PDA

Se fuld version : MoM. United - Lyon

Kofoed
04-03-2008, 23:11
Lidt sent, men hva faen.. Jeres MoM i kampen..

Parkohargo
04-03-2008, 23:14
Stemmer sku på Fletcher.

United DK
04-03-2008, 23:16
Fletcher. Han viste i det mindste noget vilje, i en kamp hvor meget få spillere viste noget.

snegl
04-03-2008, 23:19
Ronaldo.. Fordi han afgør kampe.

Dines
05-03-2008, 06:45
Fletcher fordi han kæmpede (som en af de eneste) for sagen, og gjorde et helthjertet stykke arbejde. Brown var dog også rigtig god.

Glory Man United
05-03-2008, 06:51
Evra...god 1. halvleg. Bare han ville stoppe de dumme eftertacklinger

Hehe på Arsenals forum er det nu kun betalende medlemmer, som kan stemme. Stor ballade over det :)
http://www.arsenaldebat.dk/viewtopic.php?p=45444#45444

Martinsen
05-03-2008, 09:00
Fantastisk kamp af Vidic, han var en mur! og har naturligvis fået min stemme

Bergmann
05-03-2008, 09:19
Kun den defensive del kan være tilfredse med deres indsats. Alt offensivt var decideret pinligt, og jeg kan på ingen måde forstå, at Ronaldo bare får en stemme med de utal af fejlaflevering og tabte bolde. Han er virkelig i formdyk, hvilket han har været i en lang periode nu. Han bliver dog ved med at score de mål United vinder på, hvad der er mig uforståeligt.
Fletcher kæmpede flot og vandt en del tacklinger, så han skal ikke snydes for min stemme.

Bugge
05-03-2008, 09:29
Jeg har også stemt på Fletcher..
Han overraskede mig endnu engang meget positivt og fightede i samtlige 90 min..

JDK
05-03-2008, 09:49
Patrice Evra!

Den mand er for tiden verdens allerbedste venstre back! det er jeg ikke i tvivl om - han var ikke på sit højeste igår, men han var et niveau over de andre (måske sammen med Fletcher)

Han raids og løb op ad venstre wing, er så lækkert at se - og det gjorde han igen igår, på fin vis

pølsemanden
05-03-2008, 13:53
Stemte på Brown,

Er det bare mig eller synes i også at hver gang SAF vil starte med "reserver" går det bedre end når "A-holdet" spiller

Bugge
05-03-2008, 15:07
Stemte på Brown,

Er det bare mig eller synes i også at hver gang SAF vil starte med "reserver" går det bedre end når "A-holdet" spiller

Synes egentlig ikke vi spillede med reserver igår..
Imo er Fletcher, Carrick, Anderson, Nani blandt de mest formstærke..
Det var måske heller ikke sådan du mente?

pølsemanden
05-03-2008, 15:13
Synes egentlig ikke vi spillede med reserver igår..
Imo er Fletcher, Carrick, Anderson, Nani blandt de mest formstærke..
Det var måske heller ikke sådan du mente?

Nej hehe , mener f.eks mod Arsenal og Fulham

Dines
05-03-2008, 15:39
Nej hehe , mener f.eks mod Arsenal og Fulham

Mod Arsenal var den eneste forskel Ronaldo istedet for Park, så på den måde kan man ikke sige at holdet mod Arsenal var reservespækket, når vi tager i betragtning hvem der starter inde nu.

schousboe9
05-03-2008, 15:39
Stemte på Brown,

Det hænger nok sammen med, at "reserverne" er mere opsat end "A-holdet" på at vise noget når de får chancen... Lyder åndssvagt, men jeg tror ubevidst, at man kommer til at føle sig for sikker på sin plads hvis man er stamspiller, og omvendt giver man den også (ubevidst) den ekstra skalle vis man har mistet sin plads.

Det må seføli ikk ske på dette niveau, men jeg tror sku ikk rittig man er herre over det selv på et eller andet plan. Man kan jo ikke bare bestemme sig for, at "nu vil jeg spille en brændkamp!" og så uden videre gøre det på kommando.

