Se fuld version : Fernando Torres
Bergmann
06-03-2008, 19:45
Torres har igennem en årrække været det store rygte til United, og rygtet var såment også, at han havde fortalt alle sine kollegaer, at han skulle til United efter VM for to år siden. Han var næsten vores, og så taber vi ham.. Det gør endnu mere ondt end Essien og Ronaldinho.
At se hans tredje hattrick i debutsæsonen for ærkerivalerne mindsker på ingen måde den store ærgelse, jeg går rundt med..
Har I det ligesom mig? ..
Ja må indrømme jeg har lidt den samme følelse som dig. Tror han kunne havde passet perfekt ind på holdet sammen med Rooney oppe på toppen. Han er den angriber vi går og mangler. En med noget fysik og den rette målnæse. Men græder med det ene øje og griner med det andet for jeg synes at Tevez har gjort det kanont i denne sæson og synes hans og Rooney samarbejde er rigtig godt. Men Torres kunne sagtens pynte på holdet. Er bare glad for han ikke kom til Chelski eller Arsenal for så tror jeg de kunne vinde mesterskabet pga hans evner og specielt hans mål
Nej, heldigvis.
Jeg er godt tilfreds.
Bergmann
06-03-2008, 19:50
Nej, heldigvis.
Jeg er godt tilfreds.
Casper, det er jo kun fordi han i dag spiller for Liverpool?
pølsemanden
06-03-2008, 19:52
Synes self det er trist vi ikke fik ham men jeg er godt tilfreds med tevez :D
United-Allan33
06-03-2008, 19:53
Nej, heldigvis.
Jeg er godt tilfreds.
Helt enig
Jeg er ligeglad hvilke spillere Liverpool, Arsenal, Chelsea eller Derby har, så længe de ikke ender foran United...
For min skyld må Torres gerne score 3-4 hattricks pr sæson, bare det ikke er mod United og Liverpool kun spiller om 4-5 pladsen...
Bergmann
06-03-2008, 19:54
Helt enig
Jeg er ligeglad hvilke spillere Liverpool, Arsenal, Chelsea eller Derby har, så længe de ikke ender foran United...
For min skyld må Torres gerne score 3-4 hattricks pr sæson, bare det ikke er mod United og Liverpool kun spiller om 4-5 pladsen...
Dvs. at du er fuldstændig ligeglad med, at vi heller ikke fik Ronaldinho og Essien?
Det gør endnu mere ondt end Essien og Ronaldinho.
Det generer mig ikke halvt så meget som Essien. Han er verdens suverænt bedste på hans plads, og al respekt for Hargreaves, Carrick og fletcher, men ingen af dem når ham til sokkeholderne. Han er den vigtigste grund til at Chelsea kan gøre næsten som de vil offensivt fordi han nok skal skaffe dem bolden tilbage kort efter.
pølsemanden
06-03-2008, 19:57
Måske Essien mener ikke vi har brug for central midt
Dvs. at du er fuldstændig ligeglad med, at vi heller ikke fik Ronaldinho og Essien?
Selvfølgelig ærgrer man sig lidt over vi ikke fik dem og andre spillere men lad os da være glade for dem vi så fik fx Ronaldo, Rooney, Anderson og Tevez. Ronaldo fx var jo millimeter fra at skifte til Juve og mon ikke de ærgrer sig over det idag " but it's the game ". Endda takket være Salas som i sidste øjeblik ikke ville til Sporting
Skal vi så også ærge os over vi ikke fik Zidane?
Så længe jeg er tilfreds med vores materiale, så gider jeg ikke ærge mig over, hvad vi kunne have fået.
I stedet for at lade sig forblænde af ham, så kunne man også sætte spørgsmålstegn ved, hvor effektivt det er, at halvdelen af hans mål er scoret i bare tre kampe? Han er en klassespiller, uden tvivl, men Tevez gør arbejdet fint for os.
Måske Rooney-Torres ikke ville arbejde ligeså godt sammen som Tevez-Rooney gør?
Torres scorer muligvis flere mål end Tevez, men så arbejder Tevez langt bedre i det opbyggende spil. Af samme grund synes jeg heller ikke Torres er i nærheden af Rooneys niveau.
Bergmann
06-03-2008, 20:09
Skal vi så også ærge os over vi ikke fik Zidane?
Så længe jeg er tilfreds med vores materiale, så gider jeg ikke ærge mig over, hvad vi kunne have fået.
I stedet for at lade sig forblænde af ham, så kunne man også sætte spørgsmålstegn ved, hvor effektivt det er, at halvdelen af hans mål er scoret i bare tre kampe? Han er en klassespiller, uden tvivl, men Tevez gør arbejdet fint for os.
Måske Rooney-Torres ikke ville arbejde ligeså godt sammen som Tevez-Rooney gør?
Torres scorer muligvis flere mål end Tevez, men så arbejder Tevez langt bedre i det opbyggende spil. Af samme grund synes jeg heller ikke Torres er i nærheden af Rooneys niveau.
Ja, men han er til gengæld også den eneste person udover deres "fantastiske" kaptajn, som kan score.
Torres er så til gengæld en del hurtigere end ronney og tevez i antrittet. Prøv at se Liverpools kampe - HAN ER JO FORHELVEDE FLERE NIVEAUER OVER RESTEN AF HOLDET!!
Ronaldinho har ikke fortjent at spille for Manchester United.
Som Roy Keane udtalte:
I don't want to be disrespectful to anyone, but any player who doesn't
really want to come to Manchester United needs their head examining.
