Se fuld version : Ruud van Nistelrooy
http://news.bbc.co.uk/media/images/39806000/jpg/_39806365_ruuuud_afp33.jpg
Ruud van Nistelrooy
Fødselsdag: 1. juli 1976
Land: Holland
Nuværende klub: Real Madrid
Begik vi måske en fejl da vi solgte ham og kunne der være en mulighed for at hente ham tilbage, hvis det nu var ?
Skal denne tråd ikke flyttes under tidligere spillere under spillertråde...
Selvom man er godt tilfreds med det nuværrende hold, kan man ikke andet end at savne ruud en smule... Han bliver jo ved med at putte kasser ind
Men igen.. Vores hold flyder meget mere nu, og vi er mere uforusigelige i opspillet...
Jeg giver Damien ret.. Ruuds exit har givet os et mere flydende spil, hvorimod spillet med Ruud på banen ofte var koncentreret meget om ham..
Ruud er en god spiller og gjorde det fantastisk i United, men det er nu gået meget godt uden ham alligevel. Også skabte han åbenbart en del interne problemer i klubben
Men jeg savner nu også når han scorede og der blev råbt: Ruud Ruud Ruud Ruud Ruud
Skal denne tråd ikke flyttes under tidligere spillere under spillertråde...
Selvom man er godt tilftreds med det nuværrende hold, kan man ikke andet end at savne ruud en smule... Han bliver jo ved med at putte kasser ind
Men igen.. Vores hold flyder meget mere nu, og vi er mere uforusigelige i opspillet...
Jo den skal vist flyttes hen til tidligere spillere, men ved ikke helt hvordan man gører det :confused:
Han er jo en klasse spiller, og det kan man aldrig tage fra ham. Aldrig! Jeg savner ham på en måde, da han var et kæmpe idol for mig, men hans attitude blev for meget, og jeg er glad for at SAF smed ham på porten, da sådan en stemning, som han kom med ikke kunne eller skulle finde sted, når vi kæmpede om trofæer.
Stemningen og spillet fremme har tydeligvis været bedre uden Ruud. Han er ellers en klasse spiller, og det føles en smule trist og se ham banke den ind for Real kamp efter kamp. Han var altid en jeg beundrede, og godt kunne lide, men til sidste blev det for meget, og det iorden han er skiftet. Nu skal vi også tænke over, at han til sommer fylder 31 år.
el-insaciable
08-05-2007, 02:32
Jeg under virkelig Ruud den succes, han i øjeblikket har i Madrid. Han var en stor spiller for United, og vi vil sjældent glemme hans eminente målnæse og vigtige mål, men det var det rigtige tidspunkt, at vores veje skiltes.
Ruud er muligvis verdens bedste boksspiller.. Han scorer kasser på samlebånd uanset hvem han spiller for, det er ufatteligt at man kan lave så mange mål..
Ruud er verdens bedste boksspiller - uden tvivl! han scorer mål på samlebånd og har gjort det igennem hele hans karrierer!
Men jeg mener at det var godt han skiftede i sommers, da han til sidst blev en for stor kapicitet i United (og for Hollands landshold), hvilket ikke passer ind i Fergusons filosofi
Dahlmann
08-05-2007, 09:44
jeg blev rigtig glad da ruud endelig var solgt... jeg kunne godt lide ham før liga cup finalen 2006, men efter den begyndte han jo hele tiden at komme på tværs, så jeg er kun glad for at han ikke er her længere.. det var jo også i foråret 2006 vi begyndte at spille godt igen da ferguson ikke længere brugte ham i startopstillingen og pludselig havde vi et meget mere bevægeligt angreb. godt han skred, men jeg er også glad nok for at han har succes i real, for det kan jeg sagtens unde den mand...
Ja, jeg vil heller ikke have ham tilbage i en United-trøje for det fungerer jo fint uden ham.. Men han har stadig været en verdensklasse boksspiler for os og han er det også for Real Madrid som jeg også synes godt om.. Han har en målnæse udover det sædvanlige..
United-Allan33
08-05-2007, 09:51
En af de største årsager til vi vandt mesterskabet og har spillet så flot er helt klart salget af Ruud, hvem havde troet at et salg ville få størrer betydning for holdet end et køb!!!
Efter min mening var vores spil for langsom med Ruud på holdet, og vi var for nemme at dæmme op for. Det betød at modstanderne kunne rykke flere spillere frem, for der var stor chance for at de kunne nå tilbage og dække op, hvorimod nu spiller vi så hurtigt at de bliver nød til at have spillere tilbage for at dæmme om..
Så af alle SAF salg må man sige at Ruud topper listen.
Og nej vil ikke have ham tilbage.
Ruud er fantastisk. No doubt.
Er også glad for at vi solgte ham, for med den attitude og med de interne problemer han medførte, var det et rigtigt valg. Oveni i det, er vores angrebsspil jo blevet langt bedre end det var tilfældet med Ruud.
