Se fuld version : Ryan's of Odense
Danielsen
17-09-2008, 18:15
Det her skal ikke forstås som en provokation, men hvis i ikke bliver flere i aften, så er i jo mere end velkommen nede på Kick - off vi sidder de sædvanlige dernede.
Hvis du skal snakke om Kick Off, gør det i "Kick Off" tråden!! :p
Håber i får en god kamp der nede :)
OneloveOneUnited
17-09-2008, 22:09
Jo tak, selvom kampen var noget værre hø, eneste positive er vel at AAB formår at snuppe point fra Celtic, så gruppen er helt åben.. Håber også i havde en god kamp deroppe øhh? hehe
SimpsonKing
18-09-2008, 16:58
Hvis du skal snakke om Kick Off, gør det i "Kick Off" tråden!! :p
Håber i får en god kamp der nede :)
Hvem har pisset på mors dreng??
Ædt noget forkert måske??
En simpel invitation, også sender du en sviner afsted imod OneLoveOneUnited... Du burde måske få en læge til at kigge nærmere på dig...
Et stille "Tak for tilbuddet" eller lign. var sku da det mindste.....
Dr. Adams
18-09-2008, 17:44
En simpel invitation, også sender du en sviner afsted imod OneLoveOneUnited... Du burde måske få en læge til at kigge nærmere på dig...
Så er vi vidst tilbage ved "snak ordentligt til hinanden" snakken... Var det noget med en advarsel?
Danielsen
18-09-2008, 17:49
LOL
Kan du ikke se smileys på din computer?
Kan nu heller ikke se så meget Sviner i det Danielsen skriver.. Lad nu hele det her
Kick off v.s Ryan's ligge.. Det går jo hen og bliver HA mod Bandidos det her, og det håber jeg ikkem fordi det flyder jo med skydevåben for tiden.
Lad os nu se kampen hvor vi gerne vil, det er smag og behag, i sidste ende støtter vi jo det samme!!!
gangstanto
19-09-2008, 07:55
Det her er da noget af det mest latterlige, jeg længe har hørt!
Hvad fanden foregår der blandt United fans i Odense?
Kick-Off vs. Ryan's har altid været "duellen" blandt United-pubs i Odense, og vil højst sandsynligt være det resten af vores. Men hvorfor fanden skal man så begynde at svine hinanden til? Det er da virkelig hul i hovedet!
Hvis folk vælger at se kampen på Kick-off, fred være med det. Det bliver uden mig! Jeg har aldrig, jeg gentager ALDRIG oplevet nogen dårlig opførsel fra personalet på Ryan's. De har måske ikke altid været lige behjælpsomme, men eftersom vi ikke har en speciel aftale med dem, så kan man ikke rigtig bebrejde dem i det, i mine øjne.
At Foged og Simpsonsking (mener det var sådan, jeres navne er stavet :)) gerne vil fortsætte med at se kampene på KO, jamen så gør da endelig det. Jeg synes bare det er direkte latterligt, at I prøver at ødelægge stemningen i tråden ved at svine stedet og dets personale til, på ting som I er de eneste, som har oplevet. Jeg har da også oplevet dårlige ting på KO, men hører I mig skrive dem her? Nej, for jeg skal ikke bestemme, hvor folk ser kampene henne.
Jeg håber, når jeg kommer tilbage til Fyn til februar, at der stadig er den gode gamle klikke nede på Ryan's (I ved selv, hvem I er :)). Hvis vi så kan få øget antallet, så ville det være dejligt og helt suverænt, især til de små kampe mod Wigan, Reading, Middlesbrough osv.
Undskyld den lidt lange smøre, men jeg blev sgu træt af at læse den lange, i min verden, nytteløse diskussion, som for længst er kommet ud på et sidespor.
Lad os nu for fanden huske, at det ikke er stederne, vi støtter, men verdens største og bedste klub. Manchester United. Især i disse tider, hvor det ikke altid er lige nemt.
Allways, where ever you may be, keep the red flag flying high!!
Niels Thinesen.
Dr. Adams
19-09-2008, 08:56
Kick-Off vs. Ryan's har altid været "duellen" blandt United-pubs i Odense, og vil højst sandsynligt være det resten af vores. Men hvorfor fanden skal man så begynde at svine hinanden til? Det er da virkelig hul i hovedet!
Hvis folk vælger at se kampen på Kick-off, fred være med det. Det bliver uden mig! Jeg har aldrig, jeg gentager ALDRIG oplevet nogen dårlig opførsel fra personalet på Ryan's. De har måske ikke altid været lige behjælpsomme, men eftersom vi ikke har en speciel aftale med dem, så kan man ikke rigtig bebrejde dem i det, i mine øjne.
At Foged og Simpsonsking (mener det var sådan, jeres navne er stavet :)) gerne vil fortsætte med at se kampene på KO, jamen så gør da endelig det. Jeg synes bare det er direkte latterligt, at I prøver at ødelægge stemningen i tråden ved at svine stedet og dets personale til, på ting som I er de eneste, som har oplevet. Jeg har da også oplevet dårlige ting på KO, men hører I mig skrive dem her? Nej, for jeg skal ikke bestemme, hvor folk ser kampene henne.
Jeg håber, når jeg kommer tilbage til Fyn til februar, at der stadig er den gode gamle klikke nede på Ryan's (I ved selv, hvem I er :)). Hvis vi så kan få øget antallet, så ville det være dejligt og helt suverænt, især til de små kampe mod Wigan, Reading, Middlesbrough osv.
Undskyld den lidt lange smøre, men jeg blev sgu træt af at læse den lange, i min verden, nytteløse diskussion, som for længst er kommet ud på et sidespor.
