til lodtrækningen :D

23Becks
14-03-2008, 08:56
Puhh... det blir godt nok spændende med CL-lodtrækningen idag.. Min mavefornemmelse siger at der bliver nogle kongekampe.. Håber, som alle andre at vi trækker Schalke, men med vores lodtrækningsheld bliver det nok Barcelona eller Chelsea.. Men tror som holdene spiller lige nu, så er United også i stand til at sende Barca ud :devill:

Tore
14-03-2008, 09:08
Må indrømme jeg også har nerver på efterhånden, vil også være bekymret hvis vi trækker Barca, specielt hvis vi skal starte hjemme. Men nu må vi se, jeg vil dog hellere se vi trækker Chelsea end Gunners.

Cristiano Ronaldo7
14-03-2008, 09:28
Må indrømme jeg også har nerver på efterhånden, vil også være bekymret hvis vi trækker Barca, specielt hvis vi skal starte hjemme. Men nu må vi se, jeg vil dog hellere se vi trækker Chelsea end Gunners.

Jeg vil hellere have Gunners da vi ved vi kan vinde over dem selv med reservespillere ! :)
Jeg håber vi får liverpool ? Fordi så er der endelig et hold der kan banke dem ud af cl :) :)

Sgoales
14-03-2008, 09:54
Vores lodtrækningsheld in mente, trækker vi vel Chelsea med to udekampe ;)

Jeg håber sgu på Shalke eller Fenerbache. Tyrkerne har vi jo en rigtig god statistik imod!

Man Utd v Fenerbahçe
2004/05 UEFA Champions League group stage – 6-2 (h), 3-0 (a)
1996/97 UEFA Champions League group stage – 2-0 (a), 0-1 (h)

Men det har vi jo også mod Roma, og dem håber jeg jo ikke på....

Men vi er faktisk indbyrdes bedst mod alle holdene vi har mødt, så den statistik skal vi jo bare opretholde!

http://www.uefa.com/competitions/ucl/news/kind=1/newsid=671405.html

Jeg vil helst undgå Chelsea og Liverpool... Chelsea er godt kørende for tiden og Liverpool, har kun denne turnering at spille for, og specielt Torres og Gerrard er virkelig kommet i gang. Torres er uhyggelig god for tiden.
Barca er i formkrise for tiden, så det er ikke en katastrofe og de seneste år har vi haft et godt tag på italienske hold, så det er jo også ok.
Arsenal er i dyb krise i PL, så dem tror jeg på at vi kan besejre, selvom det bliver tæt.

Bugge
14-03-2008, 09:58
Barca er i formkrise for tiden, så det er ikke en katastrofe og de seneste år har vi haft et godt tag på italienske hold, så det er jo også ok

Og jeg som troede at Barcelona var et spansk hold :D

Thomas
14-03-2008, 10:15
Jeg er lidt ligeglad med, hvem vi trækker, dog kunne det være spændende med et nyt hold, vi ikke har spillet i mod i lang tid. Roma ville være for kedeligt. Fenerbache har vi også ydmyget, dog kunne det være godt, for så kunne Rooney måske se sit snit igen til at score :D

Færingen
14-03-2008, 10:24
Det er åltså en spændende tid vi går i møde.

Lodtrækningen kan man streame på
http://uk.eurosport.yahoo.com/10032008/58/live-streaming-schedule.html

Den starter klokken 13 Dk tid og klokken 12 færøsk tid :)

Stuhrdrengen
14-03-2008, 10:31
Jeg håber vi trækker Liverpool. Er træt af at et hold, som aldrig blir bedre end nummer fire i deres hjemlige liga, kan være med i CL. Desuden er det sørgeligt at de udelukkende klarer sig videre, ved kæmpe dommerfadæser.

Scouser-bastards!

Redguf
14-03-2008, 10:54
Jeg håber ikke vi får et af de engelske hold da jeg mener de kampe vil være 50/50 og blive afgjort af meget andet end hvem der spiller det bedste fodbold. Schalke og Fenerbache er på papiret nok de letteste modstandere, men jeg føler mig overbevist om at hvis blot vi får hjemmebane i sidste kamp så vil hverken Barca eller Roma give os problemer.

Don Kafai
14-03-2008, 10:56
Jeg kan mærke, at vi trækker Barcelona.
Det ville virkelig være to drømmekampe, og United vil i mine øjne være favoritter.

