PDA

Se fuld version : DSR 2. runde omkampe Derby-Man. United

Andersen
10-03-2008, 09:41
Vinderne i 2. runde blev dem, som havde tippet at Portsmouth ville score et enkelt mål.

Øster-mortenlarsen 0-0
Alex-elmegaard 0-0
Ali-Emil ?-? begge er dikvalificeret
Andersen-Rooney8 1-0
UnitedAllan 33-Froggie 0-0
Arjon-HiGlory 0-? sidstnævnte dikvalificeret
BadBoy-Gelle 1-0
Balder-Kasperemil 0-? sidstnævnte diskvalificeret
Benzet (m)-maxim 0-1
Bergmann-jawaharacoralia 0-? sidstnævnte diskvalificeret
Bo-Liverpool sucks ?-0 førstnævnte diskvalificeret
Bonde15-Hr. Hansen ?-0 førstnævnte diskvalificeret
Byrner-Dos Santos 1-0
chrisserUtd-JDK 0-1
SantasLittleHelper-Mikkelsen 1-0
ChristianR-Dines 0-0
Damien-Muggi ?-1 førstnævnte diskvalificeret
danbri-Hald 0-? sidstnævnte diskvalificeret
Reichelt-Ralaks 0-0
Reginsiv-Gronkjor ?-0 førstnævnte diskvalificeret
RasmusP-Holmskov 0-0
Don Kafai-Foged 0-? sidstnævnte diskvalificeret
Pellehandberg-Glory Man. United 1-0
Flax Generous-23Becks 1-0
Fletcherfan-Madsen 0-0
Mr. Red-Thomas 0-? sidstnævnte diskvalificeret
Grønholdt-Grønning 0-0
Lind-JakobR 0-? Sidstnævnte diskvalificeret
Høgsted-KingK ?-0 Førstnævnte diskvalificeret
Aquarium-unitedalisme ?-? begge diskvalificeret
lange-Schouboe9 0-1
Hanskjaer-Heine Stick 0-? sidstnævnte diskvalificeret

Da spillerne i to kampe begge blev diskvaliceret, er der blevet trukket lod om hvem, der ikke behøver at spille omkamp:

Øster-mortenlarsen & Fletcherfan-Madsen, så tillykke til dem.

Omkampe Derby County-Manchester United lørdag den 15. marts kl. 16.00
Alex-elmegaard
UnitedAllan33-Froggie
ChristianR-Dines
Reichelt-Ralaks
RasmusP-Holmskov
Grønholdt-Grønning

Kategorisering:
Derby:
Miller: 5 points
resten inkl selvmål. 7 points

United:
Ronaldo: 1 points
Tevez, Rooney: 2 points
Nani, Scholes, Giggs: 3 points
Hargo, Fletcher, O'Shea: 4 points
Vidic, Rio, Evra, selvmål: 5 points
Anderson, Saha, Brown: 6 points
Eagles, Park, Dong, Carrick: 7 points
Simpson, Pique, Neville: 8 points
TK, VDS, Foster, Heaton: 12 points

God kamp!

Don Kafai
10-03-2008, 12:11
Kategorisering:
Derby:
Miller: 5 points
resten inkl selvmål. 7 points

:lolol: KLASSE:D

Dines
10-03-2008, 15:53
Så er der sgu omkamp på vej mellem mig ChristianR. Ikke så godt præsteret af mig, da det jo var en ren walk over, der bare skulle overstås. Men okay, sådan er det nu en gang.

ChristianR
10-03-2008, 16:06
Så er der sgu omkamp på vej mellem mig ChristianR. Ikke så godt præsteret af mig, da det jo var en ren walk over, der bare skulle overstås. Men okay, sådan er det nu en gang.

At du stadig er i turneringen nu er vel en endnu større overraskelse, end nogen af dem, der er set i virkelighedens FA-cup. Men bare rolig, det varer ikke længe:devill:

Dines
10-03-2008, 16:11
At du stadig er i turneringen nu er vel en endnu større overraskelse, end nogen af dem, der er set i virkelighedens FA-cup. Men bare rolig, det varer ikke længe:devill:

Haha. Chancen for du går videre, er ligeså stor som Anderson scorer på lørdag. Så kan du selv regne ud hvor lille sandsynligheden er ;)

ChristianR
10-03-2008, 16:31
Haha. Chancen for du går videre, er ligeså stor som Anderson scorer på lørdag. Så kan du selv regne ud hvor lille sandsynligheden er ;)

Nu får jeg lyst til at gætte på Anderson som første målscorer - Bare for at gøre ydmygelsen af dig total:devill:

Dines
10-03-2008, 16:39
Nu får jeg lyst til at gætte på Anderson som første målscorer - Bare for at gøre ydmygelsen af dig total:devill:

Jaja gør du bare hellere det. Hvad er egentlig dit bud til kampen og hvem som første målscorer?

