Se fuld version : Mesterskabsræset 2008
Hvad siger i til det?? er det muligt at tage de 3 store trofæer iår??
Jeg mener det er meget muligt i år.. Vi er i kvartfinalen i FA-cuppen, vi ligger nr. 2 i PL og kan selv afgøre det og så er vi meget godt på vej til kvartfinalen i CL..
Og jeg tror på vi kan gå hele vejen.. Vi har en sindsygt bred trup i denne sæson, og kampen igår(fulham) er jo et glimrende eksempel.. godt nok var det ikke det bedste hold i PL, men det er alligevel klasse at vi kan tage spillere som vidic, ronaldo og rooney ud og alligevel vinde 3-0.. Det er mesterskabs-form..
Men hvad mener i?? Can we do it??
RuudVanNissetøj
02-03-2008, 08:57
Hvis der endeligt skulle være et hold der tager "The treble" vil det klart være Man Utd som det ser ud nu.
Dog må jeg indrømme, at fodbold har udviklet sig så eksplosivt især i de sidste år og kampen om medaljer er spidset endnu mere til i forhold til 1999. Så lidt skeptisk er jeg. Jeg tror, at man skal være mere end tilfreds hvis der kommer 2 pokaler ind i skabet - gerne PL og CL. Det bliver ihvertfald et par pokkers vigtige uger vi går i møde....
Uden tvivl har vi truppen og spillet til at vinde The Treble, men det kræver også held at gøre dette, men vi har helt sikkert en god chance!
SantasLittleHelper
02-03-2008, 09:01
Nu skal vi ikke undervurdere hvor svært det er at vinde The Treble. Der er mange kampe endnu og det hele afhænger naturligvis af lodtrækningsheld i knock-out turneringerne og om vi kan hente de ca 25 point ud af de sidste 30 der skal til i Premier League. Der er stadig lang vej endnu, så skal vi ikke slå lidt koldt vand i blodet?
United DK
02-03-2008, 09:05
The Treble var lidt en once in a lifetime, og selvfølgelig kan vi gøre det igen, men for at vi skal vinde alle tre titler kræver det ikke bare klasse, men held og marginaler. Eksempelvis ramte Bayern både stolpe og overlægger i finalen i '99, og generelt var de det bedste hold i den kamp, men vi havde marginalerne på vores side, og afgjorde det så til allersidst.
Jeg håber vi gør det, men jeg ville ikke sætte næsen op efter det, for det er noget nær umuligt at lave det nummer.
chrisserUnited
02-03-2008, 09:24
Tror vi har chancen i år. men der må ikke laves mange fejl nu... og det kræver at vi ikke får nogle dumme skader.
Glory Man United
02-03-2008, 09:36
Der er vel 50% for mesterskabet (måske lidt mere), 50% for FA Cuppen og ca 25-30% for CL. Alt skal gå op i en højere enhed og vi skal undgå for mange skader. Men så længe vi er med, er det muligt!
Selvfølgelig er der en mulighed for, at vi kan vinde The Trible. Vi ser godt ud i PL, CL og Fa-Cuppen, men der er langt vej endnu. Selvom vi p.t. er i god form, kan det ændre sig hurtigt så sindsygt hurtigt i fodbold. Det har også noget med skader at gøre. Lige iøjeblikket er vi næsten ikke ramt af skader, mens Arsenal er, og det kan vi se på resultaterne. Får Rooney og Ronaldo langvarige skader, så er vi på skideren. Men jeg mener, at vi har truppen til at få alle trofæer modsat sidste år, men der er meget der skal gå op i en højere enhed for at vinde 3 titler.
Ja der er da helt klart en mulighed for det, men der mangler trods alt mange kampe. Jeg er temmelig sikker på at vi vinder PL, og FA Cup er det kun Chelsea der kan true os, og dem kan vi godt slå. Med hensyn til CHL så kræver det ikke bare dygtighed, men også held. Men chancerne er der da :devilll:
Det kunne være fantastisk at vinde the trible men jeg må ærligt sige at jeg ikke selv tror på. Men jeg vil nu også selv stille mig tilfreds med pl sejr og forhåbentlig sejr i en af de andre turneringer også.
Holmskov
02-03-2008, 11:20
Denne tråd burde slettes.
Inden vi ser os om er vi ude af det ene og det andet.
Kald mig bare overtroisk. :)
Martinsen
02-03-2008, 11:36
Denne tråd burde slettes.
Inden vi ser os om er vi ude af det ene og det andet.
Kald mig bare overtroisk. :)
Helt enig! Lad alle andre end os selv snakke om at vi kan vinde "the treble"! Mand bliver så forfærdelig let skuffet, når vi måske "kun" står med FA-cup trofæet til sommer.
Vi har ramt bulls eye i hvad der har irriteret mig allermest i denne sæson. Vi, og spillerne i særdeleshed, burde stoppe al den snak om The Treble. Vi har intet vundet, og med den hårde konkurrence, der er fra Arsenal og Chelsea, er det stadig ret sandsynligt, at vi kommer til at stå tomhændede tilbage.
Det kan da godt være, at truppen aldrig har været stærkere under Ferguson. Men jeg kunne godt ønske mig, at man ventede med sådanne postulater, indtil man eventuelt bare havde taget det andet mesterskab i træk eller reelt vundet Champions League.
Vi er jo ligesom Liverpool-fans er med mesterskabet, når det handler om CL. Vi fortæller medierne om hvor fantastisk farlige vi er i den turnering hele tiden, og når vi så skriver 1. april har vi en eller anden tendens til at være ude af den. Vi kan sådan set være ude på tirsdag...
Hvis uheldet for alvor er ude, vinder vi slet ingen ting. Lad os håbe at gutterne kan holde tungen lige i munden, for de har chancen for at præstere en gentagelse af sæsonen 99.
Det her er måske lidt OT. Men har andre storhold det ligesom os men The Treble. Altså at vi mere eller mindre inden sæson start begynder at drømme om the treble, eller er det noget som er forbeholdt os United fans som ligesom har prøvet det før?
Holmskov
02-03-2008, 12:44
Det her er måske lidt OT. Men har andre storhold det ligesom os men The Treble. Altså at vi mere eller mindre inden sæson start begynder at drømme om the treble, eller er det noget som er forbeholdt os United fans som ligesom har prøvet det før?
Det er vel noget alle hold drømmer om, men eftersom det kun er lykkedes for Mancester United at vinde the threble, så bliver det da nævnt når muligheden foreligger.
Men husker et citat fra Roy Keane fra gamle dage. "we've been in this position before, and we ended up with nothing"
Lad os slå koldt vand i blodet og se hvad der sker.
Det er vel noget alle hold drømmer om, men eftersom det kun er lykkedes for Mancester United at vinde the threble, så bliver det da nævnt når muligheden foreligger.
Men husker et citat fra Roy Keane fra gamle dage. "we've been in this position before, and we ended up with nothing"
Lad os slå koldt vand i blodet og se hvad der sker.
er du sikker på at det kun er os som det er lykkeds for? - mener jeg læste at det er lykkeds for 3 andre hold?
Don Kafai
02-03-2008, 13:05
Jeg har tilladt mig at ændre lidt på fokus i dette emne. Det er på tide vi får en tråd om mesterskabsræset i Premier League, og her kan vi passende bruge denne tråd, idet mesterskabet er første spadestik mod den berømte Treble. Mesterskabet blev åbnet op for alvor, efter Arsenal har smidt 4 af deres 5 points forspring:
Tre klubber er med i kampen:
Arsenal:
Sæsonens overraskelse, og den af de tre hold der for 2 uger siden stod med de bedst chancer. Skader, karantæner og mentale outburst har været overskriften i Arsenal de sidste par uger, og de ligner pt et hold i krise. Glem dog ikke, at de fører Premier League, og de har kun tabt 1 sølle kamp i denne sæson, selvom de har været i kriser.
United:
Efter en elendig sæsonstart er vi stadig med i kampen om guldet. Vi har den bredeste trup, og vi har de bedste spillere. Kun Gary Neville er ude med langvarig skade, og vores reserver ser ud til at levere pt, når de får tilliden (4-0 Arsenal, 3-0 Fulham osv). United har dog tabt til hold som City, West Ham og Bolton, og ikke nok med det, har det været på præstationer der virkelig har været til at tude over. Rooney har manglet i de kampe, og han bliver nok vores X-factor i kampen om titler i år, hvis man kan kalde ham det.
Chelsea:
Fyringen af Mourinho blev spået til at være russernes undergang, men støt og ubemærket, har Avram Grant ført Chelsea til lutter sejre, og de ligger ikke skidt til i mesterskabdskampen. Deres fordel er at de har både Arsenal og United på hjemmebane, og kan de forblive 2-3 point efter førstepladsen, så kan de med en slutspurt sagtens ende op med trofæet til maj. Senest massekrerede de West Ham, som United ikke kunne klare at presse i bund. Chelsea er underdogs, men bestemt ikke ude.
Alle tre hold er med i CL, og her vurderer jeg vores trup til at være klart den stærkeste, hvilket er vigtigt når man spillere på mere end en hest.
Arsenals restprogram:
Wigan Athletic - U
Middlesbrough - H
Chelsea - U
Bolton Wanderers - U
Liverpool - H
Manchester United - U
Reading - H
Derby County - U
Everton - H
Sunderland - U
Uniteds restprogram:
Derby - U
Bolton - H
Liverpool - H
Aston Villa - H
Middlesprough - U
Arsenal - H
Blackburn - U
Chelsea- U
Westham - H
Wigan - U
Chelseas restprogram:
Derby - H
Sunderland - U
Tottenham - U
Arsenal - H
Middelsbrough - H
City - A
Wigan - H
Everton - A
United - H
Newcastle - U
Bolton - H
Umiddelbart har Chelsea det lidt nemmere, idet de har både United og Arsenal i egen hule, men de har Everton, United oh Newcastle i rap, og her bliver deres skæbne afgjort.
United har Arsenal, Blackburn og Chelsea i rap, og det er her United skal være klar til kamp. Ellers burde resten af opgaverne være overkommelige, udover topkampen mod Pool.
Arsenal kan få problemer i mange kampe, hvis ikke deres skader hurtigt vender tilbage.
Det bliver en sindssyg spændende afslutning, og i mine øjne ligger Arsenal lige et mulehår foran United, hvad favoritværdigheden angår, men vi ligger bestemt også gunstigt.
er du sikker på at det kun er os som det er lykkeds for? - mener jeg læste at det er lykkeds for 3 andre hold?
Ja, Celtic, Ajax og PSV har alle vundet the Treble. Gider ikke lige tjekke årstal, men det er i hvert fald før, turneringen skiftede navn til Champions League.
PetterDK
02-03-2008, 13:10
Mener faktisk også Benfica har prøvet det. Dog var det vist "taber-udgaven", med UEFA-cuppen i stedet.
Der er forskel på The Treble, og så en eller anden tilfældig treble. Ligesom da Liverpool vandt FA Cup, Liga Cup og UEFA Cup i samme sæson. ;)
Det er meget svært at vinde the trible. Vi har set gang på gang klubber været tæt på, med til sidst smidt det hele på gulvet.
I 1999 havde vi samme fremtidsudsigt og sagde først i januar at hvis vi vandt resten, havde vi vundet tre trible og gjorde de så.
I ligaen mangler vi at spiller 10 kampe og kan selv afgøre det. Måske bliver Chlesea det sværest modstander, hvis vi ser på hvem vi skal møde.
I FA Cuppen står Chelsea også som den sværest af dem der er tilbage i turneringen.
I CL er der så mange store hold tilbage at alt kan ske. På tirsdag er der lige et hold vi skal slå ud for det skal lykkes. Derefter er der kun tre hold tilbage som vi skal slå ud, det er hold som vi alle skal slå eller tabe til, men drømmen om det trible er absolut tilstede.
Ligaen
Lør 15-03-2008 Kl. 16:00 Derby Pride Park PL
Ons 19-03-2008 Kl. 21:00 BOLTON Old Trafford PL
Søn 23-03-2008 Kl. 14:30 LIVERPOOL Old Trafford PL
Søn 30-03-2008 Kl. 14:30 ASTON VILLA Old Trafford PL
Lør 05-04-2008 Kl. 16:00 Middlesbrough Riverside PL
Søn 13-04-2008 Kl. 17:00 ARSENAL Old Trafford PL
Lør 19-04-2008 Kl. 18:15 Blackburn Ewood Park PL
Lør 26-04-2008 Kl. 13:45 Chelsea Stamford Bridge PL
Lør 03-05-2008 Kl. 16:00 WEST HAM Old Trafford PL
Søn 11-05-2008 Kl. 16:00 Wigan JJB PL
FA Cuppen
Lør 08-03-2008 Kl. 13:45 PORTSMOUTH Old Trafford FAC 6
Lør 05-04-2008 FAC semifinale
Lør 17-05-2008 Kl. 16:00 FA-cupfinale Wembley FAC
CL
Tir 04-03-2008 Kl. 20:45 LYON Old Trafford CL
01/02-04-2008 1/4-finale 1 CL
08/09-04-2008 1/4-finale 2 CL
22/23-04-2008 1/2-finale 1 CL
29/30-04-2008 1/2-finale 2 CL
Ons 21-05-2008 Kl. 20:45 Champions League-finale Luzhniki, Moskva CL
United DK
02-03-2008, 13:14
Ja, Celtic, Ajax og PSV har alle vundet the Treble. Gider ikke lige tjekke årstal, men det er i hvert fald før, turneringen skiftede navn til Champions League.
Celtic 1967, Ajax 1972, PSV 1988.
hehe folk kan let blive overtroiske når det kommer til deres ynglings hold. Så er det bedre bare at holde mund end at diskutere usandsynlige hændelser. (jeg har det også sådan, jeg kan slet ikke holde ud at skulle se Arsenals kampe, som vi selvfølgelig skulle i går da Man Utd første 3-0, fordi jeg bare ved at de scorer når jeg ser på.) Ret så irrationelt og man må formode! at det ingen indflydelse har på selve hændelsesforløbet.
Men hvis man skal se nogenlunde objektivt på vores chancer i hver enkelt turnering (se hvordan jeg behændigt undlader at tale om the treble!)
