PDA

Se fuld version : CL: Manchester United - Olympique Lyon

Sider : [1] 2

Sivebæk
02-03-2008, 18:28
http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg Manchester United - Olympique Lyon http://www.uefa.com/ml/images/logos/70X70/5312.gif
Champions League | Tirsdag, 4. marts 2008, 20:45 | Old Trafford

Tirsdag skal United og Lyon kæmpe om en kvartfinaleplads i Champions League. Med 1-1 i første kamp har englænderne et glimrende udgangspunkt.

Det kunne tydeligt ses på opstillingen mod Fulham, at Alex Ferguson havde det ene øje på Champions League-kampen mod Lyon. Ronaldo, Rooney og Anderson blev sparet, mens Vidic og Giggs fik lov til at komme sig over deres skavanker. Alle forventes at starte inde på tirsdag, når de franske mestre gæster Old Trafford.

Siden det første møde mellem United og Lyon, har franskmændene hverken sat point til eller ladet mål gå ind. Både Metz og senest Lille blev besejret i den hjemlige liga, og det vil sige, at Lyon ligesom United tropper op til mødet i god form.

Kampen i Frankrig for halvanden uge siden endte 1-1, efter Carlos Tévez udlignede i kampens slutminutter. Dermed har United de bedste kort på hånden før returopgøret. Lyon er tvunget til at komme frem og score mindst ét mål, hvis ikke de skal sendes ud i Champions League-kulden. Det kan blive mere end svært, eftersom United har en imponerende hjemmebanestatistik, og ikke mange har formået at passere van der Sar på Drømmenes Teater.

Ligesom United valgte Lyon at spare et par spillere i weekendens kamp. Det var dog ikke de helt store stjerner, som sad udenfor. Derimod var det mindre blændende navne som Kim Källström og Jean-Alain Boumsong, som fik lov til at slappe af.

Ryan Giggs og Nemanja Vidic deltog ikke i kampen mod Fulham på grund af mindre skader. De burde dog begge være klar til på tirsdag, så United kan stille i stærkest mulige opstilling.

Skribentens bud på kampens udfald
United har klassen og formen til at kunne slå Lyon komfortabelt. Manchester United 2-0 Olympique Lyon.

Sandsynlig startopstilling
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo – Carrick – Anderson – Giggs
Rooney – Tévez

Uniteds trup: Kommer senere…

Lyons trup: Kommer senere…

Seneste kampe
Indbyrdes
20-02-08 Lyon 1-1 United
23-11-04 United 2-1 Lyon
15-09-04 Lyon 2-2 United

United
Fulham 0-3 United
Newcastle 1-5 United
Lyon 1-1 United
United 4-0 Arsenal
United 1-2 Man. City

Lyon
Lille 0-1 Lyon
Lyon 2-0 Metz
Lyon 1-1 United
Le Mans 1-0 Lyon
Lyon 4-1 Sochaux

Historie
Kampe: 3
United-sejre: 1
Lyon-sejre: 0
Uafgjorte: 2

Odds
United 1,42
Uafgjort 3,97
Lyon 8,16

TV
20:40 TV2 Sport

Pub
København: Den Glade Gris

Skader
United
P Evra Virus 1st Mar 08 slight doubt
R Giggs Knee Injury 4th Mar 08
N Vidic Calf Muscle Strain 1st Mar 08 slight doubt
M Silvestre ACL Knee Injury 22nd Mar 08
B Foster ACL Knee Injury 15th Mar 08
Madsens Corner

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
15 9 2004 Lyon - 2-2 EC 40,000 van Nistelrooy2
23 11 2004 Lyon 2-1 - EC 66,398 NevilletG1 van Nistelrooy1
20 2 2008 Lyon - 1-1 EC 39,219 Tevez1

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 1 1 2- 1 66,398
UDE 2 2 3- 3 79,219
ialt 3 1 2 5- 4 145,617

Dines
02-03-2008, 18:45
Vi er et bedre hold end Lyon, så jeg er ikke så bekymret for kampen. Vi skal dominere fra start, og gør vi det, så skal vi nok få nogle mål, da Lyons forsvar ikke er skræmmende. Formen er god, og vi har mange strenge at spille på, så jeg tror vi vinder en sikker 3-1 sejr. Tevez scorer til 1-0, og Rooney og Ronaldo følger op med hvert et. Benzema får lov at reducere til sidst.

VDS

Brown - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs

Rooney - Tevez

God kamp. :)

Hl-Glory
02-03-2008, 18:47
Vi er et bedre hold end Lyon, så jeg er ikke så bekymret for kampen. Vi skal dominere fra start, og gør vi det, så skal vi nok få nogle mål, da Lyons forsvar ikke er skræmmende. Formen er god, og vi har mange strenge at spille på, så jeg tror vi vinder en sikker 3-1 sejr. Tevez scorer til 1-0, og Rooney og Ronaldo følger op med hvert et. Benzema får lov at reducere til sidst.

VDS

Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs

Rooney - Tevez

God kamp. :)

Jeg helt enig i dét du skriver hér.

Come on United!

Lorensen
02-03-2008, 18:48
Helt enig i opstillingen, måske med en ekstra midtbane i stedet for Tevéz. Det håber dog ikke sker.

Jeg tror vi vinder kampen 4/5-1, Ronaldox2, Rooney, Saha, Anderson.

Edit: Altså Sivebæks opstilling

Don Kafai
02-03-2008, 18:50
Nu kom Hargreaves igang med målene mod Fulham, og nu er det kun Anderson der endnu ikke har prøvet at score. Det sker mod Lyon, og jeg er sikker på han starter inde sammen med Carrick, idet netop de to blev sparet.

Vds
Ronaldo - Carrick - Anderson - Giggs
Tevez - Rooney

Vi vinder 2-0, Rooney netter først, og Anderson slår sejren fast!

HamudiiC
02-03-2008, 18:52
Vi vinder den her kamp, det er jeg meget sikker på. Vi er alt for gode i år, til at dumme os så stort.
Jeg håber inderligt at Anderson starter inde. Knægten er jo fantastisk!

VDS
Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani
Rooney - Tevez

^.. det er drømmeholdet. Starter de inde, vinder vi.

United DK
02-03-2008, 18:57
VDS
Rooney - Tevez

Jeg er ret sikker på, at vi blæser til angreb fra start, og vi derved vinder en sikker sejr på 4-0.

NtotheT
02-03-2008, 19:01
Hvis vi skal vælge dem der vil præstere bedst mod lyon vil det være :
Vds
Tevez - Rooney

Men som vi kender Fergie kan hans kærlighed til Giggs og Scholes ( selvom han var MOM mod Fulham ) ikke beskrives, så det sku ikke undre mig at det blev

Ronaldo - Scholes - Anderson/Carrick - Giggs
Rooney - Tevez

^ jeg håber på mit første bud, da det vil give Lyon baghjul.

Damien
02-03-2008, 19:09
VDS

Rooney - Tevez

SYntes Nani og Scholes skal indskiftes i løbet af kampen afhængig af hvordan det går..

robinho
02-03-2008, 19:10
VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Fletcher-Carrick

Ronado-Anderson-Giggs

Rooney

vi vinder 3-1

Flax_Generous
02-03-2008, 19:12
Nu kom Hargreaves igang med målene mod Fulham, og nu er det kun Anderson der endnu ikke har prøvet at score. Det sker mod Lyon, og jeg er sikker på han starter inde sammen med Carrick, idet netop de to blev sparet.

Vds
Tevez - Rooney

Vi vinder 2-0, Rooney netter først, og Anderson slår sejren fast!
Jeg så gerne Nani i stedet for Giggs, men jeg tror, at Giggs starter inde. Han er anfører og SAF mener, at han er meget vigtig for holdet i disse kampe. Så jeg tror, at du får ret.

Jeg tror dog, at vi vinder mere end 2-0. :)

Flax_Generous
02-03-2008, 19:17
VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Fletcher-Carrick

Ronado-Anderson-Giggs

Rooney

vi vinder 3-1
Jeg tror godt, at vi kunne stille sådan, men ærlig talt ville det skuffe mig lidt. For mig at se skal vi betragte den her kamp som en hjemmekamp mod Everton. Her ville vi næppe stille med 3 på midtbanen.

Jeg er dog ret sikker på, at vi ville vinde med din opstilling også.