Lad os nu for fanden huske, at det ikke er stederne, vi støtter, men verdens største og bedste klub. Manchester United. Især i disse tider, hvor det ikke altid er lige nemt.
Niels Thinesen.
Jeg støtter 100% op om alt det du lige skrev.. Og glæder mig især til at komme tilbage til Ryans i februar og se alle de dejlige folk i deres røde trøjer :)
gangstanto
19-09-2008, 11:50
Jeg støtter 100% op om alt det du lige skrev.. Og glæder mig især til at komme tilbage til Ryans i februar og se alle de dejlige folk i deres røde trøjer :)
Nu går jeg personligt ikke i United-trøjer efter Glazers overtagelse. Men selvom det måske kan være svært at se, at jeg er United fan, så er det ikke svært at høre :)
Niels Thinesen.
Luk dog røven!
Ryans sucks
Danielsen
20-09-2008, 00:12
Luk dog røven!
Ryans sucks
Se, det er et indläg der kan bruges til noget! Tak for det, Foged......
Har siddet og læst lidt i tråden, lyder som et fedt sted at et fedt sted at se bold:) Nu er jeg selv fra Fredericia, men efter at have læst nogle sider i tråden, så er det absolut ikke utænkeligt at tage et smut til Ryan's - der er alligevel noget længere til Grisen, men det skal jo også prøves en dag..
Men synes virkelig, Ryan's lyder som et godt sted:D
OneloveOneUnited
20-09-2008, 17:12
Det sgu da kanon, der også kommer folk langvejs fra for a opleve lidt odense stemning, hatten af! I har måske ikke decideret fan grupperinger på en pub eller noget i Fredericia?
Bergmann
20-09-2008, 20:04
Her får I lige min bedømmelse inden I rejser for langt ;)
I Århus har jeg utallige gange været på Sherlock Holmes og Brigde-water, derudover har jeg enkelte gange været på billabong.
I Odense har jeg været et par gange på Ryan's og tilsvarende gange har jeg besøgt Grisen i Kbh.
Grisen er "by far" det bedste sted hvad angår stemning - det kan faktisk ikke sammenlignes med de andre ovennævnte steder.
I Århus synges der uhyre sjældent, men enkelte gange kan vi da godt finde ud af at klappe.
I Odense er de derimod gode til at klappe, men sangene undlades dog.
Flest supportere i Kbh efterfulgt af Århus og Odense.
Det sgu da kanon, der også kommer folk langvejs fra for a opleve lidt odense stemning, hatten af! I har måske ikke decideret fan grupperinger på en pub eller noget i Fredericia?
vi har den Engelske - har oprettet en tråd herinde:) - men der er ikke den vilde stemning... ingen sang osv. (i hvert fald ikke så meget), men det er et hyggeligt sted:)
Rasmus-K-J
21-09-2008, 00:29
På ryans skal man være 18 right? for at komme ind?
Danielsen
21-09-2008, 03:43
På ryans skal man være 18 right? for at komme ind?
Nope :)
Danielsen
21-09-2008, 03:43
I know
Det var ironisk ment....
gangstanto
21-09-2008, 12:43
Luk dog røven!
Ryans sucks
Uha uha, nu bliver jeg godt nok bange. Hvor lang tid tog det dig at komme frem til det fantastiske svar? Fik du lige ti minutters pause imellem matematik og biologi-lektierne i femte klasse? Eller tabte du en omgang Counterstrike, så du lige kunne tjekke den seneste udvikling?
Hvis du ikke har noget bedre at byde ind med, så hold dig dog væk.
What a wanker!!!
gangstanto
21-09-2008, 12:45
Det var ironisk ment....
Pas på med at bruge så store ord. Jeg er sikker på, at han/hun ikke ved anelse om, hvad "ironi" betyder.
Ud fra hans/hendes svar må vi i hvert fald konkludere, at Foged ikke kender noget til argumentation.
Forstår du det ord, eller skal jeg forklare det, Foged?
gangstanto
21-09-2008, 12:47
Her får I lige min bedømmelse inden I rejser for langt ;)
I Århus har jeg utallige gange været på Sherlock Holmes og Brigde-water, derudover har jeg enkelte gange været på billabong.
I Odense har jeg været et par gange på Ryan's og tilsvarende gange har jeg besøgt Grisen i Kbh.
Grisen er "by far" det bedste sted hvad angår stemning - det kan faktisk ikke sammenlignes med de andre ovennævnte steder.
I Århus synges der uhyre sjældent, men enkelte gange kan vi da godt finde ud af at klappe.
I Odense er de derimod gode til at klappe, men sangene undlades dog.
Flest supportere i Kbh efterfulgt af Århus og Odense.
Fuldstændigt korrekt. Grisen kan man ikke konkurrere imod, de er bare milevidt foran både Århus og Odense.
Men det skal ikke afholde fans fra at mødes de andre steder, det er jo altid sjovere at se kampene med ligesindede :)
dannigizmo
22-09-2008, 19:42
Så holder vi. Vi gider ikke se flere tilsvininger eller andet i den dur. Det er rødt kort og farvel og tak fra nu af. Flere af jer har fået det at vide en gang allerede.
Fint. Utroligt det her har fået lov at køre så langt ud. !! Det er ren børnehave!
Lad det nu for fanden ligge. Utroligt man kan være så blæst at skrive Ryans Sucks. Om det så er ironi eller ej. Nu må det her være sidste besked i striden om Ryan's og Kick off.
