Se fuld version : Ryan's of Odense
Bergmann
28-02-2008, 15:14
Ryan's of Odense
Fisketorvet 12
5000 Odense C
Jeg begynder muligvis at komme der i ny og næ, da jeg har familie i Odense.
Med 4 alm. små fjernsyn og en storskærm (som sættes op efter behov) er den lille irske pub godt dækket ind, når der vises fodbold. Over en hel sæson er det ganske få United-kampe, at man ikke kan komme til at se på Ryans - specielt da de har muligheden for at vise 2 kampe på samme tid. Netop på grund af dette, er sandsynligheden stor for at møde ligesindede til United's kampe på Ryan's. Kommer man uden for tidspunkterne hvor der sendes fodbold, er øl-priserne dog rimelig høje med ca. 40 kr. for en stor fadøl. Under kampe sænkes Tuborg til 25 kr. Alt i alt er Ryan's formentlig Odenses hyggeligste pub, med en god irsk stemning og venligt personale (som dog foretrækker at man snakker engelsk til dem). Åbningstider: Mandag - Onsdag: 12:00-23:00 Torsdag - Lørdag: 16:00-02:00
TV-Kanaler: Bla. TV3, TV3+, Canal+, Canal+Zap, SkySports 1, 2 og 3
Bergmann
28-02-2008, 15:29
Glimrende. Så vil jeg da satse lidt på lørdag :)
Dr. Adams
28-02-2008, 15:35
For mig er Odense det eneste rigtige sted at se Man Utd kampe, da der er rigtig mange ligesindede fans. Har kun oplevet, i løbet af 2½ år, at der var én kamp de ikke viste.. og det var fordi Setanta var gået ned.
Bergmann
28-02-2008, 15:47
For mig er Odense det eneste rigtige sted at se Man Utd kampe, da der er rigtig mange ligesindede fans. Har kun oplevet, i løbet af 2½ år, at der var én kamp de ikke viste.. og det var fordi Setanta var gået ned.
Hvad mener du med ligesindede fans?
Andersen
28-02-2008, 16:11
Hvordan kan man finde ud, hvilke fodboldkampe de sender på Ryan's uden at skulle ringe til dem?
.. Skulle nogen tilfældigvis vide, om de viser United mod Fulham på lørdag?
Har flere gange set United på irsk tv på Ryan's, så der er nærmest altid United!
Vi er dog lidt svævende i øjeblikket hvilken pub vi vælger, da vi er blevet snydt en del gange af personalet for billige pints og har derved endt med at skulle betale kr. 44 for en flad dansk fadøl i et hyggeligt engelsk pintglas.
Dog skal vi til at have lidt mere samling på tropperne, så vi kan få en bedre stemning og mener dog helt klart at vi skal lave Ryan's til en United pub. Ikke at vi kan få den for os selv (som Grisen i Kbh), men så vi ikke er for spredt!
Vi skal også have forbedret mødepligten!
Jeg har netop nu besluttet, at jeg vil snart arrangere et træf for odenseanere, fynboere og andet afkom (det er bl.a. mig selv). Vender tilbage herom.
Parkohargo
28-02-2008, 17:08
hmm bor tæt op og ned af Odense og går i byen der næsten hver weekend..
Men har sku aldrig lagt mærke til de sender United kampe derinde..
Har så også kun været derinde en enkelt gang og det var for at se en landskamp. Synes sku bare det er lidt mystisk derinde med alle de gamle tosser der render rundt der:)
PerRonaldo
28-02-2008, 17:19
hmm bor tæt op og ned af Odense og går i byen der næsten hver weekend..
Men har sku aldrig lagt mærke til de sender United kampe derinde..
Har så også kun været derinde en enkelt gang og det var for at se en landskamp. Synes sku bare det er lidt mystisk derinde med alle de gamle tosser der render rundt der:)
Gamle tosser må være når der ikke fodbold, for under kampenen er der mange unge. Hvis der er nogle gamle sidder de i baren.
Martinsen
28-02-2008, 17:26
Jeg kommer på Ryans lørdag. Er normalt kun i Odense i hverdagene, men nu hvor jeg alligevel er tvunget til at blive herovre udnytter jeg sku lørdagen på ryans:)
EDIT: "Gamle tosser", har vel akkurat lige så meget ret som "unge tosser" til at være der ??
Jeg tager også derind lørdag :skaaal:
Jeg er med på at vi United-fans skal overtage Ryan's!! Det lyder desuden som en fed ide med et træf.
Danielsen
28-02-2008, 19:46
Har flere gange set United på irsk tv på Ryan's, så der er nærmest altid United!
Vi er dog lidt svævende i øjeblikket hvilken pub vi vælger, da vi er blevet snydt en del gange af personalet for billige pints og har derved endt med at skulle betale kr. 44 for en flad dansk fadøl i et hyggeligt engelsk pintglas.
Dog skal vi til at have lidt mere samling på tropperne, så vi kan få en bedre stemning og mener dog helt klart at vi skal lave Ryan's til en United pub. Ikke at vi kan få den for os selv (som Grisen i Kbh), men så vi ikke er for spredt!
Vi skal også have forbedret mødepligten!
Jeg har netop nu besluttet, at jeg vil snart arrangere et træf for odenseanere, fynboere og andet afkom (det er bl.a. mig selv). Vender tilbage herom.
Siger sofa supporteren!!! ;) JOKE!
Det er virkelig en god idé med träffet!!
Jeg er kommet på Ryans, fast fra 1997-2002 (flyttede så til Själland) nu, bor jeg i Göteborg, så kommer der ikke så tit. Men, mener da i skulle ta' der hen, det er sgu et fedt sted, men de skal få styr på de priser!!
Skal lige siges, at de er 100 gange mere flinke bag baren på Kick Off!! Der er bare ikke så meget plads!
Parkohargo
28-02-2008, 20:12
Jeg kommer på Ryans lørdag. Er normalt kun i Odense i hverdagene, men nu hvor jeg alligevel er tvunget til at blive herovre udnytter jeg sku lørdagen på ryans:)
EDIT: "Gamle tosser", har vel akkurat lige så meget ret som "unge tosser" til at være der ??
Føler du dig truffet!?:) ej de gange jeg har været der synes jeg ikke lige det har været noget specielt men det kan da være det er meget fedt når der er United kampe.:) ´
Martinsen
28-02-2008, 20:33
Føler du dig truffet!?:) ej de gange jeg har været der synes jeg ikke lige det har været noget specielt men det kan da være det er meget fedt når der er United kampe.:) ´
haha nej jeg er skam kun 18:) Men har kun været der når jeg ser fodbold, og der er det sku dejligt når der både er unge som gamle:devill:
Parkohargo
28-02-2008, 20:39
haha nej jeg er skam kun 18:) Men har kun været der når jeg ser fodbold, og der er det sku dejligt når der både er unge som gamle:devill:
hehehe okai. Hvad med Kick-off!? er der nogen herinde der tager derind sommetider.. synes personligt selv det er meget hyggeligt..men alt alt for lille.
Edit: har lige opdaget der en tråd omkring Kick-off.
Gronkjor
28-02-2008, 22:16
Hvis jeg er i Odense plejer jeg at tage på Kick Off. Synes der er hyggeligere og de sender den altid på storskærm. Det gør de ikke på Ryans.
Cristian9000
28-02-2008, 22:59
Ikke for at ødelægge jeres fine tråd her :) men er der nogen derude der tit er på Irish House i Aalborg eller som evt. er friske på at få nogle flere United fans derind? :D
Andersen
29-02-2008, 00:06
Gamle tosser må være når der ikke fodbold, for under kampenen er der mange unge. Hvis der er nogle gamle sidder de i baren.
Vi skal have noget at holde fast i, så vi ikke falder.
Martinsen
29-02-2008, 00:36
Ikke for at ødelægge jeres fine tråd her :) men er der nogen derude der tit er på Irish House i Aalborg eller som evt. er friske på at få nogle flere United fans derind? :D
Irish house i Aalborg har sin helt egen tråd. Så måske du skulle spørge der??
Cristian9000
29-02-2008, 07:43
Irish house i Aalborg har sin helt egen tråd. Så måske du skulle spørge der??
Okay, kunne bare ikke lige finde den :) men tak..
Danielsen
29-02-2008, 21:15
Jeg kommer forresten på, Ryans, på tirsdag til Lyon kampen. Jeg håber der kommer mange, selvom den kommer i tv!!
Dejligt at høre at i vil gøre det til United sted.
jeg skal nok skrive om det i "pub-nyheden" som snart.
Martinsen
04-03-2008, 15:57
Nogen der kommer på Ryans i aften??
Nogen der kommer på Ryans i aften??
Det kan du tro jeg gør
I min sorte Rio-trøje:devill:
Martinsen
04-03-2008, 16:22
Det kan du tro jeg gør
I min sorte Rio-trøje:devill:
Jeg går stærkt ud fra, at det bliver min langærmede Scholes trøje der kommer i brug i aften!:)
Jeg kommer derind.
Plejer der at være mange til sådan en CL-aften? Jeg har kun været derinde i weekenderne.
Dr. Adams
04-03-2008, 16:34
Det svinger, men i aften kunne jeg forestille mig at der kom en del. Jeg kommer...
Forstår ikke folk der mener kick off er bedre end Ryans. Kun ca 10-15 mennesker kan se noget inde på den lille pub, som virkelig er skidt indrettet. Og det er da sjældent de viser United på storskærm fremfor andre hold. Stemningen og opbakningen til the red devils er ej heller det samme.
Ryans er altid fyldt med United fans, og de viser tilgengæld ALTID United på den store skærm, og der er også et par United fans bag baren.
Martinsen
04-03-2008, 17:13
Forstår ikke folk der mener kick off er bedre end Ryans. Kun ca 10-15 mennesker kan se noget inde på den lille pub, som virkelig er skidt indrettet. Og det er da sjældent de viser United på storskærm fremfor andre hold. Stemningen og opbakningen til the red devils er ej heller det samme.
Ryans er altid fyldt med United fans, og de viser tilgengæld ALTID United på den store skærm, og der er også et par United fans bag baren.
Enig har været begge steder! Og der er klart den bedste og mest hyggelige stemning på Ryans
Blev lige inspireret af Den glade gris tråden.. Er der en der ved om Ryan's har nogle af de kanaler kampen på lørdag bliver vist på? Setanta evt?
Har aldrig oplevet at de ikke kunne vise United derinde. Prøver at tjekke op på det, og skriver herinde hvis jeg får et svar.
Nogen, der med sikkerhed ved om Ryans viser Derby-kampen?
Viser Kick-off den eventuelt? (jeg gider ikke skrive i 2 tråde, hehe)
Ja, det vil jeg også gerne vide.. Har nemlig planer om at tage derind
Nogen, der med sikkerhed ved om Ryans viser Derby-kampen?
Viser Kick-off den eventuelt? (jeg gider ikke skrive i 2 tråde, hehe)
Du kunne ringe eller gå ind på deres hjemmeside, hvis de har sådan en?
Kick Off viser den ikke. Her er programmet fra deres hjemmeside:
Kl. 16:00: Liverpool-Reading,
Premier League.
16.00 Sunderland-Chelsea,
Premier League.
16.00 Portsmouth-Aston Villa,
Premier League.
18.00 Udinese-Lazio,
Serie A.
18.10 Arsenal-Middlesborough,
Premier League.
20.00 La Coruna-Real Madrid,
La Liga.
20.25 Roma-Milan,
Serie A.
22.00 Valencia-Sevilla,
La Liga.
Hvad med A-Bar, hvis man bliver nødsaget til at gå derned?