Er enig i, at vi ikke ville have ham tilbage, MEN. Det kunne nu alligevel være spændende at se hvordan det ville se ud med Giggs, Scholes, Ronaldo og Rooney i samme spillehumør som i år, og vi så derudover havde Ruud liggende på toppen! Men sådan kan man blive ved, og vi kan jo ikke sige at vi har manglet ham, så...!
Smaakage
08-05-2007, 14:46
Ruud er en legende i mine øjne.
Hvor mange gange har i ikke siddet og været helt nede over spillet, stillingen eller andet i forbindelse med en Unitedkamp, hvorefter han har reddet hele dagen.
Han er en rigtig målmaskine der ved hvor målet står, og det har han vist i Real at han stadig har.
En klasse angriber hele vejen igennem.
Desværre var hans attitude i omklædningsrummet desværre ikke den bedste. uden at have været der, og uden at vide det, så peger alt på at han var demoralliserende for holdet, og så er det helt bestemt at han skulle væk.
Ville ønske det havde været på en bedre måde - Ruud havde fortjent det
Er det ikke noget med, at hvis Ruud scorede 20 mål i den spanske liga, så ville United modtage en bonus på 20 mio. kr.?
I starten af sæsonen var jeg lidt bange, da han blev solgt. Hvem skulle nu score alle Uniteds mål? Rooney?
Nu når jeg ser tilbage, så er det ikke til at fatte, at vi i 38 PL kampe har scoret 82 mål uden Ruud..
Manden er 31 år og vi fik omkring 110 mio. kr. (+ de 20 mio. men er ikke helt sikker). Om 2 år, så tror jeg ikke han kan være med på det højeste niveau. Derfor synes jeg det var det helt rigtige, at gøre.
Smaakage
08-05-2007, 14:57
Manden er 31 år og vi fik omkring 110 mio. kr. (+ de 20 mio. men er ikke helt sikker). Om 2 år, så tror jeg ikke han kan være med på det højeste niveau. Derfor synes jeg det var det helt rigtige, at gøre.
Når man ser på hvad nogle store spillere skifter for til tider, så var 110 mio. kr. for Van Nistelrooy slet ikke nok. Han er en af de skarpeste angribere i verden, og det kan kun være pga interne stridigheder at han blev solgt så billigt.
Synes egentligt at Untied ofte får solgt spillere lidt under hvad man ellers ser rundt omkring.
Når man ser på hvad nogle store spillere skifter for til tider, så var 110 mio. kr. for Van Nistelrooy slet ikke nok. Han er en af de skarpeste angribere i verden, og det kan kun være pga interne stridigheder at han blev solgt så billigt.
Synes egentligt at Untied ofte får solgt spillere lidt under hvad man ellers ser rundt omkring.
Helt Enig.
*Beckham
*Veron
*Forlan
*David Jones
*Blev solgt for alt for lidt penge... Især Becks...
United-Allan33
08-05-2007, 15:09
Det har du ret i, men når United sælger spillere er det mest af alt fordi United vil af med disse spillere, og så er prisen altså ikke så høj som havde det drejet sig om en spiller de ikke ville sælge
Man kan jo også se lidt statistisk på det og sige at selvom manden scorer mange må, scorer vi flerer uden ham i PL, især de sidste par år han spillede for os:
01-02: 87
02-03: 74
03-04: 64
04-05: 57
05-06: 72
06-07: 83 (med to kampe igen)
Desuden har vi spillet bedre angrebsfodbold, og meget mere flydende.
Bevares han har spillet nogle kanone sæsoner i United, men til sidst gik den bare ikke længere. Glæder mig alt for meget over hvordan holdet spiller uden ham, til at jeg kan savne ham.
Stuhrdrengen
09-05-2007, 18:27
Synes nu ikke udelukkende at vi kan bebrejde Nistelrooy for at vores spil er blevet bedre angrebsmæssigt. Jeg tror at han havde passet fantastisk ind på holdet i denne sæson, hvor Rooney, Ronaldo og Giggs ikke mindst, har spillet fantastisk. Nistelrooy er en fantastisk targetman, og jeg anser ham stadig som en af de absolut bedste i verden.
Meget sjovt at vi lige startede denne tråd hvorefter Fergie udtaler at det var et let farvel..
jeg savner ikke ruud som sådan men jeg syntes det kunne være sjovt at have ham på holdet nu her hvor det kører for ronaldo rooney og giggs.. de kan alle sammen lave nogen konge afleveringer og jeg tror det kunne fungere.. når det er sagt så under jeg det så meget til ruud at det går så godt for ham i real.. han har min dybeste respekt og en mand der kan gå fra et verdensklasse hold til et andet kæmpe hold og stadig være topscorer er noget helt særligt..
Kom til at tænke på Klass Jan Huntelaar. Mange nævner ham som en mulig angriber i United, men minder han ikke lidt for meget om Ruud ?
Kom til at tænke på Klass Jan Huntelaar. Mange nævner ham som en mulig angriber i United, men minder han ikke lidt for meget om Ruud ?
Han er den helt samme spiller bare mere ung. Det er også derfor jeg ikke rigtig ønsker ham som min førstepriotet, da vores angreb tydeligvis fungerer bedre uden spiltyper, som Huntelaar og Ruud. Dog tror jeg han sagtens vil kunne falde til, og score mål. Så jeg ved ikke helt om jeg ønsker ham.
