PDA

Se fuld version : Jose Bosingwa

23Becks
11-03-2008, 12:43
http://indkast.dk/index.php?nyhed=34809

Har set ham i en del kampe efterhånden, og han er efter min mening det mest oplagte køb til pladsen som højre back.. Han er dygtig i begge ender + han er sammenspillet med Ronaldo på højrekanten via det porugisiske landshold, og så er han kun 25 år..

Jeg håber vi henter ham.. han er den ideele spiller på backpladsen:devill:

Sgoales
11-03-2008, 13:40
Kender ham ikke, men det lyder interessant. Hvis man som helt ung kan vinde CL/være på holdet, så må man besidde nogle ekstraordinære kvaliteter.

Fem sæsoner i Porto på holdet vidner jo også om klasse.

Hvis Wes Brown beslutter sig for, at han aldrig mere vil vinde en titel (læs: skifter fra United til konkurrent), så mangler vi en god spiller på den plads, selvom jeg helst ser at Simpson slår igennem.

Jeg synes vi de seneste par sæsoner har været for dårlige til egne talenter:
Solgte Rossi, Pique bliver ikke brugt, Simpson er et stykke fra holdet og vi har ingen angribere til gardering...!

Glory Man United
11-03-2008, 13:48
Nu skal dette først bestemmes i juni/juli, heldigvis! For indtil da, vil jeg stadig give Neville muligheden for comeback. Hvis manden kommer tilbage til styrken for et år siden, behøver vi ingen højreback (selvom Wes Brown smutter)

Bugge
11-03-2008, 13:52
Jeg må indrømme at jeg ikke har den store tiltro til at vi kommer til at se en Neville i topform igen. Men jeg håber jeg tager fejl, for han er stadig blandt verdens bedste højrebacks.

Martinsen
11-03-2008, 14:03
Jeg synes vi de seneste par sæsoner har været for dårlige til egne talenter:
Solgte Rossi, Pique bliver ikke brugt, Simpson er et stykke fra holdet og vi har ingen angribere til gardering...!

Nu kan man vel hverken kalde Pique eller Rossi for vores egne talenter. Og kan da overhovedet heller ikke se hvem Pique skulle spille i stedet for ?? Da vi i tidernes morgen købte Vidic manglede vi i den grad en central forsvar, og han har jo vist sig at være et fantastisk køb...

Med hensyn til Bosingwa har jeg aldrig rigtig set ham spille, men jeg vil da håbe at Simpson slår igennem, så vi er fri for at skal ud at bruge penge på den plads.

Dines
11-03-2008, 14:09
Jeg kender ikke rigtigt til Bosingwa, men jeg håber at Brown bliver, Neville kommer tilbage og at vi satser noget mere på Simpson. Hvis dette går op i en højere enhed behøver vi ingen back foreløbig. Men smutter Brown og kommer Neville ikke tilbage på holdet, så er Bosvingwa da sikkert et udemærket valg. Så dog hellere Lahm, da jeg kender ham mere. Men alt i alt håber jeg på det første jeg sagde.

United DK
11-03-2008, 16:32
Jeg har aldrig set Bosingwa spille, så jeg vil ikke udtale mig om ham. Jeg håber dog på, at vi sparer pengene på et evt. køb, og så bruger Simpson i stedet for, uanset om Brown smutter eller ej.

Bugge
11-03-2008, 17:12
Er der overhovedet nogen herinde der har set mere end nogle få CL kampe med ham? Jeg har aldrig lagt mærke til ham, men nu er jeg også langt fra talentspejder..

Høgsted
11-03-2008, 17:18
Er der overhovedet nogen herinde der har set mere end nogle få CL kampe med ham? Jeg har aldrig lagt mærke til ham, men nu er jeg også langt fra talentspejder..

Ja udover CL kampe har jeg også set et par landskampe med ham. Han ser rigtig spændende ud og umiddelbart vil jeg synes han vil være et rigtigt godt køb. Han vil passe godt ovre på højrebacken sammen med Ronaldo og han er god i begge ender af banen. Han er hurtig og god teknisk og jeg vil være begejstret hvis vi får ham

Vilmeister
12-05-2008, 13:00
http://thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1152485.ece

KennyN
12-05-2008, 14:55
Helt fint at han ikke kommer til United, og hvem andre end Chelsea vil brænde over 16 mio. £ af på en højreback.. Vi må se i den kommende sæson, hvor god han egentlig er..

