PDA

Se fuld version : CL: Olympique Lyon - Manchester United

Sider : [1] 2

Sivebæk
18-02-2008, 15:52
http://www.uefa.com/ml/images/logos/70X70/5312.gif Olympique Lyon - Manchester United http://img143.imageshack.us/img143/6793/unitedgrnv0.jpg
Champions League | Onsdag, 20. februar 2008, 20:45 | Stade de Gerland

Ængstelige fans har måttet vente to måneder uden Champions League. Nu vender Europas fornemste klubturnering tilbage, og der venter United en hård opgave i Lyon.

Med storsejren over Arsenal har United fået selvtilliden tilbage, samt troen på, at Premier League kan genvindes. Dog skal koncentrationen også rettes mod FA Cuppen og Champions League, hvor United stadig deltager i bedste velgående. På onsdag venter Olympique Lyon på Stade de Gerland, hvor det første af to opgør mellem klubberne skal spilles.

Lyon sikrede sig avancement i Champions League på bekostning af Glasgow Rangers og VfB Stuttgart, mens FC Barcelona gjorde franskmændene følgeskab til slutspillet. Først i gruppespillets sidste spillerunde kunne Lyon strække armene i vejret, da de havde besejret Rangers 3-0 på Ibrox.
Lyon havde får et par sæsoner tilbage for vane at nå til turneringens kvartfinaler, før de så røg ud. Sidste år blev de dog snydt af AS Roma, som sejrede på fransk grund.

United fik som bekendt en glimrende optakt til kampen med sejren over Arsenal. Det samme kan ikke siges om Lyon, der tabte 0-1 til Le Mans. Enkelte af holdets profiler startede udenfor ved den lejlighed, men endnu flere spillede fra start, så det er ikke noget undskyldning for de franske mestre, der uden tvivl vil få det svært mod de Røde Djævle.

Uniteds og Lyons eneste indbyrdes opgør i turneringen var i sæsonen 2004/2005. To hurtige scoringer af Ruud van Nistelrooy reddede United det ene point i Frankrig, og senere på sæsonen blev hollænderen matchvinder i kampen på Old Trafford.

Cristiano Ronaldo sad over mod Arsenal på grund af sygdom, men er blevet frisk igen og var ombord på flyet til Lyon. Kommer Ryan Giggs på banen vil det blive hans kamp nr. 100 i Champions League.
Blandt de sparede spillere i Lyons nederlag mod Le Mans var Fred og Karim Benzema, som er blevet rygtet til Manchester. De forventes begge at indtræde i startopstilingen.

Skribentens bud på kampens udfald
Kan United fortsætte det flotte spil, er det bestemt ikke umuligt at vinde på Stade de Gerland. De sparede spillere vender tilbage og vil forhåbentlig kunne afgøre kampen. Olympique Lyon 1-2 Manchester United.

Sandsynlig startopstilling
Van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo – Hargreaves – Anderson – Giggs
Rooney – Tévez

Uniteds trup: Van der Sar, Evra, Hargreaves, Ferdinand, Brown, Ronaldo, Anderson, Saha, Rooney, Giggs, Park, Vidic, Carrick, Nani, Scholes, Piqué, O'Shea, Fletcher, Simpson, Kuszczak, Tévez og Eagles.

Seneste kampe
Indbyrdes
23-11-04 United 2-1 Lyon
15-09-04 Lyon 2-2 United

United
United 4-0 Arsenal
United 1-2 Man. City
Tottenham 1-1 United
United 2-0 Portsmouth
United 3-1 Tottenham

Lyon
Le Mans 1-0 Lyon
Lyon 4-1 Sochaux
Croix Savoie 0-1 Lyon
St. Etienne 1-1 Lyon
Lyon 2-0 Lorient

Historie
Kampe: 2
United-sejre: 1
Lyon-sejre: 0
Uafgjorte: 1

Odds
United 3,02
Uafgjort 3,10
Lyon 2,36

TV
20:20 TV2 Sport

Skader
United
M Silvestre ACL Knee Injury 22nd Mar 08
B Foster ACL Knee Injury 23rd Feb 08

Madsens Corner

DATO KLUB HJEMME UDE HJEMME UDE MÅLSCORER
15 9 2004 Lyon - 2-2 EC 40,000 van Nistelrooy2
23 11 2004 Lyon 2-1 - EC 66,398 NevilletG1 van Nistelrooy1

k v u t for imod tilskuer
HJEMME 1 1 2- 1 66,398
UDE 1 1 2- 2 40,000
ialt 2 1 1 4- 3 106,398

Glory Man United
18-02-2008, 15:57
Tror takterne fra i lørdags fortsætter....skal vi sige 3-0???
Det store spørgsmål i opstillingen er vel den centrale midtbane. Og stiller vi i 4-4-2 eller 4-3-3 :confused:

Jeg håber på 4-4-2 og her er mit bud:

Van der Sar
Ronaldo – Hargreaves – Scholes – Giggs
Rooney – Tévez

Bænk: PIG-O´Shea-Fletcher-Carrick-Anderson-Nani-Saha

Martinsen
18-02-2008, 16:03
VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Ronaldo-Hargreaves-Anderson-Scholes-Giggs

Rooney

Vi vinder 2-1 Rooney laver begge

United DK
18-02-2008, 16:04
VDS
Brown - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Fletcher - Anderson - Giggs
Rooney - Tevez

Giggs fremfor Nani, fordi er han er langt mere rutineret, og i sådan en udekamp skal vi have lidt rutine på holdet.

Man har jo en tendens til, at blive revet med, når vi spillede fantastisk i sidste kamp, og jeg tror ikke det bliver ligeså fantastisk på onsdag, men en sejr bliver det dog. 2-0 til United.

robinho
18-02-2008, 16:13
VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Ronaldo-Hargreaves-Scholes-Giggs

Rooney-Tevez

Det er meget vigtigt vi får et udebanemål. 1-1 eller sejr på 2-1

Flax_Generous
18-02-2008, 16:19
En 4-5-1 ville være fornuftigt i denne kamp. Ellers kan vi risikere at tabe midtbaneslaget som vi tabte det mod City. Lyon stiller jo som regel med 3 mand på midten (jeg vil skyde på Toulalan, Källström og Juninho) og det kan give dem er spillemæssigt overtag hvis vi kun har to og den ene af dem er Scholes (hvilket man må formode). Hvis vi derimod stiller med 3 spillere, så vil vi kunne matche dem og have bolden mere. Det er ingen hemmelighed, at Lyon er klart dårligere uden bold end med bold, derfor må målet være at sørge for, at vi har bolden mest. Det er lettest med 3 på midten.

Mit bud er:
VDS og Forsvaret (tm)
Ronaldo - Carrick - Hargreaves - Scholes - Giggs
Rooney

Jeg vil ikke have problemer med, at Nani eller Tevez starter i stedet for Giggs og både Anderson og Fletcher gjorde det så godt i sidste kamp, at de også godt må starte i stedet for Scholes eller Hargreaves.

1-1 ville være et fint resultat, men jeg tror på en smal sejr til United. Lyon er ikke så skræmmende i år som de seneste år.

Maspha
18-02-2008, 16:27
VDS
Brown - Rio - Vidic- Evra
Ronaldo- Hargo - Scholes - Giggs
Anderson
Rooney

Synes at det efter Arsenal kampen er blevet endnu svære at sætte hold.. Ville egentlig gerne stille med samme opstilling, dog med Ronaldo i stedet for Park.. Men det sker ikke.. Hargo er købt til disse kampe.. Større rutine er nødvendig til disse kampe: Giggs og Scholes..

Tror vi vinder 2-0.. Rooney og Ronaldo..

schousboe9
18-02-2008, 16:50
Man skal seføli altid passe på i CL - og især mod Lyon - men de virker altså ikke til at have tidligere tiders styrke i år. De var milimeter fra at ryge ud i efteråret og blev som bekendt undervejs tævet af Rangers på hjemmebane (selvom der godt nok blev taget revanche:)). Mod Barcelona fik de ikke et ben til jorden på udebane, og hev en heldig uafgjort hjem på hjemmebane i kraft af et drop af Valdes efter frispark og en udligning på straffe. Begge scoringer i øvrigt sat ind af Juninho.

Jeg nægter at tro på, vi ryger ud til Lyon, og jeg tillader mig endda at tro på, at vi efter onsdagens kamp har mere end det ene ben i kvartfinalen. Det forudsætter seføli, at vi selv gider spille bold og ikke bare satse på kontra hele kampen.

-------------VDS-------------
--Brown---Rio--Vida---Evra---
------------Hargo------------
-------Carrick--Scholes-------
Ronaldo-----------------Giggs
-----------Rooney------------

Bænk: POG, O'Shea, Fletcher, Nani, Park, Tevez, Saha

Hér er der godt nok lagt op til kontra-bold, og selvom jeg hellere så et angreb med Tevez/Rooney, så er kontrastilen jo den typiske taktik på udebane i Europa... Desuden får Anderson nok en tiltrængt og fortjent pause, og hvorfor ikke? Det er trods alt ikke hans kvaliteter vi skal bruge på onsdag.