Ruud er og bliver en verdensklasse boksspiller, men der er kommet mere flow i spillet hos United efter han skiftede til Real.. Huntelaar er helt sikkert en super boksspiller, men han er måske ikke den mest bevægelige angriber..
Jeg er af den overbevisning at hvis vi ikke havde solgt Nistelrooy, så kunne vi have vundet ALLE turneringerne.
Det eneste vi rigtig manglede i år, var en spiller som Nistelrooy.
Hverken Alan Smith, Wayne Rooney eller Louise Saha leverede vel rigtigt varen.
Jeg ved godt Rooney har arbejdet hårdt, lagt op til en del mål, men altså..
Han blev i bund og grund købt til klubben for at lave en 20 mål pr sæson i ligaen?
United DK
26-05-2007, 17:33
@Buch
Du glemmer jo lidt, at vi kun vandt en PL og en FA Cup-titel, i de år hvor Ruud var i klubben, og jeg er af den overbevisning, at vi ikke havde vundet PL i år, hvis vi havde beholdt ham.
Jeg er af den overbevisning at hvis vi ikke havde solgt Nistelrooy, så kunne vi have vundet ALLE turneringerne.
Han blev i bund og grund købt til klubben for at lave en 20 mål pr sæson i ligaen?
Rooney har lavet 23 denne sæson. ;) Måske har vi i nogle kampe manglet Ruuds skarphed i nogle kampe, f.eks mod Chelsea i Fa Cup finalen. Men ellers synes jeg ikke han har været savnet, da angrebet er blevet mere bevægeligt og hurtigt, og midtbanespillerne er begyndt at score flere mål uden Ruud.
Holmskov
26-05-2007, 17:47
Ruud er Holmskovs konge. :InLove
Fra dag 1 har han været mit helt store idol. Hans evne til at se hvor tingene kunne ske er ikke set før. Han er uhyggelig til at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.
Jeg ser den dag i dag stadig Ruud mål når bolden kommer ind over og vi mangler en mand i feltet. Selvom han i dag løber rundt i en hvis trøje, så "savner" jeg ham til tider, hvor et indlæg på sikker vis ville være banket i kassen på den ene eller den anden måde.
Og så kan jeg godt li' de folk der bare laver kasser og skider højt og flot på farven på trøjen. Ruud kan lave mål overalt.
Når det så er sagt, så har han måske nok hæmmet vores spillestil og man ser i dag hvordan spillet er mere flydende og direkte.
Ruud er kongen.
Hail the king......:devilll:
Synes ikke det rimeligt at lægge så meget pres på en spiller, der stadig er 21 år gammel. Om 4 år, kan vi tillade os at sætte så høje krav til ham.
Men vil selvfølgelig give dig ret i, at vi har savnet Ruud. Saha er konstant skadet, Rooney er ung og Smith kom først tilbage i truppen sent i sæsonen.
EDIT: Jeg tror måske bare til tider at modstanderne havde regnet Ruud ud, derfor har det sommetider også været en fordel for os, med større bevægelighed oppe foran.
Han blev også en for stor ego for os - ikke spillemæssigt, men personligt - og det spiller ikke ind i Fergusons filosofi! Jeg tror ikke vi havde vundet alle titler med ham - han havde selvfølgelig scoret nogle mål, men jeg tror ikke at det ville kunne have gjort den forskel (f.eks. på udebane i CL), så vi stod med TheTreble i år
timberunited
24-06-2007, 09:41
:devill: Den eneste fejl Ruud efter min mening har gjort var at trodse Ferguson og holde med Keane. Det er dog nok også sket for nogle andre her på forummet, at man har holdt med nogle på arbejdspladsen og derved er faldet i unåde.
Det kan godt være, at det handlede lidt for meget om Ruud i en periode. Men derfra til at slutte, at det ville blive det samme med Klaas-Jan Huntelaar, er nok lidt vildt.
En boksspiller ville være rar at have igen. For så kan United ændre taktik, når det ikke kører. Det flydende spil er jo også blevet stoppet af Milan og Chelsea. Også derfor gælder, at jo flere måder et hold kan spille på, jo bedre bliver holdet altså.
Holmskov
24-06-2007, 10:38
Hail the king. Best striker ever.
http://www.youtube.com/watch?v=1C0ljoEK9ps
http://www.youtube.com/watch?v=kHy5AIByh0U
Hail the king. :D
http://www.youtube.com/watch?v=EoKX31Rh8Tg&mode=related&search=
Så kan man også snakke om aroganse:D (det er helt sikkert stavet forkert)
Men uden tvivl den bedste afslutter i verden, ikke nødvedigvis den bedste angriber, men den bedste afslutter
Holmskov
24-06-2007, 12:10
http://www.youtube.com/watch?v=EoKX31Rh8Tg&mode=related&search=
Så kan man også snakke om aroganse:D (det er helt sikkert stavet forkert)
Men uden tvivl den bedste afslutter i verden, ikke nødvedigvis den bedste angriber, men den bedste afslutter
Hahaha, hvor er det stort. Så kan han fan'me lære det.
