PDA

Se fuld version : DSR POKAL 2. runde Man.Utd-Portsmouth

Andersen
01-03-2008, 01:29
Så er der foretaget lodtrækning til 2. runde, som spilles den 8. marts 2008 kl. 13.45 Danish Mean Time. Pepsi trak sig af sponsoratet, derfor blev der i denne omgang ingen live broadcasting af selve lodtrækningen.

Øster-mortenlarsen
Alex-elmegaard
Ali-Emil
Andersen-Rooney8
UnitedAllan 33-Froggie
Arjon-HiGlory
BadBoy-Gelle
Balder-Kasperemil
Benzet (m)-maxim
Bergmann-jawaharacoralia
Bo-Liverpool sucks
Bonde15-Hr. Hansen
Byrner-Dos Santos
chrisserUtd-JDK
SantasLittleHelper-Mikkelsen
ChristianR-Dines
Damien-Muggi
danbri-Hald
Reichelt-Ralaks
Reginsiv-Gronkjor
RasmusP-Holmskov
Don Kafai-Foged
Pellehandberg-Glory Man. United
Flax Generous-23Becks
Fletcherfan-Madsen
Mr. Red-Thomas
Grønholdt-Grønning
Lind-JakobR
Høgsted-KingK
Aguarium-unitedalisme
lange-Schouboe9
Hanskjaer-Heine Stick

Husk at der IKKE skal tippes i denne tråd, men i tråden, som Don Kafai opretter til samme formål.

Husk at reglerne er en smule anderledes i pokalen end i ligaen, se evt tråden om regler.

Kategorisering:
Man.Utd:
Ronaldo: 1 points
Rooney, Tevez: 2 points
Giggs, Scholes: 3 points
Nani, Rio, Vidic: 4 points
Anderson, Saha, Park, selvmål: 5 points
Evra, Brown, Hargreaves: 6 points
Carrick, VDS, Pique: 7 points
O'Shea, Dong, Eagles: 8 points
Neville, TK: 10 points

Portsmouth:
Utaka, Defoe: 3 points
Nugent, Kanu: 4 points
Muntari, Baros, Mendes: 5 points
selvmål, Krancjar, Hreidarsson: 6 points
Resten: 8 points

Eventuelle omkampe spilles lørdag den 15. marts Derby-Utd

Husk at denne tråd snildt bruges til at svine dine modstander til eller kommentarer/spørgsmål vedr DSR Pokalturneringen.

God kamp.

SantasLittleHelper
01-03-2008, 09:07
Det er sgu altid godt med en walkover i cuppen nu hvor ligaen for alvor halter...

Dines
01-03-2008, 09:46
Uhada så skal jeg op imod ChristianR. Det bliver helt sikkert en hård dyst, men jeg tror på mine egne evner, så selvfølgelig vinder jeg da.!

ChristianR
01-03-2008, 09:51
Uhada så skal jeg op imod ChristianR. Det bliver helt sikkert en hård dyst, men jeg tror på mine egne evner, så selvfølgelig vinder jeg da.!

Tro om igen:devill: Der var du uheldig med lodtrækningen. Haha

Don Kafai
05-03-2008, 20:44
Igen må jeg påpege, at det kan få konsekvenser i DSR-stillingen hvis man slår Don Kafai ud af pokalen.

Det er sgu altid godt med en walkover i cuppen nu hvor ligaen for alvor halter...

Du har fordelen, idet mikkelsen nok sparer et par profiler...

SantasLittleHelper
05-03-2008, 22:02
Det er det jeg siger.. Det bliver en ren walkover.. Må jeg benytte lejligheden til at brokke mig over seedningen, haha?

Don Kafai
05-03-2008, 22:05
Det er det jeg siger.. Det bliver en ren walkover.. Må jeg benytte lejligheden til at brokke mig over seedningen, haha?

Jeg vil gerne brokke mig over at Tomas Kuszkzak giver hele 10 point, når man får 8 for Dong. Skandale!

Dines
06-03-2008, 06:32
Lige en ting: Benjani spiller i City nu, så lad vær med at tro han scorer på lørdag ;)

Glory Man United
06-03-2008, 06:45
I skulle aldrig have givet mig en second chance...Pellehandberg you`re dead meat

Andersen
06-03-2008, 08:12
Lige en ting: Benjani spiller i City nu, så lad vær med at tro han scorer på lørdag ;)

Hvem? Benjani? Han er da ikke på listen! ;)

Glory Man United
06-03-2008, 11:39
Trist at se folk ikke tror på O´Shea mere...han giver flere points end VDS :mad:

Don Kafai
09-03-2008, 11:41
Jeg tror vi får mange omkampe i denne runde:D

Heldigvis turde Foged ikke stille op imod mig, så jeg går videre uden om omkampene:D