Se fuld version : DSR 1. runde omkampe Lyon-Utd
Andersen
18-02-2008, 11:03
To omkampe blev det til her i 1. runde:
chrisserUnited-Schouboe9
maxim-Glory Man. United
Nedenfor ses kategoriseringen:
United:
Ronaldo = 1 point
Rooney, Tevez = 2 points
Giggs, Carrick, Rio = 4 points
Vidic, Hargreaves, Nani, selvmål = 5 points
O'Shea, Scholes, Park, Fletcher = 6 points
Saha, Pique, Simpson, Evra, Anderson = 7 points
Brown, Neville, TK, VDS, Eagles, Dong = 10 points
Lyon:
Benzema = 2 points
Govou, Ben Harfa = 3 points
Keita, Crosas, Juninho P. = 4 points
Källström, Toulada, Bodmer = 5 points
resten inkl. selvmål = 6 poins
God kamp til de fire indvolverede.
Husk nu at svine hinanden til!!!!
Glory Man United
18-02-2008, 11:08
Husk nu at svine hinanden til!!!!
Klart. Maxim: Husk nu at ændre dit resultat i sidste sekund igen. Og tag for guds skyld også målscoreren med. Anderson scorer sgu da aldrig en kasse :p
Andersen
20-02-2008, 23:34
Efter en brag af en kamp i det første opgør, som endte 5-5, blev der spillet meget taktisk i omkampen mellem maxim-Glory Man United, som hjemmebaneholdet vandt 1-0 på et mål kort før tid.
ChrisserUnited og Schouboe9 spillede for anden gang på få dage uafgjort i en ikke særligt velspillet, men ganske hårdt spillet kamp. Da også de fire "underregler" også er endt med uafgjort, skal vi nu til lodtrækning mellem de to mandskaber.
Andersen
20-02-2008, 23:39
Det blev..............chrisserUnited, som går videre til 2. runde på bekostning af Schouboe9. Godt kæmpet ellers.
Andersen
21-02-2008, 00:21
Følgende spillere har med snilde og forudseenhed kvalificeret sig til næste runde:
Øster
Alex
Ali
Andersen
UnitedAllan 33
Arjon
BadBoy
Balder
Benzet (m)
Bergmann
Bo
Bonde15
Byrner
chrisserUtd
SantasLittleHelper
ChristianR
Rooney8
Damien
danbri
Reichelt
Reginsiv
Dines
RazziC
RasmusP
Don Kafai
Pellehandberg
elmegaard
Emil
Flax Generous
Fletcherfan
Muggi
Mr. Red
mortenlarsen
Froggie
Mikkelsen
Gelle
maxim
Gronkjor
Grønholdt
Grønning
Madsen
Liverpool sucks
Lind
HiGlory
Holmskov
Hr. Hansen
JakobR
jawaharacoralia
JDK
Kasperemil
Hald
Dos Santos
Høgsted
Aguarium
Glory Man. United
lange
Thomas
Schouboe9
Foged
Hanskjaer
KingK
Heine Stick
Unitedalisme
Ralaks
De første 53 spillere er alle vindere (inkl. mig selv "Rocking" ), men venligst bemærk at de sidste 11 spillere på ovenstående liste tabte i forrige runde. For at det skal gå op, blev de 11 spillere med flest points af taberne inviteret med de store til 2. runde. Unitedalisme og Ralaks blev trukket ud af en pulje på 10 spillere, som alle havde scoret 2 points, så det må siges at de to havde dobbeltheld.
De 11 spillere, som fremover vil stå med kursiv, får et handicap, så det bliver sværere for dem at vinde en kamp. Det går ud på at de simpelthen taber kampen, hvis denne ender uafgjort. De kan med andre ord ikke spille uafgjort, med mindre "kursiv" spillerne møder hinanden, men de vil kun kunne trække hinanden, hvis anden mulighed ikke findes. Eksempeltvis hvis der er 6 kursiv spillere tilbage i kvartfinalen.