You just dont mess with Ruud. :Smackden:
Hail the king.....
Ham forsvarspilleren fra Andorra er ikke ud til at fatte en skid om hvad der foregår. Det er sejt lavet af Ruud. ;)
Siden årtusindskiftet er der vel ingen tvivl om at Ruud van Nistelrooy er den bedste angriber i United og en af de bedste i verden. Magen til målnæse skal man lede længe efter ;) Genialt lavet af Ruud. Det havde ham modspilleren virkelig fortjent!
http://www.youtube.com/watch?v=PWXq_-LdxHk
Fuck Keown!
Holmskov
24-06-2007, 13:15
Siden årtusindskiftet er der vel ingen tvivl om at Ruud van Nistelrooy er den bedste angriber i United og en af de bedste i verden. Magen til målnæse skal man lede længe efter ;) Genialt lavet af Ruud. Det havde ham modspilleren virkelig fortjent!
http://www.youtube.com/watch?v=PWXq_-LdxHk
Fuck Keown!
Keown...ugly as fuck......Arsenal.....ugly as fuck....
Rigtig dygtig angriber som laver rigtig mange mål, men synes stadig at vi gjorde det helt rigtige i at sælge ham.
Jeg synes at han er for stationær og ikke deltager nok i det opbyggende spil, men han score stadig sine mange mål
Og så synes jeg helt klart at når man kigger på den foregående sæson, at man ikke kan være i tvivl om at salget var rigtigt. Prøv at se hvor mange mål vi lavede, og hvor mange forskellige spillere der scorede. Det var ikke bare RVN og Rooney.
Fede videoer, og jeg synes det beviser meget godt, at han er den måske bedste angriber i verden og har været dette i mange sæsoner, da han ikke lader sig slå ud af et brændt straffespark!
SantasLittleHelper
09-07-2007, 06:02
Det var jo netop det han gjorde... Efter Arsenal kampen var han aldrig den samme igen IMO... Så vidt jeg husker brændte han da også en del mega chancer, der iblandt straffespark og der gik lang tid inden han scorede igen... ret mig endelig hvis jeg tager fejl...
Det var jo netop det han gjorde... Efter Arsenal kampen var han aldrig den samme igen IMO... Så vidt jeg husker brændte han da også en del mega chancer, der iblandt straffespark og der gik lang tid inden han scorede igen... ret mig endelig hvis jeg tager fejl...
Ugen efter Arsenal-kampen scorede Ruud et hattrick.
PL-pedersen
09-07-2007, 07:55
hold kæft klamme kewon!!! anders fogh looker like!!!
Holmskov
31-08-2007, 17:20
Her er alle Ruuds mål fra sidste sæson i Real Madrid.
Jeg savner kongen. :InLove
http://www.youtube.com/watch?v=bf8Fja0ywLg
Har flettet din tråd sammen med selve tråden om Ruud. Forum admin.
Fantastisk angriber og afslutter. Han er helt vild dygtig til at slå til i klubber med det samme, og det han har formået her 150 mål i 219 kampe (Det er også som indbytter) er helt utrolig.
Han var og er den bedste bokspiller, det er der ingen tvivl om ;)
ja så scorede han igen.. han stod for de to kasser i reals 2-0 sejr over levante.. han bliver bare ved..
Siger det lige igen: Verdens bedste boksspiller!
schousboe9
14-01-2008, 17:09
Er glad for vi solgte ham, ingen tvivl om det, men at vi kun fik £11 mio. overgår altså min forstand! Når Shevchenko kostede 330 mio. kr. hænger det slet ikke sammen, at en næsten dobbelt så skarp angriber sælges for en tredjedel. Kæft en klaphat, der sad ved forhandlingsbordet dén dag, Real griner vel af os endnu!?
Siger det lige igen: Verdens bedste boksspiller!
Ja, ingen tvivl..
Er glad for vi solgte ham, ingen tvivl om det, men at vi kun fik £11 mio. overgår altså min forstand! Når Shevchenko kostede 330 mio. kr. hænger det slet ikke sammen, at en næsten dobbelt så skarp angriber sælges for en tredjedel. Kæft en klaphat, der sad ved forhandlingsbordet dén dag, Real griner vel af os endnu!?
Helt enig.. sådan som han spiller nu og havde gjort det hele tiden for united, burde han ha givet meget mere.. han scorede mange mål det kan man ikke komme uden om, men selvom vi ikke kunne bruge ham skulle vi jo ikke gi ham væk..
PerRonaldo
14-01-2008, 20:28
Nu er der jo forskel på spillere der er sat til salg af klubben og spillere der ønsker sig selv væk.
Ja vi kunne have fået mere for ham, men i det her tilfælde var spilleren slet ikke ønsket i klubben, så bliver han jo også noget billigere, ikke sagt dermed at det ikke var for lidt, for det er jeg helt enig med jer i!
timberunited
11-03-2008, 11:25
:devill: Efterhånden er man vel kommet sig over, at man ikke længere har bold og målmagneten.
