Se fuld version : CL: Olympique Lyon - Manchester United
Elrantiri
20-02-2008, 21:31
så mangler vi bare et mål mere!
Ja fandme så, nu har pappa jo oddset på sejr til drengene så skal den fanderme også være der!
16casper
nu må nani sku snart have slået giggs af.. kanon hjørne af ham og bagefter ligger han op til målet :D
Manchester United
3 min. lagt til.
hvad med to:D
På mindre end 3 minutter :D + tillægstid
Du er da mere end bare optimist :D
PerRonaldo
20-02-2008, 21:32
Heldigvis bliver lyon straffet for at stille sig så langt tilbage på banen.. Det gør man ikke ustraffet mod United, for United always scores.
Selv når vi spiller på halv styrke spiller vi op med et af europas bedste hold. Nu vil jeg bare gerne se en stime af gode kampe fra uniteds side, for det idag har ikke været prangende. Men havde regnet med 1-1 og det er et rigtigt godt resultat.
Heldigvis bliver lyon straffet for at stille sig så langt tilbage på banen.. Det gør man ikke ustraffet mod United, for United always scores.
Ja, det er ikke ret tit man kan grave sig ned mod United og kører en 1-0 sejr hjem, og heldigvis da
Manchester United
20-02-2008, 21:34
godt resultat 1-1!!
Jacob FG
20-02-2008, 21:34
Det éne mål skaber jo en verden til forskel! 1-1 = kanont udebaneresultat! - specielt også taget i betragtning af hvordan kampen udviklede sig..
Manchester United
20-02-2008, 21:36
hvad med milan - arsenal, hvad blev resultatet der?
Bremholm
http://www.resultat.dk/
Den står 0-0 i overtiden
PerRonaldo
0-0.. Ada havde en kæmpe chance 4 min inde i overtiden hvor han sender bolden på overliggeren!
Parkohargo
Puha.. endelig færdig. Så smadrer vi dem på Old Trafford.
Manchester United
20-02-2008, 21:37
http://www.resultat.dk/
Den står 0-0 i overtiden
okay:D
PetterDK
20-02-2008, 21:37
Arsenal - Milan endte 0-0. Adebayor havde hovedstød på overliggeren med ½ min tilbage.
ja abedayor rate overliggeren i 94. minut :D Jeg her egentlig ikke ondt af dem :D
Godt resultat, og tror vi kan hente den hjem på OT.
PerRonaldo
20-02-2008, 21:39
ja abedayor rate overliggeren i 94. minut :D Jeg her egentlig ikke ondt af dem :D
Nej, men tilgengæld er det det der gør milan så farlige.. Vil bare ikke møde dem igen!
Sådan! Der sker altid ting og sager, når Tevez er på banen. Konstant farlig, og det viste sig at han var opskriften på succés.
Nu har vi sat os selv i pole position, når Lyon skal spille på vores teater.. Glæder mig allerede.
Man of the match KUNNE være Tevez, fordi han reddede os, men en stor tak skal gå til Rio og Vidic for at holde styr på Lyon.
Og Barcalona viste sig desværre at være for stærke til Celtic :(
2-3 hvor er det ærligt at de ikke kunne køre den hjem
Det vigtigt det her. Synes at vi fik svar på at Carrick og Nani skal starte inde og Tevez. Igen må jeg sige jeg er skuffet over Rooney, anonym det samme med scholes og Ronaldo havde en off-day. Men jeg lagde mærke til i dag at når han fik bolden, så stoppede medspillerne bare op? Altså, synes det er lidt uprofessionelt at man stopper op og lægger det hele til at Ronaldo skal gøre det hele. Men ja, nani og carrick skal starte inde. De er bedre pt.
Parkohargo
20-02-2008, 21:41
Jeg er godt tilfreds med det resultat idag. Vi vidste på forhånd det ikke ville blive nemt. Dog skuffer Rooney og Ronaldo mig sku idag..
Men Nani er ved at spille sig fint op nu.:)
PetterDK
20-02-2008, 21:42
Jim:
Ja det er nok tvivlsomt at Celtic kan vinde med 2 mål på Camp Nou ;)
Grønholdt.
20-02-2008, 21:42
For helvede hvor skulle vi dog ha' vundet den kamp!!! :rant: Men jeg gættede da resultatet rigtigt... :rolleyes: Men okay, vi er videre med 0-0 i næste kamp, og det luner at tænke på, at Lyon skal op og angribe. Så den kamp ligger lige til højrebenet. Mon ikke at vi får vores kontramaskine at se i næste kamp, og en fandens masse mål til United!!! :devilll:
PerRonaldo
20-02-2008, 21:44
Men jeg lagde mærke til i dag at når han fik bolden, så stoppede medspillerne bare op? Altså, synes det er lidt uprofessionelt at man stopper op og lægger det hele til at Ronaldo skal gøre det hele. .
Det var lige præcis det jeg også mente da jeg skrev tidligere.. Og man så jo i lørdags hvad der skete når han ikke var med.. Ikke at vi skal dømme ud fra en kamp, men der var vi meget mere agressive og spillere sloges jo for at komme ind i feltet, idag gav de ronaldo bolden og håbede på det bedste.
Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke lige giver ham en meget velfortjent pause, han kan jo altid være på bænken og sætte ham ind, hvis nødvendigt! Alle har brug for pause også mr. utrolig!
Jim:
Ja det er nok tvivlsomt at Celtic kan vinde med 2 mål på Camp Nou ;)
Ja, der er vidst kun med hjælp fra de højrer magter at nogen gør det på Camp Nou mod Barca.
Sådan! Der sker altid ting og sager, når Tevez er på banen. Konstant farlig, og det viste sig at han var opskriften på succés.
Nu har vi sat os selv i pole position, når Lyon skal spille på vores teater.. Glæder mig allerede.
Man of the match KUNNE være Tevez, fordi han reddede os, men en stor tak skal gå til Rio og Vidic for at holde styr på Lyon.
Er helt enig i at Rio spiller rigtig godt igen, men er slet ikke enig i Vidic. Han spiller en virkelig skidt kamp i forhold til hvad han plejer og hvad han kan. Godt nok er Benzema en rigtig god og kropstærk angriber, men når Vidic taber duellerne gang på gang hvor han bl.a. bliver skubbet væk flere gange synes jeg bestemt ikke han spiller en god kamp.
Halv sløj omgang af United. Hvorfor ikke spille det spil vi har succes med, i stedet for det der taktiske fis, som vi jo ikke mestrer som eksempelvis Milan.. Få dog lagt tempo og fuldt tryk på fra start til slut. Carrick er pt i bedre form end Hargreaves og Scholes, og bør starte inde. Desuden er Nani pt en tand mere skarp end Giggs. Men kan godt forstå at Giggs og Scholes rutine i dag, var god at have fra starten. Begge har stadig meget at bidrage med, ligesom Hargreaves lukker godt af defensivt. Men Carrick giver bare en dimension mere.
Vi burde også droppe de der lange bolde til Rooney, når han ligger alene fremme. Han kan jo ikke vinde en luftduel med to store forsvarsspillere, og så selv få den under kontrol og videre.
Men alt i alt, blev resultatet jo helt genialt. Det var jo det vigtigste.! Nu skal den køres hjem på Old Trafford.
MoM: Wes Brown. Solid indsats defensivt, og kom okay med frem flere gange synes jeg..
Synes ikke der er noget at sige til at Rooney ikke kom til det store. Der var konstant 2 mand på ham mens Ronaldo hele tiden blev dækket op. Problemet er at vi ikke kan bruge det til noget når vi kun spiller med en angriber, og uden folk til at ligge yderligere pres. Det er først da Nani og Tevez kommer ind at der rent faktisk kommer noget ud af det, selvom vi ikke er særlig gode til at bruge Nani, i forhold til at han er en trussel hver gang han får bolden.
Det var lige præcis det jeg også mente da jeg skrev tidligere.. Og man så jo i lørdags hvad der skete når han ikke var med.. Ikke at vi skal dømme ud fra en kamp, men der var vi meget mere agressive og spillere sloges jo for at komme ind i feltet, idag gav de ronaldo bolden og håbede på det bedste.
Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke lige giver ham en meget velfortjent pause, han kan jo altid være på bænken og sætte ham ind, hvis nødvendigt! Alle har brug for pause også mr. utrolig!
Den vane skal de af med. Men okay, han har reddet os mange gange, men det skal da fandme ikke give unitedspillerne den holdning " Yeesh, nu scorer han " .. Nej, de skal bevæge sig for ham, for i det at der går 3-4 spillere altid til ham, så kan de løbe i hullerne, som forsvaret efterlader sig pga ronaldos ry. Ej men det irriterer mig!
PerRonaldo
20-02-2008, 21:49
. Det er først da Nani og Tevez kommer ind at der rent faktisk kommer noget ud af det, selvom vi ikke er særlig gode til at bruge Nani, i forhold til at han er en trussel hver gang han får bolden.
Han er i skyggen af Ronaldo, så derfor modtager han ikke bolden særlig meget.. I lørdags gjorde han og da så vi hvad han er i virkeligheden stand til.. ;)
Martinsen
20-02-2008, 21:50
Kanon resultat!! Spillet var bestemt ikke særligt fantastisk, men synes overhovedet ikke vi fortjente at tabe den. Hvilket vi så heldigvis heller ikke gjorde.
United DK
20-02-2008, 21:51
Vi var lige ved at blive straffet for den stil, som efterhånden er blevet normalt når vi spiller på udebane i CL. Vi skal prøve og spille i samme tempo, som vi f.eks. gjorde mod Arsenal, hvor vi ligger maksimalt tryk på modstanderne, i stedet for nærmest at gå rundt og spille. Selvfølgelig er det en udekamp, og vi skal ikke være naive, men vi skal heller ikke være en flok kujoner.
Vi sidder altid og rakke Liverpool ned for den måde de spiller på, men på udebane i CL spiller vi ikke et hak bedre selv.
Dog er 1-1 et godt resultat.
Parkohargo
20-02-2008, 21:51
Efter kampen idag vil jeg klart mene at vi skulle prøve nogenlunde den samme opstilling som vi bankede the gooners med. Enten det eller spille med to angribere oppe foran, Tevez - Saha måske.. syntes simpelthen ikke Rooney er skarp nok for tiden. Måske en Fletcher ude på kanten som han spillede fremragende sidst istedet for Ronaldo..Lidt vovet men hvorfor ikke..
Problemet er, at vi taber alle kampe Rooney ikke er med og får grå hår hver gang Saha er på banen.
Taktikken gør at vores spillere kommer til at fremstå som miniputter. Som en anden er inde på, så drop de lange bolde til dværg-Rooney. Det er umuligt vilkår for ham (og for Tevez for den sags skyld) at spille fodbold i.
Udover den ene chance, som han selvfølgelig skulle score på, så synes jeg ikke han er nævneværdigt dårligere end resten af holdet.
Ronaldo sænkede til tider spillet, og var lidt for selvisk. Udover et par flotte frisparksforsøg, så blev alle hans skud blokeret.
Ved målet var forsvaret en tand for passivt.
Mom: Rio og Vidic
Til Newcastle kampen:
vds
Simpson - Rio - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Nani
Rooney - Saha
Tevez igen sparet, så han kan samle kræfterne til lidt mere krævende kampe.
Synes det er helt vildt så negative folk er inden udligningen. Nu sad jeg og så kampen og kommer så herind bagefter.. Forstår ikke hvorfor I synes vi spiller så ringe og at rooney og ronaldo er åh så dårlige i dag..
Rooney har ufatteligt svære arbejdsbetingelser, idet han er alene på toppen på udebane mod Lyon. Ronaldo er trods alt menneskelig (vi er dog alle i tvivl ind i mellem) og man kan ikke forvente han sætter 3-4 mand af hver gang han har bolden.
Jeg synes vi spillede en fin kamp og havde godt styr på Lyon. Helt igennem fantastisk mål af Benzema, som man ikke kan gardere sig imod, så jeg er ovenud tilfeds med kampen.
Det eneste jeg er lidt utilfreds med er Nanis pasninger. Efter hans fantastiske kamp mod Arsenal (som jeg så live :D) synes jeg han sender utroligt mange bolde direkte hen i fødderne på en Lyon-spiller i dag.
Men wtf, vi fik 1-1 og jeg er sikker på vi hiver den hjem på Old Trafford. Juninhos frispark er i mine øjne den eneste trussel når Lyon kommer på besøg.
Og så håber jeg at SAF seriøst overvejer at byde på Benzema til sommer. :)
Glory Man United
20-02-2008, 22:20
Synes det er helt vildt så negative folk er inden udligningen. Nu sad jeg og så kampen og kommer så herind bagefter.. Forstår ikke hvorfor I synes vi spiller så ringe og at rooney og ronaldo er åh så dårlige i dag..
...fordi vi var ringe...håber ved gud, at vi går tilbage til 4-4-2. Men vigtigt resultat! Ganske godt!
Parkohargo
20-02-2008, 22:24
Rooney har ufatteligt svære arbejdsbetingelser, idet han er alene på toppen på udebane mod Lyon. Ronaldo er trods alt menneskelig (vi er dog alle i tvivl ind i mellem) og man kan ikke forvente han sætter 3-4 mand af hver gang han har bolden.
Jeg synes vi spillede en fin kamp og havde godt styr på Lyon. Helt igennem fantastisk mål af Benzema, som man ikke kan gardere sig imod, så jeg er ovenud tilfeds med kampen.
Det eneste jeg er lidt utilfreds med er Nanis pasninger. Efter hans fantastiske kamp mod Arsenal (som jeg så live :D) synes jeg han sender utroligt mange bolde direkte hen i fødderne på en Lyon-spiller i dag.
Men wtf, vi fik 1-1 og jeg er sikker på vi hiver den hjem på Old Trafford. Juninhos frispark er i mine øjne den eneste trussel når Lyon kommer på besøg.
Ja men det virker bare rigtig tit som om at når Ronaldo får bolden så går de andre spillere lidt i stå. Ingen tvivl om at han havde et par gode skud på frispark men ellers synes jeg ikke han bidrager med det vilde. Det så min mening. Men ja Rooney havde da også svære betingelser idag men han brænder sku også en stor chance som der skulle ha været gået i kassen.
Kunne bare godt tænke mig at se en Saha og Tevez fra starten af næste gang som et friskt pust. og selvfølgelig kan vi vinde kampe uden Rooney..vi vandt jo heller ikke dag selvom han var med:)
Min MOM: Rio.
Er helt enig i at Rio spiller rigtig godt igen, men er slet ikke enig i Vidic. Han spiller en virkelig skidt kamp i forhold til hvad han plejer og hvad han kan. Godt nok er Benzema en rigtig god og kropstærk angriber, men når Vidic taber duellerne gang på gang hvor han bl.a. bliver skubbet væk flere gange synes jeg bestemt ikke han spiller en god kamp.
Arh, Vidic spillede en helt igennem fornuftig kamp, synes jeg, men det er forskelligt, hvordan vi hver i sær ser spillet. Jeg mener de er gode til at hjælpe hinanden. De taber stort set ingen hovedstødsdueller, og det er også meget essentielt, når de går med på hjørnespark. De er ikke bare nogen modstanderne tænker på som "forvirringsspillere", men snarere angribere, når de går med så langt oppe af banen.
En rigtig spændende kamp, hvor Lyon spillede rigtig godt uden at være for defensiv.
Det var som altid en fornøjelse at se deres playmaker Juninho, som spillede en stor kamp og som altid var ekstrem giftig med hans hjørne og frispark.
Benzema var ligeledes også en fornøjelse at se.
Hvis de to var i Uniteds trup, så ville jeg sku være glad.
Anyway, godt resultat før returkampen.
Ja men det virker bare rigtig tit som om at når Ronaldo får bolden så går de andre spillere lidt i stå. Ingen tvivl om at han havde et par gode skud på frispark men ellers synes jeg ikke han bidrager med det vilde. Det så min mening. Men ja Rooney havde da også svære betingelser idag men han brænder sku også en stor chance som der skulle ha været gået i kassen.
Kunne bare godt tænke mig at se en Saha og Tevez fra starten af næste gang som et friskt pust. og selvfølgelig kan vi vinde kampe uden Rooney..vi vandt jo heller ikke dag selvom han var med:)
Min MOM: Rio.
Jeg er skam også delvist enig i det med Ronaldo, men synes bare nogle gange vi united-fans forventer måske lidt for meget af ham.. I mine øjne var giggs klart dagens ringeste spiller - på trods af han er en legende og at jeg stolt bærer hans navn på ryggen af mine pæneste trøje..
Men alligevel lidt vild og risikabel udskiftning af SAF hvor han tager både scholes og giggsy ud.. Der blev jeg alligevel lidt nervøs for det var da godt nok mange unge offensive spillere vi havde inde der.. Men det gik jo :)
Mon ikke Fergie har indset, at han har smidt i omegnen af 200 mio. danske kr. ud af vinduet til en gennemgribende middelmådig Hargreaves.
Han løber forvildet rundt og han formår absolut ikke, at deltage bare på nogenlunde fornuftig vis i pasningsspillet med de øvrige spillere.
Anderson/Carrick på være sammensætningen der skal satser på i fremtiden.
Jeg synes stadig ikke Hargreaves kan dømmes ude. Han skal nok vise sig at redde os i vigtige kampe. Jeg er enig i, at han idag ikke spillede super, men man må huske på, at han ikke har spillet meget denne sæson. Jeg tror helt klart på, at han bliver en vigtig brik i den sidste del af sæsonen.
Derudover må jeg sige BENZEMA....... Nu håber jeg, at flere har fået øjnene op for, hvorfor jeg så længe har argumenteret for ham. Han er jo helt fantastisk. Og 20 år gammel.
Jeg håber virkelig vi får ham.
Hehe jeg er stort set enig. Jeg synes vores vilje som man så var utrolig vigtig. Og det virkede som om vi rent faktisk var sultne. Lyon stod selvfølgelig utrolig kompakt efter Benzemas klassemål, og Rooney kan ikke alene hamle op med et fysisk stærkt centerforsvar. Bortset fra det synes jeg spillet flød godt, og jeg forstår ikke kritik af Hargreaves. Han rød ca. alt op han kunne. Det er trods alt ikke hans skyld at det taktiske oplæg siger at han skal være oprydderen på midtbanen.