Jeg siger ikke, at Ronaldo, Rooney, Rio og alle de 'faste' (ingen frække undertoner, i øvrigt!) tager deres plads for givet, jeg tror bare, at de kører den mere på rutinen når de spiller hvorimod en Fletcher eller Park, som er skubbet lidt ud, virkelig er opsat til hver kamp han spiller i øjeblikket.

Nogen der er med eller er det helt sort??:o

bomber
05-03-2008, 15:45
jeg har stemt fletcher, sys han var en af de spillere som var villige til at løbe i samtlige 90 minutter.
Ronaldo skuffede mig virkelig igår. Det er flot at han scorer et så vigtigt mål, men han havde virkelig ikke held med at drible.
Tevez gjorde også godt da han blev skiftet ind, han skulle bare have haft 10 minutter mere..

ChristianR
05-03-2008, 16:12
Jeg var meget i tvivl. Fletcher kæmpede rigtig godt, specielt i første halvleg. I anden halvleg synes jeg flere gange, man så ham gå rundt som om, han var kørt lidt træt. Her var det heller ikke så meget, han fik udrettet.
Vidic spillede rigtig solidt og stod solidt mod Benzema. Han var IMO den bedste mand igår.
Der var meget, der ikke lykkedes for Ronaldo, og han spillede ikke en af sine bedste kampe. Trods flere boldtab m.m, synes jeg alligevel, han er blandt dem der får skabt og udfordret allermest. Han var også blandt banens bedste, selvom han selt ikke havde sin bedste dag.

Kofoed
05-03-2008, 17:18
Det hænger nok sammen med, at "reserverne" er mere opsat end "A-holdet" på at vise noget når de får chancen... Lyder åndssvagt, men jeg tror ubevidst, at man kommer til at føle sig for sikker på sin plads hvis man er stamspiller, og omvendt giver man den også (ubevidst) den ekstra skalle vis man har mistet sin plads.

Det må seføli ikk ske på dette niveau, men jeg tror sku ikk rittig man er herre over det selv på et eller andet plan. Man kan jo ikke bare bestemme sig for, at "nu vil jeg spille en brændkamp!" og så uden videre gøre det på kommando.

Jeg siger ikke, at Ronaldo, Rooney, Rio og alle de 'faste' (ingen frække undertoner, i øvrigt!) tager deres plads for givet, jeg tror bare, at de kører den mere på rutinen når de spiller hvorimod en Fletcher eller Park, som er skubbet lidt ud, virkelig er opsat til hver kamp han spiller i øjeblikket.

Nogen der er med eller er det helt sort??:o

Jeg er helt med, og det er vel tilfældet på langt de fleste hold.. Stamspilleren der spiller hver gang hvis de er friske, Vil jo ofte, begynde og køre den på rutinen, og især hvis det er et godt hold, så ved de måske at selvom de udligner til 1-1(lyon) så har vi evnerne til at slå tilbage.. det der så bare er farligt er at lige pludselig slår vi ikke tilbage og så har vi håret i postkassen..
Og så vil reserverne jo altid knokle på 100%.. de ved at de ikke får så mange chancer så de skal kæmpe for deres plads når de endelig spiller..

Grønholdt.
05-03-2008, 17:19
Jeg stemte på Ronaldo fordi at han lavede målet. Men min stemme kunne lige så godt ha' gået til Fletcher. Fletcher var overalt på midtbanen og han gjorde det også godt deffensivt. Jo mere jeg skriver om Fletcher, jo mere ville jeg ønske at jeg stemte på ham, men sådan er der jo så meget... ;)

Don Kafai
05-03-2008, 17:20
Captain Fantastic får min stemme.

Den kunne ligesågodt have tilfaldt Vidic eller måske Brown, men Rio Ferdinand var virkelig verdensklasse i kampen. Og så elsker jeg den måde han satte Nani på plads, efter kampen var fløjtet af.