Se fuld version : PL: Newcastle United - Manchester United
Det er sgu godt Ronney er kommet i målform igen. Det kan godt blive vigtigt hen mod sæsonafslutningen
Så må tevez gerne lige score en enkelt pind, så alle vores målscorere har scoret idag..
man.utd25
23-02-2008, 19:03
den var stor saha
Forklar målet ..
VG forklarer det bedst: Corneren havner hos Alan Smith, som sleiver ballen ut til Wayne Rooney. Han titter opp og skyter vakkert opp i høyre hjørne fra 17-18 meter. Vakkert! Harper er sjanseløs.
Følg evt. med på denne side.. http://sport.vg.no/live/
den var stor saha
Ja, men han var næsten nødt til at tæmme og afslutte i én bevægelse - ellers havde de sgu bare tacklet ham. Men, han måtte godt have scoret.
man.utd25
23-02-2008, 19:06
Ja, men han var næsten nødt til at tæmme og afslutte i én bevægelse - ellers havde de sgu bare tacklet ham. Men, han måtte godt have scoret.
ja men en saha i topform havde scoret:)
man.utd25
23-02-2008, 19:09
lagt 3 min til
Sådan !
Louis Saha fik også scoret :)
man.utd25
23-02-2008, 19:10
vigtig saha hhee:)
SAHA! 5-1 - Dejligt at se Saha lave et mål :)
Vigtigt for ham - jeg under ham det sgu :)
Flax_Generous
23-02-2008, 19:11
Der røg mit DSR-bud. Tak for det, Saha.
... et eller andet skal man vel brokke sig over når holdet spiller så godt.
Vigtigt at Louis Saha får scoret! :devill:
Kampen er slut..
Fantastisk indsats af drengene! 5-1!
Utroligt vigtigt at vi fik Rooney igang, og at Saha fik vist at han stadig kan score mål!
Alt i alt en fantastisk lørdag! :devill:
man.utd25
23-02-2008, 19:12
kampen er jo også slut men dejlig med en stor sejr
Færdig og slut.. 5-1
RooneyX2
RonaldoX2
SahaX1..
Lækker præstation af alle, og kan ikke trække nogle specielt ud, hverken negativt eller positivt..
Men Nani viser igen kvalitet, og det er sindsygt dejligt at det hele ikke hænger på Ronaldo, og jeg syntes de havde rigtig mange afleveringer til hinanden.. kan godt være det bliver en aflastning for ronaldo at han ved han kan aflevere bolden til en der også er hurtig med bolden og kan skabe noget selv..
Og så scorer rooney 2 gange.. sindsygt vigtigt, og disse storsejr, kan blive vigtige sidst i sæsonen, hvis vi vinder alle vores kampe og arsenal gør ligeså, undtaget den mod os..
Fremragende sejr og lækker med 5 mål. Godt at Saha og Rooney fik scoret og samtidig at Ronaldo fik øget forspringet på topscorerlisten..
Christensen
23-02-2008, 19:17
God kamp :D
Carrick var god på midtbanen, og hans assist til Ronaldos mål var super. Tevez kæmpede rigtig godt over hele banen, men fik desværre ikke scoret. Ronaldo var vel bare Ronaldo. 2 mål og 1 assist, flot! Rooney fik vist at han igen er i form, og fik scoret to flotte mål. Dejligt at se at han også kan score ude fra feltet. Og så blev det hele til sidst krydret med en scoring af Saha. :D
3 point op til Arsenal, og 11 kampe igen. esterskabet er altså ikke spilt endnu.
Grønholdt.
23-02-2008, 19:19
5-1!!! FANTASTISK!!! På en dag hvor Anal satte point til, der ville det være typisk United også at smide point. Og jeg frygtede faktisk også at de ville gøre det. Men så gjorde de lige rent bord i stedet for, og tak for det!!! Det var godt at se Rooney komme på måltavlen igen sammen med Ronaldo. De to må vel slås om prisen som kampens bedste spiller. Endnu engang, fantastisk dag med 3 point til united, og Anal smider point!!! :devilll:
En helt igennem fantastisk præstation.
