Se fuld version : Ny trøje
Altså nu har vi jo været røde i over 100 år, så at Liverpool og Arsenal også gør det, er svært at brokke sig over.
Nu blev jeg jo så mindet om at der er en mindre tradition for blå i united, så jeg vil nu tøve med at undre mig over det. Men ville du ikke også synes det var underligt hvis FCKs udebanetrøje / 3. trøje til næste sæson viser sig at være gul og blå?
Også selvom det viser sig at KB spillede i de farver i en sæson i 60'erne.
Nu er det jo ikke kun for 100 år siden vi havde blå 3. trøje. Vi har det vel næsten lige så ofte som den sorte
Nu er det jo ikke kun for 100 år siden vi havde blå 3. trøje. Vi har det vel næsten lige så ofte som den sorte
Forstår ikke din "irettesættelse", i forhold til det jeg har sagt, så jeg kan ikke kommentere direkte. Tror egentlig ikke vi er uenige. Jeg har bare været ude i noget farve snak idag. Jeg havde fået en fornemmelse af at den blå farve har sneget sig mere ind de seneste 5 år (og jeg begyndte at mistænke klubben for at ville være mere red, white and blue end - i USA stil - end red, white and black), men det er sikkert ikke rigtigt. Og nu fik jeg et godt argument for at holde af den blå (united) trøje, bl.a. med tilbageblik på Euro Cup trøjen i '68.
MOHoegsted
15-07-2010, 21:36
Ser det lidt sådan at man burde lave 1 og 2 trøje stortset ens, bare ændre farverne, self. 1. trøjen er rød, 2. trøjen hvid.¨
3 trøjen de sidste 2 år har været hvid og lidt blå, en trøje jeg syntes der var ret så fed, det blå er nok ikke helt gemt væk. så jeg ser gerne 3 trøjen være blå med hvidt, og den må gerne være moderne, så den skiller sig lidt ud fra de 2 andre.
Ready123
16-07-2010, 14:01
Kunne være en alt for fed 3. trøje :trophy:
http://4.bp.blogspot.com/_Hqy30Iycoxs/S74h3KR7BDI/AAAAAAAABJ0/c_yHl-jAwi8/s1600/Manchester+United+third.png
United DK
16-07-2010, 14:17
Det kunne det ikke nej, af grunde som er blevet nævnt tidligere i denne tråd.
Selv hvis Glazer aldrig havde købt klubben, og alt var ved det gamle, så ville jeg stadig ikke være begejstret. Ret beset synes jeg sammensætningen af gul og grøn er pisse grim, uanset om det var de oprindelige farver i sin tid.
DavidMadsen
16-07-2010, 14:50
I forbindelse med den nye trøje, er denne video blevet lavet. Det er i hvert fald en super indstilling at have.
http://www.unisport.dk/Nyhed/nyhed/6405/United_spillerne_introducerer_den_nye_troeje_i_en_ video_om_preseason.html
MosaverB
16-07-2010, 15:14
http://4.bp.blogspot.com/_Hqy30Iycoxs/S74h3KR7BDI/AAAAAAAABJ0/c_yHl-jAwi8/s1600/Manchester+United+third.png
Se, DER snakker vi om en fed trøje!
Det overrasker mig nogle gange at se, hvor mange der ikke har den fjerneste idé om hvad G&G står for, men tilsyneladende støtter dem alligevel
dannigizmo
16-07-2010, 16:20
Se, DER snakker vi om en fed trøje!
O
M
G!
I klubbens nuværende situation, hvordan kan man så nogensinde mene, at det ville være en fed trøje?!
I en perfekt verden, hvor protester ikke havde nødvendigt, kunne jeg forstå, hvis man syntes, det havde været fedt, hvis man mindedes Newton Heath. Lige nu fatter jeg det SLET ikke.
Nej, det ville være at udnytte det fansne har fået stablet sammen med Green and Gold.. Men ikke utænkligt, at Glazer kan finde på dette.
Vi slår lige det her fast endnu en gang, til dem der åbenbart ikke forstår det. G&G kampagnen er imod glazer, og imod man støtter ham. Det gør man også ved at købe uniteds officielle trøjer. Så det vil være fuldstændig åndsvagt hvis vi får en G&G trøje som officiel tredje trøje, idet det fuldstændig ville udnytte det must har fået stablet på benene.
Vi slår lige det her fast endnu en gang, til dem der åbenbart ikke forstår det. G&G kampagnen er imod glazer, og imod man støtter ham. Det gør man også ved at købe uniteds officielle trøjer. Så det vil være fuldstændig åndsvagt hvis vi får en G&G trøje som officiel tredje trøje, idet det fuldstændig ville udnytte det must har fået stablet på benene.
Enig.. Selvom jeg ikke vil købe den nye trøje på nuværende tidspunkt, da lysten ikke er der, må jeg faktisk sige, at jeg synes, at den er rigtig fed. Var lidt skeptisk i starten, men den har overrasket mig positivt, og jeg glæder mig til at se holdet spille i den.
DavidMadsen
16-07-2010, 17:59
Vi slår lige det her fast endnu en gang, til dem der åbenbart ikke forstår det. G&G kampagnen er imod glazer, og imod man støtter ham.
Vi slår lige det her fast endnu en gang, til dem der ikke har forstået det. "Glazer" er ikke kun én mand, men en familie.
Det er ikke kun ment på dig, men jeg har godt nok læst mange der skriver at 'ham Glazer skal ud', og det irriterer mig efterhånden.
Vores nye trøje er angiveligt lavet af gamle plastikflasker :D
http://www.sporten.dk/fodbold/se-uniteds-nye-skralde-dragt
Glory Man United
17-07-2010, 17:42
Vi slår lige det her fast endnu en gang, til dem der ikke har forstået det. "Glazer" er ikke kun én mand, men en familie.
Det er ikke kun ment på dig, men jeg har godt nok læst mange der skriver at 'ham Glazer skal ud', og det irriterer mig efterhånden.
...og så "vi" så fast, at Malcolm er den dominerende, og at "vi" derfor forsat frit har lov til at sige "ham"
DavidMadsen
17-07-2010, 18:07
...og så "vi" så fast, at Malcolm er den dominerende, og at "vi" derfor forsat frit har lov til at sige "ham"
Nok står han i spidsen, men der er jo flere med i spillet.
Nok står han i spidsen, men der er jo flere med i spillet.
Malcolm ejer jo klubben alene. De andre er bare bestyrelsesmedlemmer og lignende. Hvis Malcolm ryger, er der ingen chance overhovedet for at de andre bliver.
DavidMadsen
17-07-2010, 19:01
Malcolm ejer jo klubben alene. De andre er bare bestyrelsesmedlemmer og lignende. Hvis Malcolm ryger, er der ingen chance overhovedet for at de andre bliver.
Nej, præcis. De hører sammen som et team, selvom det er ham der står som ejer. De andre ryger heller ingen steder, så længe han er der.
Men skal vi ikke komme tilbage til emnet? Dette er ret irrelevant.
Enig, men hvis folk nu gerne vil have den nye hjemmebane trøje er det i mine øjne okay, så længe de køber en billig kopi lavet i for eksempel østen, eller sydamerika således at Galzer familien ikke får en klink.
Ready123
23-07-2010, 17:31
En fra min Familie vil forære mig et exemplar af den nye trøje, hvilket jeg ikke vil sige nej til. men ved ikke hvem jeg skal have bag på nogen der har nogle forslag?:)
Glory Man United
23-07-2010, 17:34
En fra min Familie vil forære mig et exemplar af den nye trøje, hvilket jeg ikke vil sige nej til. men ved ikke hvem jeg skal have bag på nogen der har nogle forslag?:)
Nr. 1203 Glazer?
Ready123
23-07-2010, 17:43
Nr. 1203 Glazer?
nummeret skulle symbolisere hvad?
Glory Man United
23-07-2010, 17:43
nummeret skulle symbolisere hvad?
.....at han nok ikke starter inde i næste sæson???
Ready123
23-07-2010, 17:44
.....at han nok ikke starter inde i næste sæson???
Fair nok troede bare det skulle symbolisere et eller andet
MosaverB
23-07-2010, 18:22
Enig, men hvis folk nu gerne vil have den nye hjemmebane trøje er det i mine øjne okay, så længe de køber en billig kopi lavet i for eksempel østen, eller sydamerika således at Galzer familien ikke får en klink.
Jeg køber den ægte fra Unisport.dk for at vise min kærlighed til United, og ikke til Glazer SELVOM pengene går til Glazer.
- Det forhindrer mig ikke I at være "med" hvert år.
Ulrik Vida Vinther
23-07-2010, 19:50
Jeg køber den ægte fra Unisport.dk for at vise min kærlighed til United, og ikke til Glazer SELVOM pengene går til Glazer.
- Det forhindrer mig ikke I at være "med" hvert år.
Jeg køber min til $16 på ebaysoccer.com og vil opfordre andre til at gøre det samme. :)
United DK
23-07-2010, 20:23
Kærlighed kan ikke købes for penge.
MosaverB
23-07-2010, 21:11
Jeg køber min til $16 på ebaysoccer.com og vil opfordre andre til at gøre det samme. :)
Mange tak for den opfordring, det går jeg ind og tjekker :)
Kærlighed til fodbold, og kærlighed til det modsatte køn er to forskellige ting.
United DK
23-07-2010, 21:20
Kærlighed til fodbold, og kærlighed til det modsatte køn er to forskellige ting.
Ja, for kærligheden til en kvinde har det med at fuse ud. Kærligheden til ens klub derimod, den er der altid, medmindre man selvfølgelig er en medløber.
Ja, for kærligheden til en kvinde har det med at fuse ud. Kærligheden til ens klub derimod, den er der altid, medmindre man selvfølgelig er en medløber.
Om lidt skriver Robinho at han har været os og United utro med Barcelona...
United DK
23-07-2010, 21:36
Om lidt skriver Robinho at han har været os og United utro med Barcelona...
Barcelona er den type kvinde, man ikke kan sige nej til, så det er fair nok. De spiller jo så smukt fodbold.
Jeg tror nu sagtens både du og jeg kan sige nej.