Hvis der er nogen indvendinger til ovennævnte liste, bedes der straks gives besked. Andre indvendinger overhøres...
Glory Man United
25-02-2008, 11:15
De 11 spillere, som fremover vil stå med kursiv, får et handicap, så det bliver sværere for dem at vinde en kamp. Det går ud på at de simpelthen taber kampen, hvis denne ender uafgjort. De kan med andre ord ikke spille uafgjort, med mindre "kursiv" spillerne møder hinanden,
Så det vil sige, at hvis en i ikke-kursiv trækker en i kursiv, skal han bare vente med at gætte til sidst og tage det samme? :confused:
Andersen
27-02-2008, 10:40
Så det vil sige, at hvis en i ikke-kursiv trækker en i kursiv, skal han bare vente med at gætte til sidst og tage det samme? :confused:
JAUW, there you got me! Den var vist ikke helt tænkt igennem.
Nogen forslag til handicap?????
Måske -1?
Glory Man United
27-02-2008, 11:03
JAUW, there you got me! Den var vist ikke helt tænkt igennem.
Nogen forslag til handicap?????
Måske -1?
Det ændrer da ikke noget. Så vælger ham uden handicap da bare samme resultat. Hvorfor ikke lige betingelser. Vi i kursiv er jo dårligere alligevel :p
ChristianR
27-02-2008, 18:04
Så kunne ham i Kursiv vel sende sit bud i en PM evt?
Skal dem der står med kursiv blive ved med det resten af turneringen? Jeg er personligt ligeglad, for når jeg får en chance til, så tager jeg den! Watch out!
Andersen
28-02-2008, 09:07
Det ændrer da ikke noget. Så vælger ham uden handicap da bare samme resultat. Hvorfor ikke lige betingelser. Vi i kursiv er jo dårligere alligevel :p
Nej, selvfølgelig ændrer det ikke en skid. Jeg tror at venter lidt med at fyre "den næste af"....Nej, må lige have den ordentlig gennemtænkt.
Andersen
28-02-2008, 09:09
Så kunne ham i Kursiv vel sende sit bud i en PM evt?
Kunne være en idé, så kunne jeg videresende tippet til den store Don K, som jo skal bruge tippet til ligaregnskabet.
Don Kafai
28-02-2008, 09:20
Hvad med at det der "kursiv"-begreb bare blev droppet?
Det svarer vel lidt til at man går videre som bedste 2'er eller 3'er, som vi kender det fra fx Champions League de tidligere sæsoner.
Tror det er den nemmeste løsning på problemet.
Andersen
28-02-2008, 20:04
Det svarer vel lidt til at man går videre som bedste 2'er eller 3'er, som vi kender det fra fx Champions League de tidligere sæsoner.
Det er jo netop også det det er. Det er tabere, som for at få regnestykket til at gå op, er røget videre og derfor synes jeg, at det skulle være sværere for dem at gå videre. Er naturligvis klar over at der ikke skal for mange finurligheder til for at folk melder pas.
Glory Man United
28-02-2008, 21:36
Præcis. Og som jeg skrev er vi i kursiv alligevel så ringe, at vi ryger ud næste gang. PM er også for sent, da jeg gav mit bud til Fulham kampen for længe siden
ChristianR
28-02-2008, 21:52
Præcis. Og som jeg skrev er vi i kursiv alligevel så ringe, at vi ryger ud næste gang. PM er også for sent, da jeg gav mit bud til Fulham kampen for længe siden
Kan godt være, det er mig der har misforstået noget. Men der er vel ikke pokalrunde mod Fulham? Og så er det vel ligegyldigt, om du er kommet med dit bud eller at du står med kursiv for den sags skyld?
Don Kafai
28-02-2008, 21:53
Det er jo netop også det det er. Det er tabere, som for at få regnestykket til at gå op, er røget videre og derfor synes jeg, at det skulle være sværere for dem at gå videre. Er naturligvis klar over at der ikke skal for mange finurligheder til for at folk melder pas.
