PDA

Se fuld version : Ny trøje

Sider : [1] 2 3 4 5 6

Casper
08-05-2007, 00:58
Faldt lige over denne her på et FC United forum....
Jeg køber ikke selv merchandise mere, men jeg ved jo at det desværre har interesse hos andre:

http://img412.imageshack.us/img412/4916/utdkittp4.jpg

Hvem er den første megawhore der køber den?

Casper
08-05-2007, 01:05
hmm den er åbentbart blevet vist i forbindelse med noget rooney interview til PL....
Her er en optagelse fra Canal+... efter at have set optagelsen, så kunne den også ligne en træningstrøje....
se videoen her:
www.man-utd.dk/unitednewshirtmayb.gif

United DK
08-05-2007, 09:26
Den trøje minder mere om en Liverpool-trøje, end om en United-trøje. :rolleyes:

Bugge
08-05-2007, 09:32
United DK, sådan noget må du aldrig sige!

Jeg synes den minder forfærdelig meget om trøjen vi havde før jubilæumstrøjen, bare uden det hvide.. Jeg stemmer for at beholde den nuværende :b

netch
08-05-2007, 13:22
Jeg køber ikke selv merchandise mere, men jeg ved jo at det desværre har interesse hos andre:

Det er fint nok du ikke køber merchandise mere...fred være med det...men opfør dig dog lidt mere modent end at kalde folk der køber den megawhore...hvad fanden er det? det er sgu da respsktløst. kan du give dig selv gule kort for så burde du sgu...

jeg køber trøjen uanset hvad.
tænk hvis jeg nu gjorde det i trods over det du lige har postet, så havede du indirekte støttet glazers:D

Casper
08-05-2007, 13:23
Ja, jeg er lidt af en farlig herre

Rafa86
08-05-2007, 13:30

Kan bedre lige den trøje vi har nu. Der er mere retro over den...

Hvis jeg skulle købe en, så skulle det være den hvide udebanetrøje, som United spiller med i denne sæson. Synes den er alt for fed..

netch
08-05-2007, 13:32
det er du sikkert...det er jeg sådan set lidt ligeglad med om du er eller ej...men tænk dig om inden du sviner folk til..det er tåbeligt

Alex
08-05-2007, 14:13
Ja, jeg er lidt af en farlig herre

Om ikke andet gælder det vel for en admin om at statuere et godt eksempel for sitets brugere?

Det er måske ment på en anden måde end du skriver det, men jeg må sige at jeg er enig med Netch.

SteveBruce4
08-05-2007, 16:34
Om ikke andet gælder det vel for en admin om at statuere et godt eksempel for sitets brugere?

Det er måske ment på en anden måde end du skriver det, men jeg må sige at jeg er enig med Netch.

Er helt enig med Alex & Netch der. Jeg har også tænkt mig at købe den nye trøje og de kommende fremover.

Casper
16-05-2007, 00:17
Direkte sendt fra megawhoren
http://i5.tinypic.com/4q4hw0j.jpg

Faurauh
16-05-2007, 07:26
Direkte sendt fra megawhoren

Du bliver ved hva? En anden ting hvorfor er det "desværre" at folk køber noget fra megastoren?

Jeg syntes den er meget cool syntes godt der måtte være nogle flere detaljer på....

SteveBruce4
16-05-2007, 07:33
Jeg syntes nu den er meget cool, især det at den er så enkel. Den må ejes.!!!

Thomas
16-05-2007, 09:46
Er det den, vi skal spille med? Jeg kan godt lide den, fordi den er delt på midten, men stadig beholder de to røde farver... AIG logoet er da også blevet betydeligt mindre?

Allan
16-05-2007, 09:53
Den er lidt for simpel for min samg, der mangler lidt på den, men er det Uniteds nye trøje skal den selvfølgelig hjem til samlingen.

United DK
16-05-2007, 10:33
Jeg går ikke så meget op i, hvordan vores trøje ser ud, men hvis det er den på Caspers billede, så vil jeg da mene, at den ikke ligner en rigtig Manchester United-trøje, for den skal være rød, med noget hvidt og sort på.
Trøjen på billedet, ligner mere en målmandstrøje.

Damien
16-05-2007, 10:36
Kan rigtig godt lide den, den er simpel og flot... er det bekræftet at det er vores nye hjemmetrøje ? og kommer vi til at spille i den i 2 år ??

United DK
16-05-2007, 10:40
Kan rigtig godt lide den, den er simpel og flot... er det bekræftet at det er vores nye hjemmetrøje ? og kommer vi til at spille i den i 2 år ??

Vi kommer kun til at spille i den nye trøje, i den kommende sæson, hvorefter vi skifter trøje igen i sommeren 2008.

chrhein
16-05-2007, 10:59

Hvis du hader klubben så meget, hvorfor bruge så meget energi på at støtte den? Det kan godt ske din målsætning er at "boykotte klubben økonomisk, for derefter at ruinere den, så fansene kan overtage den" - men det er vel en smule barnligt ikke?

Lad nu folk støtte og elske deres hold uden alle dine negative kommentarer - folk er ikke megawhores fordi de ønsker at købe en ny trøje. Måske det var på tide for dig at finde noget bedre at bruge din tid på - siden Man Utd tydeligvist ikke længere fylder det samme i dit hjerte.

SantasLittleHelper
16-05-2007, 11:34
Hvis du hader klubben så meget, hvorfor bruge så meget energi på at støtte den? Det kan godt ske din målsætning er at "boykotte klubben økonomisk, for derefter at ruinere den, så fansene kan overtage den" - men det er vel en smule barnligt ikke?

Lad nu folk støtte og elske deres hold uden alle dine negative kommentarer - folk er ikke megawhores fordi de ønsker at købe en ny trøje. Måske det var på tide for dig at finde noget bedre at bruge din tid på - siden Man Utd tydeligvist ikke længere fylder det samme i dit hjerte.

www.loveunitedhateglazer.com

SteveBruce4
16-05-2007, 14:02

Må sige, at du rammer noget rigtigt i dit indlæg

Reichelt
16-05-2007, 14:36
Hvorfor ikke bare holde os til at diskuterer den nye trøje? Istedet for at blande Glazer-snak ind i det hele.

I øvrigt ligger der ikke noget fast med hensyn til trøjen. Den todelte trøje har været på nettet længe og minder mest af alt om en af målmandstrøjerne der lige er blevet lavet lidt om.

Alex
16-05-2007, 15:03
Hvorfor ikke bare holde os til at diskuterer den nye trøje? Istedet for at blande Glazer-snak ind i det hele.
.

Det er vel i Caspers interesse at vi holder os til topic. Ved at komme med sine nedladende kommentarer er han selv skyld i at der kommer nogle svar igen. Som jeg ser det beder han lidt om at vi ikke holder os til topic.

Så Casper kan vel ikke brokke sig over at der komme nogen svar der ikke decideret er vedrørende topic.

Casper kan have sin holdninger, og skal da være velkommen til at fortælle om dem. Bare det ikke bliver nedladende. Sådan ser jeg på det...

Men selvfølgelig er det også i vores andres interesse at vi holder os til topic. Derfor vil jeg opfordre Casper til at holde sine nedladende kommentarer for sig selv...

Dines
16-05-2007, 15:38
Jeg synes ikke trøjen er så pæn endda. Der mangler lidt hvidt og sort, som der er på de tidligere United-trøjer. Alligevel ender det sikkert med jeg køber den igen. :)

Hald
16-05-2007, 17:15
yes sir. Hr casper. skriv megawhore på mit CV. den trøje køber jeg!
korrekt den nuværende trøje er meget federe end den der trænings bluse

Grønning
16-05-2007, 17:24
Jeg synes den er fin, og flot som træningstrøje, men en anderledes spilletrøje, hvis det altså er den vi skal spille med.
Jeg kan godt lide den, men jeg synes nu både nike- og klubmærket er formindsket en del - også en del for meget.

Oscar
16-05-2007, 18:52
Jeg synes ikke meget om den, men tror den er smukkere på en person end på et billede. Synes også den minder utrolig meget om en træningstrøje, hvilket er lidt underligt. Men jeg vil gerne lige se en officiel annoncering af den her trøje, før jeg tror på, at det er den.

Dahlmann
16-05-2007, 19:17
lad nu bare caspers mening være caspers mening... der er også andre som kritiserer spiller åbenlyst. skal vi så til at have diskussionen om at det må de ikke? ikke alt skal være rosenrødt når man er fodboldfan. Casper har en mening, respekter den!

selv køber jeg stadig med glæde merchandise, men jeg har så også en anden mening end casper har.

TT:

jeg synes det er en fed trøje. den er simpel og flot. glæder mig til at den kommer ud i butikkerne op til sæsonstart...

RasmusP
16-05-2007, 20:16
lad nu bare caspers mening være caspers mening... der er også andre som kritiserer spiller åbenlyst. skal vi så til at have diskussionen om at det må de ikke? ikke alt skal være rosenrødt når man er fodboldfan. Casper har en mening, respekter den!

Det kræver vel at Casper respekterer dem som køber merchandise. Og sådan synes jeg ikke det lyder?
Jeg køber stadig, og jeg bliver ved med det. For jeg elsker United mere end jeg hader glazer, og derfor gider jeg ikke koncentrere mig om, at boykotte alt mellem himmel og jord.

Jeg synes ikke den nye trøje er pæn, men jeg køber den da alligevel :)
Det kunne også være fedt, hvis man tog nogle af de gamle design op igen, og så satte andre sponsore på.
F.eks. denne her:
http://www.premiershirts.net/English%20teams/englishshirts/05030.gif

Man skulle selvfølgelig udskifte umbro og sharp, med nike og aig. Jeg ved godt, at nike ikke bare kan tage umbros design. Men det kunne være fedt med det design alligevel.

Casper
16-05-2007, 21:03

Jamen, så lukker jeg da bare hjemmesiden og tager til Dubai, farvel.

Holmskov
16-05-2007, 21:45
Jamen, så lukker jeg da bare hjemmesiden og tager til Dubai, farvel.

Dubai ? Så ses vi om 14 dage. Lad os tage 18 huller på dessert creek. Give me a call. :D

Som den største og mest besøgte side i Danmark der omhandler Manchester United, tror jeg folk, herunder undertegnede, er trætte af at man skal læse man er en "whore" hvis man køber Manchester United merchandise.

Hvis man som ny, på siden, fra start skal høre at støtten til Manchester United "i bund og grund er noget lort", så er det da kun et spørgsmål om tid før "tilhængerne forsvinder".

Det er selvfølgelig din egen side, Casper, men jeg syntes du skal gøre op med dig selv om man er "luder" hvis man køber en Manchester United trøje, og dermed trodser alt det du står for, eller om siden reelt er en Manchester United side.

Håber du forstår hvad jeg mener.

Casper
16-05-2007, 21:46
Casper kan have sin holdninger, og skal da være velkommen til at fortælle om dem. Bare det ikke bliver nedladende. Sådan ser jeg på det...

Men selvfølgelig er det også i vores andres interesse at vi holder os til topic. Derfor vil jeg opfordre Casper til at holde sine nedladende kommentarer for sig selv...

Det er ikke ment på en nedladende måde, men mere som en spydig bemærkning med et glimt i øjet.

JakobR
16-05-2007, 22:28
Jeg forstår ikke balladen. Casper har sin mening og det kan ingen ændre på. Synes man er lidt nærtagen når føler sig trådt op over en enkelt kommentar i ny og næ.