Liverpool ligner iøvrigt i den grad en stor ulækker Ru Paul i denne sammenhæng. Men det er der jo nogen der kan li
Så må Arsenal vel næsten være en mindreårig fransk luder? Så tror jeg godt jeg vil oddse Ribery til klubben
MosaverB
23-07-2010, 23:07
THAT my friend, is exactly what im talking about.
Barcelona er den type kvinde, man ikke kan sige nej til, så det er fair nok. De spiller jo så smukt fodbold.
Fremmed mad smager godt en gang imellem ;)
Meeeen united er nu den udvalgte. Selvom hun af og til glemmer at købe ind :)
ChristianR
24-07-2010, 09:17
Hvad får man så? En vellignende kopitrøje i god kvalitet?
Me love you looong time. Sucky sucky?
Hahaha.. Ja, jeg indrømmer også at det nogengange er frustrerende at spise rugbrødsmad til aftens, når ens fætter har købt kaviar til dyre priser.
Kasper United
24-07-2010, 10:22
Haha :lolol:
Ulrik Vida Vinther
24-07-2010, 11:39
Hvad får man så? En vellignende kopitrøje i god kvalitet?
Det håber jeg, men jeg skal ikke kunne udtale mig om det. Billederne ser fornuftige ud. Desuden får man også shorts.
ChristianR
24-07-2010, 12:20
Det håber jeg, men jeg skal ikke kunne udtale mig om det. Billederne ser fornuftige ud. Desuden får man også shorts.
Du må gerne lige smide en vurdering, når du får det hjem. Kan det passe, at det koster $25 i porto?
Og navn og ærmemærker smider de gratis oven i hatten?
Ulrik Vida Vinther
25-07-2010, 17:12
Du må gerne lige smide en vurdering, når du får det hjem. Kan det passe, at det koster $25 i porto?
Og navn og ærmemærker smider de gratis oven i hatten?
Navn, nummer og badges følger gratis med, man kan selv customize hvem man vil have bagpå.
Koster det virkelig så meget i fragt? Jeg har ikke fået bestilt den endnu. Jeg er lidt i tvivl om man risikerer, at der ryger moms oveni?
Glory Man United
28-07-2010, 08:31
http://m.gmgrd.co.uk/res/459.$plit/C_71_competition_1003232_do_not_use_images_image_i tem_0_image.jpg
Så ankom min trøje i dag....den er sgu flot!
schousboe9
28-07-2010, 09:11
Snyd! Jeg fik først mail fra dispatch igår...!? Troede egentlig de sendte skidtet samlet til de forskellige lande.
Hvad nr. har den? :)
Glory Man United
28-07-2010, 09:14
Snyd! Jeg fik først mail fra dispatch igår...!? Troede egentlig de sendte skidtet samlet til de forskellige lande.
Hvad nr. har den? :)
Fik også mail igår morges, så det er gået stærkt. Måske fordi du bor på landet?:)
Nr? Den har sgu da ikke noget nr!!!
schousboe9
28-07-2010, 09:18
... Vil du lige have to minutter at tænke over den i? Hint: ikke på ryggen...
Hint 2:
This purchase guarantees that you will be the proud owner of one of the 5,000 limited edition “ONE LOVE” shirts, featuring a unique number between 1 and 5,000
Glory Man United
28-07-2010, 09:26
... Vil du lige have to minutter at tænke over den i? Hint: ikke på ryggen...
Hint 2:
1872...smarte :Smackden:
Kafai din har så nr 4035
Hvordan har I fået sådan en trøje ? :confused:
Hvordan har I fået sådan en trøje ? :confused:
http://www.oneloveshirt.com/single.htm?ipg=10199
schousboe9
29-07-2010, 16:43
Så kom trøjen også til provinsen! Men øh... Nogen, der har fået en medium, men nok skulle have haft en large?? :D
Ulrik Vida Vinther
29-07-2010, 17:09
Så kom trøjen også til provinsen! Men øh... Nogen, der har fået en medium, men nok skulle have haft en large?? :D
Er de små i størrelserne? Kan se der kun er large og XL tilbage nu. Er omkring 183, tror du en large vil passe fint til den højde?
schousboe9
29-07-2010, 17:37
Jeg bestilte den i large, og den er nok lige en tand for stor. Jeg er 1,93, så du vil nok tværtimod svømme i den. :) Tænkte, om nogen måske ville bytte, hvis deres er for lille?
Ulrik Vida Vinther
29-07-2010, 23:36
Jeg bestilte den i large, og den er nok lige en tand for stor. Jeg er 1,93, så du vil nok tværtimod svømme i den. :) Tænkte, om nogen måske ville bytte, hvis deres er for lille?
Nå på den måde - tak for heads up. :) Ærgerligt jeg ikke nåede at bestille..
Så kom jeg hjem fra ferie og sørme om der ikke var en trøje med nummer 2722 i posten
:D
Mikey-boy
31-07-2010, 11:15
Jeg har lige bestilt min trøje + 5 £ i donation, bare lige så i ved det.. Men hvor lang tid går der før jeg har den? Jeg har snart ventet i 4 minutter, og er ved at blive utålmodig!
Glory Man United
31-07-2010, 11:24
Puha min large trøje er sgu godt nok stor....
schousboe9
31-07-2010, 11:33
Puha min large trøje er sgu godt nok stor....
Ja... :(
Er der nogen chance for, den krymper i vask, hvis man straffer den ved 60 grader?? :D
Er I meget små? Min Large passer da og jeg vil sige jeg er 'normal' af bygning :)
Trøjeformen er meget "kasseagtig" så den virker stor i livet, men længden og ærmelængden passer hos mig :)
schousboe9
31-07-2010, 12:01
Den passer som sådan også til mig, men jeg er ikke så vild med, at træjerne hænger alt for løst, og det gør den her. Den er som du siger meget 'kasse'-agtig, så om en mindre medium ville løse problemet er jo ikke en gang sikkert. Så laver den sikkert 'Kylling'-tricket bagpå i stedet:
http://img831.imageshack.us/img831/3518/unavngivet.jpg
Mikey-boy
03-08-2010, 15:03
Jeg har lige fået min ONE LOVE trøje! Dejligt!
schousboe9
04-08-2010, 10:19
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B48C41513%2DA376%2D4D1F%2D98 1D%2D660FC5BB193E%7D&newsid=6651134
http://img210.imageshack.us/img210/269/mufc69904.jpg
Og så blev der søreme præsenteret en ny udebanetrøje. Godt, der ikke er noget amerikansk præg på den, som man ellers kunne have frygtet... Ikke den kønneste son-of-a-bitch i samlingen.
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7B48C41513%2DA376%2D4D1F%2D98 1D%2D660FC5BB193E%7D&newsid=6651134
Og så blev der søreme præsenteret en ny udebanetrøje. Godt, der ikke er noget amerikansk præg på den, som man ellers kunne have frygtet... Ikke den kønneste son-of-a-bitch i samlingen.
Jeg synes ellers, at der er usædvanlig meget amerikansk præg ved den trøje. Den er godt nok grim. Den ligner vores efterligning af Tottenham-trøjen, vores hvide trøje fra 08-09. Sad, sad, sad!
Kan One Love-trøjen købes ovre i Manchester på gaden eller andre steder?
Ulrik Vida Vinther
04-08-2010, 11:52
Ja... :(
Er der nogen chance for, den krymper i vask, hvis man straffer den ved 60 grader?? :D
Jeg ville prøve at tørretumble den :)
MosaverB
04-08-2010, 12:02
Jeg er en af dem der har været imod vores trøjer, da jeg så de første billeder. Men, jeg synes bare, at den bliver federe og federe på hvert billed. Og, den her udebanetrøje er da også fed.
Jeg har fået min i Large men skulle have haft den i XL...10 "minutter" på løbebåndet og den passer :)
nielzon21
04-08-2010, 13:34
Sådan :) nr. 4602 ankommet til byen.
Dog skulle den nok have været en tand mindre, for føler da godt nok der er plads til en mere i den store trøje :titte:
Jeg forstår ikke problemerne med trøjerne. Synes de er fine nok, langt bedre end dem vi havde med AIG hvis man undtager den sorte-udebanetrøje.
Men i kan jo bare lade være med at købe dem hvis det virkelig er så stort et problem. Det er desuden ret belastende og trættende at konstant høre på børn der græder over at trøjerne ikke er 100% deres personlige smag, for det er svært at ramme tusindvis forskellige individders smagsløg.
christ.
schousboe9
04-08-2010, 15:29
Jeg forstår ikke problemerne med trøjerne. Synes de er fine nok, langt bedre end dem vi havde med AIG hvis man undtager den sorte-udebanetrøje.
Men i kan jo bare lade være med at købe dem hvis det virkelig er så stort et problem. Det er desuden ret belastende og trættende at konstant høre på børn der græder over at trøjerne ikke er 100% deres personlige smag, for det er svært at ramme tusindvis forskellige individders smagsløg.
christ.
Nej! De skal passe til min smag, for det er trods alt mig de vil have til at købe dem! Jeg bliver ved, til de giver sig! Ved de ikke, hvor vigtig jeg er eller hvad?? Det kan godt være, jeg snart bliver nødt til at køre det store skyts i stilling... Det er også allerede blevet motherf****ing sagt til de voksne!
christ.
Nej! De skal passe til min smag, for det er trods alt mig de vil have til at købe dem! Jeg bliver ved, til de giver sig! Ved de ikke, hvor vigtig jeg er eller hvad?? Det kan godt være, jeg snart bliver nødt til at køre det store skyts i stilling... Det er også allerede blevet motherf****ing sagt til de voksne!
christ.
umodent comeback.
schousboe9
04-08-2010, 15:41
umodent comeback.
Mission accomplished then.
Jeg er som sådan også ligeglad med trøjens design, da jeg under normale omstændigheder sikkert ville købe den alligevel. Jeg har bare svært ved at acceptere, at man ikke bare kan nøjes med at eje klubben, men også skal sætte sit præg på selve spilletrøjen. Hvorfor ikke bare spille i Stars and Stripes når vi er igang? Det lugter så langt væk af amerikanisering og virker egentlig mest af alt på mig som en decideret, men diskret provokation.