Men jeg synes, det ligger tungt med at finde en til at udfylde tomrummet.
:devill: Efterhånden er man vel kommet sig over, at man ikke længere har bold og målmagneten.
Men jeg synes, det ligger tungt med at finde en til at udfylde tomrummet.
Hvorfor skal RvN tråden genoplives efter 2 måneder, hvis der ikke er noget at diskutere :s?
Don Kafai
04-08-2008, 23:17
Han har netop meddelt, at han stopper på landsholdet.
Desværre for ham, fik han ikke det bedste ud af EM, selvom Holland spillede gudebold i de første kampe i gruppespillet. Men fornuftigt at han kun koncenterer sig om Real Madrid. Jeg synes der er mange andre der kan lære af Ruud, og stoppe mens legen er god, og kroppen ikke kan holde til mere. (host host Frankrigs landshold).
Han har netop meddelt, at han stopper på landsholdet.
Desværre for ham, fik han ikke det bedste ud af EM, selvom Holland spillede gudebold i de første kampe i gruppespillet. Men fornuftigt at han kun koncenterer sig om Real Madrid. Jeg synes der er mange andre der kan lære af Ruud, og stoppe mens legen er god, og kroppen ikke kan holde til mere. (host host Frankrigs landshold).
Fair nok, at han stopper på landsholdet. Han har givet sit bidrag, og med det hektiske program, man har i en topklub, kan det værre svært også at få plads til landsholdet, både fysiks og mentalt. Jeg vil dog ikke sige, at han ikke fik noget ud af det til EM. 2 mål i 3 kampe er udemærket, selvom hans spil ikke var prangende. Men for Ruud, er det om han spiller godt ligegyldigt, bare han scorer og holdet vinder.
Madsen, har du statistik over Ruuds straffespark?
I følge mine oplysninger har Ruud van Nistelrooy scoret 21 mål på straffespark for Manchester United + to gange i straffespark konkurence.
Han misbruge seks straffespark
VonKoblenz
24-09-2008, 08:58
Det var fuldkommen forrykt vi tabte ham, han var en fuldkommen fantastisk angriber. Han losede mål efter mål ind igen. Han var fantastisk.. En fuldkommen komplet striker. Syntes dog hans udtagelser var dumme :(
SantasLittleHelper
24-09-2008, 09:00
Ja, han var en rigtig god angriber, men vi vandt bare ikke noget, fordi vores spil var ganske endimensionelt og ganske kedelig at se på. Jeg vil 100 gange hellere have Ronaldo på mit hold end Ruud og jeg savner ham slet ikke.
timberunited
24-09-2008, 11:18
Hvorfor skal RvN tråden genoplives efter 2 måneder, hvis der ikke er noget at diskutere :s?
Kan ikke se - hvorfor der skal være sidste holdbarhedsdato på emner?
Det er vel i orden at se lidt tilbage engang imellem?
Det var fuldkommen forrykt vi tabte ham, han var en fuldkommen fantastisk angriber. Han losede mål efter mål ind igen. Han var fantastisk.. En fuldkommen komplet striker. Syntes dog hans udtagelser var dumme :(
Ruud var en klassespiller og målscorer, men det er tydeligt at vi fungerer bedre uden en type som ham på holdet, hvilket man kan se på trofæerne de sidste to år. Nogle gange savner man lidt en bomber som ham, der sparker stort set alt ind, men som sagt har det vist sig at være en bedre løsning uden ham. En stor legende og målscorer i klubben.
RuudVanNissetøj
24-09-2008, 13:51
Personligt er jeg fortsat ærgelig over den måde vi sagde farvel, ellere rettere Ruud sagde farvel på. Han var og er fortsat en dejlig angriber, en klassespiller i mine øjne der ikke gør fodbold 2% sværere end det er. Men når alt kommer til alt, så var man nok også i den situation, at et salg var eneste mulighed. Gad godt vide om Fergusson og ham overhovedet har snakket med hinanden siden??
Ved egentligt ikke helt om jeg er enig i, at vores manglende succes i de år han spillede hos os var pga. ham. Det største problem som jeg ser det, er at vi havde et relativt ubalanceret hold, hvor vi havde et par spillere der absolut ikke fungerede på holdet - bl.a. Kleberson, Forlan, Djemba Djemba. Vores spil var helt sikkert centreret for meget på Ruud, men synes dog hellere ikke, at der var andre mulige spillere der i samme måde kunne træde i karakter scoringsmæssigt som ham. Der må man sige, at vi i dag har meget mere skarpe og forbedrede spillere.
dannigizmo
19-11-2009, 11:39
According to the Daily Star, Liverpool have joined Tottenham and Fulham in the race for Manchester United legend Ruud van Nistelrooy. The Real Madrid striker has admitted he wants to leave the Bernabeu because he fears his lack of football could cost him his World Cup place, and Florentino Perez will allegedly sell the 33-year-old for £5 million in the January window.
Så skal vi satme lige have igen for at have hentet Owen ind. Meeeen. Mon dog ikke, Ruud ender i Tottenham. Historien er for øvrigt fra Sports.co.uk.
