PDA

Se fuld version : FAC: Manchester United - Arsenal

Sider : 1 2 3 [4]

Glory Man United
18-02-2008, 11:42
Med andre ord tabere som Wenger

Håber da jeg kan sige det samme til maj....men vinder de ligaen er han langt fra en taber i mine øjne

United-Allan33
18-02-2008, 11:47
Håber da jeg kan sige det samme til maj....men vinder de ligaen er han langt fra en taber i mine øjne

Jeg vil nu heller ikke kalde Wenger en taber, når Arsenal ikke vinder PL, men de idioter der brænder biler og skoler af vil også være tabere om 10 år

Holmegaard
18-02-2008, 11:48
Alex Ferguson bekladede da sig også med banen da i tabte 1-0 i Parken..;)

der er lige den forskel at i parken spillede begge hold elendigt

snegl
18-02-2008, 11:52
der er lige den forskel at i parken spillede begge hold elendigt

Ja og at Ferguson havde ret. 4-0 kan ihvertfald ikk kun skyldes banen.

23Becks
18-02-2008, 12:08
blir spændende med lodtrækningen har 14.25.. Det eneste hold vi skal undgå er Chelsea ude, ellers kan det være lige meget.. Men lad os da trække Barnsley, og gøre det imod dem, som Pool ikke magtede:devill:

Hr Hansen
18-02-2008, 13:11
hvor kan man følge lodtrækningen henne?

Øster
18-02-2008, 13:18

Her: http://highload.thefa.com/

United DK
18-02-2008, 13:19

Her.. (http://highload.thefa.com/)

EDIT: Øster var hurtigst. :D

Hr Hansen
18-02-2008, 13:21
Jamen mange tak skal i have, nu har jeg taget fri fra arbejde en time før så jeg kunne se lodtrækningen, så havde det sgu været kedeligt hvis jeg ikke kunne finde den

Elrantiri
18-02-2008, 13:21
Selvfølgelig er Wenger en dårlig taber - det er både Sir Alex og Cristiano også - og sikkert også mange andre, det skal man da næsten være for at spille på så højt et niveau. Det nytter ikke noget at lade sig nøje med 1 point eller 0 point når man er med i så store klubber som Arsenal og Manchester, man skal altid være utilfreds når man ikke får pointene, ligemeget om det er så er pga. manglende held, dårlig bane eller dårligt hold.

Men derfor har Wenger nu nok alligevel ikke ret i at det var banen den var gal med, og satme om han skal tillade sine spillere at tæ sig som små børn fordi de spillede dårligt - ligemeget hvor smartass Nani var i den kamp.

Hr Hansen
18-02-2008, 13:23
Kan lige fortælle at Man U - Arsenal bliver genudsendt på TV2 Sport nu

Rooney har lige scoret!

robinho
18-02-2008, 13:26
men bortset fra wengers kommentare, så er det rigtigt vores græstæppe er ikke godt pt. Det var lappet pænere sammen mod arsenal, end da vi for eksempel slog tottenham i FA cuppen, men det græstæppe kan ikke holdes i god nok stand hele vejen til maj måned. Så op med checkhæftet united og rul noget nyt græs på

Hr Hansen
18-02-2008, 13:26
Fletcher!

Hr Hansen
18-02-2008, 13:27
men bortset fra wengers kommentare, så er det rigtigt vores græstæppe er ikke godt pt. Det var lappet pænere sammen mod arsenal, end da vi for eksempel slog tottenham i FA cuppen, men det græstæppe kan ikke holdes i god nok stand hele vejen til maj måned. Så op med checkhæftet united og rul noget nyt græs på

Mener også at Sir Alex var ude og kritisre det for et par uger siden

United DK
18-02-2008, 13:28
Så kom da i gang!

United DK
18-02-2008, 13:31
Hjemme mod Portsmouth.

Glory Man United
portsmouth hjemme...æææææææææææææh PL igen
Og chelski selvfølgelig mod barnsley tsk tsk

Michael
Vi skal møde Portsmouth på Old Trafford.
Chelsea skal møde Barnsley ude!