Thomas
18-02-2008, 16:52
Bænk: POG, O'Shea, Fletcher, Anderson, Nani, Tevez, Saha

POG? Mener du ikke PIG? :D

Lyon må ikke undervurderes, derfor skal vi starte i stærkeste opstilling. Desværre for Fletcher, så tror jeg han må vige pladsen til Giggs/Nani/Park, på trods af hans løbearbejde og to mål i Arsenal kampen.

Vi vinder 2-0.

schousboe9
18-02-2008, 16:57
POG? Mener du ikke PIG? :D

Nej nej! POG = Pushed-Out Goalie! :lolol:

Flax_Generous
18-02-2008, 16:58

Hér er der godt nok lagt op til kontra-bold, og selvom jeg hellere så et angreb med Tevez/Rooney, så er kontrastilen jo den typiske taktik på udebane i Europa... Desuden får Anderson nok en tiltrængt og fortjent pause, og hvorfor ikke? Det er trods alt ikke hans kvaliteter vi skal bruge på onsdag.
Umiddelbart kunne man godt tro, at din opstilling ville betyde kontraspil, men det er ikke nødvendigt. Bare se på Arsenal-kampen. Der stillede vi op på samme måde - bare med Nani og Park på katerne og Carrick som den tilbagetrukne midtbanespiller, der ikke tog løb fremad banen og i stedet styrede tempoet og køligt opsnappede Arsenals fremadrettede afleveringer. Det gik som bekendt over alt forventning.

Jeg håber ikke, at Hargreaves' deltagelse vil hæmme spillet. Det kommer til at betyde, at Scholes og Carrick skal komme meget med frem og det er ikke altid de formår at gøre det. Alternativt skulle Hargreaves selv løbe med frem (og i stedet lægge Carrick lidt længere tilbage), men sådan tror jeg ikke, at det bliver.

schousboe9
18-02-2008, 17:03
Umiddelbart kunne man godt tro, at din opstilling ville betyde kontraspil, men det er ikke nødvendigt. Bare se på Arsenal-kampen. Der stillede vi op på samme måde - bare med Nani og Park på katerne og Carrick som den tilbagetrukne midtbanespiller, der ikke tog løb fremad banen. Det gik som bekendt over alt forventning.

Ja, tænkte faktisk godt li' på det! Den behøver seføli ikke betyde udelukkene kontrabold, men hjemme mod Arsenal havde vi et publikum, der skulle opmuntres og en rival der skulle rives, så der kom vi frem ad banen!!:Smackden: Grunden til 4-3-3 i dén kamp tror jeg også havde noget at gøre med de to unge backs Arsenal havde med. De skulle presses højt oppe, og det blev de.

Mod Lyon skal vi ikke (nødvendigvis) frem ad banen, så tror Fergie vil sætte sig tilbage, og desværre satse på kontra, selvom jeg meget hellere så vi overtog styringen og kørte en sikker 2-0 hjem. For det er vi helt sikkert gode nok til!

Dines
18-02-2008, 17:18
Så starter CL atter igen, og en svær kamp vi fik, når man så på alternativerne. Med en ny sejrsgejst i truppen efter sejren over Arsenal, tror jeg ikke på vi kan tabe kampen, når vi næsten har alle spillere til rådighed. Men Lyon er et godt hold med mange offensive spillere, og når man tænker på Fergusons indstilling i CL-udekampe, så tror jeg den ender uafgjort. Derfor er mit bud 1-1, hvor Tevez scorer kassen.

VDS

Ronaldo - Hargreaves - Anderson - Nani

Rooney - Tevez

En 4-5-1 kunne også være en mulighed, når vi har så mange midtbanespillere til rådighed?

God kamp. :)

CC
18-02-2008, 17:42
Hvis Lyon tør spille fodbold, jamen så bliver de revet rundt! Intet mindre. Jeg vil vove at påstå at intet hold udover Real Madrid vil kunne slippe ustraffet fra at prøve at presse i bund, eller bare spille offensivt. Og selv Real vil stå overfor noget helt andet i forhold til hvad de er vant til sammenlignet med deres standard kampe i spanien.
Jeg tror Lyon vil komme med en kontrolleret offensiv på hjemmebane. Det kræver deres tilhængere. Men hele Europa ved at at vi har verdens bedste kontrahold, og at vi kan løbe ned og score på ingen tid hvis det skulle være.

Jeg er personligt spændt på at se hvad Lyon har at byde på, og om Benzema og Ben Arfa har hvad der skal til, for de ser godt nok stærke ud når man ser dem i den franske liga. Ligeledes har de i Juninho en stærkere frisparksskytte end os og han skal ikke undervurderes på nogen måde. Ellers er vi dem overlegne på samtlige punkter hvilket vi nok skal få vist.

Tror personligt selv på en fantastisk kamp med minimum 4 mål, flest af dem til os seføli, og høj intensitet. Har virkelig glædet mig til at CL gik igang igen for det er sgu noget af det bedste:D

NtotheT
18-02-2008, 17:53
Håber på 4-3-3, fordi det ikke os der skal ud og præstere en fuldstændig hjerneløs offensiv. Hargo må være selvskrevet til denne kamp, eller kan fergie være så vovet at sætte en Fletcher ind på den defensive pga hans løbepensum og pragtpræstation - For hargo har ikek været med i de to senste kampe?
- Jeg mener desuden vi skal satse på Nani igen i denne kamp. En Ronaldo-Nani-Rooney vil betyde speed og give kontraspillet store dimensioner. Med Andersons store arbejde både med og uden bold i den frie rolle, så han er den offensive midtbanespiller, hvor Carrick er den alm. midtbanespiller og Hargo som den defensive. Vi lider af luksusproblemer, og det er kun godt :D

Ergo mit hold, selvom jeg ved at den ikke bliver sådan

VDS
--------- Hargo ----------
----Carrick - Anderson
Ronaldo ---------- Nani
------ Rooney --------

Bænk : POB, O'shea, Simpsons, Scholes, Fletcher, Giggs, Saha

Scholes er fravalgt aldeles pga hans nuværende form. Mener at Carrick og Anderson er foran ham i denne sæson og den sandhed må vi alle os Scholes-fanatiker blot se i øjnene, det samme med Giggs.

Daniel
18-02-2008, 18:06
Jeg synes lige som flere andre at dette er den rigtige opstilling

Van der sar
Brown Ferdinand Vidic Evra
Hargreaves
Scholes Anderson
Ronaldo Giggs
Rooney

Bænk: Kuszczak, o´shea, fletcher, carrick, nani, tevez, saha

1:1

Hvis vi nu skulle komme i problemer kan vi jo altid skifte om til 4-4-2 og sætte Tevez på banen

pølsemanden
18-02-2008, 18:06
BRown---Rio---Vidic---Evra
Ronaldo---Carrick---Anderson---Giggs
-------------Tevez----------
-------------Rooney--------

Bænk:Kusczak,o'shea,nani,Saha,flether

Den bliver 3-1 til united

Streubel
18-02-2008, 18:18
------------Van der Sar------------
Brown-ferdinand-Vidic-Evra---------
-----------------------------------
-----Fletcher-Carrick-Anderson-----
Ronaldo------------------------Nani
--------------Rooney--------------

Jeg tror Fletcher,Anderson,Nani bliver erstattet af Giggs, Scholes, Hargo hvilket jeg dog ikke forstår

ChristianR
18-02-2008, 18:27
Jeg er en smule træt af SAFs defensive indstilling til CL udekampe. Jeg synes gang på gang, vi har bevist, at vi er nødt til at spille med 2 angribere. Derudover mener jeg, at vi er så godt kørende for tiden, at vi sagtens kan spille flot sprudlende angrebsfodbold, selvom vi er i Frankrig.

VDS

Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani

Rooney - tevez

Jeg ved godt, at mange vile påpege, at det netop er sådanne kampe Hargo er købt ind til. Men jeg mener, at vi på nuværende tidspunkt er så godt kørende, at Lyon ikke når vores niveau, o gat vi derfor vil være bedst tjent med en offensiv formation. Herfor foretrækker jeg også Nanis speed og gode form frem for Giggs' rutine.

Desværre tror jeg ikke SAF er enig, så vi fedter nok en defensiv 1-0 sejr hjem.

Lorensen
18-02-2008, 18:29
----Van The Man---
Brown-Rio-Vidic-Evra
-------Carrick-------
--Anderson-Scholes--
Ronaldo----------Nani
-------Rooney-------

Med denne opstilling vinder vi helt sikkert kampen, mod et Lyon hold der sjældent har set så presset og "svagt" ud. I mine øjne er der ingen grund til at benytte Hargreaves, nu hvor han ikke har været med 2 kampe og generelt i mine øjne ikke har gjort det så godt som hans konkurenter på pladsen. Der behøves heller ingen skraldemand i denne kamp, da spillere som Carrick, Anderson og Scholes sagtens kan forsvare når de skal. Desuden har vi den stærkeste forsvarskæde i verden, så de skulle gerne kunne tage en del af skrældet selv. Med individualister som Anderson, Nani, Rooney, Evra og Ronaldo vil Lyon være nødsaget til at holde så mange folk som muligt tilbage, hvis de vil undgå at blive straffet på det skamligste af vores kontraløb som er i verdensklasse. Desuden med Rooney, som forhåbentlig fortsætter sit spille humør fra sidste kamp.

Jeg er overbevist om at vi vinder kampen med min. 2 mål+. Gætter på resultatet 4-1.