Havde jeg kaldt folk for megawhore, tror jeg slet ikke det ville have haft den store effekt. Når vi diskuterer United er vi vel alle lige, så hvorfor tage sådan på vej, bare fordi det kommer fra ejeren af sitet af?

Holmskov
16-05-2007, 22:30
Jeg forstår ikke balladen. Casper har sin mening og det kan ingen ændre på. Synes man er lidt nærtagen når føler sig trådt op over en enkelt kommentar i ny og næ.

Havde jeg kaldt folk for megawhore, tror jeg slet ikke det ville have haft den store effekt.

Slet ikke. Vi kender dig ikke som Hard-core Manchester United fan/modstander? :confused:

morten k
16-05-2007, 22:33
Casper kaldte _ingen_ for navne - men signalerede bare som sædvanlig sin holdning til emnet med et udtryk som er et forholdsvis gængs anvendt udtryk for Nikestoren på Oldtrafford - med klubbens navn på.

Jeg bruger det selv - og jeg handler der. Og jeg nyder at gnider poserne op ad Casper når jeg har chancen. :) Indkøbsposerne ihvertfald. :)

Man skal ihvertfald være ualmindeligt tyndhudet for at føle sig personligt ramt når det bliver anvendt.
Og hvis man bliver ramt, så kan jeg ihvertfald komme med mindst et par ordsprog der dækker.

Det er ihvertfald noget hysterisk at skyde Casper en hel bunke i skoene fordi han brugte et skide slangudtryk.

JakobR
16-05-2007, 22:42
Slet ikke. Vi kender dig ikke som Hard-core Manchester United fan/modstander? :confused:

Jeg tror ikke jeg forstod den.

Men synes kun det spændende vi er lidt forskellige herinde. Det skaber en sund debat.

Og Casper kalder jo ikke nogen for en decideret 'luder'. Det er ikke tanken bag hans kommentar. Whore er jo bare et almindeligt udtryk, og der menes ikke prostitueret med det. Ikke i denne sammenhæng hvertfald ;)

Holmskov
16-05-2007, 22:49
Casper kaldte _ingen_ for navne - men signalerede bare som sædvanlig sin holdning til emnet med et udtryk som er et forholdsvis gængs anvendt udtryk for Nikestoren på Oldtrafford - med klubbens navn på.

Jeg bruger det selv - og jeg handler der. Og jeg nyder at gnider poserne op ad Casper når jeg har chancen. :) Indkøbsposerne ihvertfald. :)

Man skal ihvertfald være ualmindeligt tyndhudet for at føle sig personligt ramt når det bliver anvendt.
Og hvis man bliver ramt, så kan jeg ihvertfald komme med mindst et par ordsprog der dækker.

Det er ihvertfald noget hysterisk at skyde Casper en hel bunke i skoene fordi han brugte et skide slangudtryk.

Tyndhudet eller ej, så er det et spørgsmål om opfattelse. Der er ingen tvivl om at Casper gør et fantastisk stykke arbejde, men omvendt så syntes jeg det til tider bærer præg af "at jeg gør og siger hvad der passer mig".

Ja, det er hans egen side, men er man "fin" nok til at komme i tv og forsvare de rejsende tilhængere, hvorfor og hvordan kan han så kalde "os" andre for "whores" ??????

Hvor mange "whores" var der med i Milan, Roma og hvor mange såkaldte "whores" er der med på WEMBERLEY, når Heiselberg selv er på stadion ??

JakobR
16-05-2007, 22:55
Jeg vil godt have lov at sige, at jeg synes det op til den enkelte selv hvordan de vil bakke op om klubben. Der findes ingen opskrift på det, så er egentlig ligeglad om folk køber den nye trøje eller ej. Dog forstår jeg ikke helt folk, der køber den selvom de synes den er grim? Hvorfor så ikke surfe lidt rundt omkring, og se om man kan finde en tidligere trøje som man synes er fed?

Men angående trøjen, så synes jeg vores nuværende er mere spændende. Den nye virker for kedelig og en anelse for enkel. Vores nuværende synes jeg er genial, specielt pga. emblemet! Vækker minder om 99-sæsonen.

Holmskov
16-05-2007, 22:55
Jeg tror ikke jeg forstod den.

Men synes kun det spændende vi er lidt forskellige herinde. Det skaber en sund debat.

Og Casper kalder jo ikke nogen for en decideret 'luder'. Det er ikke tanken bag hans kommentar. Whore er jo bare et almindeligt udtryk, og der menes ikke prostitueret med det. Ikke i denne sammenhæng hvertfald ;)

Vi er enige.

Det jeg savner er forståelsen for det "nye" og det "interesserede" publikum.

De skal da ikke opfatte at sammenholdet omkring Manchester United er at man er en "whore" fordi man vil købe en trøje.

Jeg har dyb respekt for Caspers arbejde ingen tvivl der, men nogle gange føler jeg bare han skriver som han gør for at skrive??!!

Casper
16-05-2007, 23:01
Jeg gider ikke det her.
UNDSKYLD TIL ALLE!!!!!!

Undskyld Morten K! Du må meget undskylde!

Casper
16-05-2007, 23:05
Og som Morten K skriver, så er det et fuldstændig almindeligt slangord hos engelske fans...

JakobR
16-05-2007, 23:08
Er der nogen, som kender en hjemmeside hvor man kan se tidligere sæsoners trøjer? Har en stak gamle United trøjer i skabet, jeg godt kunne tænke mig at få sat sæson på.

morten k
16-05-2007, 23:15
Tyndhudet eller ej, så er det et spørgsmål om opfattelse. Der er ingen tvivl om at Casper gør et fantastisk stykke arbejde, men omvendt så syntes jeg det til tider bærer præg af "at jeg gør og siger hvad der passer mig".

Ja, det er hans egen side, men er man "fin" nok til at komme i tv og forsvare de rejsende tilhængere, hvorfor og hvordan kan han så kalde "os" andre for "whores" ??????

Hvor mange "whores" var der med i Milan, Roma og hvor mange såkaldte "whores" er der med på WEMBERLEY, når Heiselberg selv er på stadion ??

Du bliver ved med at bruge udtrykket som om Casper havde brugt det specifikt om nogen herinde. Det er et skide slangudtryk, mand. Brugt af folk der ikke handler der og folk der handler der. Også FØR Glazer kom til.

Lidt mere slap af, og lidt mindre martyr, tak.

Holmskov
16-05-2007, 23:45
Du bliver ved med at bruge udtrykket som om Casper havde brugt det specifikt om nogen herinde. Det er et skide slangudtryk, mand. Brugt af folk der ikke handler der og folk der handler der. Også FØR Glazer kom til.

Lidt mere slap af, og lidt mindre martyr, tak.

Rooolig nu batman.

Det er ikke noget jeg bliver ved med at bruge. Det er et ord der er skrevet om de brugere herinde der køber i "mega-whoren" (der var ordet igen..??)

Lad det ligge. Vi to bliver ikke enige. Om folk handler i "mega-storen" før eller efter ham klaphatten har overtaget er i bund og grund ligelyldigt. Det der skal være plads til, her på siden, er begges siders mening, eller hva' ??

United DK
16-05-2007, 23:47
Er der nogen, som kender en hjemmeside hvor man kan se tidligere sæsoners trøjer? Har en stak gamle United trøjer i skabet, jeg godt kunne tænke mig at få sat sæson på.

http://www.prideofmanchester.com/sport/mufc-kits.htm

morten k
17-05-2007, 01:52
Rooolig nu batman.

Det er ikke noget jeg bliver ved med at bruge. Det er et ord der er skrevet om de brugere herinde der køber i "mega-whoren" (der var ordet igen..??)

Lad det ligge. Vi to bliver ikke enige. Om folk handler i "mega-storen" før eller efter ham klaphatten har overtaget er i bund og grund ligelyldigt. Det der skal være plads til, her på siden, er begges siders mening, eller hva' ??

Så sandelig. Men det skal helst ske uden en hysterisk forvridning af det der er skrevet.

Og hysterisk er hvad det er, når man tager Casper til indtægt for at kalde folk whores, når han omtaler Megastoren som Megawhoren.
Og ikke mindst rigtigt grim debatstil.

"Det er et ord der er skrevet om de brugere herinde der køber i "mega-whoren" (der var ordet igen..??)" - hvor har han skrevet "det ord" om de folk der handler i den? Vis mig det. Kom så.

/Me læner sig tilbage og venter.

Jeg gentager gerne: DET ER ET GÆNGS SLANGUDTRYK FOR DEN BUTIK.

Det svarer til at jeg af den ene eller anden årsag tager udtrykket lorteland i brug om Danmark, med slet skjult reference til Buster Larsens udødeliggørelse af det udtryk - hvorpå du meget indigneret sender et læserbrev til EB og er noget så fortørnet over at jeg kalder alle danskere for lorte.
(Enhver evt lighed med virkelige rabiate politiske personligheder er på ingen måder efterstræbt og er helt tilfældig)

Holmskov
17-05-2007, 07:51
Så sandelig. Men det skal helst ske uden en hysterisk forvridning af det der er skrevet.

Og hysterisk er hvad det er, når man tager Casper til indtægt for at kalde folk whores, når han omtaler Megastoren som Megawhoren.
Og ikke mindst rigtigt grim debatstil.

"Det er et ord der er skrevet om de brugere herinde der køber i "mega-whoren" (der var ordet igen..??)" - hvor har han skrevet "det ord" om de folk der handler i den? Vis mig det. Kom så.

/Me læner sig tilbage og venter.

Jeg gentager gerne: DET ER ET GÆNGS SLANGUDTRYK FOR DEN BUTIK.

Det svarer til at jeg af den ene eller anden årsag tager udtrykket lorteland i brug om Danmark, med slet skjult reference til Buster Larsens udødeliggørelse af det udtryk - hvorpå du meget indigneret sender et læserbrev til EB og er noget så fortørnet over at jeg kalder alle danskere for lorte.
(Enhver evt lighed med virkelige rabiate politiske personligheder er på ingen måder efterstræbt og er helt tilfældig)

I det aller første indlæg på siden.

Men lad det ligge. Efter en go' nats søvn, så er fornuften nok kommet over mig. Denne tråd handler om den nye trøje og ikke andet.

Hvad andre mener og tænker er deres sag. Længere er den vel ikke.

morten k
17-05-2007, 12:42
I det aller første indlæg på siden.

Men lad det ligge. Efter en go' nats søvn, så er fornuften nok kommet over mig. Denne tråd handler om den nye trøje og ikke andet.

Hvad andre mener og tænker er deres sag. Længere er den vel ikke.

Han kaldte ikke _nogen_ for noget som helst. Han kaldte _Megastoren_ for Megawhoren. Ligesom masser af andre mennesker gør og har gjort længe.

At påstå at han derfor kalder folk der handler der for whores, er ikke bare forkert og dybt urimeligt, men tyndhudet og er en logisk konsekvens der kun kan drages i et hysterisk sind.

Og den nye trøje ligner en målmandstrøje.

United DK
17-05-2007, 12:50
Vores nye trøje minder faktisk om Tyrkiets trøje, hvilket jeg ikke synes er særlig fedt.

http://img204.imageshack.us/img204/4993/7787storiu0.jpg

Holmskov
17-05-2007, 13:36

Det er teksten under billedet jeg snakker om. Det kan misforståes af mange. Specielt nye fans/tilhængere som muligvis ikke kender historien omkring mega-storen.