23Becks
18-02-2008, 13:32
Vi skal møde Portsmouth på Old Trafford.
Chelsea skal møde Barnsley ude!

fin lodtrækning... så længe vi spiller på OT kan det ikke gå galt..

typisk chelsea!

Flax_Generous
18-02-2008, 13:33
Alt er som det plejer. Nu er vi vist oppe på 11 Premier League-hold i træk. Det er helt absurd...

Michael
18-02-2008, 13:33
Tjah det var vel forventet, at vi skulle møde en PL modstander! Ikke de store overraskelser der. Det ender med vi skal møde Barnsley i finalen! ;)

United DK
18-02-2008, 13:34
Når Barnsley kan slå Liverpool på Anfield, så kan de også slå Chelsea på Oakwell.

Damien
18-02-2008, 13:34
Det er da utroligt at vi kan blive ved med at trække det sværeste hold (Porsmouth) og Chelsea Igen, igen, igen trækker et divisions hold...
Er FA mon købt og betalt af Abramovich ?

JakobR
18-02-2008, 13:37
Vi skulle have haft Chelsea. Hvis vi vil vinde FA cuppen, så skal vi alligevel møde dem før eller senere. Hellere risikere at ryge ud til dem nu end i (semi)finalen.

PetterDK
18-02-2008, 13:37
Må indrømme det efterhånden er småabsurd, men så længe det er på OT går det nu nok :D

United DK
18-02-2008, 13:38
Vi skulle have haft Chelsea. Hvis vi vil vinde FA cuppen, så skal vi alligevel møde dem før eller senere. Hellere risikere at ryge ud til dem nu end i (semi)finalen.

Jeg tror nu helt alvorligt, at Chelsea ryger ud mod Barnsley. Det lyder utopisk, men jeg tror der er endnu en sensation i vente.

robinho
18-02-2008, 13:39
jeg vil næsten hellere møde portsmouth hjemme end barnsley ude:

1.Det tvinger fergie til at stille med et stærkt hold

2.Vi er på hjemmebane

3.Portsmouth er et PL hold og vil derfor ikke se det som den der sindsyge oplevelse som Barnsley vil, hvor de løber til blodet står ud af ørene på dem.
Der vil blive lidt mere FODBOLD ud af det mod et hold som portsmouth. Desuden ligger portsmouth ganske godt til os med deres langsomme store spillere.

Andersen
18-02-2008, 13:45
Jeg havde Portsmouth på fornemmeren, se indlæg herom. Jeg er så skide forudseende.

Jeg tror det hele munder ud i en stor russisk konspiration med mange rubler, dollars, guldbarer m.m. under bordet. Scudamore lavede jo bare en afledningsmanøvre forleden, så hele fodboldverdenen fokuserer på "The 39th Game" i stedet at kuglerne er fikset!

Hjemmebane, er trods alt tilfreds, men ufatteligt at det bliver ved det her.

Hl-Glory
18-02-2008, 13:46
Det en fin lodtrækning fordi vi har hjemmebane fordelen, men havde det været ude, så ville jeg være nervøs da vi har det svært med Pompey ude, men godt hjemme.
men vi skal selvfølgelig gå videre når kampen spilles på Old Trafford.

Glory Man United
18-02-2008, 13:47
Desuden ligger portsmouth ganske godt til os med deres langsomme store spillere.

Men kun på hjemmebane? For vi har ikke slået dem de seneste to år ude ;)

Dines
18-02-2008, 14:32
Portsmouth hjemme er jeg rigtig glad for, at vi fik, selvom vi sagtens kunne have trukket et fra de lavere divivsioner. Først og fremmest er vi på hjemmebane, og vi er tvunget til at spille med nogle af de bedre spillere. Som jeg ser det, vil jeg hellere have denne kamp end Burnley, da mand så skal sidde at se på en b-kæde. Udover det er jeg lykkelig for vi fik hjemmebane, da de småhold kæmper som besatte der, og forholdene er dårlige på deres baner. Så er glad for lodtrækningen, og jeg er sikker på vi går videre!