23Becks
02-03-2008, 19:26
VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Fletcher-Carrick

Ronado-Anderson-Giggs

Rooney

vi vinder 3-1

Er fuldstændig enig.. Fergie sagde at FA-kampen mod Arsenal var skræddersyet til Fletcher og det samme vil jeg sige den her er.. vi skal presse Lyon maksimalt hver eneste gang de har bolden, så de ikke får ro til at bygge noget op.. og her er Fletcher eminemt!!

RasmusP
02-03-2008, 19:27
Det eneste jeg er bekymret for, inden denne kamp, er at spillerne tager for let på det, og føler sig for sikre. Alt kan ske i fodbold, og man har set overraskelser før.
Men hvis spillerne kan bevare fokus (også selvom vi kommer foran), så er jeg temlig sikker på vi vinder.

robinho
02-03-2008, 19:27
Jeg tror godt, at vi kunne stille sådan, men ærlig talt ville det skuffe mig lidt. For mig at se skal vi betragte den her kamp som en hjemmekamp mod Everton. Her ville vi næppe stille med 3 på midtbanen.

Jeg er dog ret sikker på, at vi ville vinde med din opstilling også.

synes bare det giver en dejlig fri uberegnelig bevælgelse på vores midtbane, at løbene kan komme dybt fra og fra så mange folk. I 4-4-2 kommer vi nemt til at fryse meget fast i vores positioner. Vi kan bedre overraske modstanderen med den opstilling der, da den også gør vores kanter mere offensive.

CC
02-03-2008, 19:33
Tror det ville virke fint med Fletcher på banen da han er fantastisk til at spolerer modstandernes opspil. Tror virkelig han er irriterende at spille mod! Man får jo ikke 2 sekunders ro før han er på vej i en glidende tackling. Men tror dog ikke at han kommer med fra start. Faktisk tvivler jeg på han i det hele taget er med i truppen.

Lorensen
02-03-2008, 19:36
Tror det ville virke fint med Fletcher på banen da han er fantastisk til at spolerer modstandernes opspil. Tror virkelig han er irriterende at spille mod! Man får jo ikke 2 sekunders ro før han er på vej i en glidende tackling. Men tror dog ikke at han kommer med fra start. Faktisk tvivler jeg på han i det hele taget er med i truppen.

Ja, hvis han er med i truppen starter han også inde. Det er jo ikke i sådan en kamp at han skal komme ind fra bænken og gøre en forskel hvis vi er i problemer. Det har vi andre til.

Christensen
02-03-2008, 19:39
Håber vi ser denne opstilling:

VDS
Rooney - Tevez

Noget siger mig dog at Nani, på trods af super form, bliver erstattet af Giggs. Jeg er dog alligevel sikker på sejr.

3-1. Anderson brager det første mål ind, og de sidste to står Carrick og Evra for (ønsketænkning, men whatever!).

RuudVanNissetøj
02-03-2008, 20:04
Forventer at se en opstilling i denne dur...

VDS

Ronaldo - Scholes - Carrick - Giggs

Tevez
Rooney

Ser dog gerne Anderson inde i stedet for Scholes på trods af hans fremragende halvleg mod Fulham.

Vi vinder kampen med 2 overskydende...

Kofoed
02-03-2008, 20:08
Helt sikkert:
VDS
Rooney - Tevez

Jeg tror ikke på den opstilling, men den er IMO den stærkeste vi kan stille, og den jeg helst ser.. Og så ikke noget med kun en enkelt på toppen, eller noget.. Vi er på hjemmebane og vi skal spille 4-4-2 som vi uden tvivl er bedst til.. og så skal de bare bankes af banen.. jeg vil se mesterskabsbold mod et stort europæisk hold..

3-0 af, Ronaldo, Anderson, Rooney

GGMU

srixon
02-03-2008, 20:21
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

så skal man til generalforsamling samme aften hvor United spiller CL, FUCK!
ville satme godt ha set den her kamp :(

HamudiiC
02-03-2008, 20:31
Hvor bliver den vist? - hvilken kanal.

Kofoed
02-03-2008, 20:33
Hvor bliver den vist? - hvilken kanal.
Står i optakten:
TV
20:40 TV2 Sport

chrisserUnited
02-03-2008, 20:42
VDS
Brown Rio Vidic Evra
Ronaldo Scholes Carrick Giggs
Tevez Rooney...

bænk: Pique, Anderson, Hargo, Nani, Saha, Simpson, Kuszczak

pølsemanden
02-03-2008, 21:06
Vi skal stille op med rutine så mit hold her er

VDS
Brown Rio Vidic Evra
Ronaldo Scholes Carrick Giggs
Rooney Tevez

Bænk : Anderson , Kusczak , Hargo , O'shea , Pique , Nani , Saha

Vi vinder 2-1

Flipperen
02-03-2008, 21:18
Nu må i ikke hade mig ;)

Jeg tror faktisk, DESVÆRRE at vi kunne blive sparket ud på tirsdag. Jeg håber det virkelig ikke, slet ikke, men har det bare på fornemmelsen fordi vi muligvis har en off-day.

Go go United!

Thomas Hansen
02-03-2008, 22:26
Andre som skal derover? Regner med en fed kamp kanon stemning og en 2-1 sejr til os!!

Daniel
02-03-2008, 22:38
Van der Sar

Brown Ferdinand Vidic Evra

Ronaldo Carrick Anderson Giggs

Rooney Tevez

Bænk: Kuszscak, O´Shea, Hargreaves, Fletcher, Scholes, Nani, Saha

Tror vi vinder 2-0

Rooney8
02-03-2008, 23:04
Nu må i ikke hade mig ;)

Jeg tror faktisk, DESVÆRRE at vi kunne blive sparket ud på tirsdag. Jeg håber det virkelig ikke, slet ikke, men har det bare på fornemmelsen fordi vi muligvis har en off-day.

Go go United!

jeg tror ikke vi ryger ud ligefrem men har da mine bange anelser - havde vi været uheldige i lyon kunne vi godt have tabt 2-0.. der er da ingen tvivl om vi er favoritter, men vi skal passe på - der skal ingenting til før det hele er vendt rundt.. nu snakker alle så meget om the treble osv, men jeg synes folk herinde skulle til at tage det lidt roligt - en treble sker én ud af 100 sæsoner, hvis man er heldig.. lyon er et farligt hold, og vi skal altså lige forbi dem før vi begynder at snakke om det ene og det andet..

Johnline
02-03-2008, 23:15
Andre som skal derover? Regner med en fed kamp kanon stemning og en 2-1 sejr til os!!

Ja da - og er helt enig! Selvfølgelig bliver det en oplevelse helt udover det sædvanlige ;) Især hvis vi så ender med at rige CL trofæet i hus!

gasgas
02-03-2008, 23:35
Jeg skal! Har billet til West stand tier 2, så skal nok få lidt stemning.

Færingen
03-03-2008, 01:00
jeg tror ikke vi ryger ud ligefrem men har da mine bange anelser - havde vi været uheldige i lyon kunne vi godt have tabt 2-0.. der er da ingen tvivl om vi er favoritter, men vi skal passe på - der skal ingenting til før det hele er vendt rundt.. nu snakker alle så meget om the treble osv, men jeg synes folk herinde skulle til at tage det lidt roligt - en treble sker én ud af 100 sæsoner, hvis man er heldig.. lyon er et farligt hold, og vi skal altså lige forbi dem før vi begynder at snakke om det ene og det andet..

Jeg håber sgu du ta´r fejl!! :)

Cristian9000
03-03-2008, 07:43
Tror ikke Lyon vil få et ben til jorden.United vil blæse til angreb i samme stil som mod Arsenal og det tempo kan Lyon ganske enkelt slet ikke være med i.

Som nogle andre herinde nævner, tror jeg også at dette kunne være en kamp der er skræddersyet til Fletcher.

Jeg tror på 2-0 til United. :titte:

Glory Man United
03-03-2008, 07:58
Van der Sar

Brown Ferdinand Vidic Evra

Ronaldo Carrick Anderson Giggs

Rooney Tevez

Bænk: Kuszscak, O´Shea, Hargreaves, Pique, Scholes, Nani, Saha

Der skal bare blæses til angreb. 3-0

agger01
03-03-2008, 20:02
Jeg har glædet mig til de her knald eller fald kampe i CL kampe siden sidste sæseon, hvor vi røg ud til Milan. Nu er det tiden til at de mio. som blev brugt i sommers, skal betale tilbage, i form af at vi skal videre til kvartfinalen.

