PDA

Se fuld version : Kieran Richardson

Boock
30-04-2007, 21:13
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSva7g7hBw0iB5BbFgeqEy2aYvWj4S-iKqasJal_x6pULnEiqv0

Kieran Richardson
Født: 21. oktober 1984
Land: England
Klub: Sunderland

Madsen
06-05-2007, 14:29
Kieran Richardson har været udlånt til:

Fra januar 2005 til maj 2005 til West Bromwich Albion 12 kmape 3 mål

rocatis
06-05-2007, 15:43
Rich er godt nok gået ned i niveau fra sidste år til i år.. Sidste år var han inde omkring landsholdet, men i år er han faldet totalt i niveau.. Måske pga. han ikke er blevet udlejet til en anden PL eller 1.divisions klub.
Dog synes jeg han har fået chancen på United's 1.hold, men han har underpræsteret stort set hver gang han har været ind.
Hver gang der er kamp sidder vi alle med fornemmelsen af, at han først skal ind når vi fører stort..
Jeg ser desværre ingen fremtid i denne spiller..

Dines
06-05-2007, 16:48
Richardson er ikke god nok, og jeg håber og tror på han er fortid i United til sommer. De chancer han har fået, har han ikke formået at gribe.

Rafa86
06-05-2007, 16:57
Richardson er ikke god nok, og jeg håber og tror på han er fortid i United til sommer. De chancer han har fået, har han ikke formået at gribe.

Er enig. Han skal bare væk. Tror også, at klubber som Newcastle, Sunderland osv. er interesseret.

30 mio. kr.? Hvor meget tror I, at vi kan få for ham?

Christensen
06-05-2007, 18:00
Tvivler på han ryger til Sunderland. Tror simpelthen ikke at ham og Keane kan sammen. En forkælet London-boy er nok ikke lige Keanes kop te :)

Dahlmann
06-05-2007, 18:26
richardson har fået alt for meget snor af fergie.. jeg håber virkelig han bliver solgt til sommer... har tidligere været fortaler for ham, men siden da er han gået meget langt ned i niveau... :(

JDK
06-05-2007, 18:50
Eing med jer allesammen - jeg troede virkelig på ham, da han var i WBA og omkring landsholdet, men nu ligner han fortid for United

$nowman
06-05-2007, 22:02
Jeg håber han ryger til sommer. Han har ikke spillet godt for os, så vi kan ikke bruge ham til noget.

netch
08-05-2007, 00:04
mener også hans tid er forbi...har fået de chancer han skal have...havede godt potentiale og talent men det rakte altså ikke til Uinted niveau...15 - 30M er en god pris

Rafa86
15-05-2007, 09:58
Hehe.

Richardson er på ugens hold i PL (sammen med O'Shea). Dette er han, selvom vi tabte mod West Ham.

Synes han spillede ok mod West Ham og mod Everton.

Er han på vej i den rigtige retning eller hvad?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=466704&lid=1490&clid=&channel=&title=Opta+Team+of+the+Week

Benzet
15-05-2007, 10:48
Generelt kan jeg godt ærge mig noget over Richardson, da han (som mod West Ham) af og til viser rigtig gode takter. Ligeledes var han en af WBAs bedste, da han sidste sæson var udlejet til dem, og jeg troede dengang, at han ville kunne vise det samme for os. Jeg ved dog ikke, hvorfor der er alt for langt mellem de gode præstationer, når han spiller for United. Logisk set burde han være bedre på et godt hold som United, hvor han spiller sammen med verdensklasses spillere. Men personligt er min tålmodighed med ham snart brugt op, selv om jeg godt kan forestille mig, at han med tiden kan komme til at blomstre.

rocatis
23-05-2007, 13:08
Nu vil Bryan Robson have Rich til Sheffield.. Det ville være perfekt at komme af med ham synes jeg..
http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1007/1007567_blades_may_swoop_for_richardson.html

SantasLittleHelper
23-05-2007, 13:12
Sir Alex Ferguson then turned down a £3m West Brom bid for the player.

The day Fergie lost his mind...

Dines
23-05-2007, 18:05
The day Fergie lost his mind...

Det er nemt at være bagkolg. :D Dengang tror jeg alle troede Richardson ville blive til nåde, efter sin tid i West Brom, men siden er det bare blevet skuffelse på skuffelse.

$nowman
24-05-2007, 09:22
Hehe.

Richardson er på ugens hold i PL (sammen med O'Shea). Dette er han, selvom vi tabte mod West Ham.

Synes han spillede ok mod West Ham og mod Everton.

Er han på vej i den rigtige retning eller hvad?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=466704&lid=1490&clid=&channel=&title=Opta+Team+of+the+Week

Selvom han spillede godt et par kampe, tror jeg ikke ligefrem det betyder at han er på vej til at spille godt

JDK
29-05-2007, 20:23
Han skal vise det over en længere periode, end bare at spille godt lige i de to kampe - og det skal han gøre snart! tror du stadig at han bliver slogt - forstår bare ikke Ferguson, for 3 mio pund er imo et meget godt bud, på en spiller, som en hel sæson ikke har fået mange minutter (og de minutter han har fået ikke har imponeret)

Dines
29-05-2007, 20:31
Kan i huske sæsonens sidste kamp, sidste sæson? Der spillede han klasse, og da jeg gik på sommeferie, havde jeg store forhåbninger til ham, og jeg mente at han skulle med til VM og sådan. Siden er der bare kommet skuffelse på skuffelse for Kierans side.

JDK
29-05-2007, 22:17
Ja, husker godt den kamp... 4-0 mod Charlton og han scorede til 4-0, hvor Stephan andersen stod på mål - havde samme følelse, men det blev desværre gjort til skamme denne sæson

JDK
31-05-2007, 10:52
Så bliver det et farvel til Kieran her til sommer, efter indkøbet af Nani! Farvel og tak Richardson

Sivebæk
31-05-2007, 11:39
Ja, både Nani og Anderson kan vist agere fløjspillere, så det er svært at se, hvordan Richardson skulle kunne få spilletid. Han prøvede, og han fejlede. Der er sikkert flere PL-klubber, der ville være glade for en spiller som ham.