Måske det bare er mig, der lægger for meget i det, men sådan er vi så forskellige.
Mission accomplished then.
Jeg er som sådan også ligeglad med trøjens design, da jeg under normale omstændigheder sikkert ville købe den alligevel. Jeg har bare svært ved at acceptere, at man ikke bare kan nøjes med at eje klubben, men også skal sætte sit præg på selve spilletrøjen. Hvorfor ikke bare spille i Stars and Stripes når vi er igang? Det lugter så langt væk af amerikanisering og virker egentlig mest af alt på mig som en decideret, men diskret provokation.
Måske det bare er mig, der lægger for meget i det, men sådan er vi så forskellige.
Jeg betvivler at det er 100% kun og kun Glazer's der bestemmer trøjens udseende. Tror også at klubbens marketingsafdeling, spillerne, Fergie & Gill har et input. Om det er 100% amerikanisering skal jeg ikke kunne svare på,
Men derfor behøver man ikke stortude hver eneste gang man har chancen bare fordi at det ikke er i den enkeltes overbevisning.
Jeg vil vædde med at der er mange der synes trøjen er flot, men sikkert også mange som siger den er grim, fordi de er bange for at gå imod strømmen af Green&Gold eller Glazer-Haters.
schousboe9
04-08-2010, 15:59
Det var heller ikke for at starte det store tudetog, som folk kunne hoppe med på. Det var egentlig bare for at gøre opmærksom på, at den nye udetrøje nu var officiel, og i samme forbindelse tilknytte en kommentar til det.
Men ligesom vi kan lade være med at købe trøjen, hvis vi ikke kan lide den, kan du jo samtidig se bort fra alle de indlæg, du ikke kan lide. :)
DavidMadsen
04-08-2010, 20:58
Hjemmebanetrøjen er godt nok en del kønnere end den hvide. Og den klæder ligeledes min nye kærlighed, Hernandez, meget bedre end den hvide.
Jeg har også lige fået min One Love M.U.S.T trøje i størrelse large, den er desværre en lille tand for stor...så vil høre om nogle vil bytte med mig, vil gerne have fat i en medium
Kontakt mig venligst på:
Alimunir_ahmed@hotmail.com - hvis nogle er interesserede
Min trøje er helt ny og ubrugt!
På forhånd tak
http://www.caughtoffside.com/2011/02/22/vote-for-vfl-wolfsburg-to-play-with-an-actual-wolf-on-their-shirt-next-season/
Fantastisk idé at lade fansene have medbestemmelse angående den nye spillertrøje.
United DK
23-02-2011, 15:12
http://www.caughtoffside.com/2011/02/22/vote-for-vfl-wolfsburg-to-play-with-an-actual-wolf-on-their-shirt-next-season/
Fantastisk idé at lade fansene have medbestemmelse angående den nye spillertrøje.
Man ser tit lignende i mindre engelske og skotske klubber, hvor trøjesponsoren lægger 4-8 designs ud, og så skal tilhængerne vælge. Det der i mine øjne er lidt tyndt ved Wolfsburgs afstemning er, at ulven ikke symbolisere noget for klubben. De hedder Wolfsburg fordi klubben kommer fra byen Wolfsburg. Hvis det endelig var, så skulle de have et billede af en Volkswagen (deres Sugar daddy) på trøjen, det ville være originalt. Ligesom Wolves' hjemmebanetrøje fra 96-98, hvor klublogoet (ulvehovedet) er en del af designet.
http://unprofessionalfoul.com/wp-content/uploads/2010/07/WW1.gif
Jeg stemmer for, at United laver en trøje, hvor djævlen udgør store dele af trøjen som Wolves trøjen. Ville være for fedt.
Nogen der ved om vi får ny trøje til sommer ?
United DK
13-03-2011, 16:32
Nogen der ved om vi får ny trøje til sommer ?
Vi får i hvert fald en ny udebanetrøje, men jeg tror også vi får en ny hjemmebanetrøje. Man kan ligeså godt malke igennem.
EDIT:
Fra Megawhoren:
http://img820.imageshack.us/img820/949/megawhore.jpg
MOHoegsted
13-03-2011, 16:58
Vi får også en ny 3. trøje.
United DK
13-03-2011, 17:00
Vi får også en ny 3. trøje.
Sikker? 3. trøjen plejer somregel bare at være udebanetrøjen fra den forgangende sæson.
schousboe9
13-03-2011, 17:02
Sikker? 3. trøjen plejer somregel bare at være udebanetrøjen fra den forgangende sæson.
Så er det jo også en ny 3. trøje.
United DK
13-03-2011, 17:06
Så er det jo også en ny 3. trøje.
Ja, det kan man sige.
Snothvalp!
Hulle #7
13-04-2011, 23:33
Nogen der tror på dette kunne være vores nye hjemmebane trøje?
http://www.footballshirtculture.com/11/12-kits/manchester-united-11-12-nike-home-shirt-leaked.html
http://www.footballshirtculture.com/11/12-kits/manchester-united-11-12-nike-home-shirt-leaked.html
Det håber jeg ærlig talt ikke. Virker som en ret uinspireret trøje.
nielzon21
14-04-2011, 06:58
De første "previews" der bliver lækket er som regel ikke den endelige trøje, så tror nu ikke vi skal se den trøje som værende United's hjemmetrøje i næste sæson... Den bliver vel først officielt vist en måneds tid før sæsonstart.
VonKoblenz
14-04-2011, 07:56
Den er godt nok kedelig.. :)
MOHoegsted
14-04-2011, 08:43
Tror ikke og håber ikke.
Den minder meget om vores nuværende, få noget helt nyt, noget ala 07/08 trøjen.
GloryGloryMU
14-04-2011, 09:09
Tror ikke og håber ikke.
Den minder meget om vores nuværende, få noget helt nyt, noget ala 07/08 trøjen.
Åh ja, 07/08 trøjen var legendary!
Hænger nok også sammen med at 07/08 sæsonen var fantastisk. Det hjælper på ens forhold til trøjen:)
Mindes dog at rigtig mange ikke brød sig om designet på den trøje, da den først kom.
Derudover troede jeg faktisk at vi ville køre med den nuværende i 2 sæsoner.
Synes det har været sådan de senere år at være kører i hhv. 2 år, 1 år, 2 år etc...
Men det er måske bare mig.
United DK
14-04-2011, 09:09
Folk er altid negative ved første øjekast på en ny trøje, selv den i dag så populære 06/07 hjemmebanetrøje fik en hård medfart i sommeren 2006, og jeg mindes heller ikke, at 07-09 trøjen var videre populær til at starte med, men her har succesen i den sikkert hjulpet lidt på det.
Jeg kunne godt tænke mig, at man lavede noget tryk ind i selve trøjen, der gjorde den unik på en måde. Ligesom da Old Trafford var trykt ind i trøjen i udgaven fra 94-96.
(man skal kigge ordentligt efter)
http://i405.photobucket.com/albums/pp137/BesarJerseyCollections/Man%20Utd%20Home%2094-96%201st%20Kit/IMG_1319.jpg
Hulle #7
14-04-2011, 11:04
Folk er altid negative ved første øjekast på en ny trøje, selv den i dag så populære 06/07 hjemmebanetrøje fik en hård medfart i sommeren 2006, og jeg mindes heller ikke, at 07-09 trøjen var videre populær til at starte med, men her har succesen i den sikkert hjulpet lidt på det.
Jeg kunne godt tænke mig, at man lavede noget tryk ind i selve trøjen, der gjorde den unik på en måde. Ligesom da Old Trafford var trykt ind i trøjen i udgaven fra 94-96.
(man skal kigge ordentligt efter)
http://i405.photobucket.com/albums/pp137/BesarJerseyCollections/Man%20Utd%20Home%2094-96%201st%20Kit/IMG_1319.jpg
Det kunne være blæret, men tror desværre aldrig det kommer til at ske igen. Vi får sikkert en trøje der minder om det link jeg satte ind før, altså bare "stille og rolig".
Trøjerne vi har haft de sidste par sæsoner har været for kedelige.
Vi har ikke haft en fed trøje siden 06/07.
11/12-away LEAKED
http://soccerlens.com/shirts/manchester-united-20112012-away-shirt/8690/
Hvis det er den så er den da mega fed. Omend den ligner Chelseas away...
EDIT:
http://soccerlens.com/shirts/files/2011/04/LEAKED-manchester-united-1112-away.jpg
Den ser mega fed ud, ligner meget bare en moderne T-shirt, plus det så lige bliver kombineret med verdens bedste klub.
Kunne måske godt være i tvivl om at trøje muligvis skulle være en trænings trøje. Det syntes jeg er sket et par gange, kan huske der dukkede billeder op for et par år siden, hen mod sæsonafslutning af en rigtigt fed trøje, som til sidst viste sig at være en trænings trøje. Men lad os da håbe det bliver den.
Den kunne man da godt spille lidt moderne i til sommer.
United DK
18-04-2011, 15:14
Bare fordi den er blå, er det jo ikke en Chelsea-trøje, og mig bekendt spiller vi i samme farve som Liverpool normalt. Vi spillede jo f.eks. i blåt i Europa Cup-finalen i 1968, og en af mine all-time favourites når det kommer til United-trøjer, er den her "OB-trøje" fra 95/96.
http://www.classicfootballshirts.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/0dc2d03fe217f8c83829496872af24a0/m/a/man-united-95-blue.jpg
Sålænge der er United-logo på, så er det en United-trøje.
Ganske fed udebanetrøje.
Jeg har faktisk savnet en blå trøje, i særdeleshed den hvide vi har lige pt er direkte modbydelig at se på.
http://chefsnews.files.wordpress.com/2011/05/manchester-united-2011-12-home-kit.jpg
Er det den nye trøje? Ikke fordi designerne hos Nike har fortjent en mega bonus for at komme op med noget nyt i så fald.