Det jeg bider mest mærke i er at United spillede med optimisme og tro på udligningen. Godt resultat.
Synes ikke Hargreaves har været så dårlig som mange forsøger at gøre ham til. Han er middelmådig i sit pasningsspil og han er på ingen måde noget der kunne minde om en skabende kraft, men han kan altså lukke en modspiller ned, samt bryde det ene kontraangreb efter det andet. Problemet er bare at i 19 ud af 20 kampe, der er vi spildominerende og har brug for Carrick til at fordele boldene i ro og mag, og i den tyvende kamp er hargreaves formentlig skadet, men jeg venter stadig med at give ham den endelige karakter til efter sæsonen. Hvis vi der er blevet slået ud af Barca, Milan eller lignende hold med en kreativ offensiv midt ala Kaka, jamen så har han været en fiasko for det er dem han er købt til at stoppe. Hvis vi til gengæld står med CL trofæet jamen så har han sgu nok været en succes!
Brokkeriet over Hargreaves synes jeg er meningsløs. Sidste år brokkede folk sig over at vi ikke havde en defensiv styrke på midtbanen til CL og lignende. Hvad har vi nu? Hargreaves. Ingen kan da vel brokke sig over hans defensive spil idag? United stillede op defensivt, havde folk herinde regnet med han var Ronaldinho? Vurder ham nu ud fra hvad hans rolle er. Alt er relativt.
United DK
20-02-2008, 22:56
Brokkeriet over Hargreaves synes jeg er meningsløs. Sidste år brokkede folk sig over at vi ikke havde en defensiv styrke på midtbanen til CL og lignende. Hvad har vi nu? Hargreaves. Ingen kan da vel brokke sig over hans defensive spil idag? United stillede op defensivt, havde folk herinde regnet med han var Ronaldinho? Vurder ham nu ud fra hvad hans rolle er. Alt er relativt.
Problemet er lidt, at det er meget få kampe på en sæson, hvor vi har brug for en decideret skraldemand. I sidste sæson kunne vi have brugt Hargreaves mod Milan på San Siro, men ellers klarede vi os fint med Carrick og Fletcher.
Problemet er lidt, at det er meget få kampe på en sæson, hvor vi har brug for en decideret skraldemand. I sidste sæson kunne vi have brugt Hargreaves mod Milan på San Siro, men ellers klarede vi også fint med Carrick og Fletcher.
Hvad er problemet så? Vi har en nu. Ingen siger at han skal starte inde mod Reading og Bolton
Flax_Generous
20-02-2008, 22:58
Vi dominerede Lyon rimelig godt, men havde lidt problemer med at bryde helt igennem. Sandsynligvis fordi vi ikke turde kaste alt frem, men ofte var lige en anelse for tilbageholdende.
En acceptabel præstation som dog nok burde have givet en sejr. Lyon var jo bestemt ikke skræmmende og de havde i mine øjne kun Benzema som for alvor kunne skabe problemer (Ben Arfa fik også lavet lidt rod i det da han kom ind, men det var sjældent produktivt). Vi viste dem måske lige en tand for meget respekt. Og så skylder Rooney vist et mål efter i dag.
Det er samtidig værd at bemærke, at vores indskiftede spillere afgjorde kampe. Nani, Tevez og Carrick gjorde det betydeligt bedre end de spillere som de erstattede. Måske skulle vi starte med dem inde i næste kamp?
Skidt kamp, men alligevel god qua det gode udebane resultat..
Men hold kæft hvor er det bare ikke godt nok..
Elsker ronaldo ingen tvivl om det, men jeg er bange for han er ved at blive for stor.. Alt skal gå igennem ham, og der bliver konstant kigget efter ham..
Nani gør en kæmpe forskel når han kommer ind, og han har flere gode aktioner på kanten, og det indlæg han lægger til målet er jo også virkelig godt.. Anderson er anonym i store dele af kampen, men han har nogle gode løb og gode momenter.. faldt ikke helt igennem..
VDS er der vel ikke så meget og sige til.. kan ikke gøre det store ved målet, og ellers tager han hvad der er..
Rio, spiller godt defensivt, men virker en anelse usikker nogle gange og er tæt på selvmålet, hvilket han har gjort et par gange, i løbet af sæsonen, men pyt når han også redder os så meget..
Vidic, brown og evra spillede en kanon kamp syntes jeg.. vidic kæmper og tager stort set alt, og er også kanon i hovedspillet.. Brown kæmper som en sindsyg og vinder SÅ mange bolde.. vi skal helt sikkert ha hans underskrift og det skal bare være nu.. evra gør det også godt undtaget de første 20 minutter, men derefter kommer han godt med i løbene..
Giggs, spillede en rigtig god kamp og havde nogle gode løb, men mangler lige det sidste..
Scholes og hargo gør det udemærket.. scholes er sikkerheden selv, og hargo dækker godt nok af i defensiven, men når vi kommer bagud, kan vi slet ikke bruge ham, da bagkæden da dækker godt nok af, når det er os der presser.. Ronaldo, spiller en halvskidt kamp.. har 2 kanon frispark, som er meget tæt på, men ellers lykkeds det ikke rigtig for ham, og han blokkerer for meget for spillet.. Henry-syndrom..
Nani spiller en rigtig god kamp da han kommer ind, og ham vil jeg meget gerne se inde fra start de næste par kampe..
Rooney, spiller ok, men mangler helt sikkert skarpheden, og så er han alt for alene, når midtbanen ikke støder med op..
Og hva sker der egentlig for det?? er det pga. fergies oplæg at de ikke løber med eller hvad?? vi så jo hvordan de kunne mod arsenal.. self var de mod stærke fløje idag, men de prøver jo slet ikke lige så meget..
Tevez gør en kanon forskel da han kommer ind, og nu må det altså være slut med 4-5-1 i CL.. hvis vi ikke spiller vores eget spil, i 1/4 finalen så ryger vi ud..
Men hvor er jeg i det hele taget træt af det defensive pis.. Ind med 4-4-2 som vi ved vi kan.. rooney egner sig ikke som ene angriber, når vi har en enkelt defensiv midt.. så skal det være lutter offensiv som mod arsenal..
Og hvad sker der for Vidic og rio, når de hele tiden vil spille scouserbold.. de har en dårlig vane med det, men idag syntes jeg virkelig det ødelagde meget.. mere eller mindre hver gang prøver de den lange aflevering over en hel bane, mere eller mindre, og det kan vi jo bare ikke når vi kun ligger med en enkelt dværg på toppen..
Men tror på at vi tager den på fortet, men Lyon var stærke, når vi ikke pressede, og de kom lidt for nemt omkring vores forsvar syntes jeg..
Men det ændrer sig på drømmenes teater.. 4-4-2 med anderson og carrick på midten og så fuld damp på kedelerne..
United DK
20-02-2008, 23:01
Nu sad jeg lidt og lurede på "vidunderbarnet" Benzema, og han gjorde det godt, men jeg synes bare han minder for meget om Rooney og Tevez, og han vil derfor ikke bringe noget nyt til holdet, som jeg ser det.
United DK
20-02-2008, 23:03
Hvad er problemet så? Vi har en nu. Ingen siger at han skal starte inde mod Reading og Bolton
Nej, men 200 mio. kr. på en spiller, som der reelt kun er brug i et par kampe pr. sæson. Det er mange penge.
Nu sad jeg lidt og lurede på "vidunderbarnet" Benzema, og han gjorde det godt, men jeg synes bare han minder for meget om Rooney og Tevez, og han vil derfor ikke bringe noget nyt til holdet, som jeg ser det.
Han ligger en del højere op i banen end de to. Og så er han høj og fysisk stærk. (ikke at de to andre ikk er det). Jeg synes overhovedet ik han minder om de to andre. Køb køb køb
man.utd25
20-02-2008, 23:03
Jeg synes altså man skal begynde at kigge lidt på rooney desværre, han scoret altså for lidt mål til de chancer han tit får, det er jo ikke små chancer det er ikke bare idag, men han for de chancer tit og score for lidt ,han skal virkelig til at tag sig sammen han viser intet idag.
hargo synes enlig ikke det var hans bedste kamp, men igen han har ikke spillet så meget i denne sæson, så vil lige se ham an noget mere.
nani gør det super i den tid han er inde synes jeg, og giggs tid ser mere og mere ud til at være færdig, vis nani bliver ved sådan her.
ronaldo ja synes enlig vores spiller lagde for et stort ansvar på hans ryg, og forventede han skulle gøre alting selv, han havde et par gode frispark og par gode løb, men en godkendt kamp af ham nu hvor vi spillede på udebane , synes det ser mere og mere ud til, at han viser sig lidt mere her i de store kampe i cl.
men alt i alt synes jeg vi fik 1-1, det kan vi godt bruge og jeg er sikker på vi nok skal vinde hjemme.
Nej, men 200 mio. kr. på en spiller, som der reelt kun er brug i et par kampe pr. sæson. Det er mange penge.
200 mio er vel i overkanten, ja.. Men han er en vigtig spiller .. Kampen på Anfield og til CL kampe. Det er store kampe hvor vi har haft brug for sådan en før hen. 200 mio er helt sikkert i overkanten, men det er prisen vi nu altid må betale ekstra, og efter alt medie tamtam'en presser det altid prisen op.
Martinsen
20-02-2008, 23:06
Gjorde jeg også, men er ikke enig i din opfattelse af at han minder meget om Tevez og Rooney. Han er noget højere, og han dækker bolden rigtig flot så han kunne nok spille alene på toppen som idag, med noget større sucess end Rooney eller Tevez. Så alt i alt mener jeg at der er lidt mere "boksspiller" over Benzema, end der er i Tevez og Rooney. Efter at have set ham både i CL og ligaen, ville jeg ikke have noget imod et køb af Benzema, han virker meget giftig
United DK
20-02-2008, 23:06
Jeg synes altså man skal begynde at kigge lidt på rooney desværre, han scoret altså for lidt mål til de chancer han tit får, det er jo ikke små chancer det er ikke bare idag, men han for de chancer tit og score for lidt ,han skal virkelig til at tag sig sammen han viser intet idag.
Han bliver ALDRIG den skarpeste angriber, men han er stadig utrolig vigtig for holdet. Det ser vi de gange hvor han ikke er med.
man.utd25
20-02-2008, 23:08
han laver en del flere mål end rooney :) kunne måske være lækkert med tevez og benzema så for vi i det mindste scoret mål:)
man.utd25
20-02-2008, 23:09
Han bliver ALDRIG den skarpeste angriber, men han er stadig utrolig vigtig for holdet. Det ser vi de gange hvor han ikke er med.
idag kunne han godt være blevet hjemme.
han har så stort et talent, det er synd at han brænder så meget:(
United DK
20-02-2008, 23:15
200 mio er vel i overkanten, ja.. Men han er en vigtig spiller .. Kampen på Anfield og til CL kampe. Det er store kampe hvor vi har haft brug for sådan en før hen. 200 mio er helt sikkert i overkanten, men det er prisen vi nu altid må betale ekstra, og efter alt medie tamtam'en presser det altid prisen op.
Men CL-kampe og en kamp på Anfield, er heller ikke mange kampe på en sæson, når man har givet 200 mio. for den pågældende spiller.
man.utd25
20-02-2008, 23:18
Men CL-kampe og en kamp på Anfield, er heller ikke mange kampe på en sæson, når man har givet 200 mio. for den pågældende spiller.
nej men husk på han har været skadet, og han er jo let ikke i topform endnu tror nemt han kan sætte et gear op
United DK
20-02-2008, 23:19
Gjorde jeg også, men er ikke enig i din opfattelse af at han minder meget om Tevez og Rooney. Han er noget højere, og han dækker bolden rigtig flot så han kunne nok spille alene på toppen som idag, med noget større sucess end Rooney eller Tevez. Så alt i alt mener jeg at der er lidt mere "boksspiller" over Benzema, end der er i Tevez og Rooney. Efter at have set ham både i CL og ligaen, ville jeg ikke have noget imod et køb af Benzema, han virker meget giftig
Benzema scorede et mål, men ellers kom han ikke frem til meget mere end hvad Rooney og Tevez plejer at gøre ene mand. Så kan man selvfølgelig altid sige, at målet er en vigtig ting, men jeg føler mig stadig ikke overbevist om hans helt unikke talent.
Det er også begrænset hvad jeg har set af ham. Jeg har stort set kun set ham mod Rangers, og så i dag mod os. Så alt i alt kan jeg ikke vurdere ham ordentligt.
Flax_Generous
20-02-2008, 23:20
han har så stort et talent, det er synd at han brænder så meget:(
Helt enig. Han må gerne til at score lidt. Og så ellers holde sig væk fra bolde som er på vej i mål. ;)
Hargreaves gjorde det han var hentet til for - beskyttede forsvaret og ødelagde Lyons spil. Jeg ville måske gerne have set ham løbe lidt mere fremad, men han har med garanti fået besked på ikke at gøre det. Generelt var vores midtbane og kantspillere betydeligt mere defensivt orienterede end mod Arsenal.
United DK
20-02-2008, 23:21
nej men husk på han har været skadet, og han er jo let ikke i topform endnu tror nemt han kan sætte et gear op
Det er ikke hans form jeg klager over, det er mere hans rolle på holdet, som vel er skraldemands-rollen? Vi har stort set aldrig brug for en skraldemand, og derfor synes jeg 200 mio. er mange penge for ham.
syntes ikke hargo er problemet, og han gør det godt på den defensive, og han behøver ikke at bidrage i offensiven.. problemet er så bare at anderson og i dette tilfælde scholes overhovedet ikke bidrager nok offensivt.. de skal jo erstatte den 2. angriber som sidder på bænken og det mener jeg slet ikke de formår, på samme måde som mod arsenal.. ved ikke om det virkelig er ronaldo der gør hele forskellen, men når han er med, spiller anderson slet ikke lige så frigjort..
Men hvad er jeres mening om Anderson idag?? jeg synten han var anonym, men når han blev sat i spil, og fik erobret bolden oppe på deres bane, så viste han nogle gode løb og afleveringer..
Speak..
Benzema scorede et mål, men ellers kom han ikke frem til meget mere end hvad Rooney og Tevez plejer at gøre ene mand. Så kan man selvfølgelig altid sige, at målet er en vigtig ting, men jeg føler mig stadig ikke overbevist om hans helt unikke talent.
Det er også begrænset hvad jeg har set af ham. Jeg har stort set kun set ham mod Rangers, og så i dag mod os. Så alt i alt kan jeg ikke vurdere ham ordentligt.
Præcis.. Han kom vel stort set ikke frem til andet end det mål.. han var aktiv ja, men det er rooney jo også.. Men okay, nu var han også oppe mod verdens bedste forsvar, men alligevel.. jeg siger No Go.. Men ja tak til KJH..
man.utd25
20-02-2008, 23:28
syntes ikke hargo er problemet, og han gør det godt på den defensive, og han behøver ikke at bidrage i offensiven.. problemet er så bare at anderson og i dette tilfælde scholes overhovedet ikke bidrager nok offensivt.. de skal jo erstatte den 2. angriber som sidder på bænken og det mener jeg slet ikke de formår, på samme måde som mod arsenal.. ved ikke om det virkelig er ronaldo der gør hele forskellen, men når han er med, spiller anderson slet ikke lige så frigjort..
Men hvad er jeres mening om Anderson idag?? jeg synten han var anonym, men når han blev sat i spil, og fik erobret bolden oppe på deres bane, så viste han nogle gode løb og afleveringer..
Speak..
du må regne med at vi spiller på udebane, så derfor ser man ikke anderson på samme måde som vis vi spillede hjemme
du må regne med at vi spiller på udebane, så derfor ser man ikke anderson på samme måde som vis vi spillede hjemme
Nej det er rigtig nok.. er nok stadig forblænder af arsenal kampen.. men hvordan syntes i han spillede ellers??
man.utd25
20-02-2008, 23:33
Nej det er rigtig nok.. er nok stadig forblænder af arsenal kampen.. men hvordan syntes i han spillede ellers??
Synes ikke man så meget til ham, jeg er også helt vild med ham, det man fik set var han havde nogen gode løb, men er sikker på vi for ham mere at se hjemme på OT,
Fletcherfan
20-02-2008, 23:39
Hvorfor er I så negative??? United spillede altså ikke sååå dårligt, og de havde også rimleig kontrol over kampen for det meste...
Men jeg synes kampen helt klart vidste, at tiden er ved at løbe ud for Giggs. Han har svært ved at ramme en Unitedspiller, hansara forudseenhed ses alt for sjældent, og hans indlæg er elendige...
Så går jeg lidt imod strømmen her på forummet... Og det er vedrørende Hargreaves... Hvad pokker laver den mand i United??? Det må være et af SAF's største fejlkøb nogensinde... United havd Giggs, Scholes, Fletcher, Carrick, Anderson, Nani og Ronaldo på midtbanen, mens spillere som Tevez, Rooney, Ferdinand, O'Shea og Evra også kan bruges på midtbanen. Og så har United flere unge midtbanespillere... Hvorfor skal United bruge 200 mio på en midtbanespiller når det er hvad der var mindst brug for... Hargo har heller ALDRIG været god nok til United, det sagde jeg før han blev købt, og mine påstande er kun blevet stærkere efter at have set ham i aktion i de 4-5 kampe, som han har spillet (Ok... godt nok har han fået 20 kampe nu, men han har været med i alle 4 PL-tab + 2 uafgjorte i 15 kampe)... Hold kæft, det er spild af nogle penge... Nu vil jeg have både Kleberson og Veron for Hargo... Til sommers synes jeg han skal sælges...
Martinsen
20-02-2008, 23:41
Synes nu også han idag lagde noget mere alene, end Tevez, eller Rooney nogensinde har gjort for os. Og alligevel formåede han nogle gange, både at holde Rio og Vidic væk, det tvivler jeg på hverken Rooney eller Tevez kan. På trods af de har en imponerende fysisk styrke, deres størrelse taget i betragtning. De kampe jeg har set med ham, har han også været langt mere kynisk i hans afslutning end Rooney og Tevez er. Synes alt i alt han virker som en mere komplet angriber end Rooney og Tevez, dermed ikke sagt at han er en bedre fodboldspiller og han skal være vores 1. valg hvis vi køber ham osv. Men synes helt sikkert at han kunne være et spændende bidrag til vores hold
Flax_Generous
20-02-2008, 23:43
Er der nogle som ser kampen igen nu?