Don Kafai
31-05-2007, 14:30
Ja, både Nani og Anderson kan vist agere fløjspillere, så det er svært at se, hvordan Richardson skulle kunne få spilletid. Han prøvede, og han fejlede. Der er sikkert flere PL-klubber, der ville være glade for en spiller som ham.

Netop.
Vi må ikke glemme i al den kritik af Richardson at han faktisk er en meget anstændig spiller, og kan spille fast hver uge i ethvert PL-hold bortset fra top-4..... Eller måske top-6.... Håber for ham selv at han bliver solgt og kan kickstarte karrieren på ny... det trænger han til og det er jeg sikker på han kan.

MUFC=Champions
31-05-2007, 14:35
Enig! Han kan godt begynde at pakke sammen. Farvel Kieran.

Cap
31-05-2007, 14:50
Richardson var en rigtig rigtig god ungdomsspiller og jeg troede virkelig på at han kunne gå ind og tage over for Giggs. Men desværre har han slet ikke udviklet sig de sidste par år - ærgerligt, men sådan er det med nogle spillere.

Casper
31-05-2007, 15:31
Ja Cap, sådan havde jeg det også.

Det eneste han har udviklet sig til er en lille snobbet cockney, som fører sig frem udenfor banen istedet for at gøre det på banen.
Hver eneste måned kan man i diverse fanzines læse om hans eskapader ude i bylivet.... Han vil ikke blive savnet(HVIS, hvis forlader United).

Lord Snooty, som Red Issue kalder ham :D

Sørensen
31-05-2007, 16:14
Jeg tror at han bliver lejet ud til Robson´s hold , fordi jeg tror ikk at ferguson vil sælge ham

Dines
31-05-2007, 17:20
Så er han nok færdig her. Han har aldrig slået igennem, og skuffer næsten hvergang han spiller. Afsted med ham!

Smaakage
31-05-2007, 17:36
Forstår stadig ikke hvad Fergie ser i denne gut, og han må da virkelig føle sig truet efter Nani og Andersons ankomst. Der er virkelig ikke noget at gøre, han skal bare væk. Ikke god nok, og står nu som 4-5 valg på posten som venstre wing.
Og så kan jeg i øvrigt ikke klare ham som person
Byebye

KennyN
02-06-2007, 13:06
West Ham skulle eftersigende være klar til at smide 4 mio. £ for Richardson. Det lyder næsten for godt til at være sandt. Jeg ville i hvert fald sælge ham med det samme til den pris..

West Ham are to launch a £4m bid for Manchester United winger Kieran Richardson. (The Sun) Fra BBC.

United DK
02-06-2007, 13:18
Det vil være helt fantastisk, hvis vi kan få £4 mio. for Richardson. Så hvis West Ham er villige til det, så er der kun en ting at sige: SÆLG!

JDK
02-06-2007, 13:25
4 mio pund, er et rigtig godt tilbud, for en spiller, som jeg gerne vil se ude af United-truppen!

Martinsen
02-06-2007, 13:25
for 4 millioner pund skal han godt nok skydes af med det samme da :D det ville være en fin handel, og vil ikke gøre mig det mindste, og da slet ikke efter købene af Nani og Anderson, for hvis han var i overskud før er han det da i den grad nu...

så sælg Rich! selvom det ikke ville undre mig det særlig meget, at han går hen og spiller godt i West Ham hvis et salg bliver aktuel

SantasLittleHelper
02-06-2007, 17:53
hvis vi snakker 4 mio pund for Richardson? Det må fanme være en joke.. Han er ikke en gang det halve værd så det ville overraske mig enormt hvis de er tilfældet...

Smaakage
02-06-2007, 23:07
De må vel mene at vi skal betale 4 millioner for at komme af med ham ? Har svært ved at tro andet

Dines
03-06-2007, 10:40
Sælg! Sælg! Sælg! Og det kan ikke gå hurtigt nok. Manden har slet ikke United-klasse, og med sådan et bud, skal han bare væk.

Don Kafai
03-06-2007, 13:43
Jeg synes ikke 4 mio pund er et voldsomt urealistisk bud.... Han er ung, har spillet på landsholdet, har fået en del kampe i år osv osv... Som skrevet før synes jeg han kan være fast starter i alle udenfor top 6 hold og hvis det bliver West HAm han havner i, så skal de nok få meget glæde af ham. At man ikke har United-klasse betyder ikke man ikke har klasse.

JDK
06-06-2007, 09:20
Enig - han har kvaliteterne til at blive en fin PL-spiller i en klub under United, Chelskij, Arsenal & Liverpool (måske Tottenham), da han har spillet landskampe (i øvrigt scoret 2 mål) og har bevist tidligere at det kan lade sig gøre (i WBA)

Dahlmann
12-07-2007, 16:50
så kom en god nyhed... http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7319

wuhuuu

JDK
12-07-2007, 17:06
Dejligt, og bedst for både United og Richardson! tror han kan få en fin karrierer for en sådan klub

schousboe9
12-07-2007, 17:26
Genialt!:D

Mange medier skriver oven i købet (eller salget, om man vil...) at vi kan få £5,5 mio for ham!? Så er der vist ikk noget at rafle om... Det var hyggeligt så længe det varede, Kieran!

JakobR
12-07-2007, 17:39
Knap 60 millioner kroner for Kieran? Det er sgu en god slat penge! Jeg havde håbet på 30-40 millioner, men 60 er fantastisk.

I mine øjne er han egentlig en fin spiller, men hans evner rækker kort og godt ikke til United. Jeg tror han vil gøre klogt i at vælge Sunderland fremfor Everton. Jeg frygter, for hans vedkommende, at han render ind i endnu en not-good-enough situation og bliver sat på bænken. Og Sunderland har gode muligheder for at blive oppe, som jeg ser det. Desuden kender han jo Keane fra gamle dage, om det er godt eller skidt, ved jeg ikke.