Casper
14-03-2008, 10:57
jeg håber godt nok ikke på Fenerbahce...!
Det er hæsligt for både spillere og fans at tage derned...

Rom er jeg heller ikke meget for.

Flax_Generous
14-03-2008, 11:19
Jeg så gerne Roma og Fenerbahce møde hinanden - så kan deres sindssyge fans slås/stikke hinanden lidt ned indbyrdes. Desværre betyder det også, at én af de to hold går videre og det ønsker jeg egentlig heller ikke. Men det vil på den anden side gøre det noget lettere for os, hvis vi så får vinderen af det møde i semifinalen. Der vil vi være klart favoritter.

Schalke er selvfølgelig den klart letteste modstander (6 mål i Champions League i år - heraf 5 mod Rosenborg), men jeg vil ikke have noget imod det, hvis vi trak Liverpool. Jeg vil gerne have, at vi sætter dem på plads. Desuden har jeg lidt på fornemmelsen, at vi trækker dem.

Chelsea, Arsenal og Barcelona vil være svære kampe, men vi er vel småfavoritter i dem alle. Chelsea har under Grant haft problemer i de store kampe, Arsenal har vi tilsyneladende krammet på i år og Barcelona er inde i en virkelig, virkelig dårlig periode.

Jeg frygter ingen, men jeg har mine foretrukne. Det skal nok blive spændende.

Færingen
14-03-2008, 11:24
Jeg gider ikke se de der Liverpool spillere på Old Trafford..
Har en dårlig fornemmelse når vi spiller mod Liverpool i Cup-kampe. De er så svineheldige og skulle det ske at vi mødte dem, så vil vi få en spiller udvist pr kamp.... det er jeg sikker på.

Ville være sjovt at gi´ Aresenal smæk

imc
14-03-2008, 11:26
Jeg kan for øvrigt godt lide Evras tilgang til lodtrækningen :D

Undskyld mig, ved ikke om jeg ikke har fulgt godt nok med. Men hvad er Evras tilgang til lodtrækningen om jeg må spørge?

Ellers håber jeg klart på Schalke, men det ville også være fedt at møde Barca, for dem er jeg sikker på vi kan tæske over de to kampe. Og så hvis de "svage" hold trækker hinanden, så kan vi jo møde dem senere i turneringen. F.eks. hvis vi trækker barca og vinder dem, og så i semien skal møde vinderen af en Schalke-Fenerbahce kamp ville ikke være dårligt.

ChristianR
14-03-2008, 11:29
Undskyld mig, ved ikke om jeg ikke har fulgt godt nok med. Men hvad er Evras tilgang til lodtrækningen om jeg må spørge?

Ellers håber jeg klart på Schalke, men det ville også være fedt at møde Barca, for dem er jeg sikker på vi kan tæske over de to kampe. Og så hvis de "svage" hold trækker hinanden, så kan vi jo møde dem senere i turneringen. F.eks. hvis vi trækker barca og vinder dem, og så i semien skal møde vinderen af en Schalke-Fenerbahce kamp ville ikke være dårligt.

Mener han sagde noget i retning af:
"Jeg er ligeglad med om vi møder Arsenal. Vi har lige banket dem 4-0, og vi banker dem snart i ligaen - Så hvorfor ikke også i CL?"

Måske ikke helt så overlegent, men næsten:)

23Becks
14-03-2008, 11:31
[QUOTE=Sgoales;55947]Vores lodtrækningsheld in mente, trækker vi vel Chelsea med to udekampe ;)

Jeg håber sgu på Shalke eller Fenerbache. Tyrkerne har vi jo en rigtig god statistik imod!

Man Utd v Fenerbahçe
2004/05 UEFA Champions League group stage – 6-2 (h), 3-0 (a)
1996/97 UEFA Champions League group stage – 2-0 (a), 0-1 (h)

Men det har vi jo også mod Roma, og dem håber jeg jo ikke på....