Nyd nu kampene sammen med hvem i vil og hvor i vil.. Støt vores hold. De har sgu brug for det i disse tider!
lad os begynde positivt i denne tråd igen, så spørger jeg om der er stemning for at tage På Ryan's i morgen mod Boro? Jeg regner med at age derind ihvertfald, ved godt det ikke er den største kamp, men vi skal ha gjort alle kampe store.. :O )
Andersen
22-09-2008, 21:47
lad os begynde positivt i denne tråd igen, så spørger jeg om der er stemning for at tage På Ryan's i morgen mod Boro? Jeg regner med at age derind ihvertfald, ved godt det ikke er den største kamp, men vi skal ha gjort alle kampe store.. :O )
Godt Hald, du er sgu en supermand.
Ved endnu ikke om jeg kan "sælge" denne liga-cup kamp til konen. Vi arbejder på sagen!
Godt Hald, du er sgu en supermand.
Ved endnu ikke om jeg kan "sælge" denne liga-cup kamp til konen. Vi arbejder på sagen!
Hvordan er handlen med konen gået Andersen? :)
Har sønnike så passer over i aften... Men god kamp til alle....
Andersen
23-09-2008, 18:37
Hvordan er handlen med konen gået Andersen? :)
Tabt, men jeg er næsten også lige kommet hjem fra arbejde og når kampen bliver vist i tv, så.......
HALD, husk at fortælle om den 4.
God kamp i aften. Jeg elsker de her ligacup-kampe, da vi ofte ser spillere, som ikke optræder så tit.
Tabt, men jeg er næsten også lige kommet hjem fra arbejde og når kampen bliver vist i tv, så.......
HALD, husk at fortælle om den 4.
God kamp i aften. Jeg elsker de her ligacup-kampe, da vi ofte ser spillere, som ikke optræder så tit.
Bare i orden. Ja lad os få nogle af de unge talenter igang, og Anderson skal vel forhåbentligt lave sit første United mål i aften..
Jeps. vi ses den 4. Og det er blevet bragt videre! :devilll:
God Kamp
Andersen
29-09-2008, 00:33
Til dem som endnu ikke har hørt eller set noget om vores lille arrangement på lørdag, hvor der kommer fornemt besøg fra Grisen:
Vi mødes kl. 13.00 på Fodboldgolfbanen i Blommenslyst til Odense Open, efterfulgt af ølsmagning hos Ole Huarwee ("Who are we", I husker vel CL-finalen), ved 17.30 tiden lander vi på Ryans. Umiddelbart efter kampen mod Blackburn er der spisning på Eydes.
Alt dette for kun kr. 400,-
Send en PM til mig, hvis du ønsker at deltage og ikke allerede har tilmeldt dig.
mvh
Andersen
Ser frem til Lørdag. Bliver en fed dag!. Håber der bliver stor opbakning til dette arrangement!.
Til dem af jer der deltog i arrangementet igår, vil jeg sige tak for en rigtigt fed dag. god stemning på Ryan's på trods af det ringe antal af fremmødte folk.
PerRonaldo
05-10-2008, 11:51
Jeg havde slet ikke hørt om dette arrangement.. Men det er heller ikke altid jeg lige når ind i Ryans tråden. Kunne man ikke sætte det op på fordsiden, som en en nyhed, når der sker sådan nogle speciele ting? Det gør man da med grisen...
Og gerne noget tid før og så lige op til kampen. :)
Av av av av av mit hovede
jo selvfølgelig, det skulle jeg have gjort. Men jeg tænkte ikke lige over det...
næste gang må folk gerne opfordre til det.
Det var en god idé og gøre, fordi der manglede en del folk til det igår, men det var et rigtigt fedt arrangement,
Rizk : Så står der panodil på Menuen idag? haha
SpanGdix
05-10-2008, 14:41
Hvor mange var i til arrangementet igår?
Lyder rigtig fedt!
Av av av av av mit hovede
Sådan lyder beskrivelsen af et godt arrangement:D
Parkohargo
05-10-2008, 16:15
ehm.. hvilket arrangement? Har sku ikke fået nogen invitation!:)
Kan ikke helt huske hvor mange vi var, ca 17 stk. havde fået rigeligt med fynsk øl !!
Parkohargo : Hvis du havde læst i denne tråd for et par dage siden skrev Andersen i tråden her om arrangementet.
Jeg læste godt om arrangementet herinde i tråden for lidt tid siden, men mener bare, at det kun var for fans fra Fyn (eller tager jeg fejl??) - og så er det jo lidt nitte, når man "kommer i tanke om", at man er fra Fredericia hehe...:D
For noget lang tid siden (nok et års tid eller lignende) var der også et arrangement på Fyn/Odense for Unitedfans, men også kun for de fynske fans - det arrangement blev annonceret på forsiden..:)
Andersen
05-10-2008, 17:26
Kan ikke helt huske hvor mange vi var, ca 17 stk. havde fået rigeligt med fynsk øl !!
Parkohargo : Hvis du havde læst i denne tråd for et par dage siden skrev Andersen i tråden her om arrangementet.
....eller hvis man havde været på Ryan's til tidligere kampe.
De 7 repræsentanter fra Grisen var mildest talt forbløffet over det manglende fremmøde på pubben.
Puh, hvor har man bare haft ondt af sig selv i dag.
PS: Ole Huarwi vandt årets fighter pris, pga hans engagement ved transportkørsel m.m.
PPS: Det var mig der vandt Odense Open 2008!! Tillykke!
Der vil ikke være en officiel pokaloverrækkelse i år.
....eller hvis man havde været på Ryan's til tidligere kampe.
De 7 repræsentanter fra Grisen var mildest talt forbløffet over det manglende fremmøde på pubben.
Puh, hvor har man bare haft ondt af sig selv i dag.