Jeg er tilfreds med det hold Manchester United har lige nu og så er jeg ligeglad om Liverpool mener de har verdens bedste angriber.
Ja, men han er til gengæld også den eneste person udover deres "fantastiske" kaptajn, som kan score.
Torres er så til gengæld en del hurtigere end ronney og tevez i antrittet. Prøv at se Liverpools kampe - HAN ER JO FORHELVEDE FLERE NIVEAUER OVER RESTEN AF HOLDET!!
Netop derfor skinner han også så meget igennem.
Han er en bedre angriber end Rooney og specielt Tevez, men som fodboldspiller, synes jeg Rooney har et forspring på mange punkter, da han både kan fungere som spilstation, boldfordeler, samt både kan aggere defensivt og offensivt. Og så har han jo den fanden i voldskhed.
Måske vi skulle glæde os over at have Rooney og ikke Torres, samt have Tevez og ikke Kuyt, så bliver verden lidt mere skøn at leve :p
Og ja, Torres er niveauer over resten af holdet, men det er altså ikke et kvalitetsstempel i sig selv, når man spiller for Liverpool. ;)
chrisserUnited
06-03-2008, 20:21
Ja Torres er god... på de dage hvor det kører. Tevez kæmper hver kamp, og man kan se en forskel når han er på banen...
Bergmann
06-03-2008, 20:24
Ja Torres er god... på de dage hvor det kører. Tevez kæmper hver kamp, og man kan se en forskel når han er på banen...
Du har tydeligvis ikke set Torres spille for liverpool ;).
Han knokler også røven ud af bukserne.
Du har tydeligvis ikke set Torres spille for liverpool ;).
Han knokler også røven ud af bukserne.
Så gift dig med ham(: Nej undskyld men du virker ikke så modtagelig overfor nogen form for kritik af ham. Hvis vi ville have en som bare lavede mål så kunne vi have beholdt RvN. Og han kæmpe ikke på noget nær samme som Tevez... Desuden de mål som Teves går rundt og scorer er jo fantastiske, redder os mod Lyon og Tottenham og mener også han scorede et last minute goal i en anden kamp kan bare ikke lige huske hvilken. Så jeg er henrykt over at have ham
Don Kafai
06-03-2008, 20:44
Torres er en klassespiller. Det kan der vel ikke være tvivl om.
Men come on, alle klassespillere kan da ikke spille for United. Hvis Liverpool vil bruge 30 mio pund på en angriber, er det da kun forventeligt at det er klasse de får.
Jeg ville da intet at have imod fx Kaka og Messi i United, men jeg er da utrolig glad for den trup vi har lige nu, og jeg ærgrer mig ikke et sekund over at Torres skiftede til Liverpool.
Flax_Generous
06-03-2008, 20:51
Torres er en virkelig dygtig fodboldspiller (om end stadig har noget at bevise på højeste niveau) og han er uden tvivl blandt Premier Leagues 3-4 bedste angribere. Man kan selvfølgelig godt tillade sig at ærgre sig over, at han ikke kom til United i stedet, men der nogle ting man bør tage med i sin betragtning:
Hvis United havde købt Torres i stedet for Tevez, så ville vi have færre penge at bruge på andre spillere (ret beset har vi jo ikke købt Tevez endnu og han har derfor ikke kostet specielt meget). Dette ville med stor sandsynlighed have medført, at enten Hargreaves, Nani eller Anderson ikke kom klubben. Måske endda flere af de to. Så spørgsmålet er ikke blot Tevez eller Torres, men vores nuværende indkøb eller Torres og så en eller to færre af de andre. Og helt ærligt: Uanset hvor god Torres er, så vil han aldrig kunne gøre lige så meget godt for klubben som særligt Tevez, Nani og Anderson kommer til at gøre i mange, mange år frem.
Og det er lige præcis af ovenstående grund, at jeg er tilbageholdende overfor at betale 300 millioner for Benzema eller Berbatov. For hvad så med de andre positioner som kan eller skal forstærkes? Indkøb bliver altid nødt til at blive betragtet i et større perspektiv - så meget har jeg trods alt lært af FM. ;)
Hvis jeg var Liverpool-fan (gud forbyde det!) ville jeg have samme forbehold overfor Torres. Kunne man måske have hentet Malouda, Mancini, Quaresma, Nani, Ribery eller en anden og så måske nøjes med en lidt mindre dyr angriber (Tevez f.eks.)? Liverpool har jo uendelig meget brug for nogle kantspillere som faktisk kan finde ud af at spille fodbold.
Man kan sådan set godt gå rundt og ville have en bestemt spiller eller to, fordi de har gjort det godt og har været tæt på United, men lige nu og her er jeg ligeglad, hvad enten de scorer hattrick eller ej - vi har et suverænt hold, og jeg vil ikke lave om på det pt
Selvfølgelig vil enhver manager og fan se Fernando Torres på sit hold. Men jeg har igennem tiderne valgt at holde med Sir Alex ,da han engang udtalte sig om Rafael van der Vaart ,som han aldrig fik fat i. Sir Alex sagde simpelt "Hvis en spiller ikke vil komme til Manchester United ,så skal han heller ikke komme". United prøvede flere gange med Van der Vaart ,bare for at finde ud af at han ville gå i samme fodspor som van Basten ,d.v.s. at han ville til AC Milan ,og så røg han til sidst til Hamburg SV....tsk tsk.
Jeg er meget mere glad for Wayne Rooney og Carlos Tevez. Og så har vi tiden Louis Saha frisk ,så længe det varer. Men husk lige også at Cristiano Ronaldo har scoret 30 mål denne sæsong. Så dét har afløst manglen på en angriber ,da Saha altid er skadet og vi mistet Solskjaer.