Der er ingen info for denne uge på abars hjemmeside
Parkohargo
15-03-2008, 00:32
uh yea A-bar hehe.:) Har ikke lige hørt noget om de vil vise kampen..men det er da værd og tage derind og kigge imorgen for de plejer da og vise premier league kampe mener jeg..
Jeg ringede lige derind.. ham jeg snakkede med sagde at de nok ikke viser den
men jeg nævnte så heller ikke samtlige kanaler for ham :confused:
Hl-Glory
15-03-2008, 14:19
Nogen derved om de sender bolton kampen på Onsdag? :)
Du kunne ringe eller gå ind på deres hjemmeside, hvis de har sådan en?
Jeg ringede skam derind, men jeg fik et ret konsekvent 'no' af dem.
Jeg har ikke været hjemme, så har ikke kunne skrive det herinde, sorry :)
Ryans sender kampen i aften!! Ringede derind tidligere på dagen, så til alle de interesserede, så blir den sendt kl 21.00.
Sweet.. Tror jeg kigger forbi :skaaal:
Kommer folk på Ryan's i morgen? Vi skal vise Liverpoolfansene, at Ryan's er en United-pub!!
Tror jeg tager på Kick-Off i stedet
Jeps.. Scousers out of Ryans !! Kommer..
Nu stiller jeg måske et dumt spørgsmål: Må man have United trøje på?
For da jeg var på pub i England bad de mig om at tage min trøje af pga. de ikke ville have problemer mellem city og united fans. Men må man have fodbold trøje på på Ryans :D `?
Ja, intet problem.. Det har jeg tit haft.. Ses derinde!!
Ja, intet problem.. Det har jeg tit haft.. Ses derinde!!
Godt, regner med at tage der ind :)
Jeg er selv 18 år, men tager nok en med, skal man være over 18 for at komme ind:) ?
Godt, regner med at tage der ind :)
Jeg er selv 18 år, men tager nok en med, skal man være over 18 for at komme ind:) ?
Nej.. Der er tit børn derinde ;)
Andersen
01-04-2008, 00:46
Så er det op af sofaerne og ud af hjemmet, drenge!
Søndag den 13. april kl. 14.00 afholder vi et uformelt fantræf på Ryan's of Odense.
Hovedformål:
1) at få mere samling på fynske United-fans
2) at lære hinanden bedre at kende
3) derved skulle mødepligten også gerne forbedres
Hvad sker der så?
Først lidt hyggesnak og røverhistorier
For at få løsnet lidt op, skal vi spille fodbold-bongo!!! Det er en slags bingo med fodboldspørgsmål hovedsageligt omhandlende United.
Da dette er et privat arrangement, skal man nok ikke regne med at man kan vinde en tur til Old Trafford med alt betalt eller lignende, men lidt finder vi vel ud af. Dette spil tager vel en lille times tid afhængig af hvor mange, der dukker op.
Så skulle vi efterhånden også være klar til kampen.
Vi håber meget at I vil bakke op om "Projekt Red Det Fynske United Barn" og møde op klar til både Bongo- og Arsenalkampen.
Da Ryans vil gerne vide hvor mange vi ca. bliver, bedes I melde tilbage her på siden, ja i selvsamme tråd. Jeg har sagt at vi bliver ca. 30. Det burde vi kunne skrabe sammen, ikke sandt? Sig det gerne til dine Unitedvenner, jo flere jo bedre.
Vel mødt til quiz, snak, kamp, sang, råb og måske en enkelt øl.
Med venlig hilsen
Morten Danielsen og Henrik Andersen
Lyder sgu fint.. Det vil jeg glæde mig til. Mig kan i godt regne med !!!
conradsen
01-04-2008, 18:26
Hej Morten og Henrik!
Det er et godt initiativ, I tager. Jeg kan desværre ikke deltage; men jeg vil gerne hjælpe jer med tre souvenirs som præmier. Kontakt mig på unitedfanclub@post.tele.dk eller på tlf. 20418109/20418109.
Med venlig hilsen
Helge Conradsen
Manchester United Supporters Club
gangstanto
04-04-2008, 10:27
Søndag den 13. april kl. 14.00 afholder vi et uformelt fantræf på Ryan's of Odense.
Hovedformål:
Hvad sker der så?
For at få løsnet lidt op, skal vi spille fodbold-bongo!!! Det er en slags bingo med fodboldspørgsmål hovedsageligt omhandlende United.
Da dette er et privat arrangement, skal man nok ikke regne med at man kan vinde en tur til Old Trafford med alt betalt eller lignende, men lidt finder vi vel ud af. Dette spil tager vel en lille times tid afhængig af hvor mange, der dukker op.
Vi håber meget at I vil bakke op om "Projekt Red Det Fynske United Barn" og møde op klar til både Bongo- og Arsenalkampen.
Da Ryans vil gerne vide hvor mange vi ca. bliver, bedes I melde tilbage her på siden, ja i selvsamme tråd. Jeg har sagt at vi bliver ca. 30. Det burde vi kunne skrabe sammen, ikke sandt? Sig det gerne til dine Unitedvenner, jo flere jo bedre.
Med venlig hilsen
Det er lækkert at se, at I holder fanen højt hjemme i Odense. Jeg er desværre selv forhindret i at komme tilbage og se kampen på Ryan's den dag, da jeg skal sidde på redaktionen og følge den.
Men jeg kan kun anbefale, at alle der har tid tager til Odense. Ryan's er et hyggeligt sted, og så serveres der Tuborg fad til 25. Det vil sige, at man ikke behøves at nøjes de flade Carlsberg, som Grisen tilbyder :) . Plus de har en ny øl hver måned, som er de kører specialtilbud på.
Selve stemningen er altid god derinde, og der kommer sågar en del gunners derind til kampen.
Jeg håber I får en god dag, Morten og Henrik, men vi snakkes jo helt sikkert ved i løbet af kampen :D
Lyder fedt.. Jeg regner med at komme
Dr. Adams
04-04-2008, 13:49
Jeg er frisk, helt fantastisk at I stabler dette på benene. En stor tak til jer!
SimpsonKing
06-04-2008, 19:33
Hej Henrik....
Vores lille snak foran Kick-off efter dagens kamp mod Boro, har virkelig sat nogle tanker i gang hos mig...
Følgende punkter kæmpe mit lille hoved med pt.:
1.: Bedste mødested her i Odense??
For og imod både Ryans og Kick-off, ja sågar A-bar
Kvalitet af visningen, priser på våde varer, personalet, osv....
2.: Stemningen til kampene...
Elsker en god slag-sang, men det kniber sommetider med opbakningen.... Om det skyldes mit sang-talent eller hvad, ved jeg faktisk ikke???
Her var lige 2 ting, jeg personligt håber på kunne blive diskuteret lidt til søndag....
Har snakket med de første 5 som er klar...
Ses på søndag
Peter (40464915)
Andersen
07-04-2008, 08:29
Hej Henrik....
Vores lille snak foran Kick-off efter dagens kamp mod Boro, har virkelig sat nogle tanker i gang hos mig...
Følgende punkter kæmpe mit lille hoved med pt.:
1.: Bedste mødested her i Odense??
For og imod både Ryans og Kick-off, ja sågar A-bar
Kvalitet af visningen, priser på våde varer, personalet, osv....
2.: Stemningen til kampene...
Elsker en god slag-sang, men det kniber sommetider med opbakningen.... Om det skyldes mit sang-talent eller hvad, ved jeg faktisk ikke???
Her var lige 2 ting, jeg personligt håber på kunne blive diskuteret lidt til søndag....
Har snakket med de første 5 som er klar...
Ses på søndag
Peter (40464915)
Det er lige præcis det vi skal have talt om. Fedt at du kan "skaffe" så mange.
Dr. Adams
07-04-2008, 09:10
Er det muligt at der bliver lavet et indlæg på selve oldtrafford.dk siden? Så kan det vel nå ud til flere!?
Andersen
07-04-2008, 09:22
Er det muligt at der bliver lavet et indlæg på selve oldtrafford.dk siden? Så kan det vel nå ud til flere!?
Har spurgt dem, men har ikke fået svar, med mindre at jeg har givet dem en forkert mailadresse.....sender lige en pm til supermoderatorerne.
Danielsen
07-04-2008, 14:08
Som gammel Odense dreng og Ryans gäst, synes jeg det er rigtig godt, at der sker noget på Ryans!!
Andersen, hvad med og vise lidt dvd'er inden kampen? Hvis der er tid til det??
Jeg kommer desvärre ikke selv, men håber i der kommer, for en rigtig god dag!
Havde egentlig tænkt mig at tage til Århus og se den, men det kunne være, man skulle overveje at ændre planer? Kan næsten være et fedt, når man bor i Kolding. Og så kan jeg få udvidet min pub-horisont :)
Jeg kommer gerne, det skal nok blive fedt. Find mig med Hargreaves trøjen på! :)
Mvh Rune
Nu er jeg ikke fra odense eller omegn, men et rigtig fedt projekt, men sørg for at aftale klart hvor i skal samles osv, for ellers ender det, med at mange måske kommer, men så sidder de sammen med deres kammersjuker eller alene hver for sig.. sørg for at få alle samlet.. Kanon ide..
SpanGdix
08-04-2008, 19:19
Fedt initiativ! Jeg kan nok ikke deltage søndag, men jeg vil da lige høre, hvor folk har tænkt sig at tage hen imorgen?? Ryans eller Kick Off, hvor kommer der flest fra Odense?
Er der nogen der kan sige noget om hvad gennemsnitsalderen normalt er, ved sådanne supportertræf?
Jeg kan ikke se hvad alderen har med det at gøre :)
Er der nogen der kan sige noget om hvad gennemsnitsalderen normalt er, ved sådanne supportertræf?
du slæber bare bleen med:p ej, det er helt ligemeget.. gætter på der vil være nogle på din alder og nogle på 50.. det betyder intet bare man er united all the way..
Jeg har jo heller ikke sagt at det betyder noget ;) Men det kunne da være meget rart at vide hvad man skal regne med, hvis jeg kommer.. Jeg skulle jo nødig sidde helt fortabt og gætte quiz, mellem andre fans der har fulgt united i +30 år. Så blir det jo pinligt :D
Men jeg spurgte bare fordi jeg var nysgerrig :)
Dr. Adams
08-04-2008, 21:05
Fedt initiativ! Jeg kan nok ikke deltage søndag, men jeg vil da lige høre, hvor folk har tænkt sig at tage hen imorgen?? Ryans eller Kick Off, hvor kommer der flest fra Odense?
Ryans for mit vedkommende... synes stadig Kick Off består af mange Liverfool og Gunners fans hvilket ikke falder i min smag.
Men den diskussion kan gemmes til søndag...
SuneBeyer
08-04-2008, 21:26
Som gammel Odense dreng og Ryans gäst, synes jeg det er rigtig godt, at der sker noget på Ryans!!
Andersen, hvad med og vise lidt dvd'er inden kampen? Hvis der er tid til det??
Jeg kommer desvärre ikke selv, men håber i der kommer, for en rigtig god dag!
Syntes også det er kanon god idé! :)
Kan desværre heller ikke komme, pisse ærgeligt!
Håber det bliver møg fedt. "Rocking"
Andersen
08-04-2008, 23:00
Havde egentlig tænkt mig at tage til Århus og se den, men det kunne være, man skulle overveje at ændre planer? Kan næsten være et fedt, når man bor i Kolding. Og så kan jeg få udvidet min pub-horisont :)
Du kommer bare til Odense. Færdig. Ikke så meget pis med dig:devill: "Rocking"
Andersen
08-04-2008, 23:08
Nu er jeg ikke fra odense eller omegn, men et rigtig fedt projekt, men sørg for at aftale klart hvor i skal samles osv, for ellers ender det, med at mange måske kommer, men så sidder de sammen med deres kammersjuker eller alene hver for sig.. sørg for at få alle samlet.. Kanon ide..