Bud på startopstillingen:

-------------------------VDS (overraskende)-------------------------------

------Brown -----------RIO--------------Vidic----------------Patrice-------

------Ronaldo----------Scholes----------Anderson-------------Nani---------

----------------------Rooney-----------Tevez-----------------------------

Jeg håber virkelig at Nani starter inde i stedet for Giggs, da jeg ser ham skapere end Ryan for tiden. Centralt midt er tvivlsom, men lige pt synes jeg at de bør starte inde. Håber Saha kommer ind og gør en god figur.

4-0

Ronaldo *2
Nani* 1
Rooney*

God kamp......

schousboe9
03-03-2008, 20:44
Je håber virkelig ikke Scholes OG Anderson starter inde samtidig! Der er ingen balance på midtbanen når de spiller ved siden af hinanden - det blev mere end udstillet mod City! Men synes den er svær, for hvis man kender Fergie ret, så satser han nok på rutinen, men omvendt har Andeson spilelt klart bedst og Scholes spillede hele kampen mod Fulham i lørdags, så jeg synes nu det lugter af Anderson/Carrick, som jo også blev sparet i weekenden.

---------------VDS--------------
Brown------Rio-----Vida------Evra
Ronaldo--Carrick---Anderson--Nani
---------Rooney---Tevez---------

POG, O'Shea, Hargo, Fletcher, Scholes, Park, Saha
__________________________________________________ _______________
Tror på ovenstående - Disse er alle fit og fight, har fået pauser for nylig og er derfor toptunet til at sparke os i kvartfinalen!:juhuuuu:

Så ka' de bare komme med deres Karim og deres Hatem og hva' fa'en de ellers hedder allesammen!!:devill:

2-0, Tevez sætter standarden!!

Krede
03-03-2008, 21:03
Je håber virkelig ikke Scholes OG Anderson starter inde samtidig! Der er ingen balance på midtbanen når de spiller ved siden af hinanden - det blev mere end udstillet mod City! Men synes den er svær, for hvis man kender Fergie ret, så satser han nok på rutinen, men omvendt har Andeson spilelt klart bedst og Scholes spillede hele kampen mod Fulham i lørdags, så jeg synes nu det lugter af Anderson/Carrick, som jo også blev sparet i weekenden.

---------------VDS--------------
Brown------Rio-----Vida------Evra
Ronaldo--Carrick---Anderson--Nani
---------Rooney---Tevez---------

POG, O'Shea, Hargo, Fletcher, Scholes, Park, Saha
__________________________________________________ _______________
Tror på ovenstående - Disse er alle fit og fight, har fået pauser for nylig og er derfor toptunet til at sparke os i kvartfinalen!:juhuuuu:

Så ka' de bare komme med deres Karim og deres Hatem og hva' fa'en de ellers hedder allesammen!!:devill:

2-0, Tevez sætter standarden!!

Jeg ville vælge samme opstilling uden tvivl. Men måske kunne Fergie finde på at smide Scholes ind og måske endda Hargreaves. Jeg håber (og tror lidt) på den opstilling du har sat op. Den ser giftig ud. En spiller som Carrick har jo spillet vildt godt senest og Nani er i bedre form end Giggs og det samme vil jeg sige om Anderson vs. Scholes (Omend The Ginger Prince spillede flot i weekenden).

4-1!!!! Come On You Reds.

Robbie
03-03-2008, 21:11
VDS
Ronaldo - Anderson - Carrick - Nani
Tevez - Rooney

United 2-1 Lyon

Rooney første målscorer.

Stuhrdrengen
03-03-2008, 22:46
Jeg er overbevist om at United går videre - tror vi vinder 4-0. Ronaldo * 2, Rooney * 2.

Jeg håber inderligt at Giggs starter inde istedet for Nani, som desværre viser nogle af de samme symptomer, som Ronaldo gjorde i sine første år i United (kaster sig, attitudeproblemer). Nani mangler erfaring, og Giggs har nerverne hvis United skulle komme i problemer.

Derimod er jeg imponeret over Anderson, som jeg tror kan stå distancen. Så om det bliver ham eller Scholes, der skal dele midtbanen med Carrick, betyder ikke det store for mig.

Angrebet siger vist sig selv (Rooney og Tevez).

NtotheT
03-03-2008, 23:10
Men på den anden side? Noget siger mig Fletcher starter inde som den pressende midtbanees om ikke vil give Juninho, Källström & Toulalan plads ti lat fordele boldene for frøæderne. Når det er sagt, så er det vist også blevet sagt herinde, at disse kampe er simpelthen skræddersyet til Fletcher. Så ja. Hvis Rooney er alene sammen med Ronaldo og Nani/Giggs på fløjene og en tremandsmidtbane bagved dem, ja så er jeg stadig meget positivt, for det er det vi skal gøre når klokken runder de 20.45 .. Lyon skal PRESSES!

JDK
03-03-2008, 23:39
Edwin van der Sar
Wes Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra
Cristiano Ronaldo - Owen Hargreaves - Paul Scholes - Ryan Giggs
Wayne Rooney - Carlos Tevez

Tomasz Kuszczak, Gerard Pique, John O'shea, Michael Carrick, Nani, Louis Saha
-----
Vi vinder denne kamp 3-1 og Wayne Rooney scorer det første mål

Go' kamp allesammen ;)

Rooney8
03-03-2008, 23:42
Jeg håber sgu du ta´r fejl!! :)

det håber jeg sku også:) men har det bare at hvis man begynder at snakke om så store ting som treble allerede så bliver man skuffet.. jeg kan bedre lide at forholde sig mere ydmygt til det istedet for at håbe det ene og det andet -én kamp ad gangen;)

Casper
03-03-2008, 23:57
jeg tror det bliver en svær kamp.... er bange for at vi skal kæmpe os til en sejr.
Juninhos dødbolde kan slå os ihjel lynhurtigt....
:/

Damien
04-03-2008, 00:54
jeg tror det bliver en svær kamp.... er bange for at vi skal kæmpe os til en sejr.

Dejligt med en sjællen kommentar fra sidens ejer, fedt du blevet en smule mere aktiv her inde. ;-)
Men jeg er enig med dig... har også nøjern på over Juninhos frispark.. Helt klart verdens farligste.. også har de os jo os Benzema...
Men vi skal nok klare den 2-1...

Dines
04-03-2008, 07:43

Helt enig. Selvom vi spiller godt og får scoret et tidligt mål, så kan et frispark næsten hvor som helst på banen være farligt, så derfor må spillerne absoulut ikke begå fripark over vores bane halvdel, da det er en stor trussel.

http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/giggs_tvilsom_i_morgen

Vil lige nævne, at Giggs er tvivlsom til imorgen, hvilket nok åbner op for Nani fra start.

Glory Man United
04-03-2008, 08:26
Men han skal jo sparke 3 frispark i kassen på 90 min, for at de skal gå videre :confused:

23Becks
04-03-2008, 09:47
Som Evra siger: det er katastrofalt hvis ikke vi går videre. vi er Manchester United!!!

de 11 startende er:

Edwin Van Der Sar

Wes Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

Cristiano Ronaldo - Michael Carrick - Paul Scholes - Ryan Giggs

Wayne Rooney - Carlos Tevez

Tror SAF vælger både Scholes og Giggs fremfor Anderson og Nani, selvom sidstnævnte er i klart bedre form.. Håber sku SAF hiver en kanin op af hatten, og gør et eller andet ligesom mod Arsenal, en 4-5-1 måske, hvor Fletcher kommer ind og spiller ligesom mod Arsenal.. Men lad os nu se.. spændende blir det ihvertfald!!

God kamp

Glory Man United
04-03-2008, 09:52
Håber sku SAF hiver en kanin op af hatten, og gør et eller andet ligesom mod Arsenal, en 4-5-1 måske, hvor Fletcher kommer ind og spiller ligesom mod Arsenal

You gotta be joking...4-5-1? Vi er Manchester United......ikke Arsenal. Vi skal frem over isen i den sædvanlige 4-4-2

Bugge
04-03-2008, 09:58
You gotta be joking...4-5-1? Vi er Manchester United......ikke Arsenal. Vi skal frem over isen i den sædvanlige 4-4-2

Enig, 4-4-2 er vejen frem..