Min eneste bekymring på det område er at Rooney brænder for bange "direktører". Men han laver så meget andet moralskt ,så han er bare the best.
Og skal man tænke på Torres håber jeg at vi kan citere en fan udenfor Old Trafford i sommeren 1997 da Alan Shearer tog til Newcastle ,da han sagde om Shearer: "He should have come here ,He would have won more"...
Lige en til Essien. Det kan godt være at Essien er en god spiller ,men jeg er mere glad for Owen Hargreaves ,Anderson ,Michael Carrick ,Darren Fletcher og Paul Scholes m.fl. Synes at vi får mere ud af vores egne midtbane spillere.
Så undskyld mit ordvalg ,men fuck Torres. Poor Torres ,picked the wrong reds:)))
Nu er det sådan at liverpool i det hele taget har brug for mange klassespillere hvis de ønsker at blande sig i toppen. Som jeg ser det har de kun 5 spillere med et tilfredsstillende niveau for en topklub. Reina, Agger, Mascherano, Gerrard og Torres. Hvis vi nu antager at de f.eks. går ud og sælger et par af alle deres dårlige spillere jamen så kan de måske komme til at købe 2 til der er dygtige nok her til sommer, men det tager sgu tid at få opbygget en kvalitetstrup, som indeholder alle de spillere en trup bør. Ikke engang vores egen indeholder alle de spillere som den skal, men vi er nok nogen af dem som er tættest på da vi kun mangler en boksspiller og muligvis en højreback, alt efter hvordan Neville vender tilbage.
Men som jeg ser det er Torres et tydeligt tegn på ambitioner, men spørgsmålet er om de rent faktisk følger det op med købet af andre. For selvom Torres kan meget på egen hånd så vinder han dem ikke et mesterskab.
United DK
06-03-2008, 21:16
Man skal ikke græde over spildt mælk, og vi klarer os jo også fint uden Torres.
ChristianR
06-03-2008, 21:23
Selvfølgelig vil enhver manager og fan se Fernando Torres på sit hold. Men jeg har igennem tiderne valgt at holde med Sir Alex ,da han engang udtalte sig om Rafael van der Vaart ,som han aldrig fik fat i. Sir Alex sagde simpelt "Hvis en spiller ikke vil komme til Manchester United ,så skal han heller ikke komme". United prøvede flere gange med Van der Vaart ,bare for at finde ud af at han ville gå i samme fodspor som van Basten ,d.v.s. at han ville til AC Milan ,og så røg han til sidst til Hamburg SV....tsk tsk.
Jeg er meget mere glad for Wayne Rooney og Carlos Tevez. Og så har vi tiden Louis Saha frisk ,så længe det varer. Men husk lige også at Cristiano Ronaldo har scoret 30 mål denne sæsong. Så dét har afløst manglen på en angriber ,da Saha altid er skadet og vi mistet Solskjaer.
Min eneste bekymring på det område er at Rooney brænder for bange "direktører". Men han laver så meget andet moralskt ,så han er bare the best.
Og skal man tænke på Torres håber jeg at vi kan citere en fan udenfor Old Trafford i sommeren 1997 da Alan Shearer tog til Newcastle ,da han sagde om Shearer: "He should have come here ,He would have won more"...
Lige en til Essien. Det kan godt være at Essien er en god spiller ,men jeg er mere glad for Owen Hargreaves ,Anderson ,Michael Carrick ,Darren Fletcher og Paul Scholes m.fl. Synes at vi får mere ud af vores egne midtbane spillere.
Så undskyld mit ordvalg ,men fuck Torres. Poor Torres ,picked the wrong reds:)))
Ja, det er vel meget logisk, at vi får mere ud af vores egne midtabnespillere end andres;)
Hvis jeg fik tilbuddet er jeg da sikker på, jeg nok skulle finde en af vores egne midtbanespillere som jeg ville bytte med Essien. Det fås ganske enkelt ikke meget bedre end Essien. Jeg er ganske tilfreds med vores midbane og græder ikke over, vi ikke har Essien. Jeg mener bare, det er forkert pludselig at vurdere en Fletcher over Essien, fordi han har spillet 3 gode kampe i træk på det sidste.
Bergmann
06-03-2008, 21:39
Så gift dig med ham(: Nej undskyld men du virker ikke så modtagelig overfor nogen form for kritik af ham. Hvis vi ville have en som bare lavede mål så kunne vi have beholdt RvN. Og han kæmpe ikke på noget nær samme som Tevez... Desuden de mål som Teves går rundt og scorer er jo fantastiske, redder os mod Lyon og Tottenham og mener også han scorede et last minute goal i en anden kamp kan bare ikke lige huske hvilken. Så jeg er henrykt over at have ham
Den tager jeg til mig.
Jeg startede netop også diskussionen op, for at høre jeres mening, fordi jeg var splittet.
Desuden synes jeg, at kommentaren fra Flax_Generous var rigtig god, og det har jeg taget med i mine overvejelser. Man kan altid skifte holdning ;).
Men jeg køber ikke den med, at han ikke er god nok for United.
Parkohargo
06-03-2008, 21:51
Ja Torres er da en fantastisk angriber med en masse kvaliteter..men ærgrer mig ikke det mindste og tanken har ikke engang strejfet mig at vi ikke fik ham.
Ville hellere have Tevez for synes han klart bidrager med mere på banen når han bliver sat ind og han har sku sat et par vigtige kasser ind for os. Dog har han ikke scoret så mange mål som Torres men mange vigtige mål. (host host mod scouserne. hvor var Torres i den kamp!?)