QUOTE]

Vi tabte altså 3-0 i Fenerbache, så ved ikke hvor god jeg syns statistikken er.. husker tydelidt kampen, den var rædselsfuld..

el-insaciable
14-03-2008, 11:38

Ellers håber jeg klart på Schalke, men det ville også være fedt at møde Barca, for dem er jeg sikker på vi kan tæske over de to kampe. Og så hvis de "svage" hold trækker hinanden, så kan vi jo møde dem senere i turneringen. F.eks. hvis vi trækker barca og vinder dem, og så i semien skal møde vinderen af en Schalke-Fenerbahce kamp ville ikke være dårligt.Her er interviewet, fed attitude imo.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_3295023,00.html

Færingen
14-03-2008, 11:40
Phil Neville var captain i den kamp hvor vi tabte.

Det var et dårligt hold der gik på banen fordi vi var kommet videre allerede.

Tore
14-03-2008, 11:42
Er der mulighed for at I kan opdatere lodtrækningen her? Sidder på arbejde og har hverken mulighed for lyd eller video stream. :/

Flax_Generous
14-03-2008, 11:43
Her er interviewet, fed attitude imo.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_3295023,00.html
Fedt interview. Evra er sgu sej:

"Why not get Arsenal? I don't give a damn."

Han har en herlig evne til at sige det jeg som fan ofte tænker. Hans interview er ofte af høj, høj klasse. Fantastisk fyr.

Flax_Generous
14-03-2008, 11:44
Om 15 minutter er der lodtrækning på TV2 Sport. Til dem som er så heldige at være hjemme eller være på en arbejdsplads, hvor man har adgang til tv (som jeg har).

Det bliver spændende. :)

23Becks
14-03-2008, 11:53
Er der mulighed for at I kan opdatere lodtrækningen her? Sidder på arbejde og har hverken mulighed for lyd eller video stream. :/

kein problem:) Sidder allerede klar på uefa.com

Tore
14-03-2008, 12:01
Super, så sidder jeg klar her. :P

Sq da også en fesen idé at blokere for al streaming.

Cristiano Ronaldo7
14-03-2008, 12:06
Jeg kan ikke få den til at virke på UEFA

Flax_Generous
14-03-2008, 12:08
Hvis I har en bruger på bold.dk kan lodtrækningen følges direkte der også.

Dines
14-03-2008, 12:08
Nu begynder det!

Hl-Glory
14-03-2008, 12:09
Nu begynder det!

Jaer, og vi sidder klar!

23Becks
14-03-2008, 12:09
så er det nu

Dines
14-03-2008, 12:10
Arsenal - Liverpool!

23Becks
14-03-2008, 12:10
Arsenal - Liverpool:)

Dines
14-03-2008, 12:11
Roma - UNITED! :D

23Becks
AS Roma - Man UTD

Flax_Generous
Så blev det Roma igen. Øv...

United DK
Roma igen.

JakobR
Nedern med Roma :/ Deres fans er psykopater!

Cristiano Ronaldo7
AS Roma - Man UTD

Igen og Igen ? HVa sker der man !

Hl-Glory
hold da op 6 gange på kort tid.
men okay lodtrækning :)

Dines
14-03-2008, 12:12
Schalke - Barca

Tore
Fint med mig. Hvem starter hjemme?

23Becks
Schalke - Barca

United DK
Schalke - Barcelona

Dines
Og så Fenerbache - Chelsea. Typisk Chelsea at få sådan en lodtrækning.

23Becks
Klamt

chelsea trækker altid det tynde øl..

Cristiano Ronaldo7
Schalke - Barcelona

Chelsea og Barca får det nemt

Hl-Glory
14-03-2008, 12:13
Fint med mig. Hvem starter hjemme?

Roma starter hjemme ,
det vigtigt!

imc
arsenal vs liverpool
Roma vs united
Schalke vs barca
fenerbahce vs chelsea

United DK
En okay lodtrækning, selvom det er kedeligt at møde Roma igen.

Dines
14-03-2008, 12:14
Liverpool - Arsenal på hjemme - Fenerbache - Chelsea

Schalke - Barca - United - Roma

Semifinalerne!

Hl-Glory
14-03-2008, 12:14
Så vi måske mod Barca i semifinale. det igen ude.
det fint :)

Cristiano Ronaldo7
14-03-2008, 12:15
En okay lodtrækning, selvom det er kedeligt at møde Roma igen.

Og igen i kvartfinalen ?
Men hellere dem en et hold vi kan få problemer med ,
ROMA ER BANGE FOR OS

Hl-Glory
Jeg synes det en god lodtrækning den kunne have været værer, men også bedre. synes det er godt nok som der ser ud.