Kan sagtens følge dig, men bare lad de 11 ryge med på ligevis som alle de andre der er kvalificeret. Man er nød til at lave reguleringer når det er så abnorme antal der deltager hver gang.
bare lad Glory Man United komme med på lige fod igen, jeg slår ham alligevel ud på et tidspunkt igen :D
Glory Man United
28-02-2008, 22:39
bare lad Glory Man United komme med på lige fod igen, jeg slår ham alligevel ud på et tidspunkt igen :D
Ja bare jeg ikke trækker dig igen :p
Andersen
28-02-2008, 23:55
Følgende 64 spillere er at finde i hatten til 2. runde:
Øster
Alex
Ali
Andersen
UnitedAllan 33
Arjon
BadBoy
Balder
Benzet (m)
Bergmann
Bo
Bonde15
Byrner
chrisserUtd
SantasLittleHelper
ChristianR
Rooney8
Damien
danbri
Reichelt
Reginsiv
Dines
RasmusP
Don Kafai
Pellehandberg
elmegaard
Emil
Flax Generous
Fletcherfan
Muggi
Mr. Red
mortenlarsen
Froggie
Mikkelsen
Gelle
maxim
Gronkjor
Grønholdt
Grønning
Madsen
Liverpool sucks
Lind
HiGlory
Holmskov
Hr. Hansen
JakobR
jawaharacoralia
JDK
Kasperemil
Hald
Dos Santos
Høgsted
Aguarium
Glory Man. United
lange
Thomas
Schouboe9
Foged
Hanskjaer
KingK
Heine Stick
Unitedalisme
Ralaks
23Becks
SIDSTE NYT:
Samtlige spillere deltager på lige fod i 2. runde.
Ingen "kursiv" spillere.
Ingen særskilte regler for de tabere, som er gået videre (for at regnestykket kunne gå op).
RazziC har trukket sig (skal på en lillle tur til 3 kontinenter).
23Becks er blevet trukket ud blandt de resterende 8 spillere med 2 points i 1. runde i stedet for globetrotteren, så tillykke med det.
Lodtrækningen til næste runde kan følges direkte på www.manutd.com sponsoreret af Pepsi på et nærmere angivet tidspunkt.
Glory Man United
29-02-2008, 08:14
Følgende 64 spillere er at finde i hatten til 2. runde:
Øster
Alex
Ali
Andersen
UnitedAllan 33
Arjon
BadBoy
Balder
Benzet (m)
Bergmann
Bo
Bonde15
Byrner
chrisserUtd
SantasLittleHelper
ChristianR
Rooney8
Damien
danbri
Reichelt
Reginsiv
Dines
RasmusP
Don Kafai
Pellehandberg
elmegaard
Emil
Flax Generous
Fletcherfan
Muggi
Mr. Red
mortenlarsen
Froggie
Mikkelsen
Gelle
maxim
Gronkjor
Grønholdt
Grønning
Madsen
Liverpool sucks
Lind
HiGlory
Holmskov
Hr. Hansen
JakobR
jawaharacoralia
JDK
Kasperemil
Hald
Dos Santos
Høgsted
Aguarium
Glory Man. United
lange
Thomas
Schouboe9
Foged
Hanskjaer
KingK
Heine Stick
Unitedalisme
Ralaks
23Becks
SIDSTE NYT:
Samtlige spillere deltager på lige fod i 2. runde.
Ingen "kursiv" spillere.
Ingen særskilte regler for de tabere, som er gået videre (for at regnestykket kunne gå op).
RazziC har trukket sig (skal på en lillle tur til 3 kontinenter).
23Becks er blevet trukket ud blandt de resterende 8 spillere med 2 points i 1. runde i stedet for globetrotteren, så tillykke med det.
Lodtrækningen til næste runde kan følges direkte på www.manutd.com sponsoreret af Pepsi på et nærmere angivet tidspunkt.
Mine bønner blev hørt :p
Giv mig Maxim igen, så jeg kan få den revanche :mad:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.