Torres og Gerrard er jo nærmest liverpool.
Martinsen
06-03-2008, 22:35
Vi skal udelukkende fokusere, og glæde os over hvad vi har, og ikke hvad vi ikke har! Det er totalt ligegyldigt, og Torres må gerne for min skyld smadre sin karriere i Liverpool!! Jeg synes ikke han har noget som helst vi mangler, og han kommer ekstremt nem til, at se god ud på et skræmmende dårlig Liverpool hold!
RuudVanNissetøj
06-03-2008, 22:42
Torres er en klasseangriber der sagtens ville kunne spille i united, men han valgte en taberklub med taber attitude - så er den ikke længere - too bad for him, at han aldrig vil opleve et PL mesterskab.
Synes dog vi på alle måder kan glæde os over vores egne angribere....måske pånær den evigt skadede Saha. Tevez og Rooney er i mine øjne mere fleksible og mindre en-dimensionelle i deres spil end f.eks. Torres. De kæmper som små sataner både frem ad men også tilbage, og er meget aktive i at føre bolden op ad banen, dette synes jeg ikke Torres gør i samme grad. At han så til gengæld scorer en del mål er flot i hans tilfælde, men som det ser ud nu, ville jeg aldrig kunne finde på at bytte ham ud for en Tevez !!
Parkohargo
06-03-2008, 22:46
egentlig også lidt af en åndssvag tråd.:) Er enig med det som Martinsen siger med at vi udelukkende skal fokusere på det vi har nu og bygge videre med det materiale.
Altså sådan kan vi jo allesammen græmme os over noget. Hvorfor fik vi ikke Zidane!? eller for den sags skyld Ronaldinho!? Messi måske... faktum er at vi er med i FA'en, CL og snart kan spænde ben for Arsenal.. So who the fuck cares about Torres!?
Altså sådan kan vi jo allesammen græmme os over noget. Hvorfor fik vi ikke Zidane!? eller for den sags skyld Ronaldinho!? Messi måske... faktum er at vi er med i FA'en, CL og snart kan spænde ben for Arsenal.. So who the fuck cares about Torres!?
fordi vi er nogle som kigger lidt længere end den sæson her, og kigger på hvordan vores hold kan blive endnu bedre, selvom det allerede er godt. Og der er Tevez forrest i køen i min bog. Er en dygtig tekniker og en kreativ angriber, men det havde vi allerede i Rooney. Der findes massere af målfarlige angribere, som også er meget dygtige med bolden og i pasningsspillet.
Hvis jeg havde en garanti for at Saha kunne holde sig i form over en længere periode, så jeg hellere ham ved siden af Rooney. Men det kan saha ikke så den diskussion er rent hypotetisk
Torres er en fremragende angriber udentvivl, men vi har set hvordan det er gået med Tevez denne sæson, og ham og Rooney har et fremragende samarbejde og det har virkelig fungeret godt. Så jeg er fint tilfreds med at Torres ikke endte her, og det er hans egen skyld, at han tog en af sine dummeste beslutninger i hans karriere. Han kom fra en klub der intet vandt og til en kluber der intet vinder!
Glory Man United
07-03-2008, 07:22
Jeg ærgrede mig ved gud i sommer over, at vi ikke fik Torres, helt klart. Men som jeg skrev i en anden tråd igår, vil jeg dobbelt fryde mig, hvis Torres bliver PL topscorer og Liverfool bliver nr. 5. Når så klubben skuffer igen næste år (kan man snart kalde dem en skuffelse?), så smutter Torres nok tilbage til Spanien og enten Barca eller Real.
United-Allan33
07-03-2008, 08:43
Ja det er jeg helt ligeglad med... Som sagt er jeg ligeglad med hvad vores spillere hedder... Det er klubben jeg holder med, ikke spillerne... Og nej, jeg mener ikke vores hold var blevet væsenligt bedre med de to du nævner..
Glory Man United
07-03-2008, 08:46
Ja det er jeg helt ligeglad med... Som sagt er jeg ligeglad med hvad vores spillere hedder... Det er klubben jeg holder med, ikke spillerne... Og nej, jeg mener ikke vores hold var blevet væsenligt bedre med de to du nævner..
Essien kunne vi nok have brugt tidligere, idag har vi masser på hans position. Ronaldinho? No way, det eneste han ville sprænge er lønbudgettet. Ligesom på midtbanen, er vi fint dækket ind der.
Ja, det er vel meget logisk, at vi får mere ud af vores egne midtabnespillere end andres;)
Hvis jeg fik tilbuddet er jeg da sikker på, jeg nok skulle finde en af vores egne midtbanespillere som jeg ville bytte med Essien. Det fås ganske enkelt ikke meget bedre end Essien. Jeg er ganske tilfreds med vores midbane og græder ikke over, vi ikke har Essien. Jeg mener bare, det er forkert pludselig at vurdere en Fletcher over Essien, fordi han har spillet 3 gode kampe i træk på det sidste.
Jeg sagde intet om at Fletcher var bedre eller dårligere end Essien. MEN dét jeg mener er at vores midtbanespillere kan score mål også. Dét kan Essien ikke. Åh jo 1 eller 2 gange hvert andet år. Årsagen til at jeg nævnte Fletcher er fordi han er sku så loyal som mugligt. Han spillede mange gode kampe sidste sæsong ,men har ikke fået chancen så mange gange i denne sæsong. Men Fletcher bakker aldrig ud af en duel. Du ved altid hvor du har Fletcher.