Come on United!

el-insaciable
En okay lodtrækning, selvom det er kedeligt at møde Roma igen.Enig, kedeligt men ok lodtrækning.

Jeg havde egentlig håbet lidt på Barca, men sådan er der så meget.

Dines
14-03-2008, 12:16
Udemærket lodtrækning, da vi nok skal slå Roma ud igen er jeg sikker på. Dog er det lidt for meget en gentagelse, men fin lodtrækning, hvor jeg tror vi nok skal gå videre. Barca - United i semifinalen skal nok blive en fed kamp, hvis begge går videre vel og mærket. Arsenal - Liverpool bliver en vild kamp, mens Chelsea nok møder vinderen af en af de to hold.

Bugge
14-03-2008, 12:17
Åh for helvede.. Jeg er 100% sikker på at vi kløver Roma, men jeg ville sgu gerne ha mødt et andet hold.. Vi har mødt de bumser 4 gange på 2 år :(

Lækkert lækkert lækkert at trække Barca/Schalke.. Vi slipper for engelske hold før en eventuel finale og Barcelona-United kan jo kun blive et brag af dimensioner!

Cristiano Ronaldo7
14-03-2008, 12:18
Semifinalerne bliver:

Arsenal - United

Chelsea - Barca

Og finalen:

United - Barca Og vi vinder CL

Kofoed
14-03-2008, 12:19
af hvor fesent.. Okay, jeg er da meget fortrøstningsfuld med at klare os igennem kvartfinalerne så, men alligevel lidt surt at det lige skulle blive dem.. og så får chelski fenerbache.. ja de har det ikke alt for hårdt..

Men fint nok at vi skal møde vinderen af barca kampen i semifinalen.. det bliver sku nok barca...

Cristiano Ronaldo7
Åh for helvede.. Jeg er 100% sikker på at vi kløver Roma, men jeg ville sgu gerne ha mødt et andet hold.. Vi har mødt de bumser 4 gange på 2 år :(

Lækkert lækkert lækkert at trække Barca/Schalke.. Vi slipper for engelske hold før en eventuel finale og Barcelona-United kan jo kun blive et brag af dimensioner!

Ja og plus i gruppespillet

Dines
Semifinalerne bliver:

Arsenal - United

Chelsea - Barca

Og finalen:

Det er afgjort hvem vi eventuelt skal møde i semifinalen, og det er vinderen af Barca - Schalke, hvis vi slår Roma ud.

Cristiano Ronaldo7
14-03-2008, 12:20
af hvor fesent.. Okay, jeg er da meget fortrøstningsfuld med at klare os igennem kvartfinalerne så, men alligevel lidt surt at det lige skulle blive dem.. og så får chelski fenerbache.. ja de har det ikke alt for hårdt..

Men fint nok at vi skal møde vinderen af barca kampen i semifinalen.. det bliver sku nok barca...

Når skal vi møde vinderen af Barca kampen ? uhh

Kofoed
14-03-2008, 12:21
Semifinalerne bliver:

Arsenal - United

Chelsea - Barca

Og finalen:

Vi skal altså møde vinderen af barca kampen, og arsenal skal møde vinderen af chelski kampen..

Men jeg tror på semifinaler der hedder:

United - Barca

Liverpool - Chelski

Og så ender finalen nok:

United - Liverpool..

el-insaciable
14-03-2008, 12:23
Fedt interview. Evra er sgu sej:

"Why not get Arsenal? I don't give a damn."

Han har en herlig evne til at sige det jeg som fan ofte tænker. Hans interview er ofte af høj, høj klasse. Fantastisk fyr.Jep, han er sgu for cool :)

Flax_Generous
14-03-2008, 12:25
Jeg gider seriøst ikke Roma mere. Øv...

Men jeg glæder mig til at se Liverpool og Arsenal kæmpe mod hinanden. Det skal nok blive interessant.

Tore
14-03-2008, 12:28
Ville gerne se Romas fans reaktion på lodtrækningen, men kan desværre ikke italiensk. :P

Bugge
14-03-2008, 12:28
Vi skal altså møde vinderen af barca kampen, og arsenal skal møde vinderen af chelski kampen..