SantasLittleHelper
12-07-2007, 17:44
kæft det ville være rent tyveri at få 60 mille for Richie når der snakkes 60 mille for Rossi... Det burde næsten være ulovligt, selvom jeg heller ikke giver meget for Rossi :p

United DK
12-07-2007, 17:51
Det vil være årets handel, hvis vi kan få 60 mio. for Richardson.

Dines
12-07-2007, 18:25
Sælg! Sælg! Sælg!

robinho
12-07-2007, 18:35
jeg håber der er nogle flasker champagne tilover på Carrington fra mesterskabsfesten, for det kræver da en skål, når richardson pakker sammen og bliver en pestilens for en anden klub og deres fans.

Holmskov
12-07-2007, 18:40
jeg håber der er nogle flasker champagne tilover på Carrington fra mesterskabsfesten, for det kræver da en skål, når richardson pakker sammen og bliver en pestilens for en anden klub og deres fans.

Lige præcis.

Har aldrig set noget som helst i knægten, men man må da gi' ham at han har kæmpet for sin plads.
Men 60 mill. for en bænkevarmer ??!! Afsted med ham...

PL-pedersen
12-07-2007, 19:10
NICE 60MIL!!! det bare acceptere....

Don Kafai
12-07-2007, 19:24
Kom nu lidt gutter... Han er trods alt Unitedspiller

SantasLittleHelper
12-07-2007, 19:27
Kom nu lidt gutter... Han er trods alt Unitedspiller
Så længe det varer \o/

Martinsen
12-07-2007, 20:45
hvis vi kan få 60 millioner for ham, så er de dage hvor vi får alt for lidt for vores spillere sku godt nok i den grad ovre... han er ikke engang det halve værd, men det skal vi bestemt ikke klage over

Benzet
12-07-2007, 22:22
Selv om Richardson ikke har gjort det så godt som forventet, er det alligevel sørgeligt, at der er så mange Unitedfans (incl. mig selv), der så brændende ønsker en spiller væk, der har repræsenteret klubben i nogle år efterhånden. Det er sgu en hård fodboldverden :)

KristianB
13-07-2007, 00:02
Enig Benzet. Sørgeligt alle united fans ønsker ham ad h til.
Men må indrømme jeg også gerne ser ham ude af klubben.

60 mio er mange penge for ham, sælg sælg sælg!

Benzet
13-07-2007, 00:44
Det er især sørgeligt, idet jeg ikke tvivler på, at Rich har forsøgt at yde sit bedste, men bare ikke var god nok. Jeg synes, at han har vist en god indstilling til tingene ved at kæmpe og acceptere bænkvarmerollen, selv om han på et tidspunkt havde muligheden for at komme fast ind omkring det engelske landshold. Men der er ingen tvivl om, at han gør sig selv en tjeneste, hvis han forlader klubben, idet jeg tror, at han står bag en del spillere i hierakiet til en plads på kanterne. Følgende spillere kan i princippet stå foran ham: Anderson (selv om han mest er central), Nani, Ronaldo, Giggs, Fletcher (selv om han er på højre kant, kan han jo godt skubbe Ronaldo over på venstre og dermed Rich længere ud) og måske Eagles. Desuden kan Rooney og Solskjaer også bruges på kanterne.

JakobR
13-07-2007, 01:08
Det er især sørgeligt, idet jeg ikke tvivler på, at Rich har forsøgt at yde sit bedste, men bare ikke var god nok. Jeg synes, at han har vist en god indstilling til tingene ved at kæmpe og acceptere bænkvarmerollen, selv om han på et tidspunkt havde muligheden for at komme fast ind omkring det engelske landshold. Men der er ingen tvivl om, at han gør sig selv en tjeneste, hvis han forlader klubben, idet jeg tror, at han står bag en del spillere i hierakiet til en plads på kanterne. Følgende spillere kan i princippet stå foran ham: Anderson (selv om han mest er central), Nani, Ronaldo, Giggs, Fletcher (selv om han er på højre kant, kan han jo godt skubbe Ronaldo over på venstre og dermed Rich længere ud) og måske Eagles. Desuden kan Rooney og Solskjaer også bruges på kanterne.

Jeg tror nu, trods alt, ikke han er så langt nede i hierakiet. For mig og se er han venstrekant, og dermed tror jeg kun det er Nani og Giggs, der er foran ham. Så god synes jeg alligevel ikke Eagles er. Men ja, respekt for hans indstilling!

Benzet
13-07-2007, 01:15
Ronaldo spiller tit på vensterkanten og er derfor også foran Rich. Desuden bliver hans muligheder vanskeliger ved, at der også er gode højrekantsspillere i klubben, hvilket kan betyde, at Nani og Ronaldo begge jævnligt vil tage venstrekanten.

Mht Eagles mener jeg, at han min. er på højde med Rich. Men jeg har også altid haft en forkærlighed for Eagles, når han endelig har spillet i div. cupkampe.

Dines
13-07-2007, 10:25

Hvad med Park? Han har alle helt glemt, og hans plads på holdet, ser også sort ud, selvom jeg tror han nok skal få sine kampe. Generelt er det lidt trist, at se spillere som har været her i klubben siden de var børn forlade klubben, men i dag i fodboldverdenen, er det så svært for en ungdomspiller at slå igennem, som det f.eks ikke var i 90'erne med vores generation. I dag vil går man istedet ud og bruger 200 millioner på en wonderboy istedet for at satse på sit egne spillere. Barca er nok verdensbedstehold i dag, men mange glemmer helt, at de for år tilbage lå nede og suttede i Uefa cuppen, mens de nu har nogle af verdensbedstspillere.

Benzet
13-07-2007, 10:42
Det er rigtigt. Hvordan kunne jeg glemme Park? Jeg er endda ret vild med hans spil, så noget tyder på, at min hjerne må have stået på tomgang. :) Beklager.