Men jeg gider hellere ikke at diskutere om en United spiller er bedre end en Chelsea spiller ,her på United forum. Jeg trodede vi alle var United fans her...
Jeg mener ikke at jeg behøver at overbevise egne United fans om at en United spiller er god eller ikke...
Til dem der synes at Essien er så skide god.....Køb ham til jeres hjemmesamling eller skift fanklub....hihi
Glory Man United
07-03-2008, 08:55
Til dem der synes at Essien er så skide god.....Køb ham til jeres hjemmesamling eller skift fanklub....hihi
Jeg synes Essien er en af de bedste på hans position. Jeg har intet problem med at rose andres gode spillere. Nu handler denne tråd så om TORRES (jeg synes også han er fantastisk god).....og nej jeg skifter ikke fanklub alligevel
Andersen
07-03-2008, 09:17
Ronaldinho har ikke fortjent at spille for Manchester United.
Som Roy Keane udtalte:
I don't want to be disrespectful to anyone, but any player who doesn't
really want to come to Manchester United needs their head examining.
FULDSTÆNDIG KORREKT.
Hvis vi havde fået ham, havde vi IKKE signet Ronaldo. Hvem vil I helst have?
Havde vi i sommeren 1992 signet Alan Shearer, havde vi ikke fået Cantona!
Det er lidt sjovt at verdens bedste fans kalder Ronaldo for Christina, når de selv har en Fernanda i truppen. Er der nogen, som kan huske Chris de Burgh? Han har engang lavet en sang om Torres, den hedder "The Lady in Red".
Parkohargo
07-03-2008, 09:37
fordi vi er nogle som kigger lidt længere end den sæson her, og kigger på hvordan vores hold kan blive endnu bedre, selvom det allerede er godt. Og der er Tevez forrest i køen i min bog. Er en dygtig tekniker og en kreativ angriber, men det havde vi allerede i Rooney. Der findes massere af målfarlige angribere, som også er meget dygtige med bolden og i pasningsspillet.
Hvis jeg havde en garanti for at Saha kunne holde sig i form over en længere periode, så jeg hellere ham ved siden af Rooney. Men det kan saha ikke så den diskussion er rent hypotetisk
Ja. Det gør vi vel allesammen.. men hvorfor så bringe Torres op til diskussion. Virker ret usandsynligt han vil forlade scouserne og komme over til et rigtigt hold.:)
Glory Man United
07-03-2008, 09:38
Ja. Det gør vi vel allesammen.. men hvorfor så bringe Torres op til diskussion. Virker ret usandsynligt han vil forlade scouserne og komme over til et rigtigt hold.:)
Ja for nu har ikke Heinze mere til en byttehandel :p
Prøv at se hvad den seneste oprettede bruger hedder...fjols :)
Parkohargo
07-03-2008, 09:43
Ja for nu har ikke Heinze mere til en byttehandel :p
Prøv at se hvad den seneste oprettede bruger hedder...fjols :)
hmm en Torres fan maybe!?;)
SantasLittleHelper
07-03-2008, 09:47
Jeg sagde intet om at Fletcher var bedre eller dårligere end Essien. MEN dét jeg mener er at vores midtbanespillere kan score mål også. Dét kan Essien ikke. Åh jo 1 eller 2 gange hvert andet år.
Hvilke midtbanespillere er det du mener scorer for United? Giggs? Anderson? Scholes? Carrick? Hargo? Essien har vel scoret mere end de har tilsammen i denne sæson, uden at jeg lige gider at tælle efter.
Men jeg gider hellere ikke at diskutere om en United spiller er bedre end en Chelsea spiller ,her på United forum. Jeg trodede vi alle var United fans her...
Jeg mener ikke at jeg behøver at overbevise egne United fans om at en United spiller er god eller ikke...
Bare fordi man er Unitedfan er det ikke ensbetydende med at man er blind, vel? Eller er Dong bedre end Torres eller Drogba i din lille verden?
Cristiano Ronaldo7
07-03-2008, 09:54
Ved godt det er off topic, men hvornår åbner mojtaba igen
Bare fordi man er Unitedfan er det ikke ensbetydende med at man er blind, vel? Eller er Dong bedre end Torres eller Drogba i din lille verden?
nemlig. Bortset fra Ronaldo,Rio,Rooney(som hængende angriber) og måske Evra så har vi ikke nogen på de andre pladser, som jeg ikke kan finde bedre i andre klubber på de positioner.
Parkohargo
07-03-2008, 10:00
IMO forhåbentlig aldrig. Ellers skal der hverftfald til og ske lidt ændringer fra hans side af.
Glory Man United
07-03-2008, 10:08
IMO forhåbentlig aldrig. Ellers skal der hverftfald til og ske lidt ændringer fra hans side af.
Mojtaba? Ham der svinede folk til? ja det må siges at være off-topic :lolol:
Cristiano Ronaldo7 = mojtaba fra folkeskolens computer :D? vær ærlig :P
United DK
07-03-2008, 13:46
En hver idiot ved godt, at Dong er 100 klasser under Torres og Drogba, men hvad får vi ud af, at sidde og savle over spillere, som vores rivaler har? Det er sjældent man sælger sin største stjerne til rivalen, og især når det gælder mellem os og Liverpool. Jeg tror det er mange år siden, at nogen er skiftet fra os til Liverpool eller omvendt.
Som sagt, så skal man ikke græde over spildt mælk, specielt ikke når det går fint uden de spillere, som vi ikke fik. Havde vi nu lagt nr. 8, så kunne man da savne Torres, Essien og hvad de ellers hedder, men vi ligger over de to spilleres klubber i tabellen, så hvorfor klage?