Martinsen
18-02-2008, 14:37
Fin lodtrækning! Er overbevist om at vi slår Pompey hjemme. Men det er dog efterhånden ved at være lidt grotesk, at vi trak et PL hold for 11. gang i træk:confused:

Dines
18-02-2008, 14:40
Ja, og endnu mere grotesk, er hvonår Chelsea sidst har mødt et PL-hold i Fa Cuppen (minus finalen og semi'en sidste år)?

United DK
18-02-2008, 14:40
Alt det her med at vi altid trækker PL-hold, jamen når vi så ikke møder et PL-hold, så skal vi jo altid ud i omkamp (Exeter og Burton).

Glory Man United
18-02-2008, 14:52
Som jeg ser det, vil jeg hellere have denne kamp end Burnley,

Bare et hurtigt spørgsmål: Hvem trak Burnley? ;)

robinho
18-02-2008, 14:57
Men kun på hjemmebane? For vi har ikke slået dem de seneste to år ude

så må vi jo sørge for en omkamp ikke bliver aktuel hehe

Glory Man United
18-02-2008, 14:58
så må vi jo sørge for en omkamp ikke bliver aktuel hehe

Right said Fred :)

Thomas
18-02-2008, 15:55
Lækkert med et PL hold. Jeg synes vi har for nemt ved at undervurdere lavere rangerede hold, og dermed et farvel i den pågældende turnering. Ved PL bold får vi set hvordan bold skal spilles, og der stiller vi i en okay opstilling, og ikke 11 spillere, der aldrig har spillet sammen.

Portsmouth - vi tæsker jer!

Dines
18-02-2008, 16:21
Bare et hurtigt spørgsmål: Hvem trak Burnley? ;)

Nå så Bristol. Kom vist til at bytte om på de to :D

Dines
18-02-2008, 16:26
Nogle der ved om det er lørdag eller søndag vi spiller?

KennyN
18-02-2008, 16:33
SURPRISE.!! Sikke en overraskelse at vi fik en PL modstander. Altid noget det er på hjemmebane. Så vi skal sku kunne slå Portsmouth ud.. Jeg er stensikker på at United er "the hot ball" i baljen med hold. Men okay, vi slår Pompey ud og så er vi semifinale klar.!

pølsemanden
18-02-2008, 17:09
SURPRISE.!! Sikke en overraskelse at vi fik en PL modstander. Altid noget det er på hjemmebane. Så vi skal sku kunne slå Portsmouth ud.. Jeg er stensikker på at United er "the hot ball" i baljen med hold. Men okay, vi slår Pompey ud og så er vi semifinale klar.!

ja også skulle det lige passe vi mødte chealse i semi :lolol:

schousboe9
18-02-2008, 18:25
Hold kæft, hvor er det tyndt!!

http://www.skysports.com/story/0,19528,13864_3165237,00.html

Men man vidste vel et eller andet sted, at der ikke ville ske en skid! Godt nok et spændende signal FA sender når man ikke straffer sån noget lort! En flok vatpikke der sidder dér, det er da helt utroligt!
Havde det været Rooney havde han fået 3-5 dage, og den ligegyldige snak om hans "ukontrolérbare temparement" var med garanti blusset op igen!

Jeg brækker mig ederma'me!!!

Kofoed
18-02-2008, 18:28
Hold kæft, hvor er det tyndt!!

http://www.skysports.com/story/0,19528,13864_3165237,00.html

Men man vidste vel et eller andet sted, at der ikke ville ske en skid! Godt nok et spændende signal FA sender når man ikke straffer sån noget lort! En flok vatpikke der sidder dér, det er da helt utroligt!
Havde det været Rooney havde han fået 3-5 dage, og den ligegyldige snak om hans "ukontrolérbare temparement" var med garanti blusset op igen!