Uden Giggs, Scholes og ikke mindst Hargreaves leverer spillerne på et fremragende niveau - tilfældigt? Næppe. Vi stillede med den stærkeste opstilling til dagens kamp.
Kæft en dejlig weekend! Arsenal smider point til, og vi vinder og spiller drømmebold. Mere kan der ikke siges. Det var en verdensklasse præstation af holdet, og nok den bedste udekamp i denne sæson. Troen på mesterskabet er virkelig tilbage med vores stigende form, mens Arsenal døjer lidt i øjeblikket. Fantastisk kamp af Ronaldo og Rooney. De må dele MOM, da begge scorer 2 gange og laver en assist hver. Fantastisk!
Fantastisk sejr og kanont at Rooney og især Saha fik scoret. Jeg tror at Arsenal knækker sammen nu efter den seneste uges dårlige resultater. Og Adebayor er nu den eneste kvalificerede angriber de har efter Eduardos skade. Alt i alt en superb sunday
Flax_Generous
23-02-2008, 19:23
Uden Giggs, Scholes og ikke mindst Hargreaves leverer spillerne på et fremragende niveau - tilfældigt? Næppe. Vi stillede med den stærkeste opstilling til dagens kamp.
Anderson i stedet for Fletcher så havde det nok været den stærkeste i nuværende form.
Fletcher gjorde det dog bestemt godt. Han virker tændt og krydrede en god præstation med et sublimt oplæg til Ronaldos 2. mål. Ellers er det altså en nydelse at se Carrick, Nani, Rooney og Ronaldo spille. De 4 kan blive særdeles afgørende hvis de fortsætter med at spille så godt.
Fantastisk kamp af United, det hele fungerede bare.. Og samtidig virker Newcastle som et hold med 11 spillere som aldrig har spillet sammen før..
Midtbanen var kanon idag, for første gang i lang tid angreb vi på kontra og spillede bolden lynhurtigt op ad banen..
Nani imponerede mig endnu engang, han lægger millimeterpræcise indlæg og nu lykkedes størstedelen af hans driblinger sgu også!
Carricks assist til 2-0 var i verdensklasse og Rooneys mål til 4-1 gav mig sgu stådreng! Den blev bare følt ind i hjørnet..
Lækker gameday idag, Arsenal fucker i det og vi udraderer Newcastle med 5-1 i en underholdende kamp.. Jeg kunne ikke være mere tilfreds..
11-1 samlet målscorer i de to kampe mod Newcastle i ligaen. Det må gøre ondt. :P
Kanon dag, og nu kan vi selv afgøre mesterskabet.. vi har klart det bedste forsvar, og hvis vi bare bliver ved med at score regelmæssigt, er jeg sikker på at vi har den bedste målscorer og så er vi mestre hvis vi vinder alle vores kampe.. og jeg tror arsenal taber flere point.. de har fået 2 point i de seneste 3 kampe..
Og nani har alt den accuracy som giggs mangler.. hans frispark og hjørne sidder helt kanon næsten hver gang, og han kan sparke med begge ben..
11-1 samlet målscorer i de to kampe mod Newcastle i ligaen. Det må gøre ondt. :P
Det er jo helt vildt.. 2 gange absolut røvfuld.. O
Arsenal 64
United 61
Nu skal de hentes!
Og så ligger Ronaldo nr.1 på topscorerlisten.. Uanset om man mener det er interessant eller ej, så må man satme tage hatten af for han målfarlighed, det er jo helt vildt..
Holmskov
23-02-2008, 19:35
Det er jo helt vildt.. 2 gange absolut røvfuld.. O
Arsenal 64
United 61
Nu skal de hentes!
Og så ligger Ronaldo nr.1 på topscorerlisten.. Uanset om man mener det er interessant eller ej, så må man satme tage hatten af for han målfarlighed, det er jo helt vildt..
Ronaldo scorer mange mål men bidrager ikke med noget som helst til resten af holdet!! (Her kan altså være anvendt usandsynlige mængder af ironi :) )
+
Nanis præstation, som endnu engang er rigtig god. Han kæmper godt, slår gode afleveringer og udfordrer udmærket. Desværre tror jeg stadig Fergies favorit er Giggs :/ Det samme gælder hans holdning om, at foretrække Hargo fremfor Carrick.