ChristianR
07-03-2008, 14:15
Jeg sagde intet om at Fletcher var bedre eller dårligere end Essien. MEN dét jeg mener er at vores midtbanespillere kan score mål også. Dét kan Essien ikke. Åh jo 1 eller 2 gange hvert andet år. Årsagen til at jeg nævnte Fletcher er fordi han er sku så loyal som mugligt. Han spillede mange gode kampe sidste sæsong ,men har ikke fået chancen så mange gange i denne sæsong. Men Fletcher bakker aldrig ud af en duel. Du ved altid hvor du har Fletcher.
Du sagde så: "men jeg er mere glad for Owen Hargreaves ,Anderson ,Michael Carrick ,Darren Fletcher..." Det lyder som om, du mener Fletcher er bedre -Men lad det nu ligge.
Jeg er United-fan og holder med United. Men jeg ser også meget andet fodbold og er ikke blind. Så jeg ser ikke noget galt i, at indrømme at en rivaliserende spiller er god og vil kunne forbedre vores hold?
Man kan da sagtens have en fornuftig og konstruktiv debat om andre fodboldspillere, end dem der lige spiller for ens klub!
Fordi man er Unitedfan, så mener du ikke, man kan diskutere om en Unitedspiller er god eller ej? Undskyld, men det er da noget pis! Man er da ikke totalt blind, bare fordi man holder med holdet?
Måske lidt OT, men med en hel tråd bare til Torres er det vel ok at gå lidt ud over emnet:)
EDIT: Og mener du helt seriøst, at vores centrale midtbanespillere scorer flere mål end Essien? Fair nok, hvis du ikke følger med i Chelsea. Men du kan da ikke følge meget med i United, hvis du mener det.
Jeg ærgrede mig ved gud i sommer over, at vi ikke fik Torres, helt klart. Men som jeg skrev i en anden tråd igår, vil jeg dobbelt fryde mig, hvis Torres bliver PL topscorer og Liverfool bliver nr. 5. Når så klubben skuffer igen næste år (kan man snart kalde dem en skuffelse?), så smutter Torres nok tilbage til Spanien og enten Barca eller Real.
Tror nu ikke at han skifter til Real Marid, da det er ærkerivalen nr.1 for Atletico, som han stadig elsker, ligesom Tevez stadig elsker Boca Juniors, og nok vender tilbage dertil om 5 år eller noget?
Tror jeg nu ikke. Cristiano Ronaldo7 er oprettet langt før, at Mojtaba blev banned, så det er nok ikke ham!
Cristiano Ronaldo7
07-03-2008, 14:53
Nej, bar rolig,
Jeg er også træt af ham, men ville bare lige vide det.
Du sagde så: "men jeg er mere glad for Owen Hargreaves ,Anderson ,Michael Carrick ,Darren Fletcher..." Det lyder som om, du mener Fletcher er bedre -Men lad det nu ligge.
Jeg er United-fan og holder med United. Men jeg ser også meget andet fodbold og er ikke blind. Så jeg ser ikke noget galt i, at indrømme at en rivaliserende spiller er god og vil kunne forbedre vores hold?
Man kan da sagtens have en fornuftig og konstruktiv debat om andre fodboldspillere, end dem der lige spiller for ens klub!
Fordi man er Unitedfan, så mener du ikke, man kan diskutere om en Unitedspiller er god eller ej? Undskyld, men det er da noget pis! Man er da ikke totalt blind, bare fordi man holder med holdet?
Måske lidt OT, men med en hel tråd bare til Torres er det vel ok at gå lidt ud over emnet:)
EDIT: Og mener du helt seriøst, at vores centrale midtbanespillere scorer flere mål end Essien? Fair nok, hvis du ikke følger med i Chelsea. Men du kan da ikke følge meget med i United, hvis du mener det.
Hold kæft i er gode. Selvfølgelig mente jeg her og NU , og selvfølgeligt sagde jeg at man absolut IKKE måtte rose en rivaliserende spiller.
Har jeg sagt det??? næppe. Læs mit indælg ordligt inden i begynder at græde og misforstå det hele.
HVIS Essien har scoret flere mål end en Scholes gennem tiderne ,så er han sku god. Men det har han ikke. Fletcher scorede 2 mål for nyligt + et par stykker sidste sæsong. Det samme med Michael Carrick...
Det jeg mener om at rose andre spillere ,er at jeg synes det er for plat at sidde på et United forum og blive ved og ved at diskutere om en Chelsea spiller er god eller ikke.....tsk tsk...
ChristianR
07-03-2008, 15:25
Hold kæft i er gode. Selvfølgelig mente jeg her og NU , og selvfølgeligt sagde jeg at man absolut IKKE måtte rose en rivaliserende spiller.
Har jeg sagt det??? næppe. Læs mit indælg ordligt inden i begynder at græde og misforstå det hele.
HVIS Essien har scoret flere mål end en Scholes gennem tiderne ,så er han sku god. Men det har han ikke. Fletcher scorede 2 mål for nyligt + et par stykker sidste sæsong. Det samme med Michael Carrick...
Det jeg mener om at rose andre spillere ,er at jeg synes det er for plat at sidde på et United forum og blive ved og ved at diskutere om en Chelsea spiller er god eller ikke.....tsk tsk...
Det er vel meget nærliggende at mene "her og nu" og i denne sæson sæsson. Scoret flere mål end Scholes gennem tiderne? Det er vel totalt irrellevant, da Scholes for det første er 8 år ældre end Essien, og tidligere har været angriber. Ja, Fletcher scorede 2 mål for nylig og i hele denne sæson, mens Essien har scoret tre. Så du kan ikke sige, at vores midtbanespillere scorer mere end Essien!