PS: Ole Huarwi vandt årets fighter pris, pga hans engagement ved transportkørsel m.m.
PPS: Det var mig der vandt Odense Open 2008!! Tillykke!
Der vil ikke være en officiel pokaloverrækkelse i år.
Hva !! Tillykke Andersen, troede Ole var en sikker vinder på banen. Graham og jeg burde næsten ha´ en pris for den fornemme delte sidste plads.
(flovt at tænke på at man spiller serie 2 ) Haha..
Og endnu mere flovt at tænke på den oplevelse vi gav folkene fra Grisen ja !!
suk..
Andersen
06-10-2008, 08:17
ehm.. hvilket arrangement? Har sku ikke fået nogen invitation!:)
Datoen blev mundligt "offentliggjort" ved sæsonstart til Newcastle-kampen til måske 30 personer, herefter er der løbende blevet uddelt over 50 indbydelser på Ryans!
Hvor mange kommer på Ryan's idag?
Jeg regner med at dukke op, med et par gutter.
Må desværre melde nej, skal til noget famile tam tam..
Men er at finde derinde på tirsdag!!
God kamp til folk der tager på Ryan's. Og alle andre
Er man klar til battle of Britain i morgen på Ryan's.. Til sådan en kamp burde der være garanti for fed stemning.. Og for første gang i længere tid passer vores CL kamp med min arbejdsplan, (så behøver ikke pjække) FEDT !! ses
Martinsen
20-10-2008, 21:11
Jeg håber på jeg får tid til at dukke op!
Er der nogen der ved om den vises på storskærmen???
Skulle være helt hen i vejret hvis de ikke gør!!
Andersen
20-11-2008, 19:24
Hej drenge
Er der overhovedet nogen, som kommer på lørdag til Villa-kampen?
Eller trækker sofaen eller julefrokosten for meget???
NB: sidst der var en 18.30 kamp og den blev vist på Kanal5 (Blackburn) var der blot to eller tre personer på Ryans udover Odense Open-holdet.
Danielsen
20-11-2008, 19:49
Hej drenge
Er der overhovedet nogen, som kommer på lørdag til Villa-kampen?
Eller trækker sofaen eller julefrokosten for meget???
NB: sidst der var en 18.30 kamp og den blev vist på Kanal5 (Blackburn) var der blot to eller tre personer på Ryans udover Odense Open-holdet.
Hvis der kommer nogen (som jeg fik af vide af min bror, at der ikke gjorde mod Arsenal!!!!) så husk, i må IKKE synge sange om De Unävnelige!!! :confused: :mad:
Jeg kommer ! Og håber sandelig også der kommer flere end til Blackburn kampen. Ved godt jeg ikke har været der de sidste gange, men til den kamp stod det skidt til !! jeg har et helt slæng med !! : )
Danielsen : Hvad skal det sige at der ikke må synges, og om hvem?
Danielsen
20-11-2008, 20:12
Jeg kommer ! Og håber sandelig også der kommer flere end til Blackburn kampen. Ved godt jeg ikke har været der de sidste gange, men til den kamp stod det skidt til !! jeg har et helt slæng med !! : )
Danielsen : Hvad skal det sige at der ikke må synges, og om hvem?
Der må ikke synges om Liverpool! Spörg Morten (min bror)
ARHH Damn. Slet ingen salmer om Scouse bastards!. Hmm sørgerligt.. det var da en dum regel..
Danielsen
20-11-2008, 20:36
ARHH Damn. Slet ingen salmer om Scouse bastards!. Hmm sørgerligt.. det var da en dum regel..
Ja det må du sgu nok sige!!! OPRÅB!! gör noget!
Godt jeg ikke kommer dér så meget! ;)
He He.! Bor du i sverige da?..
nu er jeg endelig i DK, og kan så alligevel ikke komme på ryans da jeg skal til noget familie tamtam om lørdagen...
Jeg må tage revanche dernede søndag...
Bortset fra det, så syng endelig løs om scouserne. Den ene bartender holder med dem, nok derfor der er en der har fået at vide han ikke måtte.
Det har aldrig været et problem når jeg har været der.
JumpingCarrot
21-11-2008, 00:22
Hvis man ikke må synge om bin dippers, så finder man sig et nyt sted.
Danielsen
21-11-2008, 08:15
He He.! Bor du i sverige da?..
Ja, men kom meget på Ryans i slutningen af 90'erne(er fra Odense), hvor der var mange United folk og der var gang i den! Det var tider....
Jurgensen
12-12-2008, 21:20
Nogen der kommer derned i morgen??? Var dernede mod City, og syntes ikke der var så mange!
Kom på Kick Off i stedet.
Kom på Kick Off i stedet.
Og hæng ud med scouserne :D
Ryan's of Odense Facebook gruppe (http://www.facebook.com/profile.php?v=info&edit_info=all#/group.php?gid=7031706910)
Nu har vi heldigvis haft overtaget over dem de seneste år!:devill:
Hvis man ikke må synge om bin dippers, så finder man sig et nyt sted.
Hvis der er nok som synger, så kan de vel næppe smide folk ud! :P
Har frækker planer om at tag turen til Odense en skønne dag! Kunne sikkert være meget sjovt at se hvordan de fynske fans støtter United! :)
Ryan's of Odense.
Pragtfuldt sted at komme til fodbold. Jeg husker stadig Champions League finalen derinde, som var det igår. Fantastisk stemning derinde. Desværre kommer jeg der ikke så ofte, som ønsket - grundet mange af vennerne hellere vil på Kick Of. Dog skal det siges Kick Of også er et dejligt sted at komme, men der bare flest Man United gutter her på Ryan's. :)
Godt at høre der var god stemning, blev der sunget? Jeg var selv på Bridgewater i Aarhus, og et stykke tid siden jeg har været på Ryan's.. savner stemningen fra Maj sidste år..