EPT - 10 kampe tilbage. Det ser ud til vi har momentum på Arsenal, og de skal til OT. Chelsea spiller godt og er kun 3 points efter os, vi skal til SB. Nej hvor er det tæt. Og hvor bliver det spændende. Jeg tror vi har ca 40 til 45% chance for at vinde EPL pt. Vi bliver meget klogere efter Arsenal kampen på OT.
FA - Vi skal vinde over portsmouth på hjemmebane og så er der vel næsten kun Chelsea vi kan tillade os at tabe til. Ca 40 % chancer her også hvis man forsøger at faktorer at vi kan lave noget dumt mod mindre hold.
CL - Vores Akilleshæl imo. Her skal man virkelig være heldig for at vinde den. Der er kun klasse hold og vi skal spille godt i de næste 6 kampe mod nogle af verdens bedste hold for at bare have en chance. Lige nu tror jeg kun vi har 10 til 15 % chance for at vinde den.
Hvis man akkumulerer de sandsynligheder (som jeg bare har valgt på gut feeling :P) så kan man nok se at tale om the treble er noget tidligt og det eneste man opnår er at skuffe sig selv hvis det ikke lykkes.
Det er ikke umuligt at vi kan tage 2-3 titler i år, men fodbold er ikke det samme som det var i 1999, og det bliver da meget svært - men jeg mener vi har holdet til det og hvis vi har held og koncentrationen holder, så er det ikke umuligt :)
En ting er hvis vi vinder over Lyon. Så mangler vi stadig 3 absolut klasse modstandere. Dog skal man huske på at der hvert år er en vinder af CL(sjovt nok) og det kan stort set lige så godt blive os som alle mulige andre.
Nu vi snakker pokaler, så har SAF lovet at Scholes vil komme til at spille i en evt. CL-finale når nu han stod over i 99. pga. karantæne..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=80484
Ved ikke helt hvad man skal mene om det.. at han på forhånd har sagt det, syntes jeg ikke er så fedt, men man må gå ud fra at hvis scholes underpræstere for vildt når/hvis vi kommer frem til finalen så bliver han alligevel ofret for en anden..
pølsemanden
02-03-2008, 15:52
Nu vi snakker pokaler, så har SAF lovet at Scholes vil komme til at spille i en evt. CL-finale når nu han stod over i 99. pga. karantæne..
http://www.bold.dk/nyt/?vis=80484
Ved ikke helt hvad man skal mene om det.. at han på forhånd har sagt det, syntes jeg ikke er så fedt, men man må gå ud fra at hvis scholes underpræstere for vildt når/hvis vi kommer frem til finalen så bliver han alligevel ofret for en anden..
Sygt af ham at sige det alleredde, jeg ville også helt tage de rutinerede spiller i en cl finale f.eks Giggs, Rio og Scholes og ikke Anderson og Nani :)
Lorensen
02-03-2008, 16:00
Sygt af ham at sige det alleredde, jeg ville også helt tage de rutinerede spiller i en cl finale f.eks Giggs, Rio og Scholes og ikke Anderson og Nani :)
Det kommer da så sandelig, imo, an på hvordan de rutinerede kræfter har spillet i forhold til de unge. Hvis Nani og Anderson fortsætter deres spil, bliver de da umulige at have med at gøre :P
til dels enig, men syntes det er farligt at love, hvis det viser sig at Scholes slet ikke spiller op til niveau, når/hvis vi kommer så langt.
United DK
02-03-2008, 17:52
Jeg bryder mig ikke om, at Scholes i tilfælde af en CL-finale er garanteret en plads i start 11'eren, for man skal jo huske på, at det var Scholes' egen skyld, at han gik glip af finalen i '99, grundet et gult kort i semifinalen mod Juventus.
Synes det er lidt latterligt, at Fergie allerede snakker om CL-finale, når vi ikke engang er videre til kvartfinalen. Snak om det, hvis vi er tæt på eller sådan ikke nu. Iøvrigt mener jeg ikke, at man kan være sikret en plads flere måneder før, hvis Scholes på det tidspunkt er i formkrise. Dem i bedst form spiller!
Flax_Generous
02-03-2008, 18:15
Arsenal, United og Chelsea har alle god mulighed for at blive mestre i år, men jeg tror, at vi napper den. Jeg ved ikke helt hvorfor, men for første gang i år har jeg nu den der følelse af, at det kører på skinner for os. Det er det helt rigtige tidspunkt, hvis vi virkelig er ved at ramme topformen.
Det jeg frygter lidt er at så snart vi kommer op på førstepladsen, jamen så dummer vi os ligesom alle de andre gange. Men tror dog vi er stærke nok til at nuppe en PL og måske en FA Cup titel, mens jeg tror vi snubler i semifinalen i CL. Tror dog endnu ikke vi har holdet til at nuppe en treble. For mange af de bærende kræfter er enten for unge eller for gamle. Om 2-3 år når Anderson og Nani har fået hår på brystet, Foster er blevet verdens bedste målmand, samt at Rooney er blevet kaptajn og Ronaldo har underskrevet en livstidskontrakt med united, jamen så vinder vi sgu det hele:lolol:
Lorensen
02-03-2008, 18:35
Det jeg frygter lidt er at så snart vi kommer op på førstepladsen, jamen så dummer vi os ligesom alle de andre gange. Men tror dog vi er stærke nok til at nuppe en PL og måske en FA Cup titel, mens jeg tror vi snubler i semifinalen i CL. Tror dog endnu ikke vi har holdet til at nuppe en treble. For mange af de bærende kræfter er enten for unge eller for gamle. Om 2-3 år når Anderson og Nani har fået hår på brystet, Foster er blevet verdens bedste målmand, samt at Rooney er blevet kaptajn og Ronaldo har underskrevet en livstidskontrakt med united, jamen så vinder vi sgu det hele:lolol:
Samt ikke at forglemme at vi til den tid har Verdens bedste angriber Manucho ! :D Det bliver jo helt vildt hehe.
Men selvfølgelig kan vi da også tage den i år, tror ikke men håber. Nogen skal jo vinde, så hvorfor ikke os :)
HamudiiC
02-03-2008, 19:33
Samt ikke at forglemme at vi til den tid har Verdens bedste angriber Manucho ! :D Det bliver jo helt vildt hehe.
Men selvfølgelig kan vi da også tage den i år, tror ikke men håber. Nogen skal jo vinde, så hvorfor ikke os :)
Lidt Off topic, men er der nogen der ved hvordan det går med ham i Grækenland?
Lidt Off topic, men er der nogen der ved hvordan det går med ham i Grækenland?
nej desværre ikke.. håber han kommer til at spille..
HamudiiC
02-03-2008, 19:47
nej desværre ikke.. håber han kommer til at spille..
han har ihvertfald ikke scoret endnu.
På Wikipedia står der at han stadig ikke har spillet en eneste kamp. :s
Glory Man United
03-03-2008, 08:01
Det bliver en sindssyg spændende afslutning, og i mine øjne ligger Arsenal lige et mulehår foran United, hvad favoritværdigheden angår, men vi ligger bestemt også gunstigt.
Hvorfor det? De er et sølle point foran os, de er skidt kørende, og de mangler at spille på OT.
Faktisk sjovt at se, at hvis Chelski vinder sin udsatte kamp mod Tottenham, og Chelski/Arsenal/United kampene ender med hjemmesejre, så ville vi ligge á point med Chelski og Arsenal ville være 2 points efter.
Jeg er sikker på, at vi og Chelski kommer i kvarten i CL, og så håber jeg at Arsenal kommer videre også. Hvis de kun har en hest at satse på, bliver de farligere i PL.
Svendsen
03-03-2008, 08:28
sådan sluter pl 07-08
1. united
2. chelski
3. arsenal
4. everton
arsenal går helt i stå. de har kun to angriber. van persi kommer måske men han når ik at komme i form. så de taber både mod os og chelski
Jeg tror på følgende placering efter sidste runde:
1. United
2. Arsenal
3. Chelsea
4. Liverpool
Jeg tror på at vi slår Arsenal med få point, Chelsea må nøjes med en tredjeplads og selvom jeg ville elske at se Everton eller Villa på fjerdepladsen, så tror jeg desværre Pool er heldige nok til at slippe afsted med den sidste CL-plads..
Jeg håber virkelig jeg tager fejl mht Pool..
Treble muligheden er der, men synes vi skal slå koldt vand i blodet.. I 99 lykkedes alt, og vi var både dygtige og heldige.. det skal gentage sig og lidt til, hvis det skal ske igen.. På den anden side kan vi også stå uden noget som helst i maj, fordi vi har satset på for mange turneringer..
Min 1. prioritet er uden tvivl PL, og den tror jeg også vi snupper.. CL bliver utrolig svær, og kræver mange ressourcer for at gå hele vejen.. I FA er muligheden stor, men hvis vi kan undgå chelsea inden finalen og spille os i den, samtidig med vi spare på nøglespillerne indtil napper vi den..
Jeg tror/håber/drømmer om at vi vinder hele lortet, men nøjes vi med PL, så er jeg mere end tilfreds..
Glory Man United
03-03-2008, 09:01
Treble muligheden er der, men synes vi skal slå koldt vand i blodet.. I 99 lykkedes alt, og vi var både dygtige og heldige.. det skal gentage sig og lidt til, hvis det skal ske igen.. På den anden side kan vi også stå uden noget som helst i maj, fordi vi har satset på for mange turneringer..
Min 1. prioritet er uden tvivl PL, og den tror jeg også vi snupper.. CL bliver utrolig svær, og kræver mange ressourcer for at gå hele vejen.. I FA er muligheden stor, men hvis vi kan undgå chelsea inden finalen og spille os i den, samtidig med vi spare på nøglespillerne indtil napper vi den..
Jeg tror/håber/drømmer om at vi vinder hele lortet, men nøjes vi med PL, så er jeg mere end tilfreds..
Er enig i at PL er 1. prioritet. Vi er vel også enige i, at Chelski eller vi vinder FA Cuppen, men hvorfor skal vi så undgå dem inden finalen? Jeg havde håbet, vi fik dem hjemme i kvarten, så havde det været enten eller allerede her
1) Os
2) Chelski
3) Arsenal
4) Everton/Liverfool
Scouserne skal ikke have den sidste CL plads! De har dummet sig gang på gang og de spiller af helvede til. For hvis de ikke kommer med i CL, jamen så kan vi engang for alle få fastslået at de er et andenrangs hold og ikke andet. Så kan de også selv indse at de er lort og derefter fyrer Benitez sammen med resten af den spanske armada(pånær torres) og begynde forfra med en flok unge naive englændere...
Everton har spillet udmærket og de har et stærkt hold, på trods af at de ikke har noget voldsomt budget. Hvis de lige kom med i CL og kvalificerede sig til noget ottendedels finale jamen så får de kassen til at forbedre deres hold yderligere.
I år har vi ikke kun en verdensklasse trup, vi har også en enorm bredde på trods at at vi måske godt kunne bruge en enkelt angriber mere..
Derfor tror jeg virkelig på CL trofæet i år..
Jeg tror på Treble hver gang vi er med i alle 3 turneringer på det her tidspunkt, men jeg kan også godt nøjes med lidt mindre ;)
Synes det er virklig positivt at se at vi i en kamp mod et hold som Fulham, kan spare vores primære offensive kræfter i Rooney, Ronaldo og Anderson, og alligevel vinde overbevisende fordi der er andre som går ind og tager ansvar. Det eneste jeg synes vi mangler er nogle mål fra Anderson men de kommer jo nok:D
Er enig i at PL er 1. prioritet. Vi er vel også enige i, at Chelski eller vi vinder FA Cuppen, men hvorfor skal vi så undgå dem inden finalen? Jeg havde håbet, vi fik dem hjemme i kvarten, så havde det været enten eller allerede her
1) Os
2) Chelski
3) Arsenal
4) Everton/Liverfool
vil helst undgå dem indtil, da programmet blir trængt med både midtuge kampe i PL og CL, + at semifinalen i FA er over 2 kampe, og der vil det være bedre mod West Bromwich eller lignende i stedet for chelsea..
Er enig i din slutstilling i PL, dog tror jeg de blå scoussere slår de røde i kampen om 4. pladsen..
vil helst undgå dem indtil, da programmet blir trængt med både midtuge kampe i PL og CL, + at semifinalen i FA er over 2 kampe, og der vil det være bedre mod West Bromwich eller lignende i stedet for chelsea..
Er enig i din slutstilling i PL, dog tror jeg de blå scoussere slår de røde i kampen om 4. pladsen..
Nej, semifinalerne i FA-Cuppen spilles kun som en kamp..
det er rigtigt.. men det er neutralbane så;)
United DK
03-03-2008, 15:14
1. United
2. Arsenal
3. Chelsea
4. Everton
Som der står i min signatur, så er jeg 100% sikker på mesterskabet, og sådan har det været siden 1. spillerunde. Så der er der ingen tvivl.
Jeg tror Arsenal holder 2. pladsen, for selvom Chelsea har en hjemmekamp mod dem, så kan Arsenal godt få mindst en uafgjort på Stamford Bridge.
Jeg både tror og håber, at Everton snupper 4. pladsen, og snyder deres bysbørn for CL, og det gør jeg på baggrund af, at Everton har et rigtig godt hold, som i praksis er bedre end Liverpools.
1. Manchester United
2. Chelsea
3. Arsenal
4. Liverpool
Jeg tror, at vi vinder mesterskabet, da vi har den bedste trup, og at mange af spillerne ser ud til at ramme formen nu. Selvfølgelig er der langt tilbage i sæsonen, men lige iøjeblikket ser hele truppen ud til at fungere rigtig godt sammen, mens Arsenal halter. Chelsea er lidt svingende, men de skal nok få skrabet point sammen på nogle 1-0'ere. Alligevel tror jeg ikke de kan nå mesterskabet, da de har et par svære kampe tilbage: Manchester United (H), Arsenal (H), Everton (U), Manchester City (U), Tottenham (U), Newcastle (U). Arsenal tror jeg ryger ud til Milan på tirsdag, og går så i en ned i en krise, hvor det spiller lidt uafgjort som de gør i ligaen iøjeblikket. Arsenal har et rimelig stabilt program tilbage, men deres bærende kræfter (Fabregas, Hleb og Adebayor) ser ud til at være slidte efter for mange kampe, og med en i forvejen smal trup, tror jeg ikke på, at de kan holde hele vejen. En sejr over Milan vil måske give dem et boost, men det vil på den anden side så også koste ekstra kræfter og muligvis flere skader. Liverpool bliver nr. 4, da de er et bedre hold end Everton og ser ud til at komme tilbage i form i CL og ligaen. Selvom det dog kunne være for fedt, hvis Everton drillede Liverpool!