Hysterisk eller ej. ?!

Når det så er sagt, så syntes jeg trøjen er temmelig ordinær. Den nuværende er super fed og måske en af de flotteste vi har spillet i.

Flax_Generous
17-05-2007, 14:11
Når det så er sagt, så syntes jeg trøjen er temmelig ordinær. Den nuværende er super fed og måske en af de flotteste vi har spillet i.
Helt enig. Jeg kan godt li' den hvide krave og den hvide baggrund til emblemet. Det er dejligt retro og ser super godt ud (specielt med lange ærmer). Vores udebane er ligeledes rigtig flot, synes jeg.

Den nye ligner mest af alt Liverpools. Eller endnu mere Tyrkiet, som United DK rigtig påpeger. Det er lidt for kedeligt - og alt for (Liverpool-)rødt.

snegl
18-05-2007, 20:44
Lad os nu se hehe.. Jeg synes faktisk os den vi har haft i denne sæson så godt grim ud da man bare så den på billede - men jeg synes også det er en af de pæneste trøjer vi har haft..
Trøjen blir vel pænere pyntet med et United logo også =)

Smaakage
18-05-2007, 21:19
Er det officielt at det er den trøje ? Har ikke set noget officielt, og sidste sæson blev det da i hvert fald noget helt andet end forventet.

United DK
18-05-2007, 21:53
Er det officielt at det er den trøje ? Har ikke set noget officielt, og sidste sæson blev det da i hvert fald noget helt andet end forventet.

Jeg læste et eller andet sted, at vores nye trøje først vil blive offentliggjort i juli.

Damien
22-05-2007, 14:52
Sidste år var da der billeder af vores 06/07 trøje flere uger før offentligørelsen (dog uden AIG logo)...
Men enig, den trøje vi lige har spillet i er en af de flotteste EVER..
Men syntes vi skal give den kommende en chance..hvis det altså er den..

JakobR
22-05-2007, 17:54
Mon ikke den nye bliver udgivet en rum tid før vores pre-seasons kampe. Det ville i hvertfald være et udemærket udstillingsvindue.

rocatis
30-05-2007, 23:54
Glæder mig til den nye trøje kommer ud.. Håber ikke det bliver sådan en random en som alle hold får fra Nike..

Liverpool_sucks
31-05-2007, 01:04
Jeg fandt den 3 uger siden

http://soccerlens.com/images/UtdKit20062007alt.jpg

Dahlmann
31-05-2007, 06:48
Jeg fandt den 3 uger siden

http://soccerlens.com/images/UtdKit20062007alt.jpg

minder rigtig meget om den nuværende, hvilket jeg egentlig kun synes er godt... den ser okay ud...
spørgsmålet er så bare om ikke det er den samme, hvor sponsoren kun lige er skiftet ud...? men hvis det er meningen vi kun skal have den i en sæson er det fint nok at den ligger sig meget op af den foregående som vi også kun havde i en sæson...

Dines
31-05-2007, 07:28
Den ligner meget den gamle, men det der Aig mærke er grimt. Der skal ikke den der ring om, og så skal mærket være større.

Damien
31-05-2007, 10:41
Fro mig ligner det den samme.. bare med højere krave og nyt AIG logo.. tror ikke det er vores nye

United DK
31-05-2007, 10:44
Det er da den trøje vi lige har spillet i, i denne sæson. Så det er helt sikkert ikke den.

rocatis
31-05-2007, 13:57
Ville også mene der bare er nogle nørder som har forandret AIG-logoet og så udover det er det jo bare den samme som denne sæsons trøje..

Christensen
31-05-2007, 16:57
Det er så tydeligt at det er redigeret. AIG logoet ser meget påsat ud.

Sørensen
31-05-2007, 16:59
Man kan godt se l idt forskel, men det er ikk meget

Hald
31-05-2007, 22:29
Den trøje er ikke den nye, den nye er den som casper har sat på med billedet af rooney, den trøje med det mærkelige AIG logo er en prøve trøje før den nye sæson, fandt den ogsså på en side før jeg havde set den trøje vi spillede denne sæson i

Damien
01-06-2007, 14:21
Håber vi snart at kommer til at se en away eller 3. trøje som denne 3. trøje fra 92/04..

http://www.acblack.com/media/MUFC-3-92-94_150.jpg

Syntes den har fede farver og har en flot design! men ville gerne have haft den med gult venstreærme. da jeg mest er til symetriske trøjer

Refstrup
01-06-2007, 14:49
Ja, hvis hvis det bliver den så tror jeg farven bliver rød & hvid

Bartokai
03-06-2007, 11:52
vores nye trøje ?

http://www.soccerpulse.com/forum/uploads/monthly_06_2007/post-74392-1180792152_thumb.jpg

http://img166.imageshack.us/img166/8148/23052007249xh4.jpg

http://maillot2008.skyrock.com/pics/943967468.gif

Jeg synes striben på ryggen er okay, men ALT for simpel foran!

Dahlmann
03-06-2007, 11:56
det skal bare ikke være den trøje bartokai viser frem... det vil virkelig irritere mig... den ser alt for simpel ud, og er direkte kedelig...

United DK
03-06-2007, 12:02
Jeg kan godt simple trøje, men der mangler lidt hvidt og sort på den trøje, før det ligner en rigtig Manchester United-trøje.

Damien
03-06-2007, 12:04
Ser okay ud..Men måske lidt for simpel på forsiden, kunne godt ha brug noget hvidt eller sort i kraven eller ved ærmerne..
Og så er det ikke en trøje man kan købe uden nummer, syntes jeg...

JakobR
03-06-2007, 23:55
Den er udemærket, men vores nuværende er bedre.

Dog ødelægger den stribe på ryggen alt. Det ser virkelig malplaceret ud. Minder om et håbløst forsøg på at gøre trøjen spændende.

Benzet
04-06-2007, 00:40
Jeg synes, den nye trøje er den pæneste længe (såfremt det er den, Casper henviser til på s. 2). Den er simpel, og den skiller sig lidt ud fra andre klubber med røde trøjer.

Delingen i midten af trøjen kan jeg godt lide, idet det giver mig associationer af retrostil, hvor Newton Heath også delte trøjen på midten. Desuden minder det mig en anelse om Danmarks deling på VM86 trøjen, der dog var mere original end pæn :)

JakobR
04-06-2007, 01:15
Benzet: Det er trøjen nederst på side 7, jeg talte om ;)

Baunie
04-06-2007, 14:42
Den trøje på side 2 var også fremme sidste år. Desuden er det bare keepertrøjen i en anden farve, så den snupper United vel næppe.

Dines
04-06-2007, 15:15
Hvis det er den trøje, bliver jeg seriøst trist. Den er SÅ enkel og kedelig, og ligner allermest en sommer t-shirt.

Kofoed
04-06-2007, 17:32
den ser godt nok sørgelig ud.. en af de kedeligste trøjer jeg længe har set... den er jo bare rød og rød og rød foran.. intet spil.. ville pynte gevaldigt med hvide/sorte ærmer og krave..

Oscar
04-06-2007, 18:19
Vi kommer nok ikke til at spille i noget der ligner den, vi spillede med i denne sæson. Stilen var til ære for Busby Babes 50 års jubilæum. Men den var smuk ja, og det fedeste var, at ingen andre Nike-sponsorerede hold spillede med den samme i andre farver, hvilket ellers ofte er tilfældet. Ligesom Adidas har gjort i år. Er lidt spændt på den nye trøje, synes godt nok den casper viste var lidt tør, og den sidste nye der med Player 12 på ryggen så lidt "thailandsk" ud. Lidt fake i det, ikke rigtig noget der udviser kvalitet synes jeg.

Dines
04-06-2007, 18:28
Efter min første syn på vores nye trøje, synes jeg det ser rigtig hæslig ud, men jeg vil ikke afskrive den. Sidste år, synes jeg også at den gamle var nedern, men jeg ændte med at blive glad for den. Jeg håber bare, at det er mit første blik på trøjen, og at den er ligeså fed, som den gamle.

robinho
06-06-2007, 05:55
http://www.thesoccerblog.org/premiership/man-utd-0708-kit-leaked/

kunne godt se ud som om den står på en knap så spraglende trøje i år. Men synes det fortsætter tendensen fra sidste år, så hvis spillets højnede kvalitet kunne være proportionel med trøjens kedelige look, jamen så står den måske på en treble til næste år.:juhuuuu:

Damien
12-06-2007, 19:22
Prøver igen... Hvem skal i evt. have bag på trøjen næste år ?

Dines
12-06-2007, 19:23
Nu må vi se. Dette kan meget vel blive Giggs, Nevilles og Scholes' sidste trøje, som faststarter eller spiller, så det kan godt blive en af dem. Ellers er der jo en Nani eller Anderson.

JakobR
12-06-2007, 20:00
Hvis det var mig ville jeg vælge en af de legendariske spilleres som Dines er inde på. Nani/Anderson/Hargreaves giver jeg ikke meget for, før de har vist deres niveau over en hel sæson.

Men hvis det skulle være en af de mere nye spillere, så tror jeg Vidic ville komme bagpå.

Panduro17
12-06-2007, 21:45
Hvis det var mig ville jeg vælge en af de legendariske spilleres som Dines er inde på. Nani/Anderson/Hargreaves giver jeg ikke meget for, før de har vist deres niveau over en hel sæson.

Men hvis det skulle være en af de mere nye spillere, så tror jeg Vidic ville komme bagpå.

Godt nok det dummeste længe.
Det vil sige at de skal spille godt før du vil have dem på trøjen ellers kan du ikke lide dem. Så hvis Ronaldo spiller af h..... til næste sæson så skal jeg ikke lave en trøje med ham? Den må du sgu lige tænke over en gang til den der.

Peace, love and harmony

Panduro17
12-06-2007, 21:48

jeg bliver den første whore i køen caver

JakobR
12-06-2007, 21:58
Godt nok det dummeste længe.
Det vil sige at de skal spille godt før du vil have dem på trøjen ellers kan du ikke lide dem. Så hvis Ronaldo spiller af h..... til næste sæson så skal jeg ikke lave en trøje med ham? Den må du sgu lige tænke over en gang til den der.

Peace, love and harmony

Nope. Ronaldo har allerede bevist sit værd.

Hvorimod de tre nyindkøb endnu ikke har optrådt for United endnu, så jeg synes det ville være dumt at forhaste sig sådan.

SantasLittleHelper
12-06-2007, 22:02
Man kan måske omformulere og spørge om ikke der er nogle der føler sig dumme ved at rende rundt i en United-trøje med Miller, Kleberson, Djemba-Djemba eller Veron...?

Har du overhovedet set de omtalte spillere spille fodbold endnu?

Dahlmann
12-06-2007, 22:02
Nope. Ronaldo har allerede bevist sit værd.

Hvorimod de tre nyindkøb endnu ikke har optrådt for United endnu, så jeg synes det ville være dumt at forhaste sig sådan.

hvad med dem som fik larsson på ryggen? han havde jo heller ikke bevist sit værd i united trøjen før han kom til klubben...

Bartokai
12-06-2007, 22:03
http://img407.imageshack.us/img407/338/logoqr1.jpg

http://img247.imageshack.us/img247/4355/thereddevilsev3.jpg

http://img256.imageshack.us/img256/6320/mufcdy8.jpg

http://img503.imageshack.us/img503/113/stripeswh4.jpg

andre billeder af trøjen fra side 7 i denne tråd..