Godt at høre der var god stemning, blev der sunget? Jeg var selv på Bridgewater i Aarhus, og et stykke tid siden jeg har været på Ryan's.. savner stemningen fra Maj sidste år..
Nej, der blev ikke sunget. Desværre!
Der var mange mennesker, og man kunne virkelig mærke der var mange når vi brændte chancer, scorede osv. Go' Jubel.
Lyder kanon! regner med at være der på Lørdag når vi forhåbentligt overtager 1 pladsen fra Scouse bastards! ..
Kanon, jeg er der med 99,9 procent sikkerhed også! :)
Viser de kampen i aften derinde ?
Viser de kampen i aften derinde ?
Jeg er ikke 100 procent sikker - men det ville komme bag på mig, hvis de ikke gjorde. ;)
Andersen
26-02-2009, 14:11
Hej
Vi er nogle stykker, som mødes på Eydes, Kongensgade 31, på søndag kl. 13.00 før Liga Cup Finalen mod Spurs, som starter kl. 1600.
Tilmelding er ikke nødvendig, da der ikke er bestilt mad på forhånd. Jeg har bestilt bord til 10-15 personer, men jeg ville alligevel blive frygtelig glad, hvis der kom nogle uforpligtende "jeg kommer", for hvis vi bliver flere end de 15 skal restauranten have besked herom, hvis vi altså skal sidde samlet og det er jo trods alt fedest.
Ved 15.00 tiden går vi hen til Ryans og kl 18.00 løfter vi den lille vimre pokal.
Nogen der ved om Ryans viser United imorgen - skal nemlig mødes med en gammel ven, og vi ville gerne se lidt bold.
Hvis den ikke gør, ved i så om den bliver vist andre steder i Odense?
På forhånd tak!
Danielsen
04-04-2009, 14:45
Nogen der ved om Ryans viser United imorgen - skal nemlig mødes med en gammel ven, og vi ville gerne se lidt bold.
Hvis den ikke gør, ved i så om den bliver vist andre steder i Odense?
På forhånd tak!
Ellers findes der også Kick Off, som ikke ligger langt fra Ryan's...ca 5 min :)
http://www.kickoff-sportspub.dk/adresse.html
Regner folk herinde med at komme herind til CL-finalen, ligesom sidste år?
Jeg kommer ihvertfald derind med en masse gutter. :)
Jeg overvejer lidt at tage turen til Grisen. Men hvis det ikke bliver til noget så helt klart Ryan's. Mon ikke der bliver ligeså meget knald på som sidste år !
Jeg overvejer lidt at tage turen til Grisen. Men hvis det ikke bliver til noget så helt klart Ryan's. Mon ikke der bliver ligeså meget knald på som sidste år !
Jo, selvfølgelig gør der det. Det var helt fantastisk sidste år! :)
Husk badeshorts, både i morgen mod Arse og til CL finalen:trophy:
Det springvand skal skam rides !!. Går desværre bare glip af det mod Arsenal, men CL finalen bliver det forhåbentligt vildt !
gangstanto
15-05-2009, 09:50
Regner folk herinde med at komme herind til CL-finalen, ligesom sidste år?
Jeg kommer ihvertfald derind med en masse gutter. :)
Jeg kommer helt sikkert på Ryan's til CL finalen. Jeg er grundet eksamen desværre forhindret i at tage til Rom (Eller på Grisen).
Hvad med i morgen til Guldfinalen? Hvor mange er friske? Ét point, så bliver trofæet på sit retmæssige sted.
Jeg kommer helt sikkert på Ryan's til CL finalen. Jeg er grundet eksamen desværre forhindret i at tage til Rom (Eller på Grisen).
Hvad med i morgen til Guldfinalen? Hvor mange er friske? Ét point, så bliver trofæet på sit retmæssige sted.
som jeg skrev, så husk badeshorts i morgen ;-) der bliver proppet på ryans i morgen når guldet kommer hjem...
gangstanto
15-05-2009, 12:49
som jeg skrev, så husk badeshorts i morgen ;-) der bliver proppet på ryans i morgen når guldet kommer hjem...
Jeg er bange for, at der ikke kommer vanvittigt mange i morgen, den bliver trods alt vist på Kanal5.
Men hvornår regner folk med at være dernede?
Jeg er bange for, at der ikke kommer vanvittigt mange i morgen, den bliver trods alt vist på Kanal5.
Men hvornår regner folk med at være dernede?
sidste år kunne man også følge afgørelsen på kanal 5 og der var der mange der inde, men kan godt være du får ret..
Regner med at være der 12.30 - 13.00 og kender andre der kommer ca. der omkring..
Så nærmer vi os le grand Finale !.. Forhåbentligt med ligeså meget knald på som sidste år ! Hva tid regner folk med at troppe op derinde.
Jeg tænkte for noget tid siden at det er ærgeligt at man ikke får lavet noget arrangement af en art op til finalen derinde, som man ser med Grisen, ved godt det hovedsageligt også er en United pub, men denne gang er der også kun 1 Engelsk hold i finalen ! Jeg har F.eks lige fået fingrene i en DVD med kampen mod Benfica fra 1968, kunne være fedt at se den derinde noget tid før finalen, så man er samlet blandt andre United fans og lader op.. Men nok ikke alle der er interesseret i at sidde og se sådan noget gammelt "stas" ..
Grønholdt.