Ryans åbner kl. 14.00 for os!! Godt nok er Ryans en af Odenses større barer, men mon ikke vi kan finde hinanden. Det er dog betryggende at du bekymrer dig for os:)
Normalt er vi spredt og det er netop det, vi forhåbentligt får lavet om på eller i hvert fald skal have snakket om.
Håber du kommer forbi en dag.
Andersen
08-04-2008, 23:16
Jeg har jo heller ikke sagt at det betyder noget ;) Men det kunne da være meget rart at vide hvad man skal regne med, hvis jeg kommer.. Jeg skulle jo nødig sidde helt fortabt og gætte quiz, mellem andre fans der har fulgt united i +30 år. Så blir det jo pinligt :D
Men jeg spurgte bare fordi jeg var nysgerrig :)
Jeg ved der kommer nogle med et par år på bagen, men frygt intet, quizzen er ingen almindelig quiz og med lidt held har du måske lige så stor chance for at vinde, som de garvede.
Slangen86
08-04-2008, 23:47
hello, vi kommer 3 på søndag. ses kl 1400
:devill:
Ryans åbner kl. 14.00 for os!! Godt nok er Ryans en af Odenses større barer, men mon ikke vi kan finde hinanden. Det er dog betryggende at du bekymrer dig for os:)
Normalt er vi spredt og det er netop det, vi forhåbentligt får lavet om på eller i hvert fald skal have snakket om.
Håber du kommer forbi en dag.
Hehe.. jo, men man har bare set så mange eksempler(ikke lige i fodbold sammenhænge) men hvor folk prøver at samle en flok hvor folk ikke kender hinanden, og så ender det med at folk er samme sted, men ingen taler med andre end dem de plejer, hvis der ikke er nogle der tager initiativ til at få samlet folk på stedet.. men hvis de åbner tidligere for jer er det problem jo løst..
gangstanto
09-04-2008, 11:19
Nu må jeg lige give mit syn på sagen.
Som "gammel", og kommende, Odense-borger ser jeg klart Ryan's som det bedste sted. Nogle folk har sagt, at det måske skulle være Kick-off, pga betjeningen dernede. Jeg har ALDRIG oplevet problemer dernede, i de tre år jeg har set fodbold på Ryan's.
Kick-off er stedet i Odense for Arsenal og især Liverpool fans. At United fans vælger at se kampene dernede, er fuldstændigt deres eget valg. Jeg vil i hvert fald ikke, fordi jeg decideret ikke bryder mig om stedet dernede. Nu ved jeg godt, at jeg muligvis træder mine gode venner Morten og Henrik lidt over tæerne, men de kender godt min holdning.
Jeg kan kun opfordrer folk til at komme på Ryan's. Der er god mulighed for såvel stor- som almindelige skærme. Og stemningen; Ja den er jo hvad man gør den til. Efter en kamp mod Arsenal/Liverpool/Chelsea er jeg ofte gået hjem med en hæs stemme, men efter kampene mod Bolton/Portsmouth/Wigan... Mmmjaaa, den lader vi stå lidt for sig selv :) .
Rigtig god kamp til jer alle, der kommer på Ryan's på søndag. Jeg ved det bliver en fed oplevelse, især fordi Morten og Henrik er et par fantastiske gutter!!! Herfra skal der igen lyde kæmpe ros fra min side, over at I stabler dette arrangement på benene.
Niels T.
Meget pæne ord !! : )
Jeg er fuldt ud enig. Ryan's er virkelig en dejlig United pub, og der er kanon stemning. Især under liverpool kampen ( 3-0 ) Det var fantastisk!!
Så helt klart VÆLG Ryan's !!!
Fedt initiativ - jeg kommer og har muligvis 2 venner med som ikke interesserer sig for fodbold, men det bliver der lavet om på søndag eftermiddag.
Danielsen
09-04-2008, 23:34
Fedt initiativ - jeg kommer og har muligvis 2 venner med som ikke interesserer sig for fodbold, men det bliver der lavet om på søndag eftermiddag.
Sådan skal lyde!! :devill:
De er United supportere, de ved det bare ikke endnu!
gangstanto
11-04-2008, 11:20
Sådan skal lyde!! :devill:
De er United supportere, de ved det bare ikke endnu!
Er alle ikke det :D?
Lyder fedt... Jeg kommer helt sikkert.. Det skal nok blive godt.
Hovedformål:
Hvad sker der så?
Med venlig hilsen
Hej Morten og Henrik
Ville så gerne komme i morgen, men har min søn, så ser den hjemme...
Men super god ide..
I ved jo at jeg nok ellers ville have været der, håber på et godt arrangement, og vi ses derinde mod Blackburn
Hilsen Jakob
Danielsen
12-04-2008, 20:52
Hej Morten og Henrik
Ville så gerne komme i morgen, men har min søn, så ser den hjemme...
Men super god ide..
Hilsen Jakob
Bla bla bla!!
Og, min hund har, "hundens förste sygedag"!! :lolol:
Nej, håber du og din familie har det godt, Rizk :)
SpanGdix
12-04-2008, 21:15
Hello.
Har I et antal som i ved der møder op på Ryans imorgen? Jeg kommer derind med en mate. Håber på, der bliver gang i den!!
Andersen
13-04-2008, 00:02
Hello.
Har I et antal som i ved der møder op på Ryans imorgen? Jeg kommer derind med en mate. Håber på, der bliver gang i den!!
Jeg tror faktisk på at vi bliver mellem 40-50!!!
25-30 personer har meldt tilbage at de kommer, dertil har jeg talt med 10-15 stk. som alle virkede meget positive overfor idéen. Derudover er der jo også dem, som ikke har meldt tilbage, men som kommer.
Jeg tror det bliver ret så vildt og ser utrolig meget frem til det.
Bla bla bla!!
Og, min hund har, "hundens förste sygedag"!! :lolol:
Nej, håber du og din familie har det godt, Rizk :)
He he Martin
Jo vi har det alle godt...Hvad med dig deroppe i svenskerland??
Grønning
13-04-2008, 10:16
Jeg kunne godt finde på at komme, men det bliver nok ikke fra klokken to af. Eller det afgøres om hvor hurtig jeg er til at lave et par afleveringer..
Come on United!
Nåh, nu er det vel overstået det træf, og jeg må sige jeg synes det var rigtig godt. Det var dejligt at se der dukkede nogen op, vel og mærke i god tid. Håber det samme sker på lørdag. :)
Grønning
15-04-2008, 21:17
Mødes vi så igen ovenpå på lørdag før kampen?
Og hvor lang tid før regner folk med at komme?
Jeg er helt sikkert til stede! :D
Ja lad os høre nogle udmeldinger om hvordan træffet gik?? hvor mange kom kl. 2?? og snakkede folk godt sammen eller blev det bare til lidt visken i krogene??
SpanGdix
15-04-2008, 21:38
Rigtig fedt at se så mange Man Utd fans her i søndags - hvad lavede ham i Arsenal trøjen?
Nu var jeg ikke til stede fra kl 14.00 af, så kan ikke udtale mig og selve arrangementet. Men der var helt klart god stemning, og det er første gang, jeg har set så mange Man Utd fans samlet på Ryans, eller Kick Off for den sags skyld.
Fedt der blev taget lidt billeder!
frizzo1913
15-04-2008, 21:47
Synes det var et fint arrangement, men klart at folk lige skal lærer hinanden at kende først, men tror sq helt sikkert det lykkes at samle den odenseanske United flok. Der var vel en 20 stykker fra kl. 14 af, og så kom der håndfuld dumpende ind i løbet af eftermiddagen. Stemningen var efter min mening okay, men den skal stadig forbedres, så det ikke kun er når der scores :) Ja, hva fanden havde han lige gang i??? Er der nogle, som ved hvor de billeder, der blev taget bliver uploadet? ses lørdag !!!
Ja, gad også godt vide om billederne ryger op her i tråden, eller hvad der sker. Synes sq det var friskt gjort af ham gunneren der, haha.. :D Det eneste problem jeg kunne se, det var faktisk noget vi snakkede om i starten. 20 sekunder efter slutfløjtet var vi måske 8-10 stks tilbage. BANG, og folk var bare væk. Lidt ærgeligt at folk ikke er klar på at snakke lidt efter kampen. Men det kommer vel på et tidspunkt, man har jo lov at håbe.
Nu må vi se på lørdag, jeg regner med at være der ved 14 tiden igen, måske 15. Håber lidt folk er klar på det igen.
frizzo1913
16-04-2008, 11:06
jeps, folk smuttede rimeligt hurtigt - var selv en af dem :( positivt var det dog at mens man er på vej væk hører man en kompagnon sige "hey, vi ses lørdag", og gu gør vi :) tror afgjort nok det skal blive godt !
Dr. Adams
16-04-2008, 11:41
Super stemning søndag... Stor applause til arrangørerne. Tog lidt tid inden folk snakkede sammen, men jeg fik da snakket lidt med bl.a. Andersen og andre.. Så lad os alle blive ved med at støtte op om dette sammenhold i Odense.
Kommer desværre ikke selv på lørdag, da jeg er i Jylland, men er der mod Barca onsdag...
Grønholdt.
16-04-2008, 18:45
Hey Frizzo 1913... Du sagde at det var rart at få samlet den odenseanske United flok... Hvad med en som mig fra Kerteminde? Er jeg også velkommen? Eller skal man være indfødt odenseaner? ;) Det lyder lidt ligesom med den italienske mafia... Man skal være fra Sicilien for at blive optaget i den... :lolol:
frizzo1913
16-04-2008, 19:58
Hmm, så lad gå da.. Odense eller Kerteminde..... Potato, Patato. det er da én side af samme sag, hva ;) hehe.....
Andersen
17-04-2008, 11:10
Hej drenge og mange tak for sidst. Dejligt at vi fik så god respons, men igen bedrøveligt at folk ikke lige bliver bare et kvarters tid efter kampen.
Jeg fik først billederne i går aftes og skulle altså lige se Laudrups drenge, men mon ikke jeg får lidt tid nu hvor der er helligdag m.m. og vil derudover skrive et referat af træffet.
Desværre kan jeg ikke komme på lørdag, jeg kan endda slet ikke se kampen, i det der er nogle familiemedlemmer, som har tilladt sig at placere en konfirmationsfest lige midt i en Unitedkamp, men er der på onsdag til Barca.
Det kan forøvrigt være, at vi allerede på onsdag skal aftale nærmere med hensyn til vores Unitedkagemandsarrangement, kan jo allerede være aktuelt til Chelsea-kampen. Vi må se hvordan weekendens resultater forløber.
Så er der endnu en gang lavet et initiativ for United supportere i Odense...Denne gang til alle Facebook - brugere...Der er opretten en gruppe som hedder The Official: Red Devils Of Odense. Find den derinde...
Ses lørdag
Grønning
17-04-2008, 14:35
Så er der endnu en gang lavet et initiativ for United supportere i Odense...Denne gang til alle Facebook - brugere...Der er opretten en gruppe som hedder The Official: Red Devils Of Odense. Find den derinde...
Ses lørdag
Hm.. Jeg kan ikke finde den når jeg søger under "Groups".
Kan du evt. sende et link til gruppen?
frizzo1913
17-04-2008, 23:54
jeg kan heller ik finde gruppen på facebook!?!?!?