Don Kafai
12-06-2007, 22:15
hvad med dem som fik larsson på ryggen? han havde jo heller ikke bevist sit værd i united trøjen før han kom til klubben...

det ville også være en relativ kort investering i det han kun ville være der der i 3 måneder...

Generelt skal en spiller virkelig være en af mine ynglings før jeg vil købe en trøje med hans print på min ryg, ellers er det bare den almindelige uden tryk. Men jeg er så heller ikke en big spender hvad fodbold merchandise angår. Gemmer de penge til fadøllene på pubben---

Christensen
12-06-2007, 22:17
Hvis jeg køber den nye trøje bliver det med enten Vidic, Fletcher eller Evra. Kan godt lide at have trøjer med spillere som de fleste andre ikke render rundt med. Det er langt federe end at have en med Rooney eller Ronaldo, som stort set alle har.

Jev
12-06-2007, 22:19
Prøver igen... Hvem skal i evt. have bag på trøjen næste år ?

Tror enten jeg laver en nummerløs "Fergie" eller en "7 - The King". Har i øvrigt svedt ud, hvilket nummer Jesper Olsen spillede i, da han var i klubben, og kan ikke rigtig finde det. Vi deler nemlig navn, ham og jeg. Jeg går ud fra, at der er mange, som kan hjælpe mig?

snegl
12-06-2007, 23:01
[QUOTE=Bartokai;8326]http://img407.imageshack.us/img407/338/logoqr1.jpg

Fårk den er kedelig.. Logoet minder om den der plastik ost der er på en McBurger.. Det var meget pænere på den trøje vi har nu

håber ik det er den trøje der

JakobR
12-06-2007, 23:18
Man kan måske omformulere og spørge om ikke der er nogle der føler sig dumme ved at rende rundt i en United-trøje med Miller, Kleberson, Djemba-Djemba eller Veron...?

Har du overhovedet set de omtalte spillere spille fodbold endnu?

Det ikke noget med at føle sig dum. Jeg synes I gør det til værre end det er.

Jeg sagde bare jeg gerne vil se dem i aktion for United først, før jeg ville tage stilling til om de skulle trykkes på min trøje. Er egentlig ligeglad med hvad andre får. Det er deres trøje, deres sag.

SantasLittleHelper
12-06-2007, 23:26
Det ikke noget med at føle sig dum. Jeg synes I gør det til værre end det er.

Jeg sagde bare jeg gerne vil se dem i aktion for United først, før jeg ville tage stilling til om de skulle trykkes på min trøje. Er egentlig ligeglad med hvad andre får. Det er deres trøje, deres sag.

Jeg vil skam give dig helt ret.. Vil dog mene at man måske lige skulle tænke en ekstra gang over det, specielt hvis man ikke har set spilleren spille, og ikke ved hvad han egentlig står for osv.. Personligt vil jeg dog fortsætte mit boykot af merchandise, og dermed ikke få noget tryk på en trøje.. Hvis jeg dog i en brandert skulle tegne et navn på en af mine røde t-shirts ville det helt klart blive Vidic... Mest fordi jeg synes det er fedt at når man ser hans mål i super super slow, kan man se at han æder keeperen for derefter at spytte ham ud når bolden er i mål..

Fransson
12-06-2007, 23:39

selv køber jeg stadig med glæde merchandise, men jeg har så også en anden mening end casper har.

TT:

jeg synes det er en fed trøje. den er simpel og flot. glæder mig til at den kommer ud i butikkerne op til sæsonstart...

Hvis jeg må bryde ind.

Det er tydeligt at Caspers kommentar har været ment for sjovt. Det kan alle se. Men Casper burde, efter de års erfaring med at have et forum, vide at folk sagtens kan blive stødt over sådan en kommentar. Og nej, fordi det er Casper skal han ikke have særbenhandling, han skal sku følge reglerne ligesom os andre.

Casper, lad nu forhelvede være med hele tiden at komme med kommentarer, som kan virke stødende på folk. Du beder selv om at folk reagerer som de gør.

Tilbage til emnet. Jeg tror ikke at vi skal lægge så meget i, at Rooney har den trøje på i den pågældende film. Jeg venter og ser til den bliver bekræftet af Manchester United.

Holmskov
12-06-2007, 23:43
Er jeg så også dum når jeg har en trøje med 7 og Best skrevet på ryggen. ?? Ham har jeg ikke set spille, andet end det man finder på nettet og dvd'er. ??

Min Veron trøje er jeg super glad for. Et af de største talenter der har sat foden i Manchester United, men som aldrig blev accepteret.

Men hey. Det er da op til hver enkelt person hvad de mener der skal stå på DERES trøje. Om de har set spilleren spille eller ej.

Hvor mange knægte render ikke rundt med en Ronaldinho trøje uden at ane hvem manden er. Sommerferien står får døren. Fat blokken og spørg dem du ser om de kender Ronaldinho, og lad os høre svaret.

JakobR
12-06-2007, 23:57
Holmskov: Læs hvad jeg skriver. Har på intet tidspunkt kaldt nogen for dumme.

SantasLittleHelper: Ditto. Mit boykot varer ved.

http://i103.photobucket.com/albums/m160/jakob2006/27748_stor.jpg

Barcelonas nye. Gad godt vide hvad der står i den cirkel rundt om logoet.

EDIT: Og jeg har heller aldrig blandet mig i andres trøjer. Som jeg skrev før: Deres trøje, deres valg.

Holmskov
13-06-2007, 00:04
Holmskov: Læs hvad jeg skriver. Har på intet tidspunkt kaldt nogen for dumme.

SantasLittleHelper: Ditto. Mit boykot varer ved.

http://i103.photobucket.com/albums/m160/jakob2006/27748_stor.jpg

Barcelonas nye. Gad godt vide hvad der står i den cirkel rundt om logoet.

EDIT: Og jeg har heller aldrig blandet mig i andres trøjer. Som jeg skrev før: Deres trøje, deres valg.

Det var ikke dit indlæg jeg svarede på.

JakobR
13-06-2007, 00:24
Nå okay. Undskyld.

Aquarium
13-06-2007, 01:23
Håber virkeligt ikke på trøjen fra side 9 bliver den vi skal have på til næste sæson... den er grim og jeg er enig i at logoet ser crappy ud... Nu ved vi hvor penge for spillere kommer fra ;) Vi sparer pege på trøje designere :P

SantasLittleHelper
13-06-2007, 07:39
Er jeg så også dum når jeg har en trøje med 7 og Best skrevet på ryggen. ?? Ham har jeg ikke set spille, andet end det man finder på nettet og dvd'er. ??

Min Veron trøje er jeg super glad for. Et af de største talenter der har sat foden i Manchester United, men som aldrig blev accepteret.

Men hey. Det er da op til hver enkelt person hvad de mener der skal stå på DERES trøje. Om de har set spilleren spille eller ej.

Hvor mange knægte render ikke rundt med en Ronaldinho trøje uden at ane hvem manden er. Sommerferien står får døren. Fat blokken og spørg dem du ser om de kender Ronaldinho, og lad os høre svaret. Jeg regner med at den er møntet på mig. Som sagt er jeg enig, men jeg mener at folk burde tænke sig lidt om inden de får trygt navn og nummer på en spiller de ikke ved noget om. Det kan da godt være at mange små børn render rundt med Ronaldinho trøjer, men er det virkelig dem vi skal sammenligne os med? Mange United folk ved trods alt at Best er en af de bedste spillere i klubbens historie og mange Barca fans ved vel også at han er en af verdens bedste. Hvad ved folk om Nani eller Anderson? Fair nok, det er da folks eget valg, men jeg ville da tænke mig lidt mere om og lade folk bevise sig før man begynder at hylde dem ved at bære deres navn på ryggen...

Holmegaard
13-06-2007, 12:15
Hvis jeg skulle købe en trøje med navn på ryggen, så skulle det hel klart være med Ole bag på :D
man kan jo ikke andet end at elske den fyr ;)

Gronkjor
13-06-2007, 12:59
Jeg synes den nye trøje ser fed ud:devill: Det er ser godt ud med den der hvide stribe bagpå. Hvis jeg skal have den skal der enten stå Grønkjær bagpå eller Giggs eller Solskjær:skaaal:

JakobR
13-06-2007, 14:10
Jeg synes den nye trøje ser fed ud:devill: Det er ser godt ud med den der hvide stribe bagpå. Hvis jeg skal have den skal der enten stå Grønkjær bagpå eller Giggs eller Solskjær:skaaal:

Hvorfor lige Grønkjær?

Alex
13-06-2007, 14:18
De billeder Bartokai har postet (på side 7 og 9), synes jeg ikke de rammer den rigtige United-farve. Men det er jo billeder, og stadig kun spekulationer, så jeg er overbevist om at de nok skal ramme den rigtige farve! :)

På min trøje skal der helt klart stå Vidic næste år. Fantastisk fodboldspiller. Elsker hans hårde stil, og så er han jo også kult. Skulle det ikke være Vidic var O'shea en seriøs mulighed for mig, da jeg synes han er undervurderet, og en god, vigtig og loyal spiller.

Gronkjor
13-06-2007, 14:24
Hvorfor lige Grønkjær?

Det hedder jeg selv:juhuuuu:

Panduro17
13-06-2007, 14:57
På min trøje skal der stå Nani. Er helt vilde med de portugisiske talenter. Og ved godt han ikke er portugiser, men han er opvokset i Portugal. Skal have lavet trøjer med hele holdet næste sæson, for synes det er det bedste hold længe.

Peace...

JakobR
13-06-2007, 14:59
På min trøje skal der stå Nani. Er helt vilde med de portugisiske talenter. Og ved godt han ikke er portugiser, men han er opvokset i Portugal. Skal have lavet trøjer med hele holdet næste sæson, for synes det er det bedste hold længe.

Peace...

Det bliver en dyr fornøjelse :P

Panduro17
13-06-2007, 15:15
Ja den bliver ikke billig, men det altid rart ikke at mangle noget og have nogle ekstra penge.
Men det bliver ca. 7500 så det ikke så slemt.
Men til gengæld en fed samling

Bartokai
13-06-2007, 15:15
http://unisport.dk/?page=Produkt&kategori=147&id=27756

faldt lige over dette på unisport.dk

"De sidste 100 år har klubben spillet med om titler og det har indbragt bl.a. 16 engelske mesterskaber, 10 FA Cup triumfer og to gange er man blevet europæiske mestre.
I år er den nye United trøje designet som en hyldest til fremtiden - Den er moderne og unik og skal bringe United til nye, store triumfer.
Inspiration til designet er taget fra bl.a. Porsche."

Bugge
13-06-2007, 15:19
Det lyder godt nok frækt.. Så kan det da ikke være dén trøje som vi har set i denne tråd.. Den er der satme ikke meget Porsche i..

Refstrup
13-06-2007, 15:36
spiller vi ikke med den samme trøje som sidste år. det troede jeg da vi gjorde. Gør vi ikke det

Bugge
13-06-2007, 15:37
Nej, det er en jubilæumstrøje.. Desværre!