Den ligner ret meget trøjen fra 2000...
http://www.oldfootballshirts.com/img/shirts/12/thumbs/football_shirt_156_1_276x400x0.jpg
United DK
12-05-2011, 20:41
Kraven minder mig om udebanetrøjen fra 78/79, der til gængæld er en af de federe United-trøjer.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ0b_1iTrxoxkCKdP9zW0mIT1W6bwj92 KWs2KbfB4FbsSmyoERu&t=1
Den nye (hvis det er den) ligner lidt trøjen fra 07-09, bare med sort/hvidt-kraven. Nike har før lavet nogle fede trøjer, men det er efterhånden nogle år siden.
http://www.classicfootballshirts.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/0dc2d03fe217f8c83829496872af24a0/i/m/image_11212_1.jpg
http://www.oldfootballshirts.com/img/shirts/342/inter-milan-away-football-shirt-1998-1999-s_6853_1.jpg
http://rangersmatchworncollection.co.uk/images/HPIM2105.JPG
Kasper United
12-05-2011, 21:03
Kunne være fedt, hvis der blev lavet en speciel United trøje, hvor man brugte Newton Heath farverne ligesom 3. trøjen fra 1992-1994 sæsonen. Det vil nok ikke blive hverken 1. eller 2. trøje, men en 3. trøje igen.
Men hvis det vil ske, bliver det nok først, når der engang er jubilæum igen. Derudover skal Glazer nok heller ikke eje klubben.
ChristianR
12-05-2011, 21:18
Kunne være fedt, hvis der blev lavet en speciel United trøje, hvor man brugte Newton Heath farverne ligesom 3. trøjen fra 1992-1994 sæsonen. Det vil nok ikke blive hverken 1. eller 2. trøje, men en 3. trøje igen.
Men hvis det vil ske, bliver det nok først, når der engang er jubilæum igen. Derudover skal Glazer nok heller ikke eje klubben.
Det ville da overhovedet ikke være fedt, hvis Glazers skal til at tjene penge på at sælge trøjer, der bærer præg af G&G-kampganen. Det vil derimod være fuldstændig forkasteligt.
Jeg tror dog ikke, du skal være nervøs for, om de kunne finde på det. Selvfølgelig kan de det.
Kasper United
12-05-2011, 21:56
Det ville da overhovedet ikke være fedt, hvis Glazers skal til at tjene penge på at sælge trøjer, der bærer præg af G&G-kampganen. Det vil derimod være fuldstændig forkasteligt.
Jeg tror dog ikke, du skal være nervøs for, om de kunne finde på det. Selvfølgelig kan de det.
Har du læst hvad jeg skriver? Jeg tolker nu ikke "Derudover skal Glazer nok heller ikke eje klubben," som en sætning, hvor jeg mener, at Glazer ejer klubben og vil lave trøjerne under hans tilstedeværelse og derudover tjene penge på det. Det vil, som du selv siger, være forkasteligt.
Hvis der blev lavet sådan en trøje nu, mens det er Glazer, som ejer klubben, kunne jeg aldrig finde på at købe sådan en trøje.
ChristianR
12-05-2011, 22:08
Har du læst hvad jeg skriver? Selvfølgelig læste jeg hvad du skrev.
VJeg tolker nu ikke "Derudover skal Glazer nok heller ikke eje klubben,"
Ok. så meget kunne jeg ikke tolke ud af den sætning. Det kunne nok være bedre formuleret, hvorfor du ikke mente, de skulle eje klubben, hvis det skulle ske.
Det kunne lige så vel have haft den betydning, at du ikke troede, det ville ske under Glazers ejerskab.
http://chefsnews.files.wordpress.com/2011/05/manchester-united-2011-12-home-kit.jpg
Er det den nye trøje? Ikke fordi designerne hos Nike har fortjent en mega bonus for at komme op med noget nyt i så fald.
"Less is more"
Jeg synes den er fed fordi den er så enkel og stilren.
nielzon21
12-05-2011, 22:26
"Less is more"
Jeg synes den er fed fordi den er så enkel og stilren.
:trophy: Pæn trøje at hive det 20. mesterskab hjem i til næste år...
men hvorfor skifter vi egentlig trøje hvert år nu?:confused:
United DK
12-05-2011, 22:34
Simpelt: Penge
Glory Man United
13-05-2011, 07:21
Kraven minder mig om udebanetrøjen fra 78/79, der til gængæld er en af de federe United-trøjer.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ0b_1iTrxoxkCKdP9zW0mIT1W6bwj92 KWs2KbfB4FbsSmyoERu&t=1
Den fedeste trøje ever....
Refstrup
13-05-2011, 08:02
På den måde får Glazer flere penge i kassen..
Dahlmann
13-05-2011, 08:24
På den måde får Glazer flere penge i kassen..
Der er nu ikke noget vildt ved det.. det er et salgstrick der bruges i mange klubber.. På samme måde har der også været stigninger på billetpriserne i United både før og efter glazer ligesom der har været det i mange andre klubber.. Alt bliver bare skudt lidt ud af proportioner når det kommer til Glazer.. det er smarte tricks så der kommer flere penge i kassen. De forretningsfolk ved nok hvad de laver på den ene eller anden måde, jeg synes dog stadig ikke om det de har gang i..
Med hensyn til den nye trøje synes jeg den er lettere kedelig, men ender vel nok med at synes om den alligevel. Jeg ville gerne at vi fik noget unikt ala 06-07 trøjen. I starten syntes jeg så heller ikke om den, men da jeg fik den i hånden var jeg solgt. Et design jeg ikke har set ved andre klubber..
Danielsen
13-05-2011, 10:28
Jeg bliver sindssyg af, hvor stort Nike-logoet er, i forhold til United-logoet. Det er 10 gange mere synligt end vores logo! :mad:
United DK
13-05-2011, 13:27
Jeg bliver sindssyg af, hvor stort Nike-logoet er, i forhold til United-logoet. Det er 10 gange mere synligt end vores logo! :mad:
Tjah, hvis man kigger på den trøje jeg uploadede fra 78/79, så er Admiral-logoet på størrelse med United-logoet, og jeg kan heller ikke se nogen bevidst idé i, at gøre vores logo mindre. United-logoet er et af verdens største brands, og det ville da være åndsvagt, at prøve at skjule det bevidst. Jeg synes så heller ikke det er tilfældet, jeg kan fint se djævlen og det hele.
unitedforreal
13-05-2011, 13:31
Kommer der en CL finale trøje ? og bliver den sat til salg før eller efter en CL finale ?
United DK
13-05-2011, 13:39
Kommer der en CL finale trøje ? og bliver den sat til salg før eller efter en CL finale ?
Hvis du tænker på en helt ny trøje til lejligheden, så nej. Vi spiller i den hvide udebanetrøje.
Kunne godt tænke mig lidt mere variation og lidt flere detaljer.
Men det er trods alt en meget stilren trøje, synes jeg. Den ser classy ud trods alt.
Udebane trøjen (den blå/sorte stribede) er til gengæld lidt af en frækkert. Hvis den altså kommer til at se sådan ud.
Hvis du tænker på en helt ny trøje til lejligheden, så nej. Vi spiller i den hvide udebanetrøje.
Er det besluttet at vi skal spille i udebane trøje?
United DK
13-05-2011, 14:07
Er det besluttet at vi skal spille i udebane trøje?
Ja, vi er "udehold" i finalen.
unitedforreal
13-05-2011, 14:18
Jeg tænker mere på et finale logo osv på selve trøjen...
schousboe9
13-05-2011, 14:21
Der kommer vel til at stå noget i stil med
UEFA Champions League Final
Wembley Stadium, London
May 28th 2011
som der plejer at gøre på den slags trøjer.
United DK
13-05-2011, 14:23
Den trøje Rath linker til i en anden tråd, kunne nemt være trøjens udformning i finalen.
http://cgi.ebay.co.uk/Manchester-United-Champions-League-Final-Shirts-2011-/190530523114?_trksid=p4340.m444&_trkparms=algo%3DCRX%26its%3DC%252BS%26itu%3DSI%25 2BUA%252BLM%252BLA%26otn%3D20%26ps%3D63%26clkid%3D 9122167150942121125#ht_983wt_1139
Jeg kan umiddelbart opspore at ærmerne kan foldes ud, så der kommer en kant:
http://farm6.static.flickr.com/5145/5689818814_ae532dd537.jpg
og så skulle der stå Relentless bag på logo'et
http://i34.photobucket.com/albums/d137/jstyants/216237_1676346557647_1506963229_31289772_3113439_n .jpg
Jeg tænker mere på et finale logo osv på selve trøjen...
http://desmond.yfrog.com/Himg620/scaled.php?tn=0&server=620&filename=ch5nsn.jpg&xsize=640&ysize=640
Skulle blive denne.
http://desmond.yfrog.com/Himg620/scaled.php?tn=0&server=620&filename=ch5nsn.jpg&xsize=640&ysize=640
Skulle blive denne.
Er det ikke noget med at sponsorlogo'erne på trøjerne er mindre i champions league?
På det billede der, ser det bare ret stort ud. og nike logoet ser meget skævt ud.
Det er måske bare mig?
Danielsen
13-05-2011, 16:43
Tjah, hvis man kigger på den trøje jeg uploadede fra 78/79, så er Admiral-logoet på størrelse med United-logoet, og jeg kan heller ikke se nogen bevidst idé i, at gøre vores logo mindre. United-logoet er et af verdens største brands, og det ville da være åndsvagt, at prøve at skjule det bevidst. Jeg synes så heller ikke det er tilfældet, jeg kan fint se djævlen og det hele.
Jeg kan så fortælle dig, at siden vi fik Nike som trøje fabrikant. Er deres logo vokset og vores blevet mindre. Specielt 2003-2005 Away(den sorte) også 2004-2006 home (jeg har begge) Kan man tydeligt ses forskellen. Det kan også ses her: http://www.prideofmanchester.com/sport/mufc-kits7.htm
Det jeg flipper over med den nye er, at det første man lægger til er Nike-logoet.
Bliver udebane & tredje trøjerne de samme som i år ?