Jeg gør. Det giver så meget ekstra at se den samme kamp flere gange. Man får virkelig meget ud af det - hvis man da interesserer sig for taktik og de enkelte spilleres præstationer i detaljer.
man.utd25
20-02-2008, 23:44
Hvorfor er I så negative??? United spillede altså ikke sååå dårligt, og de havde også rimleig kontrol over kampen for det meste...
Men jeg synes kampen helt klart vidste, at tiden er ved at løbe ud for Giggs. Han har svært ved at ramme en Unitedspiller, hansara forudseenhed ses alt for sjældent, og hans indlæg er elendige...
Så går jeg lidt imod strømmen her på forummet... Og det er vedrørende Hargreaves... Hvad pokker laver den mand i United??? Det må være et af SAF's største fejlkøb nogensinde... United havd Giggs, Scholes, Fletcher, Carrick, Anderson, Nani og Ronaldo på midtbanen, mens spillere som Tevez, Rooney, Ferdinand, O'Shea og Evra også kan bruges på midtbanen. Og så har United flere unge midtbanespillere... Hvorfor skal United bruge 200 mio på en midtbanespiller når det er hvad der var mindst brug for... Hargo har heller ALDRIG været god nok til United, det sagde jeg før han blev købt, og mine påstande er kun blevet stærkere efter at have set ham i aktion i de 4-5 kampe, som han har spillet (Ok... godt nok har han fået 20 kampe nu, men han har været med i alle 4 PL-tab + 2 uafgjorte i 15 kampe)... Hold kæft, det er spild af nogle penge... Nu vil jeg have både Kleberson og Veron for Hargo... Til sommers synes jeg han skal sælges...
rolig nu ven hehehe, du kan sku ikke bedømme en spiller på så kort tid, det er jo klart du ikke kan li hargo ,så skal der ikke så meget til før man ser sig sur på manden, fordi han ikke har spillet op til sit bedste giv manden sæsonen ud så kan vi snakke
man.utd25
20-02-2008, 23:44
Jeg gør. Det giver så meget ekstra at se den samme kamp flere gange. Man får virkelig meget ud af det - hvis man da interesserer sig for taktik og de enkelte spilleres præstationer i detaljer.
Jepper sidder også og ser den:)
har lige set de højdepunkter jeg kunne støve op fra kampen.
Så vidt jeg har kunne se har det været en kamp, hvor vi også havde vores muligheder, og det tager jeg med som noget meget positivt. Førhen kunne vi tage på udebane i europa og fedte en uafgjort hjem, på vores eneste reelle skud i en hel kamp.
Selvfølgelig er det ikke champagne-bold som mod arsenal forleden, men modstanderen var også bedre igår, og så var kampens betydning en lidt anden.
Men 1-1 var et resultat jeg inden kampstart gerne ville sælge den for, og det har ikke ændret sig, så vi står med de gode kort til kampen om 14 dage.
Men lyon er også lidt bange for os selvom de ikke vil være ved det. Hvorfor ellers stille med en eller anden nørd på kanten(Clerc) fremfor Ben Arfa, som har været en af deres bedste spillere i den her sæson.
Iøvrigt ret interessant at se at fergie skifter scholes og giggs ud med det samme der skal ske noget.....
Godt mål af Benzema.
Iøvrigt ret interessant at se at fergie skifter scholes og giggs ud med det samme der skal ske noget.....
Ja, enig! Han har ellers haft den tendens til liiiiige at vente i for lang tid, men i går gjorde han det rigtige, og det bar frugt!
Et godt resultat, men kampen var dårlig og vi skal være tilfredse med, at vi kom derfra med et mål. Spillet var dårligt, og især fra midtbanen kom der ikke noget kreativt igår. Når Rooney spiller alene fremme, så skal man ikke spille ham i hovedet, men i fødderne. Og så synes jeg, at det Ronaldo og Giggs fik den for lidt på kanterne. Men vi kan være glade for dette resultat og mål, der formentlig sender os videre. Iøvrigt fik vi bevist, at Scholes, Hagreaves og Giggs er ikke berretiget til en startplads.
United DK
21-02-2008, 06:15
Det var et højdepunkt i kampen, for der sendte Ferguson lige et signal om, at bare fordi de har været med til at vinde så meget for klubben, så skal der leveres, og når der ikke bliver gjort det, så er det ud.
Et godt resultat, men kampen var dårlig og vi skal være tilfredse med, at vi kom derfra med et mål. Spillet var dårligt, og især fra midtbanen kom der ikke noget kreativt igår. Når Rooney spiller alene fremme, så skal man ikke spille ham i hovedet, men i fødderne. Og så synes jeg, at det Ronaldo og Giggs fik den for lidt på kanterne. Men vi kan være glade for dette resultat og mål, der formentlig sender os videre. Iøvrigt fik vi bevist, at Scholes, Hagreaves og Giggs er ikke berretiget til en startplads.
du burde efterhånden være vant til at united altid følger op på en god præstation med en ikke så god en af slagsen. United kan ikke spille to gode kampe i træk.
Fra den her kamp skal vi tage resultatet med, og at vi fik skabt pænt med chancer. Men spillemæssigt svinger vi alt for meget i denne sæson her.
Rigtig lækkert at Ferguson tager konsekvensen af en svag indsats og hiver Scholes og Giggs ud..
Hvad fanden er det Hargreaves laver på banen? Han spiller i hvert fald ikke fodbold, han deltager jo ikke i noget som helst.. Han var blind passager igår..
Et rigtig godt udgangspunkt for os og allerede inden kampen ville jeg have været svært tilfreds med en 1-1'er.. Jeg tror på en sikker sejr på OT..
United DK
21-02-2008, 07:28
Udfaldet af returopgøret afhænger af, hvordan vi griber den an. Hvis vi ligesom i går spiller afventende, så tror jeg godt det kan gå galt, men går vi ud med 120 i timen som mod Arsenal, så kører vi dem over, for de er slet ikke vant til at spille i det tempo, som vi kan komme op i.
United-Allan33
21-02-2008, 07:36
Ud fra kampen i går kan du også tage at Anderson heller ikke er berrettet til en startplads, da han om nogen var under middel...
Dette er stadig ingen kritik af Anderson, men mere af de folk der starks fyrer Giggs, Scholes og Hargo selvom andre var mindst lige så ringe..
Fatter simpelhen ikke hvorfor en spiller som Anderson nærmest er fredet for kritik... Han spillede en dårlig kamp igår, og selvom han er ung og har fremtiden foran sig på Uniteds midtbane, burde man ikke være fredet på den måde... Har også tit overvejet om visse folk holde mere med spillerne end selve klubben, det virker ihvertfald sådan når man læser om den nærmest gudedyrkelse af visse spillere..
Folk kritisere også Giggs, selvom han tilbød mere end Ronaldo igår, som ved stillingen 1-1 og 2 min igen med 4 mand i feltet skulle showboate så chancen for at få et endnu bedre resultat med hjem gik tabt.
Ud fra kampen i går kan du også tage at Anderson heller ikke er berrettet til en startplads, da han om nogen var under middel...
Dette er stadig ingen kritik af Anderson, men mere af de folk der starks fyrer Giggs, Scholes og Hargo selvom andre var mindst lige så ringe..
Fatter simpelhen ikke hvorfor en spiller som Anderson nærmest er fredet for kritik... Han spillede en dårlig kamp igår, og selvom han er ung og har fremtiden foran sig på Uniteds midtbane, burde man ikke være fredet på den måde... Har også tit overvejet om visse folk holde mere med spillerne end selve klubben, det virker ihvertfald sådan når man læser om den nærmest gudedyrkelse af visse spillere..
Folk kritisere også Giggs, selvom han tilbød mere end Ronaldo igår, som ved stillingen 1-1 og 2 min igen med 4 mand i feltet skulle showboate så chancen for at få et endnu bedre resultat med hjem gik tabt.
Kunne ikke være mere uenig.. Anderson var under middel idag sammen med en del andre af united spillerne, men Hargreaves var jo urimelig dårlig og lavede et hav af dumme fejl og Scholes synes jeg godt man kan forvente en del mere af.. Han virker uoplagt og ugidelig af helvede til..
Mange var under middel i kampen i går, men jeg mener ikke at det hele kan skydes på en person eller årgang, men på Fergusons opstilling med kun én angriber fra start! det har aldrig fungeret i CL for os, og kommer nok ikke til det, selvom vi var i en opstilling med masser af spillere som var i god form
Da tevez kom ind gik det meget bedre - om det hang sammen med at vi skulle presse på, for et udebanemål ved jeg ikke, men han gjorde en forskel
Jeg mener at vi skulle have startet med 2 angriber - og have ladet Anderson eller Scholes sidde ude... det bedømmer jeg ikke på gårsdagens præstation, men på at det i det hele taget ville fungerer bedre - også med Hargo fra start, da han defensivt betyder meget (selvom han igår ikke var god)
United-Allan33
21-02-2008, 07:59
Kunne ikke være mere uenig.. Anderson var under middel idag sammen med en del andre af united spillerne, men Hargreaves var jo urimelig dårlig og lavede et hav af dumme fejl og Scholes synes jeg godt man kan forvente en del mere af.. Han virker uoplagt og ugidelig af helvede til..
Jeg har heller ikke sagt at hverken Scholes eller Hargo spillede godt, men at Anderson heller ikke spillede en god kamp, men alligevel er det aldrig ham der bliver fyret efter hver dårlig kamp... Og jeg gider ikke hører på de sædvanlige forsvar: Han er ung, man kan ikke forvente han skal spille godt hver gang osv... Fuck det !! Nej, men bare fordi man er ældre skal man så spille godt hver gang? og bare fordi man er ung kan man godt være skuffet over hans spil
Fletcherfan
21-02-2008, 08:16
Jeg er delvist enig med Allan... Problemet er bare, at Owen, som er købt for 200 mio, og Giggs har været dårlige i HELE sæsonen, mens Scholes har ikke været god siden han kom tilbage fra skaden (jeg syntes dog ikke, at Scholes spillede så dårligt i går). Anderson derimod har spillet flere rigtig gode kampe og har været en vigtig spiller. Men han mangler måske noget hvile nu... Og det samme synes jeg Ronaldo gør. Ronaldo synes jeg var en af Uniteds bedste i går, men der kom ikke så meget ud af det han lavede, fordi han blev meget presset af Lyon... Derfor skal Giggs og Hargo bag om i køen af midtbanespillere.
United-Allan33
21-02-2008, 08:25
Jeg er delvist enig med Allan... Problemet er bare, at Owen, som er købt for 200 mio, og Giggs har været dårlige i HELE sæsonen, mens Scholes har ikke været god siden han kom tilbage fra skaden (jeg syntes dog ikke, at Scholes spillede så dårligt i går). Anderson derimod har spillet flere rigtig gode kampe og har været en vigtig spiller. Men han mangler måske noget hvile nu... Og det samme synes jeg Ronaldo gør. Ronaldo synes jeg var en af Uniteds bedste i går, men der kom ikke så meget ud af det han lavede, fordi han blev meget presset af Lyon... Derfor skal Giggs og Hargo bag om i køen af midtbanespillere.
Vi kan godt blive enig om at Giggs eller Hargo har spillet op til hvad man kan forvente af dem, og så mener jeg ikke rigtig vi kan bedømme scholes men der er da ingen tvivl om han heller ikke har været helt oppe på samme niveau som sidste sæson, det har jeg aldrig nægtet, min kritik er bare at det ALTID er dem som står for skud, også da de var skadede, mens en spiller som Anderson, som ja har spillet fantastisk i sæsonen, aldrig får samme kritik efter en dårlig kamp. Og jeg gider ikke hører på undskyldninger som jeg har nævnt før..
Kunne ikke være meget mere enig i dette!! Vi skulle hellere have kastet de 200 mio efter en angriber:devill:
Set over flere kampe ,ER det iorden at især Scholes er en færdig mand. United er simpelthen begyndt at spille dårligt siden Scholes vendte tilbage. Så kan man blive ved og tro på at han er god og alt han HAR gjort. Det er også iorden. Men Scholes hører ikke hjemme blandt United's starting 11. Og der går længere og længere mellem de gode kampe fra Giggs. Jeg synes at Alex skal ta' og se fremad og ikke 10 år tilbage. United har ikke vundet meget siden Scholes vendte tilbage. Bl.a. er United kommet 5 point bagud i Premier League. Da United så myrdede Arsenal ,var Scholes på bænken og Giggs væk...aha!!!!!
Så det utroligt frustrende at sidde og se United's uovervindelige drenge lige pludselig begynde at spille bonde fodbold og overgive PL til Arsenal ,bare fordi at Scholes kommer sovende tilbage på job...
Nu kan alle spillere rammes af nedgang i formen, mens andre så topper. Det er jo helt naturligt. Giggs og Scholes er kanon gode spillere, og de skal ikke bare smides væk. Heller ikke selv om de er over 30 år. De har stadig meget at byde ind med.!
Og vi skal nok ikke ligge alt for meget i Arsenal kampen ang hold opstilling. Ja det var uden Giggs og Scholes. Men Ronaldo og Tevez var heller ikke med. Skal de så også bare smides væk.?? Det væsentlige fra den kamp, var måden vi spillede på, det er den form for fodbold vi skal spille.!
Kunne ikke være meget mere enig i dette!! Vi skulle hellere have kastet de 200 mio efter en angriber:devill:
Aldrig har jeg læst lignende sludder. Som FletcherFan skriver ,så siger han at United har Giggs,Scholes,Ronaldo,Carrick,Anderson,Fletcher og Nani og måske han huskede Park på midtbanen. Og så skrev han enda også at Ferdinand og O'Shea kunne bruges på midtbanen.
Giggs og Scholes or totalt udbrændte. Ferdinand og O'Shea hører hjemme på midtbanen. O'Shea har i nødstilfælde spillet på midtbanen og gjort det nogenlunde ,men da Ferdinand spillede på midtbanen?? Fy for den lede...
Jeg synes ikke at jeres kritik af Owen Hargreaves er fair. Prøv at se tilbage på nogle af de kampene mod bl.a. Manchester City og Chelsea i efteråret 2007. Da ryddede han op som en anden skraldemand på midtbanen. Owen har også kun været i United i nogle måneder og har døjet med skade. Men han er guldværd for midtbanen.
Man kan sku' ikke blive og sidde og tro at spillere som Scholes og Giggs skal blive ved at løfte United. Det er også unfair imod de gamle superhelte.
Nu kan alle spillere rammes af nedgang i formen, mens andre så topper. Det er jo helt naturligt. Giggs og Scholes er kanon gode spillere, og de skal ikke bare smides væk. Heller ikke selv om de er over 30 år. De har stadig meget at byde ind med.!
Og vi skal nok ikke ligge alt for meget i Arsenal kampen ang hold opstilling. Ja det var uden Giggs og Scholes. Men Ronaldo og Tevez var heller ikke med. Skal de så også bare smides væk.?? Det væsentlige fra den kamp, var måden vi spillede på, det er den form for fodbold vi skal spille.!
Hvis det er mit indlæg du citerer ,så læs det igen. Jeg sagde "Set over flere kampe" hvad angår Scholes og Giggs.
Og ikke dte sludder med at Ronaldo og Tevez skal smides væk. De var heller ikke med nej ,men de plejer heller ikke at spille dårligt ,vel???
tsk tsk
United-Allan33
21-02-2008, 08:58
Set over flere kampe ,ER det iorden at især Scholes er en færdig mand. United er simpelthen begyndt at spille dårligt siden Scholes vendte tilbage. Så kan man blive ved og tro på at han er god og alt han HAR gjort. Det er også iorden. Men Scholes hører ikke hjemme blandt United's starting 11. Og der går længere og længere mellem de gode kampe fra Giggs. Jeg synes at Alex skal ta' og se fremad og ikke 10 år tilbage. United har ikke vundet meget siden Scholes vendte tilbage. Bl.a. er United kommet 5 point bagud i Premier League. Da United så myrdede Arsenal ,var Scholes på bænken og Giggs væk...aha!!!!!
Så det utroligt frustrende at sidde og se United's uovervindelige drenge lige pludselig begynde at spille bonde fodbold og overgive PL til Arsenal ,bare fordi at Scholes kommer sovende tilbage på job...
Det var da godt nok et af de latterligste indlæg længe... Kiaran Richardson har ikke spillet for os i år, det nok derfor vi er 5 point efter.. det må det jo være derfor hvis man skal følge din geniale tankegang...
At vi er 5 point efter Arsenal er at alles yngling har haft en form nedgang, men alligevel er blevet brugt... han har været ringe mod Tottenham, City og igår... det har givet 2 point... Så måske Ronaldo er en færdig mand i United....Og for at vende tilbage til dit indlæg, til kampen mod Arsenal var Ronaldo ikke med og vi vandt 4-0...
United DK
21-02-2008, 09:12
Anderson var ikke et hak bedre end Scholes, og det var tilfældigt at det blev Scholes, og ikke Anderson der blev pillet ud.
Mht. Giggs vs. Ronaldo, så var Ronaldo ikke noget at råbe hurra for, men Giggs var knap nok en skygge af sig selv. Han tilbød sig, men når han så fik bolden, så lavede han noget lort med den.
United DK
21-02-2008, 09:18
Da United så myrdede Arsenal ,var Scholes på bænken og Giggs væk...aha!!!!!
Ronaldo var heller ikke med mod Arsenal. Skal vi så sætte ham på bænken?
United-Allan33
21-02-2008, 09:19
Anderson var ikke et hak bedre end Scholes, og det var tilfældigt at det blev Scholes, og ikke Anderson der blev pillet ud.
Mht. Giggs vs. Ronaldo, så var Ronaldo ikke noget at råbe hurra for, men Giggs var knap nok en skygge af sig selv. Han tilbød sig, men når han så fik bolden, så lavede han noget lort med den.