Oscar
13-06-2007, 15:57
Et styks langærmet med Scholes bag på, ja tak. Lige til at fejre en overstået eksamen:) Muligvis hans sidste sæson som startende, måske ikke en gang. I hvert fald godt med en trøje til fremtiden med en spiller fra for- og nutiden

Liverpool_sucks
13-06-2007, 16:46
http://img407.imageshack.us/img407/338/logoqr1.jpg

http://img247.imageshack.us/img247/4355/thereddevilsev3.jpg

http://img256.imageshack.us/img256/6320/mufcdy8.jpg

http://img503.imageshack.us/img503/113/stripeswh4.jpg

andre billeder af trøjen fra side 7 i denne tråd..

Jeg kan godt lide den...

den er classic men håber at den er mere mørke rød end den på nederste billede

JakobR
13-06-2007, 16:56
Det lyder spændende med den beskrivelse fra Unisport.

Porsche-design er nu ikke noget med deres bilproduktion at gøre. Jeg har engang set en kaffe-maskine med design fra Porsche :)

Oscar
13-06-2007, 17:02
Nej det er moderne og kvalitetsbevidst som alle deres andre produkter - og i den øvre ende af prisskalaen må man sige. Jeg håber da den er rød og ikke pink-lilla som det billede der. Desuden går der rygter om, at det er en der har lavet den der trøje i photoshop...

Andre hold, hvis trøje laves af Nike, og som har offentliggjort dem (Arsenal, Barce) får alle sammen en krave. Derfor håber jeg inderligt, at vores ikke gør, da jeg håber den bliver lige så unik som den vi spillede med i den forgangne sæson. Vi skal have vores egne unike trøje, ikke bare den samme model i andre farver.

Damien
13-06-2007, 19:15
Den er svær for mig i år, tror det bliver Giggs, Scholes, Carrick eller Vidic..

Casper
13-06-2007, 20:39
Andre hold, hvis trøje laves af Nike, og som har offentliggjort dem (Arsenal, Barce) får alle sammen en krave. Derfor håber jeg inderligt, at vores ikke gør, da jeg håber den bliver lige så unik som den vi spillede med i den forgangne sæson. Vi skal have vores egne unike trøje, ikke bare den samme model i andre farver.

En United-trøje skal have krave. Sådan er det.
Du kan ikke få en unik niketrøje.... det laver de ikke.

Dines
13-06-2007, 20:55
Jeg skal enten have Vidic, Scholes eller Giggs bagpå. Ved det ikke helt, hvad synes i?

Dahlmann
13-06-2007, 21:21
Hvis jeg må bryde ind.

Det er tydeligt at Caspers kommentar har været ment for sjovt. Det kan alle se. Men Casper burde, efter de års erfaring med at have et forum, vide at folk sagtens kan blive stødt over sådan en kommentar. Og nej, fordi det er Casper skal han ikke have særbenhandling, han skal sku følge reglerne ligesom os andre.

Casper, lad nu forhelvede være med hele tiden at komme med kommentarer, som kan virke stødende på folk. Du beder selv om at folk reagerer som de gør.

Tilbage til emnet. Jeg tror ikke at vi skal lægge så meget i, at Rooney har den trøje på i den pågældende film. Jeg venter og ser til den bliver bekræftet af Manchester United.

morten k fortalte tidligere i tråden at det er slang for megastoren, så nu ved jeg godt at det var for sjovt... men ellers så kan jeg godt følge dig i det du siger, og kan ikke andet end at give dig ret...

maxim
13-06-2007, 21:29
Jeg skal enten have Vidic, Scholes eller Giggs bagpå. Ved det ikke helt, hvad synes i?

VIDIC!

Allan
13-06-2007, 21:48
På min skal der simpelthen stå RONALDO eller NANI, er helt vild med de to spillere og har længe været fan af Nani så han lokker lidt, plus det er billigere end Ronaldo "Rocking" "Rocking"

Holmegaard
13-06-2007, 22:12

Synes eller det kunne være fedt med krave, ligesom de trøjer vi havde i midten af 90'erne:devilll:

Oscar
13-06-2007, 22:41
En United-trøje skal have krave. Sådan er det.
Du kan ikke få en unik niketrøje.... det laver de ikke.

Den vi havde i år var da ret unik? Jeg er da enig i at krave er fedt, men jeg vil klart hellere have en unik trøje end en traditionstrøje, og så rende rundt og ligne de andre...Jeg synes klart det fedeste ville være hvis vi fik med "snørrebåndene" i kraven igen, kunne være alt for sygt...

Liverpool_sucks
14-06-2007, 02:18
Unisport Fodboldshop

hvis man ikke har lyst til at bestille fra nettet

Vesterbrogade 4
http://www.stenobutikken.dk/uploads/pics/vesterbrogade_390.jpghttp://www.unisport.dk/images/butikken.jpg

Damien
14-06-2007, 12:07
Den vi havde i år var da ret unik? Jeg er da enig i at krave er fedt, men jeg vil klart hellere have en unik trøje end en traditionstrøje, og så rende rundt og ligne de andre...Jeg synes klart det fedeste ville være hvis vi fik med "snørrebåndene" i kraven igen, kunne være alt for sygt...

Ved nu ikke helt.. modellen mider meget om Brasiliens.

Oscar
14-06-2007, 13:19
Nu mener jeg klubhold... Brazilien spiller jo ikke nær så mange kampe som United, så det er for mig underordnet.

Gronkjor
14-06-2007, 15:31
Her er der et billede mere af trøjen:skaaal:

http://img510.imageshack.us/img510/8110/manutdhomemd8.jpg

Edit
Hov det billede var allerede i tråden

Zinqo
16-06-2007, 10:00
Her er der et billede mere af trøjen:skaaal:

http://img510.imageshack.us/img510/8110/manutdhomemd8.jpg

Edit
Hov det billede var allerede i tråden

Hvis det er den trøje der, så synes jeg faktisk de har gjort det godt.. ser fed nok ud. Så bare lige Giggs bag på :D

Dines
16-06-2007, 12:07
Foran ser den ikke så køn ud, men det er sikkert fordi man ikke har set den tæt på. Men bagpå ødelægger altså meget af indtrykket. Hvorfor skal de der hvide striber være der?

Treble007
16-06-2007, 12:24
ØV!! Hvis dette er trøjen til den nye sæson, blir jeg svært skuffet!! - Godt jeg fik købt Champions trøjen O6/07 så, den er i det mindste retro..

JakobR
16-06-2007, 12:34
Jeg tror vi ender med at blive overrasket, ligesom sidste år.

Menn striben bagpå er egentlig fed nok, hvis man har navn og nummer bagpå. Ellers ser den lidt dum ud.

Vince
18-06-2007, 20:54
Foran ser den ikke så køn ud, men det er sikkert fordi man ikke har set den tæt på. Men bagpå ødelægger altså meget af indtrykket. Hvorfor skal de der hvide striber være der?

Helt enig, synes ikke de striber har noget at gøre på trøjen... :rant:

cantona7
18-06-2007, 22:20
http://forum.football.co.uk/post-355104.html

Martinsen
18-06-2007, 22:33

det kan sagtens være det bliver den, men lad nu være med at tro på alle de billeder inden den bliver officielt præsenteret... du forvirrer en del ved at fastslå det er den

Kjizzle
18-06-2007, 23:18
Jeg tror ikke rigtig på nogle af de billeder der er vist i tråden. Jeg venter til den bliver præsenteret officielt :)

Bartokai
18-06-2007, 23:18

jeg synes fandme det er f**cked at sige "her er den nye trøje", når du bare linker til et forum med billeder vi for længst har posted på dette forum !!

Holmskov
19-06-2007, 13:02
I følge Unisport er vores nye trøje helt sort. Er det ikke at gå lidt imod traditionerne. Syntes de er kedelige. :D

http://www.unisport.dk/?page=Kategorier&kategori=147

JakobR
21-06-2007, 20:09
http://unisport.dk/produkt_img/27105_stor.jpg

Chelseas nye trøje.

Tja, så det da nemmere at spotte rentboys i trafikken. Bare en skam der ikke er reflekser på :D

Oscar
21-06-2007, 20:14
Nike kunne lave en fed limegrøn trøje til Barce, men den der er jo til at brække sig over. Føj for puttgarten Adidas. Kan kun glæde mig at lejesoldaterne skal rende rundt og ligne idioter, helt oppe fra rummet!

Boock
21-06-2007, 21:14
Den trøje Casper viser i første indlæg er ikke vores nye trøje.
Billedet er taget fra Skysports 1.
Skysports 1 viser ikke Uniteds nye trøje før de har fået lov af Manchester United -> Når United har offentlig gjort den...Det har de ikke endnu.

Liverpool_sucks
23-06-2007, 19:49
Jeg kan godt lide Arsenals Udebanetrøje

http://www.unisport.dk/produkt_img/27755_stor.jpg

JakobR
23-06-2007, 20:17
Jeg kan godt lide Arsenals Udebanetrøje

*http://www.unisport.dk/produkt_img/27755_stor.jpg

Argumentér.

Jeg synes den er ret kedelig. Der intet ved den, som skiller den fra tidligere Nike-trøjer.

Jeg forstår ikke Nike. De tjener så stygt på de store fodboldholds trøjer, og alligevel tager de sig ikke de 15 min. det tager at lave et pænt design.

Casper
24-06-2007, 22:19
http://img413.imageshack.us/img413/1629/newunitedshirtpt6.png

Rafa86
24-06-2007, 22:21

Ude- eller hjemmebanetrøje?

Kjizzle
24-06-2007, 22:23

Jeg synes det ser ud som om den er lavet i Photoshop eller noget i den stil :)

Jeg ved sgu ikke hvorfor men jeg synes virkelig det ser ud som om den bare er lavet på computer, så den ved jeg ikke lige hvor meget jeg skal tro på :)

Må man spørge hvor du har billedet fra?

Tim_rn
24-06-2007, 22:29
Jeg synes det ser ud som om den er lavet i Photoshop eller noget i den stil :)

Jeg ved sgu ikke hvorfor men jeg synes virkelig det ser ud som om den bare er lavet på computer, så den ved jeg ikke lige hvor meget jeg skal tro på :)

Må man spørge hvor du har billedet fra?

i så fald synes jeg Casper skal have lov til at designe vores trøje, faktisk fed nok =)
Men selvfølgelig ikke som 1 trøje

Casper
24-06-2007, 22:43
ligner et photoshop job ja....

fandt den bare på et af de engelske fora jeg frekventerer hver dag....

snegl
24-06-2007, 23:01
Det er helt sikkert photoshop.. Farverne og logoet ser ud somom de er tegnet på, og uden align.. Og så ligner den lidt en PSV trøje hehe..

Arsenals trøje ser fed ud synes jeg.. Simpel med cool design.. Og jeg vil ikk argumentere :D smag er smag

Jeg glæder mig til at se Mikel i den der selvlysende .. han kommer lige præcis til at minde om ham negeren i den gule trøje med de der syge briller fra star trek

Mr. Larsen
24-06-2007, 23:40
fandt den bare på et af de engelske fora jeg frekventerer hver dag....