Jeg håber vi ser et United hold som starter i et fandens hurtigt tempo ligesom mod Roma sidste år og Arsenal i år.. Så tror jeg Lyon mister modet, for dét tempo er der stort set ingen hold der kan være med i..

23Becks
04-03-2008, 11:14
4-5-1 eller 4-3-3 du kan kalde det hvad du vil.. Vi spiller med garanti 4-4-2, men den anden opstilling udførere vi også til perfektion..

sadface
04-03-2008, 13:07
Van der Sar -
W. Brown, Vidic, R. Ferdinand, Evra
C. Ronaldo, Carrick, Anderson, Nani
Rooney, Tevez

Er sindsyg nervøs ved udsigten til denne kamp, det skulle satme ikke undre mig at det kunne gå galt.
forhåbentlig en sikker sejr til os. 2-0
Ronney og Nani :)

Go kamp..

Svendsen
04-03-2008, 13:10
4-4-2 håber jeg
van der sar
brown-rio-vidic-evra
ronaldo-carrick-scholes-nani
rooney-saha

pig-o shea-fletcher-hargreves-anderson-park-tevez

Flax_Generous
04-03-2008, 15:15
Jeg ved ikke om det er blevet nævnt før, men vi kan med en sejr i aften tangere rekorden for flest hjemmebanesejre i træk (http://tv2sport.dk/node/4962) i Champions League. Det kunne da være sjovt nok.

Glory Man United
04-03-2008, 15:17
Jeg ved ikke om det er blevet nævnt før, men vi kan med en sejr i aften tangere rekorden for flest hjemmebanesejre i træk (http://tv2sport.dk/node/4962) i Champions League. Det kunne da være sjovt nok.

Glæder mig allerede til at se, hvem der må lide i kamp 11 :devill:

Parkohargo
04-03-2008, 15:39
Ingen tvivl om at Lyon vil kæmpe hårdt for det iaften. Men hvis vi lægger et godt pres til og starte med så knækker de.

VDS

Brown Rio Vidic Evra

Ronaldo Carrick Scholes Nani(måske Giggs)

Rooney Tevez

Bænk:PIG, Altmuligmanden, Fletcher, Saha, Anderson, Hargo og Park.

Vi vinder 3-1. Rooney 2x og en Ronaldo.

God Kamp.:)

Høgsted
04-03-2008, 15:59
Glæder mig sinddsygt til kampen i aften. Jeg tror der er magi i vente på OT og CL kampe hjemme på OT er altid noget helt specielt for mig

VDS
Brown Rio Vidic Evra
Ronaldo Hargreaves Anderson Nani
Rooney Tevez

En sikker sejr på 3-0
Tevez står for 2 mens Ronaldo scorer 1

Krede
04-03-2008, 16:17
Glæder mig sinddsygt til kampen i aften. Jeg tror der er magi i vente på OT og CL kampe hjemme på OT er altid noget helt specielt for mig

VDS
Brown Rio Vidic Evra
Ronaldo Hargreaves Anderson Nani
Rooney Tevez

En sikker sejr på 3-0
Tevez står for 2 mens Ronaldo scorer 1

Jeg er næsten sikker på, at Carrick spiller. Der må være en grund til, at han slet ikke var med i truppen mod Fulham. I øvrigt mener jeg også, at han har været den bedste midtbane spiller den seneste tid.

Parkohargo
04-03-2008, 16:31
Jeg er næsten sikker på, at Carrick spiller. Der må være en grund til, at han slet ikke var med i truppen mod Fulham. I øvrigt mener jeg også, at han har været den bedste midtbane spiller den seneste tid.

Jeg tror det bliver Carrick og Scholes der starter på den centrale midt iaften. Carrick pga. han har gjort det virkelig godt på det seneste og Scholes for rutinen, og ville da også føle mig tryg med de to.

Kofoed
04-03-2008, 17:31
http://www.bold.dk/nyt/?vis=80563
Ja hva ska man sige.. Har har jo ret..

Jacob FG
04-03-2008, 17:43
Er der nogen som ved hvornår startopstillingen offentliggøres?

CC
04-03-2008, 17:48
Er der nogen som ved hvornår startopstillingen offentliggøres?

Normalt en time før, dvs 19.45

Jacob FG
04-03-2008, 18:01
Normalt en time før, dvs 19.45

Mange tak! :)

Som andre også har sagt så tror jeg at det bliver Scholes og Carrick i midten. Scholes har ikke spillet super for tiden, men han har rutinen, hvilket i sidste ende kan blive en afgørende faktor for udfaldet. Hvad Carrick angår så siger det vel næsten sig selv eftersom han blev sparet mod Fulham.

VDS
Brown Rio Vidic Evra
Ronaldo Carrick Scholes Giggs
Rooney Tevez

Og så bliver der selvfølgelig blæst til angreb: 3-1 til Utd.

Martinsen
04-03-2008, 18:06
Mange tak! :)

Som andre også har sagt så tror jeg at det bliver Scholes og Carrick i midten. Scholes har ikke spillet super for tiden, men han har rutinen, hvilket i sidste ende kan blive en afgørende faktor for udfaldet..

Scholes var en sand nydelse mod Fulham, så lad os håbe at han er ved at ramme formen! Det er ihvertfald det helt rette tidspunkt, hvis det er tilfældet!

Benzet
04-03-2008, 18:20
---------VDS---------

Brown--Rio--Vidic--Evra

Ronaldo--Hargreaves-Anderson--Giggs
-------------Scholes---------------
-------------Rooney-------------

TK, O`Shea, Carrick, Saha, Tevez, Nani, Pique

CC
04-03-2008, 18:28
Synes virkelig den er svær at vurdere. Nani eller Giggs afhænger af om Giggs er skadet eller ej.
Vi er på hjemmebane så jeg vil mene at vi skal spille 4-4-2, men der er også mulighed for at vi stiller med en 4-5-1, og hvis det bliver 4-5-1 så spiller vi som Benzet foreslår. Men synes virkelig det er svært at gennemskue den centrale midt.

-------------VDS-----------

Brown----Rio----Vidic----Evra

Ronaldo--Scholes--Anderson--Nani

----------Rooney--Tevez--------

TK, O`Shea, Carrick, Saha, Hargreaves, Park, Pique

Lorensen
04-03-2008, 18:38
Dejligt med en sjællen kommentar fra sidens ejer, fedt du blevet en smule mere aktiv her inde. ;-)
Men jeg er enig med dig... har også nøjern på over Juninhos frispark.. Helt klart verdens farligste.. også har de os jo os Benzema...
Men vi skal nok klare den 2-1...

Han har da skrevet dobbelt så mange indlæg som dig. Så et eller andet må han gøre rigtigt :p

Dines
04-03-2008, 18:53
Er jeg den eneste der er ved at få lidt kriller i maven allerede nu? Er altid så hamrende nervøs til CL-kampene.

Jacob FG
04-03-2008, 18:57
Scholes var en sand nydelse mod Fulham, så lad os håbe at han er ved at ramme formen! Det er ihvertfald det helt rette tidspunkt, hvis det er tilfældet!

Ja det må siges! Kunne også godt forestille mig, at en kamp som i aften ville passe ham godt. Tror virkelig også at han hungrer efter at spille og vise sit værd i disse afgørende kampe - og af alle spillere på Uniteds hold så tror jeg han er den som ville ofre aller mest for at komme i Champions League finalen.

pølsemanden
04-03-2008, 18:59
Er jeg den eneste der er ved at få lidt kriller i maven allerede nu? Er altid så hamrende nervøs til CL-kampene.

Nej hehe det tror jeg ikke du er,

CC
04-03-2008, 19:05

På ingen måde! Jeg glæder mig så meget til at vi får sendt frølårsfreaksne hjem hvor de kommer fra:devill:

Krede
04-03-2008, 19:06

Nej for satan. Det bliver virkelig spændende. Det er idag det bliver afgjort - intet må fejle. En off-day ala City kampen og vi er ude. Derfor bliver jeg også altid nervøs til de her knock-out kampe, men synes som regel man kan se om spillerne "er der" i løbet af de første 10 min. tid. Hvis de er det, så burde vi kunne klare Lyon.