Rooney og Saha i målhumør. Utroligt vigtige mål, de begge får scoret.
Saha gør det ganske udmærket. Gør sig "bred" i angrebet, søger hullerne og kommer frem til nogle ok afslutninger, som måske kunne have fortjent lidt bedre.
Rooney leverede en kanon kamp. Udfordrede og kæmpede 100 %, scorede 2 mål og havde ingen nævneværdige afbrændere.
Masser af mål. Blev 2 af dem ikke scorer uden Ronaldo på banen?
Vi haler 2 point ind
-
Toons's mål. Fletchers opdækning var kritisabel.
Vidic muligvis skadet?
Ronaldo scorer mange mål men bidrager ikke med noget som helst til resten af holdet!! (Her kan altså være anvendt usandsynlige mængder af ironi :) )
Han er bare ikke sulten nok ;)
Kanon dag, og nu kan vi selv afgøre mesterskabet.. vi har klart det bedste forsvar, og hvis vi bare bliver ved med at score regelmæssigt, er jeg sikker på at vi har den bedste målscorer og så er vi mestre hvis vi vinder alle vores kampe.. og jeg tror arsenal taber flere point.. de har fået 2 point i de seneste 3 kampe..
Det er jeg helt sikker på de gør - bare det at de lukker 2 mål ind mod 10 Birmingham spillere i dag siger det hele. Desuden er de nu nød til at spille med Bendter oppe i front og jeg har meget svært ved at se hvad han kan byde ind med, så der kommer virkelig pres på Adebayor i de sidste måneder her - uden at de har nogle kampe at hvile ham i. Så må vi jo sådan set bare håbe at de går videre mod Milan så de får så mange kampe så muligt ud over PL. =)
Og hvis Saha virkelig er ved at være klar (som det ser ud til) får vi pludselig også en ekstra angriber - og ikke mindst en helt anden type end Tevez/Rooney - som vi kan trække i, for ikke at nævne den fantastiske bredde vi har vist vi har på midtbanen.
Vidic muligvis skadet?
Link??? Hvis det bare er ud fra det faktum at han blev skiftet ud, tror jeg ikke der er noget.. En ren og skæraflastningsudskiftning.. Han har spillet rigtig mange kampe, og derfor kunne man ligeså godt spare ham..
baeklev7
23-02-2008, 19:52
Link til mål?
Jamen værsgo
http://www.goalcentre.com/newcastle-vs-manchester-united-highlights/
"Rocking"
Link??? Hvis det bare er ud fra det faktum at han blev skiftet ud, tror jeg ikke der er noget.. En ren og skæraflastningsudskiftning.. Han har spillet rigtig mange kampe, og derfor kunne man ligeså godt spare ham..
Han gik og træk lidt på det og fik desuden nogle skrub i løbet af kampen, men jeg tror nu ikke han er skadet.
Han gik og træk lidt på det og fik desuden nogle skrub i løbet af kampen, men jeg tror nu ikke han er skadet.
det har du ret i.. men tror heller ikke det er noget særligt, og han er helt sikkert klar igen.. Og nu er der en hel uge til at restituere i, så alle burde være 100% klar til fulham..
EDIT: Er der forresten noget der ved hvornår vores sidste PL kamp mod bolton skal spilles??
det har du ret i.. men tror heller ikke det er noget særligt, og han er helt sikkert klar igen.. Og nu er der en hel uge til at restituere i, så alle burde være 100% klar til fulham..
EDIT: Er der forresten noget der ved hvornår vores sidste PL kamp mod bolton skal spilles??
Søndag d. 9 marts hjemme på OT kl. 14.30
http://www.premierleague.com/page/FixturesResults/0,,12306,00.html
EDIT: Tryk next week 2 gange.
United DK
23-02-2008, 20:12
En rigtig god indsats, hvor vi sammentidig fik forbedret vores målstatistik kraftigt.
Jeg har hele tiden sagt, at mesterskabet ikke var tabt, og efter i dag lever vi i den grad stadig, og nu kan vi selv afgøre det, selvom det stadig bliver svært.
schousboe9
23-02-2008, 20:18
Det tror jeg ikke... Vi spiller mod Portsmouth i FA Cuppen dagen før...