Sikke et ord forråd :) det må jeg huske når jeg skriver stil

Reichelt
24-06-2007, 23:43
Falske eller ej her er nogen af de billeder jeg er faldet over :)

http://i22.photobucket.com/albums/b337/ronaldo07tm/UnitedAwayBlack.jpg

De to næste her er i hvert fald fake - men ser meget god ud.
http://img131.imageshack.us/img131/4238/muaway2copyie0.jpg
http://img177.imageshack.us/img177/3384/muaway1or5ru8.jpg

http://img455.imageshack.us/img455/2096/ronaldojk4.png

http://img455.imageshack.us/img455/7307/ronaldo1rw9.png

http://img455.imageshack.us/img455/2444/nani2ge4.png

http://img71.imageshack.us/img71/79/manutdhomejr0.png

Jeg undskylder hvis nogle billeder allerede er vist i tråden :)

Alex
25-06-2007, 14:03
Jeg skal heller ikke gøre mig klog på hvilke trøjer der er de rigtige og forkerte.

Den Arsenal-trøje der blev vist kunne jeg godt lide. To farver der passer godt til hinanden i et enkelt design.
-----

Synes faktisk de trøjer der er superfede:) Kan godt lide striben i midten! De trøjer ville være fede at få!
Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan ved du at de "i hvert fald er fake"?

Oscar
25-06-2007, 14:29

Fordi det ligner officielle billeder, og da trøjerne ikke er blevet præsenteret endnu, kan det jo ikke passe..Og hvis du ser på AIG logo'et på alle trøjerne på det øverste billede ser det jo helt galt ud. Det på Ronaldo er jo meget mindre end de andres..Men de er begge super fede ja, håber det er dem! Jeg tror og håber, hvis det er rigtigt design, at det er 3. og udebanetrøjer, vores hjemmebane skal hovedsageligt være rød! Arsenals udebane er rigtig fed ja..kan også godt lide bayerns nye hjemmebane trøje.. Og chelseas er uhyggelig grim ja. Nu har drogba en ulempe - man ser hurtigt om han er offside:D

Reichelt
25-06-2007, 14:54
Synes faktisk de trøjer der er superfede:) Kan godt lide striben i midten! De trøjer ville være fede at få!

Det regner jeg i hvert fald med de er :D Kan du se ligheden med reklamen for sidste års hvide udebanetrøje:

http://img120.imageshack.us/img120/7963/94636united4cd68e1ig9.jpg

Så det ligner noget der er lavet i Photoshop. Ellers har jeg undervurderet gutternes evner som modeller :)

Men bortset fra det synes jeg også de er rigtig fede og kunne godt tænke mig det blev i stil med dem...

Edit: Man kan faktisk også se utydeligt at Rios hår lige har fået en omgang :)

Alex
25-06-2007, 15:01
Ja, OK, det kan jeg selvfølgelig godt se:) Derfor kan man vel stadig håbe på at trøjen kommer til at se sådan ud!

Edit: Man kan faktisk også se utydeligt at Rios hår lige har fået en omgang :)

Hehe, er rigtigt nok. Meget sjovt!

Refstrup
25-06-2007, 15:14
Den hvide trøje med den røde stripe, den ser meget sej ud. Den sorte er heller ikke værst men håber ikke det bliver den

Refstrup
25-06-2007, 15:19
http://soccerlens.com/imagesutdkit20062007alt.jpg

Den ser ikke værst ud, men der måtte gerne have været gjort lidt mere ved den

Mr. Larsen
25-06-2007, 15:58
Det egentlig meget sjov at nogen har sittet og lavet "falske" trøjer. Kan ikke rigtigt se hvad man får ud af det godt nok, men da meget sjovt for os andre at se.

Stente
25-06-2007, 19:30
Udover øvelsen i Photoshop er de måske interesseret i et job?
Kunne godt tænkes at billederne kan bruges som bevis for evner; måske som designer, måske som animator/tegner/whatever...
Personligt er jeg helt vild med den sorte!
Den hvide er jeg ikke så begejstret for, så hellere at der blev byttet om på rød og hvid, så den blev mere rød (og samtidig lidt mere United;))

Oscar
25-06-2007, 19:54
Udover øvelsen i Photoshop er de måske interesseret i et job?
Kunne godt tænkes at billederne kan bruges som bevis for evner; måske som designer, måske som animator/tegner/whatever...
Personligt er jeg helt vild med den sorte!
Den hvide er jeg ikke så begejstret for, så hellere at der blev byttet om på rød og hvid, så den blev mere rød (og samtidig lidt mere United;))

Hvis den hvide er udebanetrøjen, er det vel meningen den ikke er mere rød.. Den sidste sorte som Casper viste er klart photoshop, det kan man se på de røde linjer. Og hvor er den dog grim. Hæslig er den

Kofoed
25-06-2007, 20:07
Falske eller ej her er nogen af de billeder jeg er faldet over :)

Syntes de to bluser ser kanon fede ud.. den hjemmebanetrøje er der godt nok lige lidt nok rødt på, men ellers er den kanon med den stribe i midten.. meget engelsk.. mangler bare en stribe på tværs så kunne et være den nye landsholdstrøje..

Allan
27-06-2007, 20:27
Den hvide med den røde streg er den nye udebanetrøje som jeg har forstået det, og hjemmetrøjen bliver vel den røde med den hvide stribe på ryggen.

Falder det sådan ud har vi to fede trøjer til næste sæson.

JakobR
27-06-2007, 20:33
Den hvide trøje, vi havde i sidste sæson, beholder vi også i næste sæson. Så den hvide med den røde stribe kan det umuligt blive, da de minder for meget om hinanden.

Bugge
28-06-2007, 00:17
Hvornår plejer de nye trøjer at blive offentliggjort?

JakobR
28-06-2007, 00:27
Tror godt du kan regne med at der bliver spillet med den under Pre-season. Så 3 uger minimum.

Zinqo
28-06-2007, 09:59
Synes ellers de trøjer ser ret fede ud :)

Dines
28-06-2007, 18:44
Den sorte ser fed ud. Den tror jeg jeg køber, da jeg trænger til en udebanetrøje fra United.

Dahlmann
28-06-2007, 18:49
Den hvide trøje, vi havde i sidste sæson, beholder vi også i næste sæson. Så den hvide med den røde stribe kan det umuligt blive, da de minder for meget om hinanden.

nej.. vi skulle gerne skifte alle 3 trøjer ud, her op til næste sæson...

Tojebe
28-06-2007, 20:30
Jeg regner med at købe en hjemme- og en ude-trøje. En med Giggs og en med O'shea.
Synes den hvide med den røde streg er vildt fed. Er det ikke noget med at vores udetræje skal være sort i år? Så den bliver højst 3.trøje

Liverpool_sucks
28-06-2007, 20:48
Syntes de to bluser ser kanon fede ud.. den hjemmebanetrøje er der godt nok lige lidt nok rødt på, men ellers er den kanon med den stribe i midten.. meget engelsk.. mangler bare en stribe på tværs så kunne et være den nye landsholdstrøje..

er de to ægte..

JakobR
28-06-2007, 20:55
er de to ægte..

Nej....

Cristiano Ronaldo
28-06-2007, 22:24
Jeg håber vi skal have den blå trøje som første udebane trøje!
Den er smuk!!!!:D

Nauer
29-06-2007, 15:42
http://img101.imageshack.us/img101/4518/newhomekitkt1.jpg

Damien
29-06-2007, 15:47
Ja der er gode chancer for det er den trøje du viser frem der..Og når man ser hele sættet, er det da fedt nok. sort - hvid - rød...
Men glæder mig til at se om den der stribe kommer på ryggen, for så kan man da ikke undvære at få navn trykt, da det vil se kikset ud uden.

Gronkjor
30-06-2007, 16:41
Er helt sikker på at det bliver den med striben, for den nye bold kan nu købes og der er den samme hvide stribe på.

http://img179.imageshack.us/img179/4427/dsc00173hu3.jpg

http://img179.imageshack.us/img179/4923/dsc00174ln9.jpg

Don Kafai
30-06-2007, 17:43
Er helt sikker på at det bliver den med striben, for den nye bold kan nu købes og der er den samme hvide stribe på.

Det er også antydet i det der hold billede. Den linje hvor der står "the mission continues.." er samme form som den formodede stribe..

Liverpool_sucks
30-06-2007, 18:29
der er mange spiller som jeg ikke kender på billedet..

her er et større billede

http://soccerlens.com/wp-content/uploads/2007/06/manchester-united-home-kit-07-08.jpg

Don Kafai
30-06-2007, 18:33
Hvor er det egentlig et genialt billede:D Fergies dengse-garn og måden han er beskyttet af sine 2 bodyguards, Rio og Vida. Lige fra Ronaldos tough-guy attitude til de asiatiske spilleres uforståen med at de er med på holdbilledet er det et nice holdbillede:D

Og trøjen ser også god ud. Simpel og RØD.

Alex
30-06-2007, 19:41
Hvis det bliver første-trøjen er det OK med mig. Egentlig synes jeg ikke den er specielt flot, må jeg være ærlig at indrømme!
Men den er OK, og en værdig United-trøje. Sådan set rimelig simpel i design, men skal der sammenlignes lidt, kan jeg egentlig bedre lide jubilæumstrøjen fra sidste sæson, en trøje der også var simpel.

Når jeg i år skal ud at købe ny trøje, er der stor chance for at det bliver den hvide udebanetrøje med den røde stribe i midten (Hvis det vel at mærke er den trøje vi får). Den synes jeg er utrolig flot.

Vi skal også lige huske inden vi bedømmer den nye trøje, at trøjen sidste år heller ikke fik store roser da vi så billederne af den. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan reaktionen på denne trøje bliver.

Oscar
30-06-2007, 20:01
Jeg tror også den er federe når man ser den i virkeligheden. Jeg synes ikke den er så grim eller kedelig som nogen gør den til, men den sprænger ikke ud som en af de fedeste, ikke fra billedet i hvert fald. Striben bag på tror jeg er sindsyg fed med tryk, og rigtig grim uden. Tror trykket på ChL trøjerne bliver det samme slags, med hvide numre og sorte stribe i midten af dem.. Derfor vælger jeg den nok med ChL tryk og og mærker..

Trankjær
30-06-2007, 23:37
Hvis man kigger efter på billedet mangler Silvestre. Er det et tegn på at han ikke spiller i United i den kommende sæson?

JakobR
30-06-2007, 23:42
Hvis man kigger efter på billedet mangler Silvestre. Er det et tegn på at han ikke spiller i United i den kommende sæson?

Det er svært at sige. Richardson er vist heller ikke på billedet.

Tilgengæld er Heinze og Smith der, og de sælges højest sandsynligt.

EDIT: Jeg fandt lige Richardson på billedet.

imc
30-06-2007, 23:58
Hvis man kiger nærmere på trøjerne fra holdbilledet, kan man se at stoffet ikke er helt enkelt, eller blankt eller hva man kan kalde det. Der er noget mønster i det, men det er for småt til at man skal kunne se det på dette billede. Ellers er jeg da positiv overfor trøjen og skal da helt sikkert have den.

Dines
01-07-2007, 09:33
Når jeg i år skal ud at købe ny trøje, er der stor chance for at det bliver den hvide udebanetrøje med den røde stribe i midten (Hvis det vel at mærke er den trøje vi får). Den synes jeg er utrolig flot.

Så vidt jeg ved tror jeg at vi beholder den hvide trøje vi havde iår en sæson mere, men den bliver nu bare 3'er trøjen. Derimod kommer der vist en sort som vores udebane, og den ser rigtig cool ud. Og jeg tror jeg køber den til sæsonstart. :D

United DK
01-07-2007, 10:00
Derimod kommer der vist en sort som vores udebane, og den ser rigtig cool ud.