Kofoed
04-03-2008, 19:24

overhovedet ikke.. Kan slet ikke vente.. er sindsygt nervøs.. ved vi kan vinde over dem, men alligevel tror jeg vi kommer til at kæmpe for det.. men det kunne være så fedt med en kamp hvor der ikke kun bliver scoret 2 mål.. en roma kamp ville ikke gøre noget..

Krede
04-03-2008, 19:46
Så er start 11'eren der.

VDS
Brown Rio Vidic Evra
Ronaldo Fletcher Carrick Anderson Nani
Rooney

Dines
04-03-2008, 19:49
Anderledes hold, men sidste gang vi spillede på Old Trafford med den opstilling gik det jo fint nok, så lad os håbe det samme gentager sig idag (Arsenal kampen). Synes dog Tevez skulle have startet inde, da Rooney ikke er så god i den boksspillerrollen, men jeg tror på det nok skal gå. Vi har da ihvertfald nogle spillere at sætte ind, hvis vi har brug for det. God kamp. :)

robinho
04-03-2008, 19:49
ah skulle lige have forudset giggs ikke blev klar, ellers havde jeg opstillingen lige på kornet hehe

Jacob FG
04-03-2008, 19:50
Så er start 11'eren der.

VDS
Brown Rio Vidic Evra
Rooney

Så hellere Tevez inde end Fletcher. Det lugter lidt af at det vil være et deffensivt orinteret United hold, som går på banen. Ved godt vi kan nøjes med 0-0, men alligevel - en dødbold og så kan de være foran..

Den bedste måde at forsvare på er ved at angribe.. :)

Daniel
04-03-2008, 19:50
Så er start 11'eren der.

VDS
Brown Rio Vidic Evra
Rooney

Er umiddelbart ikke så glad ved nyheden om kun en mand på toppen. Jeg ved at Fletcher passer plejer at være god i de her kampe men havde foretrukket Tevez.

chrisserUnited
04-03-2008, 19:51
Fornuftigt opstilling...hvem på bænken?

robinho
04-03-2008, 19:51
Det bedste måde at forsvare på er ved at angribe..

det skal der stå i mourinhos nekrolog

ChristianR
04-03-2008, 19:52
Pis. Jeg havde nu håbet på en 4-4-2. På den anden side virkede det som om, at det der gik galt i sidste kamp var, at vi ikke var kontrollerende nok på midtbanen. Jeg er bare bange for Rooney får det svært alene deroppe.
Overraskende, at Scholes ikke starter inde, når vi spiller med 3 centrale, men det skal nu nok gå.
Hvis vi ikke scorer er det ind med Tevez!

Hl-Glory
04-03-2008, 19:53
Jeg synes også det lidt mærkeligt, vi kun skal have en på toppen.
håber stadig det bliver utrolig offensiv spil fra vores side.
men trælst vi kun har en boksspiller fra start imo.

Come on United!

man.utd25
04-03-2008, 19:56
Jeg synes også det lidt mærkeligt, vi kun skal have en på toppen.
håber stadig det bliver utrolig offensiv spil fra vores side.
men trælst vi kun har en boksspiller fra start imo.

Come on United!

Jeg synes godt nok også det er virkelig lidt underligt, at vi kun spiller med 1 lidt træls.

chrisserUnited
04-03-2008, 19:57
Altid fint nok og starte med kun have en... der skal jo nok komme en mere ind

man.utd25
04-03-2008, 19:58
Altid fint nok og starte med kun have en... der skal jo nok komme en mere ind

Ja lad os håbe det:)

Dines
04-03-2008, 19:59
Man kan så sige, at det er de mest forsmstærke spillere der spiller, så på den måde er det vel meget godt!

Come on United!

Krede
04-03-2008, 20:00
Jeg ser det ikke som en angriber, men tre. Jeg tror vi giver dem en gang Arsenal-kamp. Anderson, Fletcher og Rooney arbejder vanvittigt hårdt, Carrick slår en masse killer afleveringer og Nani-Ronaldo står for lækkerierne.

God opstilling - plus der er gode typer at smide ind.

Come on you reds.

ChristianR
04-03-2008, 20:01
Man kan så sige, at det er de mest forsmstærke spillere der spiller, så på den måde er det vel meget godt!

Come on United!

Jaa, men Tevez er vel lige så meget i form som de startende:) Han kunne godt starte for min skyld:)

elmegaard
04-03-2008, 20:02
Jeg ser det ikke som en angriber, men tre. Jeg tror vi giver dem en gang Arsenal-kamp. Anderson, Fletcher og Rooney arbejder vanvittigt hårdt, Carrick slår en masse killer afleveringer og Nani-Ronaldo står for lækkerierne.

God opstilling - plus der er gode typer at smide ind.

Come on you reds.

præcis. fletcher gjorde det fantastisk i den kamp (udover de to mål).

vi giver de franskmænd en røvfuld!

man.utd25
04-03-2008, 20:03
Jaa, men Tevez er vel lige så meget i form som de startende:) Han kunne godt starte for min skyld:)

Ja synes også det er synd tevez ikke starter inde, han har vist at han er god til at lave mål i de store kampe.

Dines
04-03-2008, 20:03

Tjah, men han har ikke været så god de seneste par kampe, selvom jeg også så at han helst startede inde. Men er nu fortrøstningsfuld, da jeg husker hvordan det gik med kampen mod Arsenal med den opstilling.

NtotheT
04-03-2008, 20:05
Drømmeholdopstilling :d

pølsemanden
04-03-2008, 20:07
Virklig fedt at SAF har valgt 5 angriber også enda Fletcher , kom så du må godt lave to mål til,

Kofoed
04-03-2008, 20:08
Både og med den opstilling.. Men jeg tror på det virker, og hvis det ikke kører, så må vi bare ud med fletch og ind med tevez..

Elkjaer
04-03-2008, 20:09
Spændende opstilling plus vi har klasse spillere på bænken.
Bliver en dejlig kamp ~ lad os samtidig håbe at Arsenal holdet knækker fuldstændigt :)

ChristianR
04-03-2008, 20:11
Bliver en dejlig kamp ~ lad os samtidig håbe at Arsenal holdet knækker fuldstændigt :)

Nej, lad os da håbe de går videre! Deres spinkle trup får endnustørre problemer i PL, hvis de går videre i CL.

Hl-Glory
04-03-2008, 20:12
Tjah, men han har ikke været så god de seneste par kampe, selvom jeg også så at han helst startede inde. Men er nu fortrøstningsfuld, da jeg husker hvordan det gik med kampen mod Arsenal med den opstilling.

så skal vi jo også lige have byttet Ronaldo også ind med Park.
hvis det skal være den samme som mod arsenal ;)

sadface
04-03-2008, 20:17

Jeg håber godt nok Arsenal går videre, de har ikke breden på deres trup til at at spille så mange afgørende kampe. :)

Dejlig opstilling, sikker sejr :)

Hl-Glory
04-03-2008, 20:35
Nu melder nerverne sig for alvor!

Come on United!

Kofoed
04-03-2008, 20:36
Arsenal skal ikke gå videre..

Men hvor er det lækkert at vi får både Anderson og carrick med i aften.. Perfekt..

Færingen
04-03-2008, 20:40
puha.... har det slet ikke godt mens jeg venter på kampen...

Har i nogen god ide hvordan man får nerverne væk ??

God kamp mine venner

Parkohargo
Spændende opstilling. Bliver en fed kamp tror jeg:)

Elkjaer
Jeg håber godt nok Arsenal går videre, de har ikke breden på deres trup til at at spille så mange afgørende kampe. :)

Dejlig opstilling, sikker sejr :)

Kan godt give dig ret.
Men for satan jeg hader Arsenal, mest derfor :)

Pellehanberg
04-03-2008, 20:45
Spiller de 4-3-3??

Høgsted
04-03-2008, 20:45
Skuffet over at Tevez ikke starter inde og vi ikke spiller med to angribere. Men ellers spændende

Parkohargo
04-03-2008, 20:46
hvem sagde at Rooney skulle ligge alene fremme!? satme da en offensiv opstilling

sadface
04-03-2008, 20:49
Kan godt give dig ret.
Men for satan jeg hader Arsenal, mest derfor :)

Ja, det gør jeg sku også.. men hvis arsenal går videre så er jeg sikker på vi vinder mæsterskabet..