Parkohargo
19-11-2009, 11:58
Sommetider kan man godt savne Old Trafford gå amok i Ruud Ruud Ruud Ruud tilråb når hollænderen for gud ved hvilken gang puttede den i nettet for os!! 219 kampe og 150 mål taler for sig selv:)
Ja umiddelbart kunne det tyde på hævn fra scouserne. Det ville jeg simpelthen ikke kunne bære, forhåbenligt er det bare et rygte.
Couldn't care less! Lad ham da endelig joine Liverpool!
Jeg kunne se problemet hvis det var typer som havde fået deres opvækst ii klubben!
United DK
19-11-2009, 13:41
I min verden er det ikke i orden at skifte til Liverpool, når man har en fortid i United. Jeg vil tabe alt for Ruud, hvis han laver en Paul Ince.
Glory Man United
19-11-2009, 13:43
I min verden er det ikke i orden at skifte til Liverpool, når man har en fortid i United. Jeg vil tabe alt for Ruud, hvis han laver en Paul Ince.
Tror RVN kold i røven, ligesom Owen er det...De spiller for at komme til VM
Det sker ikke tit, men vi er enig :)
United DK
19-11-2009, 14:09
Selvfølgelig er han kold i røven. Jeg kan så bare håbe, at han flopper, og misser VM alligevel.
andreas723
19-11-2009, 14:30
Kunne vi ikke bruge ham? Han er jo garant for mål. Og dem scorer vi ikke mange af for tiden. Rooney, Berbatov, Ruud og Owen. Så er vi da godt dækket ind opp foran.
United DK
19-11-2009, 14:34
Kunne vi ikke bruge ham? Han er jo garant for mål. Og dem scorer vi ikke mange af for tiden. Rooney, Berbatov, Ruud og Owen. Så er vi da godt dækket ind opp foran.
Du så hvordan det gik sidst han var i truppen. Han var ene mand skyld i den nedgang vi havde. Det havde intet at gøre med Keanes formnedgang, Barthez' klovnerier, Beckhams afgang, Ronaldos start vanskeligheder eller Fergusons uduelige indkøb i den periode.
Jeg vil tage al respekt for Ruud, hvis det sker, men jeg vil egentlig hellere have, at de køber ham fremfor eksempelvis David Villa (eller en anden klassespiller).
Ruud er trods alt 33, så det er vel begrænset, hvad han kan nå at udrette.
andreas723
19-11-2009, 14:53
Du så hvordan det gik sidst han var i truppen. Han var ene mand skyld i den nedgang vi havde. Det havde intet at gøre med Keanes formnedgang, Barthez' klovnerier, Beckhams afgang, Ronaldos start vanskeligheder eller Fergusons uduelige indkøb i den periode.
Jeg fornemmer en vis ironi :) Ja, han er 33, og det virker derfor usandsynligt, at Ferguson til tage ham til nåde. Ruud har stadig en stor plads i mit United-hjerte, og han kunne være en kortsigtet løsning på Uniteds scoringsproblemer. Forhåbentlig er de problemer fortid, når transfervinduet åbner.
ChristianR
19-11-2009, 15:29
Jeg ville være rigtig træt af, hvis Ruud ryger til Liverpool.
Ikke nok med, at jeg vil miste alt for manden, så er jeg også bange for, at han kan forstærke deres hold væsentligt. Ja, han er 33 år, men stadig en fandens dygtig målscorer, og de gange, hvor Liverpool spiller med 2 angribere vil han vel være selskreven, ligesom de vil være knap så svækkede i deres sædvanlige startformation, når Torres mangler.
Glory Man United
19-11-2009, 15:45
Jeg ville være rigtig træt af, hvis Ruud ryger til Liverpool.
Ikke nok med, at jeg vil miste alt for manden, så er jeg også bange for, at han kan forstærke deres hold væsentligt. Ja, han er 33 år, men stadig en fandens dygtig målscorer, og de gange, hvor Liverpool spiller med 2 angribere vil han vel være selskreven, ligesom de vil være knap så svækkede i deres sædvanlige startformation, når Torres mangler.
Nu kunne dette opfattes ironisk, men det er det faktisk ikke: HVORNÅR F***** SPILLEDE FOOLS SIDST MED 2 ANGRIBERE?
Gerrard fungerer som angriber på holdet, hvilket Carragher har 'bekræftet' i et lidt ældre interview.
Gerrard fungerer som angriber på holdet, hvilket Carragher har 'bekræftet' i et lidt ældre interview.
Ej, det gør han altså ikke, uanset om Carragher har udtalt det eller ej (han er heller ikke for klog). Han fungerer som midtbane-spiller, i den forstand at hans primære arbejdsområde er på midtbanen. Der, hvor man tilnærmelsesvist kan beskrive ham som en angriber, er når han bruges mere offensivt, som oftest lige bag ved Fernando Torres (eller en anden spidsangriber) i en 4-2-3-1 (ex: Reina - Johnson, Carragher, Skrtel, Insua - Mascherano, Lucas - Kuyt, Gerrard, Benayoun - Torres) eller 4-4-1-1 (ex: Reina - Johnson, Carragher, Skrtel, Insua - Kuyt, Mascherano, Aquilani, Benayoun - Gerrard - Torres). Gerrard har aldrig og vil aldrig være angriber, men netop fordi der skal være plads til ham i truppen, spiller Liverpool meget sjældent med 2 på toppen. Det er så vidt jeg husker sket et par gange i indeværende sæson hvor Voronin er startet på toppen sammen med Torres eller N'Gog netop i Gerrards fravær - altså i en nødsituation.