Andersen, mig og posten vil gerne gå videre med projekt "kagemand", men hvornår synes folk, den skal på bordet? den dag de eventuelle medaljer er i hus eller hvad?
Andersen
19-04-2008, 09:59
Vi blev enige om at Ryan's skal være "tilholdsstedet" for Unitedfans på Fyn og for gennemrejsende, pga af pubbens faciliteter og størrelse er der god plads til ALLE Unitedfans samt fans fra andre klubber, som kunne være med til en bedre ping-pong stemning til kampene. Husk at United har det største sangkatalog af alle!!!
Til de store kampe (eller vigtige, som alle er i slutningen på sæsonen) er det aftalt at mødes en time før kampstart, ved de mindre kampe mødes vi en halv time før kampstart.
Det blev ligeledes aftalt at selvom man evt. kan se en kamp derhjemme, så tropper man op på Ryans for "fællesskabets skyld". Vi skal have sofaseerne ud af hjemmene!
Derudover blev der aftalt at vi laver endnu et arangement i indeværende sæson, som skal være før den altafgørende PL-kamp, hvor vi bl.a. skal præsentere og æde en UNITEDKAGEMAND. Herom senere.
Efter den livlige debat var der sneget sig godt 10 flere ind, så vi nu var 30 personer til at spille BONGO og den helt store vinder var Martin, der strøg afsted med hovedpræmien, en sæsonvideo fra 2006-7 plus lidt andet lækkert.
Jeg tror alle nu ved at John Aldridge fra de unævnelige var den første spiller, som brændte et straffespark i en FA Cup finale på Wembley!!!
Jeg vil sige en stor tak til samtlige fremmødte (for bare at møde op), til dem der hjalp med lige at få ryddet op ovenpå inden kampen, til United for de tre points, til Ryans for flasken med Fisherman's og til sidst tak til dem, der også kommer til næste kamp!!!
Desværre er jeg som sagt forhindret i at komme til dagens kamp, da der er nogle i famlien, som har valgt at placere deres søns konfirmand i dag, hvor United spiller også tilmed i sæsonafslutningen. God kamp og vi ses på onsdag til lidt CL-bold.
mvh
Henrik United Andersen
NB: I må vente lidt med billederne, da jeg ikke kan finde ud af at vedhæfte dem. Forklaring udbedes tak.
Brugeren Thomas har lavet en guide her: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=126
Hmm, så lad gå da.. Odense eller Kerteminde..... Potato, Patato. det er da én side af samme sag, hva ;) hehe.....
Det er da vel bare hovedsageligt for at samle United fans på fyn. Jeg selv er da hverken fra Odense eller Kerteminde, men fra Assens. SKulle ha været med til træffet, men gik glip af det. Da jeg nu bor i Assens er der jo et stykke vej derind, men kommer jævnligt.
Ses ihvertfald til Barca kampen !
Grønning
22-04-2008, 22:13
Hvor mange kommer på Ryan's imorgen?
Forhåbentlig bliver der en fantastisk stemning!
Andersen
23-04-2008, 10:01
Brugeren Thomas har lavet en guide her: http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=126
Har prøvet, men det er alt for svært for sådan en som mig! Mon ikke jeg kan få en af drengene, som kommer i aften, til at hjælpe.
HUSK EN CHAMPIONS LEAGUE SEMI-FINALE ER FORBUDT AT SE HJEMME!!!!!!!
KOM IND TIL RYAN'S OG LAD OS LIDE SAMMEN!
Falkesgaard
23-04-2008, 10:56
Selvfølgelig tropper folk op på Ryans iaften. Med stemmerne hvilede og humøret højt vel at mærke..
Alt andet grænser vel nærmest til forrædderi.
Jeg er ihvertfald at finde, men desværre først fra ved 20-tiden.
Dr. Adams
23-04-2008, 14:35
Jeg er også at finde derinde fra ca. 20-tiden. Med den røde trøje - "SHOW YOUR COLOURS!"
desværre ikke komme. Damn it !!!
Men følger den hjemme i stuen, og der skal råbes ligeså højt her som i forhåbentlig råber på Ryan's..
God kamp alle fynske djævle derude!!!
Kan heller ikke komme hverken i aften eller Lørdag:(
Men skriver og råber alt hvad jeg kan derhjemme...Måske kan i høre det.....Bor ca. 200 meter fra Ryans:))
Og mens jeg skriver dette har Fall scoret for OB:)
Andersen
24-04-2008, 14:21
Ses lørdag
Ja, det her projekt, kræver vist mere end en edb-programmøruddannelse!!
Er der gang i noget derinde eller er den bare oprettet? Eller skal vi bare benytte denne tråd?
---
Hvis vi mod min forventning skulle gå hen og vinde på lørdag, er mesterskabet jo vores, og derfor regner jeg bestemt med at folk bliver efter kampen og fester.....
Ser meget frem til kampen lørdag. Håber virkelig der er god stemning derinde. Eller det ved vi jo der er! Der skal synges og danses!
SimpsonKing
26-04-2008, 10:55
Efter Arsenal-kampen og den halve Blackburn kamp, fik jeg nok.... Jeg var blevet lovet sang, stemning og højt humør, men fik i stedet et par stille dage, hvor det vildeste man kunne rejse til, var bifaldet da spillerne gik på banen...
Jeg var virkelig indstillet på at give Ryans chancen, men nu er den chance for længst forspildt!! Jeg er vendt tilbage til KickOff, hvor stemningen er i top, priserne er fornuftige, personalet er iorden på den fede måde, kvalitten af stor-skærmene nærmest perfekt og ikke mindst så er der her mulighed for lidt pingpong i mellem de andre klubber.... Jeg er skuffet over Ryans og super glad for at være tilbage ved mit stambord på KickOff, byens 1. sportspub!!
Jeg er samtidig benytte lejligheden til at byde de næste United-fans velkommen på Kickeren, når de også får nok af Ryans, for er sikker på at det sker en dag....
SimpsonKing
26-04-2008, 10:57
Og mens jeg skriver dette har Fall scoret for OB:)
Fuck en ligegyldig bemærkning.... Dansk fodbold er sku da for nedtur
Jamen så bliv da på kick off. Og lad os andre nyde vores United kampe på Ryan's. Nu har jeg så selv været der hvor der var sang og råb, så kender selv stemningen! Nu har jeg selv været på kick off og der er stemningen da heller ikke ligefrem den største.. Så heldigvis deler vi ikke alle din mening.
Men du ønskes stadig en god mod Chelsea!!
Efter Arsenal-kampen og den halve Blackburn kamp, fik jeg nok.... Jeg var blevet lovet sang, stemning og højt humør, men fik i stedet et par stille dage, hvor det vildeste man kunne rejse til, var bifaldet da spillerne gik på banen...
Jeg var virkelig indstillet på at give Ryans chancen, men nu er den chance for længst forspildt!! Jeg er vendt tilbage til KickOff, hvor stemningen er i top, priserne er fornuftige, personalet er iorden på den fede måde, kvalitten af stor-skærmene nærmest perfekt og ikke mindst så er der her mulighed for lidt pingpong i mellem de andre klubber.... Jeg er skuffet over Ryans og super glad for at være tilbage ved mit stambord på KickOff, byens 1. sportspub!!
Jeg er samtidig benytte lejligheden til at byde de næste United-fans velkommen på Kickeren, når de også får nok af Ryans, for er sikker på at det sker en dag....
Kommentar om whine slettet
Så fik jeg sgu da slette min ----> :whine: comment o.O
Men syntes sgu du får kick off til at lyde som et alletiders sted, jeg kan bare ikke forstå du har den holdning. Du siger det er fedt med spillet mellem fans. Det er vel begrænset hvor meget spil der kan være når der ikke er mere end 2-5 fans fra hvert hold der nede. Der er jo slet ikke plads til folk der nede...
Et lille spørgsmål. Ville det ikke være federe at samle så mane man u fans som muligt et sted? Frem for at fortrække 2-5 man u fans der råber af 2-5 (midmindre det er liverpool så er der 30+ lfc fans)? Som jeg ser der, så er jeg sgu lige glad med det "spil" du snakker om, for det vil du sgu aldrig opnå på en rigtig måde med mindre du tager på stadion, så for mig handler det om at skabde så god stemning som oberhovedet muligt, og jo flere man u fans der er samlet jo bedre stemning. Du snakker om billig øl på kick off, men seriøst prisen på øllen er jo ikke det der skal afgøre hvor man vil sidde, syntes sgu du lyder lidt cheap. jeg syntes klart ryans er det bedste sted i odense at se bold, og jeg har prøvet alle steder op til flere gange efterhånden. Men jeg syntes at den bedste stemning er at finde på ryans, og så synets jeg også de servere bedre øl. Men det er så bare min mening, vi lever gudskelov i et frit land hvor stort set alle meninger er velkommende :)
fra mig til dig, ha' de sjovt på Kick Off, jeg mener ikke du skal forvente at der du ser mange flere der nede end der er nu, da min generalle opfatelse af folk på ryans er at de er glade for at være der, og der kommer stadig mange nye til.
ps. stavefejl er gratis :)
frizzo1913
26-04-2008, 20:06
Hyg dig på Kick-Off, med den indstilling bliver du nok ikke savnet. Havde du forventet tifo, romerlys? Bidrog du selv til stemningen, startede du nogle sange? Næh, vel? Nu er vi samlet, når folk lærer hinanden at kende er jeg overbevist om at vi nok skal hæve overliggeren.
Hyg dig på Kick-Off, med den indstilling bliver du nok ikke savnet. Havde du forventet tifo, romerlys? Bidrog du selv til stemningen, startede du nogle sange? Næh, vel? Nu er vi samlet, når folk lærer hinanden at kende er jeg overbevist om at vi nok skal hæve overliggeren.
Folk behøver da ikke kende hinanden for at kunne hygge sig om fodbold. Det er det der er det fede ved sport, og at 75000 mennesker kan hygge sig på et stadion blandt andet.
Men du har helt ret i man selv skal bidrage til noget, er sikker på folk nok skal synge med. Havde samme problem på Grisen mod arsenal. Havde hevet en del mili-buddies med derind selvomd e ikke e runited fans for at opleve noget fed stemning, hvilket der har været de andre gange jeg har været derinde. Men kunne ikke komme til ved den store skærm, og der var helt stille ved begge store skærme. Så det er lidt ærgeligt en gang imellem, men jeg havde dog heller ikke lige modet til at starte al sang helt alene :).
frizzo1913
26-04-2008, 21:20
Vil nu heller ik mene jeg har antydet man ikke kan hygge sig til en fodboldkamp selvom man ikke kender hinanden lige godt. Der jeg vil hen er, at det nok er de færreste, som starter en stemning uden lige at have set de andre an. Cadeu til dem som gør - er ik selv en, der starter sangene, men skråler gerne med ! Synes bare det er småligt at være negativ over et godt arrangement og initiativ, når man selv har bidraget med nul og niks.
SimpsonKing
26-04-2008, 21:35
Vil nu heller ik mene jeg har antydet man ikke kan hygge sig til en fodboldkamp selvom man ikke kender hinanden lige godt. Der jeg vil hen er, at det nok er de færreste, som starter en stemning uden lige at have set de andre an. Cadeu til dem som gør - er ik selv en, der starter sangene, men skråler gerne med ! Synes bare det er småligt at være negativ over et godt arrangement og initiativ, når man selv har bidraget med nul og niks.
så bliver jeg sku nød til at skrive lidt igen.....