1. United
2. Chelsea
3. Arsenal
4. Everton
5. Aston Villa
Sådan ender det!
Og hvor ender Liverpool? :)
Udenfor top 3, hvilket man jo ved før sæsonstart.
Egentlig burde man i England snakke om Top 3 klubberne, fremfor Top 4 klubberne, som man gør i dag.. Liverpool er vel ikke bedre end Everton, Villa og tildels City og Blackburn.. Jeg tror Everton snyder Liverpool, og tager fjerdepladsen, mens de røde Scousere må nøjes med plads nr. 5, lige foran Aston Villa.
Jeg tror mesterskabet bliver afgjort på de mindste marginaler mellem os, Arsenal og Chelsea. Jeg tror dog på United løber med sejren, lige foran Chelsea og Arsenal som treer.
Men snak om The Treble gemmer jeg lige en måneds tid, så lad os se til den tid. Vi er stadig langt fra finalen i Champions League, lad os nu lige slå Lyon ud først, og så er vi i kvartfinalen. Når vi semifinalerne i både CL og FA-Cuppen, kan vi begynde at snakke om Treble..
ChristianR
03-03-2008, 17:46
Udenfor top 3, hvilket man jo ved før sæsonstart.
Egentlig burde man i England snakke om Top 3 klubberne, fremfor Top 4 klubberne, som man gør i dag.. Liverpool er vel ikke bedre end Everton, Villa og tildels City og Blackburn.. Jeg tror Everton snyder Liverpool, og tager fjerdepladsen, mens de røde Scousere må nøjes med plads nr. 5, lige foran Aston Villa.
Jeg tror mesterskabet bliver afgjort på de mindste marginaler mellem os, Arsenal og Chelsea. Jeg tror dog på United løber med sejren, lige foran Chelsea og Arsenal som treer.
Men snak om The Treble gemmer jeg lige en måneds tid, så lad os se til den tid. Vi er stadig langt fra finalen i Champions League, lad os nu lige slå Lyon ud først, og så er vi i kvartfinalen. Når vi semifinalerne i både CL og FA-Cuppen, kan vi begynde at snakke om Treble..
Liverfool har ikke haft et niveau lignende Chelsea, United og Arsenal i mange år. Dog er de langt mere kontinuerligt i toppen af PL end Erverton, Villa og City. Villa og City endte som 11. og 14. sidste sæson mener jeg, mens Liverpool endte som nummer 3 og er for det meste med i CL, så jeg vil mene, at det er fair nok, at de rangeres over de andre klubber - Selvom jeg ikke er glad for at indrømme det:)
Det er jo nærmest en hån mod de 3 store at blive sat i bås med Liverpool :D
Hvis den var myntet på mig, så tror jeg, de ender på en 6-7. plads. Så gode er Liverpool heller ikke, og selv ikke deres fans tror på det mere..
elmegaard
04-03-2008, 15:40
topkampen mod Pool.
:lolol:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10681549.html?forside
det her forbavser jo nok ikke nogen.... Selvom man graver meget dybt, så er det ikke til at skrabe bunden på romans lommer.
Flax_Generous
10-03-2008, 17:56
Så er det tid til, at jeg kommer med mit bud på den samlede stilling i Premier League 2007/2008. Jeg har brugt BBC's fine redskab (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/predictor/default.stm) til det. Med mine forudsigelser ender det sådan her:
1. Man Utd
2. Arsenal
3. Chelsea
4. Everton
5. Liverpool
6. Aston Villa
7. Portsmouth
8. Blackburn
9. Man City
10. Tottenham
11. West Ham
12. Reading
13. Birmingham
14. Middlesbrough
15. Sunderland
16. Wigan
17. Bolton
18. Newcastle
19. Fulham
20. Derby
Jeg er lidt overrasket over denne stilling. Everton har i mine øjne gode chancer for at nappe 4. pladsen, mens Newcastle har gode chancer for at rykke ned. Det skal dog siges, at der ikke er mange point mellem Birmingham, Middlesbrough, Sunderland, Wigan, Bolton og Newcastle (5 point). De kan alle ryge ned. Der er ligeledes kun få point mellem Everton og Liverpool, så alt kan også sker der.
Hvad siger jeres forudsigelser ifølge BBC?
Dette er så mine forudsigelser ifølge BBC's lille gættekonkurrence
1 Man Utd
2 Arsenal
3 Chelsea
4 Liverpool
5 Villa
6 P.Mouth
7 Everton
8 City
9 Blackburn
10 Hotspurs
11 West Ham
12 Wigan
13 M.Brough
14 Sunderland
15 Reading
16 B.Ham
17 Newcastle
18 Bolton
19 Fulham
20 Derby
Ikke helt urealistisk efter min mening dog er der nogle smuttere fx tror jeg Newcastle ender med at rykke ned og jeg tror at Everton får en bedre placering
Så er det tid til, at jeg kommer med mit bud på den samlede stilling i Premier League 2007/2008. Jeg har brugt BBC's fine redskab (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/predictor/default.stm) til det. Med mine forudsigelser ender det sådan her:
1. Man Utd
2. Arsenal
3. Chelsea
4. Everton
5. Liverpool
6. Aston Villa
7. Portsmouth
8. Blackburn
9. Man City
10. Tottenham
11. West Ham
12. Reading
13. Birmingham
14. Middlesbrough
15. Sunderland
16. Wigan
17. Bolton
18. Newcastle
19. Fulham
20. Derby
Jeg er lidt overrasket over denne stilling. Everton har i mine øjne gode chancer for at nappe 4. pladsen, mens Newcastle har gode chancer for at rykke ned. Det skal dog siges, at der ikke er mange point mellem Birmingham, Middlesbrough, Sunderland, Wigan, Bolton og Newcastle (5 point). De kan alle ryge ned. Der er ligeledes kun få point mellem Everton og Liverpool, så alt kan også sker der.
Hvad siger jeres forudsigelser ifølge BBC?
Har du tilfældigvis United til at ende på 94 point :) Har jeg nemlig og har sat United sejre i alle kampe. Urealistisk måske men kan ikke få mig selv til at tro at vi taber en kamp :p
Martinsen
10-03-2008, 18:47
1 Man Utd 92
2 Arsenal 88
3 Chelsea 81
4 Liverpool 74
5 Everton 73
6 Aston Villa 68
7 Portsmouth 63
8 Tottenham 59
9 Man City 55
10 Blackburn 54
11 West Ham 52
12 Reading 39
13 M´boro 38
14 newcastle 37
15 Birmingham 34
16 Wigan 33
17 Bolton 32
18 Sunderland 31
19 Fulham 24
20 Derby 11
Er mest overrasket over, at jeg er kommet frem til at Chelsea bliver så meget hægtet af, og at Newcastle kommer så "langt" frem i tabellen.
Her er mit bud. Håber jeg får ret med en solid pointføring + en 6. plads til Liverpool :D
http://img201.imageshack.us/img201/4899/plpy2.jpg
http://img510.imageshack.us/img510/2166/unavngivet1uc0.png
Flax_Generous
10-03-2008, 19:29
Har du tilfældigvis United til at ende på 94 point :) Har jeg nemlig og har sat United sejre i alle kampe. Urealistisk måske men kan ikke få mig selv til at tro at vi taber en kamp :p
He he, dog ikke. Jeg tror godt, at Arsenal og Chelsea kan tage point fra os (jeg satte dog kun Chelsea-kampen som et pointtab). Og så så smed jeg en tilfældig skuffelse ind (en uafgjort mod et af de mindre hold).
Jeg synes, at vores chancer ser fornuftige ud. Vi har i mine øjne det letteste program og med Arsenals dårlige form og hårde program og Chelseas ligeledes hårde program burde vi kunne vinde mesterskabet.
Grønning
10-03-2008, 19:34
Min stilling ser således ud:
http://www.imageshack.dk/imagesfree/l1A77425.jpg
Selvfølgelig er den subjektiv, og måske set lidt med United-briller, men jeg har længe (faktisk inden de smed point) været mest bange for Chelsea, og det er jeg stadig. Men de har nogle svære kampe, og jeg mener at vi har det klart nemmeste program (udover Chelsea away, bør vi kunne vinde alle).
Har måske givet Liverpool lidt for lidt point, men mener også de har nogle svære kampe, og de vil også komme til at tabe point pga. deres deltagelse i Champions League.
Kom meget gerne med kommentarer - jeg diskuterer gerne ;)
schousboe9
10-03-2008, 20:00
Jeg vil oss være moderne!:)
1. United - 89
2. Chelsea - 83
3. Arsenal - 81
4. Everton - 72
5. Aston Vila - 69
6. Liverpool - 68
7. Portsmouth - 62
8. Blackburn - 62
9. Tottenham - 55
10. Man. City - 55
11.West Ham - 46
12. Sunderland - 42
13. Reading - 41
14. Birmingham - 36
15. Newcastle - 36
16. Middlesbrough - 34
17. Wigan - 34
18. Bolton - 30
19. Fulham - 23
20. Derby - 16
Her er påregnet et nederlag ude mod Blackburn - hader satme at spille på Ewood - og så uafgjort ude mod Chelsea. Ellers lutter sejre, og dét tror jeg bestemt sagtes kan la' sig gøre!
Som så mange andre ender Liverpool også her på en 6. plads, klasse!:D
Desuden bliver de tre nedrykkere de hold, jeg helst ser i Championship næste år, så det ku' ikk' være meget bedre.
Ro på drenge. Tror ikke vi pludselig slår et kæmpe hul til rivalerne, og vinder med 11 point.. Jeg tror det bliver uhyre tæt mellem United, Arsenal og Chelsea. Det bliver småting som afgører det i sidste ende, så vi skal være top klar til resten af kampene. Der er ikke råd til flere kampe som den i Bolton og i West Ham..
schousboe9
10-03-2008, 20:46
Jeg tror ikke det blir så tæt, at det afgøres på sidste dag. Jeg tror overraskende nok, at vi sætter de andre et par runder før.
Arsenal blir sat af hen ad vejen, fordi de ganske enkelt ikke har en stor nok trup, og derved vil både CL og PL blive for meget for de små jydedrenge!
Chelsea har vi i forvejen et forholdsvist fornuftigt hul ned til, og at de lige pludselig skulle hente os har jeg ærlig talt svært ved at se.
Så som sagt: Det går ikke helt til 38. runde, vi trækker fra lidt før, tror jeg.
United DK
10-03-2008, 20:48
Mit bud:
http://img529.imageshack.us/img529/2018/lalalamr0.jpg
Personligt regner jeg Chelsea for at være en større konkurrent end Arsenal, selvom Arsenal har gjort det flot. De mangler noget i bredden plus rutinen.
Chelsea har en fuldt ud lige så stærk trup som vi har. Til gengæld har de en klovn som træner og derfor vinder vi!
Cristian9000
10-03-2008, 20:58
Nydelig tabel du har designet dér :) Tror også godt Chelsea kunne komme op og drille Arsenal, og så tror jeg United vinder måske med et point eller to.. :D
Martinsen
10-03-2008, 21:01
Mit bud:
Hvis det bliver så tæt, tror jeg sku jeg falder død om inden det er afgjort:lolol: Kæft det ville være nervepirrende:)
Hvor har du dog lavet den smukke tabel, United DK :D?
United DK
10-03-2008, 22:33
Hvor har du dog lavet den smukke tabel, United DK :D?
Her.. (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/predictor/default.stm)
Sådan her kommer min til at se ud:
http://img151.imageshack.us/img151/9027/gtjpgsh8.jpg
el-insaciable
10-03-2008, 23:46
Her er min, god idé for øvrigt!
1. United - 88
2. Arsenal - 86
3. Chelsea - 84
4. Everton - 72
5. Liverpool - 69
6. Blackburn - 64
7. Aston Villa - 61
8. portsmouth - 60
9. Manchester City - 56
10. Tottenham - 53
11.West Ham - 51
12. Reading - 42
13. Newcastle - 37
14. Sunderland - 36
15. Birmingham - 35
16. Middlesbrough - 35
17. Wigan - 35
18. Bolton - 33
19. Fulham - 25
20. Derby - 16
Glory Man United
11-03-2008, 07:12
Mit bud:
Hooooov nu har du Chelski foran Arsenal.....changed your mind? ;)
Jeg har hele tiden sagt, at Arsenal går død....det har bare trukket en del ud :p
United DK
11-03-2008, 15:00
Hooooov nu har du Chelski foran Arsenal.....changed your mind? ;)
Når jeg ser på de resterende runder, ja. Arsenal har nogle svære udekampe mod os og Chelsea, og det gør lige, at de må nøjes med 3. pladsen.
Christensen
11-03-2008, 18:10
Min liste (top 10)
Man Utd
Arsenal
Chelsea
Everton
Liverpool
Aston Villa
Tottenham
Man City
Portsmouth
Blackburn
Mine forudsigelser fryder mig meget.... Liverpool kommer ikke med i CL, men må se sig slået af selveste Everton! Derudover slutter Man City på 8. pladsen = ingen europæisk fodbold til dem!
http://www.united.no/nyheter/nyheter/gullkampen
Vi har ifølge united.no den sværeste vej til guldet, udfra vores kommendes modstanderes placering.. chelski har de nemmeste modstandere og arsenal ligger midt imellem..
http://www.united.no/nyheter/nyheter/gullkampen
Vi har ifølge united.no den nemmeste vej til guldet, udfra vores kommendes modstanderes placering.. chelski har de sværeste modstandere og arsenal ligger midt imellem..
hvis du lige bytter om på os og chelsea passer det vist bedre :)
Ved jeg nu ikke. Chelsea har os og Arsenal hjemme, hvilket er en fordel. De mangler ikke Liverpool, men alligevel mangler de Tottenham, Everton, Manchester City og Newcastle ude, hvilket er svære kampe, så de har et meget svært program.