Simonlovesmanutd
13-07-2007, 11:03
I mine øjne så skal Richardson bare ud af vagten. Jeg ser hellere at vi spiller Eagles ind eller en af de andre ungdomsspillere i stedet for Richardson som ikke har grebet sin chance. Han har alt for ofte spillet skidt og lavet alt for mange fejl når han har været inde. Ok, han har spillet ude af position nogle gange men stadig ikke sikker nok på bolden. Hvis vi kan få 3.5 (måske endda 5.5) mill pund for ham så er det fantastisk. Vi har allerede rigeligt med kantspillere.

United DK
13-07-2007, 11:33
Hvad med Park? Han har alle helt glemt, og hans plads på holdet, ser også sort ud, selvom jeg tror han nok skal få sine kampe.

Arrh, han skal nok få sine kampe, hvilket han også fortjener, for han beviser tit, at han er en yderst brugbar reserve. Jeg husker da han var inde, og erstatte Giggs i nogle kampe sidste sæson, der scorede han 3-4 mål (mener jeg det var), og spillede generelt så godt, at man ikke savnede Giggs.

Generelt er det lidt trist, at se spillere som har været her i klubben siden de var børn forlade klubben, men i dag i fodboldverdenen, er det så svært for en ungdomspiller at slå igennem, som det f.eks ikke var i 90'erne med vores generation. I dag vil går man istedet ud og bruger 200 millioner på en wonderboy istedet for at satse på sit egne spillere. Barca er nok verdensbedstehold i dag, men mange glemmer helt, at de for år tilbage lå nede og suttede i Uefa cuppen, mens de nu har nogle af verdensbedstspillere.

Det er nok lidt fansenes skyld, at det er sådan, for mange vil gerne se den ene stjerne efter den anden, og selvom hverken Nani eller Anderson er stjerner, så har de angiveligt et kæmpe potentiale, og derfor er de mere attraktive, end én eller anden Salford-knægt, som sikkert heller ikke sælger ligeså mange trøjer, som de to ovennævnte gør. Og det er måske også en af årsagerne til, at man søger de mere profilerede talenter, fremfor at bruge sine egne.

Glory Man United
13-07-2007, 11:41
Arrh, han skal nok få sine kampe, hvilket han også fortjener, for han beviser tit, at han er en yderst brugbar reserve. Jeg husker da han var inde, og erstatte Giggs i nogle kampe sidste sæson, der scorede han 3-4 mål (mener jeg det var), og spillede generelt så godt, at man ikke savnede Giggs.

Det er nok lidt fansenes skyld, at det er sådan, for mange vil gerne se den ene stjerne efter den anden, og selvom hverken Nani eller Anderson er stjerner, så har de angiveligt et kæmpe potentiale, og derfor er de mere attraktive, end én eller anden Salford-knægt, som sikkert heller ikke sælger ligeså mange trøjer, som de to ovennævnte gør. Og det er måske også en af årsagerne til, at man søger de mere profilerede talenter, fremfor at bruge sine egne.

Park er i mine øjne en af PLs bedste bænkevarmere. Han er ligeså bevægelig som Giggs, Ronaldo og Rooney og kan indgå i den løbende rotation.

Richardson derimod er mere klassisk venstrekantspiller, og det hæmmer mulighederne. Og så synes jeg altså ikke, at han sætter sig ordentligt igennem. Han er en OK PL spiller, bare ikke for et mesterhold ;)

robinho
13-07-2007, 12:04
Richardson derimod er mere klassisk venstrekantspiller, og det hæmmer mulighederne. Og så synes jeg altså ikke, at han sætter sig ordentligt igennem. Han er en OK PL spiller, bare ikke for et mesterhold

da han simpelthen er så dårlig til at sætte sin direkte modstander, på trods af hans hurtighed, så tror jeg at han har større chance for at udvikle til en ok spiller på den centrale midt ligesom i WBA hvor han fik stor succes, eller måske som en offensiv Venstre Back.

Men en god udfordrende wing bliver han ikke

baeklev7
14-07-2007, 04:27
Så blev han solgt.

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7323

Mon Kieran kan huske dengang Keane kaldte ham diverse ting og ikke sagde han var god nok til United( hvilket jeg IKKE er/var uenig med Keano i)

55 millioner er da helt okay for en "marginal" spiller

Benzet
14-07-2007, 08:36
Jeg tror, at Rich kommer til at gøre det godt for Sunderland. Han var tidligere udlånt til W.B.A, hvor han var fremragende og bedre, end han nogensinde var det for United. Så han har sikkert et potentiale, når han får fast spilletid og tillid. Men det var næppe stort nok til United.

De ca. 60 mill for ham er vel en fair pris for en spiller, der har været inde omkr. landsholdet i England og forsat er ung.

Foged
14-07-2007, 08:40
Fint salg til en kanon pris. Havde ikke troet at vi kunne få så mange penge for denne spiller.

Dines
14-07-2007, 08:41
Godt for os og Richardson at komme videre. Vi skulle helst sælge lidt ud, nu hvor vi har købt så meget, og Richardson kom i den grad i overskud efter Nani og Andersons ankomst. Han er ikke god nok til en storklub, men jeg tror han vil gøre en fin figur i Sunderland, som han gjorde det West Brom. Held og Lykke Rich.

Dahlmann
14-07-2007, 09:09
så kom det salg jeg har ønsket i rigtig lang tid efterhånden... richardson har aldrig kunnet opfylde de forventninger vi fik til ham efter hans gode halvsæson hos WBA, og nu er han endelig blevet solgt. og så endda til så høj en pris... jeg er stadig chokeret over at vi kunne få så mange penge for ham, men selvfølgelig kun glad for det... jeg ønsker ham alt godt på sunderlands hold...

United DK
14-07-2007, 10:41
For en gang skyld sælger vi en spiller til overpris, for jeg synes godt nok ikke Richardson er 60 mio. værd.

Martinsen
14-07-2007, 10:45
fantastisk salg til den pris... så farvel og tak Rich!

Zhaban
14-07-2007, 11:21
Richardson er en dejlig eksplosiv spiller at følge på banen. Der har altid været det drive over ham, som jeg rigtig godt har kunnet lide. Jeg håber virkelig han får succes under Keane, og forstår udemærket hans valg - han har fortjent regulær førsteholdsfodbold, og der vil han få det.