Det ved jeg nu ikke, Giggs lagde op til vores eneste reele chance i kampen da Rooney fik en friløber, mens Ronaldos showboating kostede os chancen for at få en sejr med hjem, da han valgte at spille smart istedet for at smide bolden ind i feltet hvor 4 mand ventede... Så jeg ved ikke hvem der var dyrest igår, selvom vi kan blive enig om at ingen af dem spillede op til deres bedste..
Gronkjor
21-02-2008, 09:20
Synes Hargo var elendig! Giggs og Scholes er stadig vigtige for bredden, men synes ikke, at de skal være faste mere. Vil mene det her er vores stærkeste midtbane: Ronaldo----Carrick---Anderson---Nani
Jeg havde egentlig troet, at Hargo ville tage Carricks plads. Men Carrick har IMO spillet en super sæsson. Han ligger gode afleveringer og presser godt. Hargo synes jeg kun vi skal bruge i de kampe vi virkelig skal forsvare i..
Men et godt resultat:devill:
Aldrig har jeg læst lignende sludder. Som FletcherFan skriver ,så siger han at United har Giggs,Scholes,Ronaldo,Carrick,Anderson,Fletcher og Nani og måske han huskede Park på midtbanen. Og så skrev han enda også at Ferdinand og O'Shea kunne bruges på midtbanen.
Giggs og Scholes or totalt udbrændte. Ferdinand og O'Shea hører hjemme på midtbanen. O'Shea har i nødstilfælde spillet på midtbanen og gjort det nogenlunde ,men da Ferdinand spillede på midtbanen?? Fy for den lede...
Jeg synes ikke at jeres kritik af Owen Hargreaves er fair. Prøv at se tilbage på nogle af de kampene mod bl.a. Manchester City og Chelsea i efteråret 2007. Da ryddede han op som en anden skraldemand på midtbanen. Owen har også kun været i United i nogle måneder og har døjet med skade. Men han er guldværd for midtbanen.
Man kan sku' ikke blive og sidde og tro at spillere som Scholes og Giggs skal blive ved at løfte United. Det er også unfair imod de gamle superhelte.
For at lave et indlæg er det vigtigt at du har din research i orden.. I chelsea kampen spillede Hargo ikke, men derimod Scholes og Carrick.. Kampen mod City blev ligeledes tabt, så det er jo ikke just et positivt indtryk han efterlader.. Derudover tabte vi med ham fra start mod West Ham, hvor han var lige så skidt spillende som igår..
Er fuldstændig enig med Gronkjor i, at vores bedste midtbane hedder: Ronaldo-Carrick-Anderson-Nani..
Scholes og Giggs skuffer mig.. det kører ikke for dem for tiden, men man kan da i det mindste forlange at de kæmper en vis lægemsdel ud af bukserne, og fighter som galt det ders liv.. Der må man sku tage hatten af for Fletch - han leverer ALTID en 100 % arbejdsindsats, og hvis Scholes og GIggs gjorde det samme, så tror jeg ikke de ville få den kritik de er udsat for..
Personligt synes jeg vi spillede en okay kamp i går og havde da op til flere store chancer vi kunne have scoret på, hvor Lyon kun havde mål (utroligt flot solo arbejde) et frispark (Ronaldo havde 2 hvor en var tæt på at snige sig ind i hjørnet) og den chance til Benzema efter Rooney var helt fri.
Derudover havde vi Tevez første mål (hvilket ville have været mål hvis Rooney ikke havde rørt den), Carricks blokerede skud midt i feltet og Ronaldos dribling der ville have været mål hvis den anden forsvarsspiller ikke havde været der og ryddet flot op.
I det store hele var vi ikke så dominerende som man kunne ønske sig men i mine øjne var det en lige kamp med et lille overtag til os. At vi ikke dominerede mere bunder i at vores offensive midtbane intet fik ud af ders spil i dag. Anderson og Scholes var usynlige og kreerede intet.
At Lyon derimod kun får 2 chancer i kampen (plus et eller 2 frispark) kan krediteres vores forsvar og Hargreaves, der samlet set spillede en god kamp og gjorde deres del af SAFs taktiske oplæg.
Vores angreb var ikke godt i går, pre Tevez, og både Ronaldo og Rooney så ud til at de ikke var i spille humør. Men de stod altså også med en mur af sort trøjede spillere på kanten af deres felt.
Alt i alt et godt udgangspunkt mod et hold der har Benzema og er franske mestre six times running og alt andet end videre deltagelse på OT må anses for fiasko.
schousboe9
21-02-2008, 10:23
Mange slagter Hargreaves, synes jeg... Hvorfor? Han gjorde præcis dét, han var med for igår! Vi lagde ud med en defensiv opstilling med Hargreaves som "støvsuger" og satsede, helt som ventet, både på kontra og til dels at prøve at kontrollere kampen. Nu har man sjældent set en boldbesiddelse, der hedder 100% - 0%, så vi får utvivlsomt brug for en "støvsuger"-type som en defensiv gardering i sådan en kamp, og det er lige netop dét, Hargo er med for!
Da vi så kommer bagud, er hans rolle i kampen udspillet. Vi skal ikke længere dække så masivt op, da vi jagter en udligning, og da Hargreaves heller aldrig har været den store kreateur, så det kan da umuligt overraske nogen, at hans relativt manglende evner i det offensive blev lettere udstillet??
Jeg kan virkelig ikke få øje på hvorfor han var så elendig igår, for stort set hver gang Lyon så ud til at skabe noget, lå Owen og ryddede lortet op! Når de så får scoret er det kun naturligt, at vi får en mere kreativ spiller som Carrick ind ti lat støbe kuglerne og skabe chancerne - noget Hargreaves hverken kan eller skal.
EDIT: Og endelig synes jeg det må stoppe, at spille både Anderson og Scholes på samme tid! De viste mod City, at det ikke kan lade sig gøre, og de viste igen igår, at det ikke kan lade sig gøre. De spiller samme plads, så det giver nøjagtig samme problem som Lampard/Gerrard på landsholdet og eksempelvis Lampard/Ballack hos Chelsea - der er ingen balance mellem defensiv og offensiv, så det holder ikke det dér, Fergie!
Ja, for pokker da, for vi har da slet ikke nok i Ronaldo, Tevez, Rooney, Saha og vi kan jo altid spille med en angriber i forsvaret.
;)
Parkohargo
21-02-2008, 10:33
Min opfattelse af den bedste midtbane ligenu må hedde:
Ronaldo ---- Carrick -----Anderson-----Nani.
og ja jeg synes sku Hargo gjorde det fint igår... som han nu engang er købt for.
United DK
21-02-2008, 10:38
Ja, for pokker da, for vi har da slet ikke nok i Ronaldo, Tevez, Rooney, Saha og vi kan jo altid spille med en angriber i forsvaret.
;)
Jeg er så træt af, at folk bliver ved med at nævne Saha som en mulighed. Manden er på grænsen til at være fodboldinvalid, og jeg ville hellere bruge f.eks. Welbeck fremfor Saha, for Welbeck er da i det mindste til rådighed.
United DK
21-02-2008, 10:42
Mange slagter Hargreaves, synes jeg... Hvorfor?
Fordi han har kostet så mange penge. Hvis han nu havde kostet 50-100 mio., så kunne jeg leve med det, men når vi har smidt det dobbelte, og sammentidig godt kan klarer os uden ham, så er det sgu for meget. Vi tabte ikke 3-0 til Milan, fordi Hargreaves ikke var der, men fordi vi havde en kollektiv off-day, mens Milan ramte én af sine gode dage. Det er hvad der sker.
schousboe9
21-02-2008, 10:43
Hver mand sin mening og alt respekt for det, men come on!? Man er sku da nødt til at se på, hvad de forskellige spilleres opgaver er, og Hargreaves' er i hvert fald ikke at lægge milimeter præcise afleveringer og brække modstanderens forsvar op som en dåse tun!! Han skal 'beskytte' bagkæden, agere bølgebryder, støvsuger, oprydder - whatever. Veron var en fæl skuffelse, fordi han ikke skabte nok fremad banen, og det samme var tilfældet Kleberson, og det er overhovedet ikke det, Owens opgave er. Havde vi haft ham i sidste sæson mod Milan havde vi i hvert fald ikke lukket 2 mål ind hjemme og tab 0-3 ude! De fire bagerste er meget mere beskytte med Hargo lige foran, da de ikke længere både skal dække angriberen og den offensive midt op - sidstnævnte tager han jo sig af!
Lidt for usagligt IMO, at bare kalde ham elendig. Hver gang han starter, er det fordi vi som udgangsunkt vil lukke af og trække tempoet ud. Hvis vi fra start skal sætte os på spillet, starter han 100% sikkert på bænken. I returopgøret starter han eksempelvis ikke inde, det er der ingen tvivl om!
EDIT:
Vi tabte ikke 3-0 til Milan, fordi Hargreaves ikke var der, men fordi vi havde en kollektiv off-day, mens Milan ramte én af sine gode dage. Det er hvad der sker.
Du skal ikke komme og sige, at Hargreaves ikke havde pyntet i det defensive mod Milan!? Man kan ikke bare tørre det af på en off-day. Jeg siger ikke vi havde vundet, for Milan havde som bekendt kun CL at spille for, mens vi selv var med i 3 turneringer og ramt af skader, men vi var ikke faldet så tungt med Owen på holdet. Han havde jo pakket Kaká ned i inderlommen og fodret ham til hunden når han kom hjem, og det havde været præcis den rolle han ville have fået. At vi har givet 200 mio. for en spiller er nu en gang hvad markedet diktere. Hvis vi kun skulle give eks. 50 mio. for en ordentlig defensiv, kunne vi jo ligeså godt satse på Gibson i stedet (hvilket i øvrigt ikke ville gøre mig noget...)
Jeg er så træt af, at folk bliver ved med at nævne Saha som en mulighed. Manden er på grænsen til at være fodboldinvalid, og jeg ville hellere bruge f.eks. Welbeck fremfor Saha, for Welbeck er da i det mindste til rådighed.
Muligvis, er saha Mr.Glasben, men har erder stadig og hvis jeg husker rigtigt, var mange her inde helt vilde med ham, modsat Ruud, som jo slet ikke score mål, så hvad pokker skulle vi med en angriber? når vi har Saha
og angående Hargraves, mindes jeg at mange også var i mod Carrick da han lige var kommet til klubben og han også skulle have noget tid før han var helt op i topform.
Så giv dog for pokker da Hargraves noget tid, før i dømmer ham som en fiasko.
United DK
21-02-2008, 10:56
Du skal ikke komme og sige, at Hargreaves ikke havde pyntet i det defensive mod Milan!? Man kan ikke bare tørre det af på en off-day. Jeg siger ikke vi havde vundet, for Milan havde som bekendt kun CL at spille for, mens vi selv var med i 3 turneringer og ramt af skader, men vi var ikke faldet så tungt med Owen på holdet. Han havde jo pakket Kaká ned i inderlommen og fodret ham til hunden når han kom hjem, og det havde været præcis den rolle han ville have fået.
Som Kaká spillede, så vil Hargreaves bare have fået et rødt kort. Det kan da godt være, at vi kun havde tabt 2-0 med Hargreaves på holdet, men det havde jo ikke gjort den store forskel.
United DK
21-02-2008, 10:59
Muligvis, er saha Mr.Glasben, men har erder stadig og hvis jeg husker rigtigt, var mange her inde helt vilde med ham, modsat Ruud, som jo slet ikke score mål, så hvad pokker skulle vi med en angriber? når vi har Saha
Når Saha er i topform, så er han fantastisk, men hvornår har han sidst været i topform? Vi skal vel helt tilbage til efteråret 2006.
og angående Hargraves, mindes jeg at mange også var i mod Carrick da han lige var kommet til klubben og han også skulle have noget tid før han var helt op i topform.
Så giv dog for pokker da Hargraves noget tid, før i dømmer ham som en fiasko.
Carricks forcer er mere bevendt på vores hold, fordi vi i størstedelen af vores kampe er offensivt indstillet, og har bolden meget, og Carrick er meget bedre med bolden end Hargreaves.
schousboe9
21-02-2008, 10:59
Som Kaká spillede, så vil Hargreaves bare have fået et rødt kort. Det kan da godt være, at vi kun havde tabt 2-0 med Hargreaves på holdet, men det havde jo ikke gjort den store forskel.
Hehe nej, seføli! ;)
Men nu spiller modstanderen ikke bedre end man selv tillader, og der var jo ingen, der dækkede ham op hverken ude eller hjemme. Man ska' seføli heller ikke stille sit hold udelukkende baseret på modstanderens spil, men det er klart, at en Kaká vil rive dig rundt hvis han får pladsen og det er jeg bare sikker på, han ikke havde fået med Hargreaves i de kampe.
Men det finder vi jo aldrig ud af, så det koster ikke noget, at påstå dét! :)
Når Saha er i topform, så er han fantastisk, men hvornår har han sidst været i topform? Vi skal vel helt tilbage til efteråret 2006.
Ja, Saha er ok men hans form har da være elendig siden engang i 2005, tror det var en af mine første kampe på OT, hvor han spillede udemærket, siden har han jo været ramt af skader.
Carricks forcer er mere bevendt på vores hold, fordi vi i størstedelen af vores kampe er offensivt indstillet, og har bolden meget, og Carrick er meget bedre med bolden end Hargreaves.
Stadig, Carrick blev også svinet til lige da han var købt, og mange her inde undrede sig over hvorfor pokker vi havde købt ham, men se ham nu.
Så mon ikke Hargraves når han har fået lidt tid, vil vise at prisen for ham var alt for lidt.
Lidt trist at folk har så tralvt med at slagte Hargreaves og kalde ham et kæmpe fejlkøb. Han er IKKE købt til at lave lækre afleveringer, smarte driblinger og score et hav af mål. Han er købt som defensiv oprydder på midtbanen, for at kunne lukke af foran forsvaret og give lidt friere tøjler til de offensive kræfter på holdet. Kanterne og angriberne er ikke verdens bedste og mest aktive forsvarsspillere, derfor har de to centrale et enormt arbejdsområde. Her er Hargreaves eminent.!
Se blot på kampen i går, han lukker fremragende af flere gange, og er med til at stoppe et par af deres kontra angreb. Det var i mine øjne Scholes som sænkede tempoet i går på midtbanen, og ikke Hargreaves.
Det var i mine øjne Scholes som sænkede tempoet i går på midtbanen, og ikke Hargreaves.
det var noget giggs gav ham besked på, så han også følte han kunne være med i kampen....
Holmskov
21-02-2008, 11:34
Lidt trist at folk har så tralvt med at slagte Hargreaves og kalde ham et kæmpe fejlkøb. Han er IKKE købt til at lave lækre afleveringer, smarte driblinger og score et hav af mål. Han er købt som defensiv oprydder på midtbanen, for at kunne lukke af foran forsvaret og give lidt friere tøjler til de offensive kræfter på holdet. Kanterne og angriberne er ikke verdens bedste og mest aktive forsvarsspillere, derfor har de to centrale et enormt arbejdsområde. Her er Hargreaves eminent.!
Se blot på kampen i går, han lukker fremragende af flere gange, og er med til at stoppe et par af deres kontra angreb. Det var i mine øjne Scholes som sænkede tempoet i går på midtbanen, og ikke Hargreaves.
Der rammer du helt plet.
Well spoken son. :-) Hargreaves er en støvsuger, og en fandens go' en af slagsen.
SantasLittleHelper
21-02-2008, 11:35
Egentlig lidt en ringe kamp.. Midtbanen fungerer sgu ikke helt og Rooney er ikke skarp nok i afslutningerne. Hvordan kan en Champions League ottendedels finale ende i pointdeling? Just a thought.. http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8333
Hmm, det kan du have ret i. På den anden side kan man jo se på disse opgør som et lille gruppespil, hvor alle spiller ude og hjemme mod hinanden, og det hold med flest point går videre til sidst. Anyway, du forstår vel, hvad der menes :)
PerRonaldo
21-02-2008, 11:54
Jeg synes det der mest positivt er at lige så snart vi skruede bare en anelse op for bluset, så havde lyon ikke en jordisk chance for at følge med, der er vi altså flere klasser bedre.
For at forsvare giggs og scholes, så kommer Nani og Tevez ind på det bedste tidspunkt i kampen, netop hvor vi er gået et par gear op og fuldstændig sidder på spillet og presser lyon, at de så går ind og afgør kampen er jo bare klasse, men det vikelig vigigt at have sådan nogle spillere på bænken.
Hargo har ikke gjort det for godt, og han må kæmpe sig tilbage, er overbevist om at han nok skal komme til gavn, men lige nu er han 5. valg i mit hieraki til den midt midt!
el-insaciable
21-02-2008, 13:15
Jeg er for en gangs skyld stort set helt enig PerRonaldo :)
Bortset fra at jeg ikke mener, Hargreaves er femtevalg. Han må kæmpe med Anderson om pladsen som andetvalg. Han er en fantastisk oprydder, men hans pasningsspil skal forbedres, før han bliver helt verdensklasse.
For øvrigt synes jeg, at det var forfriskende at se startopstillingen. Godt at se Andersons gode præstationer bliver belønnet! Og så må man beundre Tevez for den vilje, han kommer ind med - rigtigt godt indhop.
United DK
21-02-2008, 13:38
Stadig, Carrick blev også svinet til lige da han var købt, og mange her inde undrede sig over hvorfor pokker vi havde købt ham, men se ham nu.
Jo, men vi havde jo brug for en central midtbane, da vi gennem hele foråret 2006 havde brugt O'Shea på den plads, så købet af Carrick var nødvendigt. Købet af Hargreaves ser jeg ikke som ligeså nødvendigt, da vi havde en fantastisk sidste sæson, hvor vi med lidt held kunne have gentaget The Treble.
Jeg vil sammenligne købet af Hargreaves med købet af Verón, for ham havde vi heller ikke rigtig brug for på daværrende tidspunkt.
PerRonaldo
21-02-2008, 14:03
Bortset fra at jeg ikke mener, Hargreaves er femtevalg. Han må kæmpe med Anderson om pladsen som andetvalg. Han er en fantastisk oprydder, men hans pasningsspil skal forbedres, før han bliver helt verdensklasse..