Ruud vil helt sikkert blive 2. valget bag Torres i en sådan opstilling, men han vil selvfølgelig give Pool bedre mulighed for at anvende en traditionel 4-4-2. De kommer dog ikke til at omlægge deres faste spillesystem som sådan blot for at få Ruud med.
Ikke at jeg tror det nogensinde bliver aktuelt, men det er så en anden diskussion.
Ruud var/er en af mine favoritspillere, så det vil være enormt svært at se ham skifte til Liverpool. Jeg vil miste alt respekt for ham, hvis det skete. Jeg håber dog, at Ruud har så meget respekt for vores fans, at han aldrig ville gøre det. Derfor vil jeg ikke spekulere i rygter.
Ruud kunne godt bruges i United i øjeblikket. Vi har reelt set kun Rooney og Berbatov, der er klasseangribere.
Fletcherfan
26-12-2009, 14:02
Berbatov??? You must be kidding???
Han er en af de værste angrebsspassere i klubbens historie...
Han har overordnet set været bedre end Rooney i denne sæson, og vores angreb skriger efter Berbatovs kreativitet, når han ikke er inde. Berbatov præsterer ikke på et stabilt niveau og har alt i alt ikke levet op til sit prisskilt endnu, men hvis man ikke kan se, hvor værdifuld hans kreativitet og evne til at gøre det uventede, når der er brug for det, er, så er det, fordi man kigger væk. Eller fordi man ikke så kampene mod Fulham, Aston Villa og Burnley, hvor han ikke startede inde. Med Berbatov i startopstillingen har vi vundet 11 kampe og tabt én (Liverpool). Med Berbatov ude af startopstillingen har vi fået én sejr, én remis og tabt fire gange. Det er ikke en tilfældighed. Dit indlæg er decideret dumt.
Jeg tvivler på, om Nistelrooy er den rigtige løsning, men jeg er enig i, at vi har et problem i angrebet, navnlig hvis dagens rygter i The Sun om, at Berbatov skal opereres og risikerer tre måneders pause, er andet end varm luft. Michael Owen er en acceptabel joker, men i det etablerede angrebsspil bidrager han ganske enkelt med for lidt til at starte inde for Manchester United. Allermest ønsker jeg mig dog en kreativ midtbanespiller i januar, f.eks. Ribéry, David Silva eller Hamsik.
Dejligt med et indlæg der er så nøgternt underbygget af argumenter og hvor alle vinkler er så gennemarbejdet.... Klasse!!
(Ironi kan være anvendt)
Ruud kunne godt bruges i United i øjeblikket. Vi har reelt set kun Rooney og Berbatov, der er klasseangribere.
Enig. Trods hans alder, vil han altid kunne lave mål, og vi har brug for en type som ham p.t. Det bliver dog aldrig en realitet med Fergie, men forhelvede for ville det være fantastisk med Ruud til på Old Trafford.
Har den måske bedste teknik i hele ligaen, og han er kommet godt i gang i denne sæson som oplægger og kreatør til mange chancer.
Har den måske bedste teknik i hele ligaen, og han er kommet godt i gang i denne sæson som oplægger og kreatør til mange chancer.
Hvis han havde den bedste teknik i ligaen, så ville han ikke blive overstrålet så voldsomt.
Manden vinder intet i hovedspillet på trods af sin højde
Han skud er ikke specielt farlige overhovedet (når han endelig skyder)
Han er ikke hurtig
Han dribler ikke forbi nogen
Pasningsspil?
Det er sandt, at han har nogle geniale førstegangsberøringer, sjældent giver bolden fra sig og er god til at finde huller, men indtil videre, har vi ikke haft meget sjov ud af ham, efter min mening.
SantasLittleHelper
26-12-2009, 20:36
Berbatov har lavet 3 assists i år - i 18 kampe. Er det virkelig "mange"?
United DK
26-12-2009, 20:44
Ikke mål.
SantasLittleHelper
26-12-2009, 21:03
Det er jo bare heller ikke rigtigt. Berbatov har været dybt elendig i hans sidste 10 kampe. Det eneste positive ved det er vel, at han efterhånden er ved at være igennem sin cyklus hvor han spiller 10-15 dårlige kampe, efterfulgt af 2-3 gode. Det er bare ikke godt nok for en spiller der eftersigende skal være blandt stjernerne hos dem der påstår at de vil være verdens bedste.
United DK
27-12-2009, 09:47
Det er jo bare heller ikke rigtigt. Berbatov har været dybt elendig i hans sidste 10 kampe. Det eneste positive ved det er vel, at han efterhånden er ved at være igennem sin cyklus hvor han spiller 10-15 dårlige kampe, efterfulgt af 2-3 gode. Det er bare ikke godt nok for en spiller der eftersigende skal være blandt stjernerne hos dem der påstår at de vil være verdens bedste.