Manchester United
04-03-2008, 20:52
puhaaa troede lige der var straffe

NtotheT
04-03-2008, 20:53
Sku lige ti lat hænge mig selv ..

NtotheT
04-03-2008, 20:54
jeg slår snart vidic ihjel ..

CC
04-03-2008, 20:57

Held og lykke med det;)

Cap
Hvem er den tosse på TV2 sport som siger "Gerrick" og "Ferdinand" med syg dansk udtalelse? :P

Manchester United

ik så voldsomt ... ro på:D

Flax_Generous
04-03-2008, 20:59
Hvem er den tosse på TV2 sport som siger "Gerrick" og "Ferdinand" med syg dansk udtalelse? :P
Jep, og som kaldte Fletcher for Gerik.

NtotheT
04-03-2008, 20:59
Held og lykke med det;)

Ja okay :D men jeg kan bare ikke tage når han til tider stiller sin fodboldsans og vælger atl osse bolden 50 meter over banen mod ROoney .. Det kommer man ingen vegne med :)

Manchester United
04-03-2008, 21:01
syndt nani.

Flax_Generous
04-03-2008, 21:01
Lyon står godt nok langt tilbage på banen. Det er helt vildt... Det ligner Reading.

Elkjaer
04-03-2008, 21:03
Vi spiller noget flot kombinationsspil, vi mangler bare lige det sidste.
Dejligt vi har bolden så meget.

Sevilla 2-0 efter 9 min :O

Manchester United
godt løbet af evra

Parkohargo
fuck det kunne have set godt ud. super aflevering af carrick

NtotheT
Sevilla 2-0 efter 9 min :O

Ja, det irriterer mig :D for jeg fjernede dem med to på min odds i sidste øjebli k :(

Drale
04-03-2008, 21:04
Vi presser på :D

NtotheT
04-03-2008, 21:05
Lyon står godt nok langt tilbage på banen. Det er helt vildt... Det ligner Reading.

Jep, men et frispark til lyon, og vi vil være på røven :S

Flax_Generous
04-03-2008, 21:08
Ham 'ekspertkommentatoren' er da helt uduelig. Nu ryger tv'et snart på mute.

CC
04-03-2008, 21:09
Ham 'ekspertkommentatoren' er da helt uduelig. Nu ryger tv'et snart på mute.

Må indrømme at jeg ikke kan følge hans sammenligning af Davids og Anderson...

JakobR
04-03-2008, 21:10
Anderson mangler både at stikke sig i armen med doping og bruge briller.

sadface
04-03-2008, 21:10
Må indrømme at jeg ikke kan følge hans sammenligning af Davids og Anderson...

Nej, tænkte jeg sku også lige på :)

Manchester United
04-03-2008, 21:14
puhaa lyon presser lig nu.

CC
04-03-2008, 21:15
Indtil videre er præstationen mere end godkendt men vi mangler noget fra kanterne... Nani og Ronaldo har slet ikke fået nok at arbejde med derude...

Manchester United
04-03-2008, 21:17
frispark

Manchester United
04-03-2008, 21:18
hvorfor skyder ronaldo hele tiden ind i muren?

CC
04-03-2008, 21:19
hvorfor skyder ronaldo hele tiden ind i muren?

Fordi den står i vejen...

Manchester United
04-03-2008, 21:21
Fordi den står i vejen...

jeg men så kan han jo bare skyder over muren:D

chrisserUnited
04-03-2008, 21:22
Hvordan spiller vi?

sadface
04-03-2008, 21:25
Hvordan spiller vi?

Ganske udemærket, lægger et pres, men bliver ikke til de store chancer. Lyon er farlige når de er i angreb, men det står langt tilbage..

CC
Det er os som ligger presset og vi er hele tiden lige ved at komme hele vejen igennem, men gang på gang mangler vi lige det sidste... Vi spiller faktisk fint, men vi skal mere ud pver kanterne...

Cap
Kunne godt have tænkt mig at se en spiller som Simpson i dag istedet for Brown - Brown er altså ikke nogen mester offensivt, og når Lyon står så langt tilbage som de gør virker han mest af alt som en blind passager.

edit: RONALDO 1-0!

sadface
04-03-2008, 21:26
Ronaldo !!!!!! :d:d:d

Elkjaer
Ronaldo <3 Hvem Ellers?

Manchester United
1-0!!!!

CC
Ronaldo!!!!

chrisserUnited
Ganske udemærket, lægger et pres, men bliver ikke til de store chancer. Lyon er farlige når de er i angreb, men det står langt tilbage..

Kunne være Tevez skulle ind nu, så der er noget mere pres oppe i angrebet

Bonde15
Ronaldoo !

RasmusP
Aaaarh, skal vi ikke lige have et mål, inden pausen?? Kom nu United!!!!

Hold da kæft, det virkede sgu!!! SÅDAN

chrisserUnited
har ronaldo scoret?

pølsemanden
04-03-2008, 21:27
Goooal Ronaldo !!! :d

Cristiano Ronaldo7
Ronaldo 1-0

Parkohargo
roooooonaalldooooooo!!!

Manchester United
har ronaldo scoret?

ja da:D

sadface
har ronaldo scoret?

Ja. mål efter lidt fumle spil i lyoon forsvaret.

chrisserUnited
haha RasmusP det fik du...tilfreds ? :D

pølsemanden
:) har ronaldo scoret?

Ja har du ikke tv2sport ?

NtotheT
04-03-2008, 21:28
Fuck Hvor Er Det Et Vigtigt Mål! :)

Hl-Glory
sådan vigtigt, nu burde vi få helt styr på kampen.

chrisserUnited
jamen hvor er det lækkert! :D Tevez må stadig godt komme ind :D

RasmusP
04-03-2008, 21:30
haha RasmusP det fik du...tilfreds ? :D

Nej. Jeg vil ha' 8 mere :D

Manchester United
04-03-2008, 21:30
1-0 i første halvej

HamudiiC
04-03-2008, 21:31
Nøøj hvor er jeg dog træt af de kommentator på tv2 sport!
.. Men klasse af drengene, men ville da heller ha' at Anderson scorede der. men et mål er et mål ;)

Flax_Generous
04-03-2008, 21:32
Hvad laver Lyon? Godt nok er de semi-farlige på deres sjældne kontrastød, men hvorfor vil de ikke spille fodbold? Jeg havde godt nok forventet mere af dem. Håber de på at spille 0-0?

Anyways, acceptabel 1. halvleg. Vi sidder fuldstændig på kampen og fører fortjent 1-0. Der mangler bare lige det sidste. Anderson og Rooney har ikke været nok med - måske er det derfor det halter lidt til sidst.

Parkohargo
04-03-2008, 21:33
Udemærket første halveg..dog skal vi stadig passe på når Juninho sparker de frispark. Men fuck det vi sætter trumf påi anden halveg og vinder 3-0.:)

Hl-Glory
04-03-2008, 21:33
Vigtigt vi fik det mål inden pausen, den giver ro i pausen.
men det må gære ondt på lyon.
håber vi kan få lukket hér i starten af anden halvleg så vi ikke skal sidde til sidst og blive bekymrede.
men god pause stilling.

Come on United!

RasmusP
04-03-2008, 21:34
Er der nogen der kan fortælle lidt om hvordan 1. halvleg er gået? Evt. spillerkarakterer??

JakobR
04-03-2008, 21:34
Kanterne bliver brugt for lidt. Nani og Ronaldo får ikke meget at lave derude.

Ronaldo spiller en skidt kamp, selvom han har scoret. Han mister bolde konstant, når han forsøger på sit cirkus.

Vores formation ligner lidt en 4-6-0, da Rooney ligger meget dybt. But who cares? Vi har masser af bevægelse, vi skal bare bruge kanterne lidt mere :)

Hvor mange kort skal man have, før det er karantæne?

Hl-Glory
04-03-2008, 21:35
Kanterne bliver brugt for lidt. Nani og Ronaldo får ikke meget at lave derude.

Ronaldo spiller en skidt kamp, selvom han har scoret. Han mister bolde konstant, når han forsøger på sit cirkus.

Vores formation ligner lidt en 4-6-0, da Rooney ligger meget dybt. But who cares? Vi har masser af bevægelse, vi skal bare bruge kanterne lidt mere :)

men det 3 i CL ?
- men ikke sikker.