Jeg er kendt af mange på KickOff, elsket af alle united fans og "hadet" at alle andre, mest fordi jeg altid støtter united og mener at der til en hver lejlighed høre en god slagsang!! Jeg går altid forrest, både når United skal støttes, men også når der skal synges om de andre.....
Så at bidrage til stemningen er det mindste problem for mig!!
At takke for et fedt arrangement og initiativ kan jeg også sagtens, Henrik og Morten skal selvfølgelig hyldes for at gøre et forsøg.... Men synes stadig at der var en "skjult" dagsorden... Ryans fremfor alt!! Synes bestemt ikke vores andres mening blev hørt.... Mener selv at jeg fik argumenteret godt for at vælge KickOff, men at Ryans allerede på forhånd var at fortrække.... og ja, hvilket at fortrække??? Lorte storskærm og elendig betjenning!!!
Man skal starte et sted og nu faldt valget på Ryan's, fordi initaitivtagerne selv ser kampene dér.
At der er flere muligheder er kun godt... I København er byen fyldt med barer, hvor man kan se United, men nu har vi valgt grisen, hvilket passer mange rigtig godt. Der er så andre, som ikke bryder sig om grisen... fint med det, de kan jo se kampen et andet sted. Det skal ikke været noget problem.
Jeg kan fortælle at vores erfaringer med grisen er, at jo længere tid vi er kommet derinde, så bedre faciliteter har vi fået. Der er kommet flere og bedre skærme bl.a. med HD-kvalitet på et af dem.
Så sent som i går blev der præsenteret to nye tv :)
Hvis du er utilfreds med de faciliteter Ryan's byder på, så kunne man jo tage det op med dem, så snart man har fået et godt samarbejde over en periode.
Er han ikke lidt spydig ham Simpsonking???
Gud bevares, tag du da bare på Kickoff og fred være med det...
Hensigten var jo at få samlet så mange fans som muligt, hvis du har tid eller lyst så stabel et arrangement på benene dernede, jeg kommer gladeligt!!!
Har selv lært et par stykker at kende inde på Ryans udelukkende ved at se United spille, kan tage derind alene nu, og stadig hilse på, og hygge med, en del fælles fans...
Andersen
28-04-2008, 10:28
Havde lugtet lunten, da SimpsonKing ikke var på Ryans til Chelseakampen, men vi lever i et frit land, så valget er naturligvis op til den enkelte.
Personligt synes jeg bare at grunden er lidt letkøbt, idet han ikke selv bidrog til stemningen, som Frizzo1913 også spørger om og fordi Ryans ikke blev udviklet som en anden glad gris på ingen tid. Det tager jo tid. Men fair nok, jeg "hev" jo selv SimpsonKing væk fra Kick-Off.
Ryans var NATURLIGVIS IKKE valgt på forhånd, der var både A-Bar og Rådhuskælderen som skulle "diskuteres", men der var jo ingen som ønskede disse steder. Jeg synes da, at vi lod alle tale. Kick-Off var nok død på forhånd, ja, idet en af ejerne, John, nærmest ikke ønskede flere gæster, af den simple årsag at stedet simpelthen er for lille og ville jo heller ikke "smide" de normale gæster ud, fordi vi kommer væltende en 30-mand, som han udtrykte det.
Jeg synes at kunne mærke en bedre stemning og folk snakker da også mere med hinanden og det er positivt. Det hele ender forhåbentlig med at vi bliver een stor familie.
NB: Jeg ligger jo inde med nogle billeder fra træffet, men kan ikke finde ud af at knalde dem ind på denne side. Findes der mon en eller anden hjælpsom person, som jeg kunne maile billederne til??? Send en pm.
NB: Jeg ligger jo inde med nogle billeder fra træffet, men kan ikke finde ud af at knalde dem ind på denne side. Findes der mon en eller anden hjælpsom person, som jeg kunne maile billederne til??? Send en pm.
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=126
Andersen
28-04-2008, 11:19
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=126
Hej Thomas - og tak endnu en gang for linket, jeg har prøvet, men du må tænke på at jeg er en halvgammel nisse og tilmed computernørd i ordets bogstavelige stand, så det går bare ikke.
M.Andersen
29-04-2008, 13:06
en lille kommentar..
vi er flere der er gået tilbage til kick off af den simple grund, at de ting vi snakkede om til mødet ikke rigtig slog til.
Allerede kampen efter sad folk i hver deres gruppe, langt fra alle mødte op, ingen steming, ja intet virkede ændret siden mødet.
betjeningen er heller ikke noget der har fået os til at give ryans den chance vi havde lovet. vi skulle spørge om storskærmen kunne blive taget ned, selv vi sad en flok foran men vores øl og vand, og skærmen er yderst ringe.!!
de øl og vand skulle vi så i øvrigt vente ti min. på fordi bartenderen havde mere travlt med sin mobil.
Uprofessionelt.!
SpanGdix
29-04-2008, 13:21
Så er vi tilbage hvor vi startede. Ved ikke om det er typisk Odense, men synes godt nok det er nederen, at vi skal se kampene forskellige steder, i stedet for, at samles et fælles sted. Dette er et nyt projekt, og det kan godt være der ikke har været så meget sang endnu, mne det skal da nok komme. Alene den grund, at Kick Off ikke vil have, at vi kommer så mange, udelukker den jo? Jeg synes stemningen på Ryans, har været bedre end jeg nogensinde har oplevet på Kick Off?. Bare det, at vi er så mange mennesker gør, at stemningen bliver hævet, og det skal da nok blive bedre hvis folk bliver ved med at komme.
Desuden synes jeg betjeningen på Ryans er fin, og 25 kroner for en fadøl, kan man næppe brokke sig over?
Forbehold for stavefejl og andre grammatiske finurligheder.
Danielsen
29-04-2008, 13:24
Jeg ta' på Ryans i aften. Håber der kommer en del! Og, der skal nok blive stemning....for den skal vi/i selv skabe!!!! Starter jer, der synes der er dårlig stemning på Ryans, sange på Old Trafford?? Eller dér har i ikke väret? Kom nu ind i kampen og gör noget for det selv, inden i brokker jer!!
SpanGdix
29-04-2008, 13:50
Så er vi tilbage hvor vi startede. Ved ikke om det er typisk Odense, men synes godt nok det er nederen, at vi skal se kampene forskellige steder, i stedet for, at samles et fælles sted. Dette er et nyt projekt, og det kan godt være der ikke har været så meget sang endnu, mne det skal da nok komme. Alene den grund, at Kick Off ikke vil have, at vi kommer så mange, udelukker den jo? Jeg synes stemningen på Ryans, har været bedre end jeg nogensinde har oplevet på Kick Off?. Bare det, at vi er så mange mennesker gør, at stemningen bliver hævet, og det skal da nok blive bedre hvis folk bliver ved med at komme.
Desuden synes jeg betjeningen på Ryans er fin, og 25 kroner for en fadøl, kan man næppe brokke sig over?
Forbehold for stavefejl og andre grammatiske finurligheder.
Skal selvfølgelig også lige siges, at jeg kommer i aften!
Andersen
29-04-2008, 14:16
Skal selvfølgelig også lige siges, at jeg kommer i aften!
Vi glæder os til at hilse på Dem Hr. Spankdix.
Falkesgaard
30-04-2008, 00:41
Tak for i aften Ryans .
Klasse. Ses lørdag og mandag, og efterfølgende:-)
Vi ska' have mere vokal under kampene..
SCHOLESY:::::::::::::::::
:devill: The Flowers of English Football. The Flowers of Manchester :devill:
Danielsen
30-04-2008, 00:46
Hvem savner stemning på Ryans??? SÅ SYNG!!! Jeg kunne ikke höre jer!
Jer der sang! er for fede! i ved hvem i er!
Falkesgaard
30-04-2008, 01:16
Ja vi er:-)...
ARGENTINA.. ARGENTINA!!!!!!
Men savner opbakning fra menigmand....
Vi får se på lørdag.
:devill: The Flowers of English Football. The Flowers of Manchester :devill:
Vil også sige tak for en kanon fed aften. Syntes selv stemningen var i top. Med hensyn til sang og råb.. Jeg er ked af jeg ikke var til supporter træffet til Arsenal kampen og få hilst på jer, og få sat ansigter på nogle af navnene. Men jeg er gutten i den røde Tevez trøje. Har den næsten altid på!
Tak for en uforglemmelig aften!
Andersen
30-04-2008, 13:25
Vil også sige tak for en kanon fed aften. Syntes selv stemningen var i top. Med hensyn til sang og råb.. Jeg er ked af jeg ikke var til supporter træffet til Arsenal kampen og få hilst på jer, og få sat ansigter på nogle af navnene. Men jeg er gutten i den røde Tevez trøje. Har den næsten altid på!
Tak for en uforglemmelig aften!
Så det er dig der er Carlos Hald. Husk at vaske trøjen en gang i mellem :)
Ja det var bare en fed aften "Rocking" :devill: :loved:
Nu skal WH have slag på lørdag :Smackden:
Håber du kommer.
Dr. Adams
01-05-2008, 10:23
Nu har jeg været lidt væk fra denne debat sidste par uger. Men trist at se at folk så hurtigt opgiver projekt "Ryans of Odense". Synes stemningen har været god på Ryans sidste stykke tid, så kan slet ikke se hvor kritikken omkring den trykkede stemning hører til.
Selvfølgelig vil folk sidde i grupper og ikke samlet, alt start er jo svær. Forandringen for i hvert fald mig, var da jeg var på Ryans til Chelsea kampen, hvor jeg var dernede alene første 15 min af kampen, men hyggede mig stadig med de folk jeg har mødt siden Arsenal træffet. Den snak man nu kan tage før, under og efter kampen betyder meget for mig.
Mht. betjeningen på Ryans, er jeg kommet der til kampe i snart 3 år, og jeg har ALDRIG haft noget at klage over. Synes bartenderne er til at hyggesnakke med når de ikke har travlt, og når de har travlt har jeg aldrig skullet vente længe på et par velskænkede fadøl.
Nu var jeg i den heldige situation, at jeg var på OT i tirsdags, hvor stemningen var helt fantastisk - ubeskrivelig. Men ifølge "kilder", der var på Ryans, var stemningen også her ubeskrivelig - bl.a. blev der sunget en del sange og folk var i deres højeste supporter mood hele aftenen..
Håber at se alle til WH kampen lørdag...
Ja. det er ærgerligt med den kritik. Men skal vi ikke bare lade de kritikere blive væk og holde sig til deres fortrukne sted, jeg har aldrig oplevet noget negativt på Ryan's og håber jeg når kampen på lørdag.
Hej med jer.
D. 21. regner jeg og nogle andre blå med at troppe op på Ryan's for at følge kampen og få stemningen med. - Da jeg ikke har været på Ryan's før, ville jeg lige spørge om, hvornår man burde møde op for at få gode pladser og om der vil blive proppet til denne slags store kampe.
Hvad er der ellers af andre alternativer udover Ryan's?`
- hilsen CDT.
Hej med jer.
D. 21. regner jeg og nogle andre blå med at troppe op på Ryan's for at følge kampen og få stemningen med. - Da jeg ikke har været på Ryan's før, ville jeg lige spørge om, hvornår man burde møde op for at få gode pladser og om der vil blive proppet til denne slags store kampe.
- hilsen CDT.
Tag hellere på Kick Off hvis du er BLÅ;)
Enig Ryans er RØD!!! :p og kommer der et par blå d.21 skal i være velkommen, bare i er forberedt på at i er i undertal og at i højst sandsynligt taber :p
men alle er velkomne på ryans ingen tvivl om det:) det er et fedt sted.
Dr. Adams
06-05-2008, 12:16
Hej med jer.