Kofoed
18-02-2008, 19:41
Dette er ikke hvad jeg tror der bliver stillet op med men hvad jeg godt kunne tænke mig..

Målmand og forsvar kender vi..

Ronaldo - Carrick - Hargo - Nani
Anderson
Rooney

Jeg glæder mig rigtig meget til den kamp, både til at se hvad Lyon har at byde med, og så self, vigtigheden af kampen i sig selv, og så tror jeg det kan blive en sindsygt underholdene kamp, hvis lyon er med på at spille fodbold..

Håber SAF har lært hvor vigtigt et godt udebane resultat er fra sidste år, og håber ikke han går ud og satser på en 1-0 sejr..

Parkohargo
18-02-2008, 20:37
Jamen mit gæt på en opstilling vil være:

--------- -----Van der sar--------

-------Brown -- Rio -- Vidic -- Evra---------

-----------Hargreaves--Carrick---------

---Ronaldo ----------------------Nani-----
--------------Anderson----------------

---------------Rooney--------------------

Bænk: Kuzz, O'shea, Scholes, Fletcher, Tevez, Giggs og Simpsons.

Vi lægger hårdt ud og vinder 3-0. Rooneyx2 og en Ronaldo.
God kamp:)

Kofoed
18-02-2008, 20:52
Derudover mener jeg, at vi er så godt kørende for tiden, at vi sagtens kan spille flot sprudlende angrebsfodbold, selvom vi er i Frankrig.

Hva bygger du det på?? de to dårlige kampe mod spurs og city??

Krede
18-02-2008, 21:05
Det er altså lidt sjovt, at efter én succesfuld kamp med en 433, så er alle pludselig vild med dette, før måtte man aldrig foreslå andet end en 442, ellers fik man høvl. :-)

Men at det fungerer godt mod Arsenal er perfekt og det giver ny nærrig til spekulationerne, da opstillingen langt fra er givet - hverken formationsmæssig eller de en enkelte spillere. Super spændende situation.

Jeg tipper:

VDS
Brown Rio Vidic Evra
Ronaldo Scholes Hargo Giggs
Rooney Tevez

Og 0-2 til Manchester.

Kofoed
18-02-2008, 21:17
Det er altså lidt sjovt, at efter én succesfuld kamp med en 433, så er alle pludselig vild med dette, før måtte man aldrig foreslå andet end en 442, ellers fik man høvl. :-)

Men at det fungerer godt mod Arsenal er perfekt og det giver ny nærrig til spekulationerne, da opstillingen langt fra er givet - hverken formationsmæssig eller de en enkelte spillere. Super spændende situation.

Hehe præcis.. meget sjovt.. men fedt nok jo, hvis det nu viser sig at vi har flere strenge at spille på.. og så kan man sige at så gør det heller ikke lige så meget at vi ikke har 20 angribere, hvis vi kun skal spille med en ad gangen, hvilket vi dog slet ikke skal vær gang..
Men fedt at have muligheden, og det gør at vi bliver meget mere uforudsigelige og kan indrette os efter modstanderen..

Men nu kunne jeg godt tænke mig og se den 4-3-3 blive spillet en gang til for at se om det bare var et lucky punch eller om det er noget der fungere, hele tiden.. ville ikke have noget imod og prøve den af mod lyon.. og som andre også har nævnt.. hvis vi både spiller med hargo og carrick på midten og anderson som off. midt, har vi både den def. midt=hargo, den "alm." midt(der er usædvanlig god til at finde de huller der ikke er der)=carrick og så sidst men ikke mindst den offensive, midt, der kan skyde udefra, og lave nogle gyldne afleveringer.. og hvis så spiller med ronaldo og nani på kanterne ser vi jo fuldstændig skræmmende ud..

Martinsen
18-02-2008, 21:19

Det skal lige siges, at min opstilling ikke er hvad jeg håber, men hvad jeg tror.
Og jeg har valgt en 4-5-1/4-3-3 da det er en svær udekamp i CL, og der har Fergie ofte spillet sådan. Jeg mener slet ikke vi skal gå væk fra vores sædvanlige 4-4-2, men lige på onsdag er jeg måske tilbøjelig til at give Fergie ret, hvis han vælger en lidt mere tilbagetrukken formation.

Krede
18-02-2008, 21:36
Hehe præcis.. meget sjovt.. men fedt nok jo, hvis det nu viser sig at vi har flere strenge at spille på.. og så kan man sige at så gør det heller ikke lige så meget at vi ikke har 20 angribere, hvis vi kun skal spille med en ad gangen, hvilket vi dog slet ikke skal vær gang..
Men fedt at have muligheden, og det gør at vi bliver meget mere uforudsigelige og kan indrette os efter modstanderen..

Men nu kunne jeg godt tænke mig og se den 4-3-3 blive spillet en gang til for at se om det bare var et lucky punch eller om det er noget der fungere, hele tiden.. ville ikke have noget imod og prøve den af mod lyon.. og som andre også har nævnt.. hvis vi både spiller med hargo og carrick på midten og anderson som off. midt, har vi både den def. midt=hargo, den "alm." midt(der er usædvanlig god til at finde de huller der ikke er der)=carrick og så sidst men ikke mindst den offensive, midt, der kan skyde udefra, og lave nogle gyldne afleveringer.. og hvis så spiller med ronaldo og nani på kanterne ser vi jo fuldstændig skræmmende ud..

Jeg er fuldstændig enig. Det ser på papiret giftigt ud. Det er samme opstilling som mod Arsenal bare forstærket lidt - stakkels Lyon :-) Men jeg tror ikke det sker. Siden Ronaldo, Giggs og Hargreaves sad på tribunen og Tevez ikke kom på banen og Scholes nøjes med 20 min, så kunne jeg forestille mig, at vi får dem at se.

Fletcherfan
18-02-2008, 21:39
Jeg håber alle udeholdene vinder i CL i denne uge, da jeg har satser en tier på lutter udesejre:) Og kan vinde nøsten 21.000 kr

Ellers håber jeg på næsten samme opstilling som mod Arse... Kun Ronaldo i stedet for Park og muligvis Scholes for Fletcher... Med Pique og Giggs på bænken så Park glider helt ud...

ChristianR
18-02-2008, 21:47
Hva bygger du det på?? de to dårlige kampe mod spurs og city??

Nej, jeg vælger lige præcis at se de 2 kampe, som enestående off-days, hvilket jeg ser Arsenalkampen som en stor indikation på. Udover de to kampe synes jeg nemlig, at vi har spillet rigtig flot fodbold, og jeg ser os som niveauer over Lyon. Vi har holdet, der kan spille angrebsfodbold - Også i Lyon.

PerRonaldo
18-02-2008, 22:06

Håber også vi stiller op på den måde... Og det fede er man har så mange spillere der kan komme fra bænek og gøre en forskel, hvis nødvendigt! Faktisk har vi fire spillere der kan komme ind og give holdet noget ekstra, dog tror jeg Anderson er på bænken i stedet for park! Mit bud 1-1...

KennyN
18-02-2008, 22:14
Svær kamp. Men håber vi tør spille, fighte og angribe Lyon som mod Arsenal, i stedet for det der taktiske fis. Lad os sætte dem under pres, også selv om vi er på udebane, og så få lavet et par udebanemål. Jeg tror på sejr.!

Edwin
Wesley - Rio - Nemanja - Patrice
Cristiano - Owen - Paul - Ryan
Carlos - Wayne

Subs: Tomasz, John, Michael, Luis, Anderson, Darren og Louis.

Damien
18-02-2008, 22:56
--------- -----Van der sar--------

-------Brown -- Rio -- Vidic -- Evra---------

-----------Hargreaves--Scholes---------

---Ronaldo -------Anderson--------Tevez-----

---------------Rooney--------------------

Tror det er vigtigt med en bundsolid midtbane så derfor er startpladserne faldet på Hargreaves og Scholes..
Anderson får sin plads på holdet efter hans super-præstation mod Gunners..

Bugge
18-02-2008, 23:07
Svær kamp. Men håber vi tør spille, fighte og angribe Lyon som mod Arsenal, i stedet for det der taktiske fis. Lad os sætte dem under pres, også selv om vi er på udebane, og så få lavet et par udebanemål. Jeg tror på sejr.!

Edwin
Carlos - Wayne

Subs: Tomasz, John, Michael, Luis, Anderson, Darren og Louis.