Don Kafai
12-05-2008, 15:09
Helt fint at han ikke kommer til United, og hvem andre end Chelsea vil brænde over 16 mio. £ af på en højreback.. Vi må se i den kommende sæson, hvor god han egentlig er..

Jeg tænkte det samme. Fuldstændig uhørt pris for en back. Jeg har aldrig set ham spille, men nægter at tro på han er så sindssygt god. Næste sæson vil dog vise om jeg tager fejl eller ej. Nu har Chelsea dog tre højrebacks, der ikke kan spille andre positioner. Mon ikke Belletti eller Ferreira ryger til sommer.

unitedforreal
12-05-2008, 15:14
Det er næsten 99% sikkert at belleti forlader holdet, og Ferreira har ikke haft det godt siden den nye træner kom til. De regner med begge 2 forlader holdet. Men anyway, lad chelsea købe de spiller de vil. Synes bare det er latterligt at hver gang vi har et øje på min spiller så skal chelsea komme med dere penge og tage ham fra os. Han vil self heller spille i United men, Hvis han får 300.000- 400.000 tusind mere i chelsea så forstår jeg godt han vælger det.

Jeg håber også simpson får mere tid, Han har hurtighed, er god offensiv, og hvem ved måske er han blevet bedre til at tackle :D, + han er elsket af spillerne på holdet, det er altid en god ting,

Dines
12-05-2008, 15:35
Fint nok med mig. Jeg tror, at vi blev skræmt lidt væk af prisen, der også er utrolig høj for en højreback. Samtidig mener jeg, at vi er udemærket dækket ind på pladsen, hvis Simpson slår igennem, hvilket jeg virkelig håber.

Holmskov
12-05-2008, 15:48
Syntes snakken om en ny højre-back er overflødig.

I fraværet af Neville har vi en super afløser i Brown og til dels også Hargreaves. Syntes dog ikke ikke Hargreaves talent skal bruges på en back plads.

Simpson lurer i kulissen og syntes klart han skal have chancen. Han har gjort det fremragende de gange han har fået chancen.

Sagnol er faldet i unåde i München så ham kunne jeg godt se i United. Han er af "ældre" dato, men han passer godt ind i spillestilen.

Bosingwa er vel bare efter penge, og derfor ender han i Chelsea som så mange andre.

Skjøt
12-05-2008, 16:42
Ser ingen grund til at vi skal spendere penge på noget i den bagerste kæde.
Hvis Neville kommer tilbage efter sommerferien, som Ferguson siger, så er vi mere end godt dækket ind.

Mulle
12-05-2008, 17:30
Utrolig, hvordan Chelsea stjæler de spillere fra os, som vi først viser interesse for, og nu både Anelka og Bosingwa har skrevet kontrakt med Chelsea, som jeg synes er dumt og forkert af dem, men det er ikke mit problem, at de får sådan et skod fremtid. Nu mangler vi bare, at se hvordan Berbatov/Huntelaar bliver solgt til Chelski.
Jeg tror alligevel ikke vi får købt nogle højreback, og Lahm vil sikkert skifte til FC Barcelona frem for os. Og jeg mener heller ikke vi skal købe nye midtbanespiller, da vi er godt dækket ind. Valencia og ham den anden, mener jeg er dumt af Fergie, hvis han køber dem. Det har vi SLET IKKE brug for medmindre vi sælger Ji-Sung Park. Så det vi skal koncentrer sig om er en angriber.

SantasLittleHelper
12-05-2008, 18:38
Hvis man hellere vil spille for Chelsea end for United, så fred være med det. Så er det ikke en spiller jeg mener vi har brug for.

chrhein
12-05-2008, 19:31
Vi skal da heller ikke have en ny højreback nu. Neville er tilbage næste år, og bag ham står Wes Brown, som trods alt har ført os til endnu en PL triumf samt CL finalen. Jeg synes faktisk kun vi mangler den ene angriber, og så intet andet. Vores andre reserver / squad players er så gode at det ville være fjollet at udvide yderligere.