- hilsen CDT.
Ja, der bliver helt proppet derinde... men de åbner evt. oppe ovenpå, hvilket giver lidt mere plads. Men kan kun sige, vær der i god tid.
frizzo1913
06-05-2008, 22:10
i så fald de åbner ovenpå - hvor vil det så være mest fordelagtigt at placere os? vi sku jo gerne stå nogenlunde samlet :)
Andersen
08-05-2008, 09:41
i så fald de åbner ovenpå - hvor vil det så være mest fordelagtigt at placere os? vi sku jo gerne stå nogenlunde samlet :)
FRIZZO!!!!! Bliver det til noget med den United-kagemand til Wigan-kampen???
Andersen
08-05-2008, 12:00
Har netop talt med James fra Ryans og de åbner kl. 14.30 på søndag.
Skal vi ikke bare aftale at troppe op på dette tidspunkt????? Jo før jo bedre.
Er der andre end mig, som tager champagne/mousserende vin med? (bare noget der kan sprøjte!).
Skal til noget fodbold stævne for alle restaurentioner i byen, men uanset om vi når finalen, er jeg den som er smuttet, for at nå ind og se kampen...... Så vil først være der et par min inden ko....Hold en plads;)
Er der andre end mig, som tager champagne/mousserende vin med? (bare noget der kan sprøjte!).
FØJ Henrik!!!
Danielsen
10-05-2008, 20:16
Det kan vi sagtens ordne!! :lolol:
Hvornår dælan åbner den glade idag?
Ooorh morgenbrandert! Forkert tråd - sorry!
God kamp til jer alle!! Lad os få løftet det trofæ.
Bliver stort det her!!
Come on UNITED
SpanGdix
12-05-2008, 10:43
Fantastisk stemning på Ryans igår!!
Nogle der har billeder, videoer eller andet derfra?
Ja tak for en fed aften! Der var sgu knald på!! Håber det gentager sig den 21.
Fantastisk Stemning Igår!!!! Fantastisk Dag!! Fantastisk Triumf!!!
We Are The Champions!!!!on To Moscow!!!!
Det var verdenklasse i går!!!!!!
Håber vi kan gentage succe'n igen d. 21....!!!!
HamudiiC
12-05-2008, 14:56
Jeg har et par video'er på min mobil.
hvordan i alverden sætter jeg dem herinde? ::)
SpanGdix
12-05-2008, 15:18
Jeg har et par video'er på min mobil.
hvordan i alverden sætter jeg dem herinde? ::)
Upload dem på youtube og smid et link herind.
Det var for fedt igår! Kan stadig fornemme øl lugten i håret efter diverse fadøls bade!. Og en tur i springvandet blev det også til!!
Falkesgaard
12-05-2008, 19:28
Vanvittig fedt igår lads:-)
Klasse stemning. Det prøver vi igen den 21. og hele næste sæson.
Tak for oplevelsen.
:devill: - The Flowers of English Football. The Flowers of Manchester - :devill:
frizzo1913
12-05-2008, 20:31
vil tilslutte mig koret. det var vildt. der må være mange med ondt i pæren i dag. der blev eddermagme synget igennem, og det var top-klass'
Streubel
12-05-2008, 20:48
Jeg har flere gange gerne ville komme på Ryans men det falder næsten altid sammen med mine egne fodbold kampe....
Jeg vil prøve at hive en masse fra min klasse med til finalen... det er godt nok en blandet skare af russere, scousere og røde djævle...
Ses på ryans
Andersen
13-05-2008, 10:27
FØJ Henrik!!!
Casper, du kender mig sgu da - jeg er jo en gammel gris!
Har jo også været i træningslejr i tre dage i januar med selveste Fuckholzer.
gangstanto
13-05-2008, 12:00
FUCK hvor var det fedt i søndags. Det er længe siden, at jeg har oplevet noget så fedt. God stemning, gode mennesker og godt resultatet. At selve kampen var noget lort, det gør så ikke så meget. Det lagde i hvert fald hverken en dæmper på stemningen eller indtaget øl. Jeg har stadig ingen stemme tilbage.
Running down the wing, make United sing..
VIVA RONALDO!!!
Danielsen
13-05-2008, 13:43
Casper, du kender mig sgu da - jeg er jo en gammel gris!
Har jo også været i træningslejr i tre dage i januar med selveste Fuckholzer.
Hahaha! Ja, dér var det sgu dig der gik sidst i seng! "Rocking"
SpanGdix
13-05-2008, 18:58
Videoer, anyone?
HamudiiC
14-05-2008, 20:20
http://www.youtube.com/watch?v=s_FdVpp381A
Ved et af målene
http://www.youtube.com/watch?v=kS2bEi9RhtI
Kanon stemning!
http://www.youtube.com/watch?v=JIGUHP_4R-4
CHAMPIONS 07/08!
Reichelt
14-05-2008, 20:40
Klasse med videoer! :) Lad os bare få flere hvis folk ligger inde med dem... Det var sgu en fantastisk dag! :devill:
Hvor er det fedt at se!! Will never forget!!
Selv Solskjær fik en sang med på vejen da trofæet blev hævet!!
Lad stemmerne op til d. 21... Follow follow follow
Falkesgaard
15-05-2008, 17:03
He he...
Klasse at se sig selv "topløs" svingende trøjen.. Super initiativ..
Tag hellere kameraet med den 21.. Det bliver krazzzyyyyyyy;)
Er vi ved at være klar til Onsdag? Håber godt nok vi møder talstærkt op i rødt!! De blå skal blæses ud af Odense!
Nogle der ved noget om vi skal møde op tidligt til noget arrangement af en art?
Jeg har taget fri for arb, dagen efter for at kunne smage lidt gyldent vand når trofæet "forhåbentligt" bliver løftet.. Follow Follow Follow
SpanGdix
18-05-2008, 13:59
Jeg regner med at tage derind ved 16.00 tiden, kan ikke nå det før pga skole. Hvad tid regner i andre med at komme?
Falkesgaard
18-05-2008, 23:47
Jeg regner med at tage derind ved 16.00 tiden, kan ikke nå det før pga skole. Hvad tid regner i andre med at komme?
Regner med at starte derinde ved tre-tiden og så ud og have lidt at spise ved halv seks tiden. Vi er fire-fem stykker der tager på målet. Kunne være kanon hvis vi kunne gøre det til en fælles fest. Hvis folk er klar på noget samlet. Spisning-druk etc. så er jeg helt klart med..
SpanGdix
19-05-2008, 22:55
Andre end mig der tager badetøj med til springvandet udeforan, når vi vinder? :)
frizzo1913
20-05-2008, 13:20
vi tager derind mellem 19 og 1930. Håber satme der kommer mange og at folk er klar på at give den ligeså meget gas som sidst... Ses i springvandet, drenge!!!
Det må og skal blive en stor aften! Og ja Frizzo, springvandet venter på os!!Der skal være knald på fra første fløjt!
Det bliver stort i morgen.. Jeg regner med at komme et par timer før kampen og drikke den værste nervøsitet væk ;)
Andersen
21-05-2008, 09:51
Jeg har fået udgangstilladelse!!!!!"Rocking" :devill: :skaaal: :) :juhuuuu:
Vi lander lidt over kl. 19.00 på Ryans. Ses.
Parkohargo
21-05-2008, 14:10
Kommer muligvis også forbi senere idag.:):) sammen med en masse andre. Kan genkendes med en funklende ny Tevez trøje.
Jeg har fået udgangstilladelse!!!!!"Rocking" :devill: :skaaal: :) :juhuuuu:
Vi lander lidt over kl. 19.00 på Ryans. Ses.
Sådan Andersen. You're the man!!! :devill: Vi SES
Er det rigtigt hva jeg læser i Fyens stiften. De sætter 2 fladskærme op udenfor i aften!! F*uck det bliver en stor aften....
PerRonaldo
21-05-2008, 17:27
Er det rigtigt hva jeg læser i Fyens stiften. De sætter 2 fladskærme op udenfor i aften!! F*uck det bliver en stor aften....
Link?
PerRonaldo
22-05-2008, 05:21
er lige kommet hjem fra en fodboldfest af de helt store på ryans. har en masse videoer, som jeg vil uploade.! Vi styre ryans!! :):)
Grønning
22-05-2008, 08:14
Fantastisk aften!
Super stemning, da vi lige kom igang. Helt ubeskriveligt.
Kan slet ikke vente til næste sæson nu!
Parkohargo
22-05-2008, 09:21
haha kanon stemning igår inde på Ryans!!
Falkesgaard
22-05-2008, 09:42
FANTASTISK AFTEN:)
Sagde sidste søndag at jeg aldrig havde oplevet nogen vildere stemning på Ryans.. Igår måtte jeg vist tage den udmelding op til revision.
Men hvor kom det der "Who are We?? - UNITED" fra??
Red army all the way - Pride of all Europe.
- Stakkels Jim -
Tak for en fed aften på Ryan's.. Tror efterhånden at vi har fået bevist at Ryan's er en United pub
At folk synger sangene lidt forkert er vel et luksusproblem;) Det er herligt med så god en stemning
PerRonaldo
22-05-2008, 11:02
Tak for en fed aften på Ryan's.. Tror efterhånden at vi har fået bevist at Ryan's er en United pub
At folk synger sangene lidt forkert er vel et luksusproblem;) Det er herligt med så god en stemning
Ja må da indrømme at jeg heller ikke sang lige rigtigt hver gang, men prøvede da.. hehe
Andersen
22-05-2008, 11:19
FANTASTISK AFTEN:)
Sagde sidste søndag at jeg aldrig havde oplevet nogen vildere stemning på Ryans.. Igår måtte jeg vist tage den udmelding op til revision.
Men hvor kom det der "Who are We?? - UNITED" fra??
Red army all the way - Pride of all Europe.
- Stakkels Jim -
Fra Ole.
Andersen
22-05-2008, 11:28
Jeg synes helt klart at stemningen i går bar præg af OB vs English.
Jeg er ikke nem at gøre tilfreds.
Falkesgaard
22-05-2008, 11:38
[QUOTE=Andersen;75338]Jeg synes helt klart at stemningen i går bar præg af OB vs English.
Agree..
Men det var nu mikroskopiske pletter på en fantastisk aften..
- Had a drink, a drink, a drink to Eric the King, the King, the King :skaaal:
Igen en fantastisk stemning, desværre ja, der var nogle OB tosser.....
Men hvad f........Om sangene ikke blev sunget helt perfekt, der blev bidraget til stemningen..
Vil meget gerne se nogle videoer derfra, så også at fyens stiftidende var der og fotografere.... men kan ikke finde noget på nettet....
UNITED KINGS OF EUROPE:)))))))))))))))))))
Hvor var det stort!! Tak for i går, tak til Ryan's og alle! Det var indtil nu den største aften i mit liv, det bli'r ikke større! Glæder mig til at se video fra igår!
Fantastisk stemning igår, har aldrig oplevet noget lgn.
Tak til alle igår, det var for stort.
Hvis nogen har billeder, film eller andet gøjl fra igår, send lige et link så, kunne være klasse. (-:
frizzo1913
22-05-2008, 16:17
Tak for i går venner.. det var satme kanon da folk lige kom ud af starthullerne. Forresten nogen som ved om Ryans har en kasse med glemte sager? Tror sku jeg har glemt mit stemmebånd... ses i springvandet.. PS: stemningen i går får jo stiften tribunen til at ligne et kirkekor :)
SpanGdix
26-05-2008, 18:06
Billeder og videoer kan se på Facebook gruppen The Red Devils of Odense.
Nu hvor hverken danmark eller england er med, hvem holder i så med til EM????