Jeg stemmer for at vi for efter tiden KUN omtaler United spillere med fornavn.. Godt initiativ KennyN :D

hleb13
18-02-2008, 23:25
Tror i vinder en sikker 1-0 sejr på mål af Ronaldo.. Tror i stiller sådan her op:

- - - VDS - - -

- - - Brown - - - Rio - - - Vidic - - - Evra - - -

----- - - - Flechter - - - - - ---
- - - Scholes - - - - - - - Hagreaves - - -

Ronaldo - - - ---- - - Giggs

- - - Rooney - - -

Kofoed
19-02-2008, 00:29
Nej, jeg vælger lige præcis at se de 2 kampe, som enestående off-days, hvilket jeg ser Arsenalkampen som en stor indikation på. Udover de to kampe synes jeg nemlig, at vi har spillet rigtig flot fodbold, og jeg ser os som niveauer over Lyon. Vi har holdet, der kan spille angrebsfodbold - Også i Lyon.
ja sådan kan man også se på det.. er glasset halvt tomt eller halvt fuldt??;)
Jeg stemmer for at vi for efter tiden KUN omtaler United spillere med fornavn..
Hvorfor??
men på en måde ser det meget godt ud.. kunne være man skulle begynde på det.. kan være det bliver en trend hvis vi starter det herinde??:)

Manchester United
19-02-2008, 14:39
tror united vinder 3-1:)

---------------Van der sar----------------

------- Brown -- Rio -- Vidic -- Evra ------

------------------ Scholes ---------------
--- Ronaldo --------------------- Giggs ---
----------------- Anderson ---------------

----------- Rooney ------ Tevez ----------

Sjakalen
19-02-2008, 15:07
Tror Lyon mener de fik en rigtig lorte-lodtrækning, da de trak os. Tror vi ligesom mod Arsenal, skal angribe dem overalt på banen. Lyon er gode, men jeg er sikker på at vi kan knække dem med hurtig pasningsspil, og bruge vores fløje samt backs optimal. Personligt er jeg ikke tilhænger af at man bruger O. Hargreaves imorgen. Mener ikke han er den bedste på pladsen for tiden. (Nu kommer han sgu nok på og scorer, når jeg har skrevet det her).

Kofoed
19-02-2008, 15:58
Giggs spiller sin CL kamp nr. 100 mod lyon.. Det tyder godt.. SAF havde sin FA-cup kamp nr. 100 mod arsenal og det må man sige gik ok..

Blahac4
19-02-2008, 16:49
Giggs spiller sin CL kamp nr. 100 mod lyon.. Det tyder godt.. SAF havde sin FA-cup kamp nr. 100 mod arsenal og det må man sige gik ok..

Ja de må godt lige vise samme takter igen..

Holdet: (copy paste med fornavn.. ;) )
Edwin
Carlos - Wayne

Hvor jeg egentlig gerne ser en udskiftning af enten Owen eller Paul med Darren eller Luís (Anderson), men ikke begge til at starte med..

Så vinder vi den 2-1 eller måske 2-0.
Ser gerne Christiano napper et af dem, og så må Patrice gerne knalde den anden ind - han er en god offensiv af den defensiv af være..

Hvis Lyon scorer er det højst sandsynligt JuninHO

NtotheT
19-02-2008, 16:52
Hvem siger Ronaldo starter inde? Nu hvor jeg tænker over det, han blev " vraget " fra kampen/bænken mod Arsenal, pga en maveonde der resulterede i diarré ..
- Men vi må håbe, ellers må that boy nani overtage :)

Godt alternativ det med fornavne, det sjovt nok! men lgie til pointering, så hedder Anderson jo Anderson til fornavn :) Anderson Luis de Abreu Oliveria :p

Stuhrdrengen
19-02-2008, 17:39
Er overbevist om at United vinder denne kamp. Tror den bliver 3-1 i Uniteds favør. Rooney, Nani og Tevez scorer kasserne. Opstillingen bliver:

VDS
Brown-Ferdinand-Vidic-Evra
Ronaldo-Anderson-Scholes-Giggs
Tevez-Rooney

Og så vil jeg lige huske på at jeg gættede på at United slog Arsenal med 4-0.

Dines
19-02-2008, 18:04
Jeg håber det er fordi Fletcher er småskadet eller træt efter sit løbearbejde mod Arsenal, for med den præstation fortjener han at komme med til Lyon. Men tror også det er en af de grunde, når en spiller som Eagles er med.

JDK
19-02-2008, 18:38
Ærgeligt at Fletcher ikke er med - men det må betyde at der er noget galt med ham, for andet vil være sindsygt efter en sådan præstation i weekenden - og når der er blevet plads til Eagels

van der Sar

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Hargreaves - Scholes - Giggs

Rooney - Tevez

Kuszczak, Pique, O'shea, Carrick, Anderson, Nani & Saha

Jeg tror oversidderne Ronaldo og Giggs starter inde, selvom Fletcher og Nani klarede det fremragende - og så kommer Hargreaves og Scholes tilbage, selvom Carrick og Anderson klarede fremragende

Vi vinder denne kamp 3-0 og Ryan Giggs scorer i sin jubilæumskamp! :devill:

Go' kamp allesammen :)

Fletcherfan
19-02-2008, 23:12
Jeg synes det er utrolig uretfærdigt overfor Fletcher, at han ikke er i truppen... Og så er både Eagles, Pique og Simpson med... Specielt Eagles synes jeg er mærkeligt, fordi SAF har tydeligvis ikke den store tro på ham...

Bergmann
19-02-2008, 23:43
Jeg synes det er utrolig uretfærdigt overfor Fletcher, at han ikke er i truppen... Og så er både Eagles, Pique og Simpson med... Specielt Eagles synes jeg er mærkeligt, fordi SAF har tydeligvis ikke den store tro på ham...
Hvem siger, at Fletcher ikke har fået et "setback"?

NtotheT
20-02-2008, 01:54
Hvem siger, at Fletcher ikke har fået et "setback"?

Hvad er et setback, om jeg må spørge?

robinho
20-02-2008, 07:27
Hvad er et setback, om jeg må spørge?

uden at skulle spille professor i engelske termer, så betyder det vist at man i et genoptræningsforløb efter en skade for et tilbagefald. Men det kan vel dårligt være tilfældet med fletcher når han spillede mod arsenal.

Glory Man United
20-02-2008, 09:12
Jeg håber det er fordi Fletcher er småskadet eller træt efter sit løbearbejde mod Arsenal, for med den præstation fortjener han at komme med til Lyon. Men tror også det er en af de grunde, når en spiller som Eagles er med.

....eller fordi United skal spille fodbold og ikke kæmpe? At Eagles er med i truppen, ser jeg ikke som noget særligt. For når den skæres ned til 18, sies han fra.
Fletcher er 5. valg til den centrale midtbane (efter Scholes, Hargo, Carrick og Anderson). Hvis vi vælger at have to med fra start, behøver vi vel heller ikke mere end to bænken, eller....?

ChristianR
20-02-2008, 09:23
Jeg ser det på samme måde. Han spillede fantastisk mod Arsenal, men det ændrer altså ikke på det faktum, at han er femtevalg. Og 5 centrale midtbanespillere er vel mere end vi behøver have med til Frankrig.

Glory Man United
20-02-2008, 09:46
HVis "min" opstilling holder, så er det en helt ny midtbane i forhold til Arsenal kampen. Jeg er sikker på, at Scholes, Giggs, Ronaldo og Tevez er med fra start, da de blev sparet.

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Hargo-scholes-Giggs
Rooney-Tevez

Bænk: PIG-O´Shea-Carrick-Anderson-Saha-Nani-Pique/Simpson

Jeg holder på ,at vi skal spille offensivt og aggresivt fodbold. 3-0 og så kan vi spare en del til returkampen!

Blahac4
20-02-2008, 11:04
HVis "min" opstilling holder, så er det en helt ny midtbane i forhold til Arsenal kampen. Jeg er sikker på, at Scholes, Giggs, Ronaldo og Tevez er med fra start, da de blev sparet.

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Rooney-Tevez

Jeg holder på ,at vi skal spille offensivt og aggresivt fodbold. 3-0 og så kan vi spare en del til returkampen!

Du mener vel spare folk? så nye kræfter afprøves?
men de må gerne gå amok i aften.. ;)

Glory Man United
20-02-2008, 11:06
Du mener vel spare folk? så nye kræfter afprøves?
men de må gerne gå amok i aften.. ;)

Nej SPARET....Scholes, Giggs, Ronaldo og Tevez blev SPARET mod Arsenal

Hl-Glory
20-02-2008, 11:14
Det her bliver en rigtig svær kamp, men mener vi kan komme herfra med sejre.
det bliver spændende at se hvordan Fergie vælger at stille op.

Come on United !

HamudiiC
20-02-2008, 11:51
Jeg har glædet mig til den her kamp i lang tid. Det bliver ikke nogen nem kamp, selvom Lyon har spillet lidt dårligt i Frankrig, her på det sidste.
Juninho, Benzema & Ben Arfa er dem vi skal passe på aller mest.
Jeg håber at Anderson starter inde, for han er ganske enkelt fantastisk. Hvad han har præsteret er over alt forventning.

Min optilling:
VDS
Brown-Vidic-Rio-Evra
Ronaldo-Hargo-Anderson-Giggs
Tevez-Rooney

3-1 sejr til os
God kamp ;)

Bugge
20-02-2008, 12:00
Jeg har glædet mig til den her kamp i lang tid. Det bliver ikke nogen nem kamp, selvom Lyon har spillet lidt dårligt i Frankrig, her på det sidste.
Juninho, Benzema & Ben Arfa er dem vi skal passe på aller mest.
Jeg håber at Anderson starter inde, for han er ganske enkelt fantastisk. Hvad han har præsteret er over alt forventning.

Min optilling:
VDS
Brown-Vidic-Rio-Evra
Ronaldo-Hargo-Anderson-Giggs
Tevez-Rooney

3-1 sejr til os
God kamp ;)

Helt enig i den opstilling.. Måske endda med Nani i stedet for Giggs.. Tror man skal passe på med at fokusere for meget på rutine og så måske i stedet tage dem som for tiden præsterer på højeste niveau, og det gjorde Nani i lørdags og det har Anderson gjort stort set siden hans første PL kamp..