Hovsa.. mit norske er ikke hvad det har været:p
kan godt li' at vi er det hold som både scorer flest mål og samtidig lukker færrest mål ind....
inden Arsenal kampen i dag, har vi 8 mål på Arsenal og 13 mål på Chelsea ;)
Og efter Arsenal kampen har vi sørme STADIGVÆK 8 mål på dem ;)
Jeg hader at være lyseslukker - MEN, United har et noget hårdt PL-program tilbage:
Liverpool (hjemme)
Villa (hjemme)
Boro (ude)
Arsenal (hjemme)
Blackburn (ude)
Chelsea (ude)
Hammers (hjemme)
Wigan (ude)
MEN, set på den lyse side, er Arsenals heller ikke just det letteste program:
Chelsea (ude)
Bolton (ude)
Liverpool (hjemme)
Manchester United (ude)
Reading (hjemme)
Derby (ude)
Everton (hjemme)
Sunderland (ude)
Jeg hader at være lyseslukker - MEN, United har et noget hårdt PL-program tilbage:
Liverpool (hjemme)
Villa (hjemme)
Boro (ude)
Arsenal (hjemme)
Blackburn (ude)
Chelsea (ude)
Hammers (hjemme)
Wigan (ude)
ja det er giftigt. Men en ting kan vi være sikre på: Vi spiller allesammen 38 kampe, og vi møder de samme hold ude og hjemme. Så kunne vi bare have slået city hjemme og bolton ude, hvis vi ville have råd til at smide lidt mere. Af de kampe der er Villa hjemme, hammers hjemme og wigan ude, kampe som ikke giver mig hovedpine. Men de andre er drilske.
Hammers har haft godt fat i os de seneste opgør.
2-1 på Upton tidligere på sæsonen og så vidt jeg husker tabte vi også begge opgør sidste sæson. Men i anden sidste kamp vinder vi selvfølgelig hvis ikke vi har taget guldet inden.
Men ja, alle hold spiller 38 kampe så det bedste hold vinder til sidst. Men jeg tvivler nu ikke på det bliver os.
kan godt li' at vi er det hold som både scorer flest mål og samtidig lukker færrest mål ind....
inden Arsenal kampen i dag, har vi 8 mål på Arsenal og 13 mål på Chelsea ;)
Nejnej.. udover en god periode fra vores midtbane scorer ronaldo flest mål, ikke united ;).. men giver heldigvis samme point antal
United DK
20-03-2008, 21:40
Fodbold er så uforudsigeligt, at man ikke rigtig kan udmåle sværhedsgrader for kampene, andet end på papiret, men på papiret burde vi jo have slået både Bolton og West Ham på udebane tidligere på sæsonen, men det gjorde vi som bekendt ikke.
Så er Chelsea vores væreste konkurrent til mesterskabet. Desværre har de et overskueligt program for resten af sæsonen, hvor deres eneste svære pl-kampe er på deres hjemmebane mod os. Omvendt kan vi tillade os at tabe en enkelt og spille en uafgjort, og forsat vinde PL på bedre målscore.
Så er Chelsea vores væreste konkurrent til mesterskabet. Desværre har de et overskueligt program for resten af sæsonen, hvor deres eneste svære pl-kampe er på deres hjemmebane mod os. Omvendt kan vi tillade os at tabe en enkelt og spille en uafgjort, og forsat vinde PL på bedre målscore.
Ja, jeg havde også lidt frygtet (og ventet) at Chelsea ville gå hen og blive den væreste konkurrent til slutningen af turneringen, da jeg mener de har en stærkere trup til at være med i mesterskabskampen - men så længe vi selv kan afgøre det, så er jeg ikke så bange :devill:
Don Kafai
24-03-2008, 14:57
For 4 uger siden var Arsenal 5 point foran os, og alt så sort ud. Idag er vi 6 point foran, og alt ser lyst ud igen.
Det er dog samtidig en indikation af, at alt kan vende på ingen tid. Fucker vi op mod Villa om 5 dage, så er Chelsea pludselig favoritter til titlen. Så hurtigt kan det gå.
Sjovt nok ser jeg stadig Arsenal som en større trussel end Chelsea. Jeg synes Arsenal har noget meget større variation offensivt, og kampen i går var de bedre end Chelsea. Chelsea er ikke skræmmende, man skal bare have et organiseret forsvar. Det har United, og jeg tror sagtens vi kan blive det første hold i 4 år der får 3 point på Stamford Bridge. Det kræver dog at vi har Brown, Rio, Vidic og Evra til rådighed.
Arsenal er stadig vores største rivaler efter min mening.
Overskueligt og overskueligt. De har ikke jordens sværeste program, men i fodbold kan alt ske, og det kan være de får et pludseligt formdyk som Arsenal, som selvfølgelig også kan ramme os. Iøvrigt mangler Chelsea udover os på hjemmebane også Newcastle, Man. City og Everton på udebane, som alle er halvsværre kampe. Især den mod Everton.
Selvfølgelig kan Chelsea få et formdyk, der er bare ikke meget, der peger i den retning i øjeblikket, hvor de virkelig har gjort det godt den seneste tid. Men Chelsea skal næsten med garanti vinde de resterende 7 kampe for at bevare en realistisk chance, hvorimod vi kan "tillade os" at tabe enkelt gang og spille en uafgjort. Et uafgjort resultat hjemme mod Chelsea vil sikkert ikke være helt tosset for os.
silasamp
24-03-2008, 18:37
Tror nu at Arsenal nok skal smide nogle flere point i de sidste kampe. Arsenal er meget ustabile lige pt. og har 3 gange Liverpool i træk og os bagefter, den er sgu ikke sjov. :lolol:
Chelsea tror jeg bliver vores værste konkurrant i de sidste kampe, man kan aldrig vide med dem. Den følelse sidder jeg ihvertfald med. 1 point på SB er meget tilfredsstillende imo. Håber de smider lidt point mod både Everton og City så se det nemlig rigtig lækkert ud for os :devill:
Håber vi kan blive de første i jeg ved ikke hvor lang tid til at slå Chelsea på hjemmebane! Ville være en passende måde at sikre mesterskabet på, hvis det altså bliver tilfældet.
Ville sgu være gyldent at få endnu en guard of honour på stamford bridge. Det er nok ikke så sandsynligt, men skulle chelski nu gå hen og ødelægge det for sig selv med nogle sløje resultater, og vi fortsat tromler derudaf, er det jo muligt. Det var sgu smukt sidste år..bare ærgeligt heinze førte an, men fuck nu det.
Chelsea vandt over Arsenal på forsvarsfejl af sidstnævnte, der virkede som et lilleputhold, hver gang der kom en lang, høj bold. Der har vi rio og vida - mon ikke det går. Jeg tror fuldt og fast på en sejr er mulig på SB, rekorder eller ej.
Unitedforever
24-03-2008, 20:02
Chelsea er helt klart, som jeg ser det, vores værste konkurrent nu. Arsenal ser svag og skrøbelige ud. Selvfølgelig skal man ikke helt afskrive dem, men jeg synes bare at hvis man tager de tre trupper i betragtning, så må kampen stå mellem os og Chelski. Det handler også om rutine og der halter Arsenal også en del.
Ja det bliver helt sikkert Chelsea og os der ligger og kæmper om mesterskabet, Det ser ud til at Arsenal er gået ned blandt andet pga den skade Eduardo fik, lige siden har det gået ned af bakke for The Gunners....
Lorensen
24-03-2008, 20:47
Ja det bliver helt sikkert Chelsea og os der ligger og kæmper om mesterskabet, Det ser ud til at Arsenal er gået ned blandt andet pga den skade Eduardo fik, lige siden har det gået ned af bakke for The Gunners....
Det er ikke Eduardos skade, der har skylden. Næ du, det er Adebayors klipning. Siden han blev klíppet er det hele gået galt: Han stoppede selv med at score(Han har scoret 1 mål siden), Eduardo blev skadet og de stoppede med at vinde deres kampe.
eller som vores egen lille sigmund freud alias darren fletcher sagde, så gav det arsenal et psykisk knæk da de tabte 4-0 til united i FA Cuppen, og siden har de ikke vundet en kamp i PL.
Lidt spændende statistik: http://www.premierleague.com/page/FormGuide
Arsenal er godt nok faldet ned, i mens Liverpool mærkelig nok har klaret det godt i ligaen.. bort set lige fra.. ja.. weekenden :D:D:D
Lidt spændende statistik: http://www.premierleague.com/page/FormGuide
Arsenal er godt nok faldet ned, i mens Liverpool mærkelig nok har klaret det godt i ligaen.. bort set lige fra.. ja.. weekenden :D:D:D
Ja, Liverpool har gjort det godt på det sidste..
Men husk! Det er ingen skam at tabe til et bedre hold :D
Lad os lige lege spåkoner. I kan bare slette mine gæt og erstatte med jeres egne.
Stillingen lige nu:
1. United - 76 pts.
2. Chelsea - 71 pts.
3. Arsenal - 70 pts.
Uniteds sidste kampe:
Boro - United 2
United - Arsenal 1
B'burn - United 2
Chelsea - United X
United - West Ham 1
Wigan - United 2
Chelseas sidste kampe:
City - Chelsea X
Chelsea - Wigan 1
Everton - Chelsea X
Chelsea - United X
Newcastle - Chelsea 2
Chelsea - Bolton 1
Arsenals sidste kampe:
Arsenal - Liverpool 2
United - Arsenal 1
Arsenal - Reading 1
Derby - Arsenal 2
Arsenal - Everton X
Sunderland - Arsenal 2
United, 16 pts.
Chelsea, 12 pts.
Arsenal, 10 pts.
Slutstillingen:
1. United - 92 pts.
2. Chelsea - 83 pts.
3. Arsenal - 80 pts.
CHAMPIONS! :D
1. United - 76 pts.
2. Chelsea - 71 pts.
3. Arsenal - 70 pts.
Uniteds sidste kampe:
Boro - United 2
United - Arsenal 1
B'burn - United 2
Chelsea - United 2
United - West Ham 1
Wigan - United 2
Chelseas sidste kampe:
City - Chelsea X
Chelsea - Wigan 1
Everton - Chelsea 2
Chelsea - United 2
Newcastle - Chelsea 2
Chelsea - Bolton 1
Arsenals sidste kampe:
Arsenal - Liverpool 2
United - Arsenal 1
Arsenal - Reading 1
Derby - Arsenal 2
Arsenal - Everton X
Sunderland - Arsenal 2
United, 18 pts.
Chelsea, 13 pts.
Arsenal, 10 pts.
Slutstillingen:
1. United - 94 pts.
2. Chelsea - 85 pts.
3. Arsenal - 80 pts.
CHAMPIONS!
Lad os lige lege spåkoner. I kan bare slette mine gæt og erstatte med jeres egne.
Stillingen lige nu:
1. United - 76 pts.
2. Chelsea - 71 pts.
3. Arsenal - 70 pts.
Uniteds sidste kampe:
Boro - United 2
United - Arsenal 1
B'burn - United 2
Chelsea - United X
United - West Ham 1
Wigan - United 2
Chelseas sidste kampe:
City - Chelsea X
Chelsea - Wigan 1
Everton - Chelsea X
Chelsea - United X
Newcastle - Chelsea 2
Chelsea - Bolton 1
Arsenals sidste kampe:
Arsenal - Liverpool 2
United - Arsenal 1
Arsenal - Reading 1
Derby - Arsenal 2
Arsenal - Everton X
Sunderland - Arsenal 2
United, 16 pts.
Chelsea, 12 pts.
Arsenal, 10 pts.
Slutstillingen:
1. United - 92 pts.
2. Chelsea - 83 pts.
3. Arsenal - 80 pts.
Det ser godt ud, hvis det bliver sådan - så jeg håber på at du har ret og lader mine odds ser sådan ud også :D
Stillingen lige nu:
1. United - 76 pts.
2. Chelsea - 71 pts.
3. Arsenal - 70 pts.
Uniteds sidste kampe:
Boro - United 2
United - Arsenal 1
B'burn - United 2
Chelsea - United X
United - West Ham 1
Wigan - United 2
Chelseas sidste kampe:
City - Chelsea X
Chelsea - Wigan 1
Everton - Chelsea X
Chelsea - United X
Newcastle - Chelsea 2
Chelsea - Bolton 1
Arsenals sidste kampe:
Arsenal - Liverpool 2
United - Arsenal 1
Arsenal - Reading 1
Derby - Arsenal 2
Arsenal - Everton X
Sunderland - Arsenal 2
United, 16 pts.
Chelsea, 12 pts.
Arsenal, 10 pts.
Slutstillingen:
1. United - 92 pts.
2. Chelsea - 83 pts.
3. Arsenal - 80 pts.
Det var noget optimistisk hehe.. Jeg tror ikk Chelsea sætter pt mod city eller Everton.. Begge mandskaber er på vej ind eller er allerede i et formdyk.
Bare vi ikk taber mod Chelsea og Arsenal. det er så vigtigt. Regner med vi vinder med 3-4 point i år. Chelsea har fundet formen frem, men det har vi så sandeligt også
15 mål lukket ind i 32 kampe er vanvittigt.
Det var noget optimistisk hehe.. Jeg tror ikk Chelsea sætter pt mod city eller Everton.. Begge mandskaber er på vej ind eller er allerede i et formdyk.
Bare vi ikk taber mod Chelsea og Arsenal. det er så vigtigt. Regner med vi vinder med 3-4 point i år. Chelsea har fundet formen frem, men det har vi så sandeligt også
15 mål lukket ind i 32 kampe er vanvittigt.
Lidt optimistisk, men vi vinder med mindst 6 points!
Chelsea har været 2. bedst i defensiven. 23 mål har de ladet gå ind. Det bare slet ikke ligeså godt som Uniteds!
68 mål har vi scoret. Arsenal har scoret næstflest med 62 mål.
Pludselig elsker jeg statistikker! :InLove
Flax_Generous
30-03-2008, 19:34
De taler i hvert fald sit tydelige sprog - United er bedst i begge ender, og det selvom vi offensivt set har haft en del svipsere.
United DK
30-03-2008, 21:00
Det er fedt nok vi lukker så få mål ind, men det koster desværre lidt i den anden ende. Før i tiden var vi vel oppe på minimum 75-80 mål på dette tidspunkt af sæsonen, mens vi så havde lukket 5-10 mål mere ind.
Det er skræmmende form vi er i. Lukker intet ind og scorer en del.