Hvor har du set den henne?

Kofoed
01-07-2007, 10:29
jeg syntes den ser udemærket ud.. ikke det vilde men meget flot alligevel.. jeg syntes bare at det holdbillede ser tegnet ud.. ved godt det virker meget vildt at man kunne tegne det så godt med øjnene og det hele men bla vidic og rio ser meget tegnede ud på billedet.. men det kan da godt være det er fordi det er blevet skaleret så meget ned/op.. og så skulle man næsten tro at saha og evra var tvillinger.. det ser næsten ud som om der er en der er blevet kopieret to steder selvom det ikke er.. har aldrig set at de lignede hinanden SÅ meget..

MUFC=Champions
01-07-2007, 11:00
Jeg tror godt det kunne være den nye trøje, og jeg ville egentlig ikke have noget imod det.
Og jeg kan heller ikke finde Silvestre, måske dropper SAF ham, som indkast.dk siger:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=21603

På manutd.com står der også at det er den nye trøje, så det bliver nok højst sandsynlig den.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=439738

Lille film om den nye trøje. Linket er også i artiklen fra manutd.com:
http://www.myspace.com/manutd
(bare tryk på billedet)

Nauer
01-07-2007, 11:21
Efter at have set videoen ser ikke ud til der er en stribe bagpå, hvilket jeg er glad for.. Synes det så lidt mærkeligt ud

Man ser også Dong gå rundt i en hel sort dragt på et tidspunkt.. Det kunne jo være udebanetrøjen som der også er snakket om

Holmskov
01-07-2007, 11:32
Efter at have set videoen ser ikke ud til der er en stribe bagpå, hvilket jeg er glad for.. Synes det så lidt mærkeligt ud

Man ser også Dong gå rundt i en hel sort dragt på et tidspunkt.. Det kunne jo være udebanetrøjen som der også er snakket om

Nu går jeg en skvæt off-topic, men har vi solgt Silvestre?? Han er ikke med på billedet.?

imc
01-07-2007, 11:43
Striben bagpå er på de trøjer de har på i videoen, den er bare ikke lige så lang som man har set på diverse billeder. Men den er der. Og nu tror jeg ikke der kan være meget mere tvivl om trøjen. Og der er ikke blevet nævnt noget som helst angående Silvestre. Det kunne jo også bare være at han var inviteret hjem til moster til en kop te den dag, hehe.

Oscar
01-07-2007, 11:48
Striben bagpå er på de trøjer de har på i videoen, den er bare ikke lige så lang som man har set på diverse billeder. Men den er der. Og nu tror jeg ikke der kan være meget mere tvivl om trøjen. Og der er ikke blevet nævnt noget som helst angående Silvestre. Det kunne jo også bare være at han var inviteret hjem til moster til en kop te den dag, hehe.

Eller forhåbentlig inviteret til enhver anden klub til forhandlinger, hehe.

Efter at have set filmen synes jeg den ser ret fed ud, men kan ikke helt forstå striberne i stoffet, men vi må se.

Dines
01-07-2007, 12:00
Hvor har du set den henne?

Jeg er ikke sikker på det er den, men på side 17 er der er en der postet to trøjer, hvor den ene er sort.

KristianB
01-07-2007, 12:02
Jeg synes trøjen er rigtig fed. Dog kan jeg ikke lide den lille hvide stribe. Men helt sikkert en trøje jeg skal have.

Allan
01-07-2007, 12:18
Trøjen er super fed, men eneste minus er den der lille "lap" de har smidt ind bag ved logoet, uden den ville trøjen være noget nær perfekt. Men den trækker altså en del ned i min bog, men skal naturligvis have trøjen alligevel.

Christensen
01-07-2007, 12:31
Jeg er ikke sikker på det er den, men på side 17 er der er en der postet to trøjer, hvor den ene er sort.

De trøjer på side 17 er klart fake. Hvis du kigger på præsentationen af den hvide udebanetrøje fra i år, kan du klart se de ikke er ægte: http://img120.imageshack.us/img120/7963/94636united4cd68e1ig9.jpg

Oscar
01-07-2007, 12:54
Jeg forstår egentlig ikke, at når man lige har købt 3 nye spillere så hurtigt, at man så ikke tager dem med på et "reklame" foto... Der er da ingen tvivl om, at sammen med 3-4 fra det nuværende hold, vil de nye spillere være dem, der er købt flest trøjer med..Jeg ville i hvert fald have taget dem med, selvom det nok var lidt svært med Copa America og U-21 EM...for mig virker det dog stadig lidt underligt, men sådan er det nu engang..

Casper
01-07-2007, 13:01
Silvestre var ikke med pga en behandling.

I kan ikke danne et billede af transfers ud fra et holdbillede og da slet ikke når Heinze er med....

Hvorfor skulle han være med, når han alligevel også smutter?

JakobR
01-07-2007, 13:07
Tjek Heinzes brystkasse. Det ser ud som om der er et rød djævel, "indgraveret" i shirten.

UnitedLK
01-07-2007, 13:26
Jeg kan nu bedre lide den helt gamle trøje med krave og snøre. Den er rigtig fed.

baeklev7
01-07-2007, 13:55
Ifølge Unisport.dk er designet af trøjen lavet med inspiration fra Porsche. Nogen der kan se dette?

Trankjær
01-07-2007, 14:08
Siger heller ikke at det er sikkert med Silvestres transfer, men vil man normalt ikke få en ungdomsspiller til at være med på billedet og så med lidt billedmanipulation indsætte Silvestres hovede? Læste en artikel (kan ikke lige finde den igen) om Uniteds kommende handler, hvor skribenten også påpegede dette.

Men lad os nu se, som du også siger så er han nok ikke den eneste der forsvinder i løbet af sommeren. Men så kan man jo indsætte Hargreaves, Nani og Anderson på Smith, Richardson og Heinze's kroppe! :D

Alex
01-07-2007, 14:41
Ifølge Unisport.dk er designet af trøjen lavet med inspiration fra Porsche. Nogen der kan se dette?

Hehe, gad jeg egentlig også godt vide? :Bouncing:

Oscar
01-07-2007, 14:43
Porsche laver alt fra kaffekander til kuglepenne, endda uden hjul. Karakteristisk for porsches design er, at det er moderne og "tjekket". Derfor inspireret af Porsche.

Alex
01-07-2007, 14:45
Der er da så mange ting der er 'moderne og tjekket'. Vi kunne også sige at trøjen var lavet af....
- Philips? Det er da rimelig moderne og tjekket...
- eller måske ferrari, det er da i hvert fald og moderne og tjekket. Ferrari er endda også oftest rød:)

Valler
01-07-2007, 15:24
Så blev Uniteds nye hjemmebanetrøje offentligtgjort sammen med købet af Hargreaves :)

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=439738

Hvis man kigger nærmere på trøjerne - inde på myspace, som de henviser til - kan man se små detaljer, som gør at trøjen faktisk er ret pæn :) Der er nogle lysere striber på brystkassen

EDIT* Hvordan får jeg skrevet linket ordentligt ind?

Oscar
01-07-2007, 16:43
Der er da så mange ting der er 'moderne og tjekket'. Vi kunne også sige at trøjen var lavet af....
- Philips? Det er da rimelig moderne og tjekket...
- eller måske ferrari, det er da i hvert fald og moderne og tjekket. Ferrari er endda også oftest rød:)

Nu er hverken philips' eller ferraris produktion så stor som Porsches, derfor færre ting at bliver inspireret af. Porsche designer fx deres egen tøjlinje og ure, mens ferrari får syet deres logo på noget andre har designet..

Alex
01-07-2007, 16:48
Da der stod at trøjen var inspireret af Porsche forventede jeg bare noget specielt. Ærlig talt ved jeg ikke lige hvad det skulle være.
Den trøje vi har her er så åbenbart inspireret af Porsche, fint nok. Det er bare ikke noget der kan ses.

Desuden: Porsches design er karaktiseret ved at det er moderne og tjekket. Hvad er Nikes design karaktiseret af? Vel det samme?

Oscar
01-07-2007, 16:51
Jeg ville foretrække funktionalitet fremfor godt design fra et sportsfirmas side, så hvis de tager inspiration fra nogen, der laver noget moderne, er det vel fint. Du havde vel ikke regnet med at der ville være rat og hjul på trøjen?

Alex
01-07-2007, 16:54
:) Behøver jeg forhåbentlig ikke svare på?

Synes bare det lyder latterligt at Porsche har inspireret vores trøje.
Porsches design er moderne, men vel ikke mere moderne end Nikes.

Oscar
01-07-2007, 17:02
På www.manutd.com, at trykket på trøjen er som arkitekturen af Old Trafford, men før jeg læste det, troede jeg det var en søgt inspiration fra Porsche i form af dækspor, men syntes det var for latterligt. Altså jeg kan heller ikke se, hvorfor nike ikke bare har designet den helt selv, synes de gjorde det udmærket sidste år, men der skulle åbenbart inspiration til i år.

Christensen
01-07-2007, 17:50
At noget er inspireret af Porsche betyder at det er kvalitet, og samtidig har et flot og moderne design. Det betyder overhovedet ikke at inspirationen er kommet fra en bil, og derfor skal man altså ikke forvente noget specielt pga. af det

Smaakage
01-07-2007, 19:28
Goddag hvor ligner den trøje alle andre. Absolut intet specielt ved den.
Dog er den meget fed. Striberne er sikkert meget fede når man får dem på, dog synes jeg at det ser mærkeligt ud med den kant der er omkring logoet.

Meget ordinær trøje. Nok ikke en der vil blive husket i fremtiden

Kofoed
01-07-2007, 20:22
Jeg skal helt klart have den nye trøje.. den er ikke noget helt specielt men pæn nok.. jeg er bare i syv sind om hvem jeg skal have trykt bagpå.. jeg ved godt at man skal vælge den man bedst kan lide, men jeg har rooney på sidste års trøje og jeg vil derfor ikke have ham igen.. skriv hvad i vil have bagpå jeres og hvorfor??

JakobR
01-07-2007, 20:28
Jeg skal helt klart have den nye trøje.. den er ikke noget helt specielt men pæn nok.. jeg er bare i syv sind om hvem jeg skal have trykt bagpå.. jeg ved godt at man skal vælge den man bedst kan lide, men jeg har rooney på sidste års trøje og jeg vil derfor ikke have ham igen.. skriv hvad i vil have bagpå jeres og hvorfor??

Darren Fletcher, Wes Brown eller O'Shea kunne være ret cool. De fra eget akademi og er meget loyale, samtidig med at de nogle gode fodboldspillere ;)

Dahlmann
01-07-2007, 20:32

Scholes, gaz eller neville tror jeg...

men kunne også godt blive solskjaer da det er hans sidste sæson...

Don Kafai
01-07-2007, 21:34

Rooney har imponeret mig virkelig meget. Efter VM troede jeg ikke på han ville tage sig sammen og undgå de dumheder der fulgte med ham før i tiden, men han har virkelig vist at alle kritikerne tog fejl.
Desuden er det jo også ideelt at købe en trøje med ham siden han skifter nr. til 10'ernen og det vil være en trøje der er aktuel i minimum 10 år endnu....