Lorensen
23-02-2008, 20:18
Er der nogen som har Arsenal- og chelseas programmer for resten af sæsonen?
Dejlig sejr. men holdkæft hvor er Newcastle ringe. Vores svageste spiller idag var Van Der Sar, og det kunne de ikke udnytte. Jeg synes det var en stille og rolig kamp, hvor United faktisk ikke behøvede at folde sig ud. Newcastle har haft 2 uger til denne kamp, men der er jo ingen sammenhæng i deres spil. Ind imellem ser man gode enkeltmandspræstationer, men det er det. Keegan: held og Lykke!
Fletcherfan
23-02-2008, 21:09
+ (altså det mest positive)
Saha fik scoret... Jeg kan ikke lide ham og mener stadig han skal sælges i sommer, men jeg tror han bliver vigtig her i slutspurten, og derfor var det rigtig godt, at han fik scoret.
Nani's og Carricks præstationer. En af dem må have været MOM.
Vi fik vidst, at Keegan er en pisseringe træner. Når han ikke klarer at vinde i 9 kampe med så mange gode spillere fortæller det alt om hvor dårlig han er. Jeg forstår heller ikke hvorfor han skiftede Milner ud, han var helt klart deres bedste spiller og deres eneste trussel.
-
At Owen ikke fik rødt kort. Den tackling han lavede på Vidic er helt klart til rødt kort. Fremover burde Owen i bedste fald starte alle kampe mod United med et gult kort, da det ikke er første gang han laver sådan en svinestreg.
At det er en hel uge til næste kamp.
Karakterer:
Van der Sar: 5. Kom nogle ud i feltet, da det absolut ikke var nødvendigt, men fik dog ikke lavet noget ved målet.
Brown: 7. En solid indsats hvor han fik en masse plads en angrebet, men tog det heller roligt.
Evra: 8. Var virkelig god i første halvleg, men det var alligevel fint nok at skifte ham ud, og lade han få lidt hvile.
Rio: 7. Rolig, havde et par skæve klareringer, men fik også lavet enkelte gode tacklinger, men som hos mange andre kom han kun op i 3. gear, og det var mere end nok.
Vidic: 8. Var virkelig god. Jeg tror det var 42 min før jeg så Owen med bolden og det er Vidic en af årsagerne til. Forhåbentlig er han ikke alvorligt skadet. Men jeg håber, at Pique starter inde istedet for ham imod Fulham.
Nani: 10. Klassepræstation. Manden bliver bare bedre og bedre for hver kamp. Og jeg synes det var rigtigt set af SAF at bruge ham meget i starten og så lade ham være udenfor i 2 måneder, og så pludselig tage ham med igen. Nu er Giggs hans reserve.
Ronaldo: 8. En solid indsats krydret med et par mål så han fører 21-19 mod Adebayor.
Fletcher: 8. Løb rigtig meget, og var oftest på det rigtige sted. Men han gjorde nu ikke noget specielt, men en indsats, der viser, at han bør spille flere kampe.
Carrick: 10. Fantastisk aflevering til Ronaldos 2-0 mål. Utrolig god indsats hvor han havde mange gode afleveringer fremad banen og samtidig viste sig som en god støtte til forsvarsspillerne.
Tevez: 6. Jeg vil sige en skuffende indsats, men som alle andre så han ud til, at tage det roligt.
Rooney: 9. Manden er utrolig. Og hans kærlighed til fodbolden kom tydeligt frem i dag, selvom det måske ikke var hans bedste kamp rent spillemæssigt.
O'Shea: 7. Meget anonym indsats, men tog sig af det der kom.
Alt i alt: Ikke så fantastisk indsats, men det var nu heller ikke nødvendigt mod et af PLs dårligste hold. Hvis Newcastle ikke tager sig sammen rykker de ned. United viste ikke storspil, men at de kan gå et eller to gear højere hvis det skal være.
Og så var det også godt, at Arse ikke vandt.