HamudiiC
04-03-2008, 21:36

Det er vidst 2 gulekort i knald-eller-fald kampene.

Flax_Generous
04-03-2008, 21:37
Han har bolden utrolig meget og ofte har han den lidt for meget, men med 1 mål og flest skabte chancer, så kan det ikke kaldes skidt, synes jeg.

Manchester United
04-03-2008, 21:38
AC Milan---------------0 - 0----Arsenal
Barcelona--------------1 - 0----Celtic
Manchester Utd--------1 - 0----Lyon
Sevilla-----------------3 - 1---Fenerbahce

kampene...

Kofoed
04-03-2008, 21:39
En meget godkendt 1. halvleg.. vi spiller den rigtig godt rundt, og lyon kommer kun frem til et par store chancer, og det er naivt og tro man kan holde sådan et godt hold 100% fra chancer, men vi har dem hvor vi vil ha dem.. fletcher presser godt, og er god til at holde bolden igang i kontrafasen, og så lægger han et godt pres på boldholderen.. nani gør det også godt syntes jeg.. nani har dog ikke lavet så meget, men er alligevel kommet til nogle gode indlæg, og hans hjørnespark er klasser bedre end giggs..
Anderson har også gjort det godt, men han har det svært ved at ligge alene i front til tider, men laver nogle kanon afleveringer ala. scholes, og så håbede/troede jeg lige den ville ryge i kassen da ronaldo scorede..
Men en rigtig god kamp hvor vi står godt, og vi er rigtig gode til at holde på bolden og især de første 15 min. havde vi bolden konstant.. Lyon trykkede så lige på i 5 min. tid, men det blev aldrig til noget RIGTIG farligt..
Efter min mening skal vi ud og satse på at få det andet mål og ikke bare køre en 1-0 sejr hjem, for de har altså folkene til at banke den i kassen, og hver gang de får et frispark på vores halvdel er jeg nervøs for juninho sparker altså bolde af en anden verden..
Men jeg er lidt træt af ronaldo idag.. nani skal tage det næste frispark og så skal ronaldo prøve og skrue finterne lidt ned, for det lykkeds ikke for ham idag, og han har tabt bolden 2-3 gange hvor de så er kommet i halvt løb mod os, men så er blevet bremset sikkert..

Parkohargo
04-03-2008, 21:39
synes ikke Ronaldo har spillet decideret skidt. Han har spillet som vi kender ham jo. Taber sommetider et par bolde på hans tricks men scorer jo mål:lolol:

Flax_Generous
04-03-2008, 21:42
synes ikke Ronaldo har spillet decideret skidt. Han har spillet som vi kender ham jo. Taber sommetider et par bolde på hans tricks men scorer jo mål:lolol:
Sådan kan man også sige det. :)

Ronaldo skal bare blive ved. Hans finter og hælafleveringer har allerede været skyld i flere fine chancer og selvom han har tabt bolden et par gange, så er det til at leve med. I hvert fald så længe Lyon ikke har tænkt sig at angribe for alvor. Desuden trækker han utrolig mange af deres spillere til sig, hvilket burde give plads til Rooney, Nani og Anderson. Det er dog ikke blevet udnyttet så godt. Undtagen af Fletcher som stormer med frem i de rigtige huller næsten hver gang. Godt at se!

Kofoed

Jo, men det er ikke i mand mod mand duellerne han taber den ligesom han plejer.. det er når han bare står på stedet og hopper over bolden, og det er total unødvendigt da han ikke får noget ud af den, og hvis han endelig får fintet den ene står den anden lige klar til at tage over.. det er altså ikke derby vi spiller mod..

Kofoed
Men hva syntes folk om anderson indtil videre??

Parkohargo
04-03-2008, 21:44
Sådan kan man også sige det. :)

Ronaldo skal bare blive ved. Hans finter og hælafleveringer har allerede været skyld i flere fine chancer og selvom han har tabt bolden et par gange, så er det til at leve med. I hvert fald så længe Lyon ikke har tænkt sig at angribe for alvor. Desuden trækker han utrolig mange af deres spillere til sig, hvilket burde give plads til Rooney, Nani og Anderson. Det er dog ikke blevet udnyttet så godt. Undtagen af Fletcher som stormer med frem i de rigtige huller næsten hver gang. Godt at se!

Ja Fletcher har haft en kanon første halveg og kæmpet som en gal.

Flax_Generous
04-03-2008, 21:45
Jeg synes ikke, at det er hans bedste kamp - han har haft et par gode afleveringer, men også en del misforståelser med de andre angribere og begåede frispark. Det er som om han ikke er helt vant til den noget mere offensive rolle i dag. Det ville ikke genere mig, hvis han rykkede lidt tilbage i banen og deltog mere i spillet som normalt.

Parkohargo
04-03-2008, 21:46

Synes han har gjort det fint nok..men han virker på en eller anden måde hæmmet foran mål..!?

Holmskov
04-03-2008, 21:48
Hvad helvede er det for noget crap at kalde Ronaldo for Rooneys siamesiske tvilling.?? Det er da noget latterligt noget at fyre af.

Flax_Generous
04-03-2008, 21:49
Hvad helvede er det for noget crap at kalde Ronaldo for Rooneys siamesiske tvilling.?? Det er da noget latterligt noget at fyre af.
Skræmmende uintelligent, ja.

Manchester United
04-03-2008, 21:50
tevez varmer op.

NtotheT
04-03-2008, 21:50
Hvad laver Lyon? Godt nok er de semi-farlige på deres sjældne kontrastød, men hvorfor vil de ikke spille fodbold? Jeg havde godt nok forventet mere af dem. Håber de på at spille 0-0?

.

For min skyld må de fortsætte så længe de vil med den defensive indstilling, for de skaber jo intet, så er det jo ligesom en dag på kontoret for forsvaret og VDS

HamudiiC
04-03-2008, 21:51

Det er dét jeg siger. TV2Sport kommentatorene pisser virkeligt en af. De har ingen IQ, også kan de ikke udtale Carricks navn.

NtotheT
04-03-2008, 21:52
Det er dét jeg siger. TV2Sport kommentatorene pisser virkeligt en af. De har ingen IQ, også kan de ikke udtale Carricks navn.

Han er en stor klaphat . Glemmer ham ldrig for den gang han kommenterede SPorting kampen mod United :) kæft en klump han dog var :D

CC
04-03-2008, 21:55
Synes det er tydeligt at Anderson, Nani og Evra hygger sig rigtig godt ovre i venstre side!

NtotheT
04-03-2008, 21:57
Synes Rooney er utroligt anonym i dag? :S

CC
04-03-2008, 21:58
Som afslutter har Rooney ikke haft noget at sige i dag... som spilstation er han fremragende!

chrisserUnited
04-03-2008, 21:58
så lige målet... :D lækkert klumpe mål... Elkjær sagde at eneste gode United spiller i 1 halvleg var Ronaldo? var det fordi han scorede eller hva? synes ikke det var sådan i andre skrev det herinde...

Flax_Generous
04-03-2008, 21:59
så lige målet... :D lækkert klumpe mål... Elkjær sagde at eneste gode United spiller i 1 halvleg var Ronaldo? var det fordi han scorede eller hva? synes ikke det var sådan i andre skrev det herinde...
Fletcher, Nani, Carrick og Evra har alle været bedre eller lige så gode, synes jeg.

CC
04-03-2008, 21:59

Nu er Preben Elkjær jo også idiot når det kommer til at analysere fodbold, så det er der ikke noget at sige til...

chrisserUnited
04-03-2008, 22:00
Simpelthen nogle dårlige værter:D

Manchester United
04-03-2008, 22:02
Brown har også gjort det godt.

Manchester United
04-03-2008, 22:04
ellers fin afslutning af nani

Holmskov
04-03-2008, 22:04
Hahaha.....så synger tilskuerne Rooney, rooney.......så siger klaphatten "ja, så hylder de altså Nani".

Hvad er det de ikke forstår?

Manchester United
04-03-2008, 22:05
Simpelthen nogle dårlige værter:D

ja og så har han sagt at rooney stjæler bolden

Flax_Generous
04-03-2008, 22:05
Hahaha.....så synger tilskuerne Rooney, rooney.......så siger klaphatten "ja, så hylder de altså Nani".