Mit er:

Derby 0 - 2 Manchester United

Første målscorer: Rooney

ChristianR
10-03-2008, 17:00
Jaja gør du bare hellere det. Hvad er egentlig dit bud til kampen og hvem som første målscorer?

Mit er:

Derby 0 - 2 Manchester United

Første målscorer: Rooney

Jeg venter lige et par dage med mit bud, så jeg er lidt mere sikker omkring opstillingerne. Men jeg skal nok lade være med at gætte det samme som dig, så jeg kan smide dig direkte ud;)

Froggie
11-03-2008, 10:40
Føler mig meget uretfærdigt behandlet af administrator...! :whine:

Skal også spille omkampen på udebane...! :p

Thomas
11-03-2008, 12:14
HVAA! Hvorfor er jeg diskvalificeret!!!

Andersen
11-03-2008, 15:28
HVAA! Hvorfor er jeg diskvalificeret!!!

Det kan godt være at jeg er ved at være en gammel ræv og derved er ved at miste synet, men så må du lige vise mig/bekræfte dit tip, for jeg kan altså ikke finde det. Hvis fejlen er min, bliver du naturligvis ikke diskvalificeret.

Thomas
11-03-2008, 16:02
Det kan godt være at jeg er ved at være en gammel ræv og derved er ved at miste synet, men så må du lige vise mig/bekræfte dit tip, for jeg kan altså ikke finde det. Hvis fejlen er min, bliver du naturligvis ikke diskvalificeret.

Fårk! Det er sgu min egen fejl. Jeg har åbenbart bare skrevet mit gæt i den rigtige kamptråd eller i en helt anden tråd :( Nøj, det er nedern at ryge ud på det! :(

ChristianR
11-03-2008, 17:16
Føler mig meget uretfærdigt behandlet af administrator...! :whine:

Skal også spille omkampen på udebane...! :p

Hvis I står lige kan du jo så gå videre på reglen om udebanemål;)

Andersen
17-03-2008, 10:36
Alex-elmegaard 8-3
UnitedAllan33-Froggie 3-3
ChristianR-Dines 3-3
Reichelt-Ralaks 3-0
RasmusP-Holmskov 3-3
Grønholdt-Grønning 3-3

Froggie, ChristianR og RasmusP er alle gået videre til 3. runde pga reglen om målscorers samlede pointhøst (se reglerne).

Grønning er videre til 3. runde via lodtrækning (se reglerne).

Ralaks valgte ikke at tippe og er således diskvalificeret.

Alex havde både Tegn (2 points), Resultat (5 points) og Ronaldo (1 point) rigtig.

Næste kamp i pokalen er den 29. marts hjemme mod Aston Villa. Lodtrækning følger.

Dines
17-03-2008, 10:45
Så røg jeg ud pga. en eller anden irreterende regel, men tillykke ChristianR. Jeg havde en offday, og det rammer mig nu. ;)

ChristianR
17-03-2008, 20:12
Så røg jeg ud pga. en eller anden irreterende regel, men tillykke ChristianR. Jeg havde en offday, og det rammer mig nu. ;)

Jo tak. det er ingen skam, at tabe til den dygtigste;) Men hva var det for en regel du røg ud på?
Gættede du ikk på 2-0 Rooney?

ChristianR
17-03-2008, 20:19
Det er måske flueknepperi, da jeg er gået videre. Men skal jeg ikke have 4 point?

Mit gæt var 3-0 til United med Ronaldo som første målscorer.

Rigtigt tegn = 2
Rigigt anatl mål hos Derby = 1
Første målscorer = 1

4:D Og så røg Dines ikke ud på en mærkelig regel, men ganske reelt fordi han ikke var lige så god som mig:D

Andersen
18-03-2008, 14:12
Det er måske flueknepperi, da jeg er gået videre. Men skal jeg ikke have 4 point?

Mit gæt var 3-0 til United med Ronaldo som første målscorer.

Rigtigt tegn = 2
Rigigt anatl mål hos Derby = 1
Første målscorer = 1

4:D Og så røg Dines ikke ud på en mærkelig regel, men ganske reelt fordi han ikke var lige så god som mig:D

Du har fuldstændig ret. Du vinder 4-3. Jeg skal nok låne min søns kugleramme til næste runde.

Grønholdt-Grønning blev faktisk 4-4, men det ændrer ikke noget, der skulle lodtrækning til.

Da det gælder om at tippe resultat og en målscorer, kan jeg ikke se at det er en mærkelig regel, som trådte i kraft i UnitedAllan33-Froggie, Grønholdt-Grønning og RasmusP-Holmskov. Ved pointlighed i en rigtig turnering, er der jo også forskellige kriterier, som afgør hvem der vinder. Målscoren, flest scorede mål, indbyrdes kamp og endelig lodtrækning.

Måske er det også bare en mærkelig regel, fordi man lige havde tabt.....