DavidMadsen
13-05-2011, 17:48
Jeg er normalt en smule overtroisk mht. fodbold, og har visse ritualer jeg altid udfører før og under en kamp, men... den havde vi jo også på i 2009-finalen mod Barca, og hvordan gik det lige dér?! Lad Barca troppe op i udebanetrøjer! :(
United DK
13-05-2011, 17:58
Jeg er normalt en smule overtroisk mht. fodbold, og har visse ritualer jeg altid udfører før og under en kamp, men... den havde vi jo også på i 2009-finalen mod Barca, og hvordan gik det lige dér?! Lad Barca troppe op i udebanetrøjer! :(
Statistisk set er chancerne ikke væsentlig ringere af, at vi ikke spiller i rødt. Vi har vundet to Europa Cup-finaler i rødt (1999, 2008), og to i hhv. blå (1968) og hvid (1991). Så var der så finalen for to år siden, men det er altså også den eneste Europa Cup-finale vi har tabt. Et andet fact er, at Barcelona har tabt ligeså mange mesterholdsfinaler, som de har vundet. De vandt i 1992, 2006 og 2009, men har så også tabt i både 1961, 1986 og 1994, og generelt har de tabt seks af deres 16 Europa Cup-finaler gennem tiderne, hvilket altså næsten er hver anden finale, og nu vandt de jo sidst, så...
ChristianR
13-05-2011, 18:19
Statistisk set er chancerne ikke væsentlig ringere af, at vi ikke spiller i rødt. Vi har vundet to Europa Cup-finaler i rødt (1999, 2008), og to i hhv. blå (1968) og hvid (1991).
Er det kun mig, der ikke har hørt det? :confused:
EDIT: Ahh, cup winners cup.
Danielsen
13-05-2011, 18:41
Hmmm nej jeg har også misset den....
Edit: Ahh Cup Winners Cup og UEFA Super Cup ;)
ChristianR
14-05-2011, 10:29
Men det tæller altså ikke som en Europa Cup finale. Så den brøler forlanger jeg en undskyldning for.
United DK
14-05-2011, 10:39
Men det tæller altså ikke som en Europa Cup finale. Så den brøler forlanger jeg en undskyldning for.
En Europa Cup-finale er jo alle former for europæiske finaler, uanset om det er CL, EL, UEFA Cup eller Cup Winner's Cup. I England er "the European Cup final" altid mesterholdenes finale (CL-finalen), men herhjemme har navnene på finalerne altid været enten Europa Cup-finalen for mesterhold, eller Europa Cup-finalen for pokalvindere, for at kunne skelne.
ChristianR
14-05-2011, 10:45
En Europa Cup-finale er jo alle former for europæiske finaler, uanset om det er CL, EL, UEFA Cup eller Cup Winner's Cup. I England er "the European Cup final" altid mesterholdenes finale (CL-finalen), men herhjemme har navnene på finalerne altid været enten Europa Cup-finalen for mesterhold, eller Europa Cup-finalen for pokalvindere, for at kunne skelne.
Hjemme hos mig er en Europacup finale altså finalen for Europacup for mesterhold. Kald mig bare engelsk.
Jeg synes det er at snyde sig til Europacup finaler, hvis man går og praler med, at man har vundet x antal Europacup finaler og halvdelen har været for pokalvindere.
Det er noget forbandet svineri, for der er jo ikke nogen, der går op i Europacup for pokalvindere. Det er jo også derfor, vi har afskaffet det pjat sidenhed.
United DK
14-05-2011, 11:02
Hjemme hos mig er en Europacup finale altså finalen for Europacup for mesterhold. Kald mig bare engelsk.
Jeg synes det er at snyde sig til Europacup finaler, hvis man går og praler med, at man har vundet x antal Europacup finaler og halvdelen har været for pokalvindere.
Det er noget forbandet svineri, for der er jo ikke nogen, der går op i Europacup for pokalvindere. Det er jo også derfor, vi har afskaffet det pjat sidenhed.
Grunden til den blev afskaffet var jo, at top 4 fra alle de store ligaer lige pludselig skulle spille med i CL, og så var der ikke meget ved Cup Winner's Cup længere. Finalen i turneringen i 1991, var jo CL-finalen i dag, så dengang var der sgu prestige over det.
http://www.footballshirtculture.com/forum/fsc-forum/football-shirt-discussion/new-manchester-united-away-and-third-kit-2011/2012.html#8623
Faldt over dette link - ser ud til at vi i næste sæson skal have en helt nye 3. trøje fremfor at bruge denne sæsons udebanetrøje.
Den blå og sorte, som ser ud til at blive udebanetrøjen, synes jeg ikke ret godt om. Dog er den sorte 3. trøje voldfed efter min mening, specielt den fede røde og hvide retro krave og så med resten bare enkelt og sort. Derudover kan jeg godt lide når 2./3. trøjen er hjemmetrøjen i en anden farve, hvilket 3. trøjen ser ud til at være.
Hvad synes I ellers om disse to mulige bud på nye trøjer? :)
OneAndOnly
17-05-2011, 22:41
Udebanetrøjen er grim, og ligner en målmandstrøje.
Enig med dig omkring 3. trøjen, som ser enkel ud, men den har noget over sig.
Har lige læst at de nye trøjer bliver præsenteret på søndag. Om det passer ved jeg ikke.
http://www.footballshirtculture.com/forum/fsc-forum/football-shirt-discussion/new-manchester-united-away-and-third-kit-2011/2012.html#8623
Faldt over dette link - ser ud til at vi i næste sæson skal have en helt nye 3. trøje fremfor at bruge denne sæsons udebanetrøje.
Den blå og sorte, som ser ud til at blive udebanetrøjen, synes jeg ikke ret godt om. Dog er den sorte 3. trøje voldfed efter min mening, specielt den fede røde og hvide retro krave og så med resten bare enkelt og sort. Derudover kan jeg godt lide når 2./3. trøjen er hjemmetrøjen i en anden farve, hvilket 3. trøjen ser ud til at være.
Hvad synes I ellers om disse to mulige bud på nye trøjer? :)
Hmm..
Er den såkaldte nye 3. trøje ikke bare hjemmebanetrøjen farvet sort? Formentlig bare et "mock" lavet i Paint eller sådan noget.
Den nuværende hvide trøje bliver vel formentlig 3. trøje næste sæson.
schousboe9
18-05-2011, 09:20
Er den såkaldte nye 3. trøje ikke bare hjemmebanetrøjen farvet sort? Formentlig bare et "mock" lavet i Paint eller sådan noget.
Njoearh, det tror jeg ikke. Den sorte trøje i linket har i hvert fald ingen krave-flap-ting i modsætning til vores nuværende hjemmetrøje.
Den blå-sorte ligner nu mest af alt en træningstrøje, ikke en officiel spilledragt. Farvesammensætningen er fed nok, men det ser forkert ud.
edit: Ahh, I see, du mente den nye hjemmetrøje, RAppel har smidt billeder ind af. Jo, det ligner meget den, bare i sort. :)
Undskyld forstyrrelsen.
edit: Ahh, I see, du mente den nye hjemmetrøje, RAppel har smidt billeder ind af. Jo, det ligner meget den, bare i sort. :)
Undskyld forstyrrelsen.
Du er tilgivet.. Bare det ikke sker igen..!
schousboe9
18-05-2011, 11:42
Det gør det 100%.
http://beatnikmufc.wordpress.com/mufc-kit-history-2/
Fedt at trøjerne skiftede hvor år/andet år før "modern football kicked in". :D Endnu federe at vi spillede i det samme kit i 10 år fra 61-71. :D
Personligt er jeg nok mest til de trøjer vi spillede i i 80'erne.
http://farm3.static.flickr.com/2520/4037862608_0d18c9d699.jpg
Fedeste trøje til dato!!!
Trøjerne fra 60'erne og 70'erne vil altid være "de rigtige" Man United trøjer for mig. Og tænk hvis vi stadig spillede uden sponsor på brystet... suuuuk.
United DK
18-05-2011, 17:58
http://farm3.static.flickr.com/2520/4037862608_0d18c9d699.jpg
Fedeste trøje til dato!!!
Den står også for mig som den fedeste. Enkelt design, men detaljen med Old Trafford printet ind i trøjen er genial.
Af udebanetrøjer må den fra 78/79 være nr. 1.
http://www.oldfootballshirts.com/img/shirts/12/extra_football_shirt_5566_1.jpg
fiqlZhSOIHY&feature=related
http://imageshack.us/photo/my-images/692/5fgol.jpg/
Den må meget gerne bliver udebane næste år
Jeg har købt flere fodboldtrøjer fra denne side, så jeg frygter at det her er de nye trøjer :s
http://jerseys-china.com/views.asp?hw_id=34753
http://jerseys-china.com/views.asp?hw_id=34755
What the fuck?!
Har ikke set de 2 trøje designs nogen andre steder overhovedet..
Jeg har købt flere fodboldtrøjer fra denne side, så jeg frygter at det her er de nye trøjer :s
What the fuck?!
Jerseys-china.com?! Jeg er ked af at sige det, men det lugter da langt væk af kopivarer. :/
Jerseys-china.com?! Jeg er ked af at sige det, men det lugter da langt væk af kopivarer. :/
Jeg vil heller ikke anbefale at benytte det, for det er med 99,9% garanti noget værre svindel :D
Så betragt det endelig ikke som en salgstale.
Men jeg undrer mig lidt over at de har lagt netop de der designs op på hjemmesiden. De må komme et eller andet sted fra. Forhåbentlig bare nogle vamle træningstrøjer..
Hmm..
Den nuværende hvide trøje bliver vel formentlig 3. trøje næste sæson.
Jo det er den i sort, men vi skal jo ikke længere tilbage end til sidste sæson hvor vores hjemme- og udetrøje var samme design med forskellige farve. Og ved godt man kan meget på en pc, men det ser ud til at være et reelt billede af en trøje.
Måske bliver den, men igen skal vi ikke så langt tilbage, 08/09 sæsonen, hvor vi fik helt ny 3. trøje. Og med Glazer' ejerskab i tankerne er det vel ikke umuligt at der bliver lanceret tre helt nye trøjer, for at tjene flere penge.
Jo det er den i sort, men vi skal jo ikke længere tilbage end til sidste sæson hvor vores hjemme- og udetrøje var samme design med forskellige farve.