23-05-2009, 22:37
Hey alle mine medfynboer... Jeg sidder lige her på en højhellig lørdag, og har ikke en skid at lave... Og så kom jeg lige på en lille fiks ide... På onsdag hvor der jo som sagt er finale, der kunne nogen af os måske mødes inde på Cafe' Ulsted til stegebuffet kl. 17.30. Deres mad derinde er af super,super kvalitet!!! Det koster 149 kr. for en buffet. Drikkelse er så ikke med i den pris, men det overlever man jo nok. Deres vin udvalg er også ganske udemærket. Jeg mener at de har det sædvandelige øl og vand udvalg. Og så når man var færdig derinde, så kunne man jo lige gå de små 50 meter over til Ryans og være klar til kamp. Jeg kunne eventuelt ringe og bestille et bord/borde hvis det nu var. Dette var som sagt bare et lille forslag... ;)
Hl-Glory
26-05-2009, 08:39
Var desværre ikkee på Ryan's til sidste års finale, så vil lige høre om der bliver stillet stor skærm op udenfor, eller om det bare er den tradionelle med skærmen indenfor? :)
På forhånd tak :)
Dr. Adams
26-05-2009, 10:11
Var desværre ikkee på Ryan's til sidste års finale, så vil lige høre om der bliver stillet stor skærm op udenfor, eller om det bare er den tradionelle med skærmen indenfor? :)
På forhånd tak :)
Det gjorde der ikke sidste år, og kunne heller ikke forestille mig at det sker i år. Ryans gør som regel ikke så meget for fodbolden, men lægger gerne lokaler til et brag af en fest. Så mød frisk op på Ryans imorgen!
Jeg snakkede med en medarbejder, der fortalte at der kommer to 60" fjernsyn udenfor. Forhåbentligt bliver det ligeså vildt som sidste år, selvom fremmødet har været rimelig ringe i denne sæson.
Jeg tror der bliver proppet til kampen imorgen.
Jeg har talt med en masse af mine venner, og jeg vil tror der minimum kommer en 20 stykker, som jeg kender derop, udover mig.
Andersen
28-05-2009, 15:50
Hvor var de såkaldte Barcelona fans pinlige at høre på og sikke dog nogle vilde jubelscener, da Puyol fik overrakt pokalen. Der blev svinget med et par trøjer.
Jeg kan ikke lade være med hele tiden, at bringe scouserne på banen, der var op til flere som havde iført sig Barcelona trøjer igår. Dickheads.
Danielsen
03-06-2009, 17:43
Hvor var de såkaldte Barcelona fans pinlige at høre på og sikke dog nogle vilde jubelscener, da Puyol fik overrakt pokalen. Der blev svinget med et par trøjer.
Jeg kan ikke lade være med hele tiden, at bringe scouserne på banen, der var op til flere som havde iført sig Barcelona trøjer igår. Dickheads.
Det samme skete i kbh....til og kaste op over!!
Og Barca sagde ikke et kuk hele dagen, indtil de scorede.
Sørgeligt fremmøde til CS her i weekenden... Tror jeg var den eneste...:(
Er der nogen som møder op på Søndag?
Andersen
12-09-2009, 16:12
Hej alle
Lørdag den 3. oktober vil der igen blive afholdt Odense Open for United fans.
DAGENS PROGRAM:
FODBOLDGOLF
PRÆMIEOVERRÆKKELSER
ØLSMAGNING
MAN. UNITED – SUNDERLAND KL. 18.15
EN STOR PORTION BEN PÅ EYDES KL. 20.30
?
MØDESTED:
KL. 11.45 PÅ FODBOLDGOLFBANEN, BØLLEMOSEGYDEN 144,
5491 BLOMMENSLYST, NÆR ODENSE.
PRIS:
KUN KR. 400,- MEDBRINGES KONTANT OG BETALES VED ANKOMST
BELØBET DÆKKER FODBOLDGOLF, ØLSMAGNING OG BEN, MULIGVIS EN FADØL ELLER TO. TRANSPORT ER FOR EGEN REGNING.
TILMELDING:
HURTIGST MULIGT PÅ henrik@spir.dk ELLER SEND EN PM (HUSK AT SKRIVE DIN MAILADRESSE)
VED TILMELDING FØLGE NÆRMERE INFO PÅ MAIL
DER KOMMER OGSÅ FOLK FRA GRISEN.
MVH
HENRIK ANDERSEN8
26160344
Må man stadigvæk ikke synge anti-scouser sange på Ryans?
Fedt initiativ, Andersen! Thumbs up!
Andersen
16-09-2009, 08:06
Må man stadigvæk ikke synge anti-scouser sange på Ryans?
Fedt initiativ, Andersen! Thumbs up!
Scouser Barney er ikke længere ansat på Ryan's.....så bare stem vokalerne.
Der bliver vel forhåbentligt fyldt på Søndag.! Første store test i år, og et nederlag vil gøre ondt langt op i R#ven.!
Burde man egentligt ikke ha' en Badebold med på Søndag !!! Ha Ha : )
Kunne være fedt med en sejr, og derefter sprede badebolde ud rundt omkring !!
Der bliver vel forhåbentligt fyldt på Søndag.! Første store test i år, og et nederlag vil gøre ondt langt op i R#ven.!
Ræven?
:lolol:
Ræven?
:lolol:
Nej. Riven tænkte jeg på !! :)
Andersen
25-01-2010, 11:37
Hej,
Jeg vil gerne opfordre alle til at komme på Ryan's på onsdag i stedet for at sidde hjemme i sofaen!
Dette er en ekstrem vigtig kamp i en ekstrem vigtig uge.
På onsdag skal vi vise at MANCHESTER IS RED, så op på hesten og kom afsted.
Vel mødt.
Hej,
Jeg vil gerne opfordre alle til at komme på Ryan's på onsdag i stedet for at sidde hjemme i sofaen!
