PDA

Se fuld version : Paul Jose Mpoklu

23Becks
18-02-2008, 14:31
i følge indkast.dk skulle United være interesseret i at hente en snart 16-årig afrikaner, som i øvrigt er fætter til Bosingwa fra Porto.. Han skulle være et af de største talenter fra Afrika nogensinde, og han har belgisk pas så arbejdstildelse skulle ikke være et problem..

er der nogen der kender ham? syns han lyder interessant.. men han er meget ung, og det er jo ikke sikkert han kan stå distancen og udvikle sig til den klassespiller, hans potentiale berretiger ham til..

Parkohargo
18-02-2008, 14:39
Nope har aldrig hørt om manden. Men det lyder da meget spændende..hvilken position spiller han?

23Becks
18-02-2008, 14:48
Nope har aldrig hørt om manden. Men det lyder da meget spændende..hvilken position spiller han?

hmm.. ved det ikke.. tjekkede lige Standard Liege's rup på deres hjemmeide, men der var han ikke.. han er vel også for ung til at han allerede spiller på 1. holdet..

Dines
18-02-2008, 15:40
Kender ham ikke, hvilket de fleste nok ikke gør, men hvis han et talent, er han da velkommen at prøve lykken her :)

Tobber
21-02-2008, 18:32
nu er det måske bare mig der ik ved så meget om scouting, men er det ikke svært og se om en spiller på 15 år kan gå ind og forstærke en hold som united om 5 år?

Dines
21-02-2008, 18:46
Jo, men de kan sikkert se at drengen har et stort potientale, og så ser de hvordan hans udvikling går. Der kan nå og ske mange ting på 3-4 år, og det er ikke sikkert at han bliver til noget. Langt fra.

pølsemanden
21-02-2008, 19:42
Her står lidt om ham

http://www.footballtransferleague.co.uk/football_player.aspx?football_player=Paul+Jose+Mpo klu

snegl
21-02-2008, 20:17
nu er det måske bare mig der ik ved så meget om scouting, men er det ikke svært og se om en spiller på 15 år kan gå ind og forstærke en hold som united om 5 år?

Derfor kan man jo godt samle et godt ungdomshold

Sgoales
21-02-2008, 20:20
Husk Obi Mikel... måske er Mpoklu i virkeligheden 23 år ;-)

snegl
21-02-2008, 20:23
Husk Obi Mikel... måske er Mpoklu i virkeligheden 23 år ;-)

Hehe ja.. det ofte ret svært at vide..

Emil
23-02-2008, 10:53
Syntes at han lyder spændende, og der kan jo ikke ske noget ved at skrive med ham. Det værste der kan ske er jo at han ikke bliver god nok til United.

Cristian9000
23-02-2008, 10:59
Synes United skal passe på med ikke at hente alt for mange unge drenge udefra, og i stedet koncentrere sig om at få udviklet de lokale. Det er fint nok med Possebon osv, men det kan også tage overhånd.

Det ville sgu være fedt snart at se f.eks en angriber af egen avl. Måske Welbeck? Nu må vi se.

Kofoed
23-02-2008, 11:12
Nu må alt det talentskriveri stoppe.. lad os nu satse på egne talenter..

KennyN
23-02-2008, 16:34
Nu må alt det talentskriveri stoppe.. lad os nu satse på egne talenter..

At hente unge spillere i alderen 15-17 år har vi nu altid gjort. Richardson kom fra London osv. Vi hentede i januar et af de største talenter i UK, nemlig venstrekanten Robert Brady fra Irland. Ikke ret mange slår igennem og kommer igennem nåleøjet, men derfor er det vel værd at hente de bedste fra hele verden i ung alder.. Bedre end at være tvunget til at købe dem for enorme summer senerehen.. Men vi skal selvfølgelig også give de unge talenter chancer for at bryde ind på holdet, og vise deres værd..

Kofoed
23-02-2008, 16:43
At hente unge spillere i alderen 15-17 år har vi nu altid gjort. Richardson kom fra London osv. Vi hentede i januar et af de største talenter i UK, nemlig venstrekanten Robert Brady fra Irland. Ikke ret mange slår igennem og kommer igennem nåleøjet, men derfor er det vel værd at hente de bedste fra hele verden i ung alder.. Bedre end at være tvunget til at købe dem for enorme summer senerehen.. Men vi skal selvfølgelig også give de unge talenter chancer for at bryde ind på holdet, og vise deres værd..

Jo, men jeg syntes lige i øjeblikket, at vi har et meget ungt hold for det første og så har vi en masse lovende reservespillere.. så vi kan for min skyld godt holde en pause på et par år, hvis de skal ha chancen.. men gir dig ret i at det er bedre at købe dem nu end om 8 år..

EDIT: kan godt være mit problem i bund og grund handler om at jeg vil se engelske talenter, og jeg syntes kun man hører om de udenlandske for tiden.. men okay, hvis det er de eneste der har talentet, er det self dem man skal gå efter..

Don Kafai
15-06-2008, 17:44
Tottenham har netop snuppet dette talent, foran blandt andet United.

Cristiano Ronaldo7
15-06-2008, 17:59
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/02/16/congo-kid-paul-jose-mpoklu-for-sir-alex-ferguson-89520-20321333/
Her er et link