Ja men hvor tit har vi brug for denne oprydder? Jeg vil i hvert fald mene at carrick, scholes og anderson pt. er over ham. Og form mæssigt, må det være anderson-carrick der er førstevalg, og så scholes og hargo som andet valg, dog mener jeg at fletcher skal have chancen, før hargo får den igen, for med det spil han leverede har han virkelig fortjent det, modsat til hargo og scholes.
Flax_Generous
21-02-2008, 14:28
Jeg er ikke i tvivl om, at Hargreaves er en klassespiller på den defensive midtbane, men jeg er samtidig tilhænger af at stille med den stærkeste formation muligt, derfor bør Carrick og Anderson starte i næste kamp. Muligvis Fletcher i stedet for Anderson som til sidst i Lyon-kampen så lidt mærket og træt ud.
Det er godt nok luksusproblemer vi har på den centrale midtbane. Nu ved vi hvordan Chelsea har haft det i de seneste par år. :)
Ja, det er total nyttigt. Jeg kiggede på Hargreaves præstation efter kritikken af ham igår, og så første halvleg igen igår nat. Den eneste fejl jeg så var et frispark. Udover det rød han alt han kom i nærheden af op, og spillede bolden fornuftigt rundt. Men når Scholes og Anderson i nogles øjne er fredede, er det klart at Hargreaves skal have skylden.
Jeg synes der er så meget ubegrundet kritik på forumet baseret på rene gætterier noglegange.
Jeg synes det der mest positivt er at lige så snart vi skruede bare en anelse op for bluset, så havde lyon ikke en jordisk chance for at følge med, der er vi altså flere klasser bedre.
Det har du egentlig helt ret i.. Der var perioder i kampen hvor vi skruede op for tempoet og angreb for alvor og det gav pote..
Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at vi kløver dem på Old Trafford.. Vi spillede 1-1 og fik et utrolig vigtigt udebane mål i en kamp hvor vi kun i meget små glimt så det rigtige Manchester United..
Lyon er et godt hold, men selv i en kamp som igår synes jeg det er tydeligt at vi har 1-2 gear ekstra som vi ikke benyttede os af..
Lorensen
21-02-2008, 15:06
Lyon er et godt hold, men selv i en kamp som igår synes jeg det er tydeligt at vi har 1-2 gear ekstra som vi ikke benyttede os af..
Og det er vel egentlig for dårligt at vi ikke benytter os af dem, nu vi har dem ;)
Fatter ikke at folk sabler hargo sådan ned.. Han gjorde præcis det han er købt for, og det var den defensive midt.. jeg syntes man skal skyde skylden på de to andre midtbane spillere.. Hvorfor deltager de ikke meget mere i det offensive?? Hargos opgave er at bryde bolden og så spille den videre til nogle og så kan de sætte det hele igang.. og det gør han altså rigtig godt.. da de så scorer syntes jeg derimod han skulle ha været skiftet ud da han så ikke har den samme opgave mere, da vi så skal gå efter målet, og der gør han mere skade end gavn når hele holdet spiller defensivt..
At folk brokker sig over anderson fatter jeg heller ikke.. han var absolut ikke den dårligste.. heller ikke den bedste, men hvis man ser highlight vil man se at han er manden der starter angrebene begge gange vi har store chancer ud over målet.. første gang hvor han sparker den flot ud til nani på højre kanten som banker den ind hvor tevez for hovede på, og næste gang hvor rooney tager et løb ind i feltet hvor han så afleverer til anderson som så finder tevez rigtig flot, og hvis der ikke havde været offside kunne der godt ha været mål..
Men syntes helt klart nani viste hvor meget han kan betyde når vi skal score, og tevez ligeså.. god kamp af de to, og håber de får flere fra start. og så er det lækkert at se at nani er rigtig god med begge ben.. lægger i den tid han er inde, hvertfald 2 kanon indlæg, et med hvert ben..
man.utd25
21-02-2008, 15:58
Ejj kom nu lige, giggs spillede jo ikke en bedre kamp end ronaldo ,ingen af dem spillede op ti det de kunne.
ChristianR
21-02-2008, 16:05
Fatter ikke at folk sabler hargo sådan ned.. Han gjorde præcis det han er købt for, og det var den defensive midt.. jeg syntes man skal skyde skylden på de to andre midtbane spillere.. Hvorfor deltager de ikke meget mere i det offensive?? Hargos opgave er at bryde bolden og så spille den videre til nogle og så kan de sætte det hele igang.. og det gør han altså rigtig godt.. da de så scorer syntes jeg derimod han skulle ha været skiftet ud da han så ikke har den samme opgave mere, da vi så skal gå efter målet, og der gør han mere skade end gavn når hele holdet spiller defensivt..
At folk brokker sig over anderson fatter jeg heller ikke.. han var absolut ikke den dårligste.. heller ikke den bedste, men hvis man ser highlight vil man se at han er manden der starter angrebene begge gange vi har store chancer ud over målet.. første gang hvor han sparker den flot ud til nani på højre kanten som banker den ind hvor tevez for hovede på, og næste gang hvor rooney tager et løb ind i feltet hvor han så afleverer til anderson som så finder tevez rigtig flot, og hvis der ikke havde været offside kunne der godt ha været mål..
Men syntes helt klart nani viste hvor meget han kan betyde når vi skal score, og tevez ligeså.. god kamp af de to, og håber de får flere fra start. og så er det lækkert at se at nani er rigtig god med begge ben.. lægger i den tid han er inde, hvertfald 2 kanon indlæg, et med hvert ben..
Ja, Hargreves klarede sine defensive pligter fint igår, men bidragede ikke med noget som helst offensivt. Spillet gik i stå, hver gang bolden nåede til Hargo, hvis spil bar præg af mangel på kreativitet og udforden.
Så vil du selvfølgelig sige, at det ikke er det han er beregnet til, og så længe han klarer de defensive pligter, som han skal er det hele godt.
Men IMO skulle han så nok slet ikke have været på banen igår, hvor langt hellere så Carrick spille og bidrage med noget kreativitet og lækkert pasningsspil, så vi kunne lægge et højere pres på Lyonholdet.
Jeg var usandsynlig glad for vores tre udskiftninger, som jeg desværre synes kom for sent. For vi spiller nu bedst og flottest, når vi spiller offensivt, hvilket vi har holdet til - I hvert fald mod Lyon.
Her er jeg uenig - jeg var selv ganske utilfreds med Hargo i går, han var simpelthen ikke kreativ nok med bolden når han havde den. Nej, han er ikke købt til at skabe vores angreb, men jeg forventer af en midtbane af hans pris at han dog kan lidt med den.
Derudover så synes jeg heller ikke hans defensive arbejde var specielt godt - jeg synes tit at der stod Lyon spillere fri det område mellem forsvar og midtbane som Hargo vel er købt til at dække. Et godt eksempel er ved Benzema's første skud, hvor han står udækket da bolden bliver spillet bagud i feltet - her står Hargo på linie med Rio og Vidic selvom der ingen Lyon spiller er at dække der for ham, der burde han vel gå lidt frem og dække Benzema. Denne situation kunne LET have kostet et mål. Helt ærligt kan jeg udfra kampen i går ikke se hvad han kan defensivt som Carrick ikke kan - og der er vist ikke meget tvivl om hvem der kan mest med bolden af de to op af banen. :)
Jeg så meget frem til at få ham til klubben og han spillede nogle gode PL kampen i starten af sæsonen, men i går synes jeg ikke han fik sat sig igennem desværre.
schousboe9
21-02-2008, 16:16
Ja, Hargreves klarede sine defensive pligter fint igår, men bidragede ikke med noget som helst offensivt. Spillet gik i stå, hver gang bolden nåede til Hargo, hvis spil bar præg af mangel på kreativitet og udforden.
Så vil du selvfølgelig sige, at det ikke er det han er beregnet til, og så længe han klarer de defensive pligter, som han skal er det hele godt.
Men IMO skulle han så nok slet ikke have været på banen igår, hvor langt hellere så Carrick spille og bidrage med noget kreativitet og lækkert pasningsspil, så vi kunne lægge et højere pres på Lyonholdet.
Jeg var usandsynlig glad for vores tre udskiftninger, som jeg desværre synes kom for sent. For vi spiller nu bedst og flottest, når vi spiller offensivt, hvilket vi har holdet til - I hvert fald mod Lyon.
Som udgangspunkt var missionen igår sandsynligvis at komme hjem med en uafgjort, og derfor starter Hargreaves inde: For at bryde deres angreb og give plads til vores egne kontraspillere, ikke for at skabe chancerne med sukker-baller, udfordringer (!) og andet mums! :) Carrick er til gengæld en sikker starter i returen, for der er det os, der skal skabe kampen, og ikke lukke af, så der ser vi helt sikkert både en 4-4-2, et højere pres og en langt mere kreativ midtbane - evt. også med Nani fra start.
Igår skulle vi ikke skabe kampen på nogen måde før vi kommer bagud og jagter en udligning, og der kom de rigtige udskiftninger jo også. Desuden handler det også om at finde balancen, for hvis vi havde skiftet offensivt ind lige med det samme og fået udligningen 2min. efter, ville vi selv have været meget sårbare bagude. Så det gælder om at trække den lidt, så de ikke får tid til at svare igen... Helt rigtigt set af sir Alex i mine øjne!
United-Allan33
21-02-2008, 16:20
Ejj kom nu lige, giggs spillede jo ikke en bedre kamp end ronaldo ,ingen af dem spillede op ti det de kunne.
Nej, han spillede heller ikke bedre end Ronaldo, men spillede heller ikke dårligere, men sjovt nok er det kun Giggs folk skal fyres, brændes, stenes eller andre latterlige ting.. Selvom man måske burde forlange lidt mere af "verdens" bedste spiller.
Jeg har heller ikke sagt at hverken Scholes eller Hargo spillede godt, men at Anderson heller ikke spillede en god kamp, men alligevel er det aldrig ham der bliver fyret efter hver dårlig kamp... Og jeg gider ikke hører på de sædvanlige forsvar: Han er ung, man kan ikke forvente han skal spille godt hver gang osv... Fuck det !! Nej, men bare fordi man er ældre skal man så spille godt hver gang? og bare fordi man er ung kan man godt være skuffet over hans spil
Det utroligt så hurtigt du kan ændre mening. For få dage siden roste du ham, men ja .. jeg gider ikke engang kommentere det, for det lavværdigt at angribe en spiller på den måde, for man kan se her du forsvarer giggs og scholes, hvor den sidstnævnte IMO er langt fra holdet, hvor vi istedet for skulle sætte vores ild til Carrick og Anderson.
Derimod var Hargo en af vores bedste hvis folk vil høre min mening. Han lukkede perfekt af ude bagved, men man kunne sagtens se vores offensive kort havde få muligheder, fordi vi var ALT ALT ALT for taktisk præget i den her kamp. Det synes jeg altså ikke vi skal være, når vi er på udebane. Ronaldo, Anderson, Giggs og Rooney var meget hæmmet af kampens taktiske dispositioner.
- Men du kritiserer spillere meget nemt allan, skifter alt for hurigt mening :)
man.utd25
21-02-2008, 16:31
Nej, han spillede heller ikke bedre end Ronaldo, men spillede heller ikke dårligere, men sjovt nok er det kun Giggs folk skal fyres, brændes, stenes eller andre latterlige ting.. Selvom man måske burde forlange lidt mere af "verdens" bedste spiller.
Man kan sku ikke forlange alt skal komme fra Ronaldo, og bare fordi man er en af verdens bedste ,så kan man ikke tro man bare kan smide bolden over til Ronaldo og regne med mål.
Og Giggs synes jeg ligesom man skal forvente ligeså meget af, da han er en spiller der har prøvet det her så mange gange, han ved hvad der skal til for at vinde de kampe her.
United-Allan33
21-02-2008, 16:43
Det utroligt så hurtigt du kan ændre mening. For få dage siden roste du ham, men ja .. jeg gider ikke engang kommentere det, for det lavværdigt at angribe en spiller på den måde, for man kan se her du forsvarer giggs og scholes, hvor den sidstnævnte IMO er langt fra holdet, hvor vi istedet for skulle sætte vores ild til Carrick og Anderson.
Derimod var Hargo en af vores bedste hvis folk vil høre min mening. Han lukkede perfekt af ude bagved, men man kunne sagtens se vores offensive kort havde få muligheder, fordi vi var ALT ALT ALT for taktisk præget i den her kamp. Det synes jeg altså ikke vi skal være, når vi er på udebane. Ronaldo, Anderson, Giggs og Rooney var meget hæmmet af kampens taktiske dispositioner.
- Men du kritiserer spillere meget nemt allan, skifter alt for hurigt mening :)
Hvad er det du ikke helt forstår??? Ja jeg roste ham i lørdags hvor han spillede out of this world... Det gjorde han ikke igår, derfor får han ingen roser fra mig, men min mening om ham er stadig den samme som efter kampen i lørdags. Jeg brugte Anderson som et eksempel på spillere der ladrig får kritik uanset hvordan han spiller, og at det jo nærmest er en fornærmelse at antyde han spillede mindre godt... Hvilket dit indlæg jo er et fint bevis på...
Jeg mener ikke at Anderson spillede et hak bedre end Scholes, Hargo, Ronaldo eller Giggs igår, alligevel er der ingen der kritisere de 2 latino stars... Hvilket var min pointe med mit indlæg, og ikke et angreb på Anderson... Og hvis du ellers kan læse ordenligt kan du se jeg ikke forsvarer Scholes og Giggs kamp, men derimod det at folk straks United spiller dårligt er det deres skyld alene... Det kan ikke skyldes at Wonderboy Ronaldo spiller langt under middel, eller andre ting, det skyldes kun Giggs og Scholes...
United-Allan33
21-02-2008, 16:58
Man kan sku ikke forlange alt skal komme fra Ronaldo, og bare fordi man er en af verdens bedste ,så kan man ikke tro man bare kan smide bolden over til Ronaldo og regne med mål.
Og Giggs synes jeg ligesom man skal forvente ligeså meget af, da han er en spiller der har prøvet det her så mange gange, han ved hvad der skal til for at vinde de kampe her.
Hvad anderledes er der ved at forlange af Ronaldo at han skal spille godt??
man.utd25
21-02-2008, 17:04
Hvad anderledes er der ved at forlange af Ronaldo at han skal spille godt??
Det jeg lige har skrevet , også skal man regne med at i de cup kampe, der står de bedre overfor ronaldo.
United-Allan33
21-02-2008, 17:13
Det jeg lige har skrevet , også skal man regne med at i de cup kampe, der står de bedre overfor ronaldo.
Vil man kaldes verdensbedste fodbold spiller skulle det være kampe som denne man strålede i.. se på Kaka og Messi, derfor mener jeg man burde kunne forvente mere af Ronaldo end andre på holdet..
Måske fordi at han stadig er ung, og næsten alt det han laver i øjeblikket er en overraskelse for mange. Scholes, Giggs og Hargreaves er alle rutinerede fyre, men deres spil er meget dårligt lige nu, mens Anderson har gjort det fremragende for tiden. At man så spiller dårligt en kamp kan ske for en hver, men det er længe siden jeg f.eks. har set en god Giggs kamp.
man.utd25
21-02-2008, 17:27
Vil man kaldes verdensbedste fodbold spiller skulle det være kampe som denne man strålede i.. se på Kaka og Messi, derfor mener jeg man burde kunne forvente mere af Ronaldo end andre på holdet..
sikke en gang pis at lukke ud sorry , men vi spiller på udebane og nej det er ikke i vores udebane kampe, at man ser det helt vilde fra spiller som kaka og messi , ved godt messi spillede godt igår ,men det plejere at være på hjemmebane hvor dvs storespiller skal folde sig ud .
Og jeg synes enlig også ronaldo viser lidt mere i år end sidste års CL.
United DK
21-02-2008, 17:30
sikke en gang pis at lukke ud sorry , men vi spiller på udebane og nej det er ikke i vores udebane kampe, at man ser det helt vilde fra spiller som kaka og messi , ved godt messi spillede godt igår ,men det plejere at være på hjemmebane hvor dvs storespiller skal folde sig ud .
Hvad så da Kaká scorede to gange på Old Trafford, eller hvad med dengang "fede" Ronaldo scorede tre gange på Old Trafford?
Men hvad med dengang Ronaldo scorede to gange på Highbury i 2005? ;)
United-Allan33
21-02-2008, 17:42
Og jeg synes enlig også ronaldo viser lidt mere i år end sidste års CL.
OK så de to mål Kaka scorede mod os tæller ikke som udebanemål??? Og selvom vi stadig spiller på udebane skulle man gerne kunne forvente mere af holdets profil...
Alle, der spiller en dårlig kamp, ryger pludselig bagom i køen til midtbanen, så jeg synes ikke just Scholes er fastfrosset i køen, som nogen måske vil antyde.
Jeg synes, det er lidt pudsigt, at folk, gennem de sidste par spillerunder, har hængt Scholes ud, når de var så ellevilde efter hans kampe mod Spurs og Portsmouth. Der skal ikke meget til, før folk river hårtotter af.
Jeg synes også købet af Hargreaves var lidt ekstremt, men helt ærlig, så er han langt bedre end Fletcher, der stort set kun præsterer mod større hold. Jeg synes, man skal passe på med at forvente guld og grønne skove af ham offensivt, da han jo er en skraldemand.
Lad os kalde hans mindre gode spil, for en naturlig formkrise.
Folk burde måske glæde sig lidt mere over, at vi har så mange forskellige typer på midtbanen. Med sådan en central akse kan vi jo lægge en taktik specielt til hvert hold. Dog er jeg lidt ærgeligt over, at Fergie til syneladende altid bruger Hargo-Scholes mod de større hold.
Igen skulle Rooney have scoret, men som sagt, så synes jeg ikke han er nævneværdigt ringere end resten af holdet. Der manglede noget flow i spillet.
man.utd25
21-02-2008, 17:52
Hvad så da Kaká scorede to gange på Old Trafford, eller hvad med dengang "fede" Ronaldo scorede tre gange på Old Trafford?