Dette er en ekstrem vigtig kamp i en ekstrem vigtig uge.
På onsdag skal vi vise at MANCHESTER IS RED, så op på hesten og kom afsted.
Vel mødt.
I'll be there:) In Red, green and gold:)
Bud Spencer
25-01-2010, 12:51
Håber også der kommer et pænt antal op og ser kampen på Onsdag.
Jeg regner stærkt med at være til stede, men nogle gutter.
Bud Spencer
27-01-2010, 06:36
Nu bliver man gjort til forræder i Kick Off-tråden, hvis man nævner Ryan's of Odense. Derfor må jeg hellere flytte spørgsmålet ind i den passende tråd. Nogle som kommer på Ryan's i aften til derbyet?
Jeg kommer selv, sammen med nogle andre.
Jeg er den heldige vinder af Aftenarbejde denne uge, hvilket den seneste tid har givet mig grimme tanker om at komme til at snitte rundsaven på arbejdet, det må da give en sygedag.. Jeg mener hvad betyder et lillle finger led i forholdet til et Manchester derby !!
Så jeg dukker nok desværre ikke op i aften, alt for længe siden jeg har været der i øvrigt.
Og må hellere gemme mine pjækkedage til Milan kampene, skulle ikke undre mig de falder ind i en aften uge !
Jurgensen
08-02-2010, 10:56
Sender Ryan's Villa-United onsdag? Nogen der ved det?
Jurgensen
08-02-2010, 20:23
Kickoff gør :D
Betyder sku ik så meget hvor jeg ser den, bare jeg kommet til at se den. Så kan da være jeg må på kickoff. Der ingen chance for de viser Arsenal-Liverpool? Eller er det en udpræget United bar?
Spørgsmålet gælder egentlig både Ryan's og kickoff-
Betyder sku ik så meget hvor jeg ser den, bare jeg kommet til at se den. Så kan da være jeg må på kickoff. Der ingen chance for de viser Arsenal-Liverpool? Eller er det en udpræget United bar?
Spørgsmålet gælder egentlig både Ryan's og kickoff-
Kickoff viser følgende:
Kl. 20:45: Aston Villa - Man. United
20.45 Arsenal - Liverpool
21.00 Everton - Chelsea
Bud Spencer
09-02-2010, 22:02
Kommer folk på Ryans imorgen?
Dukker selv op - og en håndfuld bekendte gør det samme.
Andersen
29-03-2010, 21:06
Kl. 11.00 har alle hard core United fans i Odense og omegn chancen for at mødes på Ryan's til morgenmad og "football-pints" lørdag den 3. april. Det vil naturligvis koste en lille skilling, men til gengæld vil du kunne nyde dine sprøde rundstykker i fornemt selskab med andre ligesindede og øl.
Derudover vil der være en hurtig holdquiz omhandlende United eller måske noget helt andet og muligvis vil der være tid til at se et af Jacob Wollbrinks berømte danseshows.
Tilmelding til warm-up nødvendig. Send en PM til mig. Hvis der ikke er nok tilmeldinger aflyses opvarmningen på Ryan's og flyttes privat.
Kampstart mod de blå russere er kl. 13.45.
Vel mødt
Andersen8
Kl. 11.00 har alle hard core United fans i Odense og omegn chancen for at mødes på Ryan's til morgenmad og "football-pints" lørdag den 3. april. Det vil naturligvis koste en lille skilling, men til gengæld vil du kunne nyde dine sprøde rundstykker i fornemt selskab med andre ligesindede og øl.
Derudover vil der være en hurtig holdquiz omhandlende United eller måske noget helt andet og muligvis vil der være tid til at se et af Jacob Wollbrinks berømte danseshows.
Tilmelding til warm-up nødvendig. Send en PM til mig. Hvis der ikke er nok tilmeldinger aflyses opvarmningen på Ryan's og flyttes privat.
Kampstart mod de blå russere er kl. 13.45.
Vel mødt
Andersen8
Fedt initiativ!!
Don Kafai
29-03-2010, 21:16
Rundstykker og øl! Så ved man det er Odense!
Er så klar på lørdag! håber der er mange det møder op!!
Andersen
21-09-2010, 12:28
er mon stadig nogen som ikke har hørt om vores forestående arrangement, så læs her:
Til de interesserede kan det nævnes at vi skal mødes kl. 11.30 på Banegården eller kl. 12.00 præcis i Odense S på lørdag den 25. september. Ved tilmelding oplyses info og aftales nærmere.
Efter to timer i en slags himmel begiver vi os til Rugårdsvej for at spille Megabordfodbold. Det er bordfodbold med mennesker som spillere.
Det skulle så være dagens fysiske udfoldelser og så går turen ud til Ole Huarwi, hvor den står på andre spil, "nydelse af dagens høst", mad og røverhistorier.
Naturligvis spilles der om Odense Open pokalen og der bliver ført nøje regnskab i løbet af dagen.
Man kan overnatte hos Ole og vi tager i samlet flok til Ryans søndag middag. Kampstart er kl. 13.00.
Prisen kr. 3-500 afhængig af deltagerantal, inkl. øl, transport, mad og diverse plus du får noget lækkert med hjem!!!
Det mest pinlige er, at der er tilmeldt flere københavnere end fynboer! Der er endda over 50 fynboer, som er på vores mailing liste og som har modtaget indbydelsen for lang tid siden.
Skriv en mail henrik@spir.dk eller en pm herinde eller ring efter kl. 16.00 på 26 16 03 44 for nærmere info eller tilmelding.
Vel mødt!