Zhaban
01-07-2007, 21:38
For lige at komme tilbage til Porschen;

Kunne det tænkes, at inspirationen er taget fra de biler med stripen henover? Uden at vide særlig meget (for ikke at sige ingenting) om biler generelt, men er det så ikke Porsche der startede den trend på deres GT-serier, sammen med Ford?

http://www.sportcraftcars.com/Scalextric/cars/sca2737.jpg

... Jeg refererer selvfølgelig til stripen bag på trøjen.

Dines
01-07-2007, 22:02

Jeg køber nok udebanetrøjen denne gang først, så kan det være jeg ønsker mig den anden til jul eller noget. Men hvis jeg var dig, så vil jeg vælge Giggs, Scholes eller Vidic, men det er nok hvad jeg vil have bagpå min. Du kan også tage en af de nye, eller som JakobR skriver ville det være coolt med Fletcher, O'Shea eller Brown. Ronaldo og Rooney er nok dem flest tager, selvom det efter min mening er lidt traditionelt, men de er jo de største stjerner, så det er naturligt nok. Du kan også købe målmandstrøjen, og så sætte O'Shea bagpå der.

Dahlmann
01-07-2007, 22:13
JDu kan også købe målmandstrøjen, og så sætte O'Shea bagpå der.

så skal det jo være 06-07 trøjen... :D

Martin
01-07-2007, 23:00
For lige at komme tilbage til Porschen;

Kunne det tænkes, at inspirationen er taget fra de biler med stripen henover? Uden at vide særlig meget (for ikke at sige ingenting) om biler generelt, men er det så ikke Porsche der startede den trend på deres GT-serier, sammen med Ford?

http://www.sportcraftcars.com/Scalextric/cars/sca2737.jpg

... Jeg refererer selvfølgelig til stripen bag på trøjen.

Så må jeg lige træde til. Porsche har som sådan ikke noget med Racing Stripesat gøre, som de hedder. Jovist, de har brugt dem, men hvem har efterhånden ikke det. I motorsport går de under navnet "Racing Stripes" og "Cunningham Stripes".

Det var Cunningham Racing der i sin tid satte striberne på deres biler, dels fordi de mente, at striberne gav en fordel når kørene spandt rundt på banen, så de beholdt orienteringen. Desuden var det meget lettere for tilskuererne at kende deres biler.

Derefter tog Carroll Shelby dem til sig, og Shelby er jo en af hovedmændene bag Ford Racing, som du også nævner. Men Porsche har som sådan ikke noget at gøre med dem, fordi de biler Cunningham benyttede var en blanding af Buick og Mercedes og senere hen Cadillac, Chrysler og Ford. 20 år senere kom Porschen så på programmet, men det var Cunningham teamet der satte striberne på, ikke Porsche.

Og nej, der er ikke striber på min bil :D

Eastfarm
01-07-2007, 23:11
http://store.manutd.com/stores/manutd/products/product_maxzoom.aspx?maximage=prd_maxzoom_237924-666.jpg&intPID=34294

Jeg synes det er SUPER FEDT med den nye trøje. Selvom jeg stadig elsker den "gamle trøje" fra sidste sæson, er denne her trøje et "must have" i mit klædeskab...

Striberne på ryggen er også super fede:b

Zhaban
01-07-2007, 23:15
Tak for info Martin :) Ja så er jeg på ligeså bar bund som alle andre, i spørgsmålet om hvorfra Porsches inspiration skulle indgå i trøjens design ...

Men det er vel i bund og grund også ligegyldigt :) Trøjen er efter min mening dejlig stilren.

Kofoed
01-07-2007, 23:34
Jeg køber nok udebanetrøjen denne gang først, så kan det være jeg ønsker mig den anden til jul eller noget. Men hvis jeg var dig, så vil jeg vælge Giggs, Scholes eller Vidic, men det er nok hvad jeg vil have bagpå min. Du kan også tage en af de nye, eller som JakobR skriver ville det være coolt med Fletcher, O'Shea eller Brown. Ronaldo og Rooney er nok dem flest tager, selvom det efter min mening er lidt traditionelt, men de er jo de største stjerner, så det er naturligt nok. Du kan også købe målmandstrøjen, og så sætte O'Shea bagpå der.

jeg har overvejet giggs meget da det KAN være hans sidste sæson med fast spilletid efter vores nyue indkøb.. jeg har også selv foreslået målmandstrøjen med o'shea på men så skal det være den fra i år.. men jeg gider ikke ronaldo eller rooney igen da det også vil være dem alle tager.. og de nye skal man lige se an inden syntes jeg..

Tojebe
01-07-2007, 23:36
Synes den nye trøje er ret fed. Simpel men fed. Den har nogle meget fede detaljer så glæder mig til at få en. Skal som sagt have en med O'Shea og Giggs. O'Shea fordi han er fra akadamiet, god, loyal og så er han bar sej fordi han spiller alt fra målmand til midtbane. Giggs fordi han er en legende som har tjent klubben i en lang årrække og så er det måske en af hans sidste trøjer i hans karriere.

Nogen der ved hvornår udetrøje bliver offentliggjort?

JakobR
01-07-2007, 23:43
Ifølge Unisport kommer der ingen ny udebanetrøje. Men en ny tredjetrøje kommer vist nok. Den blå var ellers superfed.

MUFC=Champions
02-07-2007, 10:49
Synes den nye trøje er ret fed. Simpel men fed. Den har nogle meget fede detaljer så glæder mig til at få en. Skal som sagt have en med O'Shea og Giggs. O'Shea fordi han er fra akadamiet, god, loyal og så er han bar sej fordi han spiller alt fra målmand til midtbane. Giggs fordi han er en legende som har tjent klubben i en lang årrække og så er det måske en af hans sidste trøjer i hans karriere.

Nogen der ved hvornår udetrøje bliver offentliggjort?

O'shea blev også kåret til Premier League´s bedste afslutter denne sæson. :D

Men jeg vil helt klart have en med Vidic, jeg overvejede en med Anderson, men det er jo lidt dumt, hvis han nu sku gå hen og blive et flop. Håber jeg godt nok ikke han gør!!

Hald
02-07-2007, 12:49
Yes så skal den bare bestilles på Unisport. Så lige den er kommet. Men skal lge vente til de nye navne kommer!! Bestiller en med NANI!!!

Dines
02-07-2007, 13:42
Yes så skal den bare bestilles på Unisport. Så lige den er kommet. Men skal lge vente til de nye navne kommer!! Bestiller en med NANI!!!

Jeg håber ikke du har bestilt din trøje, fordi han har ikke fået sit nr. endnu. :)

Dines
02-07-2007, 19:10
Ifølge Unisport kommer der ingen ny udebanetrøje. Men en ny tredjetrøje kommer vist nok. Den blå var ellers superfed.

Hmm okay. Inde på Unisport står der oppe i overskriften over udebanetrøjen for denne sæson, at det er 3'er trøjen? Jeg håber sådan på at det der kommer en ny.

cantona7
02-07-2007, 23:32
Sagde jo det ville blive den trøje... Man kan finde den tidligt hver år...

Hl-Glory
02-07-2007, 23:52
skal dælme også have den nye trøje, den er nice.
ved dóg ikke helt, hvem den skal være med.

Overvejer:

Vidic ( en af mine Favorit spiller )
Nani ( er helt vild hans bold kunnen, håber bare han ikke flopper )
Ronaldo.
Rooney.

Bugge
03-07-2007, 17:56
Jeg har desværre allerede en med Rooney 8, så det ville næsten være spild (og så alligevel ikke) at købe en med Rooney 10..

Jeg har stærkt overvejet Paul Scholes, men Anderson kunne også være lidt fræk..

Seba
03-07-2007, 18:11
Jeg overvejer stærkt at få en med Gary Neville..
Har altid synes om ham, og så er en rigtig united dreng, der kom fra ungdoms holdet..

Ellers overvejer jeg at få O´shea eller Ferdinand på udebanetrøjen..

Alex
03-07-2007, 18:35
Kan godt lide striben bag på trøjen!

Samtidig synes jeg godt om målmandstrøjen. Blå er en god farvej (federe end grøn), og kan godt lide de hvide linier omkring skulder.

Reichelt
03-07-2007, 21:57
Så skulle det vist også stå klart hvordan udebanetrøjen kommer til at se ud. Med rød stribe bagpå:

http://img140.imageshack.us/img140/2339/la6c27f0c99225d90e761efaq4.jpg

KristianB
03-07-2007, 22:16
Den er nu fed nok. Jeg kan dog bedre lide den sorte på side 17 er federe.

Dines
03-07-2007, 22:21
Den er også smuk. Da jeg har sindsyg mange røde trøjer med United, og jeg synes den minder en del om den fra sidste sæson, så er det den jeg køber.
Hvem skal jeg have bagpå:

Scholes
Giggs
Anderson
Vidic

Foged
03-07-2007, 22:24
Hvis jeg skulle købe en tror jeg der skulle stå
Sir Alex
86

Seba
03-07-2007, 22:57
Har du et billed af den bagfra ?
Hvis du siger der er en rød streg på ?

Og hvor ved du fra det er den nye udebanetrøje ?

Reichelt
03-07-2007, 23:21
Har du et billed af den bagfra ?
Hvis du siger der er en rød streg på ?

Og hvor ved du fra det er den nye udebanetrøje ?

Har ikke et billede af den bagfra, men i videoen på http://www.myspace.com/manutd kan Dong i et kort glimt ses med en sort trøje hvor der er en rød stribe bagpå. Desuden er der på billedet nederst, hvor man kan se stoffet til ryggen, et rødt stykke.

Kan selvfølgelig ikke sige 100% om det er den nye. Men som oftest før er udebanetrøjen hjemmetrøjen i en anden farve. Og sort har længe været floreret som den nye farve. Og med det billede virke det meget sandsynligt :D

Liverpool_sucks
04-07-2007, 19:32
http://a1767.g.akamai.net/v/1767/2939/7d/imageserv.adtech.de/images/301/Ad1440045St1Sz168Sq834545V0Id5.jpg

Seba
04-07-2007, 22:55
Jeg er på en måde skuffet over den nye trøje..
Som om det ligner en træningstrøje..

Der mangler ligesom det sidste finish..

Rhazmuz
04-07-2007, 23:08
Ved ikk helt mee det nye design, er som da sådan fint nok, og syntes da også vi skiller os godt ud fra andre klubber så det er jo fint nok;)
Syntes måske den forrige var lidt mere "cool", men måske pga det retro design den havde..
anyways, ska i hvert fald ha den nye trøje her engang og det blir sgu nok med carrick og nr 16 bagpå :juhuuuu:

Nauer
05-07-2007, 01:52
07/08? Det vil sige at denne trøje også kun gælder for en sæson?

Dines
05-07-2007, 10:15
Ja. Super trist der så hurtigt bliver skiftet trøje. Men United tjener jo kassen på at alle køber den nye trøje, så de kan da være ret lige glade?

Dahlmann
05-07-2007, 10:16
07/08? Det vil sige at denne trøje også kun gælder for en sæson?

ja den her trøje holder også kun en enkelt sæson...

jeg har efterhånden ændret mit syn på den nye trøje og synes den er ret fed alligevel... jeg tror jeg havde sat for høje forventninger efter den seneste trøje som nok er en af de flotteste vi nogensinde har haft...

United DK
05-07-2007, 10:23
Normalt spiller vi også i vores nye hjemmebanetrøje i to sæsoner, men da vi altid får ny trøje i et slutrundeår (bortset fra i år), så bliver den vi skal spille i, i den kommende sæson, skiftet ud næste sommer.