Men jeg tror på semifinaler der hedder:

United - Barca

Liverpool - Chelski

Og så ender finalen nok:

United - Liverpool..

Det er slet ikke utænkeligt..
Vi går hele vejen i år, det kan jeg mærke :D

Drale
14-03-2008, 12:29
Nogen der ved hvornår kvartfinalerne spilles?

United DK
14-03-2008, 12:29
Sikke en CL-semifinale det bliver, hvis alt går som planlagt, og at vi slår Roma, og Barcelona slår Schalke. Vores hidtidige fire CL-opgør mod Barcelona er jo klassikere.

19/10-94 2-2 på Old Trafford
02/11-94 0-4 på Camp Nou
16/09-98 3-3 på Old Trafford
25/11-98 3-3 på Camp Nou

Vi har dog som man kan se, aldrig slået dem i CL-sammenhæng.

JakobR
14-03-2008, 12:31
Deres fans er psykopater, men udover det, så er det en ok lodtrækning. Vi kender Roma rigtigt godt som et hold, og der er ingen som helst tvivl om, at vi har det psykologiske overtag fra start af.

Fint vi starter ude, for i returkampen skal vi møde Arsenal 3-4 dage senere.

Dines
14-03-2008, 12:32
Noget der iøvrigt er positivt, er at vi først kan møde et engelsk hold i finalen. Champions League er altid fedest, når man møder europæiske hold. Roma er en gentagelse, men imo en fin vej til semifinalen... Jeg er helt tilfreds, selvom jeg hellere så vi trak Barca, Schalke eller Fernabache.

Dines
14-03-2008, 12:34
Deres fans er psykopater, men udover det, så er det en ok lodtrækning. Vi kender Roma rigtigt godt som et hold, og der er ingen som helst tvivl om, at vi har det psykologiske overtag fra start af.

Fint vi starter ude, for i returkampen skal vi møde Arsenal 3-4 dage senere.

Og der skal Arsenal så spille på Anfield, hvilket ikke bliver en nem kamp. ;)

KennyN
14-03-2008, 12:34
Glimrende lodtrækning. Lad de andre engelske hold slås indbyrdes om pladserne, og det vil formentlig tage lidt af deres fokus fra Premier League.. Selvfølgelig får vi et par svære kampe mod Roma, som gerne vil have revanche. Men vi skal sku kunne slå dem ud igen, og så venter nok Barca i semifinalerne. Det vil blive et par fantastiske kampe.. Måske Liverpool i finalen..

Bugge
14-03-2008, 12:36
Hvilke kvartfinalekampe spilles d. 1 april og hvilke d. 2?

Hvem er folk mest tilhænger af at møde i finalen hvis vi nu slår både Roma og Barca ud?
Arsenal, Chelski eller Pool?

Det er godt nok tidligt at snakke om, men lad os nu alligevel ;)
Jeg er selv meget i tvivl.. Jeg tror vi ville have nemmest ved at slå Pool, men det er også dem jeg ville have det sværest med at tabe til :s

Glory Man United
14-03-2008, 12:38
skal vi have en ren engelsk finale, så er det jo op til os....niiiiiiice

KennyN
14-03-2008, 12:38
Hvilke kvartfinalekampe spilles d. 1 april og hvilke d. 2?

Hvem er folk mest tilhænger af at møde i finalen hvis vi nu slår både Roma og Barca ud?
Arsenal, Chelski eller Pool?

Det er godt nok tidligt at snakke om, men lad os nu alligevel ;)
Jeg er selv meget i tvivl.. Jeg tror vi ville have nemmest ved at slå Pool, men det er også dem jeg ville have det sværest med at tabe til :s

Galatasaray :D
Ej, Liverpool kunne blive et brag af en finale..

Baunie
14-03-2008, 12:46
Jeg vil aldrig nogensinde møde Liverpool i en CL-finale. Muligheden for at tabe er for skræmmende til, at jeg overhovedet vil tage chancen.

Men nu skal vi også lige først derhen, og skal vi til Moskva skal vi neutralisere Barcas scoringsmaskine. Det er så ikke fordi de scorer mange mål i øjeblikket, men der er halvanden måned til, så meget kan nå at ske.

Glory Man United
14-03-2008, 12:46
Galatasaray :D
Ej, Liverpool kunne blive et brag af en finale..