United DK
12-05-2008, 21:01
Vi skal da heller ikke have en ny højreback nu. Neville er tilbage næste år, og bag ham står Wes Brown, som trods alt har ført os til endnu en PL triumf samt CL finalen. Jeg synes faktisk kun vi mangler den ene angriber, og så intet andet. Vores andre reserver / squad players er så gode at det ville være fjollet at udvide yderligere.

Helt enig. Køb af andre spillere end en ny angriber, vil i mine øjne bare være at købe for at købe.

Bugge
12-05-2008, 22:01
Neville er tilbage næste sæson og hvis han ikke kan præstere længere så har vi både Brown og Hargreaves som gør det ganske udmærket..
Har aldrig set Bosingwa spille, men han skulle åbenbart være god.. Men det er godt nok mange penge..

Koby
12-05-2008, 23:38
http://thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1152485.ece

I guder hvor jeg hader Chelsea. Håber det er endnu en Mikel og ikke endnu en Ballack de laver der. For satan da også.

Jeg er TRÆT til døden af at Roman har så mange rubler. Hell, han har jo flere end Glazer har modstandere :whine: Fanme ærgerligt at vi skal gå glip af Bosingwa, synes han har gjort det pænt.
Det ER dog heller ikke værre, for han har ikke været et "must sign" dømt ud fra de ting jeg har set med ham, men kan bare lige se at han bliver skide god en dag.
Vi finder sgu bare en der er bedre :devill:

Koby
12-05-2008, 23:39
Men det er godt nok mange penge..

Og ja, du har ret. Vil være så sindssygt god griner hvis manden flopper.

robinho
12-05-2008, 23:52
og hvem andre end Chelsea vil brænde over 16 mio. £ af på en højreback..

det ville jeg, hvis det kunne skaffe mig micah richards.

NtotheT
13-05-2008, 00:01

HØRT!!!

Mulle
13-05-2008, 00:01

Ifølge Indkast.dk's sladre(rygter) har United hævet deres bud på Richards. Prisen lyder på 200 mio kr :D

Don Kafai
13-05-2008, 00:04
Ifølge Indkast.dk's sladre(rygter) har United hævet deres bud på Richards. Prisen lyder på 200 mio kr :D

Får vi ham for 200 er det stadig et godt køb.

Meeeen, det virker urealistisk. City sælger ham ikke for så lidt, og de sælger ham især ikke til United. Har manden noget klubfølelse, skrider han heller ikke til United, efter alt City har gjort for ham.

RuudVanNissetøj
13-05-2008, 00:05
Jeg vil 100 gange hellere have Richards til klubben end Bosingwa....Richards er fremtidens mand helt sikkert ! Kan sagtens se ham i en rød trøje trods han er en shity spiller !

Mulle
13-05-2008, 00:13

Meeeen, det virker urealistisk. City sælger ham ikke for så lidt, og de sælger ham især ikke til United. Har manden noget klubfølelse, skrider han heller ikke til United, efter alt City har gjort for ham.

Ja, det lyder også som noget Opkast sludre, for det er jo dem som har skrevet det :D Men kan simpelthen ikke lade være med at læse deres sladre. :D

Koby
13-05-2008, 00:15

Er det ikke bedre at bruge de 200 store på en klasseangriber??

Mulle
13-05-2008, 00:21
Er det ikke bedre at bruge de 200 store på en klasseangriber??

Jo, det er vel også meget mere muligt end at købe ærke Richards. Men hvem (angriber) vil du forslå, som fortjener de 200 mio. kr? ;)

Koby
13-05-2008, 09:54
Jo, det er vel også meget mere muligt end at købe ærke Richards. Men hvem (angriber) vil du forslå, som fortjener de 200 mio. kr? ;)

Jeg vil da mene at hvad enten vi kyler dem efter Huntelaar eller Berbatov, så er de bedre brugt end hvis vi bruger 200 mio på Richards - SELVOM han er skide go.
Plus, Neville vender tilbage, og erfaringen fra denne sæson har jo vist os at vi godt kan klare os uden en decideret højreback og stadig være med hvor det er sjovt. Bevares, det er ikke holdbart i længden, men jeg mener sgu ikke at vi skal kyle 200 mio efter en løsning fordi vi står og mangler en gardering hvis Neville skulle gå i stykker igen...