Måske bliver den, men igen skal vi ikke så langt tilbage, 08/09 sæsonen, hvor vi fik helt ny 3. trøje. Og med Glazer' ejerskab i tankerne er det vel ikke umuligt at der bliver lanceret tre helt nye trøjer, for at tjene flere penge.
Næ, det ville ikke overraske nogen.
Men det overrasker mig hver eneste gang at Nike kan lave så mange grimme United trøjer. Man skulle ellers tro de ville lægge lidt ekstra kræfter i det når det er en af verdens største klubber vi snakker om. Guess not..
MOHoegsted
18-05-2011, 22:09
Nu er det vist også sådan at det ikke kun er Nike der laver designet af dem. Jeg er godt nok ikke helt sikker, men Albert Morgan (United's kit manager) er vist også med til det.
United DK
19-05-2011, 05:35
What the fuck?!
Den nederste minder meget om Australiens nuværrende trøje.
http://www.supportersplace.com/eu/files/Image/500_500_resizemax_1/Australia%20Home%20Shirt%202010%2012-5422.jpg
Noget Nike har været gode til med os siden 2002 er, at gøre vores trøje unik ift. andre Nike-designs, og jeg kan ikke mindes, at vi har haft en trøje, som har lignet andres. Derfor tror jeg ikke heller ikke, at den hvide trøje i linket er "ægte". Den sorte af dem ligner meget den, der er blevet linket til herinde, og den kan jeg mere gå med til, dog ser jeg gerne, at den sorte linje mellem det røde i kraven bliver hvid, som i det link fra tidligere.
Elrantiri
19-05-2011, 12:35
Tja, så længe trøjen ikke bliver grimmere end Barcelonas nye:
http://www.fcbarcelona.com/web/thumbnails/514_372/Imatges/2010-2011/club/noticies/acte_nova_equipacio/puyol_and_pedro_baixa.jpg
Fy fan!
Puyol få dog de arme ind, du Er da en latterlig franskbrødstyv, og lige så grim som din nye trøje.. Hernandez og Rooney Skal nok få sat det krøllede spetakel på plads.
Tja, så længe trøjen ikke bliver grimmere end Barcelonas nye:
http://www.fcbarcelona.com/web/thumbnails/514_372/Imatges/2010-2011/club/noticies/acte_nova_equipacio/puyol_and_pedro_baixa.jpg
Fy fan!
Heller ikke ligefrem de to flotteste Barca-drenge de har fået til at stå model.
Nej, jeg havde personligt valgt Pinto og Iniesta alias den usoignerede hippie og albino Smeagol.
schousboe9
19-05-2011, 14:59
Puha, det skal jeg ikke kunne udtale mig om... ;)
Men fy-føj for den lede hankat i surströmningsdåser, hvor er de ulækre! De hellige skiderikker har da også glemt alt om deres ingen-reklame-på-brystet-teori.
Den sorte trøje er nu meget fed. I Bugges link ser de ngodt nok meget baggy ud, men i RAppels ser den slim-fit ud, og det design tror jeg også mest på. Dog ikke decideret stramtsiddende, men bare som hjemmetrøjen er nu.
Men lad for Guds skyld Champions League-finalen være sidste gang, vi vinder noget iført det hvide monster... Den rangerer højt over de grimmeste (ude-)trøjer nogensinde. Kan vi ikke få vendekåben fra 2001/02 tilbage? :D
Elrantiri
19-05-2011, 15:22
De hellige skiderikker har da også glemt alt om deres ingen-reklame-på-brystet-teori.
Arh, helt glemt det har de ikke:
Qatar Foundation's mission is to prepare the people of Qatar and the region to meet the challenges of an ever-changing world, and to make Qatar a leader in innovative education and research.
Men ud over det er jeg enig.
schousboe9
19-05-2011, 15:29
Arh, helt glemt det har de ikke
Det er da stadig reklame, velgørenhed eller ej. De slog i sin tid højt på, at de aldrig ville reklamere på spilledragten.
Christensen
19-05-2011, 15:55
Er det ikke også noget med, at de skal spille med Unicef på ryggen næste sæson?
United DK
19-05-2011, 17:05
Er det ikke også noget med, at de skal spille med Unicef på ryggen næste sæson?
Jo, men det er så kun i ligaen hvis det er. UEFA tillader kun en sponsor på trøjen, det samme gør sig gældende i PL, og det er også det bedste. Der er ikke noget værre end reklamesøjler, eller som i de engelske divisioner, hvor der lige er en reklame på shortsene, eller en i nakken.
Elrantiri
19-05-2011, 17:24
Det er da stadig reklame, velgørenhed eller ej. De slog i sin tid højt på, at de aldrig ville reklamere på spilledragten.
Bestemt, men derfor er der stadig et langt stykke til AON, Samsung og Emirates.
United DK
19-05-2011, 17:38
Jeg har det jo lidt sådan, at hvis det kun er velgørenhed, hvorfor skal det så på trøjen? Man kan i mine øjne ikke komme på en fodboldtrøje, uden at man har lidt kommercielt i tankerne, specielt når det er Barcelonas trøje.
Hvad er det for nogle hanks, der designer vores trøjer? De bliver jo så fucking grimme med årene man! Få Jer nu en stil, som man kan forholde sig til. Amen, det er jo for latterligt, at man skal være vidne til, at ens hjerteklub år efter år skal blive ved med at have grimme trøjer.
Og jeg magter ikke, at vi skal have flere trøjer i hvidt. Det er så pisse grimt.
Det skal være rødt af hjemme, sort af ude og gult eller blåt af 3. valg. Hvorfor gul, spørger du? Fordi det er den anden farve i vores emblem med djævlen.
Jeg er træt af at se de tydeligt amerikaniserende hvide trøjer, vi skal have år efter år. Fuck Glazer.
Siden Porsche-trøjen har vi ikke haft en, der har været pæn IMO. Og inden den var der eddermeme også nogle år, inden vi havde nogle fede.
Men i modsætning til Jer, så synes jeg, at Barcas nye trøjer er fede. Men AC Milans nye hjemmebanetrøje for næste sæson er IMO super lækker og fed!
MOHoegsted
20-05-2011, 12:27
Barcas nye trøjer syntes jeg også ser fede ud.
Derimod syntes jeg heller ikke vores nuværende udebane trøje er grim som så mange af jer andre syntes. Jeg har desuden også den trøje, med Chicharito på ryggen.
ChristianR
20-05-2011, 13:38
Jeg har det jo lidt sådan, at hvis det kun er velgørenhed, hvorfor skal det så på trøjen? Man kan i mine øjne ikke komme på en fodboldtrøje, uden at man har lidt kommercielt i tankerne, specielt når det er Barcelonas trøje.
Hele ideen med eksempelvis UNICEF på maven er jo, at Barcelona render rundt med en markedsføringskanal, der har en markedsværdi i omegen af måske en halv milliard kr. årligt.
Istedet for at få en halv million kr. af Carlsberg, Samsung eller AON donerer de markedsføringspladsen til UNICEF. På den måde får Unicef en markedsføring, der kan værdisættes til i omegnen af en halv milliard, som så gerne skulle kunne generere en indtægt til organisationen, som så kan bruges på velgørende tiltag.
Så hvis ikke det kom på trøjen ville der slet ikke være nogen idé med det. Hele ideen er netop, at Barcelona forærer unicef en meget værdifuld markedsføringskanal.
United DK
20-05-2011, 16:05
Jeg er træt af at se de tydeligt amerikaniserende hvide trøjer, vi skal have år efter år. Fuck Glazer.
Helt originalt er hvid vores "rigtige" udebanefarve, det har da intet med USA at gøre. Der er da heller ikke noget amerikansk over den nuværrende hvide udebanetrøje, faktisk har den jo United-farverne rød, hvid og sort kombineret. Sort er til gængæld en relativ ny farve, i og med vi aldrig havde spillet i en sort trøje, før man lavede en sort udebanetrøje frem mod sæsonen 93/94.
Hele ideen med eksempelvis UNICEF på maven er jo, at Barcelona render rundt med en markedsføringskanal, der har en markedsværdi i omegen af måske en halv milliard kr. årligt.
Istedet for at få en halv million kr. af Carlsberg, Samsung eller AON donerer de markedsføringspladsen til UNICEF. På den måde får Unicef en markedsføring, der kan værdisættes til i omegnen af en halv milliard, som så gerne skulle kunne generere en indtægt til organisationen, som så kan bruges på velgørende tiltag.
Så hvis ikke det kom på trøjen ville der slet ikke være nogen idé med det. Hele ideen er netop, at Barcelona forærer unicef en meget værdifuld markedsføringskanal.
Ergo er det stadig reklame, det er bare det jeg vil frem til. Om Barcelona tjener på det eller ej, er i denne sammenhæng ligegyldig.
Rigtig nok, men samtidig skal man være naiv at tro på at de gør det uden egen gevinst.
De får sindsygt meget goodwill på sådan noget. En goodwill som de siden Laporta kom til magten har udnyttet kommercielt. Jeg ser ikke nogen forskel på hverken Manchester United eller FC Barcelona i forhold til den kommercielle udnyttelse af deres brand. United spiller med åbne kort, mens barcelona prøver at pakke det ned(gør det ukommercielle kommercielt).
ChristianR
20-05-2011, 16:44
Ergo er det stadig reklame, det er bare det jeg vil frem til. Om Barcelona tjener på det eller ej, er i denne sammenhæng ligegyldig.
Selvfølgelig er det da reklame. Et hvert logo af en art på en så eksponeret markedsføringskanal er da reklame big time. Jeg kan bare ikke se, hvad din pointe er.
Du mente ikke, det burde være der, når det er velgørenhed. Men hele konceptet forsvinder jo netop, hvis ikke navnet er på trøjen.
Derudover er jeg enig med Casper. Det giver da enorme fedterøvspoint og er nok også en vigtig brik i det popularitetsbarometer, Barcelona desværre synes at være ved at springe.
United DK
20-05-2011, 16:52
Selvfølgelig er det da reklame. Et hvert logo af en art på en så eksponeret markedsføringskanal er da reklame big time. Jeg kan bare ikke se, hvad din pointe er.