Jeg tror vi får 15 point i de sidste 6 kampe og det er jo også nok. Det er en smule skræmmende når Chelsea kommer ind i deres 1-0 stime og det tror jeg de gør nu. Vi slår Arsenal hjemme og så er det hele afgjort - vi er også det klart bedste hold i PL:
Arsenal startede flot og spillede god fodbold, men det gik som ventet: de unge kunne ikke stå distancen og gik ned til sidst.
Chelsea er rutinerede og har klaret sig flot under Grant... en skam de ikke skal møde Tottenham mere i år... ;-)
Vi vinder sgu igen i år
Don Kafai
30-03-2008, 22:01
Det er fedt nok vi lukker så få mål ind, men det koster desværre lidt i den anden ende. Før i tiden var vi vel oppe på minimum 75-80 mål på dette tidspunkt af sæsonen, mens vi så havde lukket 5-10 mål mere ind.
Tag iøvrigt vores sæsonstart i mente. Vi lavede 1 mål de første 3 kampe, og de første 8 PL-kampe var der kun 1 kamp hvor vi lavede mere end 1 mål. (På et straffespark i overtiden mod Chelsea).
Derefter har vores offensiv, med enkelte udfald, været blændende. vi diskuterede meget i starten af sæsonen, hvorfor vi var blevet et hold der vandt 1-0 kampe, og ikke kunne lave mål. Dengang kunne vi ikke give et svar. Det kan jeg heller ikke idag, udover at Rooney har været forskellen. Det lyder paradoksalt med hans mange brændte chancer, men i den periode vi manglede ham i fit form (de første 6-7 PL-kampe) der manglede vores offensiv i den grad noget kreativitet, og det har han bragt siden derfor. Og det er jo nok derfor han er fast starter, selvom han brænder 4 direktører pr kamp.
Ligesom jeg har en teori om, at det er Rooneys tilstedeværelse der får spillere som Ronaldo til at blomstre op.
Så den lille "krise" taget i betragtning så synes jeg offensiven har været upåklagelig. Vi kan tillade os at brænde 5 direktører og stadig vinde 4-0. Det er virkelig noget der kan skræmme ethvert forsvar i Europa!
Flax_Generous
30-03-2008, 22:15
Ronaldos karantæne, Tevez' meget tydelige mangel på fitness og skarphed, Carrick ude af form, Saha skadet og Nani og Anderson som endnu ikke helt havde vænnet sig til England havde i mine øjne også betydning på vores målkrise i starten af sæsonen.
Jeg er dog enig med dig i, at Rooneys betydning for angrebet er uvurderlig. Selvom det er efterhånden er blevet en kliché at sige, så bidrager han altså med meget andet end mål.
Lidt info:
United er mest scorende hold i de store ligaer i Europa netop nu (inkl Frankrig og Tyskland). Et par ligaer er en kamp efter, men med mindre der bliver bombet burde vi stadig føre på den statistik.
Sidste år scorede var målscoren 83-27 efter 38. spillerunde
2005/2006: 72-34 (nr 2)
2004/2005: 58-26 (nr 2)
2003/2004: 64-35 (nr 3)
2002/2003: 74-34 (nr 1)
2001/2002: 87-45 (nr 3)
2000/2001: 79-31 (nr 1)
1999/2000: 97-45 (nr 1)
Jeg er den nye Madsen :lolol:
PetterDK
30-03-2008, 23:50
Det er egentlig vildt så mange mål der blev lukket ind i 1999/2000, hvor vi alligevel blev nr. 1. Omvendt kan man også sige, at 97 mål i 38 kampe er rimelig vildt :D
Flax_Generous
31-03-2008, 00:08
Det er egentlig vildt så mange mål der blev lukket ind i 1999/2000, hvor vi alligevel blev nr. 1. Omvendt kan man også sige, at 97 mål i 38 kampe er rimelig vildt :D
Det er helt vildt.
Men vores nuværende kombination af et skræmmende godt forsvar (det bedste i SAF's regeringsperiode?) og et angreb, der på en god dag kan skabe 7-8 virkelig smukke oplæg til 99% chancer, er nu heller ikke så tosset. :)
Glory Man United
31-03-2008, 08:21
Lidt optimistisk, men vi vinder med mindst 6 points!
Chelsea har været 2. bedst i defensiven. 23 mål har de ladet gå ind. Det bare slet ikke ligeså godt som Uniteds!
68 mål har vi scoret. Arsenal har scoret næstflest med 62 mål.
Jeg tror ikke på, at vi slutter 6-10 points foran. Det bliver mere tæt. Du har ret i, at vores målscore er betydeligt bedre end Chelskis, men deres 1-0 sejre giver altså også 3 points. Jeg tror ,at den bliver MEGET tæt....
Lidt info:
United er mest scorende hold i de store ligaer i Europa netop nu (inkl Frankrig og Tyskland). Et par ligaer er en kamp efter, men med mindre der bliver bombet burde vi stadig føre på den statistik.
Sidste år scorede var målscoren 83-27 efter 38. spillerunde
2005/2006: 72-34 (nr 2)
2004/2005: 58-26 (nr 2)
2003/2004: 64-35 (nr 3)
2002/2003: 74-34 (nr 1)
2001/2002: 87-45 (nr 3)
2000/2001: 79-31 (nr 1)
1999/2000: 97-45 (nr 1)
Jeg er den nye Madsen :lolol:
Ja, eller også har du klikket et par sæsoner tilbage på bold.dk ;)
United DK
31-03-2008, 10:34
Hvis vi tager de resterende sæsoner i PL, foruden de sæsoner Snegl har nævnt, så har målscoren været således:
1992/93: 67-31 (nr. 1)*
1993/94: 80-38 (nr. 1)*
1994/95: 77-28 (nr. 2)*
1995/96: 73-35 (nr. 1)
1996/97: 76-44 (nr. 1)
1997/98: 73-26 (nr. 2)
1998/99: 80-37 (nr. 1)
*Dengang spillede man 42 kampe
Ovenstående overrasker mig egentlig, da jeg synes vi scorede flere mål før i tiden, men det har åbenbart ikke været tilfældet.
Glory Man United
31-03-2008, 10:38
Hvis vi tager de resterende sæsoner i PL, foruden de sæsoner Snegl har nævnt, så har målscoren været således:
1992/93: 67-31 (nr. 1)*
1993/94: 80-38 (nr. 1)*
1994/95: 77-28 (nr. 2)*
1995/96: 73-35 (nr. 1)
1996/97: 76-44 (nr. 1)
1997/98: 73-26 (nr. 2)
1998/99: 80-37 (nr. 1)
*Dengang spillede man 42 kampe
Ovenstående overrasker mig egentlig, da jeg synes vi scorede flere mål før i tiden, men det har åbenbart ikke været tilfældet.
16 indlæg og du er på 3000 :skaaal:
Husker i 92-93 at vi startede med to nederlag (1-2 ude til Sheffield U og 0-3 hj til Everton) inden det blev 1-1 hjemme mod Ipswich. Hvis jeg ikke husker helt galt, tabte vi dengang flere kampe, end de 4-5 vi har gjort de seneste par sæsoner
Har Avram G været i åh-det-er-så-unfair-at-United-har-mange-fordele-lære hos Arsene Wenger? Hold kæft altså en tudeprins. Men, godt for os.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8554
...Jeeeeeesus.
Glory Man United
31-03-2008, 11:41
Har Avram G været i åh-det-er-så-unfair-at-United-har-mange-fordele-lære hos Arsene Wenger? Hold kæft altså en tudeprins. Men, godt for os.
Er det godt for os, at han er en tudeprins, eller....?:confused:
SAF har vist også brokket sig nogle gange over programmet
Andersen
31-03-2008, 12:10
Er der nogen, som ved hvorfor deres kamp i den kommende weekend er blevet udsat?
Vi ville bestemt også brokke os, hvis vi havde en mandagskamp og så skulle spille en udsat kamp om torsdagen inden vi skulle spille den, som det ser ud nu, altafgørende kamp om det engelske mesterskab den efterfølgende søndag.
Nej, siger at det er godt for os at kampprogrammet er blevet lagt om.
Synes bare det er typisk at sige at det er åh så unfair at vi bliver fordelsbehandlet? Hvor mange gange har vi ikke set at FA netop har været unfair over for os? Det har Avram G selvfølgelig ikke taget højde for, næhnej.
Selvfølgelig ville Sir A også brokke sig, det er bare AG's snævertsynethed jeg synes er klam. Sry hvis min post var uklart formuleret.
United DK
31-03-2008, 14:02
Der spilles efterhånden så mange kampe, at man ikke kan finde plads til dem, på en forsvarlig måde, og jeg forstår da Grants "tuderi", men hvornår skulle kampen ellers være spillet, for at det var fair for Chelsea?
Glory Man United
31-03-2008, 14:03
Der spilles efterhånden så mange kampe, at man ikke kan finde plads til dem, på en forsvarlig måde, og jeg forstår da Grants "tuderi", men hvornår skulle kampen ellers være spillet, for at det var fair for Chelsea?
Han synes vel efter sidste spillerunde :whine:
Jeg forstår det også sagtens set rent objektivt, for selvfølgelig får United en fordel. Men det kommer bare til at lyde som om United IGEN er blevet tilgodeset af FA, hvilket jo bestemt ikke er realiteten.
Don Kafai
31-03-2008, 15:09
Jeg har den holdning at alt går op i nul i sidste ende.
Man kan snakke om at Chelsea er uheldige nu, men de har da været heldige med fx at få trukket Ballacks karantæne tilbage, Cole ikke bliver tiltalt for mordforsøget på Hutton osv osv. På samme måde som FA's kendelser ikke er faldet Uniteds vej, så har vi da en lille fordel her til sidst.
Vi får aldrig noget som helst foræret, så jeg synes egentlig bare Grant burde lukke røven.. Som Don Kafai siger, så har Chelsea vist også fået al den hjælp de skal bruge..
Cristian9000
31-03-2008, 16:14
Synes det er pisse irriterende hvorfor de ikke bare kan spille på samme tidspunkt som os, for når vi står med trofæet i maj, vil de (chelski) bare sige:
" ja det var bare pg.a. vi fik rykket kampen". vi kan lige så godt slå dem endnu tydeligere! Så kan det være de kan forstå, at de ALDRIG bliver så store som MUFC!
Martinsen
31-03-2008, 16:17
Synes det er pisse irriterende hvorfor de ikke bare kan spille på samme tidspunkt som os, for når vi står med trofæet i maj, vil de (chelski) bare sige:
" ja det var bare pg.a. vi fik rykket kampen". vi kan lige så godt slå dem endnu tydeligere! Så kan det være de kan forstå, at de ALDRIG bliver så store som MUFC!
Jeg kunne da ikke være mere ligeglad med noget som helst, end om hvad Chelsea vil sige hvis vi vinder PL:confused:
Hvis en Chelsea fan kan få sig selv til at sige "vi tabte mesterskabet fordi vi fik rykket en kamp", så fejler vedkommende et eller andet.. Men omvendt igen, danske Chelsea fans står i leksikonet under "folk der ikke har set en fodboldkamp før 2005", så alt kan lade sig gøre..
Mon ikke vi vinder mesterskabet fordi Drogba var til ANC i 1 måneds tid ;) tsk tsk..
Ja, eller også har du klikket et par sæsoner tilbage på bold.dk ;)
NEjnjenjenjej.. jeg husker bedre end Rainman
Don Kafai
14-04-2008, 22:23
Først var de 4.
Så faldt Liverpool fra, og der resterede 3.
Så fik Hargreaves sendt Arsenal ud i mørket.
Nu kan det hele cuttes meget simpelt ned:
United mangler:
Blacburn UDE
Chelsea UDE
West Ham HJEMME
Wigan UDE
Chelsea mangler:
Everton UDE
United HJEMME
Newcastle UDE
Bolton HJEMME
Stillingen pt:
1 Man Utd 34 +54 80
2 Chelsea 34 +35 75
United DK
14-04-2008, 22:27
Var der virkelig fire? Er Liverpool ikke kun med på gamle meritter? :D
I hvert fald ser det godt ud for os, men lad os nu ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, for vi er ikke mestre endnu, men vi er kommet et godt stykke tættere på.
Don Kafai
14-04-2008, 22:46
Var der virkelig fire? Er Liverpool ikke kun med på gamle meritter? :D
Liverpool var med fordi medierne skal fastholde deres illusion om "Big Four". Men lad dem da få noget opmærksomhed, så længe det er os der får titlerne:D
Liverpool var med fordi medierne skal fastholde deres illusion om "Big Four". Men lad dem da få noget opmærksomhed, så længe det er os der får titlerne
jo men til næste år har vi "the big four":
Man Utd
Chelsea
Arsenal
Tottenham
Don Kafai
14-04-2008, 22:56
jo men til næste år har vi "the big four":
Man Utd
Chelsea
Arsenal
Tottenham
Jeg troede på Tottenham i år. Men de skuffede jo fælt, og hvis de sælger Berbatov, så tror jeg ikke på dem i top 6 til næste år.
Jeg tror til gengæld at Arsenal og United vil dominere meget kraftigere, uden Chelsea, især fordi jeg tror Drogba ryger.
Men ja, vi får se, alt kan ske! (Udover en Pool-titel)
Jeg tror til gengæld at Arsenal og United vil dominere meget kraftigere, uden Chelsea, især fordi jeg tror Drogba ryger.
jo men du ved ligeså godt som jeg at hvis drogba ryger, så henter de bare et mega-navn koste hvad det koste vil.
Unitedalisme
14-04-2008, 23:00
jeg tror os lidt på tottenham næste år.. der har ramos fået bygget et hold op, og han kan gøre det samme i tottenham som han gjorde i sevillia..
Jeg har ingen forventninger til Spurs. Ramos har været ude at sige til spillerne at de spillere der vil blive en del af næste års hold skal slide røven ud af bukserne resten af foråret. De ligger kun 5 pts over Sunderland. Jeg er ihvertfald ikke helt imponeret. De har brug for flere spillere ala woodgate der præsterer på højt niveau og er stabile. Der er for mange svage punkter på holdet, og det skulle ikk undre mig hvis de investerer skævt i holdet igen og køber noget til en position hvor de allerede er okay besat. (Fx sættes de i forbindelse med Bentley når de har Lennon)
Mål tror jeg dog ikke de får svært ved at score. Med eller uden Berbatov.
el-insaciable
15-04-2008, 00:51
jo men du ved ligeså godt som jeg at hvis drogba ryger, så henter de bare et mega-navn koste hvad det koste vil.Enig. Men findes der egentlig en angriber på niveau med Drogba, der er et lige så perfekt fit til deres spillestil?