Jeg har lige hørt Keegan rose Newcastle's fans for at stå bag holdet igennem
hele kampen, ha ha haaaaa stadion var næsten tømt med 10 min. igen :D :D :D
Er der nogen som har Arsenal- og chelseas programmer for resten af sæsonen?
Arsenal: http://sportsresultater.tv2.dk/index.php?g=s&stats=true&lid=4&sid=42&tp=all&team=58&limit=off&show=all
Arsenal mangler os på old trafford og chelsea på udebane. Tilgengæld kan vi ikke forvente at de smider point i de sidste 4 kampe som er forholdsvis nemme.
Chelsea: http://sportsresultater.tv2.dk/index.php?g=s&stats=true&lid=4&sid=42&tp=all&team=503&limit=off&show=all
Chelsea har både os og Arsenal på hjemmebane, plus at de allerede har spillet mod Scouserne 2 gange..
Nå kan se at linkene ikke virker.
Glory Man United
23-02-2008, 21:51
Karakterer:
Van der Sar: 5. Kom nogle ud i feltet, da det absolut ikke var nødvendigt, men fik dog ikke lavet noget ved målet.
Her knækker filmen da. Han var chanceløs ved målet, og han har en flot redning ved Duffs chance, da den "kun" står 2-0. Dumpekarakter???
Nej nej.. den er jo blevet flyttet pga. FA-cup...
pølsemanden
23-02-2008, 23:41
Nogen der kan skaffe et link til kampen , så kun til 3-0 :(
PerRonaldo
23-02-2008, 23:59
The wonderboys... Rooney ig ronaldo!!!
En fremragende sejr af flere grunde. Vi fik vist med det samme at vi kunne straffe arsenals blunder, og vi gjorde det med stil. Det pyntede lidt på målscoren igen, efter nogle PL-kampe med lidt mager målscoring fra vores side. Ronaldo kom igang igen. Rooney kom for alvor igang med målstøvlerne på. Saha fik hul på bylden.
At score 5 mål i en kamp er altid rart, men at gøre det på udebane, selvom det er imod et hold i krise, er flot.
Carrick fastholder sit momentum med den fremragende assist til ronaldos første kasse. Alle målene er flotte. Det første er fremragende forarbejde af ronaldo. Rooneys andet mål er i sig selv en perle.¨
Man må da i den grad sige der bliver roteret på de centrale midtbanepladser i øjeblikket, så selv Benitez siger "calm down" hehe. Men ok hvis fergie kan få det til at fungere så er det fint. Det er nemmere at kritisere Benitez fordi hans princip tydligvis ikke virker.
PerRonaldo
24-02-2008, 08:55
Det må virkelig være en svær opgave at sætte den midtbane. Pt. er Carrick vores bedste mand, og spørgsmålet må være hvem der skal være ved siden af ham. Fletcher viser igen okay spil og giver sig 110% hver kamp.
Rooney, jamen vi har kritiseret ham en del på det seneste, men igår viste han virkelig hvlken klasse spiller han er, målsøgende og kanon overblik, det var den gamle Rooney vi så igår, og der ligner Tevez altså en andenrangs spiller.
Vigtig og flot sejr der giver ektrem spændning i toppen, og arsenal må virkelig ryste i bukserne!
PerRonaldo
24-02-2008, 08:58
+-Nani: 10. Klassepræstation. Manden bliver bare bedre og bedre for hver kamp. Og jeg synes det var rigtigt set af SAF at bruge ham meget i starten og så lade ham være udenfor i 2 måneder, og så pludselig tage ham med igen. Nu er Giggs hans reserve.
Det undre mig du kan give ham ti og kun Ronaldo 8 og Rooney 9, i mine øjne var Rooney klart banens bedste, fuldt op af Ronaldo, Ronaldo lavede to mål og en assist!
Nani spillede en okay kamp, men han var ikke den bedste, kan finde 3-4 spillere der var bedre igår!
Det undre mig du kan give ham ti og kun Ronaldo 8 og Rooney 9, i mine øjne var Rooney klart banens bedste, fuldt op af Ronaldo, Ronaldo lavede to mål og en assist!
Nani spillede en okay kamp, men han var ikke den bedste, kan finde 3-4 spillere der var bedre igår!