Du mente ikke, det burde være der, når det er velgørenhed. Men hele konceptet forsvinder jo netop, hvis ikke navnet er på trøjen.
Det ved jeg nu ikke. Barcelona kunne jo bare give Unicef et pengebeløb, og så var det det. Jeg forstår ikke velgørenheden i det.
ChristianR
20-05-2011, 17:23
Det ved jeg nu ikke. Barcelona kunne jo bare give Unicef et pengebeløb, og så var det det. Jeg forstår ikke velgørenheden i det.
Markedsføring for et 3 cifret millionbeløb til en velgørenhedsorganisation kan da ikke være andet end velgørenhed?
Ja, de kan give Unicef penge. Nu giver de dem en ekstremt værdifuld ydelse istedet. Barcelona skal ikke have penge op af lommen. Unicef får en fuldstændig unik eksponering, og Barcelona scorer oceaner af goodwill på samarbejdet.
Hvis Barcelona gav Unicef et pengebeløb ville folk klappe og have glemt det om en uge. Nu mindes man Barcelonas velgørenhed hver eneste gang, de går på banen. Det er langt mere værdifuldt for klubben og hele den overordnede popularitets-strategi.
anderson888
20-05-2011, 20:23
Nu søgte jeg lidt på nettet om Barcas aftale med Unicef, og fandt ud af, at de rent faktisk betaler Unicef, som de betaler 12 mio. kr. årligt.
Desuden får de hele €30 mio. årligt over 6 år fra deres aftale med Qatar Foundation :O
http://www.fcbarcelona.dk/nyheder/nyhedsarkiv/2304-unicef-og-fc-barcelona-udvider-samarbejdet.html
http://www.totalbarca.com/2010/news/barcelona-announce-agreement-with-qatar-foundation-as-sponsor/
United DK
20-05-2011, 21:02
Markedsføring for et 3 cifret millionbeløb til en velgørenhedsorganisation kan da ikke være andet end velgørenhed?
Jo, for det har jo ikke bare til formål, at give Unicef nogle penge, og Unicef har heller ikke til hensigt, kun at modtage et bidrag. Barcelona score billige point, og Unicef får god reklame, ved at være placeret på en af de mest kendte sportstrøjer i verden.
ChristianR
20-05-2011, 21:13
Jo, for det har jo ikke bare til formål, at give Unicef nogle penge, og Unicef har heller ikke til hensigt, kun at modtage et bidrag. Barcelona score billige point, og Unicef får god reklame, ved at være placeret på en af de mest kendte sportstrøjer i verden.
Det er da stadig velgørenhed. Unicef får måske ikke penge, men de modtager en særdeles værdifuld ydelse, der med statsgaranti øger deres indtægter væsentligt. Det er vel nærmest per definition velgørenhed. Reklame = penge.
At Barcelona scorer fedtepoint er en helt anden sag. Sådan er det vel ofte, når kendte mennesker eller virksomheder støtter gode formål. Så har det også den bonuseffekt, at de selv bliver anerkendt og får goodwill for indsatsen.
Og så er det ikke billige point. Det er meget dyre point, som måske er givet meget fornuftigt ud i forhold til klubbens image.
Øhm, se præsentationen her? Videoen eksisterer ikke.
Her er næste sæsons trøje (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13361)
http://www.united-latest.com/1/post/2011/05/video-nike-promote-20112012-united-home-kit.html - link til video med hjemmebane kit'et.
http://c0013774.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/x2_61fe697 - flot.
Øhm, se præsentationen her? Videoen eksisterer ikke.
Her er næste sæsons trøje (http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=13361)
var sikkert smidt op lidt for tidligt haha
Thomsen399
22-05-2011, 12:25
Altså den virkede fint her i nat.. den må være blevet fjernet igen så.
Nu skal jeg ikke være grådig, men er away-kittet og 3. trøjen meldt ud officielt endnu?
MOHoegsted
22-05-2011, 15:27
http://www.united-latest.com/1/post/2011/05/video-nike-promote-20112012-united-home-kit.html - link til video med hjemmebane kit'et.
http://c0013774.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/x2_61fe697 - flot.
Syntes den ser godt ud, den er lidt mere slim-fit.
Den minder lidt om vores hjemmebane i år, jeg syntes dog mere om den her. Lidt mere moderne i det, og lidt klassisk fra tidligere trøjer.
Mikey-boy
23-05-2011, 14:36
[QUOTE=shrug;235657]http://www.united-latest.com/1/post/2011/05/video-nike-promote-20112012-united-home-kit.html - link til video med hjemmebane kit'et.
http://c0013774.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/x2_61fe697 - flot.[QUOTE]
I am in love.. Again..
Isteden for den lidt blege hvide udebane trøje, synes jeg vi skulle lade os inspirere af den nye Frankrig trøje. Hvid med tynde striber - den franske har vist mørke blå striber. Vores kunne så være med enten røde eller sorte striber.
Jeg synes den kan noget. Der er noget overskud i den - noget nyt, som jeg ikke synes vi har i den hvide nu. Den er for fersk, og jeg er sikker på at den alene er grunden til vi så tit taber point på udebane og at vi har tabt de to CL finaler... Ej, ok... måske ikke alene trøjens skyld, men jeg mener den er for fersk.
Dahlmann
03-06-2011, 22:52
Isteden for den lidt blege hvide udebane trøje, synes jeg vi skulle lade os inspirere af den nye Frankrig trøje. Hvid med tynde striber - den franske har vist mørke blå striber. Vores kunne så være med enten røde eller sorte striber.
Lidt ala den her..?
http://farm3.static.flickr.com/2790/4041538061_35f3d4dabd.jpg
Lidt ala den her..?
http://farm3.static.flickr.com/2790/4041538061_35f3d4dabd.jpg
Tæt på - men striberne skulle være dobbelt så tykke og der skulle være dobbelt så mange af dem. Lige en tand mere gennemført end den der. Men det er frækt at de skiftevis er røde og sorte.
Havde helt glemt den der. Den er fra start 0'erne, ikke?
Dette er den franske
http://images.nike.com/is/image/emea/PDP_P/2011-12-French-Football-Federation-Official-Away-(8y-15y)-Boys-Football-Shirt-406290_105_A.png
Som jeg så dem spille med den iaften, var den ikke helt så slim fit lækker. Og det skal vores heller ikke være.
Men ak ja, sådan en trøje virker selvfølgelig også mere overbevisende uden sponsor på.
Nu skal jeg ikke være grådig, men er away-kittet og 3. trøjen meldt ud officielt endnu?
I guess not. Nogen der ved hvornår?
schousboe9
30-06-2011, 13:39
Næste års Premier League-trøjer (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1375998/PREMIER-LEAGUE-NEW-KIT-SPECIAL-The-strips-2011-12.html)
Sunderland-trøjen er satme klasse.
Hold nu kæft, hvor jeg næsten håber Bolton rykke ned pga. det makværk! Nøj, hvor er den ulækker!
Liverpool away er nu heller ikke for køn.
Jeg er til gengæld syg med vores udebanetrøje! Tottenhams hjemme er heller ikke dum. Meget stilren.
Synes vores udebanetrøje er den fedeste af alle sammen.
Det eneste sted, City slår os i næste sæson, er på trøjerne. Deres design er langt federe end det, Nike har præsteret. Hvor ville jeg gerne se umbro på brystet i united
MOHoegsted
30-06-2011, 14:49
Det eneste sted, City slår os i næste sæson, er på trøjerne. Deres design er langt federe end det, Nike har præsteret. Hvor ville jeg gerne se umbro på brystet i united
Det mener du virkelig ikke. Jeg vil godt nok ikke se Umbro på Uniteds trøjer igen, og jeg syntes bestemt ikke de er federe end vores.
Nok er vores ikke så fede som tidligere trøjer (07-08 trøjen) men ser ikke noget på Citys trøje som er federe end vores. Umbros er mere klassiske og traditionelle end vores men federe? Næppe.
http://beatnikmufc.wordpress.com/mufc-kit-history-2/
Fedt at trøjerne skiftede hvor år/andet år før "modern football kicked in". :D Endnu federe at vi spillede i det samme kit i 10 år fra 61-71. :D
Personligt er jeg nok mest til de trøjer vi spillede i i 80'erne.
Forstår dog ikke de viser vi havde Vodafone på Umbro trøjen allerede fra 98'.
Det stemmer ihvertfald slet ikke overens med dette billed:
http://www.boxofficefootball.com/wp-content/uploads/2010/03/manchester_united_v_bayern_munchen.jpg
Desuden har de fucket helt op. Trøjen med Vodafone og de sorte pile oppe ved halsen er fra 2001-2004. Og trøjen med de hvide mærker omkring ærmet er fra 04-06. Jubilæums trøjen er fra 06-07. Trøjen med den hvide flap og røde djævel i nakken er fra 07-09. Resten kender folk jo.
Jeg synes godt nok, at vores udebanetrøje (hvis rygtet er sandt) er så grim. Så ustilet at se på at det gør ondt.
Hvem er det seriøst, der designer vores tøj? Han burde virkelig tage sin designereksamen om.
http://www.boxofficefootball.com/wp-content/uploads/2010/03/manchester_united_v_bayern_munchen.jpg
Det var helt sikkert Sharp der var på trøjen i 98/99 sæsonen - har selv en sort udebane trøje, fra en helt udemærket sæson.
United DK
30-06-2011, 16:14
Desuden har de fucket helt op. Trøjen med Vodafone og de sorte pile oppe ved halsen er fra 2001-2004. Og trøjen med de hvide mærker omkring ærmet er fra 04-06. Jubilæums trøjen er fra 06-07. Trøjen med den hvide flap og røde djævel i nakken er fra 07-09. Resten kender folk jo.
Du må jo tro, at det er årstallene over trøjen der er de rigtige, selvom det er årstallene under hver trøje, man skal kigge efter, for så er der ikke noget at komme efter.
I øvrigt købte Nike for et par år siden Umbro, og derfor er deres designs også meget ens.
United DK
30-06-2011, 16:17
Det var helt sikkert Sharp der var på trøjen i 98/99 sæsonen - har selv en sort udebane trøje, fra en helt udemærket sæson.