ChristianR
15-04-2008, 06:29
Enig. Men findes der egentlig en angriber på niveau med Drogba, der er et lige så perfekt fit til deres spillestil?
Nej, men så køber de da bare 3 stjernespillere, som kompenserer for Drogba-afgangen.
Lad os bare slå fast, at det her ser rigtig rigtig godt ud, og at vi ikke må smide det væk, hvilket jeg egentlig ikke tror vi gør.
Enig. Men findes der egentlig en angriber på niveau med Drogba, der er et lige så perfekt fit til deres spillestil?
tja der har du måske en pointe. Når vi snakker fysisk stærke angribere med stor kompetencer i at holde på kuglen og få holdet trukket frem, og samtidig selv være så målfarlig, jamen der er han nok den bedste.
Så hvis de fik david villa som der har været skrevet lidt om, så skal deres stil lægges om. Ellers skal de bruge anelka, som kan lidt af det samme som drogba, bare ikke på samme niveau.
Jeg troede på Tottenham i år. Men de skuffede jo fælt, og hvis de sælger Berbatov, så tror jeg ikke på dem i top 6 til næste år.
Men ja, vi får se, alt kan ske! (Udover en Pool-titel)
Jeg tror nærmere de ryger i top 5 hvis Berbatov ryger. Manden er jo en tikkende bombe for moralen på holdet. Det nytte ikke at have en spiller ønsker at forlade klubben i tide og utide.
Men derudover kan man selvfølgelig ikke pille ved, at manden ved hvor målet står!
Og enig med Snegl. De skal nok kunne score en kasse eller to uden ham. :)
silasamp
15-04-2008, 06:52
Nej, men så køber de da bare 3 stjernespillere, som kompenserer for Drogba-afgangen.
De kan "stadig" også kun stille med 11 spiller, og vi har set at en klasse som Sheva har haft det rigtig svært, lad dem bare brænde et par millarder af på diverse flop spillere. Uden Drogba er Chelsea ikke det samme. ;)
Det er måske lidt tidligt at snakke om næste sæsons mesterskabsræs. Pt ved vi ikke hvordan holdene ser ud, osv osv.. Det eneste vi er sikre på, på nuværende tidspunkt er, at Liverpool ikke vinder..
Tilbage til 2007/08 mesterskabskampen. Tak til Heskey, Bruce og Wigan. Nu må det ikke gå galt for os. Dermed mangler vi bare en titel for at komme op på Liverpool i kampen om flest mesterskaber. 18-17
Tilbage til 2007/08 mesterskabskampen. Tak til Heskey, Bruce og Wigan. Nu må det ikke gå galt for os. Dermed mangler vi bare en titel for at komme op på Liverpool i kampen om flest mesterskaber. 18-17
efter at have set højdepunkterne og så ser du takker heskey og bruce, så vil jeg lige tilføje en stor tak til Kirkland.
efter at have set højdepunkterne og så ser du takker heskey og bruce, så vil jeg lige tilføje en stor tak til Kirkland.
Ja okay, nu har jeg ikke selv set noget fra kampen. Men uanset hvad, skal Wigan have stor tak og ros. Det er flot gået af et halvdårligt PL hold, at gå ned og tage point ude mod Chelsea..
http://tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=150707
Resultatet betyder, at Chelsea nu har fem point op til Manchester United på førstepladsen med kun fire kampe igen. De to hold skal mødes i tredjesidste spillerunde, men London-klubben kan ikke længere afgøre deres skæbne.
det kunne de da heller ikke hvis de fik en sejr.. jo, hvis de vinder 8-0 i hver kamp eller sådan noget.. STRAM OP TIPSBLADET
Andersen
15-04-2008, 08:24
Ja tak til to tidligere spillere fra de unævnelige, tænk at man skulle komme til sige det, og så en stor tak til kammerat Bruce!
For at Chelsea vinder mesterskabet SKAL de vinde de sidste fire kampe (det skulle de også før gårsdagens kamp) og så må vi kun få max 6 ud af de sidste 12 points!!
Med to sejre, en uafgjort og et nederlag i de sidste fire kampe bliver vi mestre på en bedre målscorer!!!!
Det må ikke glippe nu.
Men drenge, IT AIN'T OVER TILL THE FAT LADY SINGS, husk det!
Glory Man United
15-04-2008, 08:29
Det ser ud til at være et nyt mesterskab. Mon ikke alle er enige (bortset fra Robinho)?
Hvis Everton tager point(s) fra Chelski på torsdag, vil SAF sikkert spare et par spillere eller tre mod Blackburn.
STAND UP FOR THE CHAMPIONS
United DK
15-04-2008, 08:42
Det ser ud til at være et nyt mesterskab. Mon ikke alle er enige (bortset fra Robinho)?
Hvis Everton tager point(s) fra Chelski på torsdag, vil SAF sikkert spare et par spillere eller tre mod Blackburn.
STAND UP FOR THE CHAMPIONS
Jeg vil da håbe, at uanset resultatet mellem Everton og Chelsea, så stiller Ferguson med stærkeste hold, for vi kan ligeså godt sikre os titlen hurtigt, fremfor lige at snuble mod Blackburn, som traditionelt har et godt tag på os, specielt på Ewood Park.
Hl-Glory
15-04-2008, 09:06
Jeg vil da håbe, at uanset resultatet mellem Everton og Chelsea, så stiller Ferguson med stærkeste hold, for vi kan ligeså godt sikre os titlen hurtigt, fremfor lige at snuble mod Blackburn, som traditionelt har et godt tag på os, specielt på Ewood Park.
Helt enig, stærkeste trup uanset hvad, den ender torsdag.
vi skal ikke begynde at spare spillere i sådanne kampe vi inde i nu her.
Vi kan ligeså godt få lukket mesterskabskampen så tidligt som muligt og Blackburn er ikke noget nemt hold at slå på Ewood, så jeg ville også klart foretrække at vi stiller i stærkeste..
Og så må Everton i øvrigt godt slå Chelsea eller i det mindste nappe et enkelt point..
Hr.Buckingham
15-04-2008, 09:35
Helt enig, stærkeste trup uanset hvad, den ender torsdag.
vi skal ikke begynde at spare spillere i sådanne kampe vi inde i nu her.
Meget enig.
Men jeg er ret sikker på at Resultatet imellem Everton-Chelsea
er afgørende for vores opstilling imod Blackburn
For tager Everton point imod Chelsea, kunne jeg nemt forestille mig at SAF ville spare nogle spillere til Kampen imod Barcelona, da jeg virkelig tror han vil satse meget på Europæisk succes i år.
det ville være bedre hvis vi gik ud med alt, for at vinde mod blackburn, for at sætte mesterskabet næsten på plads, for så kan vi "lidt" spare et par folk mod chelski, som ligger mellem de to barcelona-kampe, som der naturligt nok også skal fokuseres en del på
Enig med flere andre. Lad os smække Blackburn, og dermed være så tæt på titlen som det næsten er muligt. Dermed kan vi fokusere på CL og Barca kampene, og spare et par spillere mod Chelsea..
Hvor kunne det være fedt at tage mesterskabet på stamford bridge og samtidig ødelægge deres hjemmebane statistik uden nederlag i mange år.
Jeg tror Everton tar pts fra Chelsea på torsdag. Det sidder allerede i Chelseaspillernes hoveder at de mistede et godt stykke ved Heskeys mål igår.
Jurgensen
15-04-2008, 11:56
Hold kæft hvor var jeg glad da jeg så EB her til morgen med nyheden om Chelseas point tab. Som andre siger, lad os nappe Blackburn, og så vinde PL på Broen, og samtidig smadre deres hjemmebane statestik på deres lille ynkelige stadion :)
Spar ingen spillere i den kamp, men stil med bedste manndskab i de to Barce og Chelsea kampe, og spar så spillerne mod Wigan og Skinkerne.
Hr.Buckingham
15-04-2008, 13:16
Ja det ville være klasse at vinde Mesterskabet hos Chelsea,
meeen, jeg foretrækker nu at med lidt held i Everton-Chelsea kampen
at vi kan afgøre det på Lørdag.
Tror det ville give spillerne et ordenligt kick til Barcakampene, hvis de kan kalde sig selv Mestre.
og så kan vi sende et resvervehold til Broen ligesom sidste år ;)
hvorfor dog spare? selvfølgelig bliver barca ingen walkover men vi spiller dog bedre end dem i øjeblikket. men mon ikke det bliver et spørgesmål om hvordan det går på camp nou. et fornuftigt resultat der og så stærkeste opstilling på Broen. lad dem dog mærke hvem der er mestre:devill: :devill: :devilll:
(ved godt det ikke er 100% endnu, men alligevel, optimist,optimist.optimist)
Ja, nu ligner det jo i er mestre og tillykke med det.. fint nok at i vinder det frem for Chelsea da Chelsea spiller så kedeligt fodbold og tit bare vinder 1-0.. dejligt at de smed point igår, da hvis de nu spiller 2 uafgjorte mere så tager vi andenpladsen hvis vi vinder resten - som jeg er sikker på vi gør (:
Glory Man United
15-04-2008, 14:29
Ja, nu ligner det jo i er mestre og tillykke med det.. fint nok at i vinder det frem for Chelsea da Chelsea spiller så kedeligt fodbold og tit bare vinder 1-0.. dejligt at de smed point igår, da hvis de nu spiller 2 uafgjorte mere så tager vi andenpladsen hvis vi vinder resten - som jeg er sikker på vi gør (:
du vil jo hellere have at Chelski nappede det:whine:
Og selvom Chelski skulle droppe nogle flere points, tror jeg ikke på, at I får 12 points i de sidste 4 kampe. Hvornår har I sidst haft sådan en serie? :p
Og selvom Chelski skulle droppe nogle flere points, tror jeg ikke på, at I får 12 points i de sidste 4 kampe. Hvornår har I sidst haft sådan en serie? :pJa det er sq noget tid siden desværre.. men nu når vi er ude af CL bliver de sidste kampe ikke ligeså hårde og det er nu også nogle nemme modstandere.. Reading Hjemme, Derby Ude, Everton Hjemme og Roy Keanes hold Ude..
Glory Man United
15-04-2008, 14:36
Ja det er sq noget tid siden desværre.. men nu når vi er ude af CL bliver de sidste kampe ikke ligeså hårde og det er nu også nogle nemme modstandere.. Reading Hjemme, Derby Ude, Everton Hjemme og Roy Keanes hold Ude..
= 5 eller 7 points!
Barca bliver ingen walk-over, heller ikke selv om deres form pt er elendig. Vi skal ikke tro det bliver nemt..
Desuden kan mesterskabet stadig hurtig forsvinde. Chelsea sejr over Everton, mens vi taber til Blackburn. Så er der pludselig kun 2 point mellem os, og vi skal til Stamford Bridge. Så ro på, lad os vinde i Blackburn, og dermed have lidt mere ro på..
Hl-Glory
15-04-2008, 14:52
Og selvom Chelski skulle droppe nogle flere points, tror jeg ikke på, at I får 12 points i de sidste 4 kampe. Hvornår har I sidst haft sådan en serie? :p
Haha, good one!
Vi skal bare fokusere på de kampe her og vinde dem.
så jeg ligeglad om vi får sparet nogen.
de sidste kampe skal vi bare vinde.
Don Kafai
15-04-2008, 16:56
Jeg tror nærmere de ryger i top 5 hvis Berbatov ryger. Manden er jo en tikkende bombe for moralen på holdet. Det nytte ikke at have en spiller ønsker at forlade klubben i tide og utide.
Men derudover kan man selvfølgelig ikke pille ved, at manden ved hvor målet står!
Berbatov er da det bedste der er sket for Tottenham i mange år! Han skaber jo stort set alt det offensive, bare se hvordan han fordeler boldene med sine fantastiske førsteberøringer og hurtige pasninger.
Ja han er doven, ja han er en "bombe for moralen", men spiller holdet omkring ham godt, så er Berbatov verdensklasse. Så ja, eneste minus er netop at han ikke er typen der "fighter" holdet tilbage, og han er elendig i modgang, men jeg synes virkelig han er deres håb for en topplacering.
Ja det er sq noget tid siden desværre.. men nu når vi er ude af CL bliver de sidste kampe ikke ligeså hårde og det er nu også nogle nemme modstandere.. Reading Hjemme, Derby Ude, Everton Hjemme og Roy Keanes hold Ude..
Arsenal skal nok nuppe 10-12 point i de sidste 4 kampe ingen tvivl om det. Spørgsmålet er jo som om russerne smider tilstrækkeligt med point til at Gunners kan overhale dem inden om
Lad os nu tage en kamp af gangen, før vi snakker om at have vundet mesterskabet. Der er stadig "four steps to heaven" - intet afgjort. Får vi en dukkert mod Blackburn, så er ALT åben og Chelsea har, i form af deres hjemmebane mod os, favoritværdigheden.
Det kan gå så hurtigt i fodbold og vi skal passe på ikke at blive fanget med armene i vejret.
Barca bliver ingen walk-over, heller ikke selv om deres form pt er elendig. Vi skal ikke tro det bliver nemt..
Desuden kan mesterskabet stadig hurtig forsvinde. Chelsea sejr over Everton, mens vi taber til Blackburn. Så er der pludselig kun 2 point mellem os, og vi skal til Stamford Bridge. Så ro på, lad os vinde i Blackburn, og dermed have lidt mere ro på..
enig jeg synes også vi skal tage det lidt med ro - for bare et år tilbage var vi jo også kæmpefavoritter til at vinde cl efter vi havde slået roma 7-1.. man tænkte at united ville være klare favoritter mod milan pga vores hurtighed i forhold til milan, men hvad skete der.. vi taber fulstændig pusten og ronaldo og rooney lignede to spillere der var meget slidte mod milan hvor vi ikke fik et ben til jorden - barca er et af de bedste hold i verden og derfor skal vi have stor respekt for dem.. vi skal virkelig levere for at komme videre.. på den ene side kan vi godt vinde i barcelona men vi kan altså også tabe 3-0 hvis vi dummer os..
vi har en bredere og bedre trup end nogensinde før så der er selvfølgelig grund til optimisme - men lad os nu tage det roligt.. vi kan tabe 1-0 på lørdag og senere til barca på onsdag så tingene kan hurtigt vende selvom vi self har sat os selv i en go position..
jeg synes vi skal gøre alt for at slå blackburn på lørdag for så er den stort set hjemme - jeg tror nemlig ikke chelsea vinder på goodison torsdag.. så kan vi koncentrere os om barcakampene i modsætning til sidste år hvor vi skulle give alt ind imellem milankampene (everton 4-2).. det tog virkelig hårdt på os..
hvis vi slår blackburn, så er det ligegyldigt om chelski slår everton, for så står vi med et 5 points forspring med 3 runder igen, og det ser jeg ikke at vi smider væk, når vi også har målscoren som ekstra "point".