På dette United-forum diskuteres også "fodbold generelt", hvilket er den underkategori vi er inde under nu. Her er det vel meget fair, at man sætter rivaliserende fodboldspillere op overfor ens "egne" og vurderer dem.
"Men jeg gider hellere ikke at diskutere om en United spiller er bedre end en Chelsea spiller ,her på United forum. Jeg trodede vi alle var United fans her..."
Woot? Det lyder for mig, som om at hvis man er Unitedfan, så skal man absolut mene, at alle Unitedspillere er bedre end Chelseas spillere? Siden du ikke gider diskutere det, bare fordi vi andre er Unitedfans?
"Jeg mener ikke at jeg behøver at overbevise egne United fans om at en United spiller er god eller ikke...
Til dem der synes at Essien er så skide god.....Køb ham til jeres hjemmesamling eller skift fanklub....hihi"
Kan man i din verden altså ikke være Unitedfan og mene at Essien er god? Og igen lyder det som om, at hvis man er Unitedfan SKAL man absolut mene blindt at alle ens spillere er perfekte?
Bergmann
07-03-2008, 16:05
ChristianR - Det handler om uvidenhed, facade, hjernevask eller frygten for at sætte sig imod flertallet..
Nej, bar rolig,
Jeg er også træt af ham, men ville bare lige vide det.
det var heller ikke så velovervejet et spørgsmål, jeg kunne bare godt forestille mig mojtaba slentre ned på biblioteket en gang om dagen for at skrive lidt herinde..
Selvfølgelig var du også træt af ham.. Der er ingen normale mennesker på det her forum, der kan påstå at mojtaba ikke belastede deres tilværelse :lolol:
SantasLittleHelper
08-03-2008, 11:34
Jeg har lige kigget lidt på de indlæ du har skrevet, og det lader til at folk "misforstår" dig ret meget. Måske var det en idé at begynde at formulere dig lidt tydeligere i stedet for at give andre skylden for dine mangler?
Du antyder jo, klart og tydeligt, at du mener at Essien er dårligere end Fletcher og at du i øvrigt ikke gider at diskutere det, fordi det skal vi naturlivis også mene, når nu vi er Unitedfans. Det er selvfølgelig din egen holdning og med alt respekt for den må du vel bare acceptere at alle heldigvis ikke er lige så subjektive når de vurderer styrken på modstandernes spillere.
At du så mener at Essien her og nu er dårligere end den centrale midtbane hos United, og derefter henviser til hele Scholes' karriere forbliver vel en gåde.
Jeg ægrer mig også lidt. men samtidig har jeg en god fornemmelse, for hvis vi havde fået Torrés, havde vi sikkert ikke fået Tévez. Og Tévez arbejder mere end spanieren.
Vi mangler bare en mand til at sætte den sidste tå på bolden ligesom Torres kan.. Tevez bidrager ligesom Rooney med utrolig meget frem ad banen, men hvem skal sætte den sidste tå på når Ronaldo ikke altid kan? :(
Måske har vi rent faktisk lidt brug for en spiller der kan lige præcis dét..
Nu ved jeg godt vi ikke var lige fantastiske da vi havde RvN i angrebet, men det skyldtes nok i ligeså høj grad resten af holdet.. Mon ikke det kan lade sig gøre at have en rigtig boksspiller i angrebet uden at skulle sige farvel til trofæer.. :)
Nu ved jeg godt vi ikke var lige fantastiske da vi havde RvN i angrebet, men det skyldtes nok i ligeså høj grad resten af holdet.. Mon ikke det kan lade sig gøre at have en rigtig boksspiller i angrebet uden at skulle sige farvel til trofæer.. :)
Fuldstændig enig, og har sagt det tonsvis af gange.. Dengang var holdet slet ikke i nærheden af samme kvalitet som idag, og slet ikke ligeså modne, men rooney, ronaldo og mange andre har fået meget mere rutine, og jeg tror at hvis RVN spillede hos os idag og scorede ligeså meget som dengang ville det gå os endnu bedre..
Danielsen
05-06-2008, 12:22
Nej, nu stopper han sgu!!
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3652489,00.html
Hvor mange ben var det lige du fik til jorden i de to kampe du mödte, Vidic & Rio?? Klaphat!
Ja, Vidic er stärk og aggressiv. Men, Rio har da masser af placerings evne! Det er det han kan! Plus, hans timing af hans tacklinger!
Jurgensen
05-06-2008, 12:29
Hvor mange ben var det lige du fik til jorden i de to kampe du mödte, Vidic & Rio?? Klaphat!
Ja, Vidic er stärk og aggressiv. Men, Rio har da masser af plaserings evne! Det er det han kan! Plus, hans timing af hans tacklinger!
Han siger jo ikke noget om Uniteds forsvar. Han havde jo ikke en chance i de to United kampe. Han vil vel ik udtale sig positivt om Pools største rivaler, for noget negativt om den kan han da umuligt sige.
Ja, Vidic er stärk og aggressiv. Men, Rio har da masser af placerings evne! Det er det han kan! Plus, hans timing af hans tacklinger!
Torres er bare sur over de gange han er blevet fuldstændig pillet ud af kampen af Rio og Vidic.
Danielsen
05-06-2008, 12:48
Torres er bare sur over de gange han er blevet fuldstændig pillet ud af kampen af Rio og Vidic.