Men hvad med dengang Ronaldo scorede to gange på Highbury i 2005?
ja kan ikke sige bedre
Som jeg har sagt tidligere, så bør Ferguson spille med dem der præsterer. Scholes og Hargreaves havde før kampen været ringe, og det var latterligt at de skulle starte inde. Hargo kunne måske forstås, da han er købt til disse kampe, men Scholes? Og Carrick der på det seneste har præsteret bedst på midten sammen med Anderson ude, synes jeg er unfair. Mht til Rooneys chance, så kan man sige at han skaber den selv, så at han brænder der, kan man ikke rigtig være tosset over.
man.utd25
21-02-2008, 17:53
OK så de to mål Kaka scorede mod os tæller ikke som udebanemål??? Og selvom vi stadig spiller på udebane skulle man gerne kunne forvente mere af holdets profil...
Ja men du sætter alt din ild til ham, og det kan man sku ikke gøre i hver kamp, de andre spiller må sku også vise deres værd.
I hænger jer vel ikke i et par mål, der blev scoret for 3 år siden?
man.utd25
21-02-2008, 18:02
I hænger jer vel ikke i et par mål, der blev scoret for 3 år siden?
nææ slet ikke, men er sku ved at være træls at læse, at folk hele tiden regner med ronaldo skal gøre alt, ellers er han ikke verdens bedste osv. han mangler måske at vise nogen mere end han gør i CL, men synes det er blevet lidt bedre , og jeg er sikker på at når vi spiller på OT om 14 dage så viser han sin klasse.
United-Allan33
21-02-2008, 18:09
Ja men du sætter alt din ild til ham, og det kan man sku ikke gøre i hver kamp, de andre spiller må sku også vise deres værd.
Jeg sætter faktisk ikke min lid til Ronaldo, jeg håber faktisk vi klare os ligeså godt uden ham som med ham... Vi skal ikke være afhængig af en spiller..
Er bare træt af den evige kritik hver gang vi ikke spiller godt.... Det er Giggs og Scholes skyld det hele, selvom alle andre har spillet mindst ligeså ringe, men de får ingen kritik.. Prøv noget nyt
United-Allan33
21-02-2008, 18:21
nææ slet ikke, men er sku ved at være træls at læse, at folk hele tiden regner med ronaldo skal gøre alt, ellers er han ikke verdens bedste osv. han mangler måske at vise nogen mere end han gør i CL, men synes det er blevet lidt bedre , og jeg er sikker på at når vi spiller på OT om 14 dage så viser han sin klasse.
Der er squ da ingen der regner med Ronaldo alene skal vinde os det hele, men når man stiller krav til Giggs at han skal bruge sin erfaring til at spille godt, kan man også forlange at en spiller mange regner for verdensbedste burde spille bedre i en vigtig CL kamp...
Scholes er en af de vigtigste spillere på holdet og klart nummer 1 på listen over foretrukne midtbanespillere hos mig.
Hans afleveringer er stortset altid perfekte. I sidste sæson var han suveræn, men i år har han været skadet, hvilket har været ærgeligt.
Scholes er en af de vigtigste spillere på holdet og klart nummer 1 på listen over foretrukne midtbanespillere hos mig.
Hans afleveringer er stortset altid perfekte. I sidste sæson var han suveræn, men i år har han været skadet, hvilket har været ærgeligt.
Men det han præsterer p.t. er jo ikke godt nok, når der er to der meget bedre iøjeblikket (Carrick og Anderson). Og efter min mening kan man ikke leve på navn, når konkurrenterne leverer modsat Scholes.
Der kan da slet ikke være nogen tvivl om at Scholes er en pasningsspiller i verdensklasse, det synes jeg klart han er..
Men han er ikke kommet ordentligt igang efter sin skade og så må man tage konsekvensen og bruge de spiller som pt er bedst kørende, og det er Anderson og Carrick..
ChristianR
21-02-2008, 21:29
Som jeg har sagt tidligere, så bør Ferguson spille med dem der præsterer. Scholes og Hargreaves havde før kampen været ringe, og det var latterligt at de skulle starte inde. Hargo kunne måske forstås, da han er købt til disse kampe, men Scholes? Og Carrick der på det seneste har præsteret bedst på midten sammen med Anderson ude, synes jeg er unfair. Mht til Rooneys chance, så kan man sige at han skaber den selv, så at han brænder der, kan man ikke rigtig være tosset over.
Enig. Jeg står tilbage med den følelse, at hvis vi var startet med Carrick og Anderson inde sammen, så havde vi kunne lægge et langt større og mere effektivt pres på Lyon og spillet mere attraktiv fodbold.
Scholes har IMO de sidste par kampe bevist, at han ikke er selvskreven i startopstillingen, mens jeg tit synes at Hargo er unødvendig defensivt orienteret, når vi i forevejen har så stærk et forsvar.
Og til sidst, synes jeg altid vi bør stræbe mod at spille med 2 angribere. Jeg synes gang på gang, at man ser at Rooney bliver alt for alene deroppe, når ikke Tevez er med. Rooney fungerer ganske enkelt bedst, når der er en han kan spille sammen med. Han er ingen Ruud, og det irriterer mig gang på gang, at han er den eneste i nærheden af feltet.
United DK
21-02-2008, 21:31
Men hvad med dengang Ronaldo scorede to gange på Highbury i 2005?
Ja, det var da flot, og det beviser jo også, at han godt kan. Hvorfor han så ikke gør det noget oftere, ved jeg ikke.
igår snakkede schmeichel om hvor stor chancen var for at vi gik videre.. Hørte i hvor mange procent chance der var for at et hold går videre hvis der skal spilles på deres hjemmebane i returen og de har skaffet sig 1-1 i den første kamp?? mener det var omkring 77%.. så det ser rimelig godt ud for os..
Manchester United
22-02-2008, 10:55
igår snakkede schmeichel om hvor stor chancen var for at vi gik videre.. Hørte i hvor mange procent chance der var for at et hold går videre hvis der skal spilles på deres hjemmebane i returen og de har skaffet sig 1-1 i den første kamp?? mener det var omkring 77%.. så det ser rimelig godt ud for os..
dejligt
Glory Man United
22-02-2008, 11:18
Men det han præsterer p.t. er jo ikke godt nok, når der er to der meget bedre iøjeblikket (Carrick og Anderson). Og efter min mening kan man ikke leve på navn, når konkurrenterne leverer modsat Scholes.
Ikke godt nok? Til trods for at have været ude i 3 mdr, så holder han sit normale niveau med 90% sikkerhed i afleveringerne
Som Glory Man United siger så har Scholes den højeste pasnings sikkerhed på holdet med 90%. Det er fandme smukt.
For lige at give lidt klarhed. (PL only)
Scholes, 894/995 = 90%
Hargreaves, 498/583 = 85%
Carrick, 829/994 = 83%
Anderson, 521/643 = 81%
Det betyder at Hargreaves faktisk er den anden bedste pasningsspiller på midtbanen. Det tyder jo på han ikke er helt uduelig med en bold.
Desuden synes jeg det er mærkeligt folk hele tiden insisterer på at spillere der har spillet en god kamp i hvert fald skal have genvalg. Hvad er det for en naiv måde at spille fodbold på?
SAF vælger da den midtbane han tror bedst kan opfylde det taktiske udspil.
Glæd jer over det ekstreme luksus problem vi har på midtbanen lige nu. Mangel på bredte var grunden til at vi ikke kunne konkurrere i CHL sidste år.
United-Allan33
22-02-2008, 11:44
Ikke godt nok? Til trods for at have været ude i 3 mdr, så holder han sit normale niveau med 90% sikkerhed i afleveringerne
Du kan ligeså godt glemme detr.. Scholes skal have en sikkerhed på 100%, score 3 mål pr kamp, lave 3 assist og helst løbe 100 km i kampen før folk erkender at Scholes er god nok.. Hvorimod spillere som Anderson og Ronaldo ikke behøver spille godt i hver kamp.
Glory Man United
22-02-2008, 11:55
Som Glory Man United siger så har Scholes den højeste pasnings sikkerhed på holdet med 90%. Det er fandme smukt.
Scholes, 894/995 = 90%
Carrick, 829/994 = 83%
Anderson, 521/643 = 81%
Det betyder at Hargreaves faktisk er den anden bedste pasningsspiller på midtbanen. Det tyder jo på han ikke er helt uduelig med en bold.
Desuden synes jeg det er mærkeligt folk hele tiden insisterer på at spillere der har spillet en god kamp i hvert fald skal have genvalg. Hvad er det for en naiv måde at spille fodbold på?
Glæd jer over det ekstreme luksus problem vi har på midtbanen lige nu. Mangel på bredte var grunden til at vi ikke kunne konkurrere i CHL sidste år.
Omkring Hargo hører det nok med til historien, at han ikke forsøger de svære afleveringer (og det skal han heller ikke). At Anderson er er den ringeste, viser jo bare, at han har meget at lære endnu. Lidt ligesom Nani bør han i mange tilfælde slippe klatten til nærmeste mand
Scholes, 894/995 = 90%
Carrick, 829/994 = 83%
Anderson, 521/643 = 81%
Det bekræfter bare min påstand om at Hargreaves er en boldskubber.. I hvert fald lige for tiden.. Jeg synes ikke han gør det som han er blevet købt til ordentligt, nemlig at bryde modstanderens spil på midtbanen..
De der statistikker giver jeg ikke noget for.. Anderson har måske en mindre pasningsrate, men til gengæld så sker der noget når han så endelig har den..
United-Allan33
22-02-2008, 12:39
Det bekræfter bare min påstand om at Hargreaves er en boldskubber.. I hvert fald lige for tiden.. Jeg synes ikke han gør det som han er blevet købt til ordentligt, nemlig at bryde modstanderens spil på midtbanen..
De der statistikker giver jeg ikke noget for.. Anderson har måske en mindre pasningsrate, men til gengæld så sker der noget når han så endelig har den..
Det sjovt at når statistikker ikke passer ind i ens billede, så kan de aldrig bruges...
Glory Man United
22-02-2008, 12:41
Anderson har måske en mindre pasningsrate, men til gengæld så sker der noget når han så endelig har den..
Ja....i 20% af tilfældende havner klatten hos modstanderne
Statistikken viser da netop at Hargo gør hvad han er købt til. Få fat på bolden og sende den videre til vores offensive kræfter.
Hvordan man bare kan ignorere statistik der ikke lige passer ind på den generelle kritik af Hargreaves virker lidt fjollet.
Det er en utaknemmelig position han spiller i. Carrick skal lave en, max 2 gode, (målgivende) afleveringer i en kamp for at han har spillet fantastisk, hvorimod Hargo skal lave en fejl et dårligt sted i 90 minutter før han er skyld i at vi tabte/ spillede uafgjort.
Nu er det jo sådan at Carrick har lavet en assist og et mål i denne sæson, hvor Hargo har lavet en assist. Så faktisk har Hargo's afleveringer afspundet lige så mange mål som Carricks. (Giggs har 10 assists til alle jer haters!)
Ja....i 20% af tilfældende havner klatten hos modstanderne
jep og mange gange laver han noget der bliver farligt. Så det kan jeg sagtens leve med.
Glory Man United
22-02-2008, 13:02
jep og mange gange laver han noget der bliver farligt. Så det kan jeg sagtens leve med.
Ikke mere end hvad Scholes gør...så da Scholes laver halvt så mange fejlafleveringer, er jeg ikke i tvivl om, hvem jeg ville foretrække
United-Allan33
22-02-2008, 13:02
Selvfølgelig bliver de 20 % fejlafleveringer til noget farligt en gang imellem.
United DK
22-02-2008, 13:08
Det kan da forhelvede være ligemeget, om Scholes rammer en mand 99% af de gange han spiller den, for i sidste ende skal vi score nogle mål, og jeg vil foretrække hvis Scholes begyndte at score nogle mål, fremfor at lave gode afleveringer. Det samme gælder Anderson. Lad Carrick om de gode afleveringer.
United-Allan33
22-02-2008, 13:10
Det kan da forhelvede være ligemeget, om Scholes rammer en mand 99% af de gange han spiller den, for i sidste ende skal vi score nogle mål, og jeg vil foretrække hvis Scholes begyndte at score nogle mål, fremfor at lave gode afleveringer. Det samme gælder Anderson. Lad Carrick om de gode afleveringer.
Ja det kan vi godt blive enige om, men ingen af vores midtbane spillere score jo mål for tiden, så må man jo gå ned til næste punkt i en bedømmelse, og her er afleveringer/assist mm jo også vigtig..
Edit..
Ja udover selvfølgelig Fletcher, men han er jo også lagt for had, da han er en trussel for favoritten Anderson
Glory Man United
22-02-2008, 13:11
Det kan da forhelvede være ligemeget, om Scholes rammer en mand 99% af de gange han spiller den, for i sidste ende skal vi score nogle mål, og jeg vil foretrække hvis Scholes begyndte at score nogle mål, fremfor at lave gode afleveringer. Det samme gælder Anderson.
Ja det er jo så klart. Men ingen af dem scorer, og det er vel en af de to, som skal vælges....og nej det er ikke ligemeget om de rammer 99% af gangene. Det må først og fremmest være Rooney/Tevez, som skal komme ind i en stime.
PS: Scholes har så scoret 1 mål mod Andersons 0. Som sproglig student, spørger jeg: Det er vel ciffre, som ikke engang kan gøres op i procenter, eller....? :p
schousboe9
22-02-2008, 13:17
Ja det er jo så klart. Men ingen af dem scorer, og det er vel en af de to, som skal vælges....og nej det er ikke ligemeget om de rammer 99% af gangene. Det må først og fremmest være Rooney/Tevez, som skal komme ind i en stime.
PS: Scholes har så scoret 1 mål mod Andersons 0. Som sproglig student, spørger jeg: Det er vel ciffre, som ikke engang kan gøres op i procenter, eller....? :p
Og som sproglig student ved du vel også, at "cifre" kun staves med ét f??
Undskyld...:p
Glory Man United
22-02-2008, 13:18
Og som sproglig student ved du vel også, at "cifre" kun staves med ét f??
Undskyld...:p
:lolol:
Og man har vel lige mange dansktimer, om man er sproglig eller matematiker??
Det kan simpelthe ikke være rigtigt at man ikke må rose Anderson fordi så er man en uvidende bums som er forelsket i sydlandske spillere..
Anderson er 19 år og har spillet i United i knap én sæson, det er primært hvad jeg dømmer ham ud fra og på det grundlag har han været overraskende god..
Scholes er imo en af verdens bedste midtbanespiller og jeg ved hvad han kan og derfor har han skuffet mig i år..
Det betyder ikke at Anderson er bedre for han kan på ingen måde sammenlignes med Scholes som har været en spiller i absolut særklasse i mere end 10 år, men det betyder at Anderson er bedre spillende i forhold til hvad man kan forvente sig af de 2..
Glory Man United
22-02-2008, 13:28
Anderson er 19 år og har spillet i United i knap én sæson, det er primært hvad jeg dømmer ham ud fra og på det grundlag har han været overraskende god..
Jeg vil have det bedste hold på banen, og jeg giver pokker i, om spilleren er 19 år eller 32. Scholes er efter min mening den bedste af de to, og derfor skal han spille.
Det kan simpelthe ikke være rigtigt at man ikke må rose Anderson fordi så er man en uvidende bums som er forelsket i sydlandske spillere..
Scholes er imo en af verdens bedste midtbanespiller og jeg ved hvad han kan og derfor har han skuffet mig i år..
Det betyder ikke at Anderson er bedre for han kan på ingen måde sammenlignes med Scholes som har været en spiller i absolut særklasse i mere end 10 år, men det betyder at Anderson er bedre spillende i forhold til hvad man kan forvente sig af de 2..
Præcis.. jeg bedømmer ham også ud fra forventninger og alder.. og at scholes da ikke har præsteret lige sågodt som før skaden.. at anderson så har spillet nogle kanon kampe skæmmer jo ikke ligefrem indtrykket, og nu hvor han er blevet så integreret i truppen syntes jeg ligeså godt vi kan spille med ham frem for scholes, da det er ham der er fremtiden, og hvis ingen af dem alligevel scorer nogen mål.. og så syntes jeg også han var lidt bedre mod lyon..
Jeg giver ikke så meget for de statistisk, når man ved at Scholes og Hargreaves for det meste spiller den tilbage eller ud til siden. Selvom Scholes er en ældre herre, så savner jeg at se ham løbe ind i feltet og søge chancen. Han er typen på midtmidt vi mangler med de 10 mål hver sæson. Sidste år havde han lidt af det, men iår har han skuffet også selvom man tænker på at han har været skadesplaget.
United DK
22-02-2008, 13:44
Jeg vil have det bedste hold på banen, og jeg giver pokker i, om spilleren er 19 år eller 32. Scholes er efter min mening den bedste af de to, og derfor skal han spille.
Hvorfor viser han så ikke, at han er den bedste? Set over en bred kam er Scholes bedst, men han viser det bare ikke for tiden, hvorimod Anderson har gjort det godt. Han har ikke scoret, men han har været bedre end Scholes spillemæssigt.
Men når Scholes ikke præsterer som nu, så skal han da ikke være berrigtiget på startplads pga. tidligere bedrifter. Som jeg har sagt ligesom med Giggs, så skal han vælges, hvis alle midtbanespillere skuffede, men lige nu har vi Anderson og Carrick der spiller godt, så de bør imo starte.
Glory Man United
22-02-2008, 13:45
Jeg giver ikke så meget for de statistisk, når man ved at Scholes og Hargreaves for det meste spiller den tilbage eller ud til siden.
Spiller Scholes den til siden eller bagud??? :titte: OK at sige Hargo gør det, men er der en, som laver diagonalpasninger over 35-40 meter og dybe stikninger, er det Scholes.
United DK
22-02-2008, 13:46
Jeg giver ikke så meget for de statistisk, når man ved at Scholes og Hargreaves for det meste spiller den tilbage eller ud til siden. Selvom Scholes er en ældre herre, så savner jeg at se ham løbe ind i feltet og søge chancen.
Det var sådan Scholes var før i tiden. Der lavede han mange mål med hovedet, selvom han ikke er den højeste, og han sparkede gerne på mål, ligeså snart han fik chancen, det gør han heller ikke mere, desværre.
jeg syntes BTW også at anderson klart er den der søger de sværeste afleveringer.. ikke at han altid gør det sværeste istedet for det enkle, men det er ham der prøver at slå de afleveringer der åbner forsvaret eller åbner op i siderne.. det gjorde han også mod lyon, og det syntes jeg ikke vi har set fra scholes i lang tid..