Så en sejr der ville kunne flytte lidt mere fokus over på CL.
Ja, Blackburn-kampen kan komme til at afgøre mesterskabet.. Hvis vi vinder der, så er vi mestre, det er jeg slet ikke i tvivl om..
Men som Rooney8 siger, så så det også godt i sidste år indtil returkampen mod Milan hvor vi blev spillet ud af banen.. Så mht Barcelona der er jeg stadigvæk pisse nervøs, det er på trods af lidt krise stadig et af Europas suverænt farligste hold..
Det bedste er, at hvis Everton tager point fra Chelsea imorgen og vi samtidig vinder lørdag. Så vinder vi med stor sandsynlighed mesterskabet på Stamford Bridge eller på hjemmebane mod West Ham. Hvad vil i helst? Foran Chelsea fansne eller foran Old Trafford? - Jeg ved godt der er lang vej endnu, så dette er kun ønsketænkning.
Hr.Buckingham
16-04-2008, 10:45
Hvad vil i helst? Foran Chelsea fansne eller foran Old Trafford? - Jeg ved godt der er lang vej endnu, så dette er kun ønsketænkning.
Den er svær, men ville nok vælge at vinde det i London, så vi kan bevise dem at vi er årtiets hold.
Det bedste er, at hvis Everton tager point fra Chelsea imorgen og vi samtidig vinder lørdag. Så vinder vi med stor sandsynlighed mesterskabet på Stamford Bridge eller på hjemmebane mod West Ham. Hvad vil i helst? Foran Chelsea fansne eller foran Old Trafford? - Jeg ved godt der er lang vej endnu, så dette er kun ønsketænkning.
Jeg tager Bridge.. Self er det fedt at vinde på Old Trafford, men at vinde det foran næsen på Chelsea's fans, samtidig med at man slår dem på hjemmebane, ville være så fedt, og så kommer vi jo til Old Trafford som mestre..
Unitedforever
16-04-2008, 19:19
også klart helst på broen. vi har prøvet det på Old trafford end el gange nu, så det kunne være ekstra fedt at tage mesterskabet hjem på udebane hos ens største rivaler :D.. desuden kunne vi stille med nogle af de unge i de sidste to kampe. som Welbeck eksempelvis :D
også klart helst på broen. vi har prøvet det på Old trafford end el gange nu, så det kunne være ekstra fedt at tage mesterskabet hjem på udebane hos ens største rivaler :D.. desuden kunne vi stille med nogle af de unge i de sidste to kampe. som Welbeck eksempelvis :D
Det tror jeg aldrig vil ske, for SAF respekterer de andre hold og deres chancer for at få en bedre placering. Det mindes jeg SAF sagde sidste år. Bare fordi vi vinder, er der stadig heftig kamp om at undgå nedrykningen.
United DK
16-04-2008, 20:02
Det tror jeg aldrig vil ske, for SAF respekterer de andre hold og deres chancer for at få en bedre placering. Det mindes jeg SAF sagde sidste år. Bare fordi vi vinder, er der stadig heftig kamp om at undgå nedrykningen.
Hvorfor stillede han så med et reservehold, da vi mødte West Ham i sidste runde sidste sæson, hvor West Ham lå og kæmpede for livet?
Don Kafai
16-04-2008, 20:09
Hvorfor stillede han så med et reservehold, da vi mødte West Ham i sidste runde sidste sæson, hvor West Ham lå og kæmpede for livet?
Kan ikke huske hvor meget reservehold der var over det, men som jeg husker kampen, så var vi decideret uheldige med ikke at vinde. Som jeg også husker Ferguson sagde efter kampen, så kunne Sheffields træner (holdet det gik ud over) ikke klage over Uniteds indsats, hvis han havde set kampen.
Var vi spillet ud af banen var det en anden sag. (Fx som da Fulham slog 11 Pool-reserver 1-0 i sidste sæson, og derved sikrede sig at blive ude af nedrykningskampen.)
Lorensen
16-04-2008, 20:10
Så vidt jeg husker stillede vi da med reserve hold i alle kampe efter mesterskabet var i hus ? Er det ikke korrekt ?
Vi stillede med en del førsteholdsreserver mod West Ham, men jeg synes ikke Sheffield United har noget at brokke sig over, for der var en del starters på og West Ham var vist mere heldige end gode..
Og så havde WH selvfølgelig også en klasse angriber, så hvad kunne vi gøre altså :D
United DK
16-04-2008, 20:23
Dines nævner jo, at Ferguson i følge ham selv ikke vil spare nogen, hvis det hold vi møder har en interesse i pointene, og ikke bare ligger på en ligegyldig 11. plads. Derfor er det da dobbeltmoralsk, når vi så stiller med et reservehold, når West Ham med et nederlag, var blevet sendt ned i 1. division. Det er så muligt, at vi ikke lod os tabe, men vi sparede stadig en del spillere, hvilket kun kan have været til West Hams fordel.
Holdet mod West Ham i den sidste ligakamp sidste år så sådan ud:
Edwin van der Sar, Wes Brown, Patrice Evra, Gabriel Heinze, John O'Shea, Michael Carrick, Darren Fletcher, Kieran Richardson, Wayne Rooney, Alan Smith, Ole Gunnar Solskjær
Ryan Giggs, Cristiano Ronaldo og Paul Scholes blev ind skiftet.
Nu kan jeg ikke huske den eksakte opstilling, men som SAF også pointerer - på trods af et svagere mandskab end lovet - så var heldet ikke med os. West Ham var ikke gode, vi var elendige.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7125
Hvor er det egentlig et fedt mesterskabsræs vi har gang i.. selv er det fedt nok at gå ubesejret igennem hele sæsonen, og vinde med 15 point ned til nummer 2, men det her er fanme spændene, og det gør at man hver eneste gang der er kamp, sidder med nerverne helt ude på tøjet, og føler at det hvert øjeblik kan gå galt.. self ikke optimalt, men super spændene, og det der gør det rigtig fedt at være fodboldfan...
Just my 5 cent..
man.utd25
20-04-2008, 00:07
Hvor er det egentlig et fedt mesterskabsræs vi har gang i.. selv er det fedt nok at gå ubesejret igennem hele sæsonen, og vinde med 15 point ned til nummer 2, men det her er fanme spændene, og det gør at man hver eneste gang der er kamp, sidder med nerverne helt ude på tøjet, og føler at det hvert øjeblik kan gå galt.. self ikke optimalt, men super spændene, og det der gør det rigtig fedt at være fodboldfan...
Just my 5 cent..
Er helt enig med dig:)
Just my 5 cent..
Ja, det er sgu alligevel lidt fedt..
Jeg er også helt oppe at køre hver gang vi spiller lige for tiden, hver eneste kamp er jo altafgørende for PL/CL lige nu.. Det er lækkert, men det er sgu også lige til at få lange nosser af når vi er bagud til Blackburn indtil 88. minut..
Just my 5 cent..
Ja, det er fantastisk spændende, men jeg vil nu hellere have, at vi kunne tage til Stamford Bridge, hvor jeg så kunne slappe af og ikke behøvede beroligende piller til kampen. :)
United DK
20-04-2008, 09:14
Just my 5 cent..
Helt enig.
En mesterskabskamp skal også være spændende, og det gør også, at man er ovenud lykkelig, når vi laver sådan noget som i går, hvor vi er få minutter fra, at have smidt matchbolden over til Chelsea, og så score vi. Det var en kæmpe forløsning.
Jamen jeg er også enig. Det er da super fedt at der er kamp om titlen helt frem til slutningen af sæsonen. Og det har i år været 3 hold, som har udkæmpet kampen det meste af sæsonen..
Selvfølgelig kunne det da være fedt at have sikret sig titlen allerede i starten af april. Men omvendt giver det kampene en ekstra tand og dimension, når der er vitale point på spil hele tiden. Og hvert mål tæller. For eksempel kan Tevez udligning i går vis sig at være præcis nok til at vi vinder guldet..
En god tæt mesterskabskamp er fint, så længe vi bare løber med guldet ;)
Christensen
20-04-2008, 10:18
Det er uden tvivl en spændende sæsonafslutning her i år - måske lidt for spændende! Efter scoringen i går gik jeg helt amok (og råbte flere gange af skærmen under kampen), og jeg så ikke resten af kampen. Det var alt, alt for spændende og kunne ikke holde det ud.
Men nu skal vi heller ikke lave flere fejl, og hvis vi taber til Chelsea, bliver det nok den mest nervepirrende afslutning på en sæson jeg kan huske i mine 10 år som United fan.
Men hvor er det egenlig vildt.. Hvis vi taber til chelsea SKAL vi vinde de 2 sidste, og hvis vi vinder mod chelsea kan vi tabe de to sidste og stå i samme position.. vildt at 1 kamp, kan have så stor indflydelse..
Men hvor er det egenlig vildt.. Hvis vi taber til chelsea SKAL vi vinde de 2 sidste, og hvis vi vinder mod chelsea kan vi tabe de to sidste og stå i samme position.. vildt at 1 kamp, kan have så stor indflydelse..
Jeg håber det viser sig som en kæmpe motivationsfaktor for spillerne, at vi kan slå Chelsea og så vinde mesterskabet på Stamford Bridge..
Det kunne være så lækkert at slå dem på lørdag, alt for lækkert..
Jeg vil mene, at for vi uafgjort eller vinder selvfølgelig på Stamford Bridge, så er vi så godt som mestre. Men vinder Chelsea tilgengæld, er alt jo åbent. Bliver et par fede dage med fodbold. Barca - Chelsea - Barca
Glory Man United
21-04-2008, 07:56
Jeg vil mene, at for vi uafgjort eller vinder selvfølgelig på Stamford Bridge, så er vi så godt som mestre. Men vinder Chelsea tilgengæld, er alt jo åbent.
Har du fået hjælp til den udregning? ;)
Nå seriøst: Jeg vil egentligt s.... på Chelskis hjemmerekord. Får vi et point på lørdag, så er jeg happy. Så kan vi lørdag d. 3. maj kalde os mestre med en sejr over West Ham (samme dag som min søn bliver døbt)
United DK
21-04-2008, 10:00
Jeg tror helt seriøst, at vi vinder på lørdag. Vi har det med at bryde andres rekorder, heriblandt Arsenals stime af ubesejrede kampe, og Liverpools stime af ubesejrede kampe på Anfield. Rekorder er til for at blive brudt, så hvorfor ikke på lørdag?
Smaakage
21-04-2008, 10:02
Så kan vi lørdag d. 3. maj kalde os mestre med en sejr over West Ham (samme dag som min søn bliver døbt)
Er det tilladt at blive døbt i en United trøje ? :D Kræves næsten
Tillykke med det :) (både mesterskab og barnedåb)
Har mine betænkeligheder mht lørdag, men det bliver MEGA spændende!
Tillykke til GMU med knægten :)
Glory Man United
21-04-2008, 11:58
Er det tilladt at blive døbt i en United trøje ? :D Kræves næsten
Tillykke med det :) (både mesterskab og barnedåb)
tak. Min kone nægter, så nej :( ! Jeg forhandler dog stadig om sokkerne.
United DK
21-04-2008, 12:22
tak. Min kone nægter, så nej :( !
Det er forfærdeligt, sådan som kvinderne bestemme i de danske hjem nutildags!
Tilbage til kødgryderne!
;)
Det er forfærdeligt, sådan som kvinderne bestemme i de danske hjem nutildags!
Tilbage til kødgryderne!
;)
Sådan har det vist altid været..
Mænd styrer verden, og kvinder styre mændene..
Glory Man United
21-04-2008, 14:53
Forslagene er videresendt til min kone....jeg afventer bankene :p
Don Kafai
21-04-2008, 14:55
tak. Min kone nægter, så nej :( ! Jeg forhandler dog stadig om sokkerne.
:lolol: Årets kommentar:p
Jeg frygter ikke Chelsea. Jeg så dem mod Arsenal, og der var de ikke spor gode. De blev udspillet til tider faktisk, og jeg synes slet ikke deres defensiv er så god som den var under Mourinho. Men de har jo den der forbandede evne til at vinde kampene, og de endte da også med at slå Arsenal i den føromtalte kamp. Jeg stoler dog på vores forsvar, og tror sagtens vores angreb kan skabe mål dernede. Men spændende kamp, og er vel det man på forhånd kan kalde Årets Kamp.
Nu blev vi jo - hvis man skal se nøgternt på det - også flere gange spillet tynde af Arsenal, men vandt alligevel. Så jeg forventer en meget lige kamp, og jeg ville gerne sælge den for en uafgjort. Jeg er ikke i tvivl om at vores topniveau er højere end chelseas men de har til gengæld en evne til bare at hente de point der skal til. Det bliver en utrolig spændende lørdag.
Opskriften på sejr mod Chelsea er, at jeg IKKE skriver i kamptråden! Jeg gjorde mod M'boro (2-2) og B'burn (1-1). Heldigvis fik Don Kafai slettet mine indlæg i Blackburn tråden, hvilket også resulterede i, at Tevez kunne heade os til mesterskabet.
Hvis vi starter ud i et hårdt tempo, er Chelsea færdige, for der kan de ikke følge med. Men lad os lige nakke Barca først.
Don Kafai
21-04-2008, 19:06
Heldigvis fik Don Kafai slettet mine indlæg i Blackburn tråden, hvilket også resulterede i, at Tevez kunne heade os til mesterskabet.
Jeg anser mig selv som den faktor, der i sidste ende gjorde udslaget, hvis vi ender med at blive mestre i år:D
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8662
Rooney, VDS, Anderson og Hargo tilbage til Barca... sindsygt vigtigt..