Mange hilsener
Henrik Andersen8
Nogen der ved om kampen vises på Ryan's iaften? Og om de viser andre kampe.
Andersen
09-11-2010, 11:54
Som der står i en af artiklerne her på siden og i nyhedsbrevet netop udsendt af manutd.dk (hvis du er tilmeldt dette), kan du bytte sofaen ud med en ståplads eller en træskammel på pubben i morgen aften (onsdag) og se nabostriden sammen med andre ligesindede.
Vel mødt:-)
mvh
Henrik Andersen
Andersen
29-04-2011, 22:34
Hej
Manchester United Supporters' Club Scandinavian Branch's danske afdeling indbyder til et spændende foredrag på Ryan's of Odense før Chelsea kampen søndag den 8. maj.
Det er måske kommet dig for øre, at den første dansker i United ikke var Jesper Olsen, men derimod Erik Dyreborg, som trænede med The Busby Babes så sent som et par måneder før den skæbnesvangre flyulykke i 1958 i München.
Kom og hør Erik Dyreborg fortælle om sin tid med et af verdens mest talentfulde hold ledet af mægtige Matt Busby, som senere blev adlet.
Foredraget begynder ca. kl. 15.00 på Ryans og forventes at tage en times tid, tilmelding hurtigst muligt på henrik8andersen@gmail.com.
Vi håber naturligvis på stor opbakning til denne enestående mulighed for at høre anekdoter om de gamle legender og der vil naturligvis også mulighed for at stille spørgsmål.
Jeg kan fortælle at der er mindst 5 personer som tager turen hele vejen fra Århus.
Du behøver ikke at være medlem af supporterklubben for at deltage i arrangementet.
Og sidst men ikke mindst er der jo også en god mulighed for at mesterskabet afgøres samme eftermiddag!!!
Vel mødt!
Med venlig hilsen
Henrik Andersen
Danielsen
30-04-2011, 16:42
Hej
Manchester United Supporters' Club Scandinavian Branch's danske afdeling indbyder til et spændende foredrag på Ryan's of Odense før Chelsea kampen søndag den 8. maj.
Det er måske kommet dig for øre, at den første dansker i United ikke var Jesper Olsen, men derimod Erik Dyreborg, som trænede med The Busby Babes så sent som et par måneder før den skæbnesvangre flyulykke i 1958 i München.
Kom og hør Erik Dyreborg fortælle om sin tid med et af verdens mest talentfulde hold ledet af mægtige Matt Busby, som senere blev adlet.
Foredraget begynder ca. kl. 15.00 på Ryans og forventes at tage en times tid, tilmelding hurtigst muligt på henrik8andersen@gmail.com.
Vi håber naturligvis på stor opbakning til denne enestående mulighed for at høre anekdoter om de gamle legender og der vil naturligvis også mulighed for at stille spørgsmål.
Jeg kan fortælle at der er mindst 5 personer som tager turen hele vejen fra Århus.
Du behøver ikke at være medlem af supporterklubben for at deltage i arrangementet.
Og sidst men ikke mindst er der jo også en god mulighed for at mesterskabet afgøres samme eftermiddag!!!
Vel mødt!
Med venlig hilsen
Henrik Andersen
Jeg kan varmt anbefale, at se hr. Dyreborg! Så ham, på Den Glade Grise, inden vores 3-1 sejre over Liverpool. Og det er super spændende! Og han blev og så kampen, og det var en fornøjelse at se.
Han var også inde og se Kampen mod City(ikke FA Cuppen!)
Kan også kun anbefale alle der har mulighed for at deltage i det arrangement, jeg var også på grisen mod Liverpool og høre Eriks historier, og kommer også på Ryans.
- Der må være lidt magi i at have Erik på pubben når United spiller.
Den glade gris 3-2 over Scousers (Berbatov saksespark)
Den glade gris 2-1 over City (Rooney saksespark)
- Så kunne man jo ønske en sejr over Chelsea og trofæ nummer 19, efter at Erik har talt.
Andersen
05-05-2011, 07:22
Hej
Efter en veloverstået semifinale er vi vel alle klar til årets brag på søndag og for lige at give en lille reminder, så er der arrangeret et spændede foredrag før Chelsea kampen, se nedenfor.
Vi kan sagtens være flere end de 30 som allerede har tilmeldt sig foredraget.
Tilmelding til mig på: henrik8andersen@gmail.com.
Mvh
Henrik Andersen
Hej
Vel mødt!
Med venlig hilsen
Henrik Andersen
Hej Andersen
Hvad kl starter arrangementet?
Skulle gerne have tilmeldt to stk., men har ikke lige fået svar mht. info, så ved ikke, om tilmeldingen er blevet overset:)
Andersen
08-05-2011, 12:19
Hej Andersen
Hvad kl starter arrangementet?
Skulle gerne have tilmeldt to stk., men har ikke lige fået svar mht. info, så ved ikke, om tilmeldingen er blevet overset:)
Der står klart og tydeligt at der skal mailes til mig, men jeg har noteret mig 2 personer.
mvh
Anderesn
Havde mailet, men tror den var blevet overset eller lignende.
Btw, super arrangement!
Nogen der ved om der arrangeres noget særligt på Ryans d. 28?
PerRonaldo
25-05-2011, 21:00
Nogle der er klar på at vælte Ryans og give den max gas, som da vi slog Chelski i finalen, nu hvor det forventningsfulde arrangement desværre er aflyst...
Jeg er helt klar. Springvandet kalder hvis vi vinder. ! Bliver en fed aften.
PerRonaldo
28-05-2011, 10:55
Halløj. Glæder mig til en fantastisk aften på ryans, med masser af god stemning. Hvad tid tager folk derind?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.