Jeg brækker mig ederma'me!!!

fuck hvor er det bare nogen svanser.. edder fuckme et nederen signal at sende.. for fremtiden hvis der er nogen der finter rio er han åbenbart helt berettiget til at gå hen og losse vedkommende over benet.. Jesus..

BTW.. mysefystisk med endnu et PL hold til os i cuppen, men fint nok får mig.. det gør bare sejrens sødme så meget bedre når vi har banket chelski i finalen..

Er der nogen der ved hvornår bolton kampen blev flyttet til??

Thomas
18-02-2008, 18:41
Kan I huske, om City spilleren, der stemplede Ronaldo i maven tidligere i sæsonen fik en straf, for det mener jeg ikke han gjorde? Men sådan er det bare, og det må vi lære at indfinde os med. Et sæt regler for United og et sæt for andre.

Flax_Generous
18-02-2008, 18:55
Det er tragisk, at FA er så inkompetente. Nogle gange ønsker jeg lidt, at vi bare får os en europæisk liga under UEFA, så FA ikke har så meget magt over os. Det er tydeligvis et socialt værested for retarderede, magtliderlige amøber.

Men så kommer jeg til at tænke på hvor elendige UEFA også kan være...

Flax_Generous
18-02-2008, 19:03
Er jeg den eneste, der har fået et hav af flashbacks til tidligere Arsenal-kampe? Mit had til dem er blusset op igen. Wenger som den samme kælling han altid har været, Flamini som en dårlig Vieira og Gallas som den forfærdelige Keown.

Christensen
18-02-2008, 19:34
Kan I huske, om City spilleren, der stemplede Ronaldo i maven tidligere i sæsonen fik en straf, for det mener jeg ikke han gjorde? Men sådan er det bare, og det må vi lære at indfinde os med. Et sæt regler for United og et sæt for andre.

Hvis du tænker på Michael Ball, så var det sidste sæson, og mener han fik en straf. Han blev i hvert fald anklaget for voldelig opførsel: http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7088

Holmskov
18-02-2008, 19:44
Der er jo typisk tegn på forskelsbehandling. Ingen tvivl der.

Jeg kan huske da Ronaldo og Scholes fik 3 spilledages karantæne for et rødt kort i en pre-season kamp.
Gerrard slap for karantæne ligeledes for et rødt kort i en pre-season kamp.

Nu er det ok at sparke efter folk fordi de viser overskud og teknik i verdensklasse. Det er sågar udøveren der får høvl i pressen og ikke klaphatten Gallas.

Igen bliver Manchester United bortdømt og pisset på af det FA.

Fletcherfan
18-02-2008, 19:45
Rigtig glad for lodtrækningen... Vidste det ville blive Chelsea eller Portsmouth, da det ikke er helt sikkert, at M'Boro kommer videre... Og det er super, at det er på hjemmebane... Så kommer holdene i semifinalerne at være United, Barnsley, WBA og Cardiff City... Det ville være fedt... O så ville United møde Cardiff på Anfield... Og Fowler får rødt:-) Og så Barnsley i finalen...

snegl
18-02-2008, 19:56
Er jeg den eneste, der har fået et hav af flashbacks til tidligere Arsenal-kampe? Mit had til dem er blusset op igen. Wenger som den samme kælling han altid har været, Flamini som en dårlig Vieira og Gallas som den forfærdelige Keown.

Nej jeg har det på samme måde.. Jeg kender ik andre hold der er lige så usympatiske som Arsenal, og i øvrigt ingen hold jeg personligt hader som Arsenal.. Liverpool er mere af tradition.. Men Arsenal er bare dybt usympatiske; og som Arsenalfan må man da være utrolig skuffet over at både ens træner og anfører opfører sig så torskedumt.