... Så kan Hargo også endelig få sit nummer præsenteret :)

Bugge
14-07-2007, 11:35
Kanon at Rich kom til Sunderland.. Han er ikke god nok til United, men han har trods alt været i klubben i en del år og jeg håber han får succes i Sunderland..

United-forever
14-07-2007, 12:17
For en gang skyld sælger vi en spiller til overpris, for jeg synes godt nok ikke Richardson er 60 mio. værd.

Hvorfor dog ikke ?

Jeg har en ide om at Richardson kommer til at brilliere i Sunderland trøjen i de næste par sæsoner. Han har potentialet til det så snart han får lidt tillid. 60 mil. vil i såfald ikke være for meget.

Casper
14-07-2007, 12:43
Farvel Lord Snooty :D

Thomas
14-07-2007, 12:49
Selvom han just ikke var min yndlingsspiller, så må vi stadig huske på de gode ting han har lavet, som fek.s .............. ja, men altså held og lykke fremover til ham :D

Allan
14-07-2007, 13:18
Følger trop og ønsker Ruch held og lykke hos The Black Cats.

Tror som flere andre at han vil vokse på et mindre hold når han for tillid og bliver en af "stjernerne"

SantasLittleHelper
14-07-2007, 13:31
Dette er en gylden dag for United... Endelig er den ringeste spiller der har besudlet den røde trøje i de sidste mange mange år ude af klubben... Jeg har ondt af Keano og håber virkelig at hans indkøbsstrategi ændrer sig væsenligt hvis han vil blive oppe...

Muggi
14-07-2007, 13:40
Dette er en gylden dag for United... Endelig er den ringeste spiller der har besudlet den røde trøje i de sidste mange mange år ude af klubben...

Du glemmer vist en Italiensk målmand, hvis navn jeg ikke vil nævne her.
:D

SantasLittleHelper
14-07-2007, 14:17
Du glemmer vist en Italiensk målmand, hvis navn jeg ikke vil nævne her.
:D Nej, jeg husker ham udmærket.. Taibi var en rigtig rigtig god målmand der desværre led af præstationsangst og dermed aldrig kunne udfylde sit ellers store potentiale... Han var under alle omstændigheder ikke lige så talentløs som Rich...

JDK
14-07-2007, 14:24
Farvel Kieran! Det var bedst for United og for ham selv!

maxim
14-07-2007, 14:30
Vi må håbe at richardson ikke læser på denne side, fordi så ender han da med at gå psykisk ned, og begå selvmord eller noget.

Danielsen
14-07-2007, 15:32
Selvom han just ikke var min yndlingsspiller, så må vi stadig huske på de gode ting han har lavet, som fek.s .............. ja, men altså held og lykke fremover til ham :D

:lolol: Det er humor!!!

Bugge
14-07-2007, 15:46
Det er godt nok hårde ord ind imellem.. Richardson var ikke god nok til United, men han er ikke nogen dårlig fodboldspiller..

JakobR
14-07-2007, 16:40
Hvis vi ser bort fra prisen, så synes jeg Keane har gjort et fint køb. Han har købt en forholdsvis ung spiller, som har erfaringer på topplan fra United og landsholdet. Det eneste negative jeg ser ved Richardson er at hans bundniveau er alt for lavt. Han var ikke god nok til United; Men hvor mange er også lige det af de spillere, der spiller i Premier League? United er toppen af poppen i Europa, og langt de fleste PL-spillere, vil aldrig nærme sig United.

EDIT: Respekt for den måde Richardson kæmpede for sin plads i United, og den måde han accepterede, at der simpelthen var bedre spillere end ham.

Don Kafai
14-07-2007, 16:40
Held og lykke fremover Rich! Han er mere værd end så billig en afsked.

Jeg er sikker på han nok skal få succes i Sunderland, en klub hvor han kan spille fast.

Nicholaj
14-07-2007, 17:06
Nu er man jo som bekendt ikke forpligtiget ud over sine evner, og jeg har som sådan derfor aldrig haft problemer med Richardsons præstationer i den røde trøje. Derimod har jeg bare accepteret, at han jo desværre ikke var bedre. Han har fået chancen, men aldrig overbevist mig om, at han var god nok til UNITED.

Hans påståede enorme arrogance og Big Time Charlie attitude, syntes jeg dog var upassende for en spiller, der intet har opnået i sin karriere. Ud fra den betragtning tror jeg, at det vil være godt for ham at komme til lidt mere (med al ære og respekt for Sunderland) ydmyge forhold.

Det der undrer mig mest er, at det er netop Keano og Sunderland, der køber Richardson. Jeg havde helt klart fået indtryk af, at netop Richardson var en af de spillere, som Keano langede ud efter i det berømte/berygtede MUTV-interview, der var begyndelsen til enden for hans (Keanos) glorværdige karriere i den røde trøje?

Nicholaj
HHWATBB

robinho
14-07-2007, 17:07
Ligesom man nogengange snakker om en uofficiel kåring af årets køb, kan vi nu også snakke om årets salg. 60 mio kr for Richardson.

Keano skal oppe sig, hvis han en dag vil ansættes i man utd. Ellers vil vi måske gå tider imøde, hvor united betaler 100 mio kr for Esben Hansen

snegl
14-07-2007, 17:21
Ligesom man nogengange snakker om en uofficiel kåring af årets køb, kan vi nu også snakke om årets salg. 60 mio kr for Richardson.