Ja, vi havde Sharp som sponsor fra 1982-2000, derefter Vodafone fra 2000-2006, så AIG fra 2006-2010, og nu AON.
På min computer vises Vodafone første gang på 00-02-trøjen.
Det er tallet nedenunder der hører til trøjen ovenover og ikke tallet ovenover der hører til trøjen nedenunder ;)
schousboe9
13-07-2011, 14:37
It's rumoured that Man Utd new home kit will be black shirts, black trousers, black socks and a whistle.
:D
Den er da meget sød.
chrisserUnited
13-07-2011, 14:40
Hvornår bliver udetrøjen offentliggjort? I USA?
Hvornår bliver udetrøjen offentliggjort? I USA?
Den 15.
chrisserUnited
13-07-2011, 16:32
Super, bliver spændende...
Super, bliver spændende...
Der er vel ikke tvivl om at det bliver denne her:
http://soccerreviews.com/news/arsenal-manchester-united-nike-away-kits-1112/
chrisserUnited
13-07-2011, 18:51
synes den er meget fed... :) det er nok for at gøre det nemmere for sneijder :D
Så kom den nye udetrøje. Surprise surprise!
http://store.manutd.com/stores/manutd/products/kit_selector.aspx?selectorid=229&portal=MH2J7J48&CMP=PSC-MH2J7J48
Det er noget af det mest gyselige, jeg længe har set. Evertons militærmålmandstrøje inklusiv...
DavidMadsen
15-07-2011, 00:52
Den er ikke specielt køn. Men der er faktisk noget fedt over den langærmede af dem...
nielzon21
15-07-2011, 06:41
Den er både mega cool men samtidig mega hæslig at se på.
Jeg tror at de skulle have kørt Inter-stilen, og lavede striberne lodrette i stedet for.
Anyways, kunne nu hellere ikke lide den gamle udebanetrøje (Den nye 3. trøje) men endte med at synes den var mega cool..
Det har bare været et af kravene fra Sneijder i kontraktforhandlingerne. Der skulle være nogle farver han følte sig lidt hjemme i ;)
schousboe9
15-07-2011, 08:09
Det har bare været et af kravene fra Sneijder i kontraktforhandlingerne. Der skulle være nogle farver han følte sig lidt hjemme i ;)
Ba'dum-chi!
Jeg synes, den er alt for fed! Et lille stykke med Wesley nr. 6 ville da ikke være af vejen...
Kasper United
15-07-2011, 10:03
Den nye udebanetrøje er da ret fed. Synes dog, trøjen mangler noget mere "Manchester United" over sig, men sådan har det nok været med de fleste af vores udebanetrøjer. Dog synes jeg den blå farve mere signalerer en træningstrøje end end Manchester United trøje.
Men hvad fanden. Det er jo bare en trøje...
anderson888
15-07-2011, 10:16
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/269636_233275206693510_230579276963103_761948_5894 955_n.jpg
Ikke dårligt. Den kommer til at klæde spillerne når de er i aktion :)
Ba'dum-chi!
Jeg synes, den er alt for fed! Et lille stykke med Wesley nr. 6 ville da ikke være af vejen...
Brown er solgt, Så nummeret må falde til en anden. Du kunne have foreslået Sneijder.
btw. Jeg synes trøjen er grim
Det er noget af det mest gyselige, jeg længe har set. Evertons militærmålmandstrøje inklusiv...
Syntes den er super fed, kan godt lide mixed me sort/blå, hvad er det ved trøjen du mener er gyseligt
schousboe9
15-07-2011, 12:51
Brown er solgt, Så nummeret må falde til en anden. Du kunne have foreslået Sneijder.
... som så også hedder Wesley.
MOHoegsted
15-07-2011, 12:52
Jeg syntes også den er alt for nice, i sær når man har den på!
Giggs nr. 11 skal jeg i hvertfald snart have købt.
Mon ikke jeg også skal have anskaffet mig en Scholes nr. 18 fra sidste sæson?
... som så også hedder Wesley.
Tror nu også mest det var en joke! :D
schousboe9
15-07-2011, 12:57
Umuligt. You don't mess with the Zohan!
tjarligdrengen
15-07-2011, 14:07
Jeg synes også den er rigtig fed.. Det er "rart" med noget helt nyt, når nu hjemmetrøjen bare er den fra sidste år med en ny krave...
ChristianL
15-07-2011, 17:48
Kan se at Unisport.dk ikke har ærmemærker til udebane-trøjen.. Nogle der kan foreslå et andet sted og købe fra, evt. steder I selv har købt fra før? Har self fundet nogle sider, men har ingen erfaring med dem..
chrisserUnited
15-07-2011, 18:58
Køb i England, der kan spares lidt penge, da punden er lav...
ChristianL
15-07-2011, 19:35
Køb i England, der kan spares lidt penge, da punden er lav...
Var også planen.. Nogle sider du har erfaring med?
Kan se at Unisport.dk ikke har ærmemærker til udebane-trøjen.. Nogle der kan foreslå et andet sted og købe fra, evt. steder I selv har købt fra før? Har self fundet nogle sider, men har ingen erfaring med dem..
Kan varmt anbefale sportsdirect.com
Du vælger blot my id logoet og så kan du selv lave din trøje som du vil have den med navn, nummer og ærmemærker
http://www.sportsdirect.com/nike-manchester-united-away-shirt-2011-2012-379678
chrfigoraul
15-07-2011, 20:34
Altså jeg bestilte bare min på http://store.manutd.com 510 kr med tryk og hele ;)
MOHoegsted
15-07-2011, 22:34
Ellers skulle Kitbag.com også være en ganske fornuftig hjemmeside.
ChristianL
17-07-2011, 15:41
Jeg siger tak for hjælpen.. Det billigste er vist manutd.com, så tror bare jeg tager den.. :D
schousboe9
25-07-2011, 11:09
Er det bare mig eller er logoet blevet større på de nye trøjer? Ikke at det gør mig noget, tværtimod.
Danielsen
28-07-2011, 18:02
Er det bare mig eller er logoet blevet større på de nye trøjer? Ikke at det gør mig noget, tværtimod.
Det er helt klart blevet større! Ser lige highlights fra MLS Allstars-kampen, og der ser man det tydeligt...
Det var sgu også på tide, at det blev større!
Nogen der kn svare på hvor lang tids levering der er på trøjer bestilt online på megastoren ?
Carl-keane
12-09-2011, 12:54
Nogen der kn svare på hvor lang tids levering der er på trøjer bestilt online på megastoren ?
Højst en uges penge...
På siden står der, når man vælger standard levering, at der går 3-5 dage.
EDIT: http://img820.imageshack.us/img820/6716/fdgdfgb.jpg
schousboe9
12-09-2011, 13:44
Højst en uges penge...
Dvs. det afhænger af folks månedsløn!? :confused: Det er sgu da ikke rimeligt.
Dvs. det afhænger af folks månedsløn!? :confused: Det er sgu da ikke rimeligt.
Så fandt vi da i hvert fald ud af du ikke stemmer rødt ;)
Jeg syntes også den er alt for nice, i sær når man har den på!
Giggs nr. 11 skal jeg i hvertfald snart have købt.
Mon ikke jeg også skal have anskaffet mig en Scholes nr. 18 fra sidste sæson?
Har også nuppet mig en Langærmet Udebanetrøje med #11 Giggs på.
- Det er vel sidste sæson man kan få ham bagpå.
Kasper United
12-09-2011, 13:58
Har købt en trøje for få uger siden i megastoren. Bestilte den en fredag og mener, at det kun tog 5 dage eller sådan noget.
schousboe9
12-09-2011, 14:07
Så fandt vi da i hvert fald ud af du ikke stemmer rødt ;)
Næh, det gjorde jeg i hvert fald ikke sidst. Der var kuglepennen vist sort.
Næh, det gjorde jeg i hvert fald ikke sidst. Der var kuglepennen vist sort.
Tjuhej hvor det går. :D
Nåh 5 dage kan man vel nok overkomme at vente.. Bestilte hjemmebanetrøjen, med lange ærmer og Champions 19 med guld på ryggen !
Jeg har lige bestilt en med Hernandez, der var sgu gratis tryk!
MOHoegsted
12-09-2011, 16:04
Jeg har lige bestilt en med Hernandez, der var sgu gratis tryk!
På megastore, eller hvor?
Og er det kun med Chicharito på ryggen?
- Fordi så kan jeg ikke bruge den til noget, har allerede en med ham..
http://mancuniamerchandise.spreadshirt.co.uk/why-always-us-I14311338
Are you watching, Balotelli you faggot?!
Elsker også det banner der var nogen fans der havde med på OT i søndags:
"United & City - Joined by geography, separated by success"
tjarligdrengen
26-10-2011, 15:56
For sulan den er fee! - Hvad er forsendelsen til DK?
http://img406.imageshack.us/img406/5850/rappel.jpg
Uden på nogen måde at kende Rappel´s evner på en fodboldbane er jeg sikker på at han kan gøre det bedre end ham der pt. har den trøje på Uniteds hold!
Uden på nogen måde at kende Rappel´s evner på en fodboldbane er jeg sikker på at han kan gøre det bedre end ham der pt. har den trøje på Uniteds hold!
He he, det var det jeg tænkte. Godt nok er jeg boldmongol, men min attitude er ikke lige så doven og ugidelig som ham der bærer nummeret. Så tror da jeg kunne bidrage med en hel del mere :D
Der er så mange billeder af vores nye kit hvert år og i år er ikke anderledes.
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/421018_299716460083495_138589062862903_747637_4312 0204_n.jpg
Fuck hvor nasty!
:tumble:
https://p.twimg.com/Alsyv9aCQAAfY-0.jpg
morten8832
15-02-2012, 14:53
:tumble:
https://p.twimg.com/Alsyv9aCQAAfY-0.jpg
Hvor seriøs er kilden til forslaget om det nye kit?? Håber godt nok ikke det er rigtigt, for det er da godt nok gyseligt!
LyngUnited
15-02-2012, 15:20
Åhr hold da op Spidermannattøjet er da awsome :mad:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.