Det var sådan Scholes var før i tiden. Der lavede han mange mål med hovedet, selvom han ikke er den højeste, og han sparkede gerne på mål, ligeså snart han fik chancen, det gør han heller ikke mere, desværre.
Ja, det ved jeg og det er også derfor jeg rigtig er ked af at Scholes ikke gør det mere, når man ved at han har et fremragende skud og er god til at stå på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.
United-Allan33
22-02-2008, 14:34
Tjae så kan det jo være du kan se hvordan folk der tillader sig at forsvare Scholes og nogen gange er efter Anderson, har det.. Skriver man noget negativt om Anderson og Nani står fansen af de to i kø for at fordømme en...
ChristianR
22-02-2008, 15:40
Synes du på baggrund af de senere par kampe, at Scholes skal starte inde? Der er jeg nemlig uenig, men man kan selvfølgelig have hver sin mening.
Eller vurderer du Scholes ud fra tidligere bedrifter, altså helt tilbage fra sidste sæson?
Synes du på baggrund af de senere par kampe, at Scholes skal starte inde? Der er jeg nemlig uenig, men man kan selvfølgelig have hver sin mening.
Eller vurderer du Scholes ud fra tidligere bedrifter, altså helt tilbage fra sidste sæson?
du udtager det mest formstærke hold, og ikke et hold udtaget på meritter. Der er absolut ingen med begge øjnene åbne der kan sige scholes pt spiller bedre end anderson
ChristianR
22-02-2008, 15:47
du udtager det mest formstærke hold, og ikke et hold udtaget på meritter. Der er absolut ingen med begge øjnene åbne der kan sige scholes pt spiller bedre end anderson
Det er også helt klart min holdning. Det er derfor jeg sætter spørgsmålstegn ved GMU udtalelse om at:
"Scholes er efter min mening den bedste af de to, og derfor skal han spille."
Så det lyder på dig, som om du kunne være ligeså meget i tvivl om, hvad han mener?
Det er også helt klart min holdning. Det er derfor jeg sætter spørgsmålstegn ved GMU udtalelse om at:
"Scholes er efter min mening den bedste af de to, og derfor skal han spille."
Så det lyder på dig, som om du kunne være ligeså meget i tvivl om, hvad han mener?
uups. Ja jeg er meget enig med dig. Kom til at citere den forkerte. Jeg svarede på denne linine:
Oprindeligt indsendt af Glory Man United
United-Allan33
22-02-2008, 16:06
Hvis du ser på de seneste karakterer givet i kampe begge har været med, aå er der åbenbart mange der ser fodbold med lukkede øjne..
Det skal så siges at jeg mener Anderson er første valg på holdet, og så de andre kæmpe om den sidste plads, jeg er bare imod denne helt latterlige hetz imod Scholes, som i de flestes tilfælde kun skyldes deres kærlighed til Anderson... Hvilket kan få en til at stille sig selv det spørgsmål om det er klubben eller spilleren man holder med...
ChristianR
22-02-2008, 16:14
Hvis du ser på de seneste karakterer givet i kampe begge har været med, aå er der åbenbart mange der ser fodbold med lukkede øjne..
Det skal så siges at jeg mener Anderson er første valg på holdet, og så de andre kæmpe om den sidste plads, jeg er bare imod denne helt latterlige hetz imod Scholes, som i de flestes tilfælde kun skyldes deres kærlighed til Anderson... Hvilket kan få en til at stille sig selv det spørgsmål om det er klubben eller spilleren man holder med...
Ej, nu synes jeg både du overdriver og digter. For det første synes jeg på ingen måde, der bliver kørt nogen hetz mod Scholes. Flere inklusiv migselv har været en smule skuffede over, at han efter hans skade ikke bare er gået ind på den centrale midtbane for at cementere hans plads som førstevalg.
Jeg synes på baggrund af de seneste par kampe, hvor han har været med ikke, at han har spillet ligeså godt som flere af de andre centrale. Det gælder sig både Anderson og Carrick IMO.
Det kan måske forsvares med, at han lige er kommet tilbage fra skade og skal op i gear osv. Jeg tror bare at folk mener, at især Anderson har imponeret nok til at stå foran Scholes i køen efter et par halvsløje kampe fra Scholes side.
Det har intet med hetz mod Scholes at gøre. Ligesom jeg ikke tror at nogen er så glade for Anderson og så forblændede af hans spil, at de bliver blinde i forhold til alt andet. Det er en stor overdrivelse fra din side.
Hvilket kan få en til at stille sig selv det spørgsmål om det er klubben eller spilleren man holder med...
Hvorfor skal det stilles så sort og hvidt op? Først kalder du folk for "Latinomafiaen" fordi de forsvarer at Anderson har spillet godt og ser potentiale i Nani. Og nu dette
Der er da vel ingen der ser United kun fordi de kan lide en spiller som Anderson eller Nani?
man.utd25
22-02-2008, 16:22
Ja, det var da flot, og det beviser jo også, at han godt kan. Hvorfor han så ikke gør det noget oftere, ved jeg ikke.
Nej nemlig ved jeg sku heller heller ikke. :)
United-Allan33
22-02-2008, 16:23
Hvorfor skal det stilles så sort og hvidt op? Først kalder du folk for "Latinomafiaen" fordi de forsvarer at Anderson har spillet godt og ser potentiale i Nani. Og nu dette
Der er da vel ingen der ser United kun fordi de kan lide en spiller som Anderson eller Nani?
Det er jo netop det der er spørgsmålet, efterhånden begynder jeg at tro det..
ChristianR
22-02-2008, 16:28
Det er jo netop det der er spørgsmålet, efterhånden begynder jeg at tro det..
Sikker på, det ikke bare er teorier fordi folk måske ikke er enige med dig? Du må da indrømme, at Anderson har gjort det over al forventning her på det sidste? Nani gjorde det brilliant i Arsenal-kampen om ikke andet.
Og nej, Scholes har ikke imponeret efter sin skade og Giggs har været lidt sløj her på det sidste.
Jeg tror folk dømmer ud fra det og udfra hvad de har set i den senere tid. Ikke noget med nogen latinomafia -Der er heller ingen, der holder mere med Anderson end med United. Måske ser de bare ham, som vores stærkeste kort på den centrale for tiden.
Det hele er måske omvendt? Er det dig, der har ondt i røven over at han kommer fra Brasilien?
man.utd25
22-02-2008, 16:30
det bedste hold på banen lige nu, så skal scholes ikke være inde for han er ikke god PT , anderson er i form og det kan man ikke sige om vores scholes desværre.
United-Allan33
22-02-2008, 16:32
Ej, nu synes jeg både du overdriver og digter. For det første synes jeg på ingen måde, der bliver kørt nogen hetz mod Scholes. Flere inklusiv migselv har været en smule skuffede over, at han efter hans skade ikke bare er gået ind på den centrale midtbane for at cementere hans plads som førstevalg.
Jeg synes på baggrund af de seneste par kampe, hvor han har været med ikke, at han har spillet ligeså godt som flere af de andre centrale. Det gælder sig både Anderson og Carrick IMO.
Det kan måske forsvares med, at han lige er kommet tilbage fra skade og skal op i gear osv. Jeg tror bare at folk mener, at især Anderson har imponeret nok til at stå foran Scholes i køen efter et par halvsløje kampe fra Scholes side.
Det har intet med hetz mod Scholes at gøre. Ligesom jeg ikke tror at nogen er så glade for Anderson og så forblændede af hans spil, at de bliver blinde i forhold til alt andet. Det er en stor overdrivelse fra din side.
Som du nok ved så fremmer overdrivelse forståelsen... Når det så er sagt vil jeg stadig mene at NOGEN herinde er så blindet af deres "kærlighed" til Anderson at de derfor kun ser negativt på andre...
Og hvordan kan man forvente at Scholes skal kunne gå direkte ind på holdet igen efter3 mdr skade?? Det er da naivt at tro han i en alder af 32 ville gå direkte ind og finde tilbage til sin gamle form...
Som sagt så mener jeg at Scholes, Fletcher, Hargo, Carrick skal kæmpe om pladsen ved siden af Anderson, så det er ikke et angreb mod Anderson..
men er bare skuffet over den hetz der kører imod de ældre spillere
ChristianR
22-02-2008, 16:37
Som du nok ved så fremmer overdrivelse forståelsen... Når det så er sagt vil jeg stadig mene at NOGEN herinde er så blindet af deres "kærlighed" til Anderson at de derfor kun ser negativt på andre...
Og hvordan kan man forvente at Scholes skal kunne gå direkte ind på holdet igen efter3 mdr skade?? Det er da naivt at tro han i en alder af 32 ville gå direkte ind og finde tilbage til sin gamle form...
Som sagt så mener jeg at Scholes, Fletcher, Hargo, Carrick skal kæmpe om pladsen ved siden af Anderson, så det er ikke et angreb mod Anderson..
men er bare skuffet over den hetz der kører imod de ældre spillere
Ok, jeg synes bare ikke, at der er sådan en decideret hetz mod Scholes. Han har ikke spillet op til sit bedste de senere par kampe, hvilket der er blevet påpeget. Det er som du selv siger meget naturligt, da han lige er kommet tilbage fra skade, men det ændrer ikke på, at han måske PT har et lavere niveau end Anderson og Carrick.
Derfor forstod jeg heller ikke, hvorfor han blev foretrukket frem for Carrick i onsdags.
Men det jeg ville sige var bare, at jeg ser det som en konstruktiv kritik af Scholes - Ikke som en hetz.
Det hele er måske omvendt? Er det dig, der har ondt i røven over at han kommer fra Brasilien?
Ja måske er det den egentlige grund til alt den pegen fingre? Det er ihvertfald belastende når du (United Allan) så i det mindste ikke adresserer hvem du mener tager fejl.. Debatten bliver så utrolig løs og ukonstruktiv
(Nu lyder jeg som en moderator :D)
United-Allan33
22-02-2008, 16:43
Sikker på, det ikke bare er teorier fordi folk måske ikke er enige med dig? Du må da indrømme, at Anderson har gjort det over al forventning her på det sidste? Nani gjorde det brilliant i Arsenal-kampen om ikke andet.
Og nej, Scholes har ikke imponeret efter sin skade og Giggs har været lidt sløj her på det sidste.
Jeg tror folk dømmer ud fra det og udfra hvad de har set i den senere tid. Ikke noget med nogen latinomafia -Der er heller ingen, der holder mere med Anderson end med United. Måske ser de bare ham, som vores stærkeste kort på den centrale for tiden.
Hvis du gad og følge lidt med så kan du også se at jeg bestemt intet har imod Anderson, faktisk mener jeg han er vores 1. valg på pladsen på midtbanen... Jeg har endda også sagt at både GIGGS og SCHOLES ikke har imponeret i denne sæson, men som du selv siger så ser man hvad man vil..
Og mht at Anderson skulle komme fra Brasilien kan jeg ikke være mere ligeglad, men vil dog sige at komme fra Brasilien har tit en effekt på hvordan visse fans vurdere en spiller... to spillere på helt samme niveau bliver vurderet anderledes om de kommer fra Brasilien eller Hviderusland....
Og jo jeg vil stadig mene mange folk holder med spillere frem for klubben, alt andet ville være naivt at tro...
United-Allan33
22-02-2008, 16:46
Ja måske er det den egentlige grund til alt den pegen fingre? Det er ihvertfald belastende når du (United Allan) så i det mindste ikke adresserer hvem du mener tager fejl.. Debatten bliver så utrolig løs og ukonstruktiv
(Nu lyder jeg som en moderator :D)
Vil du gerne have jeg siger navn og adresse på dem jeg mener... er du fra stasi eller sådan??? Det kan squ da være lige meget hvem jeg mener, dem jeg hentyder til ved det, og er det ikke dig, kan du vel være ligeglad??
Og desuden har jeg ikke sagt nogen tager fejl, folk må mene hvad de vil, ligesom jeg må mene hvad jeg vil..
Vil du gerne have jeg siger navn og adresse på dem jeg mener... er du fra stasi eller sådan??? Det kan squ da være lige meget hvem jeg mener, dem jeg hentyder til ved det, og er det ikke dig, kan du vel være ligeglad??
haha undskyld jeg spørger, men ved du ikk hvad det vil sige at adressere en person?
Ja selfølgelig er jeg fra Stasi.. :Smackden:
Og næh, jeg gider ik være ligeglad.. Det ødelægger altid en god debat når folk slynger om sig med løse ting og påstande..
ChristianR
22-02-2008, 16:58
Hvis du gad og følge lidt med så kan du også se at jeg bestemt intet har imod Anderson, faktisk mener jeg han er vores 1. valg på pladsen på midtbanen... Jeg har endda også sagt at både GIGGS og SCHOLES ikke har imponeret i denne sæson, men som du selv siger så ser man hvad man vil..
Og mht at Anderson skulle komme fra Brasilien kan jeg ikke være mere ligeglad, men vil dog sige at komme fra Brasilien har tit en effekt på hvordan visse fans vurdere en spiller... to spillere på helt samme niveau bliver vurderet anderledes om de kommer fra Brasilien eller Hviderusland....
Og jo jeg vil stadig mene mange folk holder med spillere frem for klubben, alt andet ville være naivt at tro...
Selvfølgelig har jeg da fuldt med og ved også godt, hvad du mener og at du ikke har ondt i røven, fordi han kommer fra Brasilien.
Det kom bare som et provokerende modspil, fordi jeg synes det lyder som om at halvdelen af forummet ikke kan se konstruktivt og objektivt på tingene. Det lyder som om, du vil pådutte folk at være latinolovers og køre en hetz mod Scholes, bare fordi de siger deres mening - Og i deres meening har Anderson måske forståeligt nok spillet lidt bedre end Scholes på det seneste.
United-Allan33
22-02-2008, 17:08
haha undskyld jeg spørger, men ved du ikk hvad det vil sige at adressere en person?
Ja selfølgelig er jeg fra Stasi.. :Smackden:
Og næh, jeg gider ik være ligeglad.. Det ødelægger altid en god debat når folk slynger om sig med løse ting og påstande..
Jo jeg ved godt hvad det vil sige at adressere en person, og ved også godt det ikke er deres navn og adresse du vil have, men tænkte det kunne du jo ligeså godt få når vi nu var igang, også derfor hentydningen til Stasi...
Jeg synes ikke det har noget formål direkte at adressere præcis havd jeg mener, da det bare vil ende i en skyttegravs krig..
Det eneste jeg er imod er ikke om folk kan lide anderson bedre end Scholes eller omvendt, jeg har endda også givet min mening om hvem der PT er bedst til kende..
Jeg er imod den efter min hetz der efter MIN mening er imod Scholes og Giggs.. Da jeg mener at der er spillere der er fredet på holdet og kan spille lige så ringe som Scholes og Giggs uden de bliver kritiseret...
United-Allan33
22-02-2008, 17:12
Selvfølgelig har jeg da fuldt med og ved også godt, hvad du mener og at du ikke har ondt i røven, fordi han kommer fra Brasilien.
Det kom bare som et provokerende modspil, fordi jeg synes det lyder som om at halvdelen af forummet ikke kan se konstruktivt og objektivt på tingene. Det lyder som om, du vil pådutte folk at være latinolovers og køre en hetz mod Scholes, bare fordi de siger deres mening - Og i deres meening har Anderson måske forståeligt nok spillet lidt bedre end Scholes på det seneste.
OK så er vi også næsten enig hehe
NU har vi i de sidste 4 kampe med 1 sejr, 2 uafgjorte og 1 nederlag.. Scholes og Ronaldo har begge spillet i de kampe vi har tabt og spillet godt, mens begge sad over da vi smadrede Arsenal... INGEN og jeg gentager INGEN har stillet sig op og sagt at det måske kunne skyldes en elendig spillet Ronaldo, det er KUN SCholes og Giggs der står for tur, hvis der er nogen der tillader sig at påpege netop det, så kommer folk med den ene undskyldning efter den anden om at "det klart han er træt" "man kan ikke forvente at han skal spille godt hver gang"... hvorimod man sagtens kan forvente at Scholes efter 3 måneders kader STRAKS skal finde formen og spille de andre ud af banen... Det den slags ting der gør at jeg mener folk kører en hetz mod de ældre spillere, for folk stiller forskellige krav til hver enkel spiller....
Nu håber jeg folk måske forstår hvad jeg mener, og at jeg ikke er ude efter at slagte Anderson eller Nani, eller mine medfans over at de mener Anderson er bedre end Scholes, der skal bare være fair play til begge sider....
Men det er nok fordi at Ronaldo har leveret klasse præstationer og reddet vores røv gang på gang i denne sæson, og det har Giggs og Scholes langt fra gjort. Derfor kan Ronaldo tillade sig at spille dårligt uden at der bliver kommenteret, og ja han har spillet dårligt de sidste 3 kampe.
jeg har intet mod scholes, og har aldrig haft det. Han har været en nøglespiller gennem mange år, og kan måske blive det igen. Men modsat tidligere sæsoner, er han vendt tilbage til et hold, hvor der virkelig er mange om budet på hans position, og i øjeblikket er han ikke den bedste. Det kan også ske selvom man hedder scholes. Og nej det har heller intet at gøre med at anderson er brasilianer. Selvom manden kom fra Påskeøerne skulle han stadigvæk være på hvis han spillede så god fodbold.
Efter min mening er de mest formstærke på vores centrale midt pt Anderson og Carrick. Og synes man skal stille med spillere som har momentum.
Jeg syntes på ingen måde der foregår en hetz mod de gamle spillere..(heller ikke selvom ordet bare blev brugt for at fremme forståelsen)..
Nogle er "imod" giggs som starter, andre for.. jeg er personligt imod.. Og det er ikke fordi jeg er forblændet af de eksotiske spillere.. Rooney er stadig min favorit..
Men jeg syntes kort og godt at nani er bedst PT.. Og det samme med Scholes.. Han er en kanon boldfordeler, og han rammer modtageren HVER gang.. men syntes bare ikke han har leveret efter sin skade.. og det kan man heller ikke forvente, men så skal man heller ikke forventer at alle vil ha ham i start 11'eren.. Scholes har muligvis lavet flere succes-passes, men jeg syntes klart anderson har fået mere ud af sine passes..
hvis man kigger på de seneste 2 kampe, har han ikke bare skubbet den rundt(hvilket scholes ikke bare gør), men han laver nogle kanon tværafleveringer og finder hullerne i forsvaret, hvilket giver angriberne og wingerne nogle rigtig gode chancer..
det ved vi at scholes kan, men syntes ikke jeg har set det efter skaden..