Keano skal oppe sig, hvis han en dag vil ansættes i man utd. Ellers vil vi måske gå tider imøde, hvor united betaler 100 mio kr for Esben Hansen

Haha ja.. Med al respekt for Keane så har han sgu givet for meget for Richardson..
Og det er måske ikke særlig beærende ord for Richardson men han har altid virket som en desperado på Uniteds hold og tit lavet umotiverede dumme tacklinger, så årets salg helt klart.. De hårde ord er fortjent. Har man ikke hvad der skal til for at slå til i United så må man skifte, og jeg synes det er fornuftigt af Richardson efter de mange nyindkøb er kommet til. Han kunne ikke gribe chancen selvom han fik mange, og han ville slet ik have en chance nu tror jeg. En handel der gavner alle parter og JA TAK til 60 mio

Don Kafai
14-07-2007, 17:25

den sætning vil jeg holde dig på. Jeg er sikker på Richardson nok skal få succes i Sunderland. Han har vist landsholdsklasse før og med fast spilletid igen kan det komme på tale igen. Det er et superkøb af Keane, og jeg tror det er det der "had" til Richardson der gør vi synes det er et superkøb.

Bugge
14-07-2007, 18:08
Enig med Don Kafai.. Han var lige en tand for ringe til United, men han er en dygtig spiller og væsentlig bedre end størstedelen af de spillere som gøgler rundt på PLs midterhold..

Cap
14-07-2007, 22:16
£5.5mil lyder umilddelbart af meget - men man skal altså ikke tage fejl af Richardsons talent. Han er en dygtig spiller og jeg har altid været af den overbevisning at han vil være guld værd for et hold i den lave ende af PL - han havde bare ikke evnerne til at spille på absolut top niveau. Jeg synes det er et godt køb af Keano.

Derudover skal folk også huske på at engelske spillere bare er dyre - har været tonsvis af eksempler på dette.

Smaakage
15-07-2007, 02:09
Nyheden om at Richardsson bliver solgt er en af de bedste jeg længe har fået. Har virkelig ingen respekt og tiltro til den mand, og det kunne kun gå for langsomt med at få ham ud. Han har fået utallige chancer, og har absolut intet bevist. Det var på tide at han kom videre, både for klubben og ham selv

Glory Man United
15-07-2007, 08:07
Nyheden om at Richardsson bliver solgt er en af de bedste jeg længe har fået. Har virkelig ingen respekt og tiltro til den mand, og det kunne kun gå for langsomt med at få ham ud. Han har fået utallige chancer, og har absolut intet bevist. Det var på tide at han kom videre, både for klubben og ham selv

Alle United spillere kræver respekt, BASTA!
Måske kan man under en kamp bande og svovle. Jeg har selv været efter Brown og Silvestre, når de har lavet en frikadelle. Men at sige, at man ikke har respekt for en, der bærer den røde trøje? Hmmmm.

Nu er han så væk for ca. 60 mil., og det kan siges, at være godt for ALLE parter. Vi får ikke brug for ham med alle de kantspillere, vi har. Richardson bliver fast mand på et formodet bundhold (som han med succes var i WBA), og Keano får en spiller, der trods alt bejler til det engelske landshold ;)

robinho
15-07-2007, 08:26
Alle United spillere kræver respekt, BASTA!

Drop det! Kritikerne herinde inklusiv mig selv, siger sgu hvad det passer os.
Den der dikterende tone bringer dig ingen vegne på et forum, så længe folk overholder reglerne for brug af forummet.

BASTA!:juhuuuu:

Refstrup
15-07-2007, 10:18
Det var årets salg: 55 mio. for Richardson.

Han fik sine chancer men misbrugte dem. Synes ellers Fergie har været god til at bruge ham. Han var ikke god nok til united, men Sunderland må nok være det rette for ham.

Ham har jo spillet godt for et bundhold.

Glory Man United
15-07-2007, 10:32
Drop det! Kritikerne herinde inklusiv mig selv, siger sgu hvad det passer os.
Den der dikterende tone bringer dig ingen vegne på et forum, så længe folk overholder reglerne for brug af forummet.

BASTA!:juhuuuu:

Selvfølgelig kan man sige hvad man vil, frit land jo!
Men jeg sætter under alle omstændigheder spørgsmålstegn ved, om du reelt er en true fan så.....og det har jeg jo så ret til;)

Det afholder mig dog stadigvæk ikke fra at sige, at det var en god handel for alle parter

JakobR
15-07-2007, 10:59
Min mening er at man godt kan nære lidt respekt til en spiller, der gjorde sit bedste for holdets bedste! At vedkommende så ikke er dygtig nok, er en anden sag.

robinho
15-07-2007, 11:18
Men jeg sætter under alle omstændigheder spørgsmålstegn ved, om du reelt er en true fan så

vil da snarer mene at man går ind med større fodboldindsigt, hvis man vil tænke lidt over hver enkel spiller, fremfor bare at acceptere alle fordi de er fra en bestemt klub. Jeg ved ikke noget om Richardson som person, men vil alle dage mene han ikke er i nærheden af at have klassen til vores hold, og vil alle dage være rigtig glad for at komme af med ham. Hvis united gik ud og købte Oliver Kahn, ville jeg også have mine betænkeligheder, fordi jeg kan ikke snuppe den mand. Men det er mere hans personlighed, fordi hans klasse har der før i tiden ikke været diskussion om.
Bare for at sige man ikke nødvendigvis kan have respekt for alle fordi de er et bestemt sted.

United DK
15-07-2007, 12:36
Min mening er at man godt kan nære lidt respekt til en spiller, der gjorde sit bedste for holdets bedste! At vedkommende så ikke er dygtig nok, er en anden sag.

Det er fint nok man gør sit bedste, og man ikke er god nok, men det er som om Richardson ikke ydede sit bedste, for han må have noget talent, siden han har spillet for United, men det talent fik man aldrig set.

snegl
15-07-2007, 13:10
Det er fint nok man gør sit bedste, og man ikke er god nok, men det er som om Richardson ikke ydede sit bedste, for han må have noget talent, siden han har spillet for United, men det talent fik man aldrig set.

Enig. Han har ikke spillet klogt eller båret sig fornuftigt ad hele det her år, som han kunne forvente at blive målt på.. Han ydede heller ikke sit bedste synes jeg. Jeg tror det er noget personligt der forstyrrer hans koncentration, og han vil nok aldrig finde sig helt til rette i United tror jeg. Han skal ind i en stime ved at spille mange kampe og det får han ikke i United. Jeg synes heller ikk han virker proffessionel nok til United. Sympatisk og mentalt minder han mig mest om en Arsenal spiller.