Glory Man United
20-02-2008, 12:04
Helt enig i den opstilling.. Måske endda med Nani i stedet for Giggs.. Tror man skal passe på med at fokusere for meget på rutine og så måske i stedet tage dem som for tiden præsterer på højeste niveau, og det gjorde Nani i lørdags og det har Anderson gjort stort set siden hans første PL kamp..

En ting er jeg så sikker på. Scholes og Giggs starter inde. Den eneste plads, jeg er i tvivl om, er hvem som spiller centralt med Scholes....Carrick eller Hargo

Svendsen
20-02-2008, 12:18
van der sar
brown vidic rio f. evra
ronaldo scholes carrick giggs
rooney tevez

bænk: kusse-o shea-hargreves-anderson-nani-saha-pikie

Blahac4
20-02-2008, 12:54
Nej SPARET....Scholes, Giggs, Ronaldo og Tevez blev SPARET mod Arsenal

Du skrev vi kunne spare en del til returkampen.. og så spørger jeg om du mener spillere eller i selve spillet?! For synes ikke vi skal spille en gang italiener fodbold i returen hvis vi vinder i Lyon.. men vi kan jo sagtens sætte nye kræfter på banen så vi sparer de gamle.. ;)

Glory Man United
20-02-2008, 12:59
Du skrev vi kunne spare en del til returkampen.. og så spørger jeg om du mener spillere eller i selve spillet?! For synes ikke vi skal spille en gang italiener fodbold i returen hvis vi vinder i Lyon.. men vi kan jo sagtens sætte nye kræfter på banen så vi sparer de gamle.. ;)

Jøsses, her er hvad jeg skrev:

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Rooney-Tevez

Med at spare mente jeg selvfølgelig, at hvis vi vandt 3-0, kunne vi spare en del SPILLERE ti lreturkampen

Bugge
20-02-2008, 13:43
En ting er jeg så sikker på. Scholes og Giggs starter inde. Den eneste plads, jeg er i tvivl om, er hvem som spiller centralt med Scholes....Carrick eller Hargo

Ja, jeg er også enig i at Scholes og Giggs skal starte inde, selvom jeg også er lidt in love i Nani.. Til gengæld er jeg også lidt i tvivl om Carrick/Hargo/Anderson..
Baseret på de seneste kampe ville jeg sige Anderson for jeg synes ikke en Scholes/Anderson midtbane er så offensiv som jeg troede før sæsonen..
Til gengæld kunne jeg godt forestille mig at vigtige CL kampe, især på udebane, ville være guld værd for en skraldemand som Hargreaves..

Glory Man United
20-02-2008, 13:47
Baseret på de seneste kampe ville jeg sige Anderson for jeg synes ikke en Scholes/Anderson midtbane er så offensiv som jeg troede før sæsonen..

Scholes/Anderson har jeg været imod fra starten. Og efter Shitty kampen, blev jeg ikke ligefrem overbevist om det modsatte ;)

Bugge
20-02-2008, 13:50
Scholes/Anderson har jeg været imod fra starten. Og efter Shitty kampen, blev jeg ikke ligefrem overbevist om det modsatte ;)

Skidt kamp at bedømme ud fra, for der var ikke en eneste United spiller i den kamp der kunne være sin indsats bare nogenlunde bekendt.. Hargreaves har godt nok også skuffet mig i sin tid i United, i hvert fald taget i betragtning af hvad jeg ved han kan.. han lagde udmærket ud med et par gode præstationer i starten af sæsonen, men det er vist også det..

Glory Man United
20-02-2008, 13:54
Skidt kamp at bedømme ud fra, for der var ikke en eneste United spiller i den kamp der kunne være sin indsats bare nogenlunde bekendt.. Hargreaves har godt nok også skuffet mig i sin tid i United, i hvert fald taget i betragtning af hvad jeg ved han kan.. han lagde udmærket ud med et par gode præstationer i starten af sæsonen, men det er vist også det..

Nu kommer basis jo fra den centrale midtbane, derfor er eksemplet vel OK. Hargo har været skadet 3 eller 4 gange, så svært at bedømme ham. I hans første kampe (0-1 Shitty og 1-0 Sunderland) var han MOM i mine øjne.
Jeg synes klart, at han er Uniteds bedste bolderobrer. Men det er selvfølgelig vigtigt, at han er 100% fit. Ellers synes jeg, Carrick skal spille

Blahac4
20-02-2008, 14:11
Jøsses, her er hvad jeg skrev:

VDS
Brown-Rio-Vidic-Evra
Rooney-Tevez

Med at spare mente jeg selvfølgelig, at hvis vi vandt 3-0, kunne vi spare en del SPILLERE ti lreturkampen

Vi er enige.. ;)
og vi skal have en go kamp i aften..!

Baunie
20-02-2008, 15:05
Personligt ville jeg have foretrukket at vi stillede med præcis samme hold som mod Arsenal, bortset fra Park blev byttet ud med Ronaldo. De spillede ganske enkelt fantastisk, og tre dage senere kunne de nok stadig leve højt på selvtilliden fra den kamp.

Men, eftersom Fletcher overhovedet ikke er i Frankrig, ved vi jo godt, det ikke sker. Jeg skal ærligt erkende, at jeg ikke har meldt mig ind i Hargreaves-fanklubben og ti gange hellere ser enten Anderson eller Carrick spille - og for så vidt gerne begge to samtidig. Men startopstillingen giver vel ret meget sig selv i dag.

Ed
Brown-Rio-Vidic-Evra
Ronaldo-Scholes-Hargreaves-Giggs
Rooney-Tevez

Dines
20-02-2008, 15:08
Spillemæssigt må det nok være Anderson og Carrick der fortjener den centralemidtbane iaften, men jeg tror at det bliver Hargo og Scholes, da de er mere rutinerede og at Hargo er købt til denne kamp. Håber dog alligevel, at mindst en af Anderson og Carrick starter inde.

United DK
20-02-2008, 15:09

Uanset om det var en skidt kamp at bedømme ud fra, så siger den logiske sans mig bare, at en midtbane med Scholes og Anderson på banen sammentidig ikke fungere. Balancen på holdet er væk, når man ikke sætter enten Carrick, Hargreaves eller Fletcher ind på den ene af de centrale midtbanepladser.

wraae
20-02-2008, 15:34
Vi skal bare have et mål eller 2 idag :D det ville være et virkeligt godt udgangspunk! Også bare holde Lyon fra at scorer så vidt muligt!

matt
20-02-2008, 15:38
Nogen der ved om kampen vises i Aalborg ??

Må blive:

VDS
Brown, RIO, VIdic, Evra
Ronaldo, Scholes, Carrick, GIggsey
Rooney
Tevez.

Håber at Anderson og Nani får lov at spille fra start efter sidste kamp, men SAF har vist set sig sur på Nani og ANderson vil han aldrig foretrække før Scholes i en sådan kamp (før om et par år)

Kampen ender 1-1
GOd kamp!!

Hl-Glory
20-02-2008, 15:51
Nogen der ved om kampen vises i Aalborg ??

Må blive:

VDS
Brown, RIO, VIdic, Evra
Ronaldo, Scholes, Carrick, GIggsey
Rooney
Tevez.

Håber at Anderson og Nani får lov at spille fra start efter sidste kamp, men SAF har vist set sig sur på Nani og ANderson vil han aldrig foretrække før Scholes i en sådan kamp (før om et par år)

Kampen ender 1-1
GOd kamp!!

hvorfor skulle han set sig sure på dem?
det ville der da ikke være nogen grund til, bare fordi han siger Nani ikke skal gøre den slags er det ikke betydende at han er sur på ham.
tror han er glad for hvordan de spiller.

srixon
20-02-2008, 15:59
hmm, hvorfor har SAF set sig sur på de 2?:confused: tror du har mistforstået noget, det er naturligt at han foretrækker Scholes i denne kamp eftersom han er den mest erfaren spiller - Giggs undtaget, vi har..

Sivebæk
20-02-2008, 16:54
Et billede fra træningen i Frankrig. Skal ikke kunne sige, hvad det er de griner af, men sjovt ser det ud :p

http://img143.imageshack.us/img143/4221/trninglyonwe0.jpg

Thomas
20-02-2008, 16:58
Et billede fra træningen i Frankrig. Skal ikke kunne sige, hvad det er de griner af, men sjovt ser det ud :p

Hehe, det ser ud som om, at de lige har fået at vide, at Saha er blevet totalt skadesfri :D

robinho
20-02-2008, 17:06
Hehe, det ser ud som om, at de lige har fået at vide, at Saha er blevet totalt skadesfri

ja der er en del muligheder, hvis vi skal finde frem til hvorfor de griner så meget:

1. De har lige fået at vide at arsenal har købt en englænder.

2. De har lige fået at vide at Benitez fortsætter som liverpool-træner.

3. Fergie har lige fortalt dem at han satser på at united kan spille godt i to kampe i træk.

matt
20-02-2008, 17:31
Jeg mente ikke at han har set sig sur på ANderson, men Nani fik ikke helt ros for sit drible show lørdag aften :)

Kofoed
20-02-2008, 17:44

Haha.. fedt billede.. og kunne være sjovt at høre hvad der var blevet sagt..

Kofoed
20-02-2008, 17:50
Nogen der har nogle stats omkring aftenens dommer Luis Medina Cantalejo?? efter hvad jeg kan huske er han god og hård når det kræves.. var ham der sendte Zidane ud efter den berømte "mavepuster"..