Iøvrigt synes jeg, at Evra's 8-tal var lidt højt når man sammenligner med Ronaldo. Evra blev imo rundet mange gange af Milner i første halvleg, og der kom mere styr på det da O'Shea kom ind.
Hl-Glory
24-02-2008, 12:25
Kanon med denne sejr, vi tager point på arsenal.
men holdet spiller godt.
Fletcher og Carrick styre midten.
samt Rooney og Ronaldo begge for scoret 2 og Saha kommer ind over laver enkelt.
Kanon præstation!
Så er der kun 3 point op til Arsenal:D:D:D
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/for_sikkerhets_skyld
Grunden til at vidic og evra blev taget ud.. Vidic med en stiv muskel, og evra måtte ud og SPY i pausen, hva det så end betyder, men måske var det og brække sig??
Højdepunkter fra kampen Her (http://goaltube.org/modules.php?name=News&file=article&sid=276&mode=&order=0&thold=0)
God kamp fra vores side, dejligt at se det ikke er kun Ronaldo der står for vores kontrastød op gennem banen, når vi omstiller os, men at nani her kan overtage lidt af Ronaldos pres, som hna har, når vi skal omstille os. Rooney som vi kendte ham. Håber ikke det var en døgnfluekamp, men at det giver ham blod på tanden. Rooney MOM IMO. Men der var en ting, der nager mig fra den kamp, og det er når Rio og Vidic sommetider viser deres hovedløse instinker ved at losse bolden 40 meter op ad banen mod Rooney og Tevez. Jeg fatter virkelig ikke hvad det er der får dem til at gøre det. Tevez er 170 høj og Rooney 178 mod nogle forsvarsspillere, som i england gennemsnitligt er omkring 184 høje? Amen, det irriterer mig at de gang på gang vælger at tage den dummeste beslutning de kan gøre, når vi har nogle af verdens bedste boldekvalisbrister på holdet, som kan afgøre en kamp ved at have klatten i sine fødder istedet for at vinde hovedstødsduel. Ved ikke om jeg er den eneste der deler denne opfattelse, men hold kæft det går mig på nerverne.
http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/nyheter/for_sikkerhets_skyld
Grunden til at vidic og evra blev taget ud.. Vidic med en stiv muskel, og evra måtte ud og SPY i pausen, hva det så end betyder, men måske var det og brække sig??
Jep, det betyder at brække sig.
Det var en fantastisk kamp, dog så jeg den ikke, men bare at sidde og følge den på vg.no, hvor målene tikkede ind..skønt! Både Rooney og Ronaldo med to mål og en asisst det beviser verdensklasse. Saha scorede mod alle odds også et mål, helt utroligt. Ovenpå sådan en kamp, kan man kun være stolt af sit hold. Keegan græder sikkert stadig!
fremragende kamp.. Total dominans fra start til slut.. Carrick beviste at han er vores bedste centrale midtbanespiller, og dem som siger han er middelmådig (Benzet m.fl.) har ikke forstand på fodbold...
Hr Hansen
24-02-2008, 18:29
fremragende kamp.. Total dominans fra start til slut.. Carrick beviste at han er vores bedste centrale midtbanespiller, og dem som siger han er middelmådig (Benzet m.fl.) har ikke forstand på fodbold...,
,
Hvor er det dog dejligt endelig at møde en som også syntes om Carrick!:devill:
Parkohargo
24-02-2008, 18:59
,
,
Hvor er det dog dejligt endelig at møde en som også syntes om Carrick!:devill:
Jamen jeg synes da også om Carrick:) Det så dog ikke særlig godt ud i den første del af sæsonen..men han har sku formået og spille sig op igen på et særdeles fremragende niveau.
Ham og Anderson er de vigtigste folk lige pt. på vores centrale midt.
Hr Hansen
24-02-2008, 19:42
sidste år startede folk med at sige SÆLG SÆLG SÆLG, så kom den over i Mesterskabet er kun vundet pga Carrick!
iår startede folk med at sige SÆLG SÆLG SÆLG, og det ender med de siger mesterskabet kom kun pga ham :-)
Ham (red. Carrick) og Anderson er de vigtigste folk lige pt. på vores centrale midt.