Ha ha, ja, de sover virkelig i det studie.

Nu skal vi for resten lige til at score igen. Anderson er helt væk i kampen - ud med ham og ind med Tevez, så vi kan få det forbandede mål.

chrisserUnited
04-03-2008, 22:06

engelsk :D

Jacob FG
04-03-2008, 22:07
Jeg må sige at jeg har været overordentlig imponeret over Flechters spilpræstation idag.. Synes virkelig han har gjort det godt!

Manchester United
04-03-2008, 22:09
så skal tevez ind

CC
04-03-2008, 22:10
Anderson ud

chrisserUnited
så skal tevez ind

Ud med Anderson eller'?

Manchester United
Tevez ind Anderson ud.

Parkohargo
04-03-2008, 22:11
Fornuftig indskiftning

Manchester United
04-03-2008, 22:12
Nej Ronaldo, vil ikke se sådan nogen afleveringer.

chrisserUnited
04-03-2008, 22:12
Kom så Tevez... lige en kasse!

Flax_Generous
04-03-2008, 22:13
Der skulle Ronaldo vist have haft bolden. Så havde den stået 2-0.

Jacob FG
04-03-2008, 22:14
Det brænder på - stolpeskud fra Lyon

Manchester United
Puhaa tæt på de fik udlinet

Parkohargo
ej hvor skidt..

Flax_Generous
Jeg synes lidt, at vi har overtaget Lyons rolle i 1. halvleg. Hvorfor i alverden står vi så langt tilbage? Ind med Hargreaves.

HamudiiC
hvad sker der lige nu, vi er presset langt nede.
Så i lige Shot on Target?
1-2 til Lyon i skud på mål.

NtotheT
kom nu reds, scor nu et mål til, så er jeg glad

Parkohargo
04-03-2008, 22:15
Come On United!

Jacob FG
04-03-2008, 22:16
kom nu reds, scor nu et mål til, så er jeg glad

så ville jeg være lykkelig! ;)

Manchester United
så så man ikke muligheden..

Manchester United
Ellers godt taget af Nani.

CC
04-03-2008, 22:18
Tevez har virkelig fået skabt noget dynamik!

Flax_Generous
04-03-2008, 22:18
Ellers godt taget af Nani.
Han er godt nok hurtig.

Og så må jeg lige give lidt ros til Benzema. Han ser ud til at være the real deal. Kæmpe talent...

Parkohargo
04-03-2008, 22:25
tyndt offside der

NtotheT
04-03-2008, 22:25
Han er godt nok hurtig.

Og så må jeg lige give lidt ros til Benzema. Han ser ud til at være the real deal. Kæmpe talent...

ja bare snyd at træneren ikke har offensiv indstilling til fodbold, så han kunne lyse mere i sådanne kamp, men heldigvis. Så er han ikke farlig mod os, og så kan han måske erhverves billigere :D håber så emget han bliver united-spiller. Hvis det sker, så giver jeg fadbamse til alle herinde :D

RasmusP
04-03-2008, 22:26
Nu må der snart gerne scores i arsenal kampen, så man ikke skal vente endnu længere på at se united...

Og dér kom det så. Det er sgu anden gang i aften, at jeg får hvad jeg ber om :D

SpanGdix
Fabregas

0-1 Arsenal

S.U.N
Det er sku en deal "Rocking"

chrisserUnited
ja bare snyd at træneren ikke har offensiv indstilling til fodbold, så han kunne lyse mere i sådanne kamp, men heldigvis. Så er han ikke farlig mod os, og så kan han måske erhverves billigere :D håber så emget han bliver united-spiller. Hvis det sker, så giver jeg fadbamse til alle herinde :D

det er hermed noteret :D
Arsenal Foran.... Kanon mål

Flax_Generous
04-03-2008, 22:27
Nu må der snart gerne scores i arsenal kampen, så man ikke skal vente endnu længere på at se united...
Your word is Fabregas' command!

Manchester United
04-03-2008, 22:27
arsenal er kommet foran med 1 mål!!!!!!!!!!!!

Drale
04-03-2008, 22:28
0-1 til arsenal. Overrasker mig meget

chrisserUnited
04-03-2008, 22:28
0-1 til arsenal. Overrasker mig meget

overrasker? de har presset milan i bund siden kampstart... :D det er fortjent

RasmusP
04-03-2008, 22:29
Kom nu United. Ca. 5 minutter mere, og så er vi i kvartfinalen!!!

Manchester United
04-03-2008, 22:30
Hargo skal ind nu.

sadface
04-03-2008, 22:31
Hargo skal ind nu.

Det er super med 1 min igen :s

chrisserUnited
04-03-2008, 22:32

Mon ikke det er for at trække tiden...

NtotheT

har aldrig fattet de her'sens tidsudtrækningsudskiftninger :S

Manchester United
Mon ikke det er for at trække tiden...

jo...

Færingen
Ole !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Manchester United
04-03-2008, 22:33
YYEEEEESS vi VANDT!!!!!

chrisserUnited
04-03-2008, 22:33
har aldrig fattet de her'sens tidsudtrækningsudskiftninger :S

Nææh... men de bruger dem flittigt :D

chrisserUnited
04-03-2008, 22:34
Sådan.... Hvornår trækkes der lod om kvartfinale? fredag?

Flax_Generous
Det var en ringe dårlig 2. halvleg. Slet ikke acceptabelt. Men hva' fa'en - vi er videre.

Drale
0-2 til arsenal

NtotheT
04-03-2008, 22:35
Kom Rio og Nani op og skændes der?

Hl-Glory
04-03-2008, 22:35

tænkte jeg også lige over?

chrisserUnited
04-03-2008, 22:36

Ham Nani er vidst et lille problembarn :D

RasmusP
Pyyyyha. Så kan man ånde ud igen. Det er forfærdeligt at følge med i en kamp man ikke kan se i fjernsynet. Især når den er så betydningsfuld.

Manchester United
WHHAAAT!!!! arsenal vandt 2-0 over Milan

chrisserUnited
04-03-2008, 22:37
Pyyyyha. Så kan man ånde ud igen. Det er forfærdeligt at følge med i en kamp man ikke kan se i fjernsynet. Især når den er så betydningsfuld.

Sidste United CL kamp jeg ikke kan se... :) Viasat kom til mig hurtigt :D

Hl-Glory
04-03-2008, 22:37
Jeg må sige jeg meget skuffet over anden halvleg, synes slet ikke vi spiller pop til vanlig standart.
nu vi videre, det var det vi skulle og det lykkes.
men stadig spillet var ikke godt nok.

Glory glory Man United!

Grønholdt.
04-03-2008, 22:41
Den holdt hårdt, puha... ;) Kampen set i bakspejlet var det lidt af en ørkenvandring. Det er det underlige ved United, de bliver næsten altid trukket ned i tempo når de spiller CL. Uden at spille specielt godt vil jeg fremhæve Ronaldo som udmidelbart den bedste tæt forfuldt af Fletcher. 1-0 og så videre til kvartfinalen!!! :devilll:

Balder
04-03-2008, 22:41
Vi er vidre, det er vist det bedste der at sige om den kamp.
Jeg har sjældent set united smide så mange lette bolde væk som i anden halvleg.

sadface
04-03-2008, 22:44
Fantastisk..!
men jeg synes det er lidt ringe at vi pakker os sådan ned i anden halveg..
Og så synes jeg endnu engang at vi får at se at Nani skal have den plads i stedet for Giggs :)

JakobR
04-03-2008, 22:44
+

Vi er videre.

Fletchers spil på midtbanen. Han er ikke skidt at have til de større kampe ;)

Forsvaret gjorde det glimrende.

-

Ineffektivitet.

Rooney og Ronaldos sløsede spil. Ronaldo mister for mange bolde, mens Rooney virker for ukoncentreret til tider. Anderson for lidt dominerende.

For lidt brug af kanterne.

Govan
04-03-2008, 22:46
Phy ha vi er viderer
men så er alt vidst også sagt
det må være frustrende at være Saha, og sidde på bænken og se Rooney
være helt væk, og så alligevel ikke blive sat ind.

dancewiththedevils
04-03-2008, 22:47
hvornår er der lodtrækning til kvartfinalerne?

United DK
04-03-2008, 22:49
hvornår er der lodtrækning til kvartfinalerne?

Fredag den 14. marts.