CC
20-02-2008, 19:10

Måske har de fået at vide at Taibi skal stå på mål for Lyon;)

man.utd25
20-02-2008, 19:21
Van der Sar
Ronaldo – Hargreaves – Anderson – Giggs
Rooney – Tévez

anderson skal have lov at starte inde, han bliver bare bedre og bedre:) jeg tror vi vinder 2-1, ronaldo er sulten han laver 1 mål samt rooney det andet:)

Parkohargo
20-02-2008, 19:25
Håber at Anderson og Carrick starter inde da de begge har fortjent det efter sidste kamps storspil. Men ingen tvivl om at Ronaldo vil være sulten efter at score iaften.:)

Holmskov
20-02-2008, 19:41
Hehe, det ser ud som om, at de lige har fået at vide, at Saha er blevet totalt skadesfri :D

Hehehe. Det er fan'me go' værkstedshumor.

Kofoed
20-02-2008, 19:51
Jeg håber meget på en anderson i startopstillingen.. alle de andre giver vel sig selv hvis vi stiller 4-4-2.. men er næsten sikker på at anderson kommer på bænken så scholes kan spille fra start.. tror hargo kommer på den anden midt..

Martin
20-02-2008, 19:54
Startopstilling: http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8332

KennyN
20-02-2008, 19:55
Surt show for Carrick at ende på bænken, efter en række glimrende kampe. Men okay, så er han forhåbentlig klar og frisk til Newcastle kampen i weekenden.. Ellers fint hold, håber bare ikke det bliver for defensivt og taktisk. Vi skal have knald og tempo på..

Don Kafai
Van der Sar
Anderson
Rooney

Jeg er ikke just enig i den disposition. Havde gerne set vi stillede med 2 angribere.

srixon
Van der Sar

Anderson
Rooney

hmm, spændende opstilling... vi har en super og eksplosiv central midtbane...

men Casper H, Fletcher er ikke med i truppen, så tror ikke det er nemt at have ham på bænken;)

Kofoed
20-02-2008, 19:57
Bænken: Kuszczak, O'Shea, Fletcher, Carrick, Nani, Saha, Tevez.??? Er det virkelig korrekt?? Fletcher blev da hjemme??

Men en udemærket opstilling, men havde gerne set en 4-4-2, men er rigtig glad for at se anderson er med, og det retfærdiggør i mine øjne 4-5-1.. men vi skal ud over stepperne, og ikke stå og vente på kontra alene..

srixon
20-02-2008, 19:59
Bænken: Kuszczak, O'Shea, Fletcher, Carrick, Nani, Saha, Tevez.??? Er det virkelig korrekt?? Fletcher blev da hjemme??

det sagde oldtrafford.dk i hvert fald selv:)

Martin
20-02-2008, 19:59
men Casper H, Fletcher er ikke med i truppen, så tror ikke det er nemt at have ham på bænken;)

Ifølge ManUtd.com var han ikke med i truppen. Ved ikke hvad der er sket.

CC
20-02-2008, 20:03
Personligt håber jeg det passer at han er med da han har fortjent det.

Kofoed
20-02-2008, 20:03
Ifølge ManUtd.com var han ikke med i truppen. Ved ikke hvad der er sket.

Ja, men er den opstilling 100% bekræftet??

EDIT: nå kan se det er den samme som på manutd.com!! pudsigt.. men fedt at han er med på bænken, men chancen for at han kommer ind er nok extrem lille.. tror på at carrick vil blive skiftet ind hvis der skal skiftes ud på den pos..

Martin
20-02-2008, 20:06

Det er den opstilling der er givet til UEFA, så den skulle passe.

United DK
20-02-2008, 20:14
Jeg bryder mig ikke om den kujonstil med kun én angriber. Men okay, vinder vi, så er jeg ligeglad.

gasgas
20-02-2008, 20:15
Holdkæft hvort en bænk! Dejligt at have en bænk vi kan vende en kamp med.

Dines
20-02-2008, 20:16
Udemærket holdopstilling, men synes at Scholes skulle have været bænket, og så skulle vi have spillet med Tevez i en 4-4-2, men lidt typisk Fergie at stabilisere midtbanen i en svær udekamp. Carrick må også følge sig skuffet over at være bænket, og hvorfor er Fletcher på bænken, når han ikke er i truppen? ::confused:

God kamp! Come on United!

PerRonaldo
20-02-2008, 20:19
Jeg bryder mig ikke om den kujonstil med kun én angriber. Men okay, vinder vi, så er jeg ligeglad.

Nå ja ala den vi smadrede arsenal med, nej det er godt nok kujonagtigt.. ;) Synes det er en super opstilling og det fede er at vi har så mange spillere fra bænken der kan gøre en forskel!

Kofoed
20-02-2008, 20:19

Der var nu ikke meget kujon stil over arsenal kampen.. og ja jeg ved godt at det var en enlig svale, men hvis vi kan finde noget af det samme spil frem igen, kunne det være kanon, men er nu også bange for at SAF's indgangsvinkel er defensiv frem for alt.. BORRING:Smackden:

CC
20-02-2008, 20:20

Jeg mener ikke at du kan sætte Anderson og Scholes på bænken, da Anderson har spillet fantastisk og scholes har den nødvendige rutine. Og Hargreaves skal med! Vi købte ham til disse kampe, det er ud fra dem vi skal bedømme ham ud fra og det er disse kampe han skal være afgørende!

srixon
20-02-2008, 20:22
Holdkæft hvort en bænk! Dejligt at have en bænk vi kan vende en kamp med.

skulle lige til at sige det... damn, vi har jo den SYGESTE bænk i mands minde
"Rocking"

Kofoed
20-02-2008, 20:23
BTW for er jeg bare glad for at TV2 sport er kommet.. det giver menig mand en chance for at VÆLGE(Wow) mellem flere kampe.. ja det bliver ikke aktuelt idag, men så er der meget større chance for at se United..

CC
Ben Arfa er faktisk ikke med! Og deres højreback spiller højrefløj??? Har de drukket for meget rødvin eller hva??

PerRonaldo

EDIT: nå kan se det er den samme som på manutd.com!! pudsigt.. men fedt at han er med på bænken, men chancen for at han kommer ind er nok extrem lille.. tror på at carrick vil blive skiftet ind hvis der skal skiftes ud på den pos..

Ja og dog.. Hvis vi fører 1-0 med tyve min igen, ville jeg sætte fletcher ind, for han løber og kæmper mere end nogen anden... Tror han ville være en god motor at sætte ind sidst i kampen!

Kofoed
skulle lige til at sige det... damn, vi har jo den SYGESTE bænk i mands minde
"Rocking"

Ja og hvis jeg skal bedømme ud fra saha's indhop mod arsenal, så er han i OK form.. han virkede sulten og fandt hullerne..

Kofoed
20-02-2008, 20:24
Ben Arfa er faktisk ikke med!

Han er på bænken..

Kofoed
20-02-2008, 20:24
Ja og dog.. Hvis vi fører 1-0 med tyve min igen, ville jeg sætte fletcher ind, for han løber og kæmper mere end nogen anden... Tror han ville være en god motor at sætte ind sidst i kampen!

You got a point.. Kan jeg godt se det fornuftige i..

srixon
20-02-2008, 20:25
uhhh, man kan få odds 8.6 på at Anderson scorer... den er hermed taget med en hundrede mand:p

sadface
20-02-2008, 20:25
det undre mig at Tevez ikke er med. tror i at de bare vil spille på resultatet og så afgøre det på hjemmebane?
Nani er ikke med :(

PerRonaldo
20-02-2008, 20:29
det undre mig at Tevez ikke er med. tror i at de bare vil spille på resultatet og så afgøre det på hjemmebane?

for det første tror jeg at han så i kampen mod arsenal at det godt kan fungere med en angriber, hvis han får nok støtte. en anden ting er at rutine skal der til ala giggs og scholes og sidst tror jeg at han har gjort alt for at have en bænk der kan gøre en forskel hvis nødvendigt!

Kofoed
20-02-2008, 20:30

Ja, det tror jeg er SAF's plan.. det har det været alle de andre gange.. forskellen er bare at nu har han Hargo, så nu har han den skraldemand han manglede..

Kofoed
20-02-2008, 20:31
uhhh, man kan få odds 8.6 på at Anderson scorer... den er hermed taget med en hundrede mand:p

jeg håber så meget på at du vinder:)

Kofoed
20-02-2008, 20:34
Nogen der ved om vi har nogle der er tæt på karantæne??

United DK
20-02-2008, 20:34
Nå ja ala den vi smadrede arsenal med, nej det er godt nok kujonagtigt.. ;)

Der spillede vi også 4-3-3. I dag tror jeg vi spiller 4-5-1. Jeg håber dog jeg tager fejl.

PerRonaldo
20-02-2008, 20:37
Der spillede vi også 4-3-3. I dag tror jeg vi spiller 4-5-1. Jeg håber dog jeg tager fejl.

Ja kan godt være det bliver mere defensivt, men det er vel også logisk nok.. Det havde den nok også været hvis det var i arsenal. Og her er det blot nødvendigt med 1 mål. så man sikret et okay resultat.. Men jeg tror det bliver svært og Lyon har et utroligt godt hold.. Ser det som en fuldstændig åben kamp!