Enig! Carrick og Anderson bidrager til så meget offensivt, at det halve kunne være nok. De forstår også at bryde modstandernes angreb stort set hver gang.. Skulle det hænde, at der ryger en forbi, så har vi fire forsvarsklipper de lige skal passere.
Glory Man United
25-02-2008, 07:00
fremragende kamp.. Total dominans fra start til slut.. Carrick beviste at han er vores bedste centrale midtbanespiller, og dem som siger han er middelmådig (Benzet m.fl.) har ikke forstand på fodbold...
Ja sjovt som det kan vende, For 6 uger siden, havde Carrick vel knapt spillet en god kamp i sæsonen. Men de seneste 5-6 kampe har han været sublim
Det er så trættende når folk pludselig vågner til live når en spillere de tidligere har rost pludselig gør det godt..
"Hvad sagde jeg, Carrick ER god!"
Ja tak, men betyder det så at vi ikke skal kritisere spillere der spiller skidt fordi om 3-4 måneder kan det være de er i topform? Sikke noget fis..
Der er forskel på at sige at Carrick er en dårlig spiller og at han spiller dårligt!
Må jeg ikke sige at Giggs spiller af helvede til, fordi om ½ år laver han måske et hav af kasser og assists, og så kommer der et par tågehorn med deres "hvad sagde jeg!" ? Lad nu være..
Uhaa... dejligt endelig at have set United spille i virkeligheden. Og fantastisk kamp!
Ronaldo og Rooney viste virkeligt deres sande klasse..
Unitedfansene sang desuden fantastisk i forhold til newcastle!
Men Newcaslte-fansne har nu heller ikke noget at synes af, når ens hold skal tænke på nedrykning og bliver rundbarberet af Manchester United. Iøvrigt har United nogle af PL's bedste udefans, mens det halter lidt på Old Trafford med stemningen;)
United DK
25-02-2008, 20:17
Men Newcaslte-fansne har nu heller ikke noget at synes af, når ens hold skal tænke på nedrykning og bliver rundbarberet af Manchester United. Iøvrigt har United nogle af PL's bedste udefans, mens det halter lidt på Old Trafford med stemningen;)
Ja, men jeg synes nu det er blevet bedre siden Ferguson var ude med riven, efter kampen mod Birmingham nytårsdag.
Ja, men jeg synes nu det er blevet bedre siden Ferguson var ude med riven, efter kampen mod Birmingham nytårsdag.
Tjoh lidt måske. Kampen mod Arsenal i Fa-Cuppen var der ihvertfald fremragende stemning, og nok den hidtil bedste kamp stemningsmæssigt denne sæson.
Tjoh lidt måske. Kampen mod Arsenal i Fa-Cuppen var der ihvertfald fremragende stemning, og nok den hidtil bedste kamp stemningsmæssigt denne sæson.
man fik jo også noget for pengene. Selvom man ikke kan forlange 4-0 sejre over arsenal hver weekend, så kan man godt forvente en vis standard. Folk har kæmpe forventninger til det hold her, mest fordi de selv har det.
De næste 5 kampe i vores kalender hedder:
Fulham ude (PL)
Lyon hjemme (CL)
Portsmouth hjemme(FA cup)
Bolton hjemme (PL)
Derby ude (PL)
der skal bare lutter sejre på pladen i de kampe der. PL kampene er imod nr 19 og nr 20 ude og mod nr 16 hjemme. 9 Point!!
Lyon hjemme skal vi også sætte på plads med en sejr, selvom den ikke er at sammenligne med de 3 PL-kampe. Portsmouth i FA cuppen, skal også vindes, da det pt er vores korteste vej til et trofæ......
Så er det hele skærpet til slutningen af sæsonen, hvor vi iøvrigt tager imod Liverpool lige efter derby-kampen.
Glory Man United
26-02-2008, 07:21
man fik jo også noget for pengene. Selvom man ikke kan forlange 4-0 sejre over arsenal hver weekend, så kan man godt forvente en vis standard. Folk har kæmpe forventninger til det hold her, mest fordi de selv har det.