Ææææh mener du ikke Fenerbache? :confused: :confused: :confused:

KennyN
14-03-2008, 12:47
Ææææh mener du ikke Fenerbache? :confused: :confused: :confused:

Jo, det er nemlig dem jeg mener. Fenerbache selvfølgelig :)

Krede
14-03-2008, 12:55
Fin lodtrækning.

Roma burde vi kunne klare, selvom de nok er godt opsatte på en revanche. Jeg er egentlig glad for at få Barcelona i semifinalen, hvis det kommer dertil, fordi vi skal nok klare dem over to kampe, især med tanke på, at vi slutter på Old Trafford.

I den anden halvdel håber jeg på Liverpool. Jeg ville så gerne møde dem i finalen. Kan I forestille jer stemningen?

robinho
14-03-2008, 13:10
chelseas lodtrækningsheld er på grænsen til det perverse, men det stopper jo så gudskelov i semifinalen.

Arsenal-Chelsea

Man Utd-Barcelona

Hvilke fantastiske semifinaler det kunne blive.

Juel
14-03-2008, 13:14
Det er for stort det her drenge.. Jeg er på studietur i Rom under den første kvartfinale, og ugen efter rejser jeg over og ser kampen mod Arsenal, men nok blær for denne gang ;).

Er der nogle der kan eller ved hvordan man skaffer billetter til sådan en kamp?
Jeg prøver at skaffe en billet gennem den norske supporterklub, men ville gerne skaffe flere til de andre klassekammerater. Det er ligegyldigt om det er til ude eller hjemmebanesektionen. Hvis der er nogle der også er medlemmer af One United og MUSCSB, så er de meget velkomne til også at søge billetter (hvis supporterklubben får tildelt nogle), og hvis de ikke selv har planer om at skulle derned, så sælge dem videre til en ligesindet. Som jeg forstår det er det nemligt kun muligt at skaffe en billet per mand.

På forhånd tak!

CC
14-03-2008, 13:14
England er formentlig sikret en deltager i CL finalen, medmindre Fenerbache tager sig sammen:D
Men vi er stærkere end Roma og de er formentlig nervevrag når de står på Old Trafford! Sålænge vi bare husker at spille med Fletcher, jamen så kan det ikke gå helt galt:lolol:

Krede
14-03-2008, 13:18
chelseas lodtrækningsheld er på grænsen til det perverse, men det stopper jo så gudskelov i semifinalen.

Arsenal-Chelsea

Man Utd-Barcelona

Hvilke fantastiske semifinaler det kunne blive.

Det hedder altså Barcelona - Manchester.

Heldigvis da :-)

Casper
14-03-2008, 13:18
Det er for stort det her drenge.. Jeg er på studietur i Rom under den første kvartfinale, og ugen efter rejser jeg over og ser kampen mod Arsenal, men nok blær for denne gang ;).

Er der nogle der kan eller ved hvordan man skaffer billetter til sådan en kamp?
Jeg prøver at skaffe en billet gennem den norske supporterklub, men ville gerne skaffe flere til de andre klassekammerater. Det er ligegyldigt om det er til ude eller hjemmebanesektionen. Hvis der er nogle der også er medlemmer af One United og MUSCSB, så er de meget velkomne til også at søge billetter (hvis supporterklubben får tildelt nogle), og hvis de ikke selv har planer om at skulle derned, så sælge dem videre til en ligesindet. Som jeg forstår det er det nemligt kun muligt at skaffe en billet per mand.

På forhånd tak!

Du gider ikke være i nærheden af hjemmesektionen hvis du United-fan.
Et godt råd fra mig:
Lad VÆR - jeg gentager - LAD VÆR!
med at gå i din United-trøje dernede....

De lokale mennesker dernede er så ugæstfri overfor engelske fodboldfans.

Juel
14-03-2008, 13:26
Du gider ikke være i nærheden af hjemmesektionen hvis du United-fan.
Et godt råd fra mig:
Lad VÆR - jeg gentager - LAD VÆR!
med at gå i din United-trøje dernede....

De lokale mennesker dernede er så ugæstfri overfor engelske fodboldfans.

Tak for rådet, men det havde jeg så sandeligt ikke tænkt mig. Det ville jeg slet ikke turde! Nu bliver der sikkert også nok problemer med at skaffe billetter til kampen, men jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at skaffe billetter!