Men tro mig, hvis giggs og scholes finder niveauet frem fra sidste sæson, så er der ingen tvivl om hvem der starter inde.. Godt nok er anderson god og har overrasket meget, men scholes i sidste sæson var fænomenal, og efter min mening en af de største grunde til vores succes.. dengang havde vi ikke den stærke trup vi har idag, og hvis giggs og scholes ikke havde præsteret som de gjorde havde vi ikke vundet guldet..
United DK
22-02-2008, 21:37
Jeg er ved at være træt af denne evige diskussion om lation-drengene (Ronaldo, Anderson og Nani) vs. Class of '92 (Giggs, Scholes og Neville). Sidstnævnte gruppe synger på sidste vers, mens førstnævnte er på vej frem, og jeg skal gerne være den første til at sige, at jeg vil foretrække tre britere fremfor tre lationer i talentgruppen, men sådan er det ikke, og det må jeg leve med, og i sidste holder jeg også med Manchester United, og ikke de enkelte spillere, så jeg støtter samtlige spillere uanset oprindelse. De får kritik når de har spillet af helvedes til, men jeg vil altid se ens på alle spillerne, og ikke se med hårdere øjne på vores lationer fremfor vores "egne" drenge, bare fordi jeg foretrækker vores "egne", og den tendens synes jeg ikke man ser hos alle herinde. Nu nævner jeg navne (undskyld), og her falder Glory Man United ind. Hans favoritspiller er Scholes (i følge hans profil i hvert fald), og han har en tendens til at mere, at Scholes SKAL spille, og aldrig spiller en dårlig kamp, selvom han ikke har leveret en ordentlig vare siden han kom tilbage, andet end en assist til Carricks mål mod City. Det er denne favorisering af spillerne, jeg gerne vil af med her på forummet, ligesom dem der har Ronaldo som deres favoritspiller, aldrig kan se, når han har spillet en dårlig kamp, og pakker det ind med, at han heller ikke kan spille godt hver gang, han blev markeret af for mange modspillere, at han kun er 23 år og hvad ved jeg.
Vi støtter vel for fanden Manchester United, og ikke den/de enkelte spiller/spillere? Man må godt have en favoritspiller, men denne spiller må ikke blive immun overfor kritik hos vedkommede, der har denne spiller som favorit. Alle er lige.
Jeg er ved at være træt af denne evige diskussion om lation-drengene (Ronaldo, Anderson og Nani) vs. Class of '92 (Giggs, Scholes og Neville). Sidstnævnte gruppe synger på sidste vers, mens førstnævnte er på vej frem, og jeg skal gerne være den første til at sige, at jeg vil foretrække tre britere fremfor tre lationer i talentgruppen, men sådan er det ikke, og det må jeg leve med, og i sidste holder jeg også med Manchester United, og ikke de enkelte spillere, så jeg støtter samtlige spillere uanset oprindelse. De får kritik når de har spillet af helvedes til, men jeg vil altid se ens på alle spillerne, og ikke se med hårdere øjne på vores lationer fremfor vores "egne" drenge, bare fordi jeg foretrækker vores "egne", og den tendens synes jeg ikke man ser hos alle herinde. Nu nævner jeg navne (undskyld), og her falder Glory Man United ind. Hans favoritspiller er Scholes (i følge hans profil i hvert fald), og han har en tendens til at mere, at Scholes SKAL spille, og aldrig spiller en dårlig kamp, selvom han ikke har leveret en ordentlig vare siden han kom tilbage, andet end en assist til Carricks mål mod City. Det er denne favorisering af spillerne, jeg gerne vil af med her på forummet, ligesom dem der har Ronaldo som deres favoritspiller, aldrig kan se, når han har spillet en dårlig kamp, og pakker det ind med, at han heller ikke kan spille godt hver gang, han blev markeret af for mange modspillere, at han kun er 23 år og hvad ved jeg.
Vi støtter vel for fanden Manchester United, og ikke den/de enkelte spiller/spillere? Man må godt have en favoritspiller, men denne spiller må ikke blive immun overfor kritik hos vedkommede, der har denne spiller som favorit. Alle er lige.
Kanon sagt.. er også træt af at få den i hovedet med at man er latino lover, eller at det bare er fordi de andre er blevet for gamle..
Ja jeg så som dig, også gerne at hele holdet var de bedste englændere, men sådan er det ikke og så må man bare acceptere det, og når jeg vurdere hvem der skal ind og ud, så går jeg efter dem der præsterer lige NU, og så er hudfarve, nationalitet, eller commitment helt lige meget.. men hvis scholes og anderson får at tage et eksempel er præcis lige gode, så vil jeg tage anderson alene af den grund at det er ham der er fremtiden og ham der skal være med til at vinde medaljer og forme holdet, de næste,forhåbentlig, mange år..
Don Kafai
22-02-2008, 23:46
Jeg er til dels enig med at det er de formstærke der skal starte, men når vi møder et hold som Lyon på udebane, så bliver erfaringen ofte vigtigere end talentet, og i mine øjne kan der ikke sættes spørgsmålstegn ved Ferguson når han starter Giggs og Scholes i sådan en kamp.
Og vi så jo prompte en reaktion da vi manglede et mål, der blev begge taget ud, og Nani og Tevez kom ind. Til kampen imorgen vil jeg starte Scholes og Giggs hvis jeg var Ferguson, og det skyldes ikke at de måske har været bedre end Anderson og Nani, eller at jeg har dem som favoritspillere, men det skyldes at når en kamp bliver vigtig, så holder de rutinerede spillere hovedet koldt. Desværre har det ikke blindt været tilfældet, men hellere starte lidt blødt ud, end at blive fuldstændig overrumplet og smide et (i forvejen skrøbeligt) mesterskab væk.
Jeg er til dels enig med at det er de formstærke der skal starte, men når vi møder et hold som Lyon på udebane, så bliver erfaringen ofte vigtigere end talentet, og i mine øjne kan der ikke sættes spørgsmålstegn ved Ferguson når han starter Giggs og Scholes i sådan en kamp.
nu synes jeg lige jeg vil minde dig om at da rutinen forlod banen i det 65 min stod den 1-0 til lyon.
Så så fantastisk vigtigt er det heller ikke at have dem med mere, når vi har gode unge spillere som vel og mærke er i form.
Og vi så jo prompte en reaktion da vi manglede et mål, der blev begge taget ud, og Nani og Tevez kom ind. Til kampen imorgen vil jeg starte Scholes og Giggs hvis jeg var Ferguson, og det skyldes ikke at de måske har været bedre end Anderson og Nani, eller at jeg har dem som favoritspillere, men det skyldes at når en kamp bliver vigtig, så holder de rutinerede spillere hovedet koldt. Desværre har det ikke blindt været tilfældet, men hellere starte lidt blødt ud, end at blive fuldstændig overrumplet og smide et (i forvejen skrøbeligt) mesterskab væk.
Men som jeg har sagt mange gange før, så synes jeg at Giggs og Scholes ikke bidrager med noget specielt til holdet lige nu. Og derfor mener jeg, at Nani og Carrick bør starte, da man reelt tror på, at de kan gøre en forskel. Jeg kan også bedre lide at se britere frem for tre latinoer, men jeg må være ærlig at sige, at når briterne spiller dårligt, så vil jeg hellere have lationere der gør det bedre, som det p.t. er tilfældet.!
Ikke enig.. jo enig i at erfaring kan være godt hvis man skal ud og køre en 2-0 sejr hjem, for der ved de om nogen hvordan man holder bolden igang, men som mod lyon, hvor vi kommer ud fra 0, og skal skabe et resultat.. der skal der fuld knald på maskinerne.. godt nok er SAF ikke enig, og det var derfor giggs og scholes startede inde..
Don Kafai
23-02-2008, 11:10
nu synes jeg lige jeg vil minde dig om at da rutinen forlod banen i det 65 min stod den 1-0 til lyon.
Ja, og som jeg videre skrev, så så vi prompte en reaktion fra Fergie da "den gamle garde" faldt igennem.
Men som udgangspunkt er der ingen tvivl om at det er dem der skal starte. At de så ikke har præsteret i nogle uger snart, begynder at blive ret rystende, men jeg er da sikker på de nok skal komme igen.
ChristianR
23-02-2008, 11:31
OK så er vi også næsten enig hehe
NU har vi i de sidste 4 kampe med 1 sejr, 2 uafgjorte og 1 nederlag.. Scholes og Ronaldo har begge spillet i de kampe vi har tabt og spillet godt, mens begge sad over da vi smadrede Arsenal... INGEN og jeg gentager INGEN har stillet sig op og sagt at det måske kunne skyldes en elendig spillet Ronaldo, det er KUN SCholes og Giggs der står for tur, hvis der er nogen der tillader sig at påpege netop det, så kommer folk med den ene undskyldning efter den anden om at "det klart han er træt" "man kan ikke forvente at han skal spille godt hver gang"... hvorimod man sagtens kan forvente at Scholes efter 3 måneders kader STRAKS skal finde formen og spille de andre ud af banen... Det den slags ting der gør at jeg mener folk kører en hetz mod de ældre spillere, for folk stiller forskellige krav til hver enkel spiller....
Nu håber jeg folk måske forstår hvad jeg mener, og at jeg ikke er ude efter at slagte Anderson eller Nani, eller mine medfans over at de mener Anderson er bedre end Scholes, der skal bare være fair play til begge sider....
Det bliver da selvfølgelig også nævnt, når Ronaldo spiller dårligt. Det sker bare ikke nær så tit, da Ronaldos plads i startformationen for tiden er indiskutabel - I modsætning til Giggs og Scholes.
Jeg kan godt forstå folk brokker sig mere over Giggs og Scholes, når vi har sprudlende alternativer på bænken som Nani og Carrick, som i nogens øjne kunne gøre det bedre.
Men selv når Ronaldo spiller en af hans dårlige kampe, tror jeg ikke der er mange der vil smide Park i startformationen i næste kamp.
Det er grunden til, at du hører mere brok over Scholes og Giggs end Ronaldo for tiden. Han er ikke fredet fordi, han er latino. For før Arsenalkampen var det altså ikke fordi Nani blev rost til skyerne - Tværtimod.
ChristianR
23-02-2008, 11:36
Jeg kan godt se hvad du mener, men er meget uenig. Vi starter fra scratch, og det er al ære pg respekt for Lyon altså ikke Real Madrid vi spiller mod. Vi skal da ud og spille sprudlende og score mål. Vi skal hverken spille erfarent eller defensivt. Så i mine øjne, havde vi fået en meget bedre kamp og et bedre resultat, hvis Hargo, Giggs og Scholes var startet ude til fordel for Nani, Tevez og Carrick. Det var desværre for sent Fergie fandt ud af det.
Altså giver erfaringen ingen mål eller flot spil. Vi kan bruge erfaringen, når vi skal forsvare en vital føring, og 0'et er vores primære mål. Jeg synes bare ikke vores primære mål bør være at holde 0'et - Vi har holdet der kan spille flot offensiv og effektivt fodbold. Så lad os da prøve at gøre det!
Glory Man United
23-02-2008, 11:40
Den her må jeg vel svare på, for den er jo først og fremmest rettet mod mig. At du ikke synes, Scholes har leveret varen siden sin skade, er jo så din mening, ikke min.
Scholes og Anderson spiller samme position, og når vi spiller 4-4-2 (og gid vi gjorde det hver gang), så er der i min verden ikke plads til begge. De har begge behov for en defensiv spiller ved sin side. Og så er al sammenligning de to imellem ophørt, for de er meget forskellige. Scholes vil altid være spilbar, tilbyder sig hele tiden, og lægger de præcise afleveringer, korte som lange. Anderson har overasket mig ved sin kropsstyrke og kan vinde mand til mand dueller. Og så kan han sætte en mand af.
Se det sidste er jo meget fint, men er i mine øjne vigtigst, hvis man spiller kant eller på toppen (hvilket jeg skal være ærlig at sige, jeg troede han var indkøbt til). Så er spørgsmålet bare, hvad man synes er vigtigst. Jeg foretrækker KLART Scholes´spillestil. og selvom han ikke er 25 år mere, er han i mine øjne meget mere vigtig for holdet end Anderson.
Og så må jeg lige give en svada omkring Andersons fans: Hver gang der argumenteres for ham fremfor Scholes kommer den her: "Han er 19 år". So what?? Vi står i en afgørende periode nu, om vi skal have The Treble eller måske 0 pokaler...så giver jeg pokker i alderen. Den bedste skal spille.
Men United.dk du har da ret. Vi er Manchester United fans, og det er det vigtigste. Men jeg foretrækker jo heller ikke Scholes, for at vi skal tabe, men fordi, jeg synes, han er bedst.
Endelig skal det siges, at fordi man er "United all the way", så behøver man ikke være en favorit for mig. Hvis man læser mine kommentarer omkring Brown, så er jeg på nippet til at sige, at han smutte derhen hvor peberet gror....
Puuuuhaaaa det her må så være mit længste indlæg til dato :p
el-insaciable
23-02-2008, 13:05
Ja, og som jeg videre skrev, så så vi prompte en reaktion fra Fergie da "den gamle garde" faldt igennem.
Men som udgangspunkt er der ingen tvivl om at det er dem der skal starte. At de så ikke har præsteret i nogle uger snart, begynder at blive ret rystende, men jeg er da sikker på de nok skal komme igen.Jeg synes, du har en rigtig god pointe. Jeg havde personligt rystet på hovedet, hvis Giggs og Scholes ikke havde startet. Men det er dog meget opmuntrende, at de unge griber chancen, når de får den - og ikke mindst at Ferguson har nosser nok til at tage de sikre kort ud og give de unge en chance.
Og så må jeg lige give en svada omkring Andersons fans: Hver gang der argumenteres for ham fremfor Scholes kommer den her: "Han er 19 år". So what?? Vi står i en afgørende periode nu, om vi skal have The Treble eller måske 0 pokaler...så giver jeg pokker i alderen. Den bedste skal spille
Enig.. og lige nu er den bedste tilfældigvis en 19-årig brasilianer, ikke Paul Scholes.. Vi vinder ikke The Treble ved at bruge Class of '92 spillere og så krydse fingre for at de på et eller andet tidspunkt rammer topformen.. Giggs er trættende at se på, men Scholes synes jeg er delvist undskyldt.. Han er på vej tilbage fra sin skade og han er trods alt ikke helt håbløs.. Jeg holder dog stadig fast i at Anderson er væsentligt bedre spillende..
Men jeg håber selvfølgelig vi får den "rigtige" Scholes at se snarest muligt igen, måske allerede idag..
ChristianR
23-02-2008, 14:21
Den her må jeg vel svare på, for den er jo først og fremmest rettet mod mig. At du ikke synes, Scholes har leveret varen siden sin skade, er jo så din mening, ikke min.
Scholes og Anderson spiller samme position, og når vi spiller 4-4-2 (og gid vi gjorde det hver gang), så er der i min verden ikke plads til begge. De har begge behov for en defensiv spiller ved sin side. Og så er al sammenligning de to imellem ophørt, for de er meget forskellige. Scholes vil altid være spilbar, tilbyder sig hele tiden, og lægger de præcise afleveringer, korte som lange. Anderson har overasket mig ved sin kropsstyrke og kan vinde mand til mand dueller. Og så kan han sætte en mand af.
Se det sidste er jo meget fint, men er i mine øjne vigtigst, hvis man spiller kant eller på toppen (hvilket jeg skal være ærlig at sige, jeg troede han var indkøbt til). Så er spørgsmålet bare, hvad man synes er vigtigst. Jeg foretrækker KLART Scholes´spillestil. og selvom han ikke er 25 år mere, er han i mine øjne meget mere vigtig for holdet end Anderson.
Og så må jeg lige give en svada omkring Andersons fans: Hver gang der argumenteres for ham fremfor Scholes kommer den her: "Han er 19 år". So what?? Vi står i en afgørende periode nu, om vi skal have The Treble eller måske 0 pokaler...så giver jeg pokker i alderen. Den bedste skal spille.
Men United.dk du har da ret. Vi er Manchester United fans, og det er det vigtigste. Men jeg foretrækker jo heller ikke Scholes, for at vi skal tabe, men fordi, jeg synes, han er bedst.
Endelig skal det siges, at fordi man er "United all the way", så behøver man ikke være en favorit for mig. Hvis man læser mine kommentarer omkring Brown, så er jeg på nippet til at sige, at han smutte derhen hvor peberet gror....
Puuuuhaaaa det her må så være mit længste indlæg til dato :p
Det er da flot, at han spiller med så stor autoritet og på den måde gør sig positivt bemærket i så ung en alder. Ligeledes ligger der jo højst sandsynligt en stor fremtid i ham grundet den alder. Jeg tror, det er det folk mener.
Jeg erindrer ikke at have set, nogen bruge alderen som argument for, hvem der skulle starte inde i en bestemt kamp? Der tror jeg folk er enig i, at det er det bedste hold på dagen, der skal starte.
Det er da flot, at han spiller med så stor autoritet og på den måde gør sig positivt bemærket i så ung en alder. Ligeledes ligger der jo højst sandsynligt en stor fremtid i ham grundet den alder. Jeg tror, det er det folk mener.
Præcis.. det jeg tror folk mener med den alder, er at de er utroligt overraskede over at han i den alder og med så kort tid i klubben allerede spiller så godt, og så tror jeg også folk hellere vil spille med spillere der er fremtiden.. men tror samtidig de fleste er enig om at det er de bedste der starter inde..
Glory Man United
23-02-2008, 14:26
Enig.. og lige nu er den bedste tilfældigvis en 19-årig brasilianer, ikke Paul Scholes..
Og det er jo så der, hvor vi er rygende uenige
Og det er jo så der, hvor vi er rygende uenige
ja, men den uenighed bunder ikke i om det er fordi han er 19, men fordi i er uenige om hvem der er bedst, ligemeget alder..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.