Glory Man United
20-02-2008, 20:42
Nogen der ved om vi har nogle der er tæt på karantæne??

Tjaaa Rooney er vel altid tæt på ;)

Jacob FG
20-02-2008, 20:44
God kamp alle sammen!

Manchester United
20-02-2008, 20:47
God kamp alle sammen!

takker:D!

Manchester United
20-02-2008, 20:48
hjørne til giggs!

Flipperen
20-02-2008, 20:54
Tjaaa Rooney er vel altid tæt på ;)

Hehe.. Han er også en lille vildbasse!:lolol:

NtotheT
20-02-2008, 21:03
Seriøst, sommetider så fatter ejg virkelig ikke at Vidic og Rio gang på gang skal losse bolden op til Rooney eller Tevez ( når de er inde sammen )
De to er begge under 180 cm. Det hæmmer jo vores angrebsspil at vi gang på gang skal losse den bold op :s er det bare mig der har lagt mærke til det eller?

Manchester United
20-02-2008, 21:07
uha rio der gjorde du mig bange.

CC
20-02-2008, 21:08
Sikkert spil Rio! Heller få den ud til hjørne, end at risikere noget:D

sadface
20-02-2008, 21:08
Dårlig start af united.. det går alt for langsomt..

Jacob FG
20-02-2008, 21:09
Rooney! Du skulle sgu have scoret der!

Manchester United
20-02-2008, 21:09
Dårlig start af united.. det går alt for langsomt.. enig, men rooney fik lige en chance.

Kjizzle
20-02-2008, 21:11
Det er selvfølgelig nemt at sige når man sidder her og kigger på, men skal Rooney ikke sparke til den før han kommer så tæt på målmanden?

Jeg synes altså det er en stor chance :D

sadface
20-02-2008, 21:11
enig, men rooney fik lige en chance.

Ja, men det er godt nok for dårlig. hverken Giggs eller Ronaldo er kommet ind i kampen..

Faurauh
20-02-2008, 21:12
for satan da rooney. han skulle have skudt lige efter han havde fået den forbi den første mand. anyways let for mig at sige. Men syntes det er letterligt at vi spiller så mange høje bolde.

Dog har vi fået sat godt med tempo nu!

CC
Super lavet af Giggs!!! Godt løb af Scholes!

Manchester United
synes united er vågnet mere op lige nu!

NtotheT
vi mangler carrick til at fordele

Parkohargo
er Giggs med!?:lolol:

Manchester United
20-02-2008, 21:13
godt af hargo.

NtotheT
20-02-2008, 21:13
endelig kom der lidt løbfra en midtbane mand i feltet. rooney er jo ensom

CC
20-02-2008, 21:15
Hargreaves bryder virkelig spillet godt! Og han har rent faktisk også haft held med både driblinger og pasninger! ikke dårligt!

sadface
20-02-2008, 21:15
synes klart at vi mangler tevez. ronney står jo alt for alene :s

NtotheT
20-02-2008, 21:17
synes benzema har gjort det godt indtil videre. Udover at være angriber er han også deltagende i opspillende og hele tiden søgende. KØB HAM FERGIE

Manchester United
20-02-2008, 21:17
west kastede den lige i ryggen på giggs. hee

Parkohargo
20-02-2008, 21:18
loool et indkast

NtotheT
20-02-2008, 21:19
west kastede den lige i ryggen på giggs. hee

det var med vilje, det ses flere steder, bare ikke med vilje at den lige skulle ramme h ans hæl bagefter :p

PerRonaldo
20-02-2008, 21:20
Lige meget hvad der sker, håber jeg vi ser Nani på banen så han kan holde sin form.. Dog har Giggs gjort det okay..

Manchester United
god sakse af evra.:D

Manchester United
nu to gule kort til lyon.

sadface
20-02-2008, 21:22
god sakse af evra.:D

haha det så da alt for godt ud :D

CC
20-02-2008, 21:22
Tror dommeren er Ronaldo fan:D

NtotheT
20-02-2008, 21:23

hvad mener du? :D

Manchester United
20-02-2008, 21:23

haha jaa.

CC
20-02-2008, 21:24
Hvad sker der for den dommer??? De kort sidder godt nok løst på ham:p

Manchester United
farligt sted

Holmskov
Fantastisk af dommeren. Den hattenål mand.

Manchester United
langt over ... hehe:)

Manchester United
20-02-2008, 21:26
United presser dem mere og mere.

sadface
20-02-2008, 21:27
United presser dem mere og mere.

Ja, men det bliver ikke til for mange chancer

NtotheT
20-02-2008, 21:27
vi har spillet men lyon har chancerne

Manchester United
20-02-2008, 21:29
godt forsøg af ronaldo.

Jacob FG
20-02-2008, 21:29
Vi kommer tættere og tættere på! Lækkert frispark ronaldo!

CC
20-02-2008, 21:32
Godkendt første halvleg med et godt tempo og alt hvad man kunne ønske sig, på nær afslutninger og mål;)
Men ser helt klart frem til anden:D

Govan
20-02-2008, 21:37
vi har spillet men lyon har chancerne

Hvad for en kamp ser du ? :confused:

KennyN
20-02-2008, 21:39
Rooney skal sku score på sin kæmpe chance, alene med målmanden. Den skal være der i de der store internationale kampe.! Desuden kan dommeren gå hen og blive en farlig mand. Han kan godt finde på at dømme et tvivlsomt straffe eller lignende.. Men generelt en okay halvleg af United.

CC
20-02-2008, 21:40
En 10'er på at dommeren viser minimum en spiller ud i løbet af kampen:D

Kofoed
20-02-2008, 21:40
En god kamp.. vi spiller os langsomt ind i opgøret.. dejlig detalje af rio med lige og spille den ud til hjørne da han kan se VDS ikke kan nå den;)
Anderson har været meget usynlig, men man kan med det samme se at når han får en lille smule plads og får bolden så kan han også lave ting og sager.. Ronaldo startede rigtig anonymt, men er ved at spille sig ind i det.. Det går altså ikke med en angriber, hvis midtbanen ikke løber mere med ind.. Og igen idag, syntes jeg det er klart at se forskel fra arsenal kampen hvor ronaldo ikke var med, hvor det hele nu skal gå igennem ronaldo og der bliver konstant kigget efter ham.. tror det kunne hjælpe hvis nani kom ind.. giggs har godt nok gjort det godt, men jeg vil gerne ha nani ind..

sadface
20-02-2008, 21:42
vil meget gerne se Tevez og Nani på banen. tror de vil kunne skabe lidt mere..

Lorensen
20-02-2008, 21:42
Ok kamp indtil videre. Dog er nogle spillere usynlige, og nogle har ikke grebet mulighederne når de var der *Host Rooney*. Desuden skyder Ronaldo lidt rigeligt, men hva faen så kender vi ham igen :)

CC
20-02-2008, 21:43
Synes faktisk Giggs har spillet en af hans bedre kampe. Flere gange viser han sin hurtighed og han viser utroligt stort overskud i de snævre driblinger. Dog mangler han lige det sidste.

Glory Man United
20-02-2008, 21:44
Synes faktisk Giggs har spillet en af hans bedre kampe. Flere gange viser han sin hurtighed og han viser utroligt stort overskud i de snævre driblinger. Dog mangler han lige det sidste.

Giggs har været vor bedste i 1. halvleg, helt klart

PerRonaldo
20-02-2008, 21:45

enig..

Parkohargo
20-02-2008, 21:45

Tjae.. synes også Hargo og Brown har gjort det godt.

Lorensen
20-02-2008, 21:46

Wes Brown har også gjort det godt. Ham og Giggs deler prisen om bedste spiller i første halveg :)

sadface
20-02-2008, 21:48

Synes Hargo har gjordt det godt

Lorensen
20-02-2008, 21:50
Lad nu Giggs spille i venstre og Ronaldo i højre !

CC
20-02-2008, 21:52
En af Lyon spillerne jonglerede 2 gange med bolden!!!! Der er jo ingen grund til at ydmyge os!!! Men pyt. Det retfærdiggør at Brown saver ham ned plus sparker til ham mens han ligger ned så det går jo nok:D

sadface
20-02-2008, 21:53
En af Lyon spillerne jonglerede 2 gange med bolden!!!! Der er jo ingen grund til at ydmyge os!!! Men pyt. Det retfærdiggør at Brown saver ham ned plus sparker til ham mens han ligger ned så det går jo nok:D

det er så ydmygende.. :lolol:

sadface
20-02-2008, 21:54
Nej :(

Jacob FG
Lort! Hvorfor fik vi ikke købt ham i transfervinduet!

Manchester United
neeeeeeeeeej:mad:

NtotheT
20-02-2008, 21:55
Synes nu mere at Hargo har været vores bedste, og giggs på en anden plads :p

Færingen
der var den!!!

var bange for det der

hoen
hvor er jeg dog træt af rooney han kan jo ikke score om så den ligger på stregen:mad:

Parkohargo
20-02-2008, 21:57
Så skal der arbejdes drenge...

Jacob FG
Nu skal der sgu ske noget!

Flipperen
Nooooooo! :(

Altså forhelvede.. Kom nu United man, det kan ikke være rigtigt..

Manchester United
skyd dog!!

RasmusP
ind med tevez!!!