:D nemlig! Sur og ked af det! Han föler ikke det er fair! Han er jo så god! :lolol:
Reichelt
05-06-2008, 13:22
Sjovt at man skal høre kritik af de andre holds forsvar fra en angriber på et hold der endte nr. 4? :whine: - 18 years and still counting
RuudVanNissetøj
05-06-2008, 13:59
Lidt af en salve Torres fik smidt afsted mod forsvarene, men jeg må indrømme, at han kan have lidt ret. Jeg er stor fan af engelsk fodbold og vil altid vove at påstå, at det er i den liga de bedste kampe bliver spillet. Men hvis man ser bort fra top fire i ligaen, så har langt de fleste andre hold ikke ligefrem "fodboldkloge" spillere i forsvaret. Der bliver spillet mere med musklerne og fysikken ned i forsvarene - generelt er engelsk fodbold mindre taktisk sammenlignet med Italien og Spanien. Så er spørgsmålet bare hvad man er til - jeg foretrækker intensiteten og nerven i Premier League kampene til en hver tid.
18 years and still counting......jeg troede det var mere en 80 år siden de sidst vandt PL ;)
Det generer mig ikke halvt så meget som Essien. Han er verdens suverænt bedste på hans plads, og al respekt for Hargreaves, Carrick og fletcher, men ingen af dem når ham til sokkeholderne. Han er den vigtigste grund til at Chelsea kan gøre næsten som de vil offensivt fordi han nok skal skaffe dem bolden tilbage kort efter.
No offence, men det der er noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt..
No offence, men det der er noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt..
Kom gerne med en begrundelse.. Nu ved jeg ikke hvad det går ud på den diskution, men han har da ret i det han siger efter min mening..
Okay måske når Hargo ham til sokkeholderne, men så heller ikke længere.. Essien er en sindsyg dygtig spiller, og det er meget tæt på, at jeg vil sige at han er den bedste i verden på hans plads.. I mine øjne helt klart en af Chelsea vigtigste spillere..
Kom gerne med en begrundelse.. Nu ved jeg ikke hvad det går ud på den diskution, men han har da ret i det han siger efter min mening..
Okay måske når Hargo ham til sokkeholderne, men så heller ikke længere.. Essien er en sindsyg dygtig spiller, og det er meget tæt på, at jeg vil sige at han er den bedste i verden på hans plads.. I mine øjne helt klart en af Chelsea vigtigste spillere..
Okay. Jeg mener bestemt ikke at Carrick og Hargo er langt under Essiens niveau. Mener for det første at Carrick og Essien er ganske forskellige spillere. Carrick er en eminent pasningsspiller - bedre end Essien på det område efter min mening. Essien vil jeg dog mene er bedre i det defensive (til at rydde op og lignende), men jeg synes man undervurderer Carrick kraftigt hvis man mener han ikke når Essien til sokkeholderne.
De er begge faste bestanddele af deres respektive holds midtbaner og Carrick har i hans to år vundet PL to gange samt CL én gang.
Hargo er i mine øjne en lige så god højreback som Essien (hvor de begge er blevet brugt af og til). Som defensiv midtbanespiller er Essien lidt foran, men dette mener jeg Hargo kompenserer for qua hans offensive ryk frem i banen. Han er utroligt ofte helt nede langs højrefløjen, hvorfra han smider nogle fantastiske indlæg.
Sidst men ikke mindst så vil jeg hverken bytte Carrick eller Hargo for Essien. Men det er jo bare min mening.
Derfor synes jeg det er ufatteligt dumt at udtale at Carrick og Hargo ikke når Essien til sokkeholderne. Paradoksalt nok er det dog disse to - åbenbart middelmådige midtbanespillere i forhold til Essien - som render med titlerne.
Fletcherfan
05-06-2008, 17:22
Om så Torres havde fået 104 hattrick i den netop overståede sæson så er jeg mere tilfreds med to pokaler...
Okay. Jeg mener bestemt ikke at Carrick og Hargo er langt under Essiens niveau. Mener for det første at Carrick og Essien er ganske forskellige spillere. Carrick er en eminent pasningsspiller - bedre end Essien på det område efter min mening. Essien vil jeg dog mene er bedre i det defensive (til at rydde op og lignende), men jeg synes man undervurderer Carrick kraftigt hvis man mener han ikke når Essien til sokkeholderne.
De er begge faste bestanddele af deres respektive holds midtbaner og Carrick har i hans to år vundet PL to gange samt CL én gang.
Hargo er i mine øjne en lige så god højreback som Essien (hvor de begge er blevet brugt af og til). Som defensiv midtbanespiller er Essien lidt foran, men dette mener jeg Hargo kompenserer for qua hans offensive ryk frem i banen. Han er utroligt ofte helt nede langs højrefløjen, hvorfra han smider nogle fantastiske indlæg.
Sidst men ikke mindst så vil jeg hverken bytte Carrick eller Hargo for Essien. Men det er jo bare min mening.
Derfor synes jeg det er ufatteligt dumt at udtale at Carrick og Hargo ikke når Essien til sokkeholderne. Paradoksalt nok er det dog disse to - åbenbart middelmådige midtbanespillere i forhold til Essien - som render med titlerne.
Kan godt følge dig.. Og jeg ville heller ikke bytte nogen af vores for Essien.. Og du har ret mht. Carrick's pasningsspil.. men i det store hele mener jeg Essien er en klasse over Carrick.. Men okay, nu er det heller ikke den helt samme plads så yderlige diskution fører nok ingen vejne..
Men vi kan hurtigt blive enige om at ingen af os ville bytte, og vi er ganske godt tilfredse, så længe Chelsea ikke vinder noget..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.