Har selv nogle oplagte lande - Portogal ( Ronaldo og Nani) eller frankrig (Evra og Saha).
Ville høre om nogen af jer tager på Ryans for at se noget EM???
Tror ikke det bliver det store fra min side, I det hele taget syntes jeg ikke jeg glæder mig så meget til dette EM, hverken DK eller England er at finde. Også er hele perioden op til EM død når det gælder klubfodbold, alle handler og det sker først efter Slutrunden, hvilket jeg finder træls da det er det mest spændene at følge med i om sommeren
Billeder og videoer kan se på Facebook gruppen The Red Devils of Odense.
Såvidt jeg kan se, er der kun en video inde på fjæsbogen.
Men en af mine venner, har fortalt at der har været flere videoer derinde. Er de slettet, flyttet eller andet? (-:
Hej Boys,
Så går det så småt igang på søndag efter en sommer med EM og mere eller mindre ligegyldige træningskampe (dog lækkert at få nogle af de unge drenge at se). Hvordan ser det ud med tilslutning til søndagens Charity Shield mod Pompey? Regner naturligvis selv med at komme...
Vel mødt til en ny stor sæson.
SimpsonKing
09-08-2008, 17:37
Hej Boys,
Så går det så småt igang på søndag efter en sommer med EM og mere eller mindre ligegyldige træningskampe (dog lækkert at få nogle af de unge drenge at se). Hvordan ser det ud med tilslutning til søndagens Charity Shield mod Pompey? Regner naturligvis selv med at komme...
Vel mødt til en ny stor sæson.
Ej, tror sku bare at jeg vælger KickOff i stedet.....
Reichelt
09-08-2008, 20:55
Ej, tror sku bare at jeg vælger KickOff i stedet..... Jeg håber du er glad for dit yderst flotte bidrag til tråden? Godt gået! :rolleyes:
Nå gutter. Så går det løs på søndag. Er vi alle klar på endnu en succesfuld sæson? :)
Andersen
13-08-2008, 11:08
Jeg håber at vi kan starte som vi sluttede, nemlig med en masse mennesker, bliver nok ikke så vildt som sidst.....men det er kun pga at kampen bliver spillet på en søndag.
Jeg er ved at arrangere noget lækkert, for at holde ild i gløderne eller for at holde hovedet under ølhanen eller hvad det nu hedder.
Det kunne måske også tænkes at jeg kunne få snøvlet mig sammen og får banket et par billeder fra træffet op herinde, ja hvem ved.
Vi ses på søndag.
gangstanto
13-08-2008, 14:06
Jeg håber at vi kan starte som vi sluttede, nemlig med en masse mennesker, bliver nok ikke så vildt som sidst.....men det er kun pga at kampen bliver spillet på en søndag.
Jeg er ved at arrangere noget lækkert, for at holde ild i gløderne eller for at holde hovedet under ølhanen eller hvad det nu hedder.
Det kunne måske også tænkes at jeg kunne få snøvlet mig sammen og får banket et par billeder fra træffet op herinde, ja hvem ved.
Vi ses på søndag.
Det lyder godt, hr. Andersen.
Jeg var på Ryan's til Community Shit-finalen, men der var godt nok ikke mange velkendte ansigter. Jeg kunne sidde helt uforstyrret i baren, hvilket er længe siden, at det sidst er sket :).
Jeg glæder mig dog allerede helt vildt til at komme tilbage til min stampub og nyde mange gode oplevelser med alle de United-makkere, jeg efterhånden har lært at kende dernede.
Come on lads, keep the red flag flying high.
Niels T.
Jeg håber du er glad for dit yderst flotte bidrag til tråden? Godt gået! :rolleyes:
Dit bidrag er jo virkelig også flot, må være fedt at være som dig.
Selv ved jeg ikke helt om det bliver Kick-off eller Ryans.
Hvor kommer der generalt flest mennesker?
Vi ses helt sikkert på ryans søndag;)
Dr. Adams
13-08-2008, 15:52
Jeg kommer desværre ikke søndag. Kommer faktisk ikke på Ryans indtil engang i midten af februar, da jeg flytter 6 måneder til Beograd i praktik.
Håber der fortsat er tryk på Ryans når jeg kommer tilbage. Jeg vil følge med her på siden.
Vi ses på Ryans i februar!
Forstår simpelthen ikke folk herinde der tvivler på Ryan's, man kan jo ikke være i tvivl og svæve mellem kick off og Ryan's.. Ryan's er og bliver PUBBEN!!! Det ved alle de røde!
Lyder godt at du er ved at arrangere noget Andersen, undskylder mange gange jeg ikke var at finde derinde i Søndags. Men en syg Farmor der røg på Hospitalet og skulle besøges stod i forreste række, ( også kun fordi det var Community Shield ) ... Vi ses i den nye sæson drenge..
Andersen
14-08-2008, 10:32
Forstår simpelthen ikke folk herinde der tvivler på Ryan's, man kan jo ikke være i tvivl og svæve mellem kick off og Ryan's.. Ryan's er og bliver PUBBEN!!! Det ved alle de røde!
Lyder godt at du er ved at arrangere noget Andersen, undskylder mange gange jeg ikke var at finde derinde i Søndags. Men en syg Farmor der røg på Hospitalet og skulle besøges stod i forreste række, ( også kun fordi det var Community Shield ) ... Vi ses i den nye sæson drenge..
Hej Hald, du behøver skam ikke at undskylde...jeg var der ikke selv. Vi var inviteret til en gang eftermiddagskaffe og kage hos nogle venner (så dog det meste af kampen). Vi, gifte mænd, bliver nødt til at oparbejde en masse goodwill i preseason!!! Vi ses på søndag.
Det var hyggeligt at høre fra dig Dr. Adams. Praktik i Beograd? Den kombination har jeg aldrig hørt før. Held og lykke med det.
Jeg må da også være ærlig og tilstå at jeg kun var der til arrangementet, men det skal der laves om på :D der var lige nogle ting som kom i vejen, men sådan er det jo. Har dog hør at finalen var ret vild, så lidt en skam man ikke lige oplevede det, men det sker vel også i denne sæson? :P
frizzo1913
16-08-2008, 20:22
kommer folk i morgen? håber sku at folk holder ved!!!!
Nogen der ved om kampen bliver vist i aften på Ryan's??
Danielsen
25-08-2008, 12:29
Nogen der ved om kampen bliver vist i aften på Ryan's??
Uden og ha' tjekket kan jeg sige, at det gör den. Og min bror og jeg kommer... :D
Tak. Overvejer kraftigt at køre derind i aften!. Er der ikke andre der skal derind også ?
Martinsen
25-08-2008, 18:31
jeg kommer også derind i aften :) Har ikke rigtig været derinde siden der blev skruet op for blusset om at det skulle være samlingsstedet for United fans i Odense. Men jeg går udfra, at det er fint nok at kommer kvart over 20 eller sådan noget.
Martinsen
26-08-2008, 20:38
Må desværre indrømme, at jeg er lidt skuffet over Ryans. Troede ellers at der var blevet noget bedre forhold, for os United fans derinde efter at der blev lagt op til, at det var samlingsstedet for fans i Odense. Men de gad sku ikke engang hive en storskærm ned. Jeg kan i princippet være ligeglad, for jeg er kun herovre på skole engang i mellem, men må godt nok indrømme at jeg synes det er synd hvis det ikke kan gøres bedre i en by som Odense. De virker ærlig talt som om at de på Ryans er pisse ligeglade med om vi er der eller ej.
OneloveOneUnited
26-08-2008, 20:49
Dette er det samme jeg oplever når jeg er på Ryans, ikke kun de få gange jeg har været på Ryans for at se United spille, men også for at drikke mig en øl.
Derfor er vi en lille skare som holder til på kick - off stadig, dette skal dog ikke ses som om vi jeg prøver at modarbejde hvad Andersen og dem er ved at lave, for hatten af i har gjort et godt arbejde. Og jeg var selv nede på ryans, efter jeg havde set kampen på Kick off da vi vandt premier league og CL og nasse på jeres stemning, men i sidste ende er vi alle united fans, om vi sidder på 2 pubber 200 meter fra hinanden, eller ej.
Værsgo at flame mig....
Andersen
27-08-2008, 09:23
Må desværre indrømme, at jeg er lidt skuffet over Ryans. Troede ellers at der var blevet noget bedre forhold, for os United fans derinde efter at der blev lagt op til, at det var samlingsstedet for fans i Odense. Men de gad sku ikke engang hive en storskærm ned. Jeg kan i princippet være ligeglad, for jeg er kun herovre på skole engang i mellem, men må godt nok indrømme at jeg synes det er synd hvis det ikke kan gøres bedre i en by som Odense. De virker ærlig talt som om at de på Ryans er pisse ligeglade med om vi er der eller ej.
Desværre er der et par sure løg blandt Ryan's personale, ejeren er ikke ligeglad med os, tro mig, men til tider kan det virke sådan, for hans personale er jo ansigtet ud af til.
Som jeg tidligere har nævnt, så er Kick-Off faktisk stadig et bedre sted at være til de små kampe, hvor der desværre ikke kommer så mange. Men det er jo netop hele essensen i, hvad det er vi prøver, nemlig
AT ÆNDRE FOLKS MØDEKULTUR!!!!!
således at der ikke er noget, som hedder små kampe længere!!
Det kræver en indsats AF ALLE og alle ved jo, at det kan være svært på en regnfyldt mandag aften...efter hård og måske våd en weekend, at få kæmpet sig ud af sofaens bløde og indbydende favn.
Desværre var jeg selv forhindret, da jeg ikke ville lade min 5 årige søn være alene hjemme...og sådan er det faktisk også på fredag, hans mor føjter lidt rigeligt for tiden.
Kampen mod Zenit bliver nok heller ikke, så opløftende, rent stemningsmæssigt, da musikken og andre forstyrende elementer regerer på dette tidspunkt, det er jo en fredag aften.
Hvis der er stemning for det, kan jeg spørge Ryans om de kan reservere siddepladserne i hjørnet ved toiletterne.
Dr. Adams
27-08-2008, 11:00
Desværre var jeg selv forhindret, da jeg ikke ville lade min 5 årige søn være alene hjemme...og sådan er det faktisk også på fredag, hans mor føjter lidt rigeligt for tiden.
Din søn er vel ved at være den alder, hvor han skal medbringes på Ryans til kampene :lolol:
Vil savne at være på Ryans det næste ½ år, for jeg hygger mig hver gang jeg kommer derind. Håber I holder Ryans = United i live, og får den fornødne opbakning fra alle parter...
Der er ingen tvivl om at Ryan's United ånd vil leve videre denne sæson efter den stemning, sucess og sang vi oplevede sidste år. Takket være godt arbejde af nogle af gutterne (Andersen... osv.) Det er så sandt som det sagt, vi skal bare ha folk til at møde op og være med, nu har jeg selv et stykke vej til Odense fra Assens, hvilket også begrænser mængden af alkohol man kan nyde til en kanon kamp, da jeg er kørende! :)
Men jeg vil gøre alt for at være der så tit som muligt og bidrage med alt jeg har for at bevare Ryan's som Uniteds fortrukne sted - Den røde plads !!! : )
Rettelse = Sidste år skal forstås som sidste sæson.
SimpsonKing
29-08-2008, 16:02
Der er bestemt ingen grund til at grille dig ven....
Kan jo kun give dig ret!!
Folk tvivler jo på Ryans, og specielt en fredag aften. Men man kan jo ikke fortænke dem i noget af det.. Hvorfor ikke bare vælge en samlingssted hvor fodbolden er første prioritet... KickOff må bare her nævnes endnu en gang.... Her er der slet ingen tvivl om at de viser kampen, for det gør de.... Tja, valget burde snart ikke være så svært længere!!!