RuudVanNissetøj
14-03-2008, 13:36
Puhaa for en godkendt lodtrækning !! Roma igen igen er næsten perfekt, selvom jeg kunne ønske Chelseas lodtrækningsheld, som tilsyneladende er blevet "forbandet" af lykkefeen !!

Perfekt modstander i Roma, vi tager den som sidste år !! De skal langtfra undervurderes, men jeg vil komme med den påstand, at Lyon er et farligere hold end Roma...så alt i alt en super lodtrækning

pølsemanden
14-03-2008, 13:40
Yes roma, dejligt havde mere håbet på Fenerbache, men jeg er tilfreds, håber vi kan gentage det da skete sidste år men jeg håber det står mellem og og Schalke i Semi og Arsenal og Chealse i den anden så tæver vi Arsenal i finalen :D !!

Også lige typisk Chealse de er så heldige hele tiden, men arsenal og liverfool bliver en fed kamp :D tror liverfool vinder

Dines
14-03-2008, 13:47
Arsenals start program i April:

1-2 April - CL: Arsenal - Liverpool

5 April - PL: Arsenal - Liverpool

8-9 April - CL: Liverpool - Arsenal

13 April - PL: Manchester United - Arsenal

Med Arsenals i forvejen tynde trup, tror jeg de får svært ved at holde fokus begge steder, så lad os håbe det går ud over deres PL-kampe mod os og Liverpool!

Kofoed
14-03-2008, 13:49
Arsenals start program i April:

1-2 April - CL: Arsenal - Liverpool

5 April - PL: Arsenal - Liverpool

8-9 April - CL: Liverpool - Arsenal

13 April - PL: Manchester United - Arsenal

Med Arsenals i forvejen tynde trup, tror jeg de får svært ved at holde fokus begge steder, så lad os håbe det går ud over deres PL-kampe mod os og Liverpool!

Haha.. hvor sindsygt.. det er nok det vildeste program jeg har set.. de får et par spændene uger..

Liverpool_sucks
14-03-2008, 13:50
Hvad så med united og Aston villa d. 30 marts, skal den kamp spilles..!?

hleb13
14-03-2008, 13:54
Kan ikke forstå at der er nogle er jer som ikke er tilfreds med lodtrækningen.. i har det sq nemt med sådan en nem lodtrækning da i heller ikk kan møde et engelsk hold i semifinalen..

Semifinaler:

Arsenal - HELDsea

Barcelona - United

Finale:

Arsenal - United

Champions:

Arsenal :)

Cristiano Ronaldo7
14-03-2008, 13:55
Getafe - Munchen ,
Lige præcis den sværeste modstander til Laudrup ?
Bliver spændene og se hvad de du'er til - Hvis de kan slå Real madrid og Barcelona på ude bane kan de vel også godt slå Munchen ?

KennyN
14-03-2008, 13:55
Hvad så med united og Aston villa d. 30 marts, skal den kamp spilles..!?

Den kamp flyttes nok, såfremt det er muligt, til dagen før..

pølsemanden
14-03-2008, 13:56
Kan ikke forstå at der er nogle er jer som ikke er tilfreds med lodtrækningen.. i har det sq nemt med sådan en nem lodtrækning da i heller ikk kan møde et engelsk hold i semifinalen..

Semifinaler:

Arsenal - HELDsea

Barcelona - United

Finale:

Arsenal - United

Champions:

Arsenal :)

"Host" Noot "host"

Håber ikke barca har messi dertil men det har de nok det er jo om Laangtid

KennyN
14-03-2008, 13:57
Getafe - Munchen ,
Lige præcis den sværeste modstander til Laudrup ?
Bliver spændene og se hvad de du'er til - Hvis de kan slå Real madrid og Barcelona på ude bane kan de vel også godt slå Munchen ?

Ja, nu snakker de jo så meget om skader. Så må Faxe og Laudrup jo selv trække i trøjen, og vise hvordan den skal klares ;)
Ej, svær lodtrækning til Getafe. Bayern er vel favorit til at vinde selve turneringen..

Kofoed

Tror grunden er at folk for det første syntes det er lidt kedeligt at møde dem så mange gange på et par år, og for det andet pga. deres sindsyge fans der stikker knive i alt og alle der snakker engelsk dernede..