Og enig med Robinho: Man bør forholde sig kritisk og objektiv; rosenrøde gengivninger af Richardsons tid i United kommer vi ikk langt med.. Han har floppet og så er historien ikke så meget længere. Men held og lykke til ham i Sunderland da.

Bugge
15-07-2007, 13:13
Selvfølgelig skal man ikke gøre Richardson bedre end han er og rose ham for hans år i United.. Han var ikke god nok, det var jo helt tydeligt..
Men derfor bør man stadig ikke tilsvine ham på det groveste, for han er ikke talentløs og Sunderland skal nok få glæde af ham..

Tim_rn
15-07-2007, 15:12
Selvfølgelig skal man ikke gøre Richardson bedre end han er og rose ham for hans år i United.. Han var ikke god nok, det var jo helt tydeligt..
Men derfor bør man stadig ikke tilsvine ham på det groveste, for han er ikke talentløs og Sunderland skal nok få glæde af ham..

Jeg er nok en af de få der mener manden bør have masser af ros for hans år i United.

Han fik aldrig sammenhængende kampe som ellers ville have givet ham et hop i kvaliteten mener jeg. Vi kan dog stadig blive enige om at han stadig ikke havde været i den klasse der forventes af et hold før de kan vinde Pl/Cl.
Men på trods af få kampe er han blevet i klubben og ønskede på intet tidspunkt bedre for ham selv end for klubben (i hvert fald hvad man kan analysere ud fra udtalelser de sidste par år). Han kæmpede da, og så er det lige så flot at han nu indser at det er bedst at komme videre, for det vil som så mange andre siger, både gavne United, ham selv og Sunderland.

Nu er Keane blevet kritiseret for indkøbet, jeg tror han har gjort sig et genialt køb. Richardson bliver vigtig, og jeg har helt klare intentioner om at følge ham tæt de kommende år.

Det er faktisk en smule svært for mig at sige farvel til ham =)

SantasLittleHelper
15-07-2007, 23:41
Men jeg sætter under alle omstændigheder spørgsmålstegn ved, om du reelt er en true fan så
Sikke dog en forfærdelig holdning... Måske var det på tide at få skyklapperne af? Sjældent har en spiller der er så elendig fået så mange kampe på sådan et godt hold... Rich blev anset som et stort talent, men han viste ALDRIG hvorfor og han har konsekvent været pivringe i alle de kampe jeg har set med ham, hvilket desværre er en del efterhånden og er desuden berømt for at være den sværeste spiller at få autograf fra, hvilket skuffer mig ufatteligt da han absolut ikke har noget at have sin arrogance i. Nu kan han langt om længe vise hvor lidt han er værd i en anden klub og det er jeg sikker på at alle parter er glade for, i hvert fald indtil han kommer på banen for Sunderland..

Don Kafai
16-07-2007, 20:48
En lille sjov ting. I 2005 rettede Keane en meget skarp kritik mod 5 United-holdkammerater. Det berømte interview med MUTV.

Hans kritik var rettet mod 5 spillere. Fletcher, O'shea, Richardson, Rio og Miller.

Fletcher har overstået en supersæson fra hans side hvor han har bevist at han er en super fighter og har løftet sit spil og muligvis fået sit ordentlige gennembrud på holdet. Bla kampene mod Liverpool og Milan var han super.

O'Shea har ligeledes vist sig fra sin gode side med alsidighed i verdensklasse. højreback, midterforsvarer, venstre back, central midtbane, højre midt, angriber og endda målmand har han spillet. Det har han iøvrigt krydret med vigtige mål som fx overtidsmålet på Anfield og reduceringen på Goodison.

Rio har været sikkerheden selv og har vist han ikke er en eneste øre mindre end de 120,000 om ugen han får værd.

De eneste 2 man kan sige ikke har slået til af dem som Keane kritiserede var Richardson og Miller.

Gæt hvor de 2 spiller idag og hvad deres træner hedder? :D:D

JakobR
16-07-2007, 20:55
En lille sjov ting. I 2005 rettede Keane en meget skarp kritik mod 5 United-holdkammerater. Det berømte interview med MUTV.

Hans kritik var rettet mod 5 spillere. Fletcher, O'shea, Richardson, Rio og Miller.

Fletcher har overstået en supersæson fra hans side hvor han har bevist at han er en super fighter og har løftet sit spil og muligvis fået sit ordentlige gennembrud på holdet. Bla kampene mod Liverpool og Milan var han super.

O'Shea har ligeledes vist sig fra sin gode side med alsidighed i verdensklasse. højreback, midterforsvarer, venstre back, central midtbane, højre midt, angriber og endda målmand har han spillet. Det har han iøvrigt krydret med vigtige mål som fx overtidsmålet på Anfield og reduceringen på Goodison.

Rio har været sikkerheden selv og har vist han ikke er en eneste øre mindre end de 120,000 om ugen han får værd.

De eneste 2 man kan sige ikke har slået til af dem som Keane kritiserede var Richardson og Miller.

Gæt hvor de 2 spiller idag og hvad deres træner hedder? :D:D

Hvorfra ved du, at det er de 5 spillere? Interviewet blev jo aldrig vist.

Don Kafai
16-07-2007, 21:00
Hvorfra ved du, at det er de 5 spillere? Interviewet blev jo aldrig vist.

nej det blev aldrig vist, men alle forlydninger lød på at det var de 5 spillere han hængte ud. Jeg mener sågar jeg har læst et eller andet sted her på siden en oversættelse af hvad han har sagt......

Casper
16-07-2007, 21:40
Billedet i har ventet på :D
http://www.safc.com/uploads/images/jul_07/safc_1184601029_richardson150.jpg

United DK
16-07-2007, 22:04

Jeg mener det var Smith, i stedet for Rio, men ingen herinde ved vel præcis, hvem det var.

United DK
16-07-2007, 22:06

:juhuuuu:

Martinsen
16-07-2007, 22:08
Jeg mener det var Smith, i stedet for Rio, men ingen herinde ved vel præcis, hvem det var.