Jeg er stolt over at være United fan på det punkt. Jeg synes ikk vi har spillere der er usympatiske på samme måde som Arsenal. Sidste jeg kan huske er Richardson, hvorimod jeg slet ik ser Ronaldo som usympatisk på samme måde som Arsenals spillere. Diver; Ja - men udover det ikke en person der griner af folk, eller har personlige vendettaer og hensigter. Det har rigtig mange på Arsenals hold synes jeg. De er vel præget af Arsene Wenger. Største wanker, der burde være et eksemplar for sine spillere når han udtaler sig i medierne, men han siger bare konstant noget tudeagtigt, eller "i didnt see it" agtigt.. Utroligt

Så fik man da lige lukket lidt Arsenal had ud :D

Flax_Generous
18-02-2008, 20:01
Nu er det ok at sparke efter folk fordi de viser overskud og teknik i verdensklasse. Det er sågar udøveren der får høvl i pressen og ikke klaphatten Gallas.
Nogle gange bliver jeg bare så fandens træt af engelsk fodbold...

Lige så glad jeg er for det afsindig høje tempo og de gode Brown-tacklinger lige så fuldstændig hjernedødt er deres forhold til fodboldvold og overlegen driblekunst. Det er virkelig en god grund til ikke at heppe på det engelske landshold. Lad dem blive ved med at tabe og fejle indtil pressen, spillerne og cheferne fatter, at deres mentalitet til tider er fuldstændig sindssyg. De burde være vrede på folk som Gareth Southgate, Joey Barton, Michael Ball eller William Gallas og tage imod Nani med kyshånd. De kan lære så meget mere af Nani end omvendt.

Kofoed
18-02-2008, 20:02
Jeg er meget sikker på at han ikke fik nogen straf overhovedet.. hvilket er meget tankevækkende..
Der er jo typisk tegn på forskelsbehandling. Ingen tvivl der.

Jeg kan huske da Ronaldo og Scholes fik 3 spilledages karantæne for et rødt kort i en pre-season kamp.
Gerrard slap for karantæne ligeledes for et rødt kort i en pre-season kamp.

Igen bliver Manchester United bortdømt og pisset på af det FA.
Ja det er så fucked.. bliver sur over det hver gang, men det burde efterhånden ikke overraske.. det er så rascistisk så man slet ikke fatter det..

Kofoed
18-02-2008, 20:04
Nej jeg har det på samme måde.. Jeg kender ik andre hold der er lige så usympatiske som Arsenal, og i øvrigt ingen hold jeg personligt hader som Arsenal.. Liverpool er mere af tradition.. Men Arsenal er bare dybt usympatiske; og som Arsenalfan må man da være utrolig skuffet over at både ens træner og anfører opfører sig så torskedumt.

Jeg er stolt over at være United fan på det punkt. Jeg synes ikk vi har spillere der er usympatiske på samme måde som Arsenal. Sidste jeg kan huske er Richardson, hvorimod jeg slet ik ser Ronaldo som usympatisk på samme måde som Arsenals spillere. Diver; Ja - men udover det ikke en person der griner af folk, eller har personlige vendettaer og hensigter. Det har rigtig mange på Arsenals hold synes jeg. De er vel præget af Arsene Wenger. Største wanker, der burde være et eksemplar for sine spillere når han udtaler sig i medierne, men han siger bare konstant noget tudeagtigt, eller "i didnt see it" agtigt.. Utroligt

Så fik man da lige lukket lidt Arsenal had ud :D
Uhh, det føles godt bare at læse det.. Og desuden syntes jeg også vi har en glimrende manager på det punkt.. er stort set altid enig med ham.. nogen gange kan han måske brokke sig lidt for meget som en wenger over banen eller noget, men der er stort set altid en lille smule sandhed i det..

Her er episoden med ball og en masse andre svinestreger fra ham i den kamp.. og alle de ting sammen burde især give ham en stor karantæne..:http://youtube.com/watch?v=ME6GxL6JG3g

Flax_Generous
22-02-2008, 10:10
Denne fantastiske kamp genudsendes netop nu på TV2 Sport. Hvis man som mig først skal møde i eftermiddag vil jeg anbefale, at man ser den igen. Det var jo en fænomenal præstation fra vores hold. :)