Der er da ingen tvivl om at Kick-Off er det rette sted i Odense.
De viser alle vores kampe, fodbolden har første priotet, kanon betjening, billig øl!
Så bl.a. selv ChL-finalen dernede sidste sæson, hvor vi fik en gratis kande, som tak for sæsonen da nogle af mine venner var kommet der meget. Var aldrig sket på Ryans!
Så lykkedes det os også at smadre et bord samt en stol da vi scorede til 1-0 samt en helvedes masse glas, men ejeren grinte bare ad os. Igen aldrig sket på Ryans.
Så' vi snart klar til at slagte billigt kød !! Oh Scouse Bastards !!
Håber der bliver fed stemning på Ryan's lørdag, ligesom da vi tog 3-0 sejren.
SpanGdix
09-09-2008, 23:19
Der er da ingen tvivl om at Kick-Off er det rette sted i Odense.
De viser alle vores kampe, fodbolden har første priotet, kanon betjening, billig øl!
Så bl.a. selv ChL-finalen dernede sidste sæson, hvor vi fik en gratis kande, som tak for sæsonen da nogle af mine venner var kommet der meget. Var aldrig sket på Ryans!
Så lykkedes det os også at smadre et bord samt en stol da vi scorede til 1-0 samt en helvedes masse glas, men ejeren grinte bare ad os. Igen aldrig sket på Ryans.
Det er noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt. Efter Champions League aftenen på Ryans, var der totalt kaos. Man gik og zappede i øl, ting blev taget ned fra væggene og kastet rundt, et bord blev smadret, et glænder blev smadret, et andet gelænder røg af. - alt dette pga. den fantastiske, og vilde, stemning der var den aften. Så at sige, at Ryans har ikke lader sådanne ting ske, er simpelthen løgn. Kan slet ikke se meningen med, at i kommer ind i denne her tråd og prøver at reklamere for Kick Off. Ingen tvivl om, at Kick Off er et skønt sted, men hvorfor ikke samle alle Man Utd fans et sted? Og som det ser ud lige pt. er der flest på Ryans, og det er også her der er mest plads. Så kom ind i kampen, og støt op om dette projekt!!
Beklager stavefejl, ovenstående er ikke blevet rettet igennem :)
Det er noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt. Efter Champions League aftenen på Ryans, var der totalt kaos. Man gik og zappede i øl, ting blev taget ned fra væggene og kastet rundt, et bord blev smadret, et glænder blev smadret, et andet gelænder røg af. - alt dette pga. den fantastiske, og vilde, stemning der var den aften. Så at sige, at Ryans har ikke lader sådanne ting ske, er simpelthen løgn. Kan slet ikke se meningen med, at i kommer ind i denne her tråd og prøver at reklamere for Kick Off. Ingen tvivl om, at Kick Off er et skønt sted, men hvorfor ikke samle alle Man Utd fans et sted? Og som det ser ud lige pt. er der flest på Ryans, og det er også her der er mest plads. Så kom ind i kampen, og støt op om dette projekt!!
HØRT !!!
Forstår heller ikke denne "krig" over hvilken pub United fans skal mødes på.
Tror ikke dem der var en del af Champions League aftenen er i tvivl om hvor man mødes.. Håber også bare alle folk bakker op om det og vi fremover skaber en rigtigt fed stemning!
Problemet er bare at så længe "projektet" holdes på Ryans, så det et lorte projekt.
conradsen
10-09-2008, 08:47
Tag jer dog sammen og mødes et sted. Gælder det virkelig om at ødelægge så meget som muligt, og tæller det, at man får en gratis kande? Jeg kender kun Ryan's, hvor jeg har holdt flere supportertræf, og jeg har intet ondt at sige om stedet. Lad nu være med at bekrige hinanden og så få noget op at stå.
Andersen
10-09-2008, 09:05
Lad nu være med denne mudderkastning. Vi har været dette igennem tidligere. Der er et hold på 5-8 gutter, som foretrækker Kick-Off, fint, og lad os andre gå på Ryan's. End of discussion.
Tag jer dog sammen og mødes et sted. Gælder det virkelig om at ødelægge så meget som muligt, og tæller det, at man får en gratis kande? Jeg kender kun Ryan's, hvor jeg har holdt flere supportertræf, og jeg har intet ondt at sige om stedet. Lad nu være med at bekrige hinanden og så få noget op at stå.
Hvis du ellers kan læse, er det ikke så meget kanden, men den langt bedre service man får.
Dr. Adams
10-09-2008, 10:45
Lad nu være med denne mudderkastning. Vi har været dette igennem tidligere. Der er et hold på 5-8 gutter, som foretrækker Kick-Off, fint, og lad os andre gå på Ryan's. End of discussion.
Enig. Det er dybt latterligt, at dette konstant bliver diskuteret. Jeg ved, at der er en Kick-Off tråd på forum, så jeg vil opfordre gruppen der tager på Kick-Off til at skrive i den, hvis man tager på Kick-Off og ser kampe, og så kan man skrive i Ryan's tråden, hvis man tager derned...
Lige Præcis.. Så er der hvist ikke så meget mere at sige til det! Folk ved selv hvor man står!
Godt, så er alle enige.
Dem der foretrækker Kick-off skriver i Kick-off tråden.
Dem der foretrækker Ryans skriver i denne tråd.
Den næste der fortsætter diskussionen om hvilket sted der er bedst får en advarsel.
Denne tråd er, ligesom Kick-off tråden, startet for at samle United tilhængere, ikke for at skille dem!
Bubber har været 20 år på Tv2
Kan der ikke tilføjes en afstemningsboks.
Så kan man få en ide om hvor mange der kommer på de to steder.
Ha ha :lolol: Det var noget af en sort udmelding. Men ja så det godt, og så fik vi oogså drejet emnet ind på noget nyt, selv det kan Bubber bruges til !!
SantasLittleHelper
10-09-2008, 19:43
Så kan bubber huske Liverpools sidste mesterskab :o
Det er fanme længe siden
Hey drenge (og piger) kommer desværre ikke i dag, da jeg har min søn, forhåbentlig er stemningen så vild derinde, at jeg er af den opfattelse at det ikke er forsvarligt at tage ham med derind (han er 7 år)...God kamp til alle!!!!
Hey drenge (og piger) kommer desværre ikke i dag, da jeg har min søn, forhåbentlig er stemningen så vild derinde, at jeg er af den opfattelse at det ikke er forsvarligt at tage ham med derind (han er 7 år)...God kamp til alle!!!!
Tak skal du ha Rizk. Håber virkelig også stemningen er i top, skal derind for første gang denne sæson! Håber det bliver som sidste sæson mod scouserne
Hvad sker der?
Det var dog en yderst pinlig oplevelse at være på Ryan's i lørdags.
Vi blev overmatchet på banen af scouserne, men så sandelig også på Ryan's, jeg tror det kan tælles på to hænder hvor mange United fans der var derinde, og det væltede stadig ind med Scousere helt frem til kampstart. Man kunne dårligt nok høre os da Tevez lavede sit mål. Men jeg skal love for scouserne gjorde sig opmæsrksom på sig selv, hele Uniteds mandskab blev svinet til gang på gang af den største glatnakke af en Scouser og hans følgesvende. Havde håbet på flere United fans til sådan en kamp, det jo okay hvis man er fohindret, men det kan godt nok gøres bedre !! Det var ikke rart at forlade stedet, mens 20 scousere råbte og sang én ud af den pub vi havde så gode oplevelser på sidste sæson! ØV
Enig.. Det var på alle måder en skuffende dag
Forstår ikke hvorfor der ikke var flere United-fans.. Det er trods alt sæsonens hidtil største kamp
Der var sågar en United-fan der begyndte at synge "Are you city in disguise" efter mig, da jeg sang med da scouserne sang "Who the fuck are man united.." :confused: Tror ikke han forstod ironien
Enig.. Det var på alle måder en skuffende dag
Forstår ikke hvorfor der ikke var flere United-fans.. Det er trods alt sæsonens hidtil største kamp
Der var sågar en United-fan der begyndte at synge "Are you city in disguise" efter mig, da jeg sang med da scouserne sang "Who the fuck are man united.." :confused: Tror ikke han forstod ironien
Sikkert ikke!. Nej det var yderst skuffende. Jeg havde 3 kammerater med derind, fordi nu skulle de se rigtigt stemning, så da vi åbnede døren ind til Ryan's blev ja da lidt Paf! Sidste sæson i 3-0 sejren over Scousers var der propfyldt 1 halv time før kampstart og jeg måtte stå op. Så jeg er noget overasket over det så sdan ud, og tror da ikke de fleste United fans var at finde på Kick Off - håber det ihvertfald ikke
Andersen
16-09-2008, 08:59
Sikkert ikke!. Nej det var yderst skuffende. Jeg havde 3 kammerater med derind, fordi nu skulle de se rigtigt stemning, så da vi åbnede døren ind til Ryan's blev ja da lidt Paf! Sidste sæson i 3-0 sejren over Scousers var der propfyldt 1 halv time før kampstart og jeg måtte stå op. Så jeg er noget overasket over det så sdan ud, og tror da ikke de fleste United fans var at finde på Kick Off - håber det ihvertfald ikke
Der er simpelthen stadig for mange sofa"fans" og ja, det er ufatteligt, at vi ikke kan mønstre flere. Hvor var alle de såkaldte fans, som sørgede for at Ryans var proppet til bristepunktet mod Wigan og til CL-finalen sidste sæson???? Der er i hvet fald ikke plads til dem nede på Kick-Off.
Jeg var selv forhindret og jeg ved at Morten også var det, men hvis vi virkelig ikke kan samle flere end 10-20 stk pr gang, er det måske værd at overveje at fortrække til de mindre lokaliteter på Kick-Off...
Alt i alt to pinlige forestillinger!
Ja, har selv tænkt de tanker, håber bare ikke det kommer så langt ud, da Ryan's er et kanon fedt sted.! Ved ikke om alle de fans til CL finalen og mod Wigan bare var der for stemningens skyld og ikke af fodbold/United mæssige grunde.
Muligvis fordi kampen blev vist på Kanal 5, skal jeg ikke kunne sige, det er bare rigtigt ærgerligt!
Ah kom nu drenge, det her var nok bare en smutter. Den blev jo også vist på kanal 5, så tror en del valgte at blive hjemme. Men nok om det, det er fortid nu, las os give den gas på søndag mod chelsea!!!!!
Danielsen
16-09-2008, 16:58
Morten (min bror) og jeg kommer imorgen. Håber der kommer mange selvom man kan se den der hjemme.
Kom nu drenge!!
Ta' nu ind og se så mange kampe som muligt. Hvis du bliver hjemme og tänker: "der kommer ikke andre end mig" Så kommer der aldrig nogen. Det ta' tid og vende folk, der har siddet hjemme og set kampe, til og ta' på pub. Men er der mange de dage de välge og "luske" ud, kommer de igen og igen og....;)
Håber vi ses imorgen :)
Lige Præcis ja! Vil så med det samme desværre sge jeg er væk til kampen imorgen og Chelsea (endnu mere desværre) på Søndag!! Men alle andre. Mød nu op få gang i sidste sæsons Støtte og stemning
OneloveOneUnited
17-09-2008, 14:06
Det her skal ikke forstås som en provokation, men hvis i ikke bliver flere i aften, så er i jo mere end velkommen nede på Kick - off vi sidder de sædvanlige dernede.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.