Cristiano Ronaldo7
Ja, nu snakker de jo så meget om skader. Så må Faxe og Laudrup jo selv trække i trøjen, og vise hvordan den skal klares ;)
Ej, svær lodtrækning til Getafe. Bayern er vel favorit til at vinde selve turneringen..

Ja klart hehe !

Kofoed
14-03-2008, 13:58

Faxe har vidst snakket noget om selv at smutte i trøjen hvis det kommer så vidt..:p

pølsemanden
14-03-2008, 13:58
Tror grunden er at folk for det første syntes det er lidt kedeligt at møde dem så mange gange på et par år, og for det andet pga. deres sindsyge fans der stikker knive i alt og alle der snakker engelsk dernede..

Hvis det gentager sig, så burde de få en straf, da var også en real madrid fan der blev stukket ned

srixon
14-03-2008, 14:00
Ligemeget om Barca har Messi med, Evra owner ham :D

(hvis vi og de kommer så langt)

pølsemanden
14-03-2008, 14:01
Ligemeget om Barca har Messi med, Evra owner ham :D

(hvis vi og de kommer så langt)

VI gør ihvertifald, DE har ingen chancer mod Neuer

Bugge
14-03-2008, 14:03
Er der sandsynligt at Messi når at blive klar til kampene mod Schalke eller hvordan ser det ud?

Koby
14-03-2008, 14:03
chelseas lodtrækningsheld er på grænsen til det perverse.

Det er simpelthen præcis sådan jeg har det. Føj, altså. Og man kunne bare sige sig selv det inden lodtrækningen.

Hvor meget mon Roman har betalt for det?

pølsemanden
14-03-2008, 14:04
Er der sandsynligt at Messi når at blive klar til kampene mod Schalke eller hvordan ser det ud?

De sagde 4-6 uger så han er nok tilbage dertil

Bugge
14-03-2008, 14:05
De sagde 4-6 uger så han er nok tilbage dertil

Øv øv.. Men mon ikke Barcelona alligevel ville have kvaliteterne til at tæve Schalke uden Messi..

Dines
14-03-2008, 14:13

Messi bliver med meget stor sandsynlighed ikke klar til begge opgør mod Schalke, hvilket er en kæmpe ulempe. Som Barca spiller nu, kan Schalke godt slå dem ud udentvivl. Men Barcas hold er frygtindgydende, selvom Ronaldinho, Puyol og Henry er langt fra det niveau vi kender dem!

Niko
14-03-2008, 14:14
Har på fornemmelsen det bliver vores år i Champions league! vi nakker Romerne, derefter catalanerene, og til sidst arsenal Liverpool eller chelsea i moskva. Er Chelsea ikke lidt på hjemme bane i Rusland :P

Drale
14-03-2008, 14:15
Hvornår spiller Arsenal - Liverpool ?

Bugge
14-03-2008, 14:18
Har på fornemmelsen det bliver vores år i Champions league! vi nakker Romerne, derefter catalanerene, og til sidst arsenal Liverpool eller chelsea i moskva. Er Chelsea ikke lidt på hjemme bane i Rusland :P

Jo, økonomisk er de i hvert fald!

Vildt at Arsenal og Pool skal møde hinanden 3 kampe i træk i CL og PL..
Hvis nu Arsenal vinder i CL og Pool i PL så er jeg godt tilfreds..

Så ser PL godt ud for os, og vi kan grine af Liverpool som får endnu et trofæløst år..

Kofoed
14-03-2008, 14:28
Det er simpelthen præcis sådan jeg har det. Føj, altså. Og man kunne bare sige sig selv det inden lodtrækningen.

Hvor meget mon Roman har betalt for det?

Præcis, de har haft det så pisse nemt i alle cup-tuneringerne, og det er vildt at de ikke er kan komme til finalen i FA.. men fuck det.. de vandt ikke FA og de vinder heller ikke CL...

Danielsen
14-03-2008, 14:32
Præcis, de har haft det så pisse nemt i alle cup-tuneringerne, og det er vildt at de ikke er kan komme til finalen i FA.. men fuck det.. de vandt ikke FA og de vinder heller ikke CL...

Jeg fik det her link af Casper:

http://forums.icnorthwest.co.uk/viewtopic.php?t=33755&postdays=0&postorder=asc&start=0