Jeg anser mig selv som den faktor, der i sidste ende gjorde udslaget, hvis vi ender med at blive mestre i år:D
Det kan du roligt gøre. Og husk, at du har den magt, der siger, at du kan - uden at spørge mig - slette mine indlæg i kamptrådene, hvis jeg nu i en brandert kommer til at skrive i en af dem :D
United DK
21-04-2008, 20:20
Opskriften på sejr mod Chelsea er, at jeg IKKE skriver i kamptråden! Jeg gjorde mod M'boro (2-2) og B'burn (1-1). Heldigvis fik Don Kafai slettet mine indlæg i Blackburn tråden, hvilket også resulterede i, at Tevez kunne heade os til mesterskabet.
Apropos overtro, så har jeg haft vores sorte udebanetrøje fra 98/99 sæsonen (http://img293.imageshack.us/img293/7198/manunited98blacktrdnd5.gif) på, i samtlige fire nederlag i PL denne sæson. Tilfældigt? Døm selv.
Don Kafai
21-04-2008, 20:27
Apropos overtro, så har jeg haft vores sorte udebanetrøje fra 98/99 sæsonen (http://img293.imageshack.us/img293/7198/manunited98blacktrdnd5.gif) på, i samtlige fire nederlag i PL denne sæson. Tilfældigt? Døm selv.
Hvad med at du undlod at tage netop den på lørdag?
Treble007
21-04-2008, 20:27
LOV MIG, at du ikke tager den på lørdag.. Please?.. Jeg har haft stor succes med den hvide (samme sæson) i alle vores CHL kampe. :) og så champions trøjen fra sidste år :)
United DK
21-04-2008, 20:51
Hvad med at du undlod at tage netop den på lørdag?
Det gør jeg heller ikke, for jeg har svoret, at jeg aldrig vil tage den på, når United skal spille. Så bare rolig. :D
Glory Man United
22-04-2008, 07:07
Jeg har aldrig været nøgen, når United spiller. Tilfældigt? Det tror jeg ikke
Det gør jeg heller ikke, for jeg har svoret, at jeg aldrig vil tage den på, når United skal spille. Så bare rolig. :D
Sjovt du siger det, for jeg tror sgu også det gælder udebanetrøjen 07/08.. Den havde jeg på mod Lyon og tog den af ca. 5 min før vi udlignede og jeg havde den også på i FA Cup kampen mod Pompey og sørme også mod Boro på Riverside..
Så jeg tager bare ikke udebanetrøjen på længere..
Selvom man ikke rigtig ved om man skal tro på sådan noget overtro så kan man ikke lade være med at tænke over det, man vil jo nødig være skyld i et tabt mesterskab!
Nu er der jo ved at være pres på her til sidst! Er lidt nysgerrig efter at høre hvad folk synes om sæsonen hvis vi ikke bliver mestre og PL og løfter CL trofæet? Siger ikke det sker, men er nordjyde og derfor er jeg per definition pessimistiskt anlgt :P
så vil det selvfølgelig være en skidt sæson, men jeg er nu ret sikker på at vi nok skal løfte et af trofæerne, og så vil sæson jo være udmærket...
Nu er der jo ved at være pres på her til sidst! Er lidt nysgerrig efter at høre hvad folk synes om sæsonen hvis vi ikke bliver mestre og PL og løfter CL trofæet? Siger ikke det sker, men er nordjyde og derfor er jeg per definition pessimistiskt anlgt :P
Vil self være en dårlig sæson men er sikker på vi nok skal vinde det mesterskab - er mere i tvivl om CL trofæet. Er også nordjyde og tager per natur tingene lidt stille og roligt og vi skal nok vinde det mesterskab - det er jeg sikker på.
Ps. Hvor er du fra i Nordjylland :) ?
Hvis vi kun vinder PL og taber semien i CL til Barcelona så vil jeg være ked af det, men ikke skuffet.. Hvis vi hverken får det ene eller det andet så bliver jeg utrolig skuffet for det synes jeg vi har fortjent..
Hvis vi vinder CL og smider PL væk så bliver jeg pisse vred.. Ikke fordi CL ikke er lækkert, men fordi PL burde ligge til højrebenet nu.. Og har gjort det faktisk i over en måned.. Mesterskabet må bare ikke smides væk når der ikke skal mere til end sejre over WH og Wigan..
En sæson uden titler vil være en katastrofe, når man ser på hvordan tingene har udviklet sig. Vi var kæmpefavoritter i FA cuppen til sidst men smider det hele.
kæmpefavoritter i PL og får gummiben.
har sikret os et rigtig godt udgangspunkt til at komme i finalen, men det kræver en hjemmesejr.
Lad os nu se... mon ikke vi bryder forbandelsen og slår West Ham?
Wigan derimod er jeg ikke glad for... .
jeg vurderer er den hedder 55% i vores favør til PL
30% i vores favør til CL (Chelsea 35%, Barcalona 25%, liverpool 10%)
For en runde siden i PL hed den vel 75% i vores favør og for 2 runder siden 85% i vores favør, så det er ufatteligt skidt at vi ikke kan slå Middlesborough eller Blackburn
United DK
27-04-2008, 14:07
Det er altid det rigtige hold der vinder mesterskabet, men skulle vi blive mestre, så er jeg da glad, men ikke helt tilfreds, for jeg synes det har været alt for svingende, og der har været alt for mange kampe, hvor vi har spillet dårligt, men alligevel hentet pointene takket være Ronaldo. Sidste sæson synes jeg var meget bedre, for der var der ikke alle de svingende præstationer, og det hele handlede ikke om Ronaldo, for der bød alle ind med noget.
OT: Jeg er fra en lille by der hedder Fjerritslev, men har også boet i Aalborg i et par år :)
Det er altid det rigtige hold der vinder mesterskabet, men skulle vi blive mestre, så er jeg da glad, men ikke helt tilfreds, for jeg synes det har været alt for svingende, og der har været alt for mange kampe, hvor vi har spillet dårligt, men alligevel hentet pointene takket være Ronaldo. Sidste sæson synes jeg var meget bedre, for der var der ikke alle de svingende præstationer, og det hele handlede ikke om Ronaldo, for der bød alle ind med noget.
Helt enig. Vi har spillet godt i perioder, men alt for ustabilt. Synes der er for dårligt vi ikke har snøret sækken noget før. Bevars, det er ingen skam at tabe på SB, men vi kunne jo have skabt et bedre udgangspunkt. Ronaldo er god, men vi kan ikke leve på ham...
Sjovt du siger det, for jeg tror sgu også det gælder udebanetrøjen 07/08.. Den havde jeg på mod Lyon og tog den af ca. 5 min før vi udlignede og jeg havde den også på i FA Cup kampen mod Pompey og sørme også mod Boro på Riverside..
Så jeg tager bare ikke udebanetrøjen på længere..
Selvom man ikke rigtig ved om man skal tro på sådan noget overtro så kan man ikke lade være med at tænke over det, man vil jo nødig være skyld i et tabt mesterskab!
Min overtro går på at Chelsea, Blackburn, Middlesbrough og Barcelona kampene har jeg kun set på harddsik optageren da jeg ikke har været hjemme dels grundet arbejde og familiemæssige omstædnigheder.
MEN de sidste 4 (forhåbentligt) kampe vil jeg se LIVE, og så skal holdet nok vinde dem alle, og hæve to trofæer :devill:
Jeg har aldrig været nøgen, når United spiller. Tilfældigt? Det tror jeg ikke
Det har jeg faktisk................ vi vandt.
Det har jeg faktisk................ vi vandt.
Ja, og så tror jeg den snak stopper der;)
Ja, og så tror jeg den snak stopper der;)
The 'wink smiley' begs to differ!
Hvem tror vi bliver mestre.
Det er et simpelt ja eller nej spørgsmål.
Som jeg føler lige nu, så nej.
Det giver ingen mening det du skriver der ;)
De næste to uger bliver længere end i Nevilles verden.
Som jeg ser det, så kommer mesterskabsfinalen næste lørdag, for vinder vi mod West Ham, så er vi ovenpå igen. Ligeså vigtigt er det næsten om Wigan sikrer overlevelse, hvilket afhænger af deres svære udekamp mod Villa eller resultatet af Fulham-Birmingham (alt andet end Birmingham sejr, så er Wigan sikret PL bold næste sæson).
Der lader til at være meget uro i truppen; spillerne kan umuligt være tilfredse med Fergies måde at spille fodbold på og så taler billederne og historierne efter Chelsea-kampen sit tydelig sprog.
Ja, vi vinder.
Hinrichsen
27-04-2008, 22:52
Jeg føler mig også meget sikker på at SAF får sin 10. titel iden her sæson...
Helt enig.. jeg ville meget gerne sige at jeg tror på at vi tager mesterskabet, men min 6. sans siger Nej til det spørgsmål.. tror simpelthen ikke på det..
Der lader til at være meget uro i truppen; spillerne kan umuligt være tilfredse med Fergies måde at spille fodbold på og så taler billederne og historierne efter Chelsea-kampen sit tydelig sprog.
Har du noget link til billederne og historierne om efter kampen.. har godt hørt lidt om det, men har ikke haft den store adgang til nettet her i weekenden så har ikke set noget nærmere..
Og ang. utilfredshed med SAF's måde at spille på kan man da kun give dem ret.. TÅBELIGT, som han har valgt at spille de sidste 2 storkampe..
Ang. uro i truppen er der så nogle der kan forklare mig hvad dette pic. går ud på.??:
http://img213.imageshack.us/img213/6463/80868041ym2.jpg
Og hvad var det der skete siden Rio var så meget oppe og toppes med en gruppe chelski spillere da kampen var igang?? så ikke de første 40 min. og de sidste 10 min..
Helt enig.. jeg ville meget gerne sige at jeg tror på at vi tager mesterskabet, men min 6. sans siger Nej til det spørgsmål.. tror simpelthen ikke på det..
noget siger også mig at det går galt nu - vi virker slidte og det virker som om det rotationspis har skubbet os ud af balance, vi har også brug for en rytme her i slutningen af sæsonen - fx synes jeg ronaldo er bedre når han bare får lov at køre derudad.. på det her tidspunkt af sæsonen kan man altså godt lige hive sig op - det er jo ens for alle..
noget i mig siger vi dummer os mod west ham.. selvom det er chelsea vi har mødt er det ikke normalt at et mesterhold taber på den her tid af sæsonen.. men på den anden side har den her sæson været helt usædvanlig så alt kan ske - både os, chelsea og arsenal har smidt mange dumme point..
men nej umiddelbart tror jeg heller ikke vi bliver mestre..
Parkohargo
28-04-2008, 00:07
Jeg tør simpelthen ikke spå om noget som helst længere. Vi svinger meget for tiden og det samme gør de andre hold. Vi kan ende som nummer sjok iforhold til chelski men samtidig løbe afsted med det hele. Hvis vi vinder de sidste to kampe er vi sikret. Vi har haft store problemer med West Ham på det seneste hvilket vi gerne skulle få rettet op på nu...
Its not over till its over
unitedforreal
28-04-2008, 02:21
Jeg er bange for at vi dummer os her til sidst, tror det ikke. Men er mega bange.
Har tænkt over det lidt.
United vs west ham. United har alt at spille for west ham intet andet end at skade det for os, men kommer de bagud mod os i den kamp så er den hjem. Det er 100% sikkert.
Mod wigan, der har de heller ikke noget at spille for. så vi skal bare komme foran i begge kampe.
Newcastle mod chelsea. Newcastle kan redde det hele ved at slå chelsea. Og jeg tror keegan hjælper os meget der, Men det vigtigste er sku kampen mod bolten, Jeg har kigget på tabellen. Bolten skal have 1 point der for at være sikre på at være i PL næste år. Og hvor meget vil spillerne ikke kæmpe for det, Så selvom de kommer bagud vil de kæmpe til sidste fløjt.
Så jeg tror ikke chelsea henter 6 point her til sidst. Hvor jeg er 99% sikker på at united gøre. fordi nu stiller han op med de bedste spiller hver gang og teves og ronney sammen i hver kamp. Det er gået galt siden han er begyndt at spille med en oppe foran.
Håber i kan lide det jeg skriver, for jeg håber jeg taler sandt.
Ops, nu skal jeg tilbage til arbejde. hehe. United for life.
wigan kan sagtens have noget at spille for.... de er 5 point fra nedrykning lige nu
wigan kan sagtens have noget at spille for.... de er 5 point fra nedrykning lige nu
jo men det ville kræve to sejre i de sidste to runder til nogle af de hold der lå under wigan, hvilket er ret så usandsynligt.
nå men mht kampen mod west ham, så har curbishly sagt at han stiller med nogle unge spillere mod os, både af tvang men også for at give dem den oplevelse. De mangler Spector,Ferdinand,Upson og Gabbidon i bagkæden, hvilket vel er hele forsvaret. De mangler så også Ljungberg,Bellamy og Dyer.
Sagt på en anden måde: Det er en katastrofe, hvis vi ikke vinder på lørdag, og putter maksimalt pres på chelski inden deres kamp i newcastle
United DK
28-04-2008, 06:11
Jeg tror Keegans tropper gør os en kæmpe tjeneste, ved at tage point fra Chelsea, og på den baggrund genvinder vi mesterskabet.
Refstrup
28-04-2008, 06:29
Vi skal slå West Ham på Lørdag.
Det er jeg sikker på , fordi..
JEG SKAL OVER AT SE KAMPEN :InLove
der kunne egentlig også være noget fedt i en sejr, hvor man på papiret var lige så god som nr 2 rent pointmæssigt, men man vandt fordi man var det mest offensive og scorende hold.
Jeg tror også, at vi bliver mestre, men så kræver det ingen fejl her til sidst. Jeg frygter lidt, at vi ryger ud imorgen, og selvtilliden så er i bund til West Ham-kampen. Det er vigtigt, at vi kommer ovenpå, og derfor tror jeg også, at kampen imorgen kommer til at sætte sit præg på de sidste to kampe. Men ja, jeg er ret overbevist om, at vi vinder mesterskabet. Chelsea har sværre kampe tilbage, mens vores er mod hold, der intet har at spille for. Glipper vi det her, fortjener vi det sgu heller ikke.
Jeg er stadig sikker på at vi bliver mestre - vi må simpelthen bare ikke fejle i de sidste kampe!
CL bliver en smule svære, men jeg er optimist og tror på at vi i hvert fald når finalen!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.