Keane kritiserede allerede Rio inden det omtalte interview det var i forbindelsen med Rios kontrakt krav, hvor Keano ikke mente at Rio havde vist sig berretiget til en løn i omegnen af en million om ugen... det kunne man jo kun give Keane ret i på daværende tidspunkt... så det kunne da godt tyde på han også var nævnt i det interview, men som du siger så kan ingen af os jo rigtig vide det

JakobR
16-07-2007, 22:47
Jeg er ret sikker på, at det var Rio. Det læste jeg vist på daværende tidspunkt. Smith kan jeg ikke forestille mig :D Men som sagt; ingen ved det.

Dines
17-07-2007, 09:12

Smukt! :juhuuuu:

Casper
27-07-2007, 23:23
Fra en på Red News:
Ha ha
Only the second time I have seen an episode of this series of BB and they did a mock up news bulletin giving the inmates some news from the outside world. one of the items was about the sale of Richardson and said 'he was deemed surplus to requirements by United' It also said whilst United are on a lucrative tour of the far east, Sunderland are playing Scunthorpe.
You should have seen the look on the ugly face of that revolting Vicky pollard cousin of his.....she started desperately asking housemates 'are Sunderland any good' and saying 'they wouldn't have sold him unless it was for loads'.

:D

Martinsen
12-09-2007, 13:58
http://www.bold.dk/nyt/?vis=73497

synd for Rich at starten i Sunderland bliver forpurret af skader... tror godt at han kunne blive en nogenlunde sucess

morten k
12-09-2007, 14:14
http://www.youtube.com/watch?v=n-3NkgG3HXA
http://www.youtube.com/watch?v=9yvRjmk2ysU

De nævnte klip fra BB. Hun er bare blanko og har tydeligvis fået sine informationer i smartass versionen fra "Jeg er reserve på ligalandsholdet - giv mig flere penge"-Richardson.

SantasLittleHelper
12-09-2007, 15:35
Synd for ham at han er skadet. Men nu har Sunderland da en chance for at samle point nok til at holde sig over nedrykningsstregen før han igen er klar og de falder tilbage i elendigheden... gad vide om ikke der er en regel om at man må spille med 12 mand når man har Richardson?

JDK
12-09-2007, 16:14
Det er syndt for ham at han er skadet - han skal nok blive god for Sunderland :juhuuuu: dog havde han ikke niveauet til United :devill:

United-Allan33
12-09-2007, 16:54
Jeg synes det er til grin at være sådan efter Richardson, det er ikke hans skyld at han ikke var god nok til United og at på trods af det stadig blev valgt..Mn burde gøre grin med de folk der satte ham på holdet hvis man endelig skal gøre nar af folk...

Og nej jeg er bestemt ingen fan af ham, og mener også han var en smart ass, og detb kan man gøre nar af ikke at han var dårlig..

Dines
12-09-2007, 20:26
Synd for Richardson. Selvom han var utrolig ringe håber jeg, at det går ham godt for han er trods alt en tidligere United-spiller

mojtaba
13-01-2008, 17:43
Ja, det var ham, som idag gjorde Sunderland til vinder imod Portsmouth idag. Han scoret begge mål i 2-0 sejren

mojtaba
13-01-2008, 17:49
De to spillere vi fik solgt Richardson, og Rossi passede ikke så godt i United. Men i deres nye klub kører det - det passer bedre for dem dér.

Undtagen med Alan Smith og Gabriel Heinze. De har det dårligt. Især Heinze. Han har det dårligere i Real Madrid end han havde det i United.:D

Dines
13-01-2008, 18:12
Flot gået af Richardson. Han er da kommet tilbage fra sin skade med stil, og det er flot af Sunderland at de kan få 3 point imod et af ligaens bedste udehold, Portsmouth. Men ja, det er set før at spiller der blevet kasseret i storklubber blomstrer op igen. Et godt eksempel er Anelka som nu er røget til Chelsea fra Bolton.

Kofoed
13-01-2008, 18:19
det skal lige nævnes at han også bankede den på overlæggeren idag, så han var meget tæt på hat-trick.. bliver altid glad når United spillere har succes, selvom det er i andre klubber.. ja ikke heinze, men sådan er det jo.. men lækkert når folk vi har solgt fordi de ikke kunne spille sig på holdet viser at de er gode nok til at starte inde for andre hold på samme niveau..

PetterDK
13-01-2008, 18:36
men lækkert når folk vi har solgt fordi de ikke kunne spille sig på holdet viser at de er gode nok til at starte inde for andre hold på samme niveau..

Du mener vel at klubberne er på samme niveau som de tidligere United-spillere, og ikke på niveau med United?! :D

Kofoed
13-01-2008, 18:40
Du mener vel at klubberne er på samme niveau som de tidligere United-spillere, og ikke på niveau med United?! :D

Nej mener på niveau rent liga mæssigt.. altså at de kan spille sig i start'elleveren på et premier league hold istedet for et 1. divisons hold..

Parkohargo
13-01-2008, 18:47
Sku flot af Richardson idag. Hvorhenne spiller han egentlig henne på banen for Sunderland?

Kun godt når det går tidligere United spillere godt i andre klubber...men ja undtagen Heinze. :D

Flipperen
13-01-2008, 21:52
Ja, det er dejligt at se.. ;o) Det samme med Rud IGEN i dag.. Han er helt vild..

Richardson spillede normalt fløj ikke, eller midtbane kunne han vel også? Så tror lidt på fløj, er dog ikke sikker.

Dines
14-01-2008, 07:38
Sku flot af Richardson idag. Hvorhenne spiller han egentlig henne på banen for Sunderland?

Kun godt når det går tidligere United spillere godt i andre klubber...men ja undtagen Heinze. :D

Sad lige og så highlights fra kampen, og der virkede det som om han lå som hængende angriber Richardson. Iøvrigt to flotte mål begge to (især det sidste), og så havde han også et drøn på overliggeren, der havde fortjent en bedre skæbne.