Jeg påpegede bare forskellen på chancer og mål, ikke at Berbatov har været fremragende, for der er jeg på din side. Der er for langt mellem snapsene, og det er ikke godt nok som Uniteds nr. 9.
Jeg skrev, at han lægger op til og skaber mange chancer. Han kan vel ikke - alene - klandres for, at vi brænder mange chancer i år. Under alle omstændigheder er det svært for ham at score på sine egne oplæg!
Ang. hans teknik kan jeg ikke pege på nogen i PL, der er bedre på det punkt.
SantasLittleHelper
27-12-2009, 10:30
Tak, det er jeg afklaret med, men det er jo bare stadig ikke rigtigt.
United-Allan33
27-12-2009, 10:43
Jeg skrev, at han lægger op til og skaber mange chancer. Han kan vel ikke - alene - klandres for, at vi brænder mange chancer i år. Under alle omstændigheder er det svært for ham at score på sine egne oplæg!
Ang. hans teknik kan jeg ikke pege på nogen i PL, der er bedre på det punkt.
Jo det kan han... Det er Berbatovs skyld det hele.. Også vores mange skader... Tror faktisk jeg tænker over det så er det Berbatovs skyld at klimatop mødet ikke endte med en aftale...
Jeg er ved at være død træt af al den kritik af Berbatov og at han skulle være den værste angriber i klubbens historie...
Nej Berbatov har ikke levet op til de forventninger folk havde til ham, men måske folk bare har haft for store forventninger til ham?? eller bare hadet ham fordi han tog pladsen fra deres elskede Tevez, eller hvad ved jeg.. Jeg indrømme gerne at Berbatov på ingen måder har levet op til hvad der kræves af en United spiller, men at snakke om at han er den dårligste angriber i klubbens historie er til grin...
Jeg synes det er sjovt at når kritikken rammer Nani, så kommer alle frem med at jo han har talentet, og derfor er berettet til en chance, men hvorfor gælder det ikke for Berbatov?? Han har om nogen mere talent end Nani... Og jo jeg ved godt at han er ældre og burde være slået sit navn fast, men i denne sæson har der indtil han blev skadet været fremgang at spore, imodsætning til Nani som går baglæns i hans udvikling, men ok han har jo talent...
Men uanset hvor ustadige Berbatovs præstationer er, så kan de fleste af os vel blive enige om, at han har den evne til at gøre det uventede, som vores andre spillere mangler? Når vores spil ikke fungerer, har vi ikke mange spillere, der kan afgøre kampe på egen hånd. Jeg savnede i den grad Berbatov mod Fulham, hvor jeg gennnem det meste af kampen sad med en fornemmelse af, at vores eneste chance for at score mål var Wayne Rooney. En spiller som Valencia er et glimrende eksempel; han udfører sin rolle glimrende, når det fungerer for holdet, men har ikke evnerne til egenhændigt at gøre forskellen. Det er vel sådanne spillere, der bør skille et hold som Manchester United fra de næstbedste, og vi har højst to-tre af dem. Derfor er Berbatov i mine øjne en nøglespiller, også selvom han er ustabil. Dog leverede han en række gode præstationer, da han tidligere på sæsonen spillede flere kampe i træk. I den periode var han vores farligste offensive våben.
Så røg RvN sgu til Hamborg! Så har Bundesligaen fået en ny topscorer.
Jeg er på den ene side glad og på den anden side lidt bedrøvet. Det er fint, at han ikke vender tilbage til Premier League og da slet ikke Liverpool som der har været tale om. På den anden side, er jeg dog ked af, at han slutter sin karriere af i HSV. Jeg mener han er bedre end det. Alt held og lykke til Ruud. Fantastisk angriber.
q0rmQYf8mrI
Sad lige og så den her video. Fantastiske minder fra en fantastisk angriber. Stadig den skarpeste angriber, jeg nogensinde har set. Han slog igennem i PSV, United, Real Madrid, Holland og mon ikke, at han også gør det i HSV. Han er startet udemærket med 3 mål so far.
Han er stadig fuldtud min yndlingsspiller! Giv manden en halv chance og han scorer 3 mål. Der er sjældent set en angriber så skarp som min ven Nistelrooy.
Held og lykke fremover Ruud! :devilll:
91 games for PSV Eindhoven, 75 goals.
220 games for United, 150 goals.
89 games for Real Madrid, 59 goals.
73 games in the CL, 54 goals.
64 games for the Holes, 33 goals.
16 games so far for Hamburger SV, 12 goals.
This season - 3 games, 6 goals -
Den største målmaskine jeg nogensinde har set. Han har leveret målene i hver klub, og han fortsætter i en alder af 33 år. Fantastisk angriber, den bedste i nyere tid mht til afslutninger.
Christensen
31-08-2010, 10:29
Ja, han er fantastisk og det er en meget imponerende statistik - og nu er han også tilbage på landsholdet :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.