Fulham ude (PL)
Lyon hjemme (CL)
Bolton hjemme (PL)
Derby ude (PL)
der skal bare lutter sejre på pladen i de kampe der. PL kampene er imod nr 19 og nr 20 ude og mod nr 16 hjemme. 9 Point!!
Lyon hjemme skal vi også sætte på plads med en sejr, selvom den ikke er at sammenligne med de 3 PL-kampe. Portsmouth i FA cuppen, skal også vindes, da det pt er vores korteste vej til et trofæ......
Så er det hele skærpet til slutningen af sæsonen, hvor vi iøvrigt tager imod Liverpool lige efter derby-kampen.
Enig i at det skal give 5 sejre. Men stemningen skal saft suseme også være der. Er man på OT er det en PLIGT at skabe stemning
Parkohargo
26-02-2008, 07:30
Ja de fem kampe skal vindes, og det burde satme heller ikke blive noget problem for vi er inde i en god stime igen nu:)
Fulham ude (PL)
Lyon hjemme (CL)
Bolton hjemme (PL)
Derby ude (PL)
Det er 5 overkommelige kampe, men synes ikke vi har spillet så solit de sidste kampe, så vi skal passe på med at tage for let på det. Jeg tænker på kampene mod City og Lyon.
Angående Liverpool kampen, det bliver bestemt ikke en nem kamp, men jeg tror dog at den kan vindes hvis vi spiller op til vores bedste.
Glory Glory Man United . . . :devill:
Angående Liverpool kampen, det bliver bestemt ikke en nem kamp, men jeg tror dog at den kan vindes hvis vi spiller op til vores bedste.
den er bestemt ikke nem nej. Derfor havde jeg den heller ikke med. Sagde de næste 5 kampe skulle give sejr. Liverpool er kamp nr 6 fra nu hehe
United DK
26-02-2008, 08:22
Fulham ude (PL)
Lyon hjemme (CL)
Bolton hjemme (PL)
Derby ude (PL)
Vi ikke bare skal vinde de fem kampe, vi SKAL. Det er et krav fra nu af, at vi skal vinde samtlige ligakampe. Så kan der selvfølgelig altid komme en svipser hos Arsenal som i lørdags, men som hovedregel skal samtlige ligakampe vindes fra nu af. Selv på Stamford Bridge skal vi vinde, for vinder Chelsea over os, og slår de også Arsenal der, så er de lige pludselig også med. Det bliver den tætteste mesterskabsafslutning i mange år.
Vi ikke bare skal vinde de fem kampe, vi SKAL. Det er et krav fra nu af, at vi skal vinde samtlige ligakampe. Så kan der selvfølgelig altid komme en svipser hos Arsenal som i lørdags, men som hovedregel skal samtlige ligakampe vindes fra nu af. Selv på Stamford Bridge skal vi vinde, for vinder Chelsea over os, og slår de også Arsenal der, så er de lige pludselig også med. Det bliver den tætteste mesterskabsafslutning i mange år.
Ja, det er sgu nu det bliver spændende.. Chelsea er stadig med og selvom jeg ikke tror på dem, så skal vi passe på at de ikke pludselig får 6 point mod os og Arsenal.. De plejer ikke have noget problem med at køre en masse 1-0 sejre hjem..
Samtlige ligakampe skal stort set vindes, og sådan som Liverpool spiller for tiden så skal de altså også have tæv på Old Trafford, det kan ikke passe andet..
jeg er ikke et sekundt i tvivl om at vi slår Liverpool.. er mere sikker på det end fx en udekamp mod Fulham, alene på bagrund af motivation.. For er der en kamp United ikke vil tabe så er det sku til scousserne, og stemningen på OT er også helt anderledes når Liverpool kommer på besøg.. Vi har knaldet dem de sidste mange gange hjemme, og det gør vi også denne gang..
Selvom Liverpool altid er svær, når det er et derby, så mener jeg udentvivl at vi SKAL have tre point, hvis vi skal håbe på mesterskabet. En anden sæson kunne man leve med et point der, men nu hvor det er så tæt, er Liverpool hjemme en must-win kamp. Vi plejer også at have et godt tage på dem, så tror også vi vinder.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.