Faurauh
20-02-2008, 21:58
satme godt mål desværre...

NtotheT
20-02-2008, 21:58
Jeg gider ikke at se denne 4-3-3 nu, nu har de scoret. 4-4-2 NU, tevez og nani ind. Det her går ikke efter planen

Jacob FG
20-02-2008, 21:59
De stresser alt for meget .. Få nu lidt ro på spillet, og så.. angrib!

NtotheT
20-02-2008, 21:59
satme godt mål desværre...

Han ved hvor han har målet :)og hold kæft et speed han har

RasmusP
20-02-2008, 22:00
Vi SKAL have et udebanemål.

Manchester United
godt tevez og nani varmer op!

Holmskov
Tag nu bare Giggs ud. Han har godt nok været ringe.

Faurauh
20-02-2008, 22:01
Hvorfor faden kommer dewr ikke nogle angribere med dy6bteløb der? der var jo 100km frit bagved forsvaret

pølsemanden
20-02-2008, 22:02
Hvorfor prøver ronaldo altid at skyde udfra ;@

sadface
Hargo ud ind med Tevez... Giggs ud Nani ind

PerRonaldo
Tag nu bare Giggs ud. Han har godt nok været ringe.

Han er så den der har gjort det bedst.. Vil hellere mene ronaldo skal ud.. han ødelægger mere end han gør gavn lige nu!

Elkjaer
20-02-2008, 22:03
Vi SKAL have et udebanemål.

Selvfølgelig :)
Der skal satses med 2 angribere, og evet Nani senere.

Holmskov
20-02-2008, 22:04
Han er så den der har gjort det bedst.. Vil hellere mene ronaldo skal ud.. han ødelægger mere end han gør gavn lige nu!

Jamen undskyld så.

pølsemanden
20-02-2008, 22:04
kom så hjørne

Flipperen
20-02-2008, 22:05
Er deres guldfugl ved at blive skadet?

Manchester United
20-02-2008, 22:05
Tevez og nani ind!

sadface
20-02-2008, 22:06
endelig med udskiftning..! det var sku på tide..

CC
20-02-2008, 22:07
Sådan! De fantastiske fem(nej, ikke homoerne) og Hargreaves til at bryde deres kontraer:D

Flipperen
20-02-2008, 22:10
Trist at se i to af de andre hold har det ene hold scoret, de andet har udlignet, det første har scoret og nu har begge hold udlignet, så der står 2-2 i begge kampe.. og vi forsøger og forsøger, men.. arh, et udebanemål gør så skide meget..

sadface
20-02-2008, 22:10
Forstår ikke hvad der sker.. de taber til City hvor de spiller nok sæsonens dårligste kamp. så sætter de arsenal til vægs, i en f sæsonens bedste kampe. så tager de til frankrig og ind til videre ikke har spillet godt..

PerRonaldo
20-02-2008, 22:11
Mangler altså en på midten der kan fordele boldene..

Manchester United
20-02-2008, 22:11
øvøv rooney

Færingen
20-02-2008, 22:12
Hargo har været elendig

Manchester United
synes hargo skal ud og carrick ind

lange
Rooney skulle ikke havde rørt bolden!

Manchester United
20-02-2008, 22:13
kom så med et par mål united i de sidste 18 min.

CC
20-02-2008, 22:14
Hargo har været elendig

Synes han har været fremragende til det han skal kunne. Bryder deres spil og ligger et fornuftigt pres.
Ellers kan du jo også sige at Ronaldo har været elendig da han ikke har tacklet særlig godt.

PerRonaldo
20-02-2008, 22:14
Hargo har været elendig

Ja det er kun imod milan vi kan bruge ham resten af kampene må han gerne sidde på bænken for min skyld for anderson, fletcher, carrick og scholes står foran ham i køen, når vi skal dominere kampen!

Jim
20-02-2008, 22:18
Hargo har været elendig

Det er ikke kun ham som har været elendig, Rooney og resten af United er rystende ringe.

Og det er virkelig ringe at vi kan spille så supert som mod Arsenal og så præstere det her bagefter, mon det fordi vi kun kan spille en god kamp om måneden ?

Holmskov
20-02-2008, 22:18
Hvorfor helvede sparker Rooney bolden over stregen. Der havde da været kasse hvis han ikke havde rørt den. Tevez var ikke i nærheden af off-side.

Parkohargo
20-02-2008, 22:19
United virker fuldstændig væk..ligesom imod Shitty,,

Jacob FG
20-02-2008, 22:20
Tiden er ved at løbe ud ..! Kom nu med det udebanemål for h.....!!

PerRonaldo
20-02-2008, 22:21
Jeg synes vi skal give Ronaldo en velfortjent pause.. Idag har han altså gjort meget mere skade end gavn. for det første gør han at alle spillerne stort set kun kigger efter ham. Desuden kan vi endnu engang konstatere at i de store kampe er han væk.. Tror det vil gavne ham og holdet at bænke ham.

sadface
20-02-2008, 22:21
de spiller som røven af 6. division !!

Jacob FG
20-02-2008, 22:23
de spiller som røven af 6. division !!

Eller det som er værre!

Jim
20-02-2008, 22:23
Jeg synes vi skal give Ronaldo en velfortjent pause.. Idag har han altså gjort meget mere skade end gavn. for det første gør han at alle spillerne stort set kun kigger efter ham. Desuden kan vi endnu engang konstatere at i de store kampe er han væk.. Tror det vil gavne ham og holdet at bænke ham.

Hvis Ronaldo skal bænkes skal Rooney godt nok også, har har jo ikke vist en skid.

Elrantiri
20-02-2008, 22:24
Tror Tevez har misforstået det der med at opvarme målmanden, det er inden kampen den slags sker.

Holmskov
20-02-2008, 22:24

Det nytter da ikke noget bare at gi' Ronaldo skylden.

Det er da hele holdet der ikke har præsteret. Vidic har været go' syntes jeg, men så er det da også det.

Skal vi vinde sådan en kamp er det da Ronaldo det skal komme fra. Det har han da før bevist.

PerRonaldo
20-02-2008, 22:25
Hvis Ronaldo skal bænkes skal Rooney godt nok også, har har jo ikke vist en skid.

Ja og hele holdet! Nej.. For han har en god kamp for nylig, det er ved at være noget tid siden med Ronaldo. Det også fair, men hvis spillerne blomstre som i lørdags uden ham, så kan jeg kun se det positve idet.

Færingen
ja, det har været en pissedårlig dag på kontoret..

S.U.N
Vi kommer sku aldrig til at vinde champions league, sådan som vi spiller på udebane:confused:

lange
hold nu kæft med at beskylde vores spillere som 6. divisions spiller.

COME ON UNITED!!

Jacob FG
20-02-2008, 22:26
De spiller bolden rundt, men når de endelig når den sidste 1/3 af banen, så laver en, en eller anden tåbelig aflevering!

Manchester United
20-02-2008, 22:27
hold nu kæft med at beskylde vores spillere som 6. divisions spiller.

COME ON UNITED!!
enig!!

CC
Udmærket frispark!

sadface
Jaaaaaa

PerRonaldo
Det nytter da ikke noget bare at gi' Ronaldo skylden.

Det er da hele holdet der ikke har præsteret. Vidic har været go' syntes jeg, men så er det da også det.

Skal vi vinde sådan en kamp er det da Ronaldo det skal komme fra. Det har han da før bevist.

Hvornår har han beivst det i en storkamp? Der er det altså Rooney der har gjort det for os.. Men jeg så bare i lørdags spillere der kunne på egen hånd, det er sgu skidt hvis alle tænker som dig, at for at vinde sådan en kamp skal det komme fra ronaldo!

Manchester United
Tevez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Færingen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Øster
Endelig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tevez

Elrantiri
Yay, 1-1

Jim
Udmærket frispark!

Yeps :D Ronaldo er bestemt ikke ringe til det

Jacob FG
Hvor er det VIGTIIIIIIG!

TEVEEEEEEEEEEEEEEEEZ

CC
Sådan Tevez!!!

Dos santos
Yeeeeeeeeeeeees!

Færingen
20-02-2008, 22:28
så vil jeg hellere sige 1-1 end 0-0

Tillykke drenge

PetterDK
Glory Glory Man United!!!!!! Glory Glory Man United!!!!!!

Manchester United
så mangler vi bare et mål mere!

Flipperen
Puha! HELDIGVIS MAN! :)

RasmusP
det er vigtigt!

Jim
20-02-2008, 22:29
Fuck hvor godt :D

Tevezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tak for vi i det mindst har en i dag som kan ramme rigtigt :D

Jacob FG
så vil jeg hellere sige 1-1 end 0-0

Tillykke drenge

Ja! Det udebanemål er SÅ vigtigt! - vi kunne da også lige tage et til? :)

lange
Jaaaaaaaaaaars Carlito Carlito:D:D

S.U.N
:InLove :InLove :InLove

Færingen
så mangler vi bare et mål mere!

Dont push it :D

Parkohargo
20-02-2008, 22:30
Teeevveeezzzz

Manchester United
Ja! Det udebanemål er SÅ vigtigt! - vi kunne da også lige tage et til? :)

hvad med to:D

PerRonaldo
Det mål kan sende os videre... Hvor dejligt at have sådan nogle spillere på bænken der kommer ind